[
- De problemen die je met e-mail hebt: Open Settings>Apps>All, scroll tot je bij het e-mail programma bent, selecteer dat, in het nieuwe venster kies je "alle data wissen" en "cache wissen".
- Snooze: dat probleem is opgelost in XZX2 of je kan de AIO fix installeren.
- SMS'en en gemiste oproepen op het lockscreen; Sony heeft die feature gewoon geschrapt. Ergens was het ook een privacyrisico. Met het huidige lockscreen is dat dus niet in te stellen.
- Kleurencombinaties veranderen: blijf in het homescreen even op een lege plek duwen, dan krijg je wat opties zoals widgets toevoegen, achtergrond veranderen en het thema wijzigen. Je kunt dus het thema wijzigen. Het is wel steeds zwart met witte letters en een andere kleur voor de symbolen, bv blauw, turquoise, roze, groen, ... Ik denk niet dat er een "zwart" thema is. Je kunt wel het thema van je vorige rom over kopiëren (als je daar een zip bestand van hebt), thema's vind je in:system\vendor\overlay\framework\
Arfman schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:38:
Ik krijg het niet voor elkaar. Windows 7 biedt ook geen soelaas, het is gewoon een k*ttoestel

(sorry).
Iedereen bedankt voor de moeite, deze gaat de prullenbak in en de volgende wordt er 1 met een sdcardslot.
Dat jij er met een minimum aan voorbereiding niet mee uit de slag kunt, betekent nog niet dat het een slecht toestel is... De helft van je problemen zijn toe te schrijven aan Windows, wat inderdaad wel een best brak OS is

.
Ten eerste, welke CWM heb jij geïnstalleerd? Mogelijks is je usb-mount probleem daaraan gerelateerd. Wat ik zou doen om OpenSEMC te installeren is de kernel te pushen met ADB (de kernel zit in het rom-bestand en heeft een eigen recovery). Vervolgens booten in CWM, usb storage mounten (dat werkt gegarandeerd met die recovery), rom kopiëren vanop pc en dan installeren in CWM.
Daarvoor moet je natuurlijk wel een kernel kunnen flashen, wat gebeurt in Fastboot modus. Ik heb niet de volledige discussie gevolgd maar van wat ik begrijp kreeg je de drivers niet geïnstalleerd op Windows 8 en 7 64 bit. Daar zijn inderdaad wat problemen mee. Ik heb hier niet de plaats en de tijd om volledig uit te leggen hoe je fastboot-drivers op Win7 x64 geïnstalleerd krijgt, er zijn verschillende gidsen te vinden:
http://lmgtfy.com/?q=fastboot+drivers+windows+7+64+bit
De eerste is meteen een goede, die heb ik ook gebruikt.
Nu kun je dus fastboot-drivers installeren, flashtool openen, telefoon rebooten in fastboot-modus (telefoon uit, volume omhoog inhouden en verbinden met USB), duwen op de bliksem-knop, fastboot-mode selecteren en dan select kernel to Flash (de rechtse onder DooMLorD).
Zeker handig om eens te lezen is dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1526866.
Het was toch echt véél sneller om eens "fastboot drivers windows 7 64 bit" op te zoeken dan een volledige Windows installatie te doen...