And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Lees maar terug in dit topic daar zie je een hele lijst ergens.Famous schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:43:
Wat zijn de gewichten van jullie 60,- box?
Groetjes, FaceDown.
Mijne was 5045 gram.Famous schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:43:
Wat zijn de gewichten van jullie 60,- box?
Klopt wel, die crystal weather station is echt zwaar, maar wel mooi!
Als ik denk welke het is, moet het volgens mij wel donkerder zijn in de kamer waar hij staat.Hortz schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:44:
[...]
Mijne was 5045 gram.
Klopt wel, die crystal weather station is echt zwaar, maar wel mooi!
( voor het mooiste effect )
Door de (verschillen in) gewicht te correleren aan de langzaam steeds groter wordende lijst spullen, zou je een predictietooltje kunnen schrijven
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Verwijderd
Sorry dat ik et zeg maar ik vind het wel een domme actie van jouw.Dacuuu schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:19:
Ja..ik kocht hem. Betaald en wel..en dacht.. shit 90 euro is een hoop geld. en ik heb alles al wat ik wil! haha.
Je kon met die Box winst( euro's ) maken, indien je de spullen alsnog niet nodig had.
Verwijderd
Wees allen blij! door vertraging bij PostNL moet ik wachten tot morgen!
Verwijderd
Mijn notebook is zojuist verzonden. Hopelijk komt hij morgen of overmorgen. Kan namelijk nog niets op de post.nl site zien met het track en trace nummer.
Verwijderd
Nee maar ik hem destijds( ong.1 jaar terug ) gekocht op IBood en gebruik hem nog steeds op mn laptop/PS3.
Zuiver geluid en leuk basje erin.
Foto'tje =D http://www.xstoryteller.com/upload/uploads/1332504643.jpg
Die CK vorige hunt gekocht. Was altijd fel tegen zonnebrillen (en dat soort dingen) online kopen, maar deze kende ik heeel toevallig. Gister voor t eerst op gehad, fijn mooi ding! Binnenkant is alleen raar metallic blauw, wat nog weleens je zicht wilt afleiden.Mr.Joker schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:00:
Mooie CK bril inderdaad, zou ik ook wel gewild hebben
Signature
stofzuiger pff :((
Verwijderd
Alleen een stofzuiger? En tja.. ook dat is electronica..xeoMe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:03:
Iedereen heeft leuke eletronica in zijn 60 of 90 euro box en mijn 90 euro box zuigt redelijk letterlijk
stofzuiger pff :((
Ziek zieke box dit, dit is de 90e box neem ik aan?xStoryTeller schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:02:
Ik ben echt zeeeeeeer te vreden met mijn Box ! 3D blue-ray speler, hd video camera, pulsar horloge en een Calvin Klein zonnebril. De Blue-ray staat al op Marktplaats, de zonnebril is al ingepikt door de familie en de rest weet ik nog niet... Horloge's draag ik niet dus of die gaat ook in de verkoop of een cadeau, en de video camera houd ik maar denk ik.
Foto'tje =D http://www.xstoryteller.com/upload/uploads/1332504643.jpg
60 euro box.Versteegrob schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:06:
[...]
Ziek zieke box dit, dit is de 90e box neem ik aan?
Deze had ik al gepost aantal pagina's terug!
Was iets meer als 5 kilo.
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 22-03-2012 14:09 ]
Verwijderd
Ik hoop het voor je.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:16:
Pff dan begint t te kriebelen he, als die box van XStoryTeller iets meer als 5 kg woog en je eigen box Gewicht: 5390 g weegt
Dat is waarschijnlijk de beste box die je kan hebben.
Hij woog 56xx gram. En het was inderdaad de 60 Euro box !Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:16:
Pff dan begint t te kriebelen he, als die box van XStoryTeller iets meer als 5 kg woog en je eigen box Gewicht: 5390 g weegt
Ik ga me maar voorbereiden op iets minder goeds dan alle bovenstaande posts, danvalt het achteraf nog mee
die van mij was 15 kilo en viel tegen
pannenset zeker en/of stofzuigerMr.Joker schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:20:
kilo's zegt niks.
