Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Database zit volMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:28:
Ik kreeg een error van GOT, dat het topic niet gevonden was, na plaatsing van bericht. Hebben we GOT tuk?
Amateur!Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:28:
Iedereen de bestelprocedure al een paar keer geoefend? Ik klok mijzelf in 2 a 3 seconden tot betaling. Wee als ik de box niet heb.
Heb je geen script draaien dat alles automagisch voor je doet invullen???

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
heb ik al 5 keer gehad als het niet meer isMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:28:
Ik kreeg een error van GOT, dat het topic niet gevonden was, na plaatsing van bericht. Hebben we GOT tuk?
Ja, heb alleen tijdens het oefenen het cake bestek, de oorbellen, de boxen voor op je raam en nog 10 andere dingen gekocht die ik niet nodig hebMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:28:
Iedereen de bestelprocedure al een paar keer geoefend? Ik klok mijzelf in 2 a 3 seconden tot betaling. Wee als ik de box niet heb.
Zouden ze in meer topics moeten doen bij bepaalde releases van een gegeerd item (bv. games releases).
Maar een vraag:
Wat kan er zo zitten in die "box" waar iedereen over spreekt? Wat was de inhoud van boxen in het verleden dan?
edit: en de dubbele post van hostler is al weer weg.
[ Voor 33% gewijzigd door Malarky op 20-03-2012 23:32 ]
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
GeheimAsgaro schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:29:
Haha, zag dit topic in de tracker en vind het hier wel hilarisch. Gewoon het feit dat slow chat mag onder bepaalde voorwaarden, is wel leuk!
Zouden ze in meer topics moeten doen bij bepaalde releases van een gegeerd item (bv. games releases).
Maar een vraag:
Wat kan er zo zitten in die "box" waar iedereen over spreekt? Wat was de inhoud van boxen in het verleden dan?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Volgende hunt 10Gbic glasvezelsetjes met Dora branding?dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:28:
[...]
woei, bijna de 8 poorts gbit managed switch vergeten met 2x 10gb uplink poorten
Skyrim release was ook ongeveer zoiets hoorAsgaro schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:29:
Haha, zag dit topic in de tracker en vind het hier wel hilarisch. Gewoon het feit dat slow chat mag onder bepaalde voorwaarden, is wel leuk!
Maar een vraag:
ora et labora
Hier op GoT verwachten we dat je een beetje eigen inzet toont. Door gebruik te maken van de zoekfunctie had je deze informatie zelf kunnen opzoeken.Asgaro schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:29:
Maar een vraag:
paypal gaat ook sneller dan ideal.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:28:
Goron schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:31:
[...]
Hier op GoT verwachten we dat je een beetje eigen inzet toont. Door gebruik te maken van de zoekfunctie had je deze informatie zelf kunnen opzoeken.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ik moet die box nu eens scoren !
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
True
Maar de mods kwamen altijd snel langs en meermaals smeten ze het topic gewoon voor een paar uur dicht, als sanctie.
Type: Marmitek Boom Boom 75
Netwerk: Max. afstand 10 miljoen
Kleur: Zwart
WTf is dit
- 6uur kom ik wel aardig in de buurt.Wobcat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:32:
En, iemand die de volle 23½ uur erop heeft zitten hier ?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Uurtjes of 17 sowieso wel..Wobcat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:32:
Signature
Maakt niet uit! Kopen!giganielsie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:32:
Wat is dit dan??? Je smartphone en ipad ondersteunen toch al bluetooth?
ik heb een BT2.1 zend/ontvanger bij de aldi gekocht voor 10 euro
25 euro is afzetterij dus
[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 20-03-2012 23:33 ]
ora et labora
Ben zelf sinds 08:00 bijna non stop aan het huntenWobcat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:32:
Verwijderd
yupWobcat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:32:
En me heerlijke bedje een nacht missen? Ik ben niet op manoeuvre, bekijk het.Wobcat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:32:
Ik denk dat het 10 miljoen micrometer is.Megamind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:32:
Merk: Marmitek
Type: Marmitek Boom Boom 75
Netwerk: Max. afstand 10 miljoen
Kleur: Zwart
WTf is dit
Gewoon 10 meter dus.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Omdat het kan.
De hele rit ga ik uitzitten ....
Inderdaad, iBood hunten is impulsief zijn.

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
gisteren tot 04:00 en vanmorgen een stukkie gekeken, daarna riep de plicht weer.
Maar weer wat €€ verdiend om wat te kopen...
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Toevallig in nijmegen gedaandragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:34:
uurtje of 12, ondertussen nog naar het CBR gefietst (28km heen en terug) en mn theorie-examen rijbewijs B gehaald + nog 2 uurtjes school gehad.
Voor de mensen die meer muziek op hun telefoon hebben staan dan op de PC, die geen LP speler hebben, geen NAS DNLA server hebben en niet aan spotify doen
dit soort spul vind ik veel minder...
Gefeliciteerddragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:34:
uurtje of 12, ondertussen nog naar het CBR gefietst (28km heen en terug) en mn theorie-examen rijbewijs B gehaald + nog 2 uurtjes school gehad.

nope, gewoon lekker in m'n eige klijne mokum
Omdat het kan.
En vanmiddag werd er nog vollop nep besteld.
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 20-03-2012 23:35 ]
Alledrie.citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:34:
Dus basically is het een bluetooth ontvanger voor je hifi setje zodat je vanaf je telefoon kan streamen.
Voor de mensen die meer muziek op hun telefoon hebben staan dan op de PC, die geen LP speler hebben, geen NAS DNLA server hebben en niet aan spotify doen
dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:34:

Gefeli!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Denk je ook niet dat meer mensen kijken vanaf die tijden?Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:35:
1 ding is zeker, de hunts gaan naarmate de dag is gevorderd veel sneller. Zeker sinds een uur of 1 a 2 gaat het een stuk sneller.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
beste bewaren ze voor het laaste. geen box dusMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:35:
1 ding is zeker, de hunts gaan naarmate de dag is gevorderd veel sneller. Zeker sinds een uur of 1 a 2 gaat het een stuk sneller.
ora et labora
Netjes! Gefeliciteerd mandragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:34:

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Omdat het kan.
[ Voor 96% gewijzigd door mouzetc op 20-03-2012 23:38 ]
Signature
Oh... dan ga ik maar. DoegBrm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:37:
deze blijft tot 00:00 staan... en dan is de hunt afgelopen.

microsoft terminal services connector?Marijn100 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:37:
Oh die krengen... dat heet toch HDMI of of mstsc?
mstsc is microsoft terminal services, het programma om via RDP een pc remote te beherenMarijn100 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:37:
Oh die krengen... dat heet toch HDMI of of mstsc?
Omdat het kan.
bron?Brm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:37:
deze blijft tot 00:00 staan... en dan is de hunt afgelopen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
mac lui vertrouw ik niet
ora et labora
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Verwijderd
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!