☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Tijd zat, die webcam duurt wel ffcoyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:51:
[...]
"Schat, kun je even mijn bordje in de vaatwasser zetten? Man moet hunten!"
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
Waarom nou? Dan komt ie straks weer terug. Alleen maar aan je eigen belang denkenNeoMe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:51:
Heb die Logitech Speakers al geannuleerd, kwaliteit is middelmatig en mist wat extra opties. Lees dat batterij maar 5u meegaat, ipv 10u die staat opgegeven. Nu maar weer verder kijken en wachten .. weg met die perv cam..!
Pfff. Ik ben ook alleen en huishouden is 10 minuten. Remspoorboxer de wasmand in, bord uit de vaatwasser halen en swiffer de vloer over. Poe poe. Strijken, dat is pas een echte tijdvreter.Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:51:
[...]
Das een verdomd klein huishouden. Of jou definitie van "het huishouden doen" houdt in dat je de keukenkastjes dicht heb gedaan.
Tja de moderne Hunter/Gatherer, je moet je instincten niet verloochenen.coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:51:
[...]
"Schat, kun je even mijn bordje in de vaatwasser zetten? Man moet hunten!"
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Misschien komt er nog wel een bon voor 3 uur een schoonmaker langsAW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:52:
[...]
Wie zegt dat ik dat voor 100% gedaan heb?
Dat stofwebje aan de bovenkant van de trap is nu in eider geval weg

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit is meer gatheren van rommel dan hunten volgens mijFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:52:
[...]
Tja de moderne Hunter/Gatherer, je moet je instincten niet verloochenen.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
ahhh waar laat je dat doen??Griffin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:52:
bagger timing, net geen geld meer (via groupon laser correctie voor mn ogen gekocht)
heb het paar mnd terug laten doen
wel aan te raden! goddelijk zicht nu
[ Voor 7% gewijzigd door securitymayo op 20-03-2012 15:54 ]
De xtra's de films zijn wel op blu rayYorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:53:
Maar wat was er nou niet Blu-ray aan de LOTR-set?
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
O jee, hoe bedoel je?EvaluationCopy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:53:
Komen er ook wel eens bonnen langs voor happy endings?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik ken die truuks, krijg je een verkooppraat voor een Kirby van maar € 3.000,-ilovebol.com schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:52:
[...]
Misschien komt er nog wel een bon voor 3 uur een schoonmaker langs
Misschien komt er zo'n stoomstrijksysteem voorbij. krijg je de kleren wat sneller glad gestrekenlezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:52:
[...]
Pfff. Ik ben ook alleen en huishouden is 10 minuten. Remspoorboxer de wasmand in, bord uit de vaatwasser halen en swiffer de vloer over. Poe poe. Strijken, dat is pas een echte tijdvreter.
Maar strijken en stoffen is voor mij idd de grootste last... Dweilen, wassen, stofzuigen, koken etc doe ik fluitend, maar strijken en stoffen... grrr...
/schot voor open doelGriffin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:52:
bagger timing, net geen geld meer (via groupon laser correctie voor mn ogen gekocht)
Sja das dan wel weer letterlijk een eyeopener.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dat is toch een koopjeAW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:53:
[...]
Ik ken die truuks, krijg je een verkooppraat voor een Kirby van maar € 3.000,-
Laser company met EpiLasik methode. Gebeurt pas in augustus maar eind april vooronderzoeksecuritymayo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:53:
[...]
ahhh waar laat je dat doen??
heb het paar mnd terug laten doen
wel aan te raden! goddelijk zicht nu
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
zie shopping forum..HotFix schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:56:
Ja, wat was er eigenlijk met die Bol-actie? Iemand zin om het in slow-chat uit te leggen?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
25%~100% korting mogelijk bij Bol.com via Living Social cadeaubonnen.HotFix schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:56:
Ja, wat was er eigenlijk met die Bol-actie? Iemand zin om het in slow-chat uit te leggen?
10 euro betallen 20 eruo toegoet krijgen op bol.comHotFix schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:56:
dus ipad van 460 voor 230
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Als tie op vhs was geweest had ik hem gekocht.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
vorige keer ook al een box gemist
Liever niet. Toen bestond geen world wide web en dus geen iBood meer.
Nee sorry, de trolleys zijn al geweest vandaag. Met 1,33 wiel per stuk.coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:57:
Zitten ze ons te trollen bij iBood of is dit serieus?
Verwijderd

Ja hier ook weer niks bereikt vandaag ach ja morgen weer een dagVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:58:
Geef ze nog een uur (werkdag is toch al verkloot), daarna naar huis. Zal morgen wel lezen dat ik toch nog iets gemist heb...
Owkeej,Griffin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:55:
[...]
Laser company met EpiLasik methode. Gebeurt pas in augustus maar eind april vooronderzoek
heb femtosecond lasik (bijna zelfde) gedaan paar maanden terug.
4 uur na de ingreep hele zere ogen, na die vier uur neemt de pijn snel af.
Volgende ochtend al ff de stad ingeweest
De eerste week voelen je ogen raar. Niet echt pijnlijk, maar wel een vaag gevoel.
Na een maand, merk je er buiten het druppelen, al helemaal niets meer van dat je het hebt gedaan.
Heb in totaal 5mnd moeten druppelen na de behandeling.
In het begin ontiegelijk vaak druppelen, na een maand of vier 3x per dag, en na 5 maanden niet meer.
Wens je veel suc6, en mocht je nog vraagjes hebben, stel ze gerust!
je bedoelt vast jammerlijk ipv jammer leukTimmiewimie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:59:
Ohhh heb ik al. Jammer leuke serie
Hier ook, heb tijdens de Dora even zitten beren. Gelukkig is er de Ibood app nogRendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:50:
Goede beurt op de wc = 70 berichten bij mij...
Ja die komt zo, dat is de volgende zelfs.Mastermind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:59:
Komt er nou eens leuke elektronica of wat, zoals een Galaxy Note?
[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 20-03-2012 16:00 ]
DE GALAXY NOTE KOMT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mastermind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:59:
Komt er nou eens leuke elektronica of wat, zoals een Galaxy Note?
Hoe vaak moet dat nog geschreeuwd worden naar je?
Voor 199 hebben ze mij intern laten weten. Dus zorg dat je er klaar voor bent.
wat moet je in godsnaam emet een NoteYorin schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:00:
[...]
DE GALAXY NOTE KOMT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe vaak moet dat nog geschreeuwd worden naar je?
Ja zekerMattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:01:
Komt er een galaxy note?
Creating my own hero.
Ja gisteren bekend gemaakt en met ICS!!!!Mattie112 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:01:
Komt er een galaxy note?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
ga je nog iets leuks opnoemen?Junia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:02:
Als ze nou leuk series aanboden... Dexter... Game of thrones.... iets...
Ben ik hello kitty adventures voor je vergeten?

Ja, Dexter! Dat was gaaf, met dat domme zusje, en dat lab, briljant!Junia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:02:
Als ze nou leuk series aanboden... Dexter... iets...
Tot ze het in het Nederlands nasynchroniseerden

Ik hoop dat je me niet in de zeik neemt jongeman.EvaluationCopy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:02:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er binnen nu en een half uur een Core i5 2500K komt voor rond de 100 euro.
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Oooooooeeehhh, what does this button do????coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:03:
[...]
Ja, Dexter! Dat was gaaf, met dat domme zusje, en dat lab, briljant!![]()
Tot ze het in het Nederlands nasynchroniseerden
en ibood bron?EvaluationCopy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:02:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er binnen nu en een half uur een Core i5 2500K komt voor rond de 100 euro.
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!