Het gaat er zelfs op lijken dat ik mijn 1e positie toch niet ga kunnen vasthouden.
En zo hoort dat, al doe ik toch redelijk wat harder mijn best dan vorig jaar, toen eindigde ik op 83.405 puntjes die ik ondertussen al vrij ruim voorbij ben

Overigens zijn de onderlinge teamstats toch vrij appart. Persoonlijk kijk ik meer naar de algemene stats en zie ik wat ik daarin kan doen. Dat Vipeax naar Fok verhuisd is en daarna DihH actief wordt trekt verhoudingen ook redelijk scheef op dit moment.
Wat wel een goede verdeling zou zijn is haast onmogelijk samen te stellen. Er zal altijd een winnaar zijn, altijd verliezers en op deze manier is daar altijd een "schuldige" voor aan te wijzen. Zou Docks Ouwe gewonnen hebben als Vip niet verhuisd was? Had Fok onderaan blijven staan? etc. etc.
Wanneer we willen dat er niet iemand verantwoordelijk gehouden kan worden voor een mogelijke uitkomst lijkt mij de enige manier om userid's at random aan een bepaald team toe te voegen in plaats van zoals dit nu in het begin is gegaan. Maar of dat het geheel leuker zal maken is dan ook maar de vraag. Al met al gaat het toch om het totaalplaatje.
[
Voor 64% gewijzigd door
JDVB op 05-04-2012 09:35
]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!