ze zijn binnen woohoo!!
Vergeet niet dat het om een Dune HD Mediaplayer gaat, toch een van de betere!
Versteegrob schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:30:
Lees net dit, jammer
Op 't ibood forum zijn de eerste 90 euro boxen al binnen, sléchte inhoud hoor. 1 met een E-reader en een router, en 1tje met een e-reader, bestekset en mediaplayer als 'grotere' dingen.
Kan me niet voorstellen dat iedereen dat krijgt, als er al een tweaker meld dat hij een pakketje ontvangt van 7315g.. Naja bestekset is natuurlijk wle zwaarVersteegrob schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:30:
Lees net dit, jammer
Op 't ibood forum zijn de eerste 90 euro boxen al binnen, sléchte inhoud hoor. 1 met een E-reader en een router, en 1tje met een e-reader, bestekset en mediaplayer als 'grotere' dingen.
Ben benieuwd!xeoMe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:32:
ze zijn binnen woohoo!!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Video!xeoMe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:32:
ze zijn binnen woohoo!!
Beter, kan ik eindelijk mijn AC Ryan weg gevenwalliwalli schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:32:
Vergeet niet dat het om een Dune HD Mediaplayer gaat, toch een van de betere!
[...]
* Han zet zijn container aan de weg...Versteegrob schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:34:
Beter, kan ik eindelijk mijn AC Ryan weg geven
Gooi er maar in, dan neem ik deze wel, kids weer blij
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik zoek nog een e-reader voor mijn moeder. Als ik een Xtreamer in mijn box van 60 krijg o.i.d. zou ik die graag ruilen tegen een simpele e-reader 
Post komt hier altijd laat helaas: 16:00 - 18:30
Post komt hier altijd laat helaas: 16:00 - 18:30
Hier meestal om 1 uur, jammer dat ik mijn werk adres niet heb opgegeven..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat stond er inderdaad.Andyk125 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:11:
[...]
De €90,- dozen werden toch pas vanaf 2 april verzonden?
gaan ze bezorgen op een dag dat ik van 8 tot 5 school heb, lekker weer..
Omdat het kan.
Ik snap dat hele bezorgen sowieso niet. Verzamel m'n pakketpost op een centraal punt in de stad. Haal ik het zelf wel op.dragon4ce schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:38:
gaan ze bezorgen op een dag dat ik van 8 tot 5 school heb, lekker weer..
Dat stond ook bij de dozen van 60 euro.. En die van mij is nog niet verzonden
Als ik op het ibood forum kijk dan zat er in beide 90e dozen zon flut e-reader
maar van de andere kant, als er bij mij ook een Dune HD zit ben ik he-le-maal happy
Die ontwikkeling is gaande, volgens mij wordt dat per 2013/2014 mogelijk..DionYx schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:40:
[...]
Ik snap dat hele bezorgen sowieso niet. Verzamel m'n pakketpost op een centraal punt in de stad. Haal ik het zelf wel op.
Als dat zo is, zal het mijn laatste aankoop op iBood zijn. Atans laatste doos gigkaiy schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:44:
Als ik op het ibood forum kijk dan zat er in beide 90e dozen zon flut e-readermaar van de andere kant, als er bij mij ook een Dune HD zit ben ik he-le-maal happy
Niet zo miepen, je neemt toch zelf de gok? Iedereen verwacht hier gouden bergen. Stuur de doos gewoon terug als je niet tevreden bent..green-tea schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:44:
[...]
Als dat zo is, zal het mijn laatste aankoop op iBood zijn. Atans laatste doos gig

Groetjes, FaceDown.
Waarschijnlijk zijn alle ereader dozen gewoon gisteren verzonden en zitten er in de 2e batch alleen nog tablets, tv's en laptops. Hoezo positieve instelling
kaiy schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:47:
Waarschijnlijk zijn alle ereader dozen gewoon gisteren verzonden en zitten er in de 2e batch alleen nog tablets, tv's en laptops. Hoezo positieve instelling
roenick @ 22-03-2012 09:17
Mijn 90 euro box is ook binnen.
