All that matters has no mass
Ga denk ik toch maar PII en GW panther kopen door Is7 te verkopen ondanks dat ik het eigenlijk gepland had om de T34 te kopen. Dat ding staat alleen maar stof te verzamelen.
Update: Zo install is klaar. All ready to tank.
[ Voor 95% gewijzigd door Gizzy op 30-03-2012 11:36 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Nu nog is gaan kijken wat ik qua skills/perks ga doen. Is me nog niet echt duidelijk welke nu wel/niet zin hebben op de verschillende type tanks...
Die brothers in arms lijkt me zowieso wel goed, een soort van extra ventilation.
lachuh!!!wontcachme schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:19:
Lol, kan 7.2 al downloaden door de url aan te passen
Patch
normal - http://cdn1.worldoftanks....to/WoT_0.7.2_eu_patch.exe
torrent - http://cdn1.worldoftanks.....7.2_eu_patch.exe.torrent
Full game
Normal - http://cdn1.worldoftanks....to/WoT_0.7.2_eu_setup.exe
Torrent - http://cdn1.worldoftanks.....7.2_eu_setup.exe.torrent
en bedankt!
zojuist geinstalleerd
http://worldoftanks.eu/en/release_notes
[ Voor 6% gewijzigd door TRX op 30-03-2012 11:44 ]
Nu komt 0.7.2 uit en ben ik geband tot 31 maart. KUT
Hoe ook: gisteren de T34 in mijn garage geparkeerd. Ik was helemaal niet van plan om te spelen gisteren maar zag dat 7.2 vandaag wordt uitgerold. Ik moest nog 1,5 miljoen credits hebben en kon een hoop halen met de Löwe. Toch moest mijn Jagdpanther uit de garage om het verschil bij te leggen.
Ik heb op de valreep dus nog een T34 en T30 (die had ik eerder al gekocht) kunnen halen voor het maximale voordeel.
Voor 7.3 ben ik al bijna helemaal voorbereid; ik moet alleen de KV en KV-3 een keer terugkopen, maar dat moet wel lukken in de komende maanden.
Straks kan ik op een rustig temp verder met het grinden van de Lorraine en de ARL 44 en kan ik wat credits verzamelen voor mijn Jagdtiger.
Misschien dat ik eindelijk eens in de Duitse heavy tree begin. Sinds ik mijn eerste Maus tegenkwam in de Beta wil ik die tank al hebben. Vrees ik dat ik wel helemaal bij de 35t moet beginnen, dus dat wordt een lang proces.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
ik had je een wat langere ban periode gegevenmagnifor schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:43:
Fuck, gisteren sloeg de verveling toe heb ik mijn eigen team members gekild. Ik weet, lame, maar er zijn ergere dingen in de wereld.
Ik weet dat het niet netjes is maar kom op, het is niet het einde van de wereld. Het was ook maar eenmalig. Gisteren sloeg de verveling toe en had gewoon eenmaal zin om te klootviolen Ik accepteer mijn straf maar langere ban zou te veel van het goeie zijn. Bij herhaling kan ik het wel begrijpen.
Anoniem: 444472
Idd. Kwam er laatst ook weer een (TKer) tegen, wat voeren jullie ertegen uit? Was lage tiers (met Tetrarch) dus ik heb 'm gedetracked en ben weggereden. Eigenlijk zou je gewoon een HE richting z'n gun moeten slingeren...?
@patch 7.2 die iedereen al binnen heeft gehengeld: kan je dan nu spelen of ..?
Eigen schuld, dikke bult! Mocht je nog blauw zijn zodra je ub-banned ben dan wordt het ook nog leukmagnifor schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:43:
Fuck, gisteren sloeg de verveling toe heb ik mijn eigen team members gekild. Ik weet, lame, maar er zijn ergere dingen in de wereld.
Ik was gister de hele dag aan het werk, s'avonds in Alkmaar geweest voor het voetballen. Dus ik ben niet aan spelen toe gekomen, maar gelukkig heb ik al mijn 7.2 en 7.3 tree-change tanks al klaar staan.
Hangt van de situatie af. In mijn tier 6 medium ga ik niet op onze tier 10 of arty lopen schieten omdat ze blauw zijn. Echter zit ik in mijn tier 10 en een van onze lage tanks (tiger oid) is blauw dan wil ik er soms nog wel een shell in pompen.Anoniem: 444472 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:57:
[...]
