Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Formerly known as Ragdoll
psst hij was nummer 1 tm 26 ook
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nee geen probleem hierBobbus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:11:
Hebben meer mensen er last van dat http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ niet wil laden? Hij laadt de aanbieding en plaatjes niet...
Kom je daar nu pas achter?DarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:11:
Deze gaat echt heel langzaam.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
shit, die van jou is ook vies... ik zie 4900 vieze puntjes, bleh!
Nee geen last van.Bobbus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:11:
Hebben meer mensen er last van dat http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ niet wil laden? Hij laadt de aanbieding en plaatjes niet...
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Lees gewoon ff dit topic door joh!jooproo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:11:
Wat zit er zoal in zo'n box? Bn redelijk nieuw met iBood
Kan van alles zijn. Van maandverband tot iPads...jooproo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:11:
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Lees alle pagina's maar eens door ;)\jooproo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:11:
Kijk op YT\

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 20-03-2012 20:12 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
check youtube, maar waarschijnlijk komt deze media player er ook in aangezien niemand er op zit te wachtenjooproo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:11:
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Zover ik weet het enige slowchat topic op T.netH92! schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:13:
Wat is het niveau hoog in dit topicgelukkig is dit niet zo in andere topics op GoT. Verder zijn er weinig interessante dingen langs gekomen zie ik, misschien een NAS ofzo, meer niet
kan niet wachten tot ik me 30 euro en 90 euro box binnen krijg!
Zelfde producten, andere prijzen, en ook andere prijzen die het normaal zou kosten.
Nooit in de HK geweest?coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:14:
[...]
Zover ik weet het enige slowchat topic op T.net
tot dat jij hem gekocht hebt

Ze hebben ditzelfde apparaat vanmiddag verkocht voor 20 euro minder...
nvm, dacht dat die nu 89 was! my badSuicyder schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:15:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 20-03-2012 20:15 ]
Ik heb HK access, maar kom er niet heel veel, maar daar kan er ook wel wat van
Ja... en nu?Suicyder schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:15:
[...]
HK?coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:15:
[...]
Ik heb HK access, maar kom er niet heel veel, maar daar kan er ook wel wat van
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
hoeren kroeg
Huiskamer, sssst
Ah, zo doende

oke, toch wel.. hoe komde daar bij ?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Als "Hank" heb je toch al alles wat een man nodig heeftJefrim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:16:
[...]
Huiskamer. Ik heb overigens helemaal niks gekocht tijdens deze hunt.
Je zit er best wel ver naastVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:17:
Housekeeping oftewel Administratiepagina.
thanks..Yorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:17:
[...]
Doe eens een gok...
spoiler:Huiskamer/Area 31/klik
...Not sure if trolling, or just stupid.
Ze zouden die boxen echt veel beter moeten verpakken.
[ Voor 97% gewijzigd door ion op 20-03-2012 20:19 ]
DaaromFamous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:17:
[...]
Als "Hank" heb je toch al alles wat een man nodig heeft
Not sure if trolling, or just stupid...
galaxy note in een ibood box??Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:19:
De vorige keer dat ik een BOX had bij iBood hunt zat er een grote kras op het scherm van de Galaxy Note doordat de scherpe rand van de switch er langs was geschuurd![]()
nu kanik niet meer wachten op me boxen!

Ze kunnen hem er moeilijk niet bij leveren.
xeoMe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:20:
[...]
galaxy note in een ibood box??
nu kanik niet meer wachten op me boxen!

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Dat had ik nou bij mijn Galaxy SIII die ik op me inductie kookplaat had gezet! compleet volgeladen voor een jaar!Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:19:
De vorige keer dat ik een BOX had bij iBood hunt zat er een grote kras op het scherm van de Galaxy Note doordat de scherpe rand van de switch er langs was geschuurd![]()
Jahjah proof? vandaag vertrouw ik niemand, zeker niet als een product langzaam gaat;)Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:19:
Pas op hé!Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:19:
Is weer is wat anders dan alleen messen!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Nu allemaal kopen, spotprijsje.
WTF!!!Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:19:
Een Samsung Galaxy Note in die box!?!?
Damn!
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Ik zeg: draaiende trollfaces in plaats van zwaailichten!!!Wesleyyyy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:24:
Komen ze weer met zo iets. Ik denk dat ze ons aan het trollen zijn..
De vorige hunts had ik eigenlijk altijd wel iets wat ik wou hebben, maar deze... pfff...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Met bestek!

_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
die hielden allemaal ibood in de gatenVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:26:
In de tussentijd is Ziggo.nl gehackt: http://www.nujij.nl/algem...19070.lynkx#axzz1pgJvROcY
[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:37 ]
Die namen van de klanten...Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:26:
In de tussentijd is Ziggo.nl gehackt: http://www.nujij.nl/algem...19070.lynkx#axzz1pgJvROcY
Worden wel verkocht en alles komt uit buitenland.shoombak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:27:
Deze post zal wel ondersneeuwen, maar waar haalt IBOOD haar producten vandaan? Ik zag namelijk net een product voorbijkomen wat in Nederland niet verkocht wordt.
Je kan soms echt geluk hebben voor die paar tientjes jaMastermind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:24:
[...]
WTF!!!![]()
Een Samsung Galaxy Note in die box!?!?
Damn!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!