Jezus zeg mijn vriendin laat de hele tijd dat iBood geluidje horen dus ik denk wwat is het wat is het!! Zit ze te trollen ...
ibood.vxy begint te sputteren bij mij.. te veel verbindingen zegt tie
uhu maar RMA retour is niet niet altijd gebruikt. Als de fabrikant gewoon dat ding vervangt voor een nieuwe. T was niet negatief bedoelt haha 
Wel zuur die verzend kosten. Laat ze eens voorbeeld nemen aan DX
Wel zuur die verzend kosten. Laat ze eens voorbeeld nemen aan DX
[ Voor 19% gewijzigd door BurnerT op 20-03-2012 14:00 ]
We moeten ergens de grens stellen he ... als je even vernieuwt is 't iets gebruiksvriendelijker (krijg je die tekst minder te zien). Vandaag al meer dan 10 GB aan bandbreedte verstookt :-)jpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:58:
ibood.vxy begint te sputteren bij mij.. te veel verbindingen zegt tie
lolboe.i schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:58:
Jezus zeg mijn vriendin laat de hele tijd dat iBood geluidje horen dus ik denk wwat is het wat is het!! Zit ze te trollen ...
De stick die ik hier heeft is een soort van multisetup windows 7 achtig ietsMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:57:
[...]
Ik zou zo'n stick willen en dan alle soorten Windows Vista en Windows 7 erop zetten om installaties bij klanten te doen. Als ik daarnaast ook nog ruimte over houd voor wat driverpacks en andere meuk. Dan heb ik een razendsnelle, compacte en grote stick waar ik alles mee kan. Maar Windows moet het inderdaad ondersteunen (want anders kan ik niet bij mijn bestanden op een installatie) en alle soorten computers moeten kunnen booten van een multi stick.
ik heb de keuze uit alle versies van W7 x64 en x86.
Ik zou me kunnen voorstellen dat je zo'n setup ook kan aanpassen om er vista bij te doen ... maar alleen ja why vista
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
En alle PC's moeten USB3 ondersteunen, wil je de snelheid behalen.....Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:57:
[...]
Ik zou zo'n stick willen en dan alle soorten Windows Vista en Windows 7 erop zetten om installaties bij klanten te doen. Als ik daarnaast ook nog ruimte over houd voor wat driverpacks en andere meuk. Dan heb ik een razendsnelle, compacte en grote stick waar ik alles mee kan. Maar Windows moet het inderdaad ondersteunen (want anders kan ik niet bij mijn bestanden op een installatie) en alle soorten computers moeten kunnen booten van een multi stick.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Ach, en je verdiend prima als affiliate van iBOODDestralak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:00:
[...]
We moeten ergens de grens stellen he ... als je even vernieuwt is 't iets gebruiksvriendelijker (krijg je die tekst minder te zien). Vandaag al meer dan 10 GB aan bandbreedte verstookt :-)
Ik snap best de keuze voor een eenheidsprijs van verzending; maar voor een memory stick of SDHC kaartjes is het wel een beetje zuur. Niet in verhouding.
idd zon ding kan gewoon met de briefpost...ArnieNFW schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:02:
Ik snap best de keuze voor een eenheidsprijs van verzending; maar voor een memory stick of SDHC kaartjes is het wel een beetje zuur. Niet in verhouding.
Ik heb nog wel eens problemen met installen van Windows via USB3 of op een USB3 poort, dus zou wel ff uitkijken.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:57:
[...]
Sterker nog, wil je vanaf een USB3 stick installeren zul je er USB3 driver op moeten slipstreamen anders gaat de installer van Windows zeuren dat er geen installatie media is herkentTMoose schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:01:
[...]
En alle PC's moeten USB3 ondersteunen, wil je de snelheid behalen.....
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Wat is je limiet dan? En wat betaal je?Destralak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:00:
[...]
We moeten ergens de grens stellen he ... als je even vernieuwt is 't iets gebruiksvriendelijker (krijg je die tekst minder te zien). Vandaag al meer dan 10 GB aan bandbreedte verstookt :-)
Net een servertje gehuurd, dus ben wel benieuwd.
Niet dat ik hem echt voor webhosting ga gebruiken, maar toch even kijken omdat al een paar mensen vroegen of ik een site online kon zetten.
En hij is uitverkocht, ben benieuwd.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik moet toch eens met mijn moeder babbelen volgens mij ben ik ook Antilliaan.lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:56:
[...]
Wat? Om bij de hunt te blijven? Ik scoor graag wat goeds maar zo niet dan niet. En me nachtrust geef ik er al helemaal niet voor op. Dan ben ik maar de Antilliaan, maar mijn bed is me heilig.
Al heb ik niets tegen lianen..
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hmmm... verkeerd gequote
[ Voor 95% gewijzigd door TMoose op 20-03-2012 14:04 ]
Ik heb hem alvast genomenbatumulia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:03:
[...]
Sterker nog, wil je vanaf een USB3 stick installeren zul je er USB3 driver op moeten slipstreamen anders gaat de installer van Windows zeuren dat er geen installatie media is herkent
Er is geen eenheidsprijs hoor, er was vanacht een packard hell met 9 euro verzending.ArnieNFW schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:02:
Hm geinig maar een beetje klein om echt lekker mee te werken lijkt me?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
de prijs is zeker nice voor die bamboo!
heb er zelf alleen geen reet aan en vriendin heeft al zon ding.
heb er zelf alleen geen reet aan en vriendin heeft al zon ding.
Pricewatch: Laatst bekende laagste prijs € 39,- op vrijdag 11 februari 2011.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ideaal voor draw something
Zeg dat nou niet....Tiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:05:
Pricewatch: Laatst bekende laagste prijs € 39,- op vrijdag 11 februari 2011.
eerder te duur, ik zou nog best wel een tekentablet willen, voor die anderhalve keer dat ik m zou gebruiken vind ik m toch wat te duur
[ Voor 4% gewijzigd door Timmynator0 op 20-03-2012 14:06 ]
Is dit nou zo'n ICS tablet?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
moet hem wel gelijk geven, zat ook al te kijken:x
Bijna gekocht. Heel verstandig toch neit gedaan. Te klein ook dunkt me
Ben het met je eens, heb even getwijfeld maar zo goed is deze prijs niet....Timmynator0 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:06:
eerder te duur, ik zou nog best wel een crackbled willen, voor die anderhalve keer dat ik m zou gebruiken vind ik m toch wat te duur
Ja, kopen!!!coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:06:
Stone Cold
Ik laat wel met mijn bamboo spelenbobsquad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:06:
ach ja mocht je je tijdens het kamperen vervelen kun je nog altijd met je bamboo spelen
De belgische hunt volgt snel, dus in de gaten houden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ja mag er best wonen maar je moet het dan wel ergens in NL laten bezorgen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:06:
Balen, die acties zijn niet geldig wanneer je in België woont he?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nee, het is een teken tablet. (voor op je pc en zo)coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:06:
En...... gescoord. Zo een even kijken of het wat is. Kijk ik dan wel of ik annuleer.
Zal best een net wat ouder model zijn, maar ideaal voor bij de laptop. Mijn oude is net kaduuk na jaren trouwe dienst.
Zal best een net wat ouder model zijn, maar ideaal voor bij de laptop. Mijn oude is net kaduuk na jaren trouwe dienst.
Verwijderd
Ik heb geen brievenbus in NederlandFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:07:
[...]
ja mag er best wonen maar je moet het dan wel ergens in NL laten bezorgen.
Ja dat wel, maar als je een USB3 poort heb op je computer zal hij hem niet kunnen lezen omdat USB3 niet standaard word ondersteund in Windows 7Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:04:
[...]
Ik heb hem alvast genomenIk dacht dat usb 3.0 backwards compatible was? Als hij op een usb 2.0 poort gewoon met usb 2.0 snelheden leest vind ik het best. Ik weet dat usb 3.0 drivers niet in Windows zitten, maar de stick zelf is toch backwards compatible?
Verwijderd
Dat noem je de die hard hunterslezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:56:
[...]
Wat? Om bij de hunt te blijven? Ik scoor graag wat goeds maar zo niet dan niet. En me nachtrust geef ik er al helemaal niet voor op. Dan ben ik maar de Antilliaan, maar mijn bed is me heilig.
Neeh ik heb er geen moeite mee hoor..heb zelf altijd moeiete met slapen kan ik vanavond lekker vroeg slapen zonder enkele moeiete. Blijf niet alleen voor de hunt wakker maar ook daardoor.
Uitverkocht, router/switch please?
Oud model, klein en geen touch. Goede keuze dus.DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:06:
Bijna gekocht. Heel verstandig toch neit gedaan. Te klein ook dunkt me
Doe maar even een langzaam product.. Kan ik even rustig roken..
Try not to become a man of success but a man of value.
Daar krijg je toch de ziekte van Lyme van?hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:07:
[...]
Nee, het is een teken tablet. (voor op je pc en zo)
edit: sorry, flauwe bui...
[ Voor 6% gewijzigd door coyote1980 op 20-03-2012 14:09 ]
DAFUQ? lolcoyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:08:
[...]
Daar krijg je toch de ziekte van Lyme van?
Wat een niveau hiercoyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:08:
[...]
Daar krijg je toch de ziekte van Lyme van?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
YEAH DORA
http://specs.tweak.to/18230
Thx, ik hou van bevestiging van m'n keuzeBobsel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:08:
[...]
Oud model, klein en geen touch. Goede keuze dus.
AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Heb momenteel geen centen te veel dus ik zal moeten passenDDC schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:08:
[...]
Bezorg jij dingen op mijn adres, stuur ik ze door. En doen we het andersom bij de Belgische Hunt
HEBBUUUUHHHH
Dora ftw.
Dora ftw.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
omfg
Dora
Muziek voor tijdens het kamperen
.
Dora
Muziek voor tijdens het kamperen
⏩ PVOutput☀️
WOOHOO DORA!
Dora of geen dora, E15 voor een 2GB MP3 speler??? Kom op.
Leuk verjaardagscadeau voor je vrienden
Pft als er geen 6 euro verzendkosten op zat had ik er 1 genomen
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
gaat nog best hard itt andere aanbiedingen eerder vandaag.
⏩ PVOutput☀️

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Geen touch huh? Dacht dat dat ondertussen wel standaard was. Even de cancelknop zoeken.Bobsel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:08:
[...]
Oud model, klein en geen touch. Goede keuze dus.
Ja ik kan eerst kijken hoe of wat maar dan is het al weg.
LOL @ stormvloed aan Dora fans.
haha, je zou al die Dora posts is moeten quoten, ^^, te grappig om te zien hern, danku hiervoor. Btw, me tewakers wordt nu ook wel wat traag... -_-'
Jammer dat alle Dora fans al zo'n ding hebben...
Hastikke mooi om te hangen aan je....RUGZAK!
Koopje hè, ik weet hetTMoose schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:09:
Dora of geen dora, E15 voor een 2GB MP3 speler??? Kom op.
Verwijderd
Zie je wel, deze meuk doen ze niet in de box. Maar worden de restanten gewoon weer aangeboden bij de volgende hunt.
VerDora, hier zit toch niemand op te wachten....
Waar je dora dvd speler in zitNightHawk4 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:10:
⏩ PVOutput☀️
Heb je wat om naar te luisteren op de camping.
of aan de rits van je tentNightHawk4 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:10:
Volgens mij bij je bestellingsoverzich, DaMarcus
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
er is van de vorige hunt nog het idee gekomen dat we een dora broodtrommel gaan ombouwen tot dvdspeler/media pc
we zijn aan het wachten op een raspberry om dit project te realiseren !
we zijn aan het wachten op een raspberry om dit project te realiseren !
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!