- WII Hero spel
- Stekker
- eReader Pandigital 7 color
- Dune HD Mediaplayer
- Sola bestekset 8 delig
Dit had iemand net gekregen maar de waarde lijkt zeker 400euro+, niet gek
Mijn 90 euro box is ook binnen.
- WII Hero spel
- Stekker
- eReader Pandigital 7 color
- Dune HD Mediaplayer
- Sola bestekset 8 delig
Dit had iemand net gekregen maar de waarde lijkt zeker 400euro+, niet gek
In ieder geval koopt iedereen een doos met overwinningsroes en voorpret. Dat blijken toch belangrijke succesfactoren van de box.
Groetjes, FaceDown.
Ja die Dune HD wil ik dolgraag, mijn vader twijfelde over het kopen maar vond hem aan de dure kant, dit zou een fantastisch cadeau zijn voor zijn verjaardag (morgen!).
Ik had via PayPal betaald, geannuleerd en het bedrag is vandaag teruggestort. Erg snel en netjes..!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
net toch maar de iXtreamer Hybrid Media Player met 1080p speler geannuleerd.
Om 1 of andere reden is de twijfel toegeslagen
het enige wat ik nu nog krijg zijn de cinderella kussen, vindt de vriendin wel leuk...
Om 1 of andere reden is de twijfel toegeslagen
het enige wat ik nu nog krijg zijn de cinderella kussen, vindt de vriendin wel leuk...
[ Voor 26% gewijzigd door nexhil op 22-03-2012 09:54 ]
Moet zeggen dat ik best happy ben met mijn 60 euro doos.
Ik heb thuis al een popcorn hour staan, dus weet nog niet wat ik met de xtreamer ga doen, maar daar komt vast wel een goede bestemming voor. De kodak camera is best een geinig ding, plus dat er een hdmi - mini hdmi verloop stekker bij zit, die had ik nog niet
Ik heb thuis al een popcorn hour staan, dus weet nog niet wat ik met de xtreamer ga doen, maar daar komt vast wel een goede bestemming voor. De kodak camera is best een geinig ding, plus dat er een hdmi - mini hdmi verloop stekker bij zit, die had ik nog niet
- B.L.A.A.T. -
De box veroorzaakt nu al logistieke chaos bij PostNL!!
Groetjes, FaceDown.
Zijn ze zo erg toegespitst op het verzenden van pakketten dat ze de briefpost vergeten
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Fruitnerd wat was het gewicht van je doos?
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Gewicht was 4090 gram.boombes schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:55:
Fruitnerd wat was het gewicht van je doos?
- B.L.A.A.T. -
Nog niemand filmpjes gemaakt van het uitpakken van de box?
Wel erg mooi dat ze zo snel zijn.
Wel erg mooi dat ze zo snel zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Calamor op 22-03-2012 09:57 ]
Verwijderd
Heb je al fotos gemaakt??TheFruitNerd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:54:
Moet zeggen dat ik best happy ben met mijn 60 euro doos.
Niet echt:FaceDown schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:54:
De box veroorzaakt nu al logistieke chaos bij PostNL!!
De bezorging van pakketten heeft volgens het bedrijf geen vertraging opgelopen, omdat die op een andere manier worden verwerkt.
Verwijderd
1x Kodak Playtouch video camera (refurbished) 100g
1x Xtreamer media player & streamer + 1x Xtreamer wifi antenne 1000g
totaal 1100g wat was de rest dan van 3000g?
Foutmarge weegschaal postNL?Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:59:
[...]
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Staat inmiddels ook op verzondenfrickY schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:47:
Mijn €90-box is ook nog niet onderweg.
T&T werkt nog niet dus gewicht vooralsnog onbekend.
Spannend!
[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 22-03-2012 10:09 ]
Verwijderd
ja mijn box woog gisteren volgengs postNL 5510g en vandaag maar 5480g wat is er met mijn box gebeurd dat die 30g afgevallen is??

