ik gooi ze gewoon in de vaatwasser.. waarom zou dat niet mogen?ShadowBumble schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:37:
[...]
Meer aan de omgang van mensen met messenKan me nog goed herinneren waarom ik altijd mijn messen met de hand afwas en niet in de vaatwasser gooi.
Je moet bedenken dat ik de volledige messenset van Zwilling heb, en regelmatig tijdens verjaardagen meot roepen blijf der vanaf tegen de vrouwen in de keuken, omdat ze ze anders in de vaatwasser rotten
nieuw :
zwart nachtkastje met iphone dock zonder tuner maar met tuner
zwart nachtkastje met iphone dock zonder tuner maar met tuner
F5 eens een keerilovebol.com schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:37:
Valt me tegen jullie zijn nog op pagina 191.
Ja:
Bands: FM, DAB band III, DAB L-band, DAB +, DMB-A
en in de beschrijving: een radio
Het gaat niet hard mensen..
Wie wil nou niet een 2 strepige docking zonder extra functies gemaakt door Tangent Fjord een wereld designer in zijn eigen klasse!
Wie wil nou niet een 2 strepige docking zonder extra functies gemaakt door Tangent Fjord een wereld designer in zijn eigen klasse!
Jammer, want als die wel die tuner en CD functie had, dan had ik hem misschien wel gekocht voor mijn nieuwe huisje
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
en met radio!Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:38:
Wie koopt dit blok aan mijn been?! Nog 11% !
ik had al koffie gemorst op me toetsenbord, hoeft niet ook nog icetea bijRendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:38:
Heb jij echt alleen maar een account aangemaakt op GoT vanwege dat Bol.com actie?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wel lekker KISS (keep is simple stupid)Rendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:38:
sorry my bad
dafuq, serieus...
[ Voor 5% gewijzigd door robobeat op 20-03-2012 16:40 ]
En weg... galaxy?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Can't
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
nee
Yegh..Paris Hilton troep...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
nope paris hilton:P
Formerly known as Ragdoll
omg wtf rofllolbbq de chat lag eruit MAYDAY MAYDAY code rood alert <--wat een gasten daar
wat hebben ze toch met die vrouwen dingen..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
"Hey sjef, ik vind er nog één achter de deur hier"
0% ---> 11%
0% ---> 11%
Ik wil wel een lekkere KISS van Paris Halitonilovebol.com schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:39:
[...]
Wel lekker KISS (keep is simple stupid)
Nee want daar was ik al voor dat jullie erachter kwamen mee bezigQuad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:39:
[...]
Heb jij echt alleen maar een account aangemaakt op GoT vanwege dat Bol.com actie?
Heb een account aangemaakt om invites te kunnen vergeven waar ik toch niks mee deed.
Paris Hilton; dat was het voor de hunt vandaag!
wc verfrisser bij de lokale C1000 is goedkoper
en veel meer in 1 bus

nope Paris Hilton luchie
Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk
Een paris hilton luchtje
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Altijd al naar een oud, uitgewoond hotel in Parijs willen ruiken.
Verwijderd
Houd iBood er eigenlijk rekeneing mee als je meerdere producten besteld of moet je voor ieder product 6.50 betalen?
PFf, dit is een ander type doos
Paris Hilton Deo. Speciaal voor in het vuur.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Serieus, ze moeten echt die verzendskosten aanpassen per product. Echt minpuntje van ibood, zelfs bol.com heeft alles 1.95 per verzending. Dan moeten ze maar gaan bundelen als je meerdere dingen koopt, zou ook wel fair zijn.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Shit! Net te laat voor die galaxy note!
We lijken wel zot met z'n alle. We lopen nu gewoon UREN naar troep te kijken -.- heeft er iemand al wat gekocht?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Er wordt niks gebundeld ...Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:41:
Houd iBood er eigenlijk rekeneing mee als je meerdere producten besteld of moet je voor ieder product 6.50 betalen?
Heb er 3 kunnen kopen was wel snel wegFloris-K schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:41:
Shit! Net te laat voor die galaxy note!

