Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 17 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.247 views

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:38
wontcachme schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Jawel, want jij kan daarna nog doorknallen terwijl de fransen minimaal 30s staan te reloaden en kwetsbaar zijn. Tel daarbij de niet bestaande armor op en je hebt een tank met veel schade, maar ook door alles te killen.

Maar in 7.2 krijgen de mensen die ze niet weten vechten hun zin. Hp nerf, reload nerf, cassette nerf, gun depression/elevation nerf, speed nerf................. En dat alleen maar omdat mensen niet weten hoe je een franse tank moet uitschakelen en ze niet meer Lone Wolf moeten spelen, maar als een team werken.
Als trouwe bat chat bestuurder baal ik een beetje van de nerf, maar deze lijkt me wel terecht. 1 op 1 win ik van elke tank in mijn bat chat, tenmiste als mijn ammo niet 2 x achter elkaar wordt geraakt :+ Mijn bat chat is namelijk nogal gevoelig voor critical hits. Die 30 seconden reload is prima te doen. Ze zijn vaak zo snel dat ze alle tijd hebben om te reloaden. Wel heb je hersenen nodig om franse tanks goed te spelen.

btw voor kijkplezier:

YouTube: WORLD WAR II TANKS! Part 1 / 12, Tigers in the Desert

12 afleveringen van pak en beet 45 minuten

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:46

wontcachme

You catch me? No you wont

Hydra schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Tja, maar mensen gaan in randoms niet in een team werken, en de mensen die vooral randoms spelen zijn vermoed ik de mensen die het meest geld opleveren.
In randoms probeer ik ook gewoon als een team te spelen. Kwestie van opletten wat er gebeurt en helpen waar nodig (ook al zijn ze de verkeerde kant op gegaan). En gewoon bij elkaar in schotsafstand blijven. Als je ziet dat de tegenstanden een batchat heeft en jij rijdt in een Patton rond dan moet je niet in je eentje naar de plek gaan waar mediums heen zullen gaan, tenzij er een snelle tank van jouw team mee gaat. 1 op 1 verlies je waarschijnlijk van een batchat, maar als een Patton met een T20 samenspeelt is het bye bye Batchat

@hierboven
Daarom moet de team als je een franchie tegenkomt één schot opofferen om te detracken. Dan is de fransman compleet dood

[Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 28-03-2012 15:50]

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 19:12
wontcachme schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:48:
[...]

In randoms probeer ik ook gewoon als een team te spelen.
Ik bedoel dus dat heel veel mensen gewoon een beetje willen knallen en lekker met de lemmingtrain meerijden. Die mensen gaan niet "moeilijke" zaken leren zoals Alt indrukken om te kijken wat voor'n tank je voor je hebt ;)

https://niels.nu

• wontcachme

wontcachme

Hydra schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:47:
[...]

Ik bedoel dus dat heel veel mensen gewoon een beetje willen knallen en lekker met de lemmingtrain meerijden. Die mensen gaan niet "moeilijke" zaken leren zoals Alt indrukken om te kijken wat voor'n tank je voor je hebt ;)
Alt indrukken? Gewoon een goede OTM gebruiken en een goede mod voor tank iconen :P

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
af en toe een leuk potje :)

hoop werk, veel kilometers, maar dan heb je ook wat

Victory!
Battle: Sand River woensdag 28 maart 2012 16:42:20
Vehicle: IS-3
Experience received: 1.141
Credits received: 34.324
Battle Achievements: Defender, Invader

• Hydra
wontcachme schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:49:
[...]

Alt indrukken? Gewoon een goede OTM gebruiken en een goede mod voor tank iconen :P
Alsof die mensen dat soort zaken uberhaupt vinden ;)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:43
Denk dat ik mijn aanschaf van de IS4 nog iets uitstel.

Grotendeels omdat als ik hem nu haal ik pakweg 30k van mijn free xp moet gebruiken en de Sovjet tree change komt pas in 7.3 en 7.2 is nog niet uit.
Dus ik spaar nog even wat XP op zodat ik zo min mogelijk (liefst geen) free xp moet gebruiken en haal hem dan denk ik zodra 7.2 er is en gebruik de free xp dan voor wat upgrades.

Gister nog even wat rondjes gedaan in mijn 2 favo tanks de T-44 en Type om wat geld voor de T-54 en IS4 bij elkaar te krijgen en flink wat credits opgehaald. Paar potjes van boven de 90k.

En tijdens zo een potje dacht ik eraan dat ik ook nog geld krijg als ik mijn T-44 en IS3 verkoop 8)7

Kom op het moment 400k te kort om beide tanks te kopen en dat heb ik binnen no time bij elkaar.

Maar een vraagje aan de mensen die een T-54 hebben. Hoe winstgevend is de tank? Want met de T-44 verdien ik toch aardig wat credits maar omdat de T-54 weer een tier hoger is vraag ik me af hoe het met deze is.

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:56
Ongeacht tijdstip dat patch eraan komt zou ik IS4 zo a zo spelen en grinden naar IS7. Genot om mee te spelen. T54 is ook een goede tank maar heeft in mijn ogen niet de fun gehalte van IS4. Ik heb ze beide maar speel eigenlijk nooit met T54 .

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Deadsy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:50:
Maar een vraagje aan de mensen die een T-54 hebben. Hoe winstgevend is de tank? Want met de T-44 verdien ik toch aardig wat credits maar omdat de T-54 weer een tier hoger is vraag ik me af hoe het met deze is.
1200+ credits voor 320 damage is niet kosteneffectief. Met 250+ credits voor 240 damage met D10T/LB1 op een T-44 maak je gemakkelijker winst.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Wat is eigenlijk de grootste/een van de grootste fun tanks die er is?

Ik vind de T-34 met 57mm wel erg veel fun. Een KV met 107mm is ook leuk. T-46 en T-28 vind ik ook erg leuk.

Heb bij de Duitsers nog niet echt een funtankje gevonden. Panzer III is soms wel leuk, maar schiet ook niet echt op.

Amerikaanse lijn naar de T1 heavy vond ik ook geen fun.

Franse tankjes zijn wel leuk tot tier 4: tier 2 en 3 komen er amper doorheen, heb aardig wat Steel Walls ermee gehaald.

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

VasZaitsev schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:31:

Ik vind de T-34 met 57mm wel erg veel fun. Een KV met 107mm is ook leuk. T-46 en T-28 vind ik ook erg leuk.

Heb bij de Duitsers nog niet echt een funtankje gevonden. Panzer III is soms wel leuk, maar schiet ook niet echt op.

Franse tankjes zijn wel leuk tot tier 4: tier 2 en 3 komen er amper doorheen, heb aardig wat Steel Walls ermee gehaald.
De KV: gewoon een echte powerhouse, zeker voor zijn tier.
De T-34-85: vind ik heerlijk, lekker sterk kanon op een redelijk snel onderstel.
De T-44: lekker snel ketst redelijk af (mits je een beetje op je positie let) en levert nog aardig wat geld op ook.

De PzIV: Langzamer dan de andere T5 mediums maar een heerlijk sniper tankje (net als zijn broers).
De VK3601(H): kleine versie van de Tiger, krachtiger dan andere tanks van zijn tier (ja ook de T-34-85)
De Tiger II: goede tank die je mits je er niet onbeheerst mee om gaat :+ .

All that matters has no mass

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

T-34-85 vind ik tegenvallen, niet heel snel, heb nog niet echt een lekker kanon, was aan het sparen voor een van de tier 7 kanonnen, meer heb 'm verkocht om mijn KV-3 te kunnen financieren.

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het is afhankelijk van wat je ermee wilt doen. Ik hou van uitersten en heb je niet graag een tank dat in niets uitblinkt. Dan kan je de sterktes maximaal uitbuiten en de zwaktes wegstoppen.
  • BFG voor het nuken van tanks: vandaar BL-10 en tel nog cloaking + mobiliteit erbij voor 704. De fear factor van een BL-10 met veel kills in een potje is dat de speler een arty-achtige schietprocedure gebruikt waarmee je scouts en AMX'en kan one-shotten. Tegenover een topschutter die de scout eerst spot voordat de scout door het cloaking device prikt, dan ben je in geen enkele tank meer veilig.
  • Snelheid + cloaking device + view range: T-50-2 en tel nog autoloading D10T erbij voor AMX 13 90. Nog verdergaand is Lorraine en Batchat.
  • Snelheid + cloaking device + armor: T-54 en tel nog damage erbij voor IS-7
  • Snipers voor extreme beyond visual range en het snipen van een hoekje van de commander hatch: 7,5 cm L/70 op de Panzer IV waarmee ik topscore haalde door mijn hele ammovoorraad leeg te schieten op hogere tiers, 8,8 cm L/71 op Tiger I (P) en JagdPanther, 10,5 cm L/68 voor Tiger II, opgevoerde Maus gun op JagdTiger en de E-50 voor zijn laser guns + snelheid om snel naar de andere flank te rijden om een brandje te blussen.

[Voor 7% gewijzigd door rapture op 28-03-2012 20:58]

Anoniem: 218650

De Easy8, tier 6. Maar die heeft wel vaak last van beroerde matchmaking. Kanon is wel een machinegeweer daarentegen.
VK3601, ook tier 6. Volledig geupgrade een zeer goeie medium, met af en toe bizarre bounces. Nu nog een medium, in de toekomst wordt een heavy. So grab it while you can.
KV met 107mm. Klik boem, nuff said.

• TRX
nog 60k 50k xp voor mn is4 :)

39k voor de patton

19k vrije xp meegeteld :P

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Marder II. Koekblik waar je bepantsering bestaat uit je mess tin en veldfles met een kanon dat gaten schiet in alles wat ie tegen kan komen qua matchmaking. Verder is er niks echt mis mee. Wendbaarheid is goed genoeg, gun traverse range is voor een TD erg groot, snelheid is goed genoeg.