Verwijderd
Denk dat ze 'm in het water hebben laten vallen maar nu toch nog droog hebben weten te krijgenVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:05:
[...]
ja mijn box woog gisteren volgengs postNL 5510g en vandaag maar 5480g wat is er met mijn box gebeurd dat die 30g afgevallen is??
Het USB aquarium is leeggelopen over de smartphone.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:07:
[...]
Denk dat ze 'm in het water hebben laten vallen maar nu toch nog droog hebben weten te krijgen
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Helaas heeft mijn doos (60) onder de opstart problemen van PostNL moeten lijden, zoals hier boven vermeld.
Datum verplaatst naar morgen
beetje jammer, want kan natuurlijk niet laten om hier te kijken wat andere hebben. Maar tegelijkertijd verpest t een beetje mijn box.....
Achja:D
Datum verplaatst naar morgen
Achja:D
Weer iemand via het iBood-forum die 2 boxen ontvangen heeft:
Nou mijn 30 en 60 box zijn bijna hetzelfde..
30:Iomega iConnect Wireless Data StationEminent Optical Mini MouseNetgear 5 GHz Wireless-N HD Access Point/Bridge
60:Iomega iConnect Wireless Data Station (nog een keer)Eminent Optical Mini Mouse (ook nog een keer..)Honeywell Quick HeaterRijbewijs etui
en iemand met een 90€ box:
Ook hier is de €90,- euro box binnen.
- Pandigital e-reader
- Sony Media Player
- Rijbewijs etui ding
Waar blijven de unboxing filmpjes? Op Youtube staat nog niks van vandaag!
30:Iomega iConnect Wireless Data StationEminent Optical Mini MouseNetgear 5 GHz Wireless-N HD Access Point/Bridge
60:Iomega iConnect Wireless Data Station (nog een keer)Eminent Optical Mini Mouse (ook nog een keer..)Honeywell Quick HeaterRijbewijs etui
- Pandigital e-reader
- Sony Media Player
- Rijbewijs etui ding
[ Voor 13% gewijzigd door walliwalli op 22-03-2012 10:10 ]
Ik heb nog geen luchtjes, trolleys en dora's gesignaleerd. Wat dat betreft wel positief wmb.
Vind die 90 euro box zwaar tegen vallen eigenlijk
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
wat het gewicht van de boxen?xeoMe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:11:
30 euro box:
[afbeelding]
90 euro box:
[afbeelding]
Nou de xtreamer weegt voor m'n gevoel wel meer dan 1kg.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:59:
[...]
Edit: het kastje zelf weegt zelf idd ca 1 kg, maar de kabels + adapter wegen nog eens een kilo
Kan het hier op m'n werk alleen niet controleren, geen weegschaal bij de hand.
Foto's zijn gemaakt, maar kan ik niet uploaden, firewall van het werk...
[ Voor 9% gewijzigd door TheFruitNerd op 22-03-2012 10:28 ]
- B.L.A.A.T. -
De reviews zijn lovendwalliwalli schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:09:
Weer iemand via het iBood-forum die 2 boxen ontvangen heeft:
- Pandigital e-reader
- Sony Media Player
- Rijbewijs etui ding
Zo'n box gaat bij mij toch lekker retour afzender hoor
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
De doos zelf: 620 gram
Plakband + luchtzakjes + adresseringsspul : 80 g
evt. USB Fishtank : ~500g
alleen de doos weegt iets van 700g hahahaha mensen die een 60euro box hebben met een totaal gewicht van rond 1300g ben benieuwd wat de inhoud is?
))
Plakband + luchtzakjes + adresseringsspul : 80 g
evt. USB Fishtank : ~500g
alleen de doos weegt iets van 700g hahahaha mensen die een 60euro box hebben met een totaal gewicht van rond 1300g ben benieuwd wat de inhoud is?
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.
Maar er staat rechtsboven in: bezorgdatum vandaag 1600-1830
Moet ik er dan vanuitgaan dat ie vandaag komt of morgen?
goh mijn doos gaat volgens TNT 13300 wegen... ben benieuwd of ik ook zo'n mooie stofzuiger heb!xeoMe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:14:
[...]
