Zonnewijzer?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:19:
Koop dat horloge nou maar. Hoe wil je de tijd kijken als je op kampeervakantie bent en de accu van je mobiel is leeg?
EvaluationCopy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:17:
[...]
Ik troll inderdaad, sorry. DM me even voor m'n adres dan zie ik je vanavond, pannenkoek.

i loledgtrNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:19:
Wat zijn we melig hier mensen.
...
Snap je? Melig? Pannenkoek?
Laat maar.
badum tss*gtrNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:19:
...
Laat maar.
gtrNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:19:
...
Laat maar.
ora et labora
ik probeer jullie te behoeden voor een impulsaankoop en evt teleurstelling
maar aan de andere kant..
maak even geld over op rekening nummer xxxxxxxx dan krijg je van mij ook een doos opgestuurd met 'mysterieuze inhoud' misschien wel een ferrari... jaaaaaa
kost maar 50 euro per doos(ik bedoel natuurlijk 'box' dat klinkt indrukwekkender)
/hate modus
Een aardig merk, ook niet meer. Voor dezelfde prijs heb je veel betere klokjes.gtrNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:15:
Geen mooi horloge in mijn optiek.
Seiko is wel een aardig merk, dat wel.
en gelachen dat we hebben, joh!gtrNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:19:
...
Laat maar.
Pft jonges koop dat fail horloge even dan krijgen we nieuwe aanbieding
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Is op zich een leuk horloge, maar meer ook niet.
hmm komen daar nog verzendkosten bij ?ApC_IcE schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:20:
[...]
maak even geld over op rekening nummer xxxxxxxx dan krijg je van mij ook een doos opgestuurd met 'mysterieuze inhoud' misschien wel een ferrari... jaaaaaa
kost maar 50 euro per doos(ik bedoel natuurlijk 'box' dat klinkt indrukwekkender)
/hate modus
ApC_IcE schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:20:
[...]
/hate modus
Kan je ook ergens de absolute aantallen zien ipv 40% ?
Verwijderd
NopesMattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:21:
Tientje, geen geld voor een lading bakstenen en een schep grind.
ja natuurlijk, 6,95 per box anders is het ongeloofwaardig
interesse? DM me maar voor details
nopeMattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:21:
Nee.Mattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:21:
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Als je jezelf nou ff probeert te behoeden voor een treurig leven, dan zorgen wij wel voor onszelf.ApC_IcE schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:20:
[...]
/hate modus
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Volgens de ING bestaat rekening nummer xxxxxxxx nietApC_IcE schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:20:
[...]
/hate modus
sow dat ging ff lekker
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Als die uit Nigeria komt is het goedlezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:22:
[...]
Tientje, geen geld voor een lading bakstenen en een schep grind.
Meer informatie
Change the history of timekeeping: uitgebreid horloge met Chronograaf functie. Een wijzer die één ronde per minuut maakt en een andere wijzer, in een aparte meter, houdt de minuten bij. Geschikt voor de meeste vormen van watersport behalve duiken met perslucht.
Vet horloge zeg
Change the history of timekeeping: uitgebreid horloge met Chronograaf functie. Een wijzer die één ronde per minuut maakt en een andere wijzer, in een aparte meter, houdt de minuten bij. Geschikt voor de meeste vormen van watersport behalve duiken met perslucht.
Vet horloge zeg
Heheh dat horloge is eindelijk ook weg!
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:22:
[...]
Als je jezelf nou ff probeert te behoeden voor een treurig leven, dan zorgen wij wel voor onszelf.

misschien moet je je /humor nog even niet inzetten
GALAXY NOTE
?
Pardon? Ik moet hier eigenlijk niet op in gaan, maar betere horloges dan seiko rond deze prijs??Robsel_NL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:20:
[...]
Een aardig merk, ook niet meer. Voor dezelfde prijs heb je veel betere klokjes.
Echt niet hoor....
Of jij koopt gewoon de messenset?ApC_IcE schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:23:
[...]
misschien moet je je /humor nog even niet inzetten

wow, een messen set? mooi voor op je kampeer tripje..
Chop board? Wat is er mis met een snijplank voor m'n pannenkoekjes?
+snijplank
wie wil er deaudt
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Nu nog een hengel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
*zucht*Snijplankie met aardappelmesje... ik wil die box

Messen met snijplank.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dat ik hiervoor de hele dag aan het opletten ben ...
Heb er mee in me vingers gesnedenHotFix schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
Iemand ervaring met deze messen? Zijn ze goed? Het geld waard?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Heb het net gemist, hoe duur was die that 70s show collection?
Ik wil deze wel hihi
*vrouw
Koekje d'r bij?
I'll take my chances. Ik ga. Toedels!
Iedereen messen kopen en dan met z'n alle naar ibood HQ
Kopen dat ding! Casemod setje voor de vrouw....
Of snijplank met messenset.Yorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
Messen met snijplank.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Nee, zijn zelfde type messen als kwaliteitje blokker.HotFix schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
Iemand ervaring met deze messen? Zijn ze goed? Het geld waard?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
die ga ik zo ophalen bij de bp .. joop braakhekke messen gespaard met tanken jonguh
30 euro'sAwaken1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
Messen voor de kampeertrip en de snijplank kun je gebruien als verdediging tegen gevaarlijke dieren...
30 euro volgens mijAwaken1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
Koekje d'r bij?
4 maanden EwekaAwaken1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
[ Voor 16% gewijzigd door pposthoorn op 20-03-2012 16:26 ]
29,95 (+5,95)Awaken1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
Te duur. Echt.Awaken1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisAwaken1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
Bolletje is goedkoper.Awaken1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
jij snapt em...G33st schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:25:
MessenHandig voor het snijden van het vlees tijdens de barbeque op de camping!
iboodje gemist? check de prijs etc op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Duurder dan Bol.comAwaken1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:24:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
een hakblok
ora et labora
Verwijderd
De messen gebruik je om de neergeslagen beer te filerenAndyk125 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:25:
Messen voor de kampeertrip en de snijplank kun je gebruien als verdediging tegen gevaarlijke dieren...
Iemand had gezegd dat er nog een box zou komen, is hier nog extra bevestiging van ofzo? Kan me niet voorstellen dat de hunt nog heel lang duurt.
En er dan achter komen dat je ze nooit gebruiktApC_IcE schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:25:
[...]
die ga ik zo ophalen bij de bp .. joop braakhekke messen gespaard met tanken jonguh

Op de FB van ibood werd dat aangekondigd hoorde ik. Zal een kijken daarBobsel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:26:
Iemand had gezegd dat er nog een box zou komen, is hier nog extra bevestiging van ofzo? Kan me niet voorstellen dat de hunt nog heel lang duurt.
Op facebook:Bobsel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:26:
iBood Internet's Best offer
De Hunt is alweer 13 uur bezig! Wat hebben jullie allemaal al gescoord of waar wachten jullie nog op? En ja, de BOX die komt vandaag nog langs!
is aangekondigd op de facebook-pagina van iBood...Bobsel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:26:
Waarom niet? Vorige keer (niet die nachthunt) ging de Hunt volgens mij door tot een uur of 10 's avonds.Bobsel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:26:
youtube!q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:27:
Wat wordt er bedoelt met the box?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
wat is een indicatie van de inhoud van de box? Puur en alleen de prijs? En bij welke prijs gaan jullie hem aanschaffen?
zo nog een half uur ibood en dan weer naar huis wat een productieve dag weer .
Gaan we jou lekker niet vertellenq-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:27:
random box met spulletjesq-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:27:
De box: nu met bijbehorende huilende koter
Koekje d'r bij?
box 1 om 02.10
box 2 om 10.10
box 3 om 18.10?
box 2 om 10.10
box 3 om 18.10?
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
jawel, ga met 2 maanden verhuizen.. moet toch wat hebben om de verbouwing mee te doenRendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:26:
[...]
En er dan achter komen dat je ze nooit gebruikt
trouwens die messen van nu:
toffe zin : bread knife, carving knife + chop board <---- oftewel broodmes, vleesmes + snijplank
dat klinkt idd veel toffer
3 uur geleden door iBood gepost.De Hunt is alweer 13 uur bezig! Wat hebben jullie allemaal al gescoord of waar wachten jullie nog op? En ja, de BOX die komt vandaag nog langs!
Renate met d'r benen wijd. Ieder 10 minuten, lekker soppen. Geen geld, 5 tientjes.DarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:27:
[...]
Op facebook:
iBood Internet's Best offer
De Hunt is alweer 13 uur bezig! Wat hebben jullie allemaal al gescoord of waar wachten jullie nog op? En ja, de BOX die komt vandaag nog langs!
Nou dan doe ik de buurvrouw wel.
Je maakt een grapje, ik heb thuis messen liggen van Amefa van 40 jaar oud en die zijn nooit geslepen en nog steeds scherp.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:25:
Messen die na 3x gebruiken bot zijn kut kwaliteit
Of is er iets veranderd bij Amefa in de tussentijd?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:27:

[ Voor 4% gewijzigd door Hertog6 op 20-03-2012 16:29 ]
Box van een bepaalde waarde van b.v. 50 euro ( +6,95q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:27:
Met onbekende items erin die er vaak wel over heen gaan ( qua waarde )
Alleen 9/10 keer zitten er kleine klote dingen in.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:28:
Wow 5 minuten geen bericht?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!