Camo + bino en gaan :)
En als je in een evil mood bent rammer+100% crew.

I like bacon!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Bundin schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:33:
[...]

Marder II. Koekblik waar je bepantsering bestaat uit je mess tin en veldfles met een kanon dat gaten schiet in alles wat ie tegen kan komen qua matchmaking. Verder is er niks echt mis mee. Wendbaarheid is goed genoeg, gun traverse range is voor een TD erg groot, snelheid is goed genoeg.

Camo + bino en gaan :)
En als je in een evil mood bent rammer+100% crew.
Voor Marders ben ik zelfs nog "bang" in mijn KV, die ondingen knallen echt alles aan flarden.

• wontcachme

wontcachme

Ben nu officieel een "Great Player" met een efficiency van 1500.72 :P. Op naar Unicum :+

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 19:51
Ik vond mijn Marder II zoveel fijner dan de Hetzer en StuG... Misschien hem toch maar terugpakken :p.

De topgun van de StuG heeft alleen een hogere penetratie dan de 76mm van de Marder II, de rest van de kanonnen van de Hetzer en StuG zijn in principe poep :').

Stichting Hobbyserver

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-07 23:08
Slecht nieuws voor de mensen die de USA heavies nog aan het grinden zijn.

7.2 gaat morgen live op het Russische cluster.

http://translate.google.c...6-29_march_072%2F&act=url

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

wsLy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:50:
Ik vond mijn Marder II zoveel fijner dan de Hetzer en StuG... Misschien hem toch maar terugpakken :p.

De topgun van de StuG heeft alleen een hogere penetratie dan de 76mm van de Marder II, de rest van de kanonnen van de Hetzer en StuG zijn in principe poep :').
Ik vind de 10,5cm van de Hetzer eigenlijk ook ruk: lange herlaadtijd, vreselijk langzame shell en niet heel accuraat...

Maarja, er is niks beters om erop te schroeven...

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:03:

De fransen worden echt kapot generfd
"AMX 50 120:
- The strength of the tank is reduced to 50 units;
- Speed ​​of rotation is reduced to 2 deg / sec;
- The spread of the movement and rotation increased by 10%;
- Speed ​​of rotation of the tower increased by 0.5 deg / sec;
- Review the range increased to 15 m;
- Angle of declination of guns changed from 7 to 6 degrees down;
- Reload time gun 90mm canon DCA 45 increased to 2.6 sec;
- While aiming for the guns 90mm canon DCA 45 increased by 0.14 seconds;
- Rate of fire inside the drum for the guns 45 90mm canon DCA reduced by 10%;
- Reload time gun 100mm SA 47 is reduced to 1.4 seconds;
- While aiming for the guns 47 100mm SA increased by 0.14 seconds;
- Rate of fire inside the drum for the gun 100mm SA 47 is reduced by 10%;
- Reload time gun 120mm SA 46 increased by 0.7 sec;
- While aiming for the guns 46 120mm SA increased by 0.14 seconds;
- Rate of fire inside the drum for the gun 120mm SA 46 is reduced by 10%.

AMX 50B:
- The strength of the tank is reduced to 100 units;
- Review the range is reduced to 2.5 m;
- Angle of declination of guns changed from 8 to 6 degrees down;
- Increased recharge time to 1.4 seconds;
- Aiming time increased by 0.14 seconds;
- Rate of fire inside the drum is reduced by 10%.

De 50B krijg dus minder HP, minder precisie bij rijden en turret movement, snellere turret, 2.5m extra viewrange 8)7 , mindere depression, langzamer schieten, langzamer aimen en iets met recharge time? (dus nieuwe clip laden langzamer). De 50 120 is zelfs nog meer generfd......

• wsLy
VasZaitsev schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:08:
[...]

Ik vind de 10,5cm van de Hetzer eigenlijk ook ruk: lange herlaadtijd, vreselijk langzame shell en niet heel accuraat...

Maarja, er is niks beters om erop te schroeven...
Ik heb de 10,5cm verkocht... heb de 7,5cm gepakt omdat die wel ergens doorheen kwam :'). 10,5cm heeft een enorme lage penetratie, echt om te janken. Doe mij maar hogere penetratie met lagere damage, tot nu toe heeft dat tot meer succes geleid dan veel damage en lage penetratie.

Stichting Hobbyserver

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:45
oosterhofjf schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:07:
Vanochtend een potje op himmelsdorf: 6 mediums/light naar hill gevolgd door onze 3 top tier heavies (E100, E75 x 2). Ik zat in mijn jagdtiger all alone aan de tracks zijde. Ik verwacht binnenkort wel een ban, heb die mensen zoveel mogelijk afgekraakt. alles er aan gedaan om te laten zien hoe stom ze bezig waren, maar het lukte niet. Zelf haalde ik 5 kills en belangrijke base defence voordat ik geflankt werd. Onze top tier heavies hadden geen schot gelost, maar wel de cap gepakt.
Op zich vind ik het nooit zo erg als ze dit doen als ze daarna maar wel linea-recta door gaan naar de base en zich niet door elke simpele tank op laten houden. Helaas gebeurt dit laatste meestal wel (of worden ze allemaal afgeknald ondanks dat ze meer+betere tanks hebben op die flank.
wontcachme schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:11:
De 50B krijg dus minder HP, minder precisie bij rijden en turret movement, snellere turret, 2.5m extra viewrange 8)7 , mindere depression, langzamer schieten, langzamer aimen en iets met recharge time? (dus nieuwe clip laden langzamer). De 50 120 is zelfs nog meer generfd......
Tja, echt raar is dit natuurlijk niet. Fransen zijn in de kleinere gevechten gewoon veel beter dan de rest. Neem daarbij hun snelheid waarmee ze vaak zelf kunnen bepalen waar/wanneer ze vechten en in random spellen zijn ze gewoon OP. Het zijn nu eenmaal tankjes die je als team neer moet schieten en in een random zijn er geen 15 teamspelers in een team. Er zijn er dus altijd wel een paar die er uit gepikt kunnen worden.

[removed]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 19:53

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

[...]

Jawel, want jij kan daarna nog doorknallen terwijl de fransen minimaal 30s staan te reloaden en kwetsbaar zijn.
Gewoon gelul want ten eerste ben ik al dood nadat hij zijn clip op mij geleegd heeft dus in zijn reloadtijd doe ik geen ene reet meer. En vervolgens is die fransoos heel snel in zijn achteruit en staat in een hoekje te reloaden. Want dat voordeel heeft hij ook nog, zijn lightspeed.

Ik vind het erg grappig dat telkens die reloadtijd als counter wordt gegeven, daar heb je 0,0 voordeel aan als tegenstander als je hem tegenkomt met een volle clip.
[...]
Maar in 7.2 krijgen de mensen die ze niet weten vechten hun zin. Hp nerf, reload nerf, cassette nerf, gun depression/elevation nerf, speed nerf................. En dat alleen maar omdat mensen niet weten hoe je een franse tank moet uitschakelen en ze niet meer Lone Wolf moeten spelen, maar als een team werken.
Ik zie niet in waarom jij in je 50B lonewolf zou mogen spelen en ik vanwege jouw tank verplicht wordt met 14 kneuzen samen te spelen.

Je doet nu wel heel erg nonchalant Wontcatchme want je weet dondersgoed hoe het spelletje werkt m.b.t. franse tanks. 1 vs 1 of nog erger nog, wolfpack franse tanks, zijn gewoon te overpowered. Je weet dat je tegenstanders over het algemeen gewoon geen kans hebben.
wontcachme schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:11:
[...]

De fransen worden echt kapot generfd
"AMX 50 120:
- The strength of the tank is reduced to 50 units;
- Speed ​​of rotation is reduced to 2 deg / sec;
- Review the range increased to 15 m;
- Angle of declination of guns changed from 7 to 6 degrees down;
- Reload time gun 90mm canon DCA 45 increased to 2.6 sec;
- While aiming for the guns 90mm canon DCA 45 increased by 0.14 seconds;
- Rate of fire inside the drum for the guns 45 90mm canon DCA reduced by 10%;
- Reload time gun 100mm SA 47 is reduced to 1.4 seconds;
- While aiming for the guns 47 100mm SA increased by 0.14 seconds;
- Rate of fire inside the drum for the gun 100mm SA 47 is reduced by 10%;
- Reload time gun 120mm SA 46 increased by 0.7 sec;
- While aiming for the guns 46 120mm SA increased by 0.14 seconds;
- Rate of fire inside the drum for the gun 120mm SA 46 is reduced by 10%.

AMX 50B:
- The strength of the tank is reduced to 100 units;
- Review the range is reduced to 2.5 m;
- Angle of declination of guns changed from 8 to 6 degrees down;
- Increased recharge time to 1.4 seconds;
- Aiming time increased by 0.14 seconds;
- Rate of fire inside the drum is reduced by 10%.

Ik mis alleen Lorraine en Batchat nerfs nog, verder zijn dit allemaal klasse wijzigingen _/-\o_

[Voor 79% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-03-2012 06:32]

"Oooh Jeroen!"

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik moet nog 60k voor de Lorraine-specifieke motoren grinden en ze spreken nu al van nerfs. 25 pk per ton is verleidelijk, dat is sneller dan veel mediums en de Franse lights.

De vijand kwam uit de geul van Abbey met T30, JagdPanther en VK tier 8 naar onze vlag in het noorden. Ik stond onder onze positie, liet mijn platoon boven aggro trekken en onze arty mag de vijand "softenen". Plotseling kwam mijn Lorraine langs hun achterkant tevoorschijn, de T30 van halverwege hp naar 0 brengen door 3 schoten in de zijkant en 1 in de motor. Zie die T30 speler vloeken in de chat (vooral als je laag onder zijn gun depression stond) en maar vloeken op mijn Franse tank en hopen dat iemand anders mij wilt killen. De JagdPanther was snel finished en gewonnen.

[Voor 3% gewijzigd door rapture op 29-03-2012 07:26]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Bij de vorige update werd de russische versie toch een week eerder geïmplementeerd dan de EU versie?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:07
Was dat niet maar 1 dag?

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Heb het even opgezocht. Russische update naar 7.1 was in de nacht van 28 op 29 december. EU update naar 7.1 was in de nacht van 5 op 6 januari.

Hoop dat ze nu een soortgelijke release planning hanteren. Dan kan ik nog net de T30 halen zonder free exp in te zetten...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:13

Ga er maar vanuit dat de EU/US patch nog wel even duurt (weekje ofzo). WG heeft een paar redelijke screwups met de localization files gemaakt voor zover ik weet.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Sapstengel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:38:
Heb het even opgezocht. Russische update naar 7.1 was in de nacht van 28 op 29 december. EU update naar 7.1 was in de nacht van 5 op 6 januari.

Hoop dat ze nu een soortgelijke release planning hanteren. Dan kan ik nog net de T30 halen zonder free exp in te zetten...
Ik hoop van niet, ik wil nu toch eindelijk wel eens wat credits kunnen gaan farmen.
Leuk je hier te zien trouwen Sapstengel, ik ken jou. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-07 16:15
wsLy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:14:
[...]

Ik heb de 10,5cm verkocht... heb de 7,5cm gepakt omdat die wel ergens doorheen kwam :'). 10,5cm heeft een enorme lage penetratie, echt om te janken. Doe mij maar hogere penetratie met lagere damage, tot nu toe heeft dat tot meer succes geleid dan veel damage en lage penetratie.
De 75mm heeft bij mij ook een stuk beter gewerkt op de Hetzer. Nog steeds een van mijn favo tankjes, echter moet ik zeggen dat ik de StugIII nog fijner vond met de langer 75mm.

@US Grinden. Gisteren genoeg XP bijelkaar gesprokkeld om de T34 vrij te spelen, nu nog ff kopen. T32 heb ik unlockt met T29 grinding. Wat overigens dikke fun is. Die T29 hoef ik gelukkig ook niet te verkopen. Nu nog ff IS7 verkopen, die raak ik toch amper aan. Dan kan ik de T34 kopen en dan nog wat modules ed. voor de overige tanks die ik wel gebruik. Voor de rest verder grinden voor onderdelelen in de T29, die komen bij de T34 ook weer van pas. Dat is dus alleen de radio. De engine upgrade 2 van de T29 is stock op de T34 lol. Dan maar T34 kopen, hoef ik die engine ook niet meer te researchen op de T29. Dan maar asap de T34 kopen en alvast gaan grinden richting de laatste gun, dan heb ik die straks ook meteen op de m103.

[Voor 12% gewijzigd door Gizzy op 29-03-2012 10:39]

flickr - WOT Profile - Game PC

• Hydra
BTW, wat vindt men hier van het idee om m'n IS te verkopen om m'n IS-3 te financieren? Ik heb de IS-3 geresearched en heb nu ongeveer 1.5M op de bank staan, dus moet nog een miljoen bijmekaar sprokkelen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07 13:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff moet echt wennen aan de E-75, gisteren 2x kansloos doodgegaan door domme acties van mijzelf (nee, je bent niet onverwoestbaar ineens :+) op open maps (eerst campen op Malinovka en dan besluiten niet meer te campen en weg te rijden = spotted, of op Prokhorovka door het midden rijden 8)7).
Moet hem gewoon als mijn Tiger II gaan spelen, gelukkig lijkt hij er op dus als ik gewoon denk dat het een Tiger II is zou dat niet moeilijk moeten zijn. Enige verschil is dat de E-75 nóg een stukje groter is dan de Tiger II.
In ieder geval niet overmoedig worden zolang ik niet alle upgrades heb (bijna turret, nog lang geen nieuwe gun :'()

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 06:26:
[...]
Gewoon gelul want ten eerste ben ik al dood nadat hij zijn clip op mij geleegd heeft dus in zijn reloadtijd doe ik geen ene reet meer. En vervolgens is die fransoos heel snel in zijn achteruit en staat in een hoekje te reloaden. Want dat voordeel heeft hij ook nog, zijn lightspeed.

Ik vind het erg grappig dat telkens die reloadtijd als counter wordt gegeven, daar heb je 0,0 voordeel aan als tegenstander als je hem tegenkomt met een volle clip.

[...]

Ik zie niet in waarom jij in je 50B lonewolf zou mogen spelen en ik vanwege jouw tank verplicht wordt met 14 kneuzen samen te spelen.

Je doet nu wel heel erg nonchalant Wontcatchme want je weet dondersgoed hoe het spelletje werkt m.b.t. franse tanks. 1 vs 1 of nog erger nog, wolfpack franse tanks, zijn gewoon te overpowered. Je weet dat je tegenstanders over het algemeen gewoon geen kans hebben.

[...]

Ik mis alleen Lorraine en Batchat nerfs nog, verder zijn dit allemaal klasse wijzigingen _/-\o_
Geen gelul. Ten eerste is de kans klein dat een franse tank elke shell de standaard damage doet (meestal rond de 350 ipv 400). Ten tweede kan alles en iedereen door een franse tank knallen (fransen zijn een HE droom). Als je vervolgens solo gaat wordt het afgestraft. En de 120 kan niet in zijn eentje een IS4/E75 uitschakelen kan ik je vertellen. Die benodigde schade wordt niet gehaald in één clip! En die reloadtijd heeft er veel mee te maken. Als een franse tank één shot mist of geen schade doet, dan is hij de lul. Jij kan dan 30 seconde vrij schieten. Detrack hem en hij is helemaal de lul met arty en jouw shells erbij. De fransen tanks kan je met minimale teamskill al bestrijden. Ja, in randoms kun je moeilijk perfecte teams verwachten, maar met minimale teamplay heb je ze. En ik hoop dat je in randoms niet alleen als individueel speelt, maar ook enigszins in het beste van het team.........

In franse tanks moet je nooit lonewolf spelen. Kom twee tegenstanders tegen en je bent de lul. Neem kampinovka en ga met een 50B de berg op. Jij bent boven, 2x Patton komt eraan en je bent de lul. Je kan hooguit één tank killen en dan krijg jij een lading shells in je.

En nonchlant doe ik niet. Ik weet simpel weg hoe je ze moet bevechten en dan is het geen probleem meer. Ja, er zijn er bij die OP zijn, maar dat zijn de 120 en 50B absoluut niet. Zeker de 50B niet icm zijn tier X rol. En OP 1 op 1 is compleet afhankelijk van de terrein (alles met heuveltjes is een hel), health van beide, de speler, eventuele arty etc.... Een wolfpack is altijd OP. Of het nou IS7, T30, E100, Maus, Patton, E50's, etc. wolpack is, die zullen altijd OP blijven. Daar veranderen fransen niks aan. Hooguit zijn de franse wolfpacks wat meer OP, maar daar kan je moeilijk op nerfen want dan zijn ze los weer te underpowered..........

[Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 29-03-2012 10:51]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

wontcachme schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:46:
Detrack hem en hij is helemaal de lul met arty en jouw shells erbij.
Als je 1:1 bent is dat dus onmogelijk. Detracken kost je een schot, en in die 30 seconden dat jij aan het laden bent kan ik 3x schieten misschien. Daarmee kill je geen tank. Als ik je detrack, dan heb ik maar 2 schoten om je te killen voordat jij weer gereload bent en mij afmaakt.

Ook als je 2:1 bent gaat het vaak niet goed, want je bent bijna nooit in een positie dat je allebei de tank kunt raken. Je moet dus in the open gaan, waar jij ook weer een doelwit bent voor vijandelijke tanks/arty.

Gisteren ook een potje gehad met 2x AMX50B en een BatChat in mijn team. Op 1 kill na (moi :*))waren alle 14 kills door die 3 gasten gemaakt (werkten ook samen). Lijkt me duidelijk dat er dan iets niet goed gaat in de balance met die tanks. Als er 1tje in je team zit gaat het misschien nog wel als je samenwerkt, maar als je 3 van die machinegeweren in een team hebt is de tegenstander gewoon kansloos als ze samenwerken. Ook al sta je dan met z'n vieren, je gaat dat nooit winnen.

[Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2012 11:00]

• wontcachme

wontcachme

Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:55:
[...]

Als je 1:1 bent is dat dus onmogelijk. Detracken kost je een schot, en in die 30 seconden dat jij aan het laden bent kan ik 3x schieten misschien. Daarmee kill je geen tank. Als ik je detrack, dan heb ik maar 2 schoten om je te killen voordat jij weer gereload bent en mij afmaakt.

Ook als je 2:1 bent gaat het vaak niet goed, want je bent bijna nooit in een positie dat je allebei de tank kunt raken. Je moet dus in the open gaan, waar jij ook weer een doelwit bent voor vijandelijke tanks/arty.

Gisteren ook een potje gehad met 2x AMX50B en een AMX nogwat 120 in mijn team. Op 1 kill na (moi :*) )waren ALLE 14 kills door die gasten gemaakt. Lijkt me duidelijk dat er dan iets niet goed gaat in de balance met die tanks.
Als je weet dat je eraan gaat dan zou ik hem juist detracken zodat teamgenoten (als die er nog zijn) mogelijk kunnen helpen. Zijn die er ook niet, dan in de turret knallen of de nek van de tank. Dan heb je minimaal één crewmember en gelijk heeft de fransman een reload van +20sec.

2:1 probeer ik juist de teamgenoot op te zoeken zodat we samen kunnen vechten. Daar komt de lonewolf ook weer.........

Dat ze alle kills hebben wil niks zeggen. Deden hun de laatste schot elke keer of alles compleet van 100% naar 0 afmaken? Ik heb ook wel eens potjes met 7 kills terwijl ik maar 7 schoten heb kunnen doen. Is die tank dan ook OP? Dan moet je kijken naar hoe ze zoiets deden. En als ze alle drie zoveel konden doen en overleven, dan was er duidelijk iets mis in de andere team. De 120 is in 4 schoten down te krijgen. Dan is er door de andere team of Lone Wolf gespeeld door iedereen of ze schoten niet op de grootste probleem........

Bij franse tanks hangt ontzettend veel af van de skills van de bestuurder. Er zijn geweldige spelers die de balans compleet kunnen omgooien, maar er zijn dan ook weer een gigantische lading idioten die denken dat ze god zijn in die tanks en alles aankunnen zonder skill. En die laatste zie je meer dan de eerste :P

• TRX
Hydra schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:43:
BTW, wat vindt men hier van het idee om m'n IS te verkopen om m'n IS-3 te financieren? Ik heb de IS-3 geresearched en heb nu ongeveer 1.5M op de bank staan, dus moet nog een miljoen bijmekaar sprokkelen.
die van mij heb ik gelijk verkocht :)

• oosterhofjf
Ja mijn IS was ook redelijk snel weg :P

Ben bezig met een slechte reeks met mijn JT. Iest van 8 potjes op een rij verloren. Speel zelf ook niet helemaal lekker ermee opeens. Daar gaat mn winrate van 60% :/

Achja we hebben altijd de batchat nog ^^ 7 gewonnen op een rij and counting

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05-07 19:53

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Je wilt of kunt het niet snappen he.

Je spreekt jezelf ook gewoon tegen. Je zegt dat ze niet overpowered zijn en ik het maar met teamplay moet oplossen. Concreet zeg je dus dat meerdere mensen moeten samenwerken om die fransoos te pakken. Daarmee geef je dan toch ook gewoon toe dat het verre van balanced is omdat het 1vs1 niet te doen is.

1vs1 hoeft ook niet perse compleet eerlijk te zijn maar als ik al een beetje HP kwijt ben en vervolgens een 50B of batchat tegenkom ben ik gewoon dood terwijl ik er 1, hooguit 2 shells tegen hem heb aan kunnen plakken waardoor hij zeker niet uitgeschakeld is. Terwijl als ik een gewone tank tegenkom, zelfs al heeft hij nog meer HP, maak ik altijd nog een kans omdat zijn RoF min of meer in mijn klasse ligt waar een fransoos dankzij zijn RoF het karwei gewoon kan klaren.

Dat jij, en veel meer mensen, dan aangeeft dat die fransoos zolang moet reloaden is een non-issue. Een beetje speler pompt zijn clip leeg en scheurt met een snelheid die voor de meeste niet bij te houden is er vandoor. Die 30 seconden dat ik vrij kan vuren op een boom bedoel je dan ofzo zeker...

"Oooh Jeroen!"

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:43:
Heb hem direct verkocht en de IS-3 gehaald. En geen spijt van gehad. IS (zeker met de 122mm) is toch niet echt een credits maker. Tel daar bij op dat het geen echte heavy is die wat kan incasseren (in tegenstelling tot de IS-3). Dus makkelijke keuze lijkt me. Je zal er echt geen spijt van krijgen imo.

Heb zelf gisteren de IS-4 unlocked. Nu alleen nog 1.2 miljoen credits verdienen ;( en dan de IS-3 verkopen.
Wordt dus een flink aantal potjes weer met de KV en KV-3 spelen. Ach krijg ik de KV ook eens op elite als ik eindelijk de S-51 geresearched heb.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

TRX schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:28:
[...]

ik heb ooit de type en de kv5 gekocht...... zit nog steeds te twijfelen om die kv5 te verkopen. je kan er best wel wat mee, maar vaak valt ie me tegen. het is allemaal net even te traag :/

de premium t34 klinkt al net zo :/
Nooit een premium heavy verkopen...zal uitleggen waarom, je kan ze namelijk gebruiken om je crew van andere heavies te trainen.
Voorbeeld welke ikzelf heb toegepast om mijn duitse crews sneller te trainen.
Ik had net een E-75 gekocht en mijn crew stond op 90% na hertrainen voor de E-75.
Je plaatst vervolgend deze crew zonder hertraining in je Löwe (blijven dus getraind voor de E-75), het aantal procenten blijft gewoon zonder penalty op 90% staan en je doet je dubbel met de Löwe (acc. crewtraining on) en je dubbel met de E-75 na overplaatsing van je crew in deze tank.
Hierdoor train je dus sneller je crew.

Dit werkt ook om je heavy crews van de russiche tanks te trainen met je KV-5.
Dit werkt met alle premiumtanks in gelijke trees zonder penalty....

Dus medium premium kan medium crew zonder penalty trainen, Heavy => Heavy..etc

In 7.2 gaat er wel iets veranderen en gaat de volledige xp naar de crewmember met de laagste stats totdat deze weer gelijk ligt met de rest en dan pas wordt de volledige crew getraind....

Nu even een eigen berichtje...heb de Maus :9~ wat een beest zeg, net 1 potje gespeeld op Prokhorovka.
Niet de geijkte route over de 1 lijn volgen maar de spoorlijn over en deze huggen......
De hill werd schoongeveegd en arty stond op de 1 lijn dus geen last van...
Kwam wat tanks tegen die allemaal bouncde op mij (tier IX) en vervolgens bangelijk terugtrokken..... :*)
Ga denk ik veel plezier beleven met dat ding.
1 vraag is echter wat ik er het beste voor equipment op kan zetten.
Normaal had ik vents, rammer en vert. stabilizer maar deze tank gaat niet echt hard dus de vert. stabilizer nog niet gemonteerd.
Zou spallliner als derde een betere optie zijn ivm artysplash?

Star Citizen referralcode

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

In Mines had de vijand batchats en AMX 13's, wij alleen maar AMX 13's en lorraines. De AMX 13 in ons platoon als wit konijn op de hill sturen, de batchat vloog erachter en mijn Lorraine erachter om de Batchat volledig te slopen. Dan wat spotten op de hill, T30 kwam naar boven en helemaal doodgedraaid. De vijand breekt door het dorpje en het water door. Ons platoon kon verdedigen, terwijl mijn Lorraine voor de arties ging, 2 arties opgeblazen en cappen maar. De vijand zet ook een trage heavy op de cap, AMX op de hill kan de cap resetten en de vijandelijke IS-7 sluipt onder onze AMX scout door om mijn cap te resetten.

Mijn IS-4 ergens ingraven, 1 IS-4 tot laatste procentjes afgetikt zodat hij alleen schoot als ik niet geschoten heb. De andere IS-4 bounced de hele tijd op mij, damage op hem spreiden, Löwe en T32 durften niet om het hoekje te komen. Batchat vloog voorbij, bounced de hele tijd op mij, ik legde hem met 3 schoten neer, T32 kwam langs om met 1 schot doodgetikt te worden en het zelfde met de Löwe. Ik mis wat support en vooral arty support om de laatste procentjes van die andere IS-4 af te tikken. Ondertussen rijdt al een vijandelijke Ferdi vanuit onze vlag om mij langs achteren te nemen. Fail vijand versus onze team ook redelijk aan het falen is. Ik mag wel een flank kunnen solo'en, er moet ook aan de andere flank en center gewerkt worden.

IS-4 als top tier versus een andere IS-4 bij de vijand is leuk in een heavy street of geul. Je gaat erin, duelleert en ontdekt dat vijand geen damage kan uitdelen, terwijl je een dode IS-4 + Tiger II achterlaat. Nu is het vol gas en prijs schieten maar, laat de top gun maar komen. Tussen 3 hummels aan een vlag gaan staan, de ene na de andere opblazen terwijl je nauwelijks HE damage oploopt.

Een Tiger II schold mij uit, toen ik van de rechterflank terugkeerde om de gevallen linkerflank en center tegen te houden. Natuurlijk was zijn 50% hp Tiger II dood wegens een vijandelijke 100% Tiger II. Hij maar hopen dat de vijand mij kwam pakken. IS-4 en IS-3 stonden achter een hoekje en mijn IS-4 deed peekaboo. De mijne is goed angled, bouncen maar en ik penetreer hen de hele tijd. IS-4 dood, ik zag in de chat "we gaan nog winnen", IS-3 dood, dan terug naar de vlag omdat een Tiger II onze arty probeerde te pesten en win met goede XP/credits. Laat een top tier boss tank zijn goesting doen. Ze konden 1 tank voor mij en de andere achter mij zodat ik damage van 2 guns in de zachtere delen moet opvangen en ik kan maar 1 tank per schot raken.

[Voor 3% gewijzigd door rapture op 29-03-2012 11:57]

• Hydra
Zertaxka schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:40:
Heb hem direct verkocht en de IS-3 gehaald. En geen spijt van gehad. IS (zeker met de 122mm) is toch niet echt een credits maker. Tel daar bij op dat het geen echte heavy is die wat kan incasseren (in tegenstelling tot de IS-3). Dus makkelijke keuze lijkt me. Je zal er echt geen spijt van krijgen imo.
Bedankt! (en de rest ook natuurlijk ;))

Zat hard die kant op te neigen, dan kan ik meteen aan de slag voor XP voor de 'beste' gun voor de IS-3, heb al aardig wat free XP opgespaard.

IS is een leuke tank om te spelen (snel, goeie gun) maar inderdaad niet erg bouncy.
Heb zelf gisteren de IS-4 unlocked. Nu alleen nog 1.2 miljoen credits verdienen ;( en dan de IS-3 verkopen.
Wordt dus een flink aantal potjes weer met de KV en KV-3 spelen. Ach krijg ik de KV ook eens op elite als ik eindelijk de S-51 geresearched heb.
Heb gelukkig m'n Lowe. Wel een mixed blessing; erg goeie creditmaker maar ik vind 'em echt niet leuk meer om te spelen. Ik ga ook rechtstreeks door naar de IS-4, hoop 'em te hebben voordat 7.3 uitkomt. Moet wel lukken aangezien het na de 122mm BL-9 nog 'maar' 164k XP is. Ik neem aan dat de IS-4 geresearched hebben ook 'genoeg' is om daarna een tier 10 geresearched te hebben, ongeacht of je 'em in je garage hebt? Ik weet dat als je de IS-4 in je garage hebt je 'gratis' een extra tier 9 krijgt als hij tier 10 wordt.

• oosterhofjf
shockwae schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:49:
[...]

Nu even een eigen berichtje...heb de Maus :9~ wat een beest zeg, net 1 potje gespeeld op Prokhorovka.
Niet de geijkte route over de 1 lijn volgen maar de spoorlijn over en deze huggen......
Kwam wat tanks tegen die allemaal bouncde op mij (tier IX) en vervolgens bangelijk terugtrokken..... :*)
Normaal had ik vents, rammer en vert. stabilizer maar deze tank gaat niet echt hard dus de vert. stabilizer nog niet gemonteerd.
Ik heb een spall liner, vents en rammer erop zitten. In publics wordt je veel beschoten door HE dus dan is het ook handig. Oja voor arty ben je lekker maaltje :P langzame bak met hitpoints ideaal doelwit

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:36:
[...]

Je wilt of kunt het niet snappen he.

Je spreekt jezelf ook gewoon tegen. Je zegt dat ze niet overpowered zijn en ik het maar met teamplay moet oplossen. Concreet zeg je dus dat meerdere mensen moeten samenwerken om die fransoos te pakken. Daarmee geef je dan toch ook gewoon toe dat het verre van balanced is omdat het 1vs1 niet te doen is.

Dat jij, en veel meer mensen, dan aangeeft dat die fransoos zolang moet reloaden is een non-issue. Een beetje speler pompt zijn clip leeg en scheurt met een snelheid die voor de meeste niet bij te houden is er vandoor. Die 30 seconden dat ik vrij kan vuren op een boom bedoel je dan ofzo zeker...
Ik snap het wel, maar jij bent er gewoon op gebrand op OP erop te plakken (hebben ze je een keer compleet ingemaakt ofzo). Met teamplay heb je ze sneller neer dan alleen. Alleen is erg tricky, maar pak je het goed aan dan is het ook te doen. Slim spelen helpt ook een groot deel. Leer de zwaktes kennen en je kan ze zo pakken.

En jij maakt reloaden een non issue omdat die niet in je OP straatje valt. Het is geen slugfest zoals het normaal was, maar een burst van schade en daarna niks meer. Een IS7 deelt in 40 seconde (490x4 = 1960dmg). De 50B in die tijd (400x4 = 1600, in 12sec 1600 en daarna 28sec niks). Dus detrack je de fransman 1x dan heb je nog 1500dmg over. Je doet zeker meer dan 490dmg per schot ivm de non armor. Doe het nog leuker en schiet daarna op de turret/nek en de fransman heeft 60sec reload. Als het je dan nog niet luk, please uninstall the game. Hetzelfde geld voor de batchat. Ga niet close combat, maar op 50m ofzo. Die gun is verschrikkelijk inaccuraat tijdens het rijden en hij zal veel missen. Daarna detrack je hem en je hebt 30 sec vrij schieten.

En een terugtrekkende fransman schiet je gewoon in zijn kont. Brand en gelijk wat crew dood + modules.

Je moet prioriteiten stellen (net zoals bij CW). Eerst degene die het grootste probleem zal vormen afmaken.

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb gemerkt dat sniper mode terwijl je op 10 m voorbij een tegenstander rijd en goede schiettechniek toepassen, de accuratie verhoogt. Elk schot kan dan plotseling tellen en ik finished 3 mediums of 3 arties met 1 drum.

Elke tank met uitersten kan in goede handen OP lijken omdat de sterke punten gebruikt worden en zwaktepunten weggestopt worden. Daarom hou ik niet van tanks die in alles een beetje ok zijn, maar je hebt geen sterkte punten om de vijand bang te maken. Uiteraard kan je voor alles wel een counter verzinnen. Batchat mag dan 6 heavies in een potje dooddraaien. Als je 2 lagere tier franse tanks erachter stuurt, dan blijft er niet veel van de batchat over. AMX 13 90 is ook heerlijk in het opjagen van scouts, je hangt zoals een ouderwetse dogfighters achter de vijand aan en knallen maar.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-07 15:54

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Vergeet bij een frenchie die aan het reloaden is en detracked is niet hem te rammen. Zelfs met een medium doe je al snel 200+ ramschade en de track is dan alweer damaged. Frenchies hebben ook vaak het probleem dat ze nergens heen kunnen vluchten in open maps... Het beste wat je vaak kan doen is artycover zoeken en bidden dat je tijdig herladen bent eer de heavy bij jou aankomt. Met mijn Lorraine is het eigenlijk echt gewoon rondkijken naar een heavy die 1200 hp over heeft of minder. Dan mag ik al één 0 crit hebben of bounce. Dan een volle lader ertegen. Vervolgens terugrollen tussen eigen linies. De eerste paar minuten valt er eigenlijk weinig te doen als frenchie buiten wat snipen en hopen dat je niet gespot word, want dan ben je prioriteit nummer één.

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 22:51
Als je 1 op 1 tegen een Franse tank verliest dan lijkt het me de hoogste tijd om zelf eens met de Franse tanks te gaan spelen, je leert perfect hoe je ze aan moet pakken. Het allerbelangrijkste is dat je beschutting opzoekt zodra je ze in de buurt hebt. Ja ze kunnen snel een drum leegschieten maar als je tijdens je eigen reload dekking kan zoeken hebben ze er erg weinig aan. Verder zoek ik zelden full health tanks op maar ik ga liever achter de 20-30% tanks aan, dan klopt het inderdaad dat je dood bent voordat je mij meer dan 1x geraakt hebt. Maar full health moet je zelfs 1 op 1 een goede kans maken tegen een franse tank.

• A-Tray
  • Laatst online: 05-07 08:43
Gisteren een heerlijk potje in mijn favoriete tank gespeeld:

De SU-26:

Negen kills in één match. Nieuw record voor mij, vorige was "slechts" acht.

Ik speel grind nu met de Slugger en de JP, maar de SU-26 levert mij toch het meeste speelplezier op.
Verhoudingsgewijs belachelijke opties: Camo, Rammer en Gun laying drive. 1,1 miljoen aan opties op een tank van drie gulden en een citroen. :+

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

@ Rapture dogfigten met scouts was vaak bij mij al prio #1 in mijn amx 13 75/90, gewoon afwachten bij base en die gasten onderscheppen opjagen als ze werden gespot.
Hierna ging ik meestal een plekje opzoeken met zwakke tanks die ik kon 1 shotten of ondersteuning geven aan mijn eigen team.
Vooral "teamplay" met meerdere amx'en was ownen...maar dat geldt ook voor een medium wolfpack.

Wat betreft het afschieten....detrack is de beste optie maar ook een team wat oplet en meeschiet als hij getracked is instant kill...
Wordt vaak getracked en binnen 3 shells kapotgeschoten in mijn Lorraine....
Het OP verhaal...hmmmm ging dat ook niet op voor de Type 59???? hij kwam net uit en iedereen speelde hem en de rest werd ge-owned omdat ze er geen antwoord op hadden (nog niet)...

Probleem is nu in publics dat er teveel mensen niet kunnen spelen of weten hoe ze moeten spelen.
Denk dan aan zwaar campende tier 8/9/10 met lage ratings die absoluut niet het spel of tactics snappen en nog steeds denken dat het een FPS is waarbij je kan spawnen als je dood bent en een suiciderush doen.
Spawnen kan wel met een nieuwe tank oke.....
Of geen damage aan durven nemen want dat kost credits die ze niet binnenkrijgen omdat ze zelf te weinig raken.

Ook het 50% goldammo offer helpt niet echt....heel veel players die niet richten maar gewoon op een tank schieten omdat het toch wel damage doet...
Maarja naar dat soort mensen wordt geluisterd aangezien die veeeeeeeel geld in het laatje brengen.

Löwe is bijvoorbeeld in prijs verhoogd omdat deze OP zou zijn..was ook wel zo maar is er mischien ook in het geheim een nerf geweest aangezien ze nu wel heel makkelijk door plekken heenschieten waar ze normaal niet doorheen kamen na wat angelen..
Zelfde geldt voor de Type 59.....hij is lang niet zo snel meer als voorheen vooral in het optrekken en rijden over onverharde ondergrond..

• Joindry

Joindry

shockwae schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:35:
.

Löwe is bijvoorbeeld in prijs verhoogd omdat deze OP zou zijn..was ook wel zo maar is er mischien ook in het geheim een nerf geweest aangezien ze nu wel heel makkelijk door plekken heenschieten waar ze normaal niet doorheen kamen na wat angelen..
Zelfde geldt voor de Type 59.....hij is lang niet zo snel meer als voorheen vooral in het optrekken en rijden over onverharde ondergrond..
Ik denk niet dat de Lowe verhoogd is in prijs omdat hij OP is. Maar gewoon omdat ze hem wat willen beperken op de map. De tijden dat er 6 lowe's in één game zaten waren vroeger niet ongewoon. Nu zie je dat zelden nog.
Wat betreft je ninjanerf heb je zo hard gelijk (denk ik). Front armor van t-59 en lowe zijn volgens mij aangepast. Vooral de Lowe bounced écht niks op zijn bottomplate.

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:21
Binnenkort kun je in Overloon (NB) trouwens rijdend WW2 materieel zien (en eventueel meerijden):
http://www.oorlogsmuseum.nl/militracks/

:)

Le Meow

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:45
wontcachme schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:09:
[...]
Als je weet dat je eraan gaat
Tja, dit is nu net het hele probleem he :D Dat weet je nl. zodra je hem tegen komt en dat zegt al genoeg.
dan zou ik hem juist detracken zodat teamgenoten (als die er nog zijn) mogelijk kunnen helpen. Zijn die er ook niet, dan in de turret knallen of de nek van de tank. Dan heb je minimaal één crewmember en gelijk heeft de fransman een reload van +20sec.

2:1 probeer ik juist de teamgenoot op te zoeken zodat we samen kunnen vechten. Daar komt de lonewolf ook weer.........
Tja, alleen als hij ook een teamgenootje heeft houdt die jullie af terwijl hij herlaad. Zodra hij herladen is zijn jullie dood.
Bij franse tanks hangt ontzettend veel af van de skills van de bestuurder. Er zijn geweldige spelers die de balans compleet kunnen omgooien, maar er zijn dan ook weer een gigantische lading idioten die denken dat ze god zijn in die tanks en alles aankunnen zonder skill. En die laatste zie je meer dan de eerste :P
Ja, maar maakt dat laatste een tank weer gewoon (oftewel niet OP) ? Ik zie in elke tank wel mensen zo rond rijden die ook allemaal binnen 2 minuten dood zijn. Het probleem is dat 1 iemand in zo'n bak die weet wat ie doet de balans compleet om kan gooien. En daar gaat het gewoon fout.

[Voor 5% gewijzigd door redwing op 29-03-2012 13:06]

[removed]

• Appel
A-Tray schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:25:
Gisteren een heerlijk potje in mijn favoriete tank gespeeld:

De SU-26:

[afbeelding]

Negen kills in één match. Nieuw record voor mij, vorige was "slechts" acht.

Ik speel grind nu met de Slugger en de JP, maar de SU-26 levert mij toch het meeste speelplezier op.
Verhoudingsgewijs belachelijke opties: Camo, Rammer en Gun laying drive. 1,1 miljoen aan opties op een tank van drie gulden en een citroen. :+
Ik ben ook bezig met de arty lijn :) Alleen dan van de Duitsers, gister mijn eerste potje in de Hummel op de live server. Eerste schot dat ik deed was een one-shot op een JagdPanther :) :) Wel blij dat ik van de wespe af ben, veel te kleine gun traverse en een enorme aiming time :P

Ik begin het leuk te vinden! :D

• Joindry

Joindry

Appel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:05:
[...]

Ik ben ook bezig met de arty lijn :) Alleen dan van de Duitsers, gister mijn eerste potje in de Hummel op de live server. Eerste schot dat ik deed was een one-shot op een JagdPanther :) :) Wel blij dat ik van de wespe af ben, veel te kleine gun traverse en een enorme aiming time :P

Ik begin het leuk te vinden! :D
Oneshot KV en 2/3e van een T29. Het waren de eerste twee schoten van de game. Een t-50-2 stond te spotten in een struik en maakte na mijn schot de T29 af. Hun "rush" eindigde brutaal snel :P Voor de rest was de hele flank bij ons godverlaten eigenlijk.
Ook hummel trouewns :)

Zit halverwege naar de GWpanther

[Voor 4% gewijzigd door Joindry op 29-03-2012 13:29]

• wontcachme

wontcachme

redwing schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:04:
[...]

Tja, dit is nu net het hele probleem he :D Dat weet je nl. zodra je hem tegen komt en dat zegt al genoeg.
Hoeft niet. Als ik 300HP over heb en ik weet dat ik de sjaak ben offer ik me wel op. Maar zou ik het kunnen redden, dan natuurlijk proberen te overleven
[...]

Tja, alleen als hij ook een teamgenootje heeft houdt die jullie af terwijl hij herlaad. Zodra hij herladen is zijn jullie dood.
Afhankelijk van zijn teamgenoot en soort tank natuurlijk. Met de juiste bescherming is een franse tank dodelijk, maar hetzelfde geld voor een T30 en andere zwakke armor tanks met goede gun
[...]

Ja, maar maakt dat laatste een tank weer gewoon (oftewel niet OP) ? Ik zie in elke tank wel mensen zo rond rijden die ook allemaal binnen 2 minuten dood zijn. Het probleem is dat 1 iemand in zo'n bak die weet wat ie doet de balans compleet om kan gooien. En daar gaat het gewoon fout.
Juist niet. Dus een tank moet generfd worden omdat er spelers zijn die ermee kunnen omgaan? Hetzelfde verhaal als de Patton. Slechte spelers kiezen deze veel minder omdat die niet als OP bekent staat. Daardoor spelen de meeste mensen die de Patton spelen juist heel goed omdat ze de moeilijkheids curve van de amerikanen overwonnen hebben en de sterkte's kunnen uitbuiten. Met als gevolg dat de Patton weer OP is omdat alleen goede spelers die spelen en de stats omhoog vliegen.

Kleine nerfs zijn geheel te begrijpen, maar doe ze dan in stappen. Nu doen ze een hele lading in één patch waardoor de kans dat WG iets verneukt weer gigantisch is. En een oplossing zal weer maanden duren omdat ze weer eens achterlopen met updates.Hetzelfde als elke andere release:

Nier lerende spelers: OMG de nieuwe tanks are OP. We kunnen niet winnen ervan zonder moeite en skill te gebruiken
WG: wees niet bang, we zullen hem flink nerfen
---na de patch
WG: Oeps, nu is hij wel heel slecht. We zullen hem weer wat sterker maken
---3 maanden later
WG: Sorry, we konden het niet op tijd in de patch krijgen. Maar we zullen hem niet sterker maken meer, want aan onze stats te zien is hij weer OP
Niet lerende spelers: idd, want we kunnen hem niet meer kapot krijgen zonder hersenen te gebruik.
Goede spelers: |:( |:( |:( Leer te spelen en je hersenen te gebruiken. Enigste reden waarom die weer OP is omdat alleen goede spelers nog spelen........

• Hydra
Ik vind franse tanks in randoms overpowered. Niet omdat er met die tanks specifiek iets mis is, maar omdat het gros van de mensen te dom is om te poepen, laat staan om te snappen dat als zo'n fransoos na een paar shells geschoten te hebben dekking zoekt, je dan een halve minuut hebt om 'em helemaal aan gort te schieten. Maar dat soort "A dus B" denken is al teveel gevraagd voor veel mensen.

Wat je dan ook ziet is dat dat soort types naarmate ze in hogere tiers komen steeds arroganter worden. Ze hebben een 'betere' tank dus ze zijn 'leet' dus als iets ze dood maakt is het 'overpowered'.

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 13:12
Hydra schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:39:
Ik vind franse tanks in randoms overpowered. Niet omdat er met die tanks specifiek iets mis is, maar omdat het gros van de mensen te dom is om te poepen, laat staan om te snappen dat als zo'n fransoos na een paar shells geschoten te hebben dekking zoekt, je dan een halve minuut hebt om 'em helemaal aan gort te schieten. Maar dat soort "A dus B" denken is al teveel gevraagd voor veel mensen.

Wat je dan ook ziet is dat dat soort types naarmate ze in hogere tiers komen steeds arroganter worden. Ze hebben een 'betere' tank dus ze zijn 'leet' dus als iets ze dood maakt is het 'overpowered'.
Volgens mij klopt je eerst quote niet. Je betoogt : "het gros van de mensen is te dom om te poepen"
Daar hebben overpowered franse tanks dus niks mee te maken.

Ik zou juist zeggen dat de franse tanks juist iets goeds hebben gebracht. Als je het vijandelijke team ziet vol met AMX'en, dan weet je al dat je beter in een kluitje in de dekking kan gaan staan, dan zo het veld op rijden en afgeschoten te worden.

Ach hiervoor was de Arty eigenlijk de sjaak, als de fransen generfed zijn, dan krijgen we vast weer OP amerikaanse tanks ofzo.....

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Wat een ongeloofelijke vooroordelen toch weer. Nee joh die franse tanks zijn niet OP de spelers zijn gewoon veel beter. En de reden dat ze worden generfd is omdat de slechte spelers allemaal massaal zeuren.

In een 1vs1 situatie zijn franse tanks gewoon te goed. Ze maken de meeste tanks van een tier hoger af voor dat hun clip leeg is. Door hun idioot hoge snelheid kunnen ze ook veel beter gebruik maken van het terrein.

• Hydra
defiler1974 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:51:
Volgens mij klopt je eerst quote niet. Je betoogt : "het gros van de mensen is te dom om te poepen"
Daar hebben overpowered franse tanks dus niks mee te maken.
Misschien moet je m'n reply dan nog ff iets beter lezen. Dat is m'n punt dus, dat met die tanks an sich niks mis is, maar dat mensen er niet mee om kunnen gaan :)

[Voor 5% gewijzigd door Hydra op 29-03-2012 14:25]

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 13:12
Hydra schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Misschien moet je m'n reply dan nog ff iets beter lezen. Dat is m'n punt dus, dat met die tanks an sich niks mis is, maar dat mensen er niet mee om kunnen gaan :)
Ik heb het iets verkeerd neergezet, je begint je betoog met "Ik vind franse tanks in randoms overpowered"
Gezien je stukje had je beter kunnen zeggen: "het gros van de mensen is te dom om te poepen"

• Ryack
Hydra schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:24:
[...]
Hoe moeten mensen er mee omgaan dan? Als je 1vs1 een franse tank tegenkomt wat moet je dan doen zodat je wint?

De franse tank is sneller. De franse tank is bewegelijker. De franse tank schiet sneller. Hierdoor kan de franse tank bepalen wanneer en waar hij wil vechten.

Als ik naar mezelf kijk, dan kan ik zeggen dat ik alleen win van een franse tank als ik heel veel geluk heb. De twee schoten die ik heb moeten raak zijn en goed raak ook. En dan heb ik het over 1vs1 dicht bij elkaar met niet al te veel plekken waar je achter kunt gaan staan.

[Voor 6% gewijzigd door Ryack op 29-03-2012 14:56]

• Hydra
defiler1974 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:46:
Ik heb het iets verkeerd neergezet, je begint je betoog met "Ik vind franse tanks in randoms overpowered"
Gezien je stukje had je beter kunnen zeggen: "het gros van de mensen is te dom om te poepen"
Ik ben prima tevreden met hoe ik het geschreven heb :)
Ryack schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:55:
Hoe moeten mensen er mee omgaan dan? Als je 1vs1 een franse tank tegenkomt wat moet je dan doen zodat je wint?
De vraag is, waarom kom je in je eentje een franse tank tegen?
De franse tank is sneller. De franse tank is bewegelijker. De franse tank schiet sneller. Hierdoor kan de franse tank bepalen wanneer en waar hij wil vechten.

Als ik naar mezelf kijk, dan kan ik zeggen dat ik alleen win van een franse tank als ik heel veel geluk heb. De twee schoten die ik heb moeten raak zijn en goed raak ook. En dan heb ik het over 1vs1 dicht bij elkaar met niet al te veel plekken waar je achter kunt gaan staan.
Ik speel vooral heavies dus een AMX 13-90 is geen enorm groot probleem, maar volgens mij is het hele punt van die tanks dat je moet voorkomen dat je er 1v1 tegenover komt te staan.

• Ryack
Hydra schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:12:
[...]
De vraag is, waarom kom je in je eentje een franse tank tegen?
Hoe vaak zie jij in publics dat spelers bij elkaar blijven? Er is altijd wel een moment dat je alleen bent.
Ik speel vooral heavies dus een AMX 13-90 is geen enorm groot probleem, maar volgens mij is het hele punt van die tanks dat je moet voorkomen dat je er 1v1 tegenover komt te staan.
Ik heb ook alleen maar heavies in mijn garage staan. De enige keer dat ik blij ben om een franse tank te zien is als deze is mijn team zit.

Met je laatste punt geef je aan dat de franse tank 1vs1 OP is. ;)

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:04
Ryack schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:32:
[...]

[...]

Ligt er dus maar net aan of hij aan het reloaden is of niet...of te wel blijven nadenken en dan vallen die fransjes echt wel mee. Nooit echt problemen mee gehad in m'n duitse tanks iig. Tegen die nieuwe amerikanen zal het helemaal leuk worden als franse tank, dan kan je vluchten echt op je buik schrijven. 110 heeft zo'n snelle reload dat je echt nergens meer heen gaat met je 50 B :)
Maar 110 zal met eerst patch ook wel een nerf krijgen door een hoop gewhine van jan en alleman.

[Voor 27% gewijzigd door Kojoottii op 29-03-2012 15:55]

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb in mijn mediums, TD's, Tiger II, IS-4,... geen vloek-op-Franse-tanks-momenten. Komt waarschijnlijk door het feit dat ik zelf met die dingen rondrijd en een idee heb van wat ze kunnen en niet kunnen.

Probleem is dat spelers niet in formaties kunnen opstellen om altijd met meerdere guns naar een vijand te kijken. Zo kan je met een minderheid aan tanks toch nog een plaatselijke overwicht creëren. Manoeuvres met 5 man tegen 1 verdedigende boss tank kunnen ze niet altijd uitvoeren.

Zo reed mijn AMX M4 (Tiger I met nog minder armor) met een KV-5 naar de vijandelijke vlag en 6 vijandelijke tanks met 10 % hp stormen terug naar hun base. KV-5 vond het geniaal om recht erin te rijden en werd door de wolfpack opgevreten. Nu bleef ik over met een armorless tank met een Tiger I gun zonder autoloader achter een wrak. Tik de ene de dood in, tik de andere de dood in en ze kwamen mij flanken. Had de KV-5 wat verder achter mij gestaan, dan kon de vijand alleen perma-bouncen op de KV-5 en we tikken met 2 guns 6 man omver. Alleen met voice com in platoon kan je direct orders geven om het potje te redden.

[Voor 7% gewijzigd door rapture op 29-03-2012 16:26]

• Hydra
Ryack schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:32:
Ik geef aan dat WoT een teamgame is, en dat die tanks OP zijn als mensen zich niet als een team gedragen. Dan kun je of de mensen dwingen het spel te spelen zoals het bedoeld is, of de makkelijke uitweg nemen en die tanks nerfen.

• TRX
[...]

Nooit een premium heavy verkopen...zal uitleggen waarom, je kan ze namelijk gebruiken om je crew van andere heavies te trainen.
Voorbeeld welke ikzelf heb toegepast om mijn duitse crews sneller te trainen.
Ik had net een E-75 gekocht en mijn crew stond op 90% na hertrainen voor de E-75.
Je plaatst vervolgend deze crew zonder hertraining in je Löwe (blijven dus getraind voor de E-75), het aantal procenten blijft gewoon zonder penalty op 90% staan en je doet je dubbel met de Löwe (acc. crewtraining on) en je dubbel met de E-75 na overplaatsing van je crew in deze tank.
Hierdoor train je dus sneller je crew.

Dit werkt ook om je heavy crews van de russiche tanks te trainen met je KV-5.
Dit werkt met alle premiumtanks in gelijke trees zonder penalty....

Dus medium premium kan medium crew zonder penalty trainen, Heavy => Heavy..etc

In 7.2 gaat er wel iets veranderen en gaat de volledige xp naar de crewmember met de laagste stats totdat deze weer gelijk ligt met de rest en dan pas wordt de volledige crew getraind....
comment waar ik wat aan heb, thx :)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Ik kan weer eentje van mijn "to kill" lijstje schrappen: de E-100. Gedood met mijn KV-3, en getracked.

Ok, hij had nog 1% over, maar toch. Ik had 'm al eerder voor 5% beschadigd.

• A-Tray
  • Laatst online: 05-07 08:43
Woohoo! Zojuist de Fadin's Medal gehaald!

In mijn SU-26, mijn 6e kill van dat potje. Een KV-3 werd van alle kanten beschoten, ik schoot ook continue op hem. Bij de zesde hit op rij was hij nog maar 4%, en ik had geluk. Mijn kill. Maar ook nog eens mijn laatste shell!

Niet op gerekend, niet op gespeeld, maar wel heel erg gaaf! 8)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Hydra
Godverdekutkutkut! IS verkocht, en de verkeerde optie aangeklikt zodat m'n crew weg is. 98% :(

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

VasZaitsev schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:22:
Ik kan weer eentje van mijn "to kill" lijstje schrappen: de E-100. Gedood met mijn KV-3, en getracked.

Ok, hij had nog 1% over, maar toch. Ik had 'm al eerder voor 5% beschadigd.
Ik moet nog 9 premium tanks killen om alle tanks in het spel te killen. Zeldzaamheden zoals Alpha-tanks ga ik niet snel tegenkomen.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rapture schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:43:
[...]
Ik moet nog 9 premium tanks killen om alle tanks in het spel te killen. Zeldzaamheden zoals Alpha-tanks ga ik niet snel tegenkomen.
Ik ga niet eens moeite doen voor die premiums, ben blij dat ik dit keer alles heb behaald voor dat de patch er is. :+

Morgen Patch 7.2
http://worldoftanks.eu/en/release_notes/

:D!

[Voor 9% gewijzigd door Nemean op 29-03-2012 20:01]

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:55:
[...]

Ik ga niet eens moeite doen voor die premiums, ben blij dat ik dit keer alles heb behaald voor dat de patch er is. :+

Morgen Patch 7.2
http://worldoftanks.eu/en/release_notes/

:D!
Okay, tijd om een crew op mijn t34 te zetten :P. Eerst ff uitivnden wat de precedure om te wisselen ook al weer was voordat ik voor niks credits uitgeef :P

• TRX
The update 7.2 is due to be released for the European community on March 30. Maintenance will be held on the game server on March 30 from 07:00 CEST (05:00 GMT) till 15:00 CEST (13:00 GMT). Global Map and Clan Wars will be unavailable from March 30th, 05:15 CEST (03:15 GMT) till March 31th, 05:15 CEST (03:15 GMT).

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:15:
[...]

Okay, tijd om een crew op mijn t34 te zetten :P. Eerst ff uitivnden wat de precedure om te wisselen ook al weer was voordat ik voor niks credits uitgeef :P
Zit een 75% bij mij op. :+

• wontcachme

wontcachme

Als ik het goed heb gaat de crew die nu op de T34 zit mee naar de tier 8 en de M103 krijgt een nieuwe crew. Alleen jammer de M103 minder crew heeft waardoor ik die crew straks niet kan jatten :P. Ga de M103 toch niet spelen :P

EDIT:
Mijn crew op de T34 zal gedurfd spelen zonder angst. Mijn Commander heeft de ballen om overal in te vliegen (zijn naam is Balls) en mijn loader is een drugs gebruiker (zijn naam is Pott).

Nu maar eens kijken welke skills op welke plek ik ga zetten bij mijn crews. Zoveel mogelijk de perks ontwijken als laatste omdat die pas bij 100% werken.

[Voor 32% gewijzigd door wontcachme op 29-03-2012 20:41]

Hydra schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Afhankelijk van welke tank ik rij. Als ik in een TD rij hoop ik op wide-open maps waar ik goed kan snipen. In m'n IS hoop ik op city maps. Helaas krijg ik ze meestal omgekeerd :D
Vind de meeste maps eigenlijk wel leuk, soms ligt het er wel aan welke tank ik rij maar over het algemeen kan ik op elke map wel leuke potjes hebben :)
[...]

Jawel, want jij kan daarna nog doorknallen terwijl de fransen minimaal 30s staan te reloaden en kwetsbaar zijn. Tel daarbij de niet bestaande armor op en je hebt een tank met veel schade, maar ook door alles te killen.

Ben erg benieuwd naar de nerfs van de fransen, heb er op de test server niet mee gespeeld.
wontcachme schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:48:
[...]

In randoms probeer ik ook gewoon als een team te spelen. Kwestie van opletten wat er gebeurt en helpen waar nodig (ook al zijn ze de verkeerde kant op gegaan). En gewoon bij elkaar in schotsafstand blijven.
Zo speel ik randoms ook, helpen waar kan en gewoon het beste ervan maken. Dan kun je prima scores krijgen hoor, ook met verliezen :)
Deadsy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:50:
Denk dat ik mijn aanschaf van de IS4 nog iets uitstel.

Grotendeels omdat als ik hem nu haal ik pakweg 30k van mijn free xp moet gebruiken en de Sovjet tree change komt pas in 7.3 en 7.2 is nog niet uit.
Dus ik spaar nog even wat XP op zodat ik zo min mogelijk (liefst geen) free xp moet gebruiken en haal hem dan denk ik zodra 7.2 er is en gebruik de free xp dan voor wat upgrades.
Goede keus, zo kun je dat het beste aanpakken en dan heb je straks een al iets geupgrade IS4 :)
E50 heb ik erg veel plezier mee, speel er enkel in randoms mee en hoewel totaal niet winstgevend (minst winstgevende tank die ik heb) is het erg leuk om er toch wat potjes mee te doen.
T32 heeft van 7.1 een flinke klap gehad maar vooralsnog een van de leukste tier VIII heavy die ik heb. De KT is ook erg leuk maar ze zijn heel verschillend :)
E100/Maus, omdat ik tier X's heel erg leuk vind en deze toch wel erg hun eigen stijl hebben die me na 500+ battles in allebei nog steeds aanspreekt.
50 120 vind ik ook een toppertje, betere MM dan de 50b maar stukken beter dan de 50 100 (en je maakt er ten minste nog winst mee als je goede potjes speelt, dat lukt je op de 50 100 met geen mogelijkheid).
Angeloonie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:55:
[...]

Gisteren ook een potje gehad met 2x AMX50B en een BatChat in mijn team. Op 1 kill na (moi :*))waren alle 14 kills door die 3 gasten gemaakt (werkten ook samen). Lijkt me duidelijk dat er dan iets niet goed gaat in de balance met die tanks.
Dat zegt niet alles, in mijn platoons zijn we vaak goed voor zo'n 10 kills gemiddeld met uitschieters naar 12.
Een enkele keer 13 kills met het platoon gehaald in een heel potje als top tiers zijnde. Uitzonderlijk maar dat kan ook gehaald worden door platoons bestaande uit andere tanks :)
[...]

Gefeliciteerd, de Maus is inderdaad een erg leuke tank.
Heeft best wel een learning curve maar echt geniaal :)
Zelf heb ik inderdaad Spall Liner, de Maus is al erg accuraat en door de dikte is de Spall Liner aardig effectief.
TRX schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:18:
The update 7.2 is due to be released for the European community on March 30. Maintenance will be held on the game server on March 30 from 07:00 CEST (05:00 GMT) till 15:00 CEST (13:00 GMT). Global Map and Clan Wars will be unavailable from March 30th, 05:15 CEST (03:15 GMT) till March 31th, 05:15 CEST (03:15 GMT).
Nice! Ben benieuwd.

Wel weer stom dat ik kan spelen CW's eruit ligt, was onlangs ook al zo..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Hydra
Oeh! Had toch m'n IS crew nog, kon ze niet vinden in de barracks om een of andere reden. Anywho, heb nu de IS-3 met de BL-9 en damn wat een lekker tankje! Dinged heel veel vanaf de voorkant en die gun penetrate hardstikke lekker!

• TRX
Hydra schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:41:
Oeh! Had toch m'n IS crew nog, kon ze niet vinden in de barracks om een of andere reden. Anywho, heb nu de IS-3 met de BL-9 en damn wat een lekker tankje! Dinged heel veel vanaf de voorkant en die gun penetrate hardstikke lekker!
:Y

nog 2k xp en ik kan mn is4 researchen :D

done *O* *O* *O* *O*

[Voor 4% gewijzigd door TRX op 29-03-2012 22:46]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Soms heb je echt potjes waar echt alles goed gaat! Eerst met nagenoeg al m'n tanks de allereerste battle voor de x2 gewonnen (vraag niet hoe soms :X), en nu m'n beste potje EVER in mijn Tiger.

Heerlijk teamwork hier, en doordat de low tiers iedereen aan het afleiden waren, kon ik ze een voor een uitschakelen _O_

En m'n allereerste Billotte's Medal en 3e Boelter's Medal :*)

[Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2012 22:31]

• Hydra
Zo! Net een epische battle op m'n IS-3, wat een lekkere tank is dat zeg! Ik was de enige heavy in ons team, andere team had er 5. Toch gewonnen! :D Wwas top dog en je ziet gewoon andere tanks denken "fuck dit" :D

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Ze gaan het spel er niet leuker op maken: tier 6 meds gaan 200k credits meerkosten. Veel dingen hebben [veel] meer XP nodig, onderdelen gaan meer kosten.

Leuk voor premium, minder leuk voor de mensen die het gratis spelen.

Ik zie het nog wel gebeuren dat ik ermee stop, de lol begint er langzaam vanaf te gaan....

• wsLy
Daarstraks echt lekkere teamwork in een random game, gezamelijk pushen. Het andere team kon gewoon niks doen tegen deze push haha, een groep via links en een aantal via het midden en rechts om eventuele rushers tegen te houden en te kijken of hun main group via die kant zou gaan.

Stichting Hobbyserver

• Hydra
Oh, en ik had 1869XP in die game hierboven, jammer dat dat niet m'n eerste potje was :P

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Nox

Noxiuz

Hehehe :P

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Hydra
En op een map waar de Marder goed uit de verf komt. Wat was de eindstand? :)

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

psychoclown schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:40:
E50 heb ik erg veel plezier mee, speel er enkel in randoms mee en hoewel totaal niet winstgevend (minst winstgevende tank die ik heb) is het erg leuk om er toch wat potjes mee te doen.
T32 heeft van 7.1 een flinke klap gehad maar vooralsnog een van de leukste tier VIII heavy die ik heb. De KT is ook erg leuk maar ze zijn heel verschillend :)
  • Laseren, scouts neerzappen en snel naar een andere sniping positie verplaatsen met een E-50 blijft iets apart.
  • Met T32 heb ik moeite in een Tiger II en zelfs met de Object 704. Het dingt teveel en als ik van mijn heuvel naar beneden storm om een low hp T32 frontaal te pakken, dan hangt mijn gun veel te hoog tov de hull.

• Gizzy
Weet iemand of de huidige downtime betekent dat ze nu met de patch 7.2 install bezig zijn?

• User
  • Registratie: Juli 2006
Gizzy schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:00:
Weet iemand of de huidige downtime betekent dat ze nu met de patch 7.2 install bezig zijn?
Oh goodie.

Lees deze pagina eens terug?

• Appel
Gizzy schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:00:
Ja.

• Joindry

Joindry

Dan dit weekend eens goed nadenken over welke nieuwe skills ik waar ga opduwen en vooral welke skills ik wil inruilen. de 100% cammo op mijn VK B mag best verdwijnen. Mijn IS-7 heeft ook 100% cammo, repair en zit halverwege fire EX. Maar die skills vind ik allemaal wel leuk.

Kon je in de beta ook hiermee al spelen? Kwam dit nog een beetje gebalanceerd over?

• Gizzy
Balen zeg, was net van plan om mijn T34 te kopen. Och ja dan maar mijn goud bewaren voor de premium Rus die er nog ooit aan zit te komen.

• Appel
Gizzy schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:12:
[...]

Balen zeg, was net van plan om mijn T34 te kopen. Och ja dan maar mijn goud bewaren voor de premium Rus die er nog ooit aan zit te komen.
Als je dan een premium tank wilt kopen, ga voor de Lowe. Maar het kan absoluut geen kwaad om te kijken hoe goed de nieuwe Rus wordt :)

• Gizzy
Ik had de T34 zeg maar met maar relatief weinig xp conversie kunnen unlocken, maar 130k exp had ik moeten omzetten voor de T34 en dan had ik de m103 en de t34 prem gehad. Had ik wel de moeite gevonden. Ben nu dus gewoon net te laat. Was gisteren freaking laat thuis, anders had ik het toen nog gedaan.

• TRX
zelfs de website is niet bereikbaar :o

• bigbeertje89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2017
Gizzy schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:42:
Ik had de T34 zeg maar met maar relatief weinig xp conversie kunnen unlocken, maar 130k exp had ik moeten omzetten voor de T34 en dan had ik de m103 en de t34 prem gehad. Had ik wel de moeite gevonden. Ben nu dus gewoon net te laat. Was gisteren freaking laat thuis, anders had ik het toen nog gedaan.
Zat in hetzelfde schuitje, heb T32 unlocked met xp vanaf T29 en toen 180k XP omgezet voor zo'n 7-8k gold (nog altijd 2/3 van 12k die ie nieuw kost). Tsja, beetje bitter in jouw situatie dan. Het ging ineens on-WG snel :P. Weet alleen niet of ie 't waard is voor 12k gold, als de Löwe 12,5k is.

• wontcachme

wontcachme

Lol, kan 7.2 al downloaden door de url aan te passen :P

Patch

normal - http://cdn1.worldoftanks....to/WoT_0.7.2_eu_patch.exe
torrent - http://cdn1.worldoftanks.....7.2_eu_patch.exe.torrent

Full game

Normal - http://cdn1.worldoftanks....to/WoT_0.7.2_eu_setup.exe
Torrent - http://cdn1.worldoftanks.....7.2_eu_setup.exe.torrent

[Voor 28% gewijzigd door wontcachme op 30-03-2012 11:23]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

straks thuis gelijk even aanzetten voordat de servers weer overbelast zijn...

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee