Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
randy_e schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:06:
http://www.xperiablog.net...t-models-wont-be-updated/

Xperia S Jellybean update vanaf april!
Wat een prutsers...

Dat nog niemand dit heeft gepost...

Tegen die tijd kan ik alweer verlengen en denk dat overstap naar een nexus device... Hopelijk is de nexus 4 dan in Nederland te verkrijgen
Had het al wel gelezen maar goed :) eerlijk gezegd vind ik me telefoon zo prima draaien op moment, ik heb er toch een paar gehad en dit is wel fijnste android toestel van dit moment, mijne gaat met gemak 2 dagen mee dus daar heb ik ook niks over te klagen, maar de manier hoe sony omgaat met hun nieuweste telefoons is wel wat apart, ze brengen nieuwe uit en vergeten dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
randy_e schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:06:
http://www.xperiablog.net...t-models-wont-be-updated/

Xperia S Jellybean update vanaf april!
Wat een prutsers...

Dat nog niemand dit heeft gepost...

Tegen die tijd kan ik alweer verlengen en denk dat overstap naar een nexus device... Hopelijk is de nexus 4 dan in Nederland te verkrijgen
Vergeet het maar, de Nexus 4 komt niet in Nederland uit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-06 23:07
WeAreLegion schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:25:
[...]

Had het al wel gelezen maar goed :) eerlijk gezegd vind ik me telefoon zo prima draaien op moment, ik heb er toch een paar gehad en dit is wel fijnste android toestel van dit moment, mijne gaat met gemak 2 dagen mee dus daar heb ik ook niks over te klagen, maar de manier hoe sony omgaat met hun nieuweste telefoons is wel wat apart, ze brengen nieuwe uit en vergeten dan de rest.
2 dagen? Hoe doe je dat? Mijne net aan 12 uur. Hij loopt ook regelmatig vast... Ook al vind ik em geweldig als ie normaal doet, mijn ervaring is anders.

Ben ook noob, rooten en custom rom durf ik (nog) niet aan

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
randy_e schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:52:
[...]

2 dagen? Hoe doe je dat? Mijne net aan 12 uur. Hij loopt ook regelmatig vast... Ook al vind ik em geweldig als ie normaal doet, mijn ervaring is anders.

Ben ook noob, rooten en custom rom durf ik (nog) niet aan
Ik doe niks vreemds eigenlijk, maar dit is ook de enige telefoon die ik nog niet geroot heb omdat het gewoon niet nodig is :) maar goed niet te veel apps installeren als je ze toch niet gebruikt dat soort dingen :) maar misschien heb ik gewoon een goed model dat kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01-2023
Stel ik gooi er cm10 fxp151 op, kan ik dan naderhand upgraden naar fxp152 of hoger, of moet ik dan weer alles wipen?

Vraag zal vast al 10x gesteld zijn, ik heb alleen helaas het antwoord nog niet kunnen vinden etc. Alvast bedankt voor het antwoord dus.

[ Voor 37% gewijzigd door saintgein op 18-12-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

saintgein schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:45:
Stel ik gooi er cm10 fxp151 op, kan ik dan naderhand upgraden naar fxp152 of hoger, of moet ik dan weer alles wipen?

Vraag zal vast al 10x gesteld zijn, ik heb alleen helaas het antwoord nog niet kunnen vinden etc. Alvast bedankt voor het antwoord dus.
Volgens mij kan je bij dat soort kleine updates gewoon upgraden ipv weer alles volledig te wipen. Ik wipe wel vaak gewoon de telefoon meteen om eventuele problemen voor te zijn en weer schoon te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:23

timovd

Voorsprong door techniek

Wipen is niet nodig. Wel even clear cache en dalvik cache uitvoeren.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Bedankt voor de antwoorden! Nu alleen nog de goede google apps zoeken die bij fxp151 hoort. 4.1 is dat toch? Of moet ik dan ook kijken naar het type telefoon?

Hmm, nu ben ik dus begonnen. Alleen krijg ik hem op een of andere manier niet in fastboot mode..

Ik doe wat gezegd is, oftewel ik houdt volume up ingedrukt en sluit hem aan. Hierna wordt de led blauw, hoor ik een paar gekke geluiden in windows en veranderd de kleur in groen, waarna hij begint met laden?

[ Voor 49% gewijzigd door saintgein op 18-12-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480655

saintgein schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:40:
Hmm, nu ben ik dus begonnen. Alleen krijg ik hem op een of andere manier niet in fastboot mode..

Ik doe wat gezegd is, oftewel ik houdt volume up ingedrukt en sluit hem aan. Hierna wordt de led blauw, hoor ik een paar gekke geluiden in windows en veranderd de kleur in groen, waarna hij begint met laden?
Ik had dit ook voor gewoon de fastboot drivers installeren via flashtool. Dit is met elke Windows 7 computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

saintgein schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:40:
Bedankt voor de antwoorden! Nu alleen nog de goede google apps zoeken die bij fxp151 hoort. 4.1 is dat toch? Of moet ik dan ook kijken naar het type telefoon?

Had ik ook onder windows 8 en het is me niet gelukt dus ik had mijn mobiel bijna gesloopt om het dan maar zonder fastboot te doen.
Nu gewoon op de XTX 7 rom zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Anoniem: 114616 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:19:
[...]

Had ik ook onder windows 8 en het is me niet gelukt dus ik had mijn mobiel bijna gesloopt om het dan maar zonder fastboot te doen.
Nu gewoon op de XTX 7 rom zonder problemen.
Okee, nu klink ik misschien als een noob, maar ik krijg die drivers niet installed. De s1boot device is maar kort zichtbaar bij device manager in windows. Dus zodra ik de drivers wil selecteren, is het eigenlijk al te laat. Hmm.