30 euro box: Gewicht: 2515 g
90 euro box: Gewicht: 10740 g
Of een set bakstenenPinooo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:17:
[...]
goh mijn doos gaat volgens TNT 13300 wegen... ben benieuwd of ik ook zo'n mooie stofzuiger heb!

Denk dat je niet teveel naar die gewichten moet kijken. Toen mijn SSD geleverd werd (alleen de SSD in een omdoos) woog het pakket volgens de TNT ruim 2,5 kilo. Nou.. Ech nie!
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Heb toch liever een doos die iets minder weegt, want goede electronica is niet zo zwaarPinooo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:17:
[...]
goh mijn doos gaat volgens TNT 13300 wegen... ben benieuwd of ik ook zo'n mooie stofzuiger heb!
heel veel electronica bij elkaar wordt vanzelf zwaarAndyk125 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:20:
[...]
Heb toch liever een doos die iets minder weegt, want goede electronica is niet zo zwaar
Weer een gelukkig persoon bij Fok!
€ 60,- box! - Een samsung HD Cable Receiver met harddisk recorder
- Een OXX Wireless music center (luidsprekers met gratis abonnering op internet radio)
- Een OXX Wireless music center (luidsprekers met gratis abonnering op internet radio)
[ Voor 3% gewijzigd door walliwalli op 22-03-2012 10:22 ]
Verwijderd
kijk op Ibood hunt deals wat ong. 11 kg woogPinooo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:17:
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 10:23 ]
Ik zit nou niet echt op een e-reader te wachten. Ben benieuwd of mijn 90euro box van 7.4kg gaat afwijken.. (gewicht is 5 gram gedaald vannacht
)
[ Voor 15% gewijzigd door Tutti-frutti op 22-03-2012 10:26 ]
Vandaag. Mijne stond daar ook op vanochtend. Nu is de bezorger onderweg. En ik zit op het werkIamzero456 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:17:
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.
Weet je toevalg het gewicht van die box?walliwalli schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:21:
Weer een gelukkig persoon bij Fok!
De bezorger is net aan de deur geweest maar ik zit op me werk
[ Voor 14% gewijzigd door boombes op 22-03-2012 10:36 ]
Zie iBood-forum pagina 171 - Akifostyloboombes schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:34:
[...]
Weet je toevalg het gewicht van die box?die zou ik wel graag willen hebben
Mijn box mag wel heel geweldig worden want kan nog niks vinden op track en trace, dan ma na 20:00 proberen..
Heb je wel 'zendingen naar buitenland' uitgevinkt? Je moet het even handmatig proberen en invoeren, wellicht dat ie het dan wel doet. Had ik ookAndyk125 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:42:
Mijn box mag wel heel geweldig worden want kan nog niks vinden op track en trace, dan ma na 20:00 proberen..
Het zou wel lachen zijn als ibood in 1 box gewoon echt een 2500k en duopak galaxy's stopt. Gewoon om de reacties op tweakers te zien
Volgens mij is een v/d zwaarste boxen nu ook bekend (14kg):
Volgens mij een box van €90,-
-een boren en bit set van 333 stuks van stanley.
heb ik dus echt geen flikker aan als vrouw
-verder nog een readyNAS ultra 2 van netgear
-en wii band hero
Bron: iBood-forum
Volgens mij een box van €90,-
-een boren en bit set van 333 stuks van stanley.
heb ik dus echt geen flikker aan als vrouw
-verder nog een readyNAS ultra 2 van netgear
-en wii band hero
Bron: iBood-forum
[ Voor 3% gewijzigd door walliwalli op 22-03-2012 10:47 ]
zijn er dan galaxy's langs gekomen???TMoose schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:44:
Het zou wel lachen zijn als ibood in 1 box gewoon echt een 2500k en duopak galaxy's stopt. Gewoon om de reacties op tweakers te zien
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik vind de reacties nu al geweldig.TMoose schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:44:
Galaxy-R
[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 22-03-2012 10:48 ]
Komen toch wel wat leuke boxen binnen, check
Mijn Box van 60 Euro : Full HD Blue-Ray speler met WiFi, Full HD video camera, Pulsar horloge en een Calkin Klein Zonnebril
mijn box van 60 is ook binnen.
- Een samsung HD Cable Receiver met Harddisck recorder
- Een OXX Wireless music center (stereo speakers met internet radio)
gaan retour denk ik..
wat moet je nou met een cable receiver.. iedereen heeft toch al een decoder thuis..
Mijn box ook net een half uur binnen!
Een video doe ik niet aan, maar hier mijn inhoud van de 60 euro box:
- een zonnebril
- een messenset (sabatier international)
- een universele afstandsbediening
- acer liquid smartphone
- Pandigital e-reader
- Sony Media Player
- Rijbewijs etui ding
Mijn Box van 60 Euro : Full HD Blue-Ray speler met WiFi, Full HD video camera, Pulsar horloge en een Calkin Klein Zonnebril
mijn box van 60 is ook binnen.
- Een samsung HD Cable Receiver met Harddisck recorder
- Een OXX Wireless music center (stereo speakers met internet radio)
gaan retour denk ik..
wat moet je nou met een cable receiver.. iedereen heeft toch al een decoder thuis..
Mijn box ook net een half uur binnen!
Een video doe ik niet aan, maar hier mijn inhoud van de 60 euro box:
- een zonnebril
- een messenset (sabatier international)
- een universele afstandsbediening
- acer liquid smartphone
- Pandigital e-reader
- Sony Media Player
- Rijbewijs etui ding
ja net had iemand in zijn 90 euro doos een duopack galaxy's maar het aquarium was gaan lekken en dus DOA
Gewoon garantiegevalletje dus. Of heeft de idioot het teruggestuurd ovv wet koop op afstand?boombes schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:48:
ja net had iemand in zijn 90 euro doos een duopack galaxy's maar het aquarium was gaan lekker en dus DOA
Volgens mij heeft TNT moeite met het verwerken van niet alleen de briefpost maar ook de pakketjes, want leveringen van mijn werk komen niet aan en daar krijgen onze leveranciers allemaal de melding dat de leverdatum veranderd is .... 
Wie werkt dan ook met TNT, prutsers
Kun je de Iboodboxen terugsturen dan als je het niets vindt?

[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 22-03-2012 10:51 ]
60 euro box van rond de 80 kilo
Optical Eminent Mouse
PD20 Fenix LED Flashlight
Portemonnee crap ding rijbewijs 2x
Netgear DIgital Entertainer Elite Dual Band(waarsschijnlijk de EVA9150)
Degusto Easy Gray Line pannenset
Ik ben blij!
Optical Eminent Mouse
Ik ben blij!
80 kilo? Flinke muis dan zeker..Bobsel schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:51:
Optical Eminent Mouse
Ik ben blij!
Groetjes, FaceDown.
Dat is een zware pannenset dan, haha.Bobsel schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:51:
Optical Eminent Mouse
Ik ben blij!
Nee. Is een bestelling op maat. Helaas PindakaasAndyk125 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:50:
Volgens mij heeft TNT moeite met het verwerken van niet alleen de briefpost maar ook de pakketjes, want leveringen van mijn werk komen niet aan en daar krijgen onze leveranciers allemaal de melding dat de leverdatum veranderd is ....
Waarom beweert de ene helft dat het wel kan en de andere helft dat het niet kan? Is het ooit iemand gelukt van dit forum?Nee. Is een bestelling op maat. Helaas Pindakaas
Wat is dat voor onzin?Appleman schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:56:
[...]
Nee. Is een bestelling op maat. Helaas Pindakaas
Groetjes, FaceDown.

[ Voor 96% gewijzigd door zeef op 22-03-2012 11:00 ]
Lees de topic waarschuwing nou...xeoMe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:58:
iemand 2100W zakloze stofzuiger kopen?
Hoover rush
idd. Alsof je in een webwinkel je bestelling niet terug kunt sturen omdat je zelf meerder producten in het winkelwagentje gedaan hebt
Voor de koopjesjagers, 16GB SD voor 8 euro's..volgens mij was deze ook te koop tijdens de ibood.
Wehkamp SDHC 16GB voor 8 eur
Wehkamp SDHC 16GB voor 8 eur
[ Voor 19% gewijzigd door NeoMe op 22-03-2012 11:01 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik zet net een antwoord over de 'wet koop op afstand' op het ibood forum, wordt zonder pardon verwijderd!
Ze hebben liever dat niemand op de hoogte is van die mogelijkheid. Dit is toch wel belachelijk!
Ze hebben liever dat niemand op de hoogte is van die mogelijkheid. Dit is toch wel belachelijk!
Groetjes, FaceDown.
Bij het iBood-forum zijn ze soortgelijke opmerkingen gelijk aan het editten en aan het dichttimmeren.TMoose schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:00:
[...]
idd. Alsof je in een webwinkel je bestelling niet terug kunt sturen omdat je zelf meerder producten in het winkelwagentje gedaan hebt
Opmerking die erbij geplaatst wordt is: neem contact op met de klantenservice.
Wie is het gelukt eerder een box retour te zenden en onder welke redenen?
Denk dat men daar meer belang bij heeft als 't echt niet bevalt.
Ik vind dat je bij de iBood box niet moet zeuren, je weet van te voren dat het een gokje is en als het dan niet bevalt dan moet je hem gewoon niet meer bestellen de volgende keer. Het zou iets anders zijn als je spullen zou krijgen die de waarde lang niet zouden halen maar dat is volgens mij nooit echt het geval...
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Whehehe
Op ibood reactie geplaatst dat de box gewoon aan de vverwachingen moet voldoen, anders --censuur-- <== letterlijk zo neergezet.
Poef* weg reactie.
Triester is trouwens dat reacties zoals "Mocht het je niet aanstaan is het gewoon eigen schuld, dikke bult." wel blijven staan.
Op ibood reactie geplaatst dat de box gewoon aan de vverwachingen moet voldoen, anders --censuur-- <== letterlijk zo neergezet.
Poef* weg reactie.
Triester is trouwens dat reacties zoals "Mocht het je niet aanstaan is het gewoon eigen schuld, dikke bult." wel blijven staan.
Ibood moet niet zeuren.D4V3 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:11:
Ik vind dat je bij de iBood box niet moet zeuren, je weet van te voren dat het een gokje is en als het dan niet bevalt dan moet je hem gewoon niet meer bestellen de volgende keer. Het zou iets anders zijn als je spullen zou krijgen die de waarde lang niet zouden halen maar dat is volgens mij nooit echt het geval...
Mod-renate is een beetje gepiepeld en gaat nu met dikke letters schrijven bij 't iBood-forum ;-)TMoose schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:12:
Whehehe![]()
Poef* weg reactie.
-verkeerde topic-
[ Voor 92% gewijzigd door DionYx op 22-03-2012 11:15 ]
Da's een snelle fix!DionYx schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:15:
-verkeerde topic-
Voor 90 euro moeten veel mensen een hele dag werken, als je dan rommel krijgt die je niet bevalt mag je daar best over klagen.D4V3 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:11:
Als ik bijvoorbeeld een mediastreamer zou krijgen die in ELKE review wordt afgekraakt, dan zou ik daar zeker niet blij mee zijn.
Het gaat hier namelijk niet om een loterij maar om de belofte dat je een box koopt die een veel grotere waarde vertegenwoordigt dan dat je ervoor betaalt. Als je dan het spul wat erin zit aan de straatstenen niet kwijt kunt, en je er zelf niks mee kunt doen, dan klopt die belofte dus niet. En dus heb je het grootste gelijk als je klaagt en de doos retour afzender doet.
Groetjes, FaceDown.
verkeerde topic denk ik...DionYx schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:15:
-verkeerde topic-
maar ze zijn er bij wehkamp achter inderdaad... staan ook op uitverkocht.
edit: spuit 11
[ Voor 4% gewijzigd door Pinooo op 22-03-2012 11:17 ]
En dat is nou net het idee van de box. Je krijgt spullen, waarvan jij niet weet wat. Tot je het krijgt.FaceDown schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Voor 90 euro moeten veel mensen een hele dag werken, als je dan rommel krijgt die je niet bevalt mag je daar best over klagen.
Als ik bijvoorbeeld een mediastreamer zou krijgen die in ELKE review wordt afgekraakt, dan zou ik daar zeker niet blij mee zijn.
Het gaat hier namelijk niet om een loterij maar om de belofte dat je een box koopt die een veel grotere waarde vertegenwoordigt dan dat je ervoor betaalt. Als je dan het spul wat erin zit aan de straatstenen niet kwijt kunt, en je er zelf niks mee kunt doen, dan klopt die belofte dus niet. En dus heb je het grootste gelijk als je klaagt en de doos retour afzender doet.
Mensen moeten echt niet gaan lopen zeuren als het je tegenvalt. Dat is het risico.
En als je dat risico niet wilt lopen, had je het maar niet moeten kopen.
pffff

Heb er zelf ook 1 gekocht en als het mij niet bevalt wat er in zit, dan is dat gewoon jammer voor mij. Simple as that!
[ Voor 5% gewijzigd door mydogisgone op 22-03-2012 11:19 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ja lijkt me logisch, iets bestellen wat je niet weet en dan klagen, pfffffff
Als jij bij een webwinkel een order plaatst die speciaal voor jou is samengesteld, dan is hij op maat. Een broek die is ingekort op jouw maat kan je achteraf ook niet terug brengen naar de winkelTMoose schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Valt gewoon terug te sturen, dit is geen bestelling op maat. Henkies en sjonnies die niks van recht afweten moeten niet zomaar gaan praten.
Sja sommige mensen laten zich makkelijker naaien dan andere.mydogisgone schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:18:
[...]
En dat is nou net het idee van de box. Je krijgt spullen, waarvan jij niet weet wat. Tot je het krijgt.
Mensen moeten echt niet gaan lopen zeuren als het je tegenvalt. Dat is het risico.
pffff
Heb er zelf ook 1 gekocht en als het mij niet bevalt wat er in zit, dan is dat gewoon jammer voor mij. Simple as that!
Groetjes, FaceDown.
Huldexminator schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:21:
Valt gewoon terug te sturen, dit is geen bestelling op maat. Henkies en sjonnies die niks van recht afweten moeten niet zomaar gaan praten.
Zo verwijderen die reacties niet voor niets op ibood, ze willen gewoon niet al die zooi terugkrijgen straks. Als het terugsturen juridisch niet mogelijk was, zouden ze dat zeker op het forum vermelden.
[ Voor 27% gewijzigd door FaceDown op 22-03-2012 11:24 ]
Groetjes, FaceDown.
Je beschrijft hier zelf je verwachtingen, en dat als de box dingen bevat die je niet bevallen, dan valt dat voor jou in de lijn der verwachting. Prima.mydogisgone schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:18:
[...]
En dat is nou net het idee van de box. Je krijgt spullen, waarvan jij niet weet wat. Tot je het krijgt.
pffff
Maar pretendeer niet dat jouw verwachitngen heilig zijn. Anderen kunnen andere, wellicht hoogespannen verwachtingen hebben, en dan kan het al eerder tegenvallen. En aangezien je geen reden hoeft te geven voor retournering op basis van de wet koop op afstand, kan een tegenvallende box dus reden zijn daar gebruik van te maken. Zo simpel is het.
Niet dat het moet, of dat anderen/ibood dat leuk hoeven te vinden. Maar de mogelijkheid is er. Net zoals de mogelijkheid de spullen op V&A of MP te zetten.
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!