O.R.C. Black Bulls Rugby

Dit heeft niets met 'klantenservice' te maken, maar met het correct informeren van je klanten over hun rechten en plichten.
[ Voor 37% gewijzigd door FaceDown op 22-03-2012 14:27 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Maar mijn reacties staan er nog wel
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 14:24 ]
Groetjes, FaceDown.
Ja, Fenix PD20, 2x de rijbewijs etui, keramischie pannenset, optische muis en Netgear media player
Je hebt helaas weinig elektronica, die e-reader is resitief, zoveel kutter minder dan capative.Mr.Joker schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:20:
kilo's zegt niks.
Maar zoals al vaker gezegd, je hebt wel de waarde van je box overtroffen. Je hebt voornamelijk huishoudartikelen; dus of verkopen of cadeau doen aan familieleden?
EDIT: Zullen we het trouwens gewoon houden op inhoud van de boxen en het uitpakken daarvan? Straks komt er een boze mod dit topic dichtschoppen
[ Voor 16% gewijzigd door iamzero456 op 22-03-2012 14:28 ]
ontvangen 13 KG
Fishtank
Medion 3,5 inch handheld TV
Roth audio ipod/iphone/pc speakers
70 delige bestekset. sola.
Waarom volgende keer 60 euro box, blijkbaar gooien ze daar willekeurig betere dingen in.
Die sola bestekset is echt een hele goede set hoor!inbedrijf schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:27:
Volgende keer 60 euro box inplaats van 90 euro box
ontvangen 13 KG
Fishtank
Medion 3,5 inch handheld TV
Roth audio ipod/iphone/pc speakers
70 delige bestekset. sola.
Waarom volgende keer 60 euro box, blijkbaar gooien ze daar willekeurig betere dingen in.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Want ik mag niet klagen als de producten in de doos waar ik 60 euro voor heb betaald de waarde van 60 euro niet overschrijden?FaceDown schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:26:
[..] dan gaan ze klagen dat ze toch echt maar een 30 euro-box voor 60 euro hebben gekregen, of dat anderen toch een veel mooiere box hebben.
Jawel alleen dan heb je recht tot klagen imho. Maar dan zou ik de doos dus ook linea recta terugsturen.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:29:
[...]
Want ik mag niet klagen als de producten in de doos waar ik 60 euro voor heb betaald de waarde van 60 euro niet overschrijden?
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Zojuist aangemeld als foute levering, ik wacht even af hoe ze reagerenFaceDown schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:30:
[...]
Jawel alleen dan heb je recht tot klagen imho. Maar dan zou ik de doos dus ook linea recta terugsturen.
Waarschijnlijk niet, als ik de verhalen mag geloven. Ik geloof dat je ze beter kan bellen.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:31:
[...]
Zojuist aangemeld als foute levering, ik wacht even af hoe ze reageren
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik ben lui (en terecht!)FaceDown schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:32:
[...]
Waarschijnlijk niet, als ik de verhalen mag geloven. Ik geloof dat je ze beter kan bellen.
Beste heer *****,
Hartelijk dank voor uw melding. Bedankt voor uw mailtje, uiteraard kunt u deze dan retouren. Stuur ons ook het bonnetje van de retourkosten en we maken al deze kosten + de aanschafprijs gewoon over.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Netjes, snel en beleefd, wat wil je nog meer?Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:40:
[...]
Ik ben lui (en terecht!)
Beste heer *****,
Hartelijk dank voor uw melding. Bedankt voor uw mailtje, uiteraard kunt u deze dan retouren. Stuur ons ook het bonnetje van de retourkosten en we maken al deze kosten + de aanschafprijs gewoon over.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Verwijderd
Over dit gedeelte klaag ik ook zeker nietPixeltje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:41:
[...]
Netjes, snel en beleefd, wat wil je nog meer?
Inhoudelijke reactie: een retouradres in de e-mail was wel handig geweest
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 14:45 ]
Was ook niet bedoeld als in "kijk wat je krijgt, wat wil je nou nog" maar als "nette en snelle afhandeling in tegenstelling tot de algemene ervaring met ibood".Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:42:
[...]
Over dit gedeelte klaag ik ook zeker niet
No animals were harmed in the making of this comment.
Verwijderd
Eén ding is nu zeker: als het je niet bevalt stuur je het gewoon kosteloos terug.Comgenie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:43:
Mijn 60 euro box is nog steeds niet verzonden helaas. Ben wel benieuwd na het zien van dit topic wat ik erin krijg
.
Waarschijnlijk kan je wel lang op je geld gaan wachten ( volgens de reviews )
Ik heb nog geen 2 minuten geleden een verzendbevestiging gehad van m'n 60 euro box, dus ze zijn nog steeds hard aan het werkComgenie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:43:
Mijn 60 euro box is nog steeds niet verzonden helaas. Ben wel benieuwd na het zien van dit topic wat ik erin krijg
.
Verwijderd
Laat is beter dan nooit. Komt wel goed denk ikFamous schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:46:
[...]
Waarschijnlijk kan je wel lang op je geld gaan wachten ( volgens de reviews )
Komt wel goed schatje! ( geeft roosvicee ).Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:46:
[...]
Laat is beter dan nooit. Komt wel goed denk ik
Iemand op iBood forum poste net dat hij een phillips LED monitor had en de CK bril.
Opzich wel leuk voor een 60 euro boxje.
Inderdaad. Er zullen best schrijnende gevallen zijn, maar mijn(weliswaar beperkte) ervaring met RMA & garantieafhandeling is dat het helemaal niet slecht geregeld is.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:46:
[...]
Laat is beter dan nooit. Komt wel goed denk ik
pricewatch: Philips SHE9503 (Zwart)
pricewatch: Memorex Clock Radio Mini Alarm voor iPod 2.0 (Wit)
pasjes + rijbewijshouder C&B
eminent mini mouse
Maar wel 40 euro over de waarde van de ''box'' heen.
Box 30 euro:
Rijbewijs etui en portomonee (€??)
Philips LivingColors LED Lamp (€60?)
Box 90 euro:
Pandigital Novel 7" Android E-Reader (€99)
Hoover RUSH 2100W Stofzuiger (zonderzak) (€110)
Calvin Klein Zonnebril (€??)
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde wensen. Gewoon de spullen op V&A zetten, en dan de voorkeur aangeven dat je wilt ruilen met andere box-kopers. Wie weet wat er komtxeoMe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:54:
ben echt jaloers met de meeste, ik heb een 30 euro box en 90 euro box en heb echt dingen waar ik vrij weinig aan heb, ookal is de prijs hoger dan wat ik ervoor heb betaald nu maar hopen of ik het kan verkopen
Box 30 euro:
Box 90 euro:
Verwijderd
xeoMe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:54:
ben echt jaloers met de meeste, ik heb een 30 euro box en 90 euro box en heb echt dingen waar ik vrij weinig aan heb, ookal is de prijs hoger dan wat ik ervoor heb betaald nu maar hopen of ik het kan verkopen
Box 30 euro:
Box 90 euro:

Koop dan niets...
Ach, de vorige boxxen die ik had gekregen van de vorige hunts waren ook leuk. Er zitten altijd wel dingen in die ik of iemand in mijn omgeving kan gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:44:
[...]
Eén ding is nu zeker: als het je niet bevalt stuur je het gewoon kosteloos terug.
[ Voor 6% gewijzigd door Comgenie op 22-03-2012 15:01 ]
No animals were harmed in the making of this comment.
60 euro:
Pandigital ding
JosephJoseph Cutting boards
USB Aquarium
C&B meuk
-
Mensen klagen dat andere mensen klagen...Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:59:
[...]
Je bent ontevreden terwijl je wist dat het een verassing box is en je bij beide minimaal het dubbele aan waarde gekregen hebt?
Koop dan niets...
...en waarom?
Nee, hij is teleurgesteld dat hij er niets mee kan. Dat risico loop je, en dat realiseert hij zichzelf ook volgens mij.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:59:
[...]
Je bent ontevreden terwijl je wist dat het een verassing box is en je bij beide minimaal het dubbele aan waarde gekregen hebt?
Koop dan niets...
Mod heeft net ook al een waarschuwing gegeven!
Mijn postbode is nog steeds niet langs geweest, moet nog ene hoop doen, maar ga niet eerder het huis uit
Signature
[ Voor 6% gewijzigd door kapert op 22-03-2012 15:06 ]
Verwijderd
Maar wat zijn nou realistisch de kansen dat je iets krijgt waar je daadwerkelijk iets aan heb? Dat weet je van te voren ook al. Ik heb niks echt nodig en laat me gewoon verrassen maar de kans is dus groot dat er allerlei dingen in zitten waar ik zelf niks aan heb. Meer dingen van oh, ach nu ik het heb zal ik het misschien ooit eens gebruiken. Denk dat je meer moet denken aan de hogere waarde bij verkopen of het weggeven aan mensen in je omgeving die er wel iets aan hebben als je een box kooptafvalzak schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:03:
[...]
Nee, hij is teleurgesteld dat hij er niets mee kan. Dat risico loop je, en dat realiseert hij zichzelf ook volgens mij.
Mijn lieve mama stuurt net een bericht dat ze op de kleinkinders moet oppassen en dus niet meer thuis is!
Ze zei dat er nog geen pakketje binnen was gekomen.
inhoud:
LG E720 tweakers price 140,-.
OneForAll Xsight Color tweakers price 70,-.
en nog de muis, C&B boekjes en de EU plug!
Gewicht was 1,7 kilo!
jezusislief
Leuke box vooral qua waarde.welkenaamnuweer schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:13:
Box van 30 eutjes binnen!
inhoud:
LG E720 tweakers price 140,-.
OneForAll Xsight Color tweakers price 70,-.
en nog de muis, C&B boekjes en de EU plug!
Gewicht was 1,7 kilo!
Maar ik snap dan weer niet dat mensen van 90,- b.v. ''maar'' 120 aan waarde krijgen en de 30 euro box 7x zoveel waarde heeft..
Verwijderd
Ik snap dat wel want alles wordt RANDOM ingepakt. Waarom stoppen ze die EU plug erbij trouwens?Famous schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:14:
[...]
Leuke box vooral qua waarde.
Maar ik snap dan weer niet dat mensen van 90,- b.v. ''maar'' 120 aan waarde krijgen en de 30 euro box 7x zoveel waarde heeft..
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Snijplanken
-
Ja vriendin is ook blij had nog een oude LG en deze is relatief nieuwer!Famous schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:14:
[...]
Leuke box vooral qua waarde.
jezusislief
Sommige dingen worden b.v. uit UK geïmporteerd ( had dit ook met een stijl stang die ik voor me vriendin had gekocht )Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:15:
[...]
Ik snap dat wel want alles wordt RANDOM ingepakt. Waarom stoppen ze die EU plug erbij trouwens?
Verwijderd
Ja dat snap ik, maar ze stoppen het in elke doos heb ik het idee, ook bij mensen die het helemaal niet nodig hebbenFamous schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:17:
[...]
Sommige dingen worden b.v. uit UK geïmporteerd ( had dit ook met een stijl stang die ik voor me vriendin had gekocht )
Tja, vind deze boxen sowieso erg onlogisch.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:18:
[...]
Ja dat snap ik, maar ze stoppen het in elke doos heb ik het idee, ook bij mensen die het helemaal niet nodig hebben
Erg oneerlijk verdeeld.
Lijkt net of ze langs de schappen lopen en maar wat erin gooien.
Dus ze weten niet wat erin zit -> EU plugg voor de zekerheid anders krijgen we nog meer klachten!
Verwijderd
Dat lijkt niet, dat is gewoon zoFamous schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:19:
[...]
Tja, vind deze boxen sowieso erg onlogisch.
Erg oneerlijk verdeeld.
Lijkt net of ze langs de schappen lopen en maar wat erin gooien.
Dus ze weten niet wat erin zit -> EU plugg voor de zekerheid anders krijgen we nog meer klachten!
komt de glazen bol bron weer naar boven ?
Ja geen idee, toch vind ik het maar vreemd!
Verwijderd
Nee ik weet dat van Ibood zelf. Heb zelf weleens wat aan ze verkocht voor een dagaanbieding. Ze krijgen x aantal bestellingen binnen voor de Ibood boxen en pakken alles random in. Hoe zou je anders het enorme verschil tussen de boxen willen verklaren?Famous schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:21:
[...]
komt de glazen bol bron weer naar boven ?![]()
Ja geen idee, toch vind ik het maar vreemd!
Ze krijgen bijvoorbeeld €10.000,- binnen en verdelen dat onder xx aantal boxen, simpel toch
Verwijderd
+ Wat je ook vaak ziet is dat Ibood er producten in doet die je aan de straatstenen niet meer kwijt kan raken, maar die wel bijvoorbeeld veel meer waard zijn als de prijs van de box zelf. Zoals die CB portemonnee, klinkt aardig maar is een oud/uitlopend modelVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:22:
[...]
Nee ik weet dat van Ibood zelf. Heb zelf weleens wat aan ze verkocht voor een dagaanbieding. Ze krijgen x aantal bestellingen binnen voor de Ibood boxen en pakken alles random in. Hoe zou je anders het enorme verschil tussen de boxen willen verklaren?
Ze krijgen bijvoorbeeld €10.000,- binnen en verdelen dat onder xx aantal boxen, simpel toch
Lol, ik wist niet dat portemonnee's ook aan mode onderhevig warenVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:24:
[...]
+ Wat je ook vaak ziet is dat Ibood er producten in doet die je aan de straatstenen niet meer kwijt kan raken, maar die wel bijvoorbeeld veel meer waard zijn als de prijs van de box zelf. Zoals die CB portemonnee, klinkt aardig maar is een oud/uitlopend modelDat soort dingen dus.
- pricewatch: HP PhotoSmart All-in-One Printer (C4780) (laatste prijs: 99 euro.
- HYUNDAI HMB-R3150S Digitale HD-recorder/-speler --> kan ik heel weinig over vinden, iemand een idee?
En verder niets. Zware doos met maar twee dingen dus.
[ Voor 9% gewijzigd door SysRq op 22-03-2012 15:27 ]
-
Verwijderd
Ja daar worden ook elk seizoen nieuwe modellen voor gemaaktPixeltje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:26:
[...]
Lol, ik wist niet dat portemonnee's ook aan mode onderhevig waren
Verwijderd
- Opticial mini mouse
- Rijbewijs etui
- Memorex Clock radio
- Bluetooth compact car cit
60 euro box :
- Philips Full HD 24' LCD ( rond 200 euro )
- Q-Waves Quiklink HD wireless ( rond 100 euro )
Wel heb ik pech..dat memorex radio clock heb ik appart besteld tijdens de hunt..nu zit ik met 2 stuks

Maar verder wel tevreden..
Stuur je die 2e toch terug?Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:33:
30 euro box :
- Opticial mini mouse
- Rijbewijs etui
- Memorex Clock radio
60 euro box :
Wel heb ik pech..dat memorex radio clock heb ik appart besteld tijdens de hunt..nu zit ik met 2 stuks![]()
Groetjes, FaceDown.
-
Philips 24" erin, nice!Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:33:
30 euro box :
- Opticial mini mouse
- Rijbewijs etui
- Memorex Clock radio
60 euro box :
Wel heb ik pech..dat memorex radio clock heb ik appart besteld tijdens de hunt..nu zit ik met 2 stuks![]()
http://specs.tweak.to/18230
Vet scherm toch? Die wilde ik kopen tijdesn de hunt maar hij was steeds direct wegVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:33:
30 euro box :
- Opticial mini mouse
- Rijbewijs etui
- Memorex Clock radio
60 euro box :
Die 30 euro box is wat meuk op de car kit en radio na imoVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:33:
30 euro box :
- Opticial mini mouse
- Rijbewijs etui
- Memorex Clock radio
60 euro box :
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Hier een Full-HD pocket camcorder en een Koss DJ100 koptelefoon, 1400 gram.coelho schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:38:
Ik vraag me langzamerhand af wat er van genoemde zaken wel in mijn box van 3630 gram past...
Omdat het kan.
1000!dragon4ce schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:43:
ik vraag me af hoeveel lampen en pannensets er in mijn pakket van 9400 gram zitten

Ik vond het echt leuk, hopelijk is er binnenkort weer eentje! Heeft iemand toevallig een lijst met afgelopen de data iBood hunten?
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!