Stupid Spoiled Whore smell, YEAH!
Blijkbaar anders zouden ze niet naar het volgende product gaanTiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:41:
We lijken wel zot met z'n alle. We lopen nu gewoon UREN naar troep te kijken -.- heeft er iemand al wat gekocht?
Iedere order betaal je 6,- verzending jup.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:41:
Bestel je meer (max 4 in 1 order) betaal je 1x verzendingi jup.
⏩ PVOutput☀️
Logisch, wordt ook nog flink verdiend aan die verzendkosten.
Luchtje gaat haast nog harder dan het dock 0.o
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
nee, want door het gelach wat dit forum creert kom ik nooit zo verTiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:41:
pfff, dikke tegenvaller tot nog toe die hele hunt. heb nog niets fatsoenlijks voorbij zien komen.
Triest inderdaad. Ik nog niks. Ik heb helemaal geen geld voor deze zooiTiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:41:
Per product diverse verzendkosten en elke keer weer aftikken. Ook diverse levertijden mogelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:41:
yes we -paris-hilton- can! can
Gaat het daarom ? Volgens mij gaat het toch om de gezelligheid die je met zijn alle hebt via zon actie, toch? (en uiteraard een mooie iBood box scorenTiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:41:
Het is geen Deo en ook geen Parfum het is eau de toilette..! Pffff tweakersnerds..
[ Voor 11% gewijzigd door NeoMe op 20-03-2012 16:43 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Jammer, is wel iets dat ze kunnen verbeterenMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:42:
[...]
Per product diverse verzendkosten en elke keer weer aftikken. Ook diverse levertijden mogelijk.
Voegt wel een extra dimensie aan haar film toe als je deze eerst rond spuit.
Deo met een geur(tje) dat kan echt niet hoor
Sorry AXE fans, maar het kan echt niet.

Sorry AXE fans, maar het kan echt niet.
Ibood brengt mensen dichter bij elkaar dat is het eigenlijke doel.
2 Luchtjes heb ik besteld kan ik ze van de zomer mooi bij de buurman naar binnen tiefen, zal ze huis eens lekker ruiken die gluipert !thomasie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:42:
Ik heb er al 5, jullie?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Welgeteld 0thomasie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:42:
Ik heb er al 5, jullie?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Precies, dit is gewoon topvermaakHertog6 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:42:
[...]
Gaat het daarom ? Volgens mij gaat het toch om de gezelligheid die je met zijn alle hebt via zon actie, toch? (en uiteraard een mooie iBood box scoren)
komt er nog eens wat interessants langs?
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:42:
Tjah this de naam van haar, ook al ruft ze in een flesje..verkoopt nog.

Haha die lucht krijgt die nooit meer wegShadowBumble schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:43:
[...]
2 Luchtjes heb ik besteld kan ik ze van de zomer mooi bij de buurman naar binnen tiefen, zal ze huis eens lekker ruiken die gluipert !
Mijn moeder komt zo.stardusk schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:43:
komt er nog eens wat interessants langs?
⏩ PVOutput☀️
eau de toiletteDionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:43:
Wat is EDT dan?
Nou ik ga mijn bus naar huis te pakken! Dus tot zo in de bus op mijn telefoon
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
WC waterDionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:43:
Wat is EDT dan?
Beter komt er nog iets fatsoenlijks..
[ Voor 89% gewijzigd door NeoMe op 20-03-2012 16:44 ]
Eau de watercloset?DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:43:
Wat is EDT dan?
eau de toiletteDionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:43:
Wat is EDT dan?
Krijg je hierbij ook een SOA?
Of een priveoptreden van die ene vent (die nederlander) van d'r
Of een priveoptreden van die ene vent (die nederlander) van d'r
dit spul allemaal kopen: dit kan je als stinkbom ergens naar binnen gooien/gieten
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!