Staan ze nog wel bij account info?Timo12 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:43:
Ik heb vandaag gebeld en kreeg te horen dat ze waarschijnlijk maandag worden geactiveerd. Hopelijk duurt het niet veel langer.
Sig
Staan ze nog wel bij account info?Timo12 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:43:
Ik heb vandaag gebeld en kreeg te horen dat ze waarschijnlijk maandag worden geactiveerd. Hopelijk duurt het niet veel langer.
Sig
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Eerst wel, maar daar staat het nu ook al een paar dagen niet meer.
Dat is dus een teken dat de bonnen zijn geannuleerd. Dat kun je, denk ik, alleen ongedaan maken door met LS contact op te nemen.Timo12 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:38:
[...]
Eerst wel, maar daar staat het nu ook al een paar dagen niet meer.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Je bent mijn held!jhogervorst schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:42:
Voor degenen die deze bonnen hebben gebruikt voor een zakelijke aankoop (eenmanszaak), het volgende.
Ik heb zojuist de Belastingdienst gebeld over het opvoeren van de kosten en BTW die op de bol.com-factuur staan. Hieruit begreep ik het volgende:
- Je mag het volledige BTW-bedrag opnemen als voorbelasting.
- Je mag de helft van de kosten opnemen als afschrijving en op je inkomstenbelasting. Als bewijs/onderbouwing in je boekhouding kan je het rekeningafschrift waarop je de bonnen hebt gekocht opnemen.
Rekenvoorbeeld bij 6 bonnen:
- Kosten bonnen: 6 * € 10 = € 60
- Factuurbedrag bol.com: € 100
- BTW-bedrag bol.com: 19% * € 100 = € 19
- Voorbelasting: € 19
- Kosten/afschrijving: 50% * € 100 = € 50
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid over de juistheid van deze informatie. Vraag het zelf na bij de Belastingdienst of je boekhouder.
Ik heb net gebeld met LS, het is in behandeling en zou de bonnen zouden voor het eind van deze week uitgekeerd moeten zijn.Freakster86 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:15:
[...]
Dat is dus een teken dat de bonnen zijn geannuleerd. Dat kun je, denk ik, alleen ongedaan maken door met LS contact op te nemen.
Ik heb mijn bonnen nog steeds niet binnen. Dinsdag gebeld en binnen 2 dagen zou het geregeld zijnhelaas pindakaas. Morgen maar weer een keer bellen.
Sig
Duid erop dat je bonnetjes geannulleerd gaan worden bij bol.com heb ik vernomen.S0epkip schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:44:
Waar blijft die Ipad nou, waar blijft die Ipad nou.....
Levering is vertraagd: verwacht rond 18-04-2012
Bij jullie samo samo neem ik aan?
treative schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:45:
[...]
Ik heb net gebeld met LS, het is in behandeling en zou de bonnen zouden voor het eind van deze week uitgekeerd moeten zijn.
Ik ben vandaag vergeten te bellenEl Chaoto schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:25:
ik heb ook gebeld en kreeg ook te horen 5 dagen.
nee hoor. dit is gewoon omzet voor bol.comxminator schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:24:
[...]
Duid erop dat je bonnetjes geannulleerd gaan worden bij bol.com heb ik vernomen.
Verwijderd
Net even gechecked. Die van mij staat gelukkig ook nog op 10/4. Besteld op 19/3 's ochtends. Hoop dat ze snel gaan uitleveren... nog niemand iets gehad?S0epkip schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:44:
Waar blijft die Ipad nou, waar blijft die Ipad nou.....
Levering is vertraagd: verwacht rond 18-04-2012
Bij jullie samo samo neem ik aan?
Hoop het als ze dan 15 euro per bon terug storten heb ik er goed aan verdientxminator schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:24:
[...]
Duid erop dat je bonnetjes geannulleerd gaan worden bij bol.com heb ik vernomen.
Verwijderd
Hoorde ik ook hier internxminator schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:24:
[...]
Degene die ik sprak had het erover dat iedereen in een spreatsheet gezet wordt en dat verstuurd wordt naar Washington waar de bonnen geactiveerd worden.Freakster86 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:00:
[...]
[...]
Ik ben vandaag vergeten te bellen![]()
Nog eens 5 dagen wachten vind ik wel apart. Ik wil best geduld hebben, maar ik snap niet waarom dit zolang moet duren. Geld hebben ze ontvangen... stuur die bonnen dan gewoon op per mail
Sig
Verwijderd
Thnx! Ik word nu wel doorverbonden..Freakster86 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:29:
Uit een eerdere post: 0031-858880103
Heb deze net zelf geprobeerd. Geen geluk. Zelfde melding.