*Stap verder, eindelijk een mogelijkheid om het te installeren, krijg ik de melding: Windows could not find driver software for your device, terwijl ik de amd64 variant heb gekozen. Gaat soepel zo haha.

[ Voor 16% gewijzigd door saintgein op 18-12-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Je hebt idd zo'n 3 seconden om die driver te installeren... echt irritant. Maar je kan flashtool downloaden en dan de SXS drivers geforceerd installeren.
Als je flashtool hebt geinstalleerd staat er in de flashtool dir\drivers een driver package voor alle sony telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
ArcticWolf schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:46:
Je hebt idd zo'n 3 seconden om die driver te installeren... echt irritant. Maar je kan flashtool downloaden en dan de SXS drivers geforceerd installeren.
Als je flashtool hebt geinstalleerd staat er in de flashtool dir\drivers een driver package voor alle sony telefoons.
---

18/006/2012 18:06:19 - ERROR - Drivers need to be installed for connected device.
18/006/2012 18:06:19 - ERROR - You can find them in the drivers folder of Flashtool.

Zelfs nadat ik de xperia s drivers van flashtool heb installed?

Fixed, fastboot drivers installed lol.

Bedankt trouwens nog. :)

*CM10 + Apex = Win.

Het enige dat nu nog irriteerd is dat facebook erg houterig scrolled. Iemand een idee waarom? Ik hoop iig dat dit snel gefixed word!

[ Voor 68% gewijzigd door saintgein op 19-12-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-06 11:39
Heb nu XTX geflasht.
Werkt echt heerlijk, stukken beter dan de stock rom.

• saintgein
Heeft niemand hier last van houterig scrollen in facebook? Ik heb ergens gelezen dat ene 006 kernel dit zou verhelpen, echter vraag ik me af wat hiermee bedoeld wordt.

• ArcticWolf
  • Niet online
007 werkt beter, maar die kernels hebben OC problemen, dus ik zou ze niet gebruiken als ik jou was. (mijn toestel is al 3x in een bootloop gekomen...)
heb net ARD geflasht, ben benieuwd..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2056083

• saintgein
ArcticWolf schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:15:
007 werkt beter, maar die kernels hebben OC problemen, dus ik zou ze niet gebruiken als ik jou was. (mijn toestel is al 3x in een bootloop gekomen...)
heb net ARD geflasht, ben benieuwd..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2056083
Kan ik hieruit opmaken dat iedereen die fxp151 gebruikt last heeft van een slecht scrollende facebook app? Het rare is dat ik er vrij weinig informatie over kan vinden, terwijl we toch allemaal hetzefde toestel hebben. Of zit daar ook weer verschil tussen?

Die ARD ziet er overigens goed uit. Het is nu alleen mijn vraag, kan ik er vanuit gaan dat de roms die op xda aangeboden worden veilig zijn? Als in dat er geen backdoors ofzo in verwerkt zitten net als bij custom windows versie bv. vaak het geval is.

Ik zie overigens dat Nova Xperia vrij interessant is, iemand ervaringen hiermee? Het overclocken maakt me niet zoveel uit, maar de battery life schijnt daarvan erg goed te zijn.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2041646

Nog een laatste vraag, overclocken boeit me eigenlijk niet zo, dus als ik die 007 standaard flash, neem ik aan dat er weinig problemen zijn toch?

[ Voor 18% gewijzigd door saintgein op 20-12-2012 11:45 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
Battery ging binnen 12 uur bij mij leeg bij die Nova rom en hij heeft opstart issues... als je opnieuw opstart om wat voor reden dan ook, start ie niet meer op ;)
Die ARD ziet er wel okay uit op het moment, draai het nu met de NOVA 007 kernel aangezien de stock FXP kernel sudden restart issues heeft...

alle custom ROMs zijn eigenlijk bagger, maar de stock ICS rom is ook bagger... backdoors zijn de meeste rom "builders" te noob voor, dus die hoef je niet te verwachten.

ik heb geen last van laggende facebook app hier...

• saintgein
ArcticWolf schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:47:
Battery ging binnen 12 uur bij mij leeg bij die Nova rom en hij heeft opstart issues... als je opnieuw opstart om wat voor reden dan ook, start ie niet meer op ;)
Die ARD ziet er wel okay uit op het moment, draai het nu met de NOVA 007 kernel aangezien de stock FXP kernel sudden restart issues heeft...

alle custom ROMs zijn eigenlijk bagger, maar de stock ICS rom is ook bagger... backdoors zijn de meeste rom "builders" te noob voor, dus die hoef je niet te verwachten.

Dus het scrollen in facebook gaat perfect? Na het installeren van kernel 007 zijn er verbeteringen zichtbaar, maar buttery smooth kan ik het nog niet noemen. Vooral niet als ik het vergelijk met stock browser, dat is namelijk de smoothheid zelve.

[ Voor 5% gewijzigd door saintgein op 20-12-2012 12:17 ]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40

Ik heb weinig problemen met de NOVA rom, alleen lichte battery drain maar verder is hij zo smooth als het maar kan. Echt een top rom.

Anoniem: 274410

Voor de mensen die problemen hebben met fastboot en die drivers (onderdeel van bootloader unlock van sony) probeer eens het onderstaande:
It seems that if the drivers aren't installed in Windows7, the Xperia S will disconnect from fastboot mode, and go back to charging. What we need to do is install drivers in this small time period it does connect to your computer.
The solution to this problem will involve being quick at two stages of this process and I will note where these times are as best I can.
Both these stages are when we connect the phone to the computer in Fastboot mode.

Steps to install drivers:

1. Open device manager
2. Connect you phone in fastboot as normal
3. As soon as you plug your device in, ignore any messages stating the driver did not install and look in device manager for the new device 'S1Boot Fastboot' . Right click this and click 'update driver'. This is the first stage you need to be quick at. As soon as you click this and the update driver window pops up you can relax! You can let go of the volume up button now also, as the device will disconnect in the background anyway! You can also unplug the phone now too.
[NOTE: If windows is still trying to install this device, you won't see update driver until it stops/fails. This is when you have a few seconds to click update driver, so be quick!]
4. Click 'Browse my computer for driver software'
5. Click 'Let me pick from a list of device drivers on my computer'
6. Click next with 'Show All Devices' highlighted
7. Click 'Have disk'
8. Click 'Browse'
9. Go to the the .inf file and open it
10. Click 'ok'
11. You will now have a list of three models. Select 'Android Bootloader Interface'. (It is easy to miss this step out and accidently choose the default model so make sure to select it correctly!)
12. BEFORE you click next, we need to get the phone connection ready again, this is the second stage where quick actions are required.
Disconnect you phone if you already haven't. Connect the phone once more in Fastboot mode. As soon as it is connected click next on the window to install drivers
13. If you followed this right you will have installed drivers before the phone had time to disconnet
14. Now that the drivers are installed for the Xperia S, it will no longer disconnect from fastboot mode and work as it should!

Now contiune to follow Sony's guide
Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1554632

Bij mij werkte dat als een trein en hij deed het daarna prima. Zodra die drivers geinstalleerd zijn blijft de xperia s wel fatsoenlijk in fastboot mode.

• saintgein
Anoniem: 274410 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:30:
Voor de mensen die problemen hebben met fastboot en die drivers (onderdeel van bootloader unlock van sony) probeer eens het onderstaande:

[...]

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1554632

Bij mij werkte dat als een trein en hij deed het daarna prima. Zodra die drivers geinstalleerd zijn blijft de xperia s wel fatsoenlijk in fastboot mode.
De methode die arcticwolf aangaf is makkelijker. Oftewel flashtool installeren en van daaruit de fastboot drivers geforceerd installeren.

*nm, gefixed na een reboot.

[ Voor 25% gewijzigd door saintgein op 21-12-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 22:23

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb een tijdje de Nova kernels geprobeerd, maar sinds toen is "wipe battery stats" verdwenen in recovery mode. Hoe kan ik dit terugkrijgen? Ik draai nu weer de FXP-kernel, maar hij is nog niet terug.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
wipe battery stats werkt toch niet voor ICS ;)
werkt alleen voor GB based roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De enige goede custom roms zijn degene die gebaseerd zijn op de officiele Sony firmware. XTX is voor mij tot nu toe de beste omdat ik gewoon niet zonder de Sony skin kan en daardoor al CM10 en dergelijke uitsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
Sinds ik XTX heb geflasht worden mij Whatsapp gesprekken elke dag op de een of andere manier verwijderd.
Wat kan ik hier tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Anoniem: 114616 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:17:
[...]

De enige goede custom roms zijn degene die gebaseerd zijn op de officiele Sony firmware. XTX is voor mij tot nu toe de beste omdat ik gewoon niet zonder de Sony skin kan en daardoor al CM10 en dergelijke uitsluit.
Er zijn themes die zowat de volledige sony skin nabootsen. Zoek met google maares op aokp sony uxp theme apk.

Als je dat gebruikt in combinatie met nova of apex launcher op een cm10 of aokp rom, dan wil je niet snel meer anders.

[ Voor 16% gewijzigd door saintgein op 22-12-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-1gH-zFAhMPA/UNYn9wg3g9I/AAAAAAAAAt0/FlI_s7dJAbc/s512/Screenshot_2012-12-22-22-35-06.png

nova launcher met crystal v2 theme O+

[ Voor 58% gewijzigd door ArcticWolf op 22-12-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Waliwal schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:39:
Sinds ik XTX heb geflasht worden mij Whatsapp gesprekken elke dag op de een of andere manier verwijderd.
Wat kan ik hier tegen doen?
Had ik hier laatst ook met CM, lijkt dus meer iets met whatsapp te zijn.

@Sony/CM dingen: CM draait hier toch altijd net wat vloeiender naar mijn idee, de Sony aanpassingen mis ik wel (hoe anders bij mijn HTC Desire met dat verschrikkelijke Sense) maar die stutters die ik had in de Sony firmware zijn in CM weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
CM is ook gebaseerd op JB he... met project butter. Sony-based roms zijn allemaal ICS, waar die functie nog niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Nova rc2 klinkt erg degelijk. Haalt scores boven de 10000 in antutu. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 17:40
Ik heb sinds afgelopen week mijn HTC Desire vervangen door een Xperia S. Die kon ik altijd met fastboot benaderen. Ik krijg deze xperia echter met geen mogelijkheid unlocked. Ik dacht dat Sony zo hack-vriendelijk was :( Ik heb de hele dag al zitten kutten en googelen hoe ik de bootloader moet unlocken, maar ik zie het device gewoonweg niet in fastboot. Ik heb windows 8, en zie nu S1Boot Fastboot staan in apparaatbeheer. Iemand nog tips?

Edit: met het extra bestand uit deze instructie lukte het wel: http://www.theandroidsoul...-xperia-arc-play-neo-pro/

Edit: Oh wat een nachtmerrie met deze telefoon so far. Nu boot hij niet, of blijft in bootloop hangen. Geen flauw idee welke kernel of rom nu nog wel gaat werken. *hug oude desire*

[ Voor 27% gewijzigd door drvinnie op 24-12-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
drvinnie schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:50:
Ik heb sinds afgelopen week mijn HTC Desire vervangen door een Xperia S. Die kon ik altijd met fastboot benaderen. Ik krijg deze xperia echter met geen mogelijkheid unlocked. Ik dacht dat Sony zo hack-vriendelijk was :( Ik heb de hele dag al zitten kutten en googelen hoe ik de bootloader moet unlocken, maar ik zie het device gewoonweg niet in fastboot. Ik heb windows 8, en zie nu S1Boot Fastboot staan in apparaatbeheer. Iemand nog tips?

Edit: met het extra bestand uit deze instructie lukte het wel: http://www.theandroidsoul...-xperia-arc-play-neo-pro/

Edit: Oh wat een nachtmerrie met deze telefoon so far. Nu boot hij niet, of blijft in bootloop hangen. Geen flauw idee welke kernel of rom nu nog wel gaat werken. *hug oude desire*
hahah, yeah dat had ik in het begin ook toen ik van een HTC af kwam... maar nu Sony <3, op deze manier valt hij onmogelijk te bricken, je kan altijd originele firmware flashen (met flashtool).

Je kan ALTIJD weer terug zonder CWM.
originele ROMS:
http://www.xdafileserver....26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS

flashtool:
http://androxyde.github.com/

Power + vol down = flashmode (.ftf files flashen)
Power + vol up = fastboot (voor kernel flashen)

CWM heb je eigenlijk niet eens meer nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 24-12-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
Bedankt voor je links naar de originele roms. Nu kan ik iig weer gewoon booten. Ik kan alleen nog geen CWM erop krijgen (of erin komen.. dit is me niet helemaal duidelijk) en het lijkt erop dat ik met alle custom roms die ik probeer in een bootloop blijf hangen. (nova, XTX)

[ Voor 6% gewijzigd door drvinnie op 24-12-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
saintgein schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:06:
Nova rc2 klinkt erg degelijk. Haalt scores boven de 10000 in antutu. Iemand ervaring?
Draai nova sinds die uit kwam, loopt stabiel en erg snel en soepel. Aanrader als je een AOSP Rom zoekt.

• saintgein
Cyleo schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:51:
[...]

Draai nova sinds die uit kwam, loopt stabiel en erg snel en soepel. Aanrader als je een AOSP Rom zoekt.
Heb hem nu een paar dagen lopen. Erg fijne rom. In combinatie met nova launcher helemaal, dat lijkt de enige launcher te zijn die rekening houdt met project butter, oftewel vrijwel alles loopt soepel nu. Op facebook na overigens, de stock browser scrolled veel beter dan die app.

• drvinnie
saintgein schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:26:
[...]

Heb hem nu een paar dagen lopen. Erg fijne rom. In combinatie met nova launcher helemaal, dat lijkt de enige launcher te zijn die rekening houdt met project butter, oftewel vrijwel alles loopt soepel nu. Op facebook na overigens, de stock browser scrolled veel beter dan die app.
Heb nova erop weten te krijgen, die loopt inderdaad erg lekker. Ook mooi dat die meer standaard is. Ik mis alleen de stock camera app HEEEEEEL erg, dus ben nu weer terug naar de stock rom.

• ArcticWolf
  • Niet online
drvinnie schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:28:
[...]

Heb nova erop weten te krijgen, die loopt inderdaad erg lekker. Ook mooi dat die meer standaard is. Ik mis alleen de stock camera app HEEEEEEL erg, dus ben nu weer terug naar de stock rom.
CameraMX doet zijn werk volgens mij veel beter dan de stockrom... :>

• saintgein
ArcticWolf schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:06:
[...]

CameraMX doet zijn werk volgens mij veel beter dan de stockrom... :>
Camera Zoom FX bedoel je? :P

• ArcticWolf
  • Niet online
die ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Ik ben nu overigens al helemaal om. Probeerde die nieuwe xperia launcher, maar werd gewoon gek van het feit dat die zeg maar totaal niet te customizen is. Net zoals dat ik niet begrijp dat zij niet een nuttige dock daaraan hebben toegevoegd.

Qua geheugen ook trouwens. Met stock rom enzo had ik 150mb geheugen over, nu is dat standaard tussen de 300 en 400 mb.

[ Voor 13% gewijzigd door saintgein op 28-12-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FXP 152 geeft ook meer ram dan STOCK _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
De accuduur begint overigens wel erg goed te worden met CM in combinatie met Nova Kernel. 2 dagen haalt ie meestal wel. Nu bv na een dag redelijk gebruik, 78% over. Dat inclusief een mooi aantal uren wifi en 3g data erop.

[ Voor 200% gewijzigd door saintgein op 07-01-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1931325

XTX8, als je een goede rom wilt met de UXP van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:53

KL643

beeldaandemuur

Wie wordt mijn held van de dag? Op dit moment heb ik PACROM geinstalleerd maar ik wil helemaal terug naar stock ROM en de bootloader weer locken (i.v.m. verkoop telefoon). Nu probeer ik het originele tft weer te installeren maar dat lukt niet met Flashtool (1 WAR this file is ignored simlock.ta en daarna ERROR flasing abbort). Hoe krijg ik het alsnog gefixed?

Gefixed, drivers en flashtool eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd en nu kon ik wel de orginele tft flashen.

[ Voor 13% gewijzigd door KL643 op 09-01-2013 20:09 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sony's flashtool emma

EDIT: zie dat het al gefixt is

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 480655 op 10-01-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
AC!D audio engine 6.1 is perfect. Wat een mooie bass produceert mijn xperia S nu zeg.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2000749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Overkomelijke known bugs, veelbelovend ;) Ben benieuwd, zit zelf weer op XTX 8.1. Vind eigenlijk de toevoegingen van Sony wel fijn, Now niet heel veel toevoegen en mis vooral Butter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XTX 9 is alweer uitgekomen!
V9

- Small Apps updated
- Liveware Manager updated
- Walkman from Xperia V
- SD Mounter app added
- Google Now added
- Xperia Z wallpaper added
- Xperia Z Home with fixed apptray button and Xperia T style
- Xperia V Camera with Picture Effects
- A few bloatware removed
Afbeeldingslocatie: http://i1289.photobucket.com/albums/b514/Cedric_Vanoverstraten/XTX9_XperiaZ_Home_zps7c5dfef9.jpg

Die WIP rom ziet er ook goed uit trouwens, ik wacht nog wel even op een latere versie+ dat ik mijn telefoon niet in fastboot krijg |:(

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 14-01-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Fxp 202 met Nova kernel 1.3 hiero. De soepelheid. Al werkte 1.22 net iets beter. Weet niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik heb nu CM10 (fxp202 volgens mij) met 1.32 NOVA kernel. 384mhz min en 1728mhz max @ intellidemand governor. En heb best veel apps met push aan en scherm helderheid best hoog en hij gaat alsnog makkelijk een dag mee :D
Ding loopt echt super smooth nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
Kan iemand een vlotte stock based aanbevelen? (Ik wil voornamelijk de camera van sony houden). 9 van de 10 flashes boot mn telefoon alleen niet eens.. En ik zit nu op KAsspeed.. Maar dat is eigenlijk langzamer en meer bugs dan mn oude Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
drvinnie schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:49:
Kan iemand een vlotte stock based aanbevelen? (Ik wil voornamelijk de camera van sony houden). 9 van de 10 flashes boot mn telefoon alleen niet eens.. En ik zit nu op KAsspeed.. Maar dat is eigenlijk langzamer en meer bugs dan mn oude Desire.
Je kan XTX proberen, op mijn telefoon loopt die beter dan KAsspeed. Het probleem is vooral dat er niet heel veel rombouwers zijn, en voor zover ik weet geen één die niet allemaal dingen uit nieuwere telefoons sloopt en dat in zijn rom gaat zetten. Je zit dus altijd met wat bij elkaar geknutselde roms met fancy nieuwe snufjes die de telefoon enigzins vertragen/instabieler maken in plaats van een op stock gebaseerde rom die geoptimaliseerd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
ArcticWolf schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:25:
Ik heb nu CM10 (fxp202 volgens mij) met 1.32 NOVA kernel. 384mhz min en 1728mhz max @ intellidemand governor. En heb best veel apps met push aan en scherm helderheid best hoog en hij gaat alsnog makkelijk een dag mee :D
Ding loopt echt super smooth nu!
Toch wel knap van die 19 jarige gast uit Hong Kong dat hij dat die kernel zo soepel weet te krijgen. Ook mooi dat hij zo regelmatig goede updates laat zien.

Welke launcher gebruik jij eigenlijk? Het valt me op dat met nova launcher de intellidemand governor niet helemaal soepel werkt namelijk..

@drvinnie, laat die Sony camera los en ga voor deze combinatie. Genoeg andere camera's die net zoveel goede en snelle opties hebben. Ik ben dan ook best tevreden over de standaard Jelly Bean camera.

[ Voor 12% gewijzigd door saintgein op 22-01-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320034

Zeer tevreden met de laatste KAsspeed (24.1). Loopt erg vlot en de Music Info werkt gewoon met unlocked bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ugh, ff een waarschuwing voor de mensen die hier de Nova Kernel gebruiken: Laat hem NOOIT leeglopen...
fuck... ben 4 uur bezig geweest om m'n toestel te fixen. De Kernel ondersteund GEEN laden buiten het OS om, dus als hij het OS niet meer laadt... nja "you're screwed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Anoniem: 320034 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:52:
Zeer tevreden met de laatste KAsspeed (24.1). Loopt erg vlot en de Music Info werkt gewoon met unlocked bootloader.
Mm, die maar weer eens proberen dan. Zat een poosje aan nova (goddank bovenstaande bug niet tegen gekomen) en toen even XTX. Hoewel de SE android mij erg goed bevalt qua functies en UI is XTX toch wat stroperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
ArcticWolf schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:25:
Ugh, ff een waarschuwing voor de mensen die hier de Nova Kernel gebruiken: Laat hem NOOIT leeglopen...
fuck... ben 4 uur bezig geweest om m'n toestel te fixen. De Kernel ondersteund GEEN laden buiten het OS om, dus als hij het OS niet meer laadt... nja "you're screwed".
Dat is sinds kernel 1.4 blijkbaar zo. Heb daar met 1.32 geen last van gehad. Kort geleden zelfs nog naar de 0% laten gaan.

Er is overigens als een manier om hem in fastboot te krijgen en een andere kernel te flashen. Ben zelf aan het twijfelen om naar 1.32 terug te gaan, al weet ik niet of dan UKSM nog werkt, sinds die wel in zijn nieuwste cm10 build zit.

Magoed, ik verwacht dus een snelle update van de kernel om dit probleem te verhelpen.

De fix:
Hei please copy this onto the front page. I dont mind if you edit it as I only wrote it out quickly because I have just solved the problem. If you can fix it it would be great as I really thought the phone had broken and my battery was dead

HOW TO FIX THE STUCK AT 0% PROBLEM.

Not sure if this problem is to do with the 1.4 kernel but I have never had it before. When my phone drained to 0% battery on, my phone would not charge and would show the orange LED but when it came on the phone would stay alive for a few minutes but when the charger was removed it would turn off straight away. But I fixed mine, so hopefully these instructions help

TO BOOT INTO FASTBOOT

Wait until your phone turns on (mine randomly turned on sometimes, but I kept trying to force reboot it without success). When it turns on quickly hold the volume up key to get into recovery. It has to be plugged in to turn on as the battery is so low that you cannot boot without it being plugged in

When you are in recovery press select the reboot option and press and reboot BOOTLOADER with the phone connected to the computer by a USB (how you usually connect it when using fastboot). The phone should turn off and show a BLUE LED

Then you have to use FASTBOOT on the computer to flash a new kernel which has recovery (use http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1729280)

After you have installed the modified kernel using Fastboot leave the phone to charge for 5-10 minutes then try to turn it on using power on or power-on + volume up, hold volume up to go into recovery, clear cache etc in recovery and reboot system. This should boot properly and then you can flash CM10 like before

Aldus: http://forum.xda-develope...ad.php?t=2041646&page=103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Excuses voor de dubbelpost, dit is echter een compleet ander onderwerp en misschien zelfs een goede toevoeging voor de OP.

Namelijk:
Pimp my rom: Degelijk pakket met allerlei verschillende mods en tweaks.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1908269

En:
Maximize battery, voor de samsung gs2, maar grootendeels ook toe te passen op de xperia s, met erg goed resultaat!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1909996

Nu ben ik dus aan het kijken hoe het zit met het verschil tussen bv de nova unofficial cm10 met de kernel en een schone fxp met deze tweaks. En of de kernel dan uberhaupt nog iets toe te voegen heeft, daar ksm er niet meer in zit.

Succes in ieder geval met deze shizzle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:36
Draai nu zelf Android 4.2.1 AOSP van LeTama http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2121941

Draait behoorlijk goed ondanks dat het nog maar een alpha is, alleen de ledjes van de signaal balk onderin, de fm radio en natuurlijk tethering werken niet :P

Wat ik wel jammer vind is dat longpress seek van de de volume knoppen er niet is in AOSP maar dat heb ik opgelost via xposed, een nieuwe app/tweak die er voor zorgt dat je alles in je system kan aanpassen op iedere rom, ik heb bijvoorbeeld chrome in tablet mode op een AOSP rom.

Als je zoekt naar enige tweaks voor een androdi 4+ rom raad ik xposed zeker aan sinds het zelfs werkt op stock roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote: niaboc79;37665703
XZXperience is done but I will not be able to upload before tomorrow.

I must do the screenshots too ;)

Envoyé depuis mon LT26i avec Tapatalk
Goed nieuws voor de mensen die houden van een rom die dicht bij de stoch zit van Sony, morgen komt XZX uit ( opvolger van XTX9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
seapip schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:03:
Draai nu zelf Android 4.2.1 AOSP van LeTama http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2121941

Draait behoorlijk goed ondanks dat het nog maar een alpha is, alleen de ledjes van de signaal balk onderin, de fm radio en natuurlijk tethering werken niet :P

Wat ik wel jammer vind is dat longpress seek van de de volume knoppen er niet is in AOSP maar dat heb ik opgelost via xposed, een nieuwe app/tweak die er voor zorgt dat je alles in je system kan aanpassen op iedere rom, ik heb bijvoorbeeld chrome in tablet mode op een AOSP rom.

Als je zoekt naar enige tweaks voor een androdi 4+ rom raad ik xposed zeker aan sinds het zelfs werkt op stock roms.
Die longpress seek werkt toch ook als je nova launcher gebruikt? Dat xposed klinkt overigens zeker goed, ik zal er eens naar kijken. :)

*Heb jij daar trouwens een link van? En lees ik het goed dat je dan ook multiwindow support kunt krijgen op een aosp rom?

[ Voor 6% gewijzigd door saintgein op 06-02-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 10:16
saintgein schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:49:
[...]

Die longpress seek werkt toch ook als je nova launcher gebruikt? Dat xposed klinkt overigens zeker goed, ik zal er eens naar kijken. :)

*Heb jij daar trouwens een link van? En lees ik het goed dat je dan ook multiwindow support kunt krijgen op een aosp rom?
Yeah linkje, ben ook wel benieuwd. Draai ook die aosp alpha 2 behoorlijk soepel. Naar mijn idee ook stabieler dan cm10. Maar dat is mijn gevoel.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik draai sinds 203 CM10 en moet zeggen dat hij echt goed is, daarnaast is er eindelijk een fix voor de audio knoppen tijdens bellen enzo XD
batterijleven is nog niet echt goed... maar gaat wel de goeie kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
ArcticWolf schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:54:
ik draai sinds 203 CM10 en moet zeggen dat hij echt goed is, daarnaast is er eindelijk een fix voor de audio knoppen tijdens bellen enzo XD
Draai pimp my rom en dan gemini app manager om de autoruns uit te zetten van de apps die je niet vaak gebruikt, dan gaat het al heel wat beter. Net als dat de apps van maps en facebook erg veel batterij vreten. Ik ben daarom aan het twijfelen om voor de combi messenger + facebook in browser te gaan.

Enneh call volume issues zijn vanaf fxp206 verleden tijd blijkbaar.
http://forum.xda-develope...ad.php?t=1780338&page=344

@Raydekok, die had ik ook gevonden, maar ik ben erg terughoudend als het om mods gaat voor andere devices.

[ Voor 22% gewijzigd door saintgein op 07-02-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ArcticWolf schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:54:
Je kan gewoon de nova kernel flashen. Die is behoorlijk zuinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
saintgein schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:24:
[...]

Draai pimp my rom en dan gemini app manager om de autoruns uit te zetten van de apps die je niet vaak gebruikt, dan gaat het al heel wat beter. Net als dat de apps van maps en facebook erg veel batterij vreten. Ik ben daarom aan het twijfelen om voor de combi messenger + facebook in browser te gaan.

Enneh call volume issues zijn vanaf fxp206 verleden tijd blijkbaar.
http://forum.xda-develope...ad.php?t=1780338&page=344

@Raydekok, die had ik ook gevonden, maar ik ben erg terughoudend als het om mods gaat voor andere devices.
pimp my rom draai ik ook ja.

nova kernel is niet perse zuiniger. heb die ook behoorlijke tijd gehad maar zegt niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
raydekok schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:56:
[...]

pimp my rom draai ik ook ja.

nova kernel is niet perse zuiniger. heb die ook behoorlijke tijd gehad maar zegt niet heel veel.
Dat begin ik ook te denken, al blijft hij wel redelijk goede scores halen in bv antutu. Verder is het volgens mij ook vrij lastig te bepalen wat de invloed is van de kernel. Ik vind het overigens wel jammer dat er ook niet veel meer custom kernels zijn voor de xperia s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Cyleo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:52:
[...]

Je kan gewoon de nova kernel flashen. Die is behoorlijk zuinig.
sinds de nova kernel geen offline charging ondersteund waag ik me niet meer aan die kernel... het gebeurd nog weleens dat ik m'n tel laat leeglopen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ArcticWolf schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:44:
[...]

sinds de nova kernel geen offline charging ondersteund waag ik me niet meer aan die kernel... het gebeurd nog weleens dat ik m'n tel laat leeglopen namelijk ;)
best vervelend inderdaad, die alpha2 4.2 heeft dat trouwens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2137561

XZXperience_1 is uit :)
Afbeeldingslocatie: http://i1289.photobucket.com/albums/b514/Cedric_Vanoverstraten/XZXperience/XZXperience_framework_1_zps4917cf0c.png

Afbeeldingslocatie: http://i1289.photobucket.com/albums/b514/Cedric_Vanoverstraten/XZXperience/XZXperience_systemUI_zps3dd7970a.png

Geweldige rom imo :D Ik hou namelijk van de Sony skin en hier zitten de nieuwste apps in verwerkt!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 07-02-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
@Antraxbomb
Heb je hem al getest?
Hoe is het met de batterijduur?
Want XTX9 is echt dramatisch voor mijn SXS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Waliwal schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:25:
@Antraxbomb
Heb je hem al getest?
haha dat probleem had ik ook :X XTX9 liep voor geen meter hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Antraxbomb
Heb je hem al getest?
Over de accu kan ik nog weinig zeggen aangezien ik hem pas 1 uur heb draaien nu :P Qua snelheid en dergelijke voelt deze wel een stuk beter aan, plus dat alles er gewoon weer net wat strakker uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:36
Ja de link voor xposed is inderdaad: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1574401
Hij staat in de galaxy S2 forum maar werkt ook op andere apparaten met android 4+.

Hij zou technisch multiwindow kunnen toevoegen als daar een module voor is maar die is er nog niet.

Wat hij wel kan is de dpi veranderen van een app, volume longpress seek, app rechten aanpassen(apps die bv toegang hebben to internet kan je die toegang ontzeggen).

Er zijn nog veel meer tweaks zoals bv crt screen off animatie en wat andere tweaks zoals bijv longpress home button veranderen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
http://forum.xda-develope...ead.php?t=2121941&page=25

weet iemand of deze 4.2.1 stabiel genoeg voor daily use? Niet alle functies hoeven niet te werken zolang bellen en internet maar werken en dat hij niet random reboot... (vanwege wekker :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Heeft hier iemand trouwens het probleem met TWRP, dat als je een factory reset doet, hij system niet meer kan mounten? Met CWM heb ik daar geen last van. Het is daarom makkelijk op te lossen dmv. een kernel met CWM te flashen, maar toch is het onnodig.

En mocht ik dit weekend fxp205 willen updaten naar 206, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Tot nu toe heb ik alles schoongemaakt van tevoren, al zou ik liever toch een paar keer normaal updaten enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ArcticWolf schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:27:
http://forum.xda-develope...ead.php?t=2121941&page=25

weet iemand of deze 4.2.1 stabiel genoeg voor daily use? Niet alle functies hoeven niet te werken zolang bellen en internet maar werken en dat hij niet random reboot... (vanwege wekker :+)
werkt echt heerlijk. ik ben sinds de verschillende builds niet zo tevreden geweest, gebruik hem nu ruim een week en erg fijn. snel, soepel, en helemaal stock. ik wil pas weer cm als ze echt wat neerzetten want tot nu was dat huilen met de pet op.

heb wel een app geïnstalleerd zodat ik zelf mijn quick settings kon aanpassen. is wel te vinden in dat topic trouwens.

batterij gaat goed lang mee en de standaard functies doen het.

of de wekker het zelf doet weet ik trouwens niet. wel goed om even te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Laatst online: 21-06 21:37
raydekok schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:38:
[...]

werkt echt heerlijk. ik ben sinds de verschillende builds niet zo tevreden geweest, gebruik hem nu ruim een week en erg fijn. snel, soepel, en helemaal stock. ik wil pas weer cm als ze echt wat neerzetten want tot nu was dat huilen met de pet op.

heb wel een app geïnstalleerd zodat ik zelf mijn quick settings kon aanpassen. is wel te vinden in dat topic trouwens.

batterij gaat goed lang mee en de standaard functies doen het.

of de wekker het zelf doet weet ik trouwens niet. wel goed om even te checken.
Wekker doet het

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
yeah Ik heb hem <12 uur gebruikt, maar de gsm radio software werkt niet goed... :/ zit nu @ UXP 1.3, CM10 met de Z home launcher en enkele sony widgets. Werkt echt nice!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2140734

[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 12-02-2013 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Antraxbomb
Heb je hem al getest?
Ik heb het gevoel dat de accuduur een stuk beter is. Waar ik werk is altijd heel slecht 3G bereik en de accu raakt nu zonder dat ik hem gebruik een stuk langzamer leeg wat hiervoor ontzettend snel ging.

Heb nog geen klachten verder over deze rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
Anoniem: 114616 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:42:
[...]

Ik heb het gevoel dat de accuduur een stuk beter is. Waar ik werk is altijd heel slecht 3G bereik en de accu raakt nu zonder dat ik hem gebruik een stuk langzamer leeg wat hiervoor ontzettend snel ging.

Heb nog geen klachten verder over deze rom.
Op de een of andere manier draint mijn batterij 3% in een half uur zonder screen en Wifi/3G aan.
Screen staat uit.
Ben er best ontevreden over.
Verder is de rom wel chill, nog enkele dingen moeten gefixt worden maar verder werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik vind zelf de Nova rom nog steeds het fijns. Laat je S echt erg soepel lopen, en erg zuinig met de accu idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waliwal schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:50:
[...]

Op de een of andere manier draint mijn batterij 3% in een half uur zonder screen en Wifi/3G aan.
Screen staat uit.
Ben er best ontevreden over.
Verder is de rom wel chill, nog enkele dingen moeten gefixt worden maar verder werkt het prima.
Stock kernel? Sowieso staat er een fix/update in de OP voor een aantal dingen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 14:49
Huishoudelijke mededeling, ik werkte de topicstart al een tijdje niet meer bij wegens te weinig tijd. Daarnaast heb ik mijn Xperia S inmiddels verkocht.

Mocht iemand het willen overnemen, stuur me even een DM dan zet ik je als auteur erbij.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Heeft er iemand hier ervaring met LBE security master?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422479

Ik heb het geprobeerd, maar weet niet of het volledig te vertrouwen is. Wat het doet ziet er verder allemaal goed uit namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
saintgein schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:02:
Heeft er iemand hier ervaring met LBE security master?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422479

Ik heb het geprobeerd, maar weet niet of het volledig te vertrouwen is. Wat het doet ziet er verder allemaal goed uit namelijk..
Ken het niet, gebruik er zelf Cerberus voor maar de reacties zijn redelijk positief dus zit vast wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Cyleo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:11:
[...]

Ken het niet, gebruik er zelf Cerberus voor maar de reacties zijn redelijk positief dus zit vast wel snor.
Dus daar zitten ook wel programmeurs die dit kunnen doorgronden enzo. En trouwens, cerberus, ik dacht dat dat puur voor het anti diefstal verhaal bedoeld was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
saintgein schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:01:
[...]

Dus daar zitten ook wel programmeurs die dit kunnen doorgronden enzo. En trouwens, cerberus, ik dacht dat dat puur voor het anti diefstal verhaal bedoeld was..
Als het echt niet plus was dan had allang iemand dat gevonden op xda inderdaad :) dus je kan dat met een gerust hart testen hoor, zou alleen gewoon de versies downloaden die ze daar posten en niet ergens anders vandaan zou geen probleem moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
saintgein schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:01:
[...]

Jep, is anti-diefstal ;)

• saintgein
WeAreLegion schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:56:
[...]

Als het echt niet plus was dan had allang iemand dat gevonden op xda inderdaad :) dus je kan dat met een gerust hart testen hoor, zou alleen gewoon de versies downloaden die ze daar posten en niet ergens anders vandaan zou geen probleem moeten zijn!
Misschien eens uitproberen in de toekomst dan. Nu ga ik het even rustig aan doen. FXP206a + Nova kernel 1.32 en wat pimp my rom tweaks en m'n xperia s werkt bijna perfect. De accuduur begint nu ook erg goed te worden nadat ik met gemini (autoruns uitgezet) en titanium back up (apps verwijderd/freezed (maps)) het een en ander heb gedaan. Net zoals dat ik toch maar van de facebook en youtube apps ben afgestapt. Scheelt flink qua accu en de stock cm10 browser is de soepelheid zelve.

Alleen jammer dat het onmogelijk lijkt om de rom te updaten naar andere versies van FXP. Ik krijg telkens dat symlinked error verhaal. Ik vraag me af waar dat door komt.

• Waliwal
Anoniem: 114616 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 00:26:
[...]

Stock kernel? Sowieso staat er een fix/update in de OP voor een aantal dingen he.
Ik gebruik de SSpeed kernel, Is er een betere te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
Xperia S JB rom leak.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2154723

[ Voor 9% gewijzigd door saintgein op 18-02-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
draai nu http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2099499 wat versie 4.2.2 is en mijn hemel wat een heerlijke rom. cm doet het leuk maar deze rom is een stuk fijner.

hiervoor draaide ik de alpha 4 van de aosp rom deze was ook erg fijn maar miste ik wel het een en ander in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
raydekok schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:11:
draai nu http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2099499 wat versie 4.2.2 is en mijn hemel wat een heerlijke rom. cm doet het leuk maar deze rom is een stuk fijner.

hiervoor draaide ik de alpha 4 van de aosp rom deze was ook erg fijn maar miste ik wel het een en ander in.
wat is het verschil dan? ik heb nu alpha 4 draaien en die werkt prima, tis alleen wel een AOSP dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
ArcticWolf schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:19:
[...]

wat is het verschil dan? ik heb nu alpha 4 draaien en die werkt prima, tis alleen wel een AOSP dan.
De cm addons zitten daarbij. Zoals bv. themes en de notification toggles. Het enige nadeel is dat die rom onregelmatig knippert. Dat doet alpha 4 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
raydekok schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:11:

Zie nu dat BT ook eindelijk werkt ;) Nu wordt het interessant. Vanmiddag maar eens flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
saintgein schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:46:
[...]

De cm addons zitten daarbij. Zoals bv. themes en de notification toggles. Het enige nadeel is dat die rom onregelmatig knippert. Dat doet alpha 4 niet.
ff forum lezen en dan die overlay aanvinken en de gpu nog wat en het is opgelost en las net dat in 0.3 de flikkering weg is.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste