Wij ookcornfed99111 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:06:
Geurtje gekocht. Vrouwtje ook weer blij...!
Bedankt cornfed!!!!!
Hij is uitverkocht
Hij is uitverkocht
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Alleen een slecht product
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Nee klopt maar duurde zolang! En wij willen gadgets, geen geurtjes. Dus dankcornfed99111 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:07:
Was echt geen slechte aanbieding.
Verwijderd
Is wel vervelend.. ik kan niet meer met paypal betalen... Hij wil het niet meer direct van mijn rekening aftrekken, dus dan kan ik er nieuw tegoed opzetten en over 4 a 6 dagen verder betalen (geen optie dus) of met creditcad betalen (heb ik niet..)
Zit je dan.. zonder betaal mogelijkheid..

Darn, heb ik nou net de Deodorant gemist!
Routertje gekocht
.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ding kost in de Pricewatch ook maar 18 euro ex verzenden...
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Bedankt, we doen ons bestUbilosis schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:00:
[...]
Ik neem aan dattie van jouw is? Heb um al doorgespeeld aan meerdere mensen hier, top site!![]()
Oja, lekker, schieten ze ineens 2 uur overleg in... NOOOOEEESSS
Als je nogmaals vernieuwt, dan zijn er nog wat stabiliteitsissues aangepakt.
http://ibood.vxv.nl/
Ideal/rembours? Mogelijkheden genoeg toch?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:08:
Is wel vervelend.. ik kan niet meer met paypal betalen... Hij wil het niet meer direct van mijn rekening aftrekken, dus dan kan ik er nieuw tegoed opzetten en over 4 a 6 dagen verder betalen (geen optie dus) of met creditcad betalen (heb ik niet..)
Ik hoop dat er nog een met gygabit voorbij komt.
Zou ik zo'n ding als access point kunnen gebruiken?
wilde bijna zeggen dat dat wel een duur accespoint word dan, maar die prijsBartske schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:09:
Zou ik zo'n ding als access point kunnen gebruiken?
Nee, die Belkin Share die net voorbij kwam is op z'n goedkoopst in de pricewatch € 26,95.EvaluationCopy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:09:
Ding kost in de Pricewatch ook maar 18 euro ex verzenden...
Prima ding als accespoint, kon ik wel gebruiken nog
.
⏩ PVOutput☀️
Box... maar wel duur....
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
wAAAAAT EEN BOX VAN 90 EURO
[ Voor 3% gewijzigd door Blue_Fear op 20-03-2012 10:11 ]
Doos.... en weg
90 euro, pfff ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Daar issie dan. De box. Wat voor soort dingen kan je daarin verwachten?
Nee, die zooi is crap..Allemaal oude elektro meuk..Jwlb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:10:
Dat was rap
das we un fucking dure box:P
Ik kan betalen, wie wil hem hebben?
Ik kan betalen, wie wil hem hebben?
Het zal het vast waard zijn, maar de helft geef je toch weer weg.
Als je hem nu nog moet kopen niet veelDionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:11:
Daar issie dan. De box. Wat voor soort dingen kan je daarin verwachten?
damn ik heb em zal ik em halen ik heb de 30 euro box al, nu de 90 euro box ook hmmm
Hmm, ik heb de box, ik denk dat ik em ga afrekenen, voor deze prijs mag er wel wat leuks inzitten
Sowieso niet van plan. Hou niet van verrassingen
Voor een box van 30E wil ik best een gokje wagen. Maar dit...
50 euro voor een Box wilde ik nog wel aan, maar 90, nee, dan koop ik wel wat gericht leuks
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
Tjah.. voor rembours betaal je veel extra over het algemeen.. en voor Ideal heb ik zo'n rabobank ding nodig..."-_-.. en die heb ik hier nier bij me in de collegezaal.. Aangezien ik vannacht nog gewoon met Paypal kon betalenRemcoDelft schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:09:
[...]
Ideal/rembours? Mogelijkheden genoeg toch?

Te duur man voor 90,-..
⏩ PVOutput☀️
Had ik net een anders venster open

Zo nog een box binnen, stap echt net onder de douche weg, staat ie voor me neus...
^ dat dusJwlb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:12:
Voor een box van 30E wil ik best een gokje wagen. Maar dit...
Yesssssssssssssss me eerste doos ooit :):):):)
Wat kan je eigenlijk verwachten???
Wat kan je eigenlijk verwachten???
Iemand die de 90EU box wilt hebben? Mijn eerste iBood bestelling ooit!
[ Voor 35% gewijzigd door green-tea op 20-03-2012 10:13 ]
WOOOW de box is binnen, kijk voor eerst sinds 1 uur en meteen een box, nu maar hopen dat er wat fatsoenlijks in zit
Hoppa, heb de box! 95 euro...
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 2 april 2012.
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 2 april 2012.
Wil je hem hebben?
Dan bestel ik em voor je
Box was inderdaad net ff te duur voor een gokje 
Maar ze waren weer snel weg
Maar ze waren weer snel weg
Ik was te laat-_-
Hier ook al..MoiZie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:13:
Hoppa, heb de box! 95 euro...
_@/'
idd erg rap ja, ben benieuwd wat er in deze zat dan...
Nu al spijt?green-tea schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:12:
Iemand die de 90EU box wilt hebben? Mijn eerste iBood bestelling ooit!

Ik wil die box wel overnemen anders, kan dat?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Neem toch aan dat er voor €90,- mooie dingen in de box zitten
Nee maar ik heb niets nodig dus heb er niks aan
* zucht *Dacuuu schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:13:
box gekocht, maar vind hem toch te duur. ik kan mijn aankoop ook annuleren toch?
Lezen is moeilijk hè?
Veel tweakers die een box hebben, goed om te lezen!
Ja, die dozen gaan snel...Het zijn er ook maar enkele.
Wel fijn van iBood dat ze het goed maken met ons.
Ik heb de goedmaker nog niet langs zien komen.
Wel fijn van iBood dat ze het goed maken met ons.
Ik heb de goedmaker nog niet langs zien komen.
30 en 50 euro voor een box prima, maar 90 nee.
Verwijderd
He het lot..ik wilde de belkin routertje kopen via request pagina, maar daar stond een ander product was vergeten pagina te verversen..en raad eens 5 minuten kon ik niets kopen..geen delkim ook geen box.
Ik had eigenlijk box van 50 euro verwact maar dit ?? misschien beter dat ik niet kon kopen ..heb de box van 30 al. Maar wel raar wat er toen straks is gebeurd.
Ik had eigenlijk box van 50 euro verwact maar dit ?? misschien beter dat ik niet kon kopen ..heb de box van 30 al. Maar wel raar wat er toen straks is gebeurd.
Van mij mag je hem overnemen, maar dan moet die eerst hier aankomen en moet ik hem doorsturenEvaluationCopy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:14:
Ik wil die box wel overnemen anders, kan dat?
Box voor €90..
Met een beetje geluk zit er een TV,laptop of receiver in..
Met een beetje pech zitten er 5-10 slechte producten in.
Kun je hem nu nog bestellen dan?sjtienuh schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:13:
[...]
Wil je hem hebben?
Dan bestel ik em voor je
iBood zelf liep net vast, ons script niet, het annuleert vanaf nu lopende requests als dat nodig is en start nieuwe. Mooi.
Bietje lastig te organiseren of heb jij daar een goed idee voor...sjtienuh schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:15:
[...]
Van mij mag je hem overnemen, maar dan moet die eerst hier aankomen en moet ik hem doorsturen
Verwijderd
Net iets te lang getwijfeld in het bestelproces bij de box, uitverkocht bij het definitief plaatsen van bestelling. Misschien maar beter ook, zal vast iets moois inzitten, maar zal je niet zien dat je dat al in huis hebt of niet nodig hebt (mediaplayer ofzo).
Heb je geluk krijg je de Jamo set in de box van 90
Wat zit er normaal dan in een box? Lees er altijd veel over.
Die vraag is al vaker gesteld en ook al vaker beantwoord.
en jij dacht dat ze gek waren?painkill schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:15:
Box voor €90..
ik zeg geurtje, wake up light zwaai lampen blikje red bull
Zag de box ook vliegen, wel even getwijfeld maar ik ga geen 90 euro uitgeven aan een verrassing. De kans is dan te groot dat je er te weinig mee kunt. Zoals al meer mensen melden, voor 30 of 50 euro is het een leuke gok, 90 euro geef ik liever uit aan iets waar ik direct belang bij heb.
Desalniettemin ben ik erg nieuwsgierig naar de inhoud, verwacht dus wel een unboxing hier op tweakers
Desalniettemin ben ik erg nieuwsgierig naar de inhoud, verwacht dus wel een unboxing hier op tweakers
kan nu al niet wachten tot ik die 2 boxen in me bezit heb om uit te pakken!
Dat is een verrassingVersteegrob schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:15:
Wat zit er normaal dan in een box? Lees er altijd veel over.
Die komt er zeker! Snel betaald via Paypal... Was bang dat Ideal te lang zou duren..
kan je zoveel winst maken op die 90,50 of 30 euro box dan? wat zou er in 30 euro box kunnen zitten dan?
de waarde van de producten is iig minimaal de prijs van de box. Of het nuttige producten zijn is een 2e.
Zoals eerder gezegd is, is het onbekend wat er in de box zit. Je kan geluk hebben een goede producten en dus goede winst hebben of je hebt pech en je zit opgescheept met bagger.jordi267 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:17:
kan je zoveel winst maken op die 90,50 of 30 euro box dan? wat zou er in 30 euro box kunnen zitten dan?
Ik denk procentueel* gezien meer op een 30E box dan op 90E box
.
⏩ PVOutput☀️
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!