Ze zouden toch niet met de noorderzon zijn vertrokken hè...
treative schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:17:
[...]
Degene die ik sprak had het erover dat iedereen in een spreatsheet gezet wordt en dat verstuurd wordt naar Washington waar de bonnen geactiveerd worden.
Laat s.v.p. even weten wat ze tegen je zeggen. Bij mij wordt nu direct opgehangen
Verwijderd
Er nam een keurig sprekende dame op die me geholpen heeft. Ik krijg nog 20 euro teruggestort namelijk.Freakster86 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:08:
[...]
Laat s.v.p. even weten wat ze tegen je zeggen. Bij mij wordt nu direct opgehangen
Daar zit het hoofdkantoor zei die.Freakster86 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:08:
[...]
Waarom in Washington?
![]()
[...]
Sig
Geduld raakt gewoon op. En een email met de bonnetjes neemt niet meer tijd in beslag omdat alles vanuit "USA" gaat. Het duurt gewoon te lang.xminator schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:04:
Stuur een mail en het wordt geregeld.. Damn, paniek van sommigen hier.
Heb vorige week 10 euro ontvangen van de me+3 actie, betaling komt vanuit USA. Dus alles gaat vanuit USA, vandaar dat het tijd in beslag neemt.
Sig
Van je eigen gratis bonnen via ideal-ende aliassen, of vanaf andere rekeningnummers? Of nog wat anders?Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:07:
[...]
Er nam een keurig sprekende dame op die me geholpen heeft. Ik krijg nog 20 euro teruggestort namelijk.
Sig
Nog niks gehoord, die vrouw had mij gezegd dat het vorige week maandag geregeld zou zijn. Misschien vandaag nog eens bellen.treative schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:57:
Iemand al wat gehoord? Voor afgelopen vrijdag zouden de bonnen geleverd worden. Hier nog niks ontvangen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Hallo !
We hebben geweldig nieuws: Jouw LivingSocial deal bij bol.com is klaar voor gebruik.
Hetzelfde hier, ook echt 5 min na mijn klaagbericht hier.Freakster86 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:47:
![]()
[...]
![]()
Ik heb mijn bonnen net 2 minuten geleden ontvangen. Ze staan alle 20 in mijn account![]()
Nu alleen nog maar m'n 15 euro ontvangen en dan is het klaar. Ik zie onder aankoopgeschiedenis wel dat die 15 euro verrekend is. Dat komt dus wel goed
Canon D1100 + tasFreakster86 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:06:
Wat hebben jullie eigenlijk al gekocht met je bonnen? #nieuwsgierig
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Grappig, bij mij is precies hetzelfde gebeurd maar dan voor de asus transformer prime. Eerst 10 april, toen 7 april en nu net een mail dat het waarschijnlijk 17 april gaat worden.jhogervorst schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:56:
Kreeg vandaag m'n papieren afschrift binnen. 16 pagina's voor afgelopen maand(Heb de papieren afschriften direct maar stopgezet.)
Heeft iemand al een nieuwe iPad van bol.com mogen ontvangen? De verwachte levertijd van mijn bestelde nieuwe iPad stond eerst voor lange tijd op 10 april. Dit werd begin april veranderd in 7 april. Helaas kreeg ik een paar dagen later een bericht dat ze de aangegeven leverdatum niet gaan halen dus dat het nu waarschijnlijk 16 april wordt.
Bij mij ging de iPad 3 direct naar 19 april, daar houd ik het dan ook wel opBartske schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:49:
[...]
Grappig, bij mij is precies hetzelfde gebeurd maar dan voor de asus transformer prime. Eerst 10 april, toen 7 april en nu net een mail dat het waarschijnlijk 17 april gaat worden.
Ik mag niet klagen met 50% korting nu
Inderdaad! Wie van ons gaat er bellen?Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:58:
Update: Ik moet nog steeds geld terugkrijgen van LivingSocial
Duurt me echt lang..
Verwijderd
Jouw kennende zal ik wel weer de l*l zijn.... Neehoor grapje... Ik bel morgen wel even als ik mijn medisch rekentoets geneeskunde heb gemaakt..Freakster86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:28:
[...]
Inderdaad! Wie van ons gaat er bellen?
Verwijderd
Okee.. ik bel morgen laat in de middag. Ze zou me mailen en een soort van "case" aanmaken..Freakster86 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:00:
LoL! Ik zal ook wel bellenMeer druk op de ketel bij LS. Ik krijg nog 15,-
Enig idee wat er met de dealbucks gaat gebeuren?
Sig
Ok. LS kennende zal daar nog wel wat tijd over heen gaanVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:04:
[...]
Okee.. ik bel morgen laat in de middag. Ze zou me mailen en een soort van "case" aanmaken..
Heb het een aantal keer gevraagd wat er met die DealBucks zou gebeuren, alleen zijn ze daar nog druk over in conclaaf is me verteld. Dus ben benieuwd, net zoals velen hier!
Welkom bij Living Social.
Wij zijn geopend op werkdagen tussen 9.00 en 18.00.
Ons kantoor is momenteel gesloten.
peep... peep... peep..
[ Voor 72% gewijzigd door Freakster86 op 13-04-2012 12:13 ]
Verwijderd
Grappig. Ze zoeken dus nog naar een oplossing voor de DealBucks? Ik heb nog 150 euro aan Dealbucks.Freakster86 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:32:
[...]
Over de DealBucks zei ze het volgende:
" Het hoger management moet hier nog over beslissen. Ze zijn aan het bedenken hoe ze de mensen met dealbucks kunnen 'compenseren'. Hier zijn ze nog druk mee bezig en moet dus ook vanuit de USA komen. Het kan nog zo'n 2 tot 3 weken duren voordat er duidelijkheid komt m.b.t. de dealbucks. "
Die naam klinkt als één of andere enge ziekte als je niet meteen ziet wat er staat.Freakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 10:58:
Living Social maakt doorstart in Nederland onder nieuwe naam: Gosharethis.nl
Grote kans dat onze accounts overgezet worden op dat nieuwe platform en we op die manier de Dealbucks kunnen uitgeven. Lijkt mij i.i.g. het meest logische.
Rare is wel dat de site al online had moeten zijn..
Verwijderd
Als ik mijn 20 euro maar eens even heel snel terug krijg en als ik mijn dealbucksies maar een even heel snel op kan maken!Freakster86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:15:
Who cares! Als die bol.com actie maar terug komt!
[ Voor 93% gewijzigd door PixellBox op 16-04-2012 23:22 ]
Uittesten heeft geen zin: de actie loopt nog vijf uur, dus voor je die dingen hebt is het te laat. Begrijp ik overigens goed dat de kaarten fysiek verstuurd worden? Dat zou namelijk wel eens roet in het eten kunnen gooien …Snoop schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:35:
Ik denk dat het klopt wat je zegt. Het is hetzelfde als bij Bol.com. Het ligt dus puur aan die winkel of ze het stapelen van bonnen op 1 account accepteren. Al staat er wel bij dat het niet te stapelen is. Dus het blijft een beetje vaag. Ben benieuwd of iemand dit zou willen uittesten
Accounts + DealBucks meenemen?Beste LivingSocial abonnee,
We hebben goed nieuws voor je!
Door een verandering in de activiteiten van LivingSocial in Nederland zul je geen emails met aanbiedingen voor jouw stad van ons ontvangen.
We horen je denken: '… wat is dan het goede nieuws?'
gosharethis!
Vanaf 17 april blijf je elke werkdag hoogwaardige deals ontvangen, precies zoals je gewend was van LivingSocial.
Wat kun je verwachten van gosharethis.nl?
gosharethis blijft je verrassen met de beste deals en ervaringen.
Je blijft één email per werkdag ontvangen met de leukste deals voor de beste plekken in jouw stad.
Gosharethis laat je zien wat 'the places to be' zijn op het gebied van dineren, ontspannen, uitgaan, gave producten en alle andere dingen die jouw leven nog leuker maken.
Houd www.gosharethis.nl dus goed in de gaten en check je eerste email op 17 april.
Groet,
LivingSocial & team gosharethis
Word vrienden met gosharethis op Facebook | Volg gosharethis op Twitter.
Je ontvangt deze email omdat je ingeschreven stond bij LivingSocial Nederland. Als je geen geweldige deals meer wilt ontvangen van gosharethis, kun je je hier uitschrijven.
Account en DealBucks zijn (jammer genoeg) niet mee te nemen naar die nieuwe site.Freakster86 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:45:
Vanochtend kreeg ik de volgende mail van LS:
[...]
Accounts + DealBucks meenemen?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[ Voor 11% gewijzigd door T homass op 19-04-2012 16:57 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Ulster Seedling op 19-04-2012 17:07 ]
Ik heb precies hetzelfde. Echt belachelijk dat het zo lang gaat duren terwijl er tig winkels zijn die de ipad binnen 24 uur kunnen leveren. Wat gebeurt er als ik de bestelling annuleer? Krijg je dan de waarde in geld of in bonnen terug?T homass schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:55:
Geachte heer,
U wilt graag weten wanneer u uw bestelling 7985931830 kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw 'iPad 3 Wi-Fi 16GB black' rond week 25 geleverd wordt.
Week 25 June 18, 2012 June 24, 2012
In bonnen, heb trouwens ook zelfde email gehad. Misschien kan ik ze zover krijgen dat ze het geld in contacten terugstoren, dit staat immers in de e-mail.regtur2 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:11:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Echt belachelijk dat het zo lang gaat duren terwijl er tig winkels zijn die de ipad binnen 24 uur kunnen leveren. Wat gebeurt er als ik de bestelling annuleer? Krijg je dan de waarde in geld of in bonnen terug?
Het is echt een drama wat betreft de levering van de iPads bij bol.com. Het meest klantontvriendelijke vind ik nog dat die dingen inmiddels 2 keer op voorraad zijn geweest.Megamind schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:23:
En hier ook een e-mail dat hij vertraagd is naar week 25. Ik zie alweer een Phonehouse verhaal aankomen, de Ipad3 is toch gewoon leverbaar overal of wat?
[ Voor 18% gewijzigd door pelt op 20-04-2012 11:43 ]
Helaas is bol.com wel één van de meest onflexibele bedrijven, ze hebben hun helpdeskers goed opgeleid tot het aanbieden van excuses. Toch jammer dat ze elk jaar weer een thuiswinkel award winnen en site van het jaar worden.pelt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:42:
[...]
Het is echt een drama wat betreft de levering van de iPads bij bol.com. Het meest klantontvriendelijke vind ik nog dat die dingen inmiddels 2 keer op voorraad zijn geweest.
Ze geven tegenstrijdige berichten: enerzijds zeggen ze dat je order te ver in het bestelproces is van een leverancier, anderzijds zeggen ze dat ze wel chronologisch uitleveren. Dat laatste is sowieso niet waar gebleken.
Edit: ik heb ook aangegeven dat ik de bonnen cash uitbetaald wil laten worden, aangezien ik nu opgescheept zit met bonnen bij een bedrijf waarin ik mijn vertrouwen heb opgezegd en de komende tijd verre vandaan wilt blijven. Hier reageerden ze op met excuses, maar dat het niet mogelijk was.
Had je dan ook echt serieus verwacht dat ze dat zouden doen?pelt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:42:
[...]
Edit: ik heb ook aangegeven dat ik de bonnen cash uitbetaald wil laten worden, aangezien ik nu opgescheept zit met bonnen bij een bedrijf waarin ik mijn vertrouwen heb opgezegd en de komende tijd verre vandaan wilt blijven. Hier reageerden ze op met excuses, maar dat het niet mogelijk was.
Ja.M a r c o schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:03:
[...]
Had je dan ook echt serieus verwacht dat ze dat zouden doen?
Alles op hun website is zo ongeveer direct op voorraad. Lijkt me nogal onredelijk om geld te eisen (terwijl duidelijk in de regels staat dat ze dat niet doen) omdat jij een product wil wat gewoon slecht leverbaar is. Ik vind het ook heel vervelend en heb ook een iPad in bestelling. Op zich is het wachten niet vervelend, maar wel het feit dat ze al meerdere keren het product op voorraad hebben en leveren aan mensen die dan pas bestellen. Dat maakt het een beetje een vervelende situatie.pelt schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:42:
[...]
Verwijderd
Dus je hebt je geld terug gekregen? Want waardebonnen is hetzelfde als geld en mag volgens de consumentenbond nieteens verlopen.Diablow schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 02:32:
Niet dat het echt relevant is, maar mijn eerder gekochte bon om vor 20 euro sushi te halen kon ik ineens niet meer inwisselen bij TeWoSu omdat: "We onze zakelijke relatie verbroken hebben". Ik hoop dat iedereen zijn waardebonnen al geint/bijgeschreven heeft, anders zo snel mogelijk doen...
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Maar volgens het wetboek wel.kfaessen schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 08:12:
[...]
Dus je hebt je geld terug gekregen? Want waardebonnen is hetzelfde als geld en mag volgens de consumentenbond nieteens verlopen.
Kun je het artikel erbij halen dan? Want je hebt eigenlijk betaald voor iets wat je niet krijgt, dan is het of alsnog hetgeen krijgen of geld terug.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Verwijderd
Nee, heb niet gebeld. Ik ging onverwachts naar een vriend toe en ben vannacht uit geweest in amsterdam, haha.Freakster86 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:52:
En? Heb je gebeld?
Ik geef ze tot woensdag, anders ga ik echt voor de laatste keer bellen. Dit duurt echt té lang!
PS:
Mensen, wel Gosharethis.com in de gaten houden!! Een bol.com actie is daar namelijk niet uitgesloten
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq