Groetjes, FaceDown.
Klopt, helaas wel tegen de regels van TNT inTylen schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:33:
Ik woon in een klein dorpje. De bezorger zet zijn 06 nummer op het papiertje en als je dan thuis komt kan je hem bellen en bij hem ophalen (hij woont aan het bedrijf). Ideaal.
En hij vertelde mij dat hij niets (of minder) verdient als jhij het pakketje bij het postkantoor afleverd en dan je hem daar op kan halen. Dus vandaar dat je hem bij hem kan ophalen
Succes als het pakketje zoek raakt en er is wel voor je getekend, vraagt e.e.a. uitleg bij de Klantenservice.
Regels, de meeste TNT (Postnl) werknemers houden zich hier ook niet aan hoor! Kreeg laatst een bericht dat mijn pakketje afgeleverd zou zijn, maar had niets ontvangen. Dacht ik wacht het even af, maar na 2 uur toch maar even gebeld en wat blijkt als de chauffeur pech heeft of niet op tijd bij bepaalde straten aankomt door wat dan ook dan tekenen ze zelf de pakketjes of scannen ze uit als aflevering en voegen de handtekening later toe..walliwalli schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:36:
[...]
Klopt, helaas wel tegen de regels van TNT in, ondanks dat het voor de klant gemakkelijker is!
Succes als het pakketje zoek raakt en er is wel voor je getekend, vraagt e.e.a. uitleg bij de Klantenservice.
Zelf voor de club gewerkt dus ik ken het rijlen en zeilen wel ;-), had daarbij veelal de 'klant' zelf aan de lijn ;-). 1 ding wat men veelal vergeet is dat de afzender de klant is en de ontvanger in principe gewoon moet wachten en zich via de afzender kan beklagen.Andyk125 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:41:
[...]
Regels, de meeste TNT (Postnl) werknemers houden zich hier ook niet aan hoor! Kreeg laatst een bericht dat mijn pakketje afgeleverd zou zijn, maar had niets ontvangen. Dacht ik wacht het even af, maar na 2 uur toch maar even gebeld en wat blijkt als de chauffeur pech heeft of niet op tijd bij bepaalde straten aankomt door wat dan ook dan tekenen ze zelf de pakketjes of scannen ze uit als aflevering en voegen de handtekening later toe..
GefeliciteerdPowder Toastman schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:36:
Ik verwacht vandaag mijn 90 euro boxje van 10760 gram. Ben benieuwd... Een NASje of Bluray speler zou erg welkom zijn... Zou mooi verjaardagskado voor mijzelf zijn. Hopelijk ben ik thuis als de bezorger komt, of levert hij het bij de buren af.
Kijken of mijn boxje vandaag wél binnen komt...
Nee hoor, helemaal niet tegen de regels. Hij is namelijk de bezorger van het hele dorp. Als ik niet thuis ben dan komt hij morgen weer (dat staat ook op het briefje). De ligt mijn pakketje dus in zijn opslag te wachten (depot). En ik kan hem daar dus ophalen en ervoor tekenen. Dus gewoon goed allemaal.walliwalli schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:36:
[...]
Klopt, helaas wel tegen de regels van TNT in, ondanks dat het voor de klant gemakkelijker is!
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
1 x Band hero voor de Wii
1 x Massage gordel voor rug en schouders/nek
1 x Netgear Ready
Ga hiermee 3 mensen blij maken
Lol, dat mag dus nieTylen schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:56:
[...]
Nee hoor, helemaal niet tegen de regels. Hij is namelijk de bezorger van het hele dorp. Als ik niet thuis ben dan komt hij morgen weer (dat staat ook op het briefje). De ligt mijn pakketje dus in zijn opslag te wachten (depot). En ik kan hem daar dus ophalen en ervoor tekenen. Dus gewoon goed allemaal.
Ik ben benieuwdsecuritymayo schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:23:
die van mij was bijna hetzelfde qua gewicht, 6780gram
Volgende zat erin:
popcorn hour c-200
Ck bril
TK40 zaklamp
Serieus ja. dus er zijn dus echt protocollen wat dat betreft. In dat geval euhh vergeet het maarwalliwalli schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:01:
[...]
Lol, dat mag dus nie! Maar 'k ga niet het hele proces hier beschrijven dus houd ik er verder over op
15690 gram!
Verwijderd
Gebeurd hier ook inderdaadTylen schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:56:
[...]
Nee hoor, helemaal niet tegen de regels. Hij is namelijk de bezorger van het hele dorp. Als ik niet thuis ben dan komt hij morgen weer (dat staat ook op het briefje). De ligt mijn pakketje dus in zijn opslag te wachten (depot). En ik kan hem daar dus ophalen en ervoor tekenen. Dus gewoon goed allemaal.
Haha Ik snap het gemak etc. en dat dat voor jullie allemaal goed werkt!
Alleen het protocol liet destijds deze gang van zaken niet toe.
Toekomst wordt dat je het wel kunt gaan afhalen bij een centraal afhaal loket.
Lucky bastard!Kapitein Merijn schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:22:
Mijn unboxing video:
http://youtu.be/65o0jV65DMw
Nja, die zaklamp.. altijd handig dat ie waterdicht heeft en een ontiegelijke lichtopbrengst heeft...frickY schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:06:
[...]
Ik ben benieuwdZit niet echt te springen om een mediaspeler of zaklamp, maar we zullen zien
Waarde is 149euro. Maar of ik dat er zelf voor uit had gegeven
die popcornhour gaat de slaapkamer in. We hebben daar een tv staan, met kabeltv en een oude xbox
Arse, die va mij is 10480 oid. Wat zat er verder nog in? Niet echt behoefte aan een nieuwe zuiger.xeoMe schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:30:
[...]
misschien ook wel zo'n prachtige stofzuiger! ik had 11kg
Die van mij 10760... Ben benieuwd. Die stofzuiger die genoemd wordt, is dat die Robozuiger of dat rode zakloze prutsding?Robsel_NL schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:36:
[...]
Arse, die va mij is 10480 oid. Wat zat er verder nog in? Niet echt behoefte aan een nieuwe zuiger.
Heb liever een NAS met 4TB die ik in unboxing filmpjes heb zien opduiken...
ik had bijna hetzelfde gewicht ook net onder de 11KG, ik had een CK bril, Novel 7" e-reader en idd zo'n rode zakloze prutsding baal met me doos helaasPowder Toastman schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:43:
[...]
Die van mij 10760... Ben benieuwd. Die stofzuiger die genoemd wordt, is dat die Robozuiger of dat rode zakloze prutsding?
Heb liever een NAS met 4TB die ik in unboxing filmpjes heb zien opduiken...
Laatste zin: "Bedankt voor de tablet en stofzuiger". De rest heeft hij er zelf ingestopt om er een leuke filmpje van te maken.
- Netgear N600 Wireless Dual Band Gigabit Router
- Hama Media-Player MP20
Eigenlijk heb ik aan beide niks, maar toch eens kijken of ik die router niet in kan zetten ipv mijn huidige prul.
Volgende keer laat ik die box aan me voorbijgaan. Ipv die paar tientjes 'korting' weet ik voortaan liever van tevoren wat ik koop.
Groetjes, FaceDown.
Alsof ze er inderdaad een WD 2 GB externe schijf in stoppenditisjunk schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:06:
[...]
Laatste zin: "Bedankt voor de tablet en stofzuiger". De rest heeft hij er zelf ingestopt om er een leuke filmpje van te maken.
Helaas paste de doos van mn imac er niet inditisjunk schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:06:
[...]
Untappd: Kapitein_Merijn
LOL, dan zou je pas echt veel reacties krijgen.Kapitein Merijn schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:18:
[...]
Helaas paste de doos van mn imac er niet in
Check mijne ook! Status is net verandert
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
En wij moeten snappen wat je hier probeert te zeggen?TMoose schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:52:
Mijn gisteren verzonden box wordt niet meer aangeboden vandaag. Bezorgdatum is zonder melding van vandaag naar morgen verplaatst. Dus de planning van vandaag bezorging missen, en vanavond aangeven dat er geen 2e bezorging hoeft plaats te vinden, zodat ik morgen wanneer het uitkomt richting postkantoor kan kan de prullenbak ik. postNL, bedankt.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
60€ 5400 gram
Je kan bij postnl een mijnPakket account maken en aangeven dat je hem morgen op een postkantoor wil halen als de bezorging niet gelukt is.TMoose schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:52:
Mijn gisteren verzonden box wordt niet meer aangeboden vandaag. Bezorgdatum is zonder melding van vandaag naar morgen verplaatst. Dus de planning van vandaag bezorging missen, en vanavond aangeven dat er geen 2e bezorging hoeft plaats te vinden, zodat ik morgen wanneer het uitkomt richting postkantoor kan kan de prullenbak ik. postNL, bedankt.
Nee hoor, Geheel vrijblijvend. Dan hoef ik het ook niet te versimpelenFaceDown schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:54:
[...]
En wij moeten snappen wat je hier probeert te zeggen?
Daarom vindt ik het ook zo jammer dat er niet eens een poging gedaan wordt. Nu is mijnpakket nog niet te gebruiken.pposthoorn schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:09:
[...]
Je kan bij postnl een mijnPakket account maken en aangeven dat je hem morgen op een postkantoor wil halen als de bezorging niet gelukt is.
Aan de andere kant, gezien de correlatie tussen T&T en werkelijke bezorging zou het best mogelijk zijn dat er alsnog een briefje afleverpoging mislukt op de mat ligt als ik thuis kom.
Sowieso zou het handiger zijn als je diezelfde opties ook al zou krijgen voor de eerste bezorgpoging. Zeker als je het pakket al in MijnPakket hebt staat, dan is alle benodigde informatie aanwezig om de eerste 'aanbieding' te laten gebeuren op het afhaalpunt wat je in je voorkeuren hebt gezet.
[ Voor 10% gewijzigd door TMoose op 23-03-2012 12:22 ]
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Inderdaad, begrijp niet dat mensen het nog geloofwaardig vinden ook...ditisjunk schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:22:
[...]
LOL, dan zou je pas echt veel reacties krijgen.
- de bekende eReader
-Massage geval
-Rijbewijs hoesje..
Tegenvallend tov de overigen hiero
Idd, dat lijkt de 90 euro niet echt waard.walliwalli schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:33:
Alles binnen van de €90,- ( 5100gram)
- de bekende eReader
-Massage geval
-Rijbewijs hoesje..
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
balen! bijna dezelfde doos gehad alleen ipv dat massage ding een crappy stofzuigerwalliwalli schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:33:
- de bekende eReader
-Massage geval
-Rijbewijs hoesje..
Netgear EVA9150 mediaspeler
Eminent optical mini mouse
Villeroy & Boch Bestekset
Rijbewijshoes
Gewicht was niet gedaald bij postnl en op de weegschaal kom je ook op 5.1KG uit?walliwalli schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:33:
- de bekende eReader
-Massage geval
-Rijbewijs hoesje..
Mijn pakket was van begin tot einde 7.445 KG en weegschaal gaf idd ook 7.4KG aan.
Vind jouw box redelijk tegenvallen idd. Maar weet niet hoeveel die massagegevallen waard zijn?
[ Voor 28% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-03-2012 12:45 ]
Die Netgear Ready is zo slecht toch nog niet?Versteegrob schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:59:
Buit is binnen, had beter gekund, gegokt en verloren
1 x Band hero voor de Wii
1 x Massage gordel voor rug en schouders/nek
1 x Netgear Ready
Ga hiermee 3 mensen blij maken
De prijzen heb ik ff snel opgezocht:
Trophies Cocoon LED lamp - €46,95
Ricoh CX4 zwart - €123,50
Phillips Blu-ray 3000 Series - €179,-
Reisetui - ??
Eigenlijk allemaal wel handige dingen en in ieder geval dubbel en dwars het aankoop bedrag eruit.. Ik ben op zich wel tevereden, alleen wil ik de spullen nog wel zien en testen of het allemaal goed is.. Had gehoopt op een mooie gsm
[ Voor 3% gewijzigd door Andyk125 op 23-03-2012 12:48 ]
Voortaan niet meer voor de 90 gaan dus
Ereaders zitten geloof ik alleen in de dure?Mr.Joker schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:56:
Ik heb meer het vermoeden dat het gewoon niks uitmaakt voor welk bedrag je een box koopt.
Voortaan niet meer voor de 90 gaan dus
En daar hebben we Topic Reports voor
[ Voor 38% gewijzigd door Orion84 op 23-03-2012 13:44 ]
1x WII Band Hero
1x EU plug
1x C&B rijbewijs/creditcard mapje
en .................
1x HTC flyer !!!!!
weet nog niet welke 16/32 maar blij verrast.
Had ook de pandigital kunnen zijn, die heb ik al laatst gekocht.
Niet dat dat verkeerd zou zijn, dit is nog mooier
He verrek! Ik heb geen EU plug!hansR schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:41:
Mijn EUR 90 box van 1820 gram:
1x WII Band Hero
1x EU plug
en .................
1x HTC flyer !!!!!
Niet dat dat verkeerd zou zijn, dit is nog mooier![]()
![]()
*klagen bij iBood gaat
maaruhhh, wanneer is de nieuwe hunt? Is dat ergens te vinden?
Ik denk dat ik dat zsm in m'n agenda ga zetten
Verdiep je eerst eens in de materie voordat je vragen gaat stellen.NO2 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:43:
Enigzins nieuw in het hele IBOOD gebeuren hier...
Een hunt wordt hooguit een halve dag vooraf aangekondigd.
Deed het 1 minute en toen kwam er een rookpluim uit de schakelaar
En toen deed die het niet meer
Dus die kan helaas weer terug.
Ik denk niet dat je die pandigital zou willen, Android 2.1, geen market Google Play (damn nieuwe voorwaarden), geen apps en geen HQ techniek
Sowieso mag je daar blij mee zijn! HTC Flyer is het ultieme tablet die men wel in een box zou willen zienhansR schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:41:
Mijn EUR 90 box van 1820 gram:
1x WII Band Hero
1x EU plug
en .................
1x HTC flyer !!!!!
Niet dat dat verkeerd zou zijn, dit is nog mooier![]()
![]()
Meld je aan op de Nieuwsbrief van ibood, krijg je vanzelf bericht dat er een hunt gaat komen.NO2 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:43:
Enigzins nieuw in het hele IBOOD gebeuren hier...
En de TS staat vol met informatie
De hint naar een hunt is wel 3/4 dagen van te voren.pven schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:44:
[...]
Verdiep je eerst eens in de materie voordat je vragen gaat stellen.
Een hunt wordt hooguit een halve dag vooraf aangekondigd.
[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 23-03-2012 13:58 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- Honeywell Power Heater 2.5 kW
- Popcorn Hour C-200
- Fenix TK-40 zaklamp
- EU plug
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Nice! die van mij is +150 gram, mocht er ook zoiets inzitten ben ik zeer tevredenVozze schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:58:
Net mijn doos van €90,- ontvangen. Het gewicht was 10310 gram. De inhoud:Als ik kijk naar de inhoud van de diverse 90 euro boxen, ben ik uiterst tevreden
- Honeywell Power Heater 2.5 kW
- Popcorn Hour C-200
- Fenix TK-40 zaklamp
- EU plug
Omdat het kan.
Weet je zeker dat deze er niet ook bij zat?Andyk125 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:47:
Nou mijn €90,- box is ook binnen, me vriendin kon het niet laten om hem uit te pakken
Maar prima box toch? Gefeliciteerd!
Ik had ook graag meegedaan met de box 'loterij', maar ik heb er helaas geen weten te bemachtigen...
Dune hd duo ( pricewatch 308 euro
pandigital novel 7''/1gb (99 euro)
en cinderella dekbed 2 personen (????)
Hoppa ac ryan de deur uit.....
[ Voor 42% gewijzigd door fozzie op 23-03-2012 14:30 ]
Er is niemand thuis, en ik werk ~10 minuutjes van huis. Zo dicht bij en toch zo ver weg
Hopelijk laat hij hem achter bij de buren zodat ik hem vanavond heb, anders wordt het morgen voor mij.
[ Voor 3% gewijzigd door sjongenelen op 23-03-2012 14:47 ]
you had me at EHLO
ik kijk hier ook met jaloerse ogen toeTheNymf schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:47:
téring, als ik zo die inhoud van die boxes zie báál ik ervan dat ik mee heb gedaan
volgende keer doe ik sowieso mee !
De unboxing video:
http://youtu.be/CxuZURP3J7I
De spreadsheet met uitgebreide prijs berekening:
https://docs.google.com/s...RHVndkMlBJYmQ2djVMWUZKOHc
ben waarschijnlijk de enigste ermee bah balen!!
Een echte Gadget voor een echte Tweaker ;-)!xeoMe schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:07:
toevallig al iemand geweest met zo'n hoover strontzuiger?
ben waarschijnlijk de enigste ermee bah balen!!
Voor de ontspanning heb ik nog wel een nek-massager haha!
Stuur die doos gewoon terug.
me vriendin blijft van deze doos af, heb gezegd dat ze maar met d'r eigen doos moest gaan spelen
(zie mijn vorige opmerking)
Ze kon er wel om lachen, gelukkig.
Nog anderhalf uur en dan weet ik meer
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
-Quicklink TV (waarde 90 euro)
- Pandigital novel 7 inch tablet (60 euro)
- Remington beard trimmer (50 euro)
- Netgear wireless bridge (laatst bekende prijs 100 euro)
- Muis (5 euro)
- Rijbewijshoesjes (15 euro)
Totale waarde van circa 320 euro. Maar aangezien ik niks met de spullen kan, gaat die dus retour denk ik.
iets met marktplaats en v&a enzoxminator schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:21:
Ik ga mijn box terugsturen denk ik, zaten de volgende spullen in:
-Quicklink TV (waarde 90 euro)
- Pandigital novel 7 inch tablet (60 euro)
- Remington beard trimmer (50 euro)
- Netgear wireless bridge (laatst bekende prijs 100 euro)
- Muis (5 euro)
- Rijbewijshoesjes (15 euro)
Totale waarde van circa 320 euro. Maar aangezien ik niks met de spullen kan, gaat die dus retour denk ik.
dan maak je er nog winst op
Omdat het kan.
Verkoop alles gewoon?
320 euro moet je toch wel 130+ voor kunnen krijgen .. en tja blijft gokken he.
Wat zou je wel graag willen hebben ?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
https://p.twimg.com/AoraZ1NCEAA_sEC.jpg:large
Toen ik 'm openmaakte dacht ik: huh, er zit niets in??!!
https://p.twimg.com/AorbuOCCMAAN8CY.jpg:large
Maar gelukkig zat er toch nog wat in... Heeeeeeel blij mee!!
https://p.twimg.com/AorbRlFCEAAHRhQ.jpg:large
Specs/typenummer?Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:37:
Zojuist ook mijn box/doos/pakket binnen!:D
Wel nice verder
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Nice, idd welk type?Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:37:
Zojuist ook mijn box/doos/pakket binnen!:D
Welke box?
Voor hoeveel gekocht?
Dacht nl meer rond de 500,- en dan viel het wel tegen
Veel plezier ermee!
z'n plezier is in dit geval wat winstFamous schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:44:
Dat is dan opzich wel weer een nette prijs.
Dacht nl meer rond de 500,- en dan viel het wel tegen.
Veel plezier ermee!
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Achja, is wat hij zelf ermee wilt toch
Verwijderd
Verwijderd
60€ ibood box:
OXX Wireless music centre tube
iOmega iConnect Wireless Data Station
Micro Helikopter
Leuk om de spanning en sensatie rondom de box een keer mee te maken!
De music tube is leuk, alleen volgens mij geen iPod / iPhone shit of wel?
Anders steeg de waarde meteen.
Klopt, verkoop hem nu in zijn geheel en anders stuur ik hem terug. Even afwachten dan maardragon4ce schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:22:
[...]
iets met marktplaats en v&a enzo![]()
dan maak je er nog winst op
Vind het wel grappig dat sommige 30 euro en 60 euro boxxen meer waarde vertegenwoordigen dan sommige 90 euro boxxen.
Dat vind ik helemaal niet grappig.xminator schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:53:
[...]
Klopt, verkoop hem nu in zijn geheel en anders stuur ik hem terug. Even afwachten dan maar.
Vind het wel grappig dat sommige 30 euro en 60 euro boxxen meer waarde vertegenwoordigen dan sommige 90 euro boxxen.
Verwijderd
Nee dat helaas niet, ook jammer dat geluid niet via aux kan afspelen bijv.
Heb m net even getest, iNet radio werkt prima gewoon radio 538 kunnen luisteren. geluid is prima, en dat ding gaat heel hard (te hard)
Net mn muziek map even gedeeld in het netwerk hier. pikte de tube meteen op en kan nu al mn laptop muziek luisteren vanaf dat ding.
Dat vroeg je 20 minuten geleden ook al..... Kan je hem niet gewoon via het ibood forum een pm sturen dan?walliwalli schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:55:
Niemand die iTent kent of is van het iBood forum?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Nein, niet mogelijk, vroeg het nog een keer aangezien 3 tellen later het bericht over de laptop voorbij kwamMattie112 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:08:
[...]
Dat vroeg je 20 minuten geleden ook al..... Kan je hem niet gewoon via het ibood forum een pm sturen dan?
Verwijderd
Iemand die niks met zn Kodak Playsport Zx3 doet en wel iets kan met iOmega iConnect Wireless Data Station?
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Dit moet je toch wel snellen en lezen..
Of te wel, succes in het V&A sectie.
Iomega iconnect (zie mijn review) ben er niet echt blij mee.
Zyxel media streamer
Beurs
En en en en
Htc flyer tablet!
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
haha belachelijkboombes schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:14:
Mijn 60 euro doos en schrik niet
Iomega iconnect (zie mijn review) ben er niet echt blij mee.
Zyxel media streamer
Beurs
En en en en
Htc flyer tablet!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!