Idd. Kwam er laatst ook weer een (TKer) tegen, wat voeren jullie ertegen uit? Was lage tiers (met Tetrarch) dus ik heb 'm gedetracked en ben weggereden. Eigenlijk zou je gewoon een HE richting z'n gun moeten slingeren...?
[ Voor 35% gewijzigd door Appel op 30-03-2012 11:59 ]
een tk kan namelijk ook wel eens gebeuren zonder dat je dat wilde. het gebeurd mij wel eens dat ik met arty schiet en dat er dan eentje mijn doel ramt.... als ik de hele map overschiet is mijn shell wel even onderweg en dan kan je zoiets niet voorkomen. wel point ik mijn target van te voren, maar veel spelers letten daar niet op.

uh.....alle skills zijn weg

Skills zijn gereset. De hoeveelheid XP bestaat nog, maar je moet alles opnieuw selecteren omdat er nu 22 zijn ipv de 3 eerstTRX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:27:
t34 premium en de m103.... crew op 100% zonder extra skills
uh.....alle skills zijn wegook van mn type
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
idd....
toen ik net connecte was ik de 20ste online pers secs later 35....nu 350
ik wacht nog even tot er wat meer online zijn
dus alle xp die je hebt gebruikt voor crewtraining is dus gewoon wegwontcachme schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:28:
[...]
Skills zijn gereset. De hoeveelheid XP bestaat nog, maar je moet alles opnieuw selecteren omdat er nu 22 zijn ipv de 3 eerst

Dat zeg ik toch niet?TRX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:32:
dus alle xp die je hebt gebruikt voor crewtraining is dus gewoon weg
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ik selecteer ze net opnieuw voor mn type..... en zie dat repair gelijk op 100% staat
ze hadden ze beter gekoppeld kunnen laten, maar goed..... dit scheelt weer een hoop werk
1
2
3
| Repair costs increased: E-75: *(+8%) XP costs decreased: E-75: 163490>>>154000 Vehicle costs decreased: E-75: 3561000>>>3480000 |
Repair: Ik maak al elke ronde verlies met m'n E-75, dat wordt nu dus nóg meer.. WTF? Die shells kosten fucking 1K per stuk.. Schiet er meer dan 10 af en je maakt al verlies
XP/Costs: Heb hem echt nét, anders had ik wel even gewacht
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
magnifor schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:43:
Lol...smurfen potjesmagnifor schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:47:
Tot nu toe twee potjes kunnen spelen, 9 vs 9?
[ Voor 46% gewijzigd door Sapstengel op 30-03-2012 12:53 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
om te schieten, maar ook om op te schieten merk ik net met mn type....
t-50-2 rijdt iets minder goed dan voorheen. de wendbaarheid, het snelle daarvan is er een beetje uit
[ Voor 82% gewijzigd door TRX op 30-03-2012 13:33 ]
Zelfde in mijn T-54 (met 100% repair): ik detrack een andere T-54 en hij staat een volle 10 seconden te repareren. Hij doet hetzelfde bij mij: 4/5 seconden en ik ben weg.
Hoe ook: ik zat zelf te denken aan eerst repair en daarna een perk op elke crewmember. Hoe denken jullie erover?
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
There is no place like 127.0.0.1
Huiswerk voor de economie aanpassingen in 7.2, de HELE economie heeft een buff gekregen. Dit is echter niet duidelijk van tevoren gecommuniceerd. Daarop zijn wel een paar balancing veranderingen los gelaten, die aanpassing heb jij in code tags staan.Angeloonie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:44:
FUUUUUUUUUUUU
code:
1 2 3 Repair costs increased: E-75: *(+8%) XP costs decreased: E-75: 163490>>>154000 Vehicle costs decreased: E-75: 3561000>>>3480000
Repair: Ik maak al elke ronde verlies met m'n E-75, dat wordt nu dus nóg meer.. WTF? Die shells kosten fucking 1K per stuk.. Schiet er meer dan 10 af en je maakt al verlies
http://overlord-wot.blogs...game-economy-changes.html
Perks werken alleen als ze 100%, vergeet dat niet he!BramSd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:32:
Hoe ook: ik zat zelf te denken aan eerst repair en daarna een perk op elke crewmember. Hoe denken jullie erover?
