okeeeee nog steeds 100%
Als je het er zelf bij zet wel jajoosthaarman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:42:
[...]
Toch beter lezen:
Merk: Black & Dekker:
Type: KS900 Decoupeerzaag
Kleur: Aluminium, rood, zwart
Vermogen: 600W
Aandrijving: Elektrisch
Pendel-Stand functie: Ja
Stofafzuiging: Ja
Zaagkenmerken:
Maximum capaciteit hout: 85mm
Maximum capaciteit metaal:5 mm
Maximum capaciteit aluminium: 15mm
Toerental onbelast: 800-3200 rpm
Garantie: 1 jaar (Carry- in-garantie)
Refurbished!
De verwachte verzenddatum van dit product is 2 april 2012
Vooruit hier neemt iemand in huis hem nu echt.DarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:42:
Nog steeds 100%
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Hadden ze er maar 1 ofzo? Van 100 naar 0
100 naar 0, lol
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lol moet je deze naar iBood toebrengen? Garantie: 1 jaar (Carry- in-garantie)
Nu alleen nog laten zien dat de voorraad op is en dan naar het volgend item... ben benieuwd.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
http://ibood.vxv.nl/ is een beetje stuk lijkt me
Je kan hem niet meer bestellen, de site is stuq. Probeer maar te betalen.
Geen idee, hier staat ie nog op 100%tomdabom schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:44:
Dafuq just happend ?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Hij staat wel op 0% maar je kan er nog steeds "1 nemen"
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ja gewoon even naar Amsterdam met je kapotte apparaat.ShadowWings schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:44:
Lol moet je deze naar iBood toebrengen? Garantie: 1 jaar (Carry- in-garantie)
Er is een nieuwe!
Eindelijk een geurtje! Hier heb ik de hele dag op gewacht
Beckham EDT.
[ Voor 8% gewijzigd door batumulia op 20-03-2012 19:46 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Eindelijk mannelijke EDT, en wat voor een! David himself Beckham
.
⏩ PVOutput☀️
Van de mannelijke Paris Hilton...
[ Voor 3% gewijzigd door coyote1980 op 20-03-2012 19:46 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Beckham signature.
Zat ik net op te wachten, veel beter dan die 2500K en een Galaxy Note.
Zat ik net op te wachten, veel beter dan die 2500K en een Galaxy Note.
Door het toilet spoelen ja.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:46:
David Beckham signature For Him; Eau De Toilette 75ML !!
Verwijderd
Juist, dus nu heb ik een compleet pakket. Eerst gebruik ik die Survival Kit om het op mijn Black&Decker te smeren en mijn vriendin te verwennen, daarna als we klaar zijn doe ik een parfum op.
Perfecte combinatie!
Perfecte combinatie!

HahahaVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:47:
Juist, dus nu heb ik een compleet pakket. Eerst gebruik ik die Survival Kit om het op mijn Black&Decker te smeren en mijn vriendin te verwennen, daarna als we klaar zijn doe ik een parfum op.
Perfecte combinatie! [afbeelding]
Heb ik maar besteld. geeeen idee waarom.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
niet weer zo'n ruftlucht...
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Je kunt je wellicht ontoerekeningsvatbaar laten verklaren, dan ontkom je aan TBS!
Te gebruiken in plaats van Date anti-muggen spul.hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:47:
Handig voor op de camping
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Kan iemand die automatisch refreshende site nog even doorgooien? Ik ben 'm weer kwijt.
Die met het percentage in de titel van de browser
Wij danken Flagg voor het laten afnemen van de voorraad!
noi hiermee is wel heel goed dat yarden spul van je black en decker te verwijderen.
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
http://ibood.vxv.nl/jvandommelen schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:48:
Kan iemand die automatisch refreshende site nog even doorgooien? Ik ben 'm weer kwijt.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Goh zal ik hem dan ook nog maar eens posten:
http://ibood.vxv.nl/
@Quad: Kun je even de OP aanpassen met die extra sites?
je trollface kennen we inmiddels ook wel
Try not to become a man of success but a man of value.
Die heb ik al.
Kent iemand dat spul eigenlijk? Echt geen idee hoe dt ruikt namelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 20-03-2012 19:50 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
voor de zekerheid: http://ibood.vxv.nl/
Misschien de volgende keer in je geschiedenis kijken?
Wat was de site ook alweer? Ik kan het niet vinden

Heb je nog de hoop dat er iemand de OP leest dan?Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:50:
Ik vermoed niet dat mensen hier de OP gaan lezen, eer dat je dan weer op de laatste pagina zit is de "discussie" weer 4 pagina's verder.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:50:
http://ibood.vxv.nlthefox154 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:50:
Wat was de site ook alweer? Ik kan het niet vinden
Geen dank.
Nog 6%
Thanx allemaal voor de reactie. Ik ben benieuwd wanneer de box langskomt.
Ik heb net vernomen van een medewerker van iBood dat de volgende box 66,6 euro zal kosten en een Dora Galaxy bevat
Ligt het aan mij of snap ik de mensen niet met "de box langskomt" wat moet dat zijn dan?
Hè gelukkig we zitten weer onder de 10% en er komt weer iemand met de box aanzetten....jvandommelen schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:51:
Thanx allemaal voor de reactie. Ik ben benieuwd wanneer de box langskomt.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Zo heb er 2 gekocht. Gedeelde verzendkosten.
No Shame, only Fame!
Weer iets met een blauwe tand. Kunnen ze niet iets nieuws verzinnen?
Een doos met zeer waardevolle spullen voor heel weinig geld.DannyBevers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:52:
Ligt het aan mij of snap ik de mensen niet met "de box langskomt" wat moet dat zijn dan?
Is het niet mogelijk om de link anders in de Topic Waarschuwing te zetten? Daar ziet iedereen hem eerder dan als hij in de OP zou staan?
10 Euro en 6 euro verzendkosten! Wtf
[ Voor 7% gewijzigd door R2-D2 op 20-03-2012 19:54 ]
- Gesprekstijd: 8 uur
Zou het toeval zijn?
Vanmorgen was er een box van 90 (die ik heb bemachtigd fuck yeah), meestal zijn ze 25 of 50
[ Voor 22% gewijzigd door zakkenjongen op 20-03-2012 19:54 ]
DoneMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:50:
Volgende keer spammers weren dus.
Of stouw die linkjes in de TW.
⏩ PVOutput☀️
Ja, vanmiddag was er een box van 90 euro!davevogel0 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:53:
zijn de boxen ooit hoger dan 50 euro?
Alle mods zijn te druk met refreshen.Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:54:
[...]
Done
Volgende keer spammers weren dus.
Of stouw die linkjes in de TW.
Denken jullie dat de box vanavond nog komt?
Zeef of andere mod zouden jullie deze linkjes in de topicwarning kunnen plaatsen?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Verwijderd
Ik heb net gehoord dat ze Survival Kit, Black&Decker decopeerzaag, parfum van David Beckham en een mooie bluetooth-kit voor maar €129,- gaan hunten.
Eigenlijk, om mijn verhaal compleet te maken. Ik gebruik de Survival Kit op het Black&Decker apparaat met een meisje, daarna een lekker parfummetje op en meteen een volgende meisje bellen met mijn bluetooth-kit.
Completer kan het dus niet denk ik?
Eigenlijk, om mijn verhaal compleet te maken. Ik gebruik de Survival Kit op het Black&Decker apparaat met een meisje, daarna een lekker parfummetje op en meteen een volgende meisje bellen met mijn bluetooth-kit.
Completer kan het dus niet denk ik?

een box van 25 euro ja
Omdat het kan.
Ben echt heel benieuwd wat er in de 90e box zit, als er straks nog een box komt ga ik die ook nog wel halen denk ik. dan heb ik ze alle 3
Je vergeet de maandverband... Zou ze vast op prijs stellen!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:56:
Ik heb net gehoord dat ze Survival Kit, Black&Decker decopeerzaag, parfum van David Beckham en een mooie bluetooth-kit voor maar €129,- gaan hunten.
Completer kan het dus niet denk ik? [afbeelding]
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!