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Ik vind de ban te kort, sorry.magnifor schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:43:
Een permaban van WoT is ook niet het einde van de wereld.magnifor schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:56:
Ik weet dat het niet netjes is maar kom op, het is niet het einde van de wereld. Het was ook maar eenmalig. Gisteren sloeg de verveling toe en had gewoon eenmaal zin om te klootviolen Ik accepteer mijn straf maar langere ban zou te veel van het goeie zijn. Bij herhaling kan ik het wel begrijpen.
Ik heb 1 keer een teamkiller afgemaakt. Die was op Malinkova in een tier 1/2 battle iedereen af aan 't knallen. Als hij blue is mag je 'em zonder repercussions afschieten. Daarvoor niet.Anoniem: 444472 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:57:
Je wordt echt niet blauw van een enkele shell in een medespeler.TRX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:03:
beetje jammer om een smurf kapot te schieten....
een tk kan namelijk ook wel eens gebeuren zonder dat je dat wilde. het gebeurd mij wel eens dat ik met arty schiet en dat er dan eentje mijn doel ramt.... als ik de hele map overschiet is mijn shell wel even onderweg en dan kan je zoiets niet voorkomen. wel point ik mijn target van te voren, maar veel spelers letten daar niet op.
[ Voor 84% gewijzigd door Hydra op 30-03-2012 14:13 ]
https://niels.nu
dat kan dus wel; had laatst terwijl we aan het cappen waren dat er een verdediger aan kwam rijden, een teammate kwam er net lekker voorrijden(waarom geen idee) shell in zn achterkant en boem in een keer blauw.Hydra schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:11:
Je wordt echt niet blauw van een enkele shell in een medespeler.
Stond 'ie in de cirkel?blueice85 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:31:
dat kan dus wel; had laatst terwijl we aan het cappen waren dat er een verdediger aan kwam rijden, een teammate kwam er net lekker voorrijden(waarom geen idee) shell in zn achterkant en boem in een keer blauw.
Ligt aan waar en vooral wanneer, denk ik, gisteren ook gezien van één, tijdens de cap, 1 teamkill en meteen blauw.blueice85 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:31:
[...]
dat kan dus wel; had laatst terwijl we aan het cappen waren dat er een verdediger aan kwam rijden, een teammate kwam er net lekker voorrijden(waarom geen idee) shell in zn achterkant en boem in een keer blauw.
Daardoor wel mooi verloren
Victory!
Battle: Malinovka vrijdag 30 maart 2012 14:32:39
Vehicle: T110E5
Experience received: 1.894
Credits received: 96.223
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Confederate, Steel Wall, Sniper
12 hits ontvangen, alleen schade door arty splash en 25 shells verschoten met 24 hits. Dat op de hill van campinovka

Ik dacht dat iedereen de T110 triest vond? De M103 zou juist top zijn daarentegen?wontcachme schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:47:
Holy fucking hell de T110 is geweldig.
Victory!
Battle: Malinovka vrijdag 30 maart 2012 14:32:39
Experience received: 1.894
Credits received: 96.223
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Confederate, Steel Wall, Sniper
12 hits ontvangen, alleen schade door arty splash en 25 shells verschoten met 24 hits. Dat op de hill van campinovka
Doe een shitload aan schade op dit moment. Net een potje met 7000dmgJeebeekje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:56:
[...]
Ik dacht dat iedereen de T110 triest vond? De M103 zou juist top zijn daarentegen?
Ik persoonlijk ga bij elke tank eerst weer voor repair, de rest zal een beetje afhangen of het een Heavy, Medium, Light/Scout gaat worden.BramSd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:32:
Over die nieuwe crew skills, is het nog altijd aan te raden om eerst voor Repair te gaan en daarna voor een nieuwe? Ik merkte onlangs namelijk nog in de T30 hoe beroerd het is als je crew niet op 100% repair staat. Je bent echt een sitting duck dan.
Zelfde in mijn T-54 (met 100% repair): ik detrack een andere T-54 en hij staat een volle 10 seconden te repareren. Hij doet hetzelfde bij mij: 4/5 seconden en ik ben weg.
Wat betreft de "Brothers in arms" perk wat ik begrijp is dat deze bij 100% aangaat als al je crewmembers leven, is er 1 dood dan werkt deze al niet meer...
Voor de reast van de perks geldt dat ze eerst op 100% moeten staan voordat ze het überhaupt doen.
[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 30-03-2012 15:00 ]
Kloptshockwae schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:58:
[...]
Ik persoonlijk ga bij elke tank eerst weer voor repair, de rest zal een beetje afhangen of het een Heavy, Medium, Light/Scout gaat worden.
Wat betreft de "Brothers in arms" perk wat ik begrijp is dat deze bij 100% aangaat als al je crewmembers leven, is er 1 dood dan werkt deze al niet meer...
Zoals welke?Yammie74 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:56:
Werk aan de winkel, niet alle mods werken meer zoals voorheen
BIA ziet er niet echt betrouwbaar uit, gaat weg wanneer een crewlid dood is.
[ Voor 43% gewijzigd door Nemean op 30-03-2012 15:05 ]
OverTargetMarker werkt niet meer naar behoren bij mij.
People as things, that’s where it starts.
je bent niet de enige, is pas net over de helft en ben al bijna drie kwartier bezigVasZaitsev schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:11:
Ik moet nog een half uurtje wachten totdat ie klaar is, lang leve langzaam downen...
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Gaat het niet sneller via de link die hier gepost is?thijsco19 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:15:
[...]
je bent niet de enige, is pas net over de helft en ben al bijna drie kwartier bezig
wontcachme schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:19:
Lol, kan 7.2 al downloaden door de url aan te passen
Patch
normal - http://cdn1.worldoftanks....to/WoT_0.7.2_eu_patch.exe
torrent - http://cdn1.worldoftanks.....7.2_eu_patch.exe.torrent
Full game
Normal - http://cdn1.worldoftanks....to/WoT_0.7.2_eu_setup.exe
Torrent - http://cdn1.worldoftanks.....7.2_eu_setup.exe.torrent
[ Voor 49% gewijzigd door Yammie74 op 30-03-2012 15:18 ]
ik gebruik de torrent.Yammie74 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:18:
[...]
Gaat het niet sneller via de link die hier gepost is?
[...]
Weet iemand trouwens of premonition nou voor 1x geldt, of dat hij nadat je gezien bent ook uit gaat. Want anders heb je er ook niks aan als een suicide scout je spot en premonition blijft aan staan..
[ Voor 41% gewijzigd door FikkieHo op 30-03-2012 15:32 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
The first offer in April is dedicated mainly to M4 Sherman. This special ends on April 2nd at 6:30 CEST (4:30 GMT). During this weekend, you can benefit from:
50% off in the following tanks:
M4 Sherman
M4A3E8
M4A3E2
Additionally, you will receive x3 experience for the first victory of the day.
met een m40 betekent 1 shell best veelHydra schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:11:
[...]
Je wordt echt niet blauw van een enkele shell in een medespeler.

Bedoel je sixth sense?FikkieHo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:31:
Weet iemand trouwens of premonition nou voor 1x geldt, of dat hij nadat je gezien bent ook uit gaat. Want anders heb je er ook niks aan als een suicide scout je spot en premonition blijft aan staan..
Enables the Commander to identify whether the vehicle is detected by the enemy. An indicator appears on your UI for a short time when you get spotted by the enemy. There is a slight delay between the time you are actually detected and when the indicator appears on your UI. The indicator turns off after a few seconds whether you are still detected or not. There is no indicator to show whether or not you have become hidden again.
Many players have mentioned they'd prefer the indicator to remain on for as long as the enemy detects you, but that is not how it currently works.
Het enige waarvoor het goed is, is wanneer het brandt, dan ben je zeker dat je gespot bent. Voor TD's is dit best nutteloos dan, je kan nooit tijdig wegrijden. Heel mss kan je dit nog gebruiken als scout, vanaf je lampje brandt snel omdraaien en veilige oorden opzoeken.
Die BIA, was dit 1% extra per member die het heeft geresearched?
Dus als ik het met twee members doe in mijn 6 man sterke ferdi (+vents), heb ik 118% op alle crew? Of geven ze zichzelf geen +1%?
Wat mij betreft zitten er best wel wat waardeloze skills tussen
+5Joindry schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:51:
Wauw als die zo inderdaad werkt is ie best nutteloos. Het duurt even, dus waarschijnlijk hebje tegen dan al een shell geïncasseerd. En je weet ook al niet zeker wanneer je terug safe bent.
Het enige waarvoor het goed is, is wanneer het brandt, dan ben je zeker dat je gespot bent. Voor TD's is dit best nutteloos dan, je kan nooit tijdig wegrijden. Heel mss kan je dit nog gebruiken als scout, vanaf je lampje brandt snel omdraaien en veilige oorden opzoeken.
Die BIA, was dit 1% extra per member die het heeft geresearched?
Dus als ik het met twee members doe in mijn 6 man sterke ferdi (+vents), heb ik 118% op alle crew? Of geven ze zichzelf geen +1%?
Wat mij betreft zitten er best wel wat waardeloze skills tussenrepair en cammo zullen toch favoriet blijven denk ik.
Maar alle crewmembers moeten de skill op 100% hebben. Mocht 1 van de crew uitvallen dan verdwijnt de bonus voor je hele crew.
haha, niet voor de fransen dan, waar je crew al doodvalt van zodra je zelf een schot lost (ongeveer dan toch)Appel schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:55:
[...]
+5
Maar alle crewmembers moeten de skill op 100% hebben. Mocht 1 van de crew uitvallen dan verdwijnt de bonus voor je hele crew.
Of voor de IS-lijn waar je continu de driver moet doen verrijzen.
En alle hatches in het algemeen zullen ook nog meer populair worden dan

en dat noemen ze dan nog een tier 9 gun
[ Voor 27% gewijzigd door TRX op 30-03-2012 16:07 ]
Dat heeft elke tank wel. Bouncde straks met een AP shell van mijn m40/43 op een vk2801TRX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:06:
t34 is idd stukken minder leuk..... 2 bounces op een m6
en dat noemen ze dan nog een tier 9 gun

So far, T110 is gigantisch overpowered of hij speelt gewoon geweldig als je de Patton goed kent. Ik bounce gigantisch veel op mijn hull, deel veel schade uit en goede accuratie
Best game so far: http://dl.dropbox.com/u/5...-T110_malinovka.wotreplay
[ Voor 30% gewijzigd door wontcachme op 30-03-2012 16:26 ]
Victory!
Battle: Fisherman's Bay vrijdag 30 maart 2012 16:33:05
Vehicle: T32
Experience received: 3.240 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 32.784 (compensation for damage caused by allies: 730)
Battle Achievements: Mastery Badge: III Class, Reaper, Sniper
en minder irritante randoms tot nu toe
btw. na de laatste te hebben afgeknald, gooit onze eigen grille een shell op mij..... dood.... per ongeluk. zo makkelijk gaat dat dus
[ Voor 21% gewijzigd door TRX op 30-03-2012 16:43 ]
Ik oneshot of twosot de een na de ander [ook tier 4] met mijn KV, maar ze bouncen bijna allemaal op mij.
Heb al een mastery-ace badge, voor de PIII: ik ging eens voor de lol rushen: 4 kills, 2 damaged en base-cap.
De minimap heeft iconen dat je nu zeker weet dat er een heavy in A1 zit.
De effecten maken de game nog zwaarder dan wat hij al was.
En de MatchMaking lijkt wel verslechterd. 2x T95 vs 2 tier 7s.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Vorige keer had ik 100% repair en 90% camo. Nu heb ik sixth sense, brothers in arms, enz enz maar snap er geen kut van.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Battle: Province vrijdag 30 maart 2012 17:54:33
Experience received: 1.930
Credits received: 103.002
Battle Achievements: Boelter's Medal, Steel Wall, Top Gun
Damn

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Mee eens, tenzij die persoon in het wilde weg gaat knallen natuurlijk. Anders is het nog altijd leuk kanonnenvoer wat een aantal kogels voor mij kan opvangen mocht het nodig wezenTRX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:03:
beetje jammer om een smurf kapot te schieten....
Zorg dat elk schot telt dan kun je met 10 schoten met gemak minstens 3000 damage doen (wat zorgt voor aardig wat credits).Angeloonie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:44:
FUUUUUUUUUUUU
code:
1 2 3 Repair costs increased: E-75: *(+8%) XP costs decreased: E-75: 163490>>>154000 Vehicle costs decreased: E-75: 3561000>>>3480000
Kan ik me niks van herinneren, voor zover ik weet was het altijd al de bedoeling dat je alle crew exp als free crew exp zou krijgen bij de patch.Joindry schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:51:
Das dan wel leuk meegenomen. Dat je nu bij het veranderen van skill geen XP gaat kwijtspelen. Zoals initieel was aangegeven door WG.
Wat verwacht je dan? Dat is net als verontwaardigd zijn dat je niemand online ziet met de Wii U terwijl je een van de eerste bent die zo'n ding in huis heeft.Nemean schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:51:
Ik ben nog niet zo te spreken over de nieuwe patch.
En de MatchMaking lijkt wel verslechterd. 2x T95 vs 2 tier 7s.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
De vergelijking die je maakt raakt kant nog wal. Het feit is dat er heel wat mensen online zijn (zie je garage maar) en je gaat mij niet vertellen dat met gemiddeld 50.000 mensen online er perse 2 tier 9s tegen 2 tier 7s opgesteld moesten worden. WarGaming is gewoon beroerd bezig met hun matchmaker.psychoclown schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:17:
[...]
Wat verwacht je dan? Dat is net als verontwaardigd zijn dat je niemand online ziet met de Wii U terwijl je een van de eerste bent die zo'n ding in huis heeft.
Om nog even 1 extra leuke toe te voegen, een M7 Priest tegen een GW-Tiger.
[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 30-03-2012 19:31 ]
En als ik een keer schade doe dan is het 250dmg met een 400dmg gun

Je moet het apparaat echt als een TD spelen, dan gaat het nog wel. Ik heb daarnet 50k er mee verdiend... veel is het niet maar ja.wontcachme schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:51:
De T34 zuigt!. Heb er nu 5 potjes in gespeelt en de hoogste credits waren 25k![]()
. Aimen zuigt en ik wordt elke keer gespot zonder dat ik iets zie...............
En als ik een keer schade doe dan is het 250dmg met een 400dmg gun![]()

if it is not broken, don't fix it!
/facepalms!oosterhofjf schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:22:
Heb ik afgelopen tijd onder een steen geleefd of hebben ze alle viewrange veranderd? Er komt nu niks meer boven de 400m viewrange uit. Daar gaan mijn 5 miljoen scout medals
De stats zijn nu voor een 100% crew, ipv voor een 133% crew. Voor zover ik weet is dat al vaker langsgekomen.
[ Voor 6% gewijzigd door User op 30-03-2012 20:26 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Ja, dat kan.Appie Heijn schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:32:
Heb ik iets gemist. Al mijn crew staat nu helemaal zonder skills. Kan ik de gewenste skills weer aanklikken? Ik had namelijk het gross op 90% zitten van een bepaalde skill.
Ik ben onder de steen uitgekomenUser.tmp schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:26:
[...]
/facepalms!
De stats zijn nu voor een 100% crew, ipv voor een 133% crew. Voor zover ik weet is dat al vaker langsgekomen.
2 vraagjes:
1. voor spotters zoals tier 9 meds en tier 5 light. Hoe interessant is het om binocs and coated erop te zetten?
2. Mijn batchat was/is enorm leuk en zit eraan te denken om nog een medium te pakken. Welke van de overige 3 landen is het leukst? Ik hou ervan om te spotten, tankjes omcirkelen en snipen.
Spotten: Pattonoosterhofjf schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:34:
[...]
Ik ben onder de steen uitgekomenben benieuwd naar ervaringen in de veranderingen in het spel.
2 vraagjes:
1. voor spotters zoals tier 9 meds en tier 5 light. Hoe interessant is het om binocs and coated erop te zetten?
2. Mijn batchat was/is enorm leuk en zit eraan te denken om nog een medium te pakken. Welke van de overige 3 landen is het leukst? Ik hou ervan om te spotten, tankjes omcirkelen en snipen.
Circlen: T-54 en in mindere mate de Patton
Snipen: E50 en in mindere mate de Patton
Je kan mijn voorkeur wel zien.
Ik merk het
[ Voor 16% gewijzigd door Appie Heijn op 30-03-2012 20:41 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Vanavond echt maar 1 fatsoenlijk potje gehad, maar voor de rest is het vooral een kwestie van je eigen tankje in tact houden ongeacht of teamgenoten van je onder vuur liggen.
* Hydra is gefrustreerd
[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 31-03-2012 21:10 ]
OTM zit ingebakkengarathane schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:39:
Heeft iemand al enig idee hoe OTM en andere mods te laten werken ?
En mods is toch ehtzelfde als 7.1.1 stijl, alleen sommige mods updaten
Ik vind OTM maar bijzonder irritant, als ik eerlijk ben.wontcachme schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:52:
[...]
OTM zit ingebakken
En mods is toch ehtzelfde als 7.1.1 stijl, alleen sommige mods updaten
Veels te druk, en niet leuk: ik wil gewoon verrast worden door tier-heel-erg-hoog die om de hoek staat, vind ik veel leuker/realistischer dan op 200m al zien dat ik een blokje om moet rijden met mijn panzer III.
Al is het om diezelfde reden ook wel handig, ik word niet meer verrast door die tanks.
Maar, daarvoor bestond ALT ook al.
Dit is veel handiger. Je ziet de hp van een tank, de schade toegebracht, welke tank enz.... Veel makkelijker om prioriteiten te stellenVasZaitsev schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:55:
[...]
Ik vind OTM maar bijzonder irritant, als ik eerlijk ben.
Veels te druk, en niet leuk: ik wil gewoon verrast worden door tier-heel-erg-hoog die om de hoek staat, vind ik veel leuker/realistischer dan op 200m al zien dat ik een blokje om moet rijden met mijn panzer III.
Al is het om diezelfde reden ook wel handig, ik word niet meer verrast door die tanks.
Maar, daarvoor bestond ALT ook al.
Ik wil OTM terug per direct
Oh, weet iemand wat een oranje driehoekje betekent links van je crew-foto? Zie het soms staan, geen idee wat het doet/is.
Die crew member heeft het minste exp en krijgt dus het meesteNoxiuZ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:11:
Je ziet de nick niet. Als je in platoons werkt bijzonder irritant als je allemaal dezelfde tank hebt.
Oh, weet iemand wat een oranje driehoekje betekent links van je crew-foto? Zie het soms staan, geen idee wat het doet/is.
Sorry voor het gezeur, maar het zit nogal tegen vanavond...
Is in te stellenNoxiuZ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:11:
Je ziet de nick niet. Als je in platoons werkt bijzonder irritant als je allemaal dezelfde tank hebt.
http://dl.dropbox.com/u/5...a-T110_campania.wotreplayNoxiuZ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:00:
Oh Mother of god... Dat ziet er goed uit! Moet je wel een pooierlijk potje spelen denk... replay?
[ Voor 37% gewijzigd door wontcachme op 30-03-2012 22:27 ]
Ik vecht voornamelijk 1 op 1, alleen in mijn KV tegen een zooi lichte tanks [die stil blijven staan, de sukkels] wil ik wel eens een gangbang houdenwontcachme schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:04:
[...]
Dit is veel handiger. Je ziet de hp van een tank, de schade toegebracht, welke tank enz.... Veel makkelijker om prioriteiten te stellen
Het percentage is goed genoeg, schade toegebracht? als ik zie dat een tank van 75% naar 25% gaat door mijn schot, heb ik blijkbaar 50% eraf gemept
Naja, ieder zijn manier natuurlijk, ik moet er nog eventjes aan wennen.
Wel mega veel ghost shells! net even getelt en van de 14 schoten had ik 9 ghost shells ...
Ik heb juist de extra view range variant genomen. Zoveel sta ik niet stil in bosjes en sta ik toch stil dan schiet ik niet. Vergeet overigens niet dat er een 3sec delay in zit tussen gespot worden en het lampje!oosterhofjf schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:37:
6th sense is echt helemaal top! Ga met mijn t50-2 in een bosje zitten en schiet mn ammo op. Geen lampje? niet gespotgeweldig! ammo op tsja dan maar cappen XD 6 potjes gespeeld en laagste was 1000+
Wel mega veel ghost shells! net even getelt en van de 14 schoten had ik 9 ghost shells ...
Ik heb op alle heavy's, Mediums en Arty's BiA gedaan. Afhankelijk van de skill level eerst BiA of eerst repair. Maar het helpt wel flink wat. BiA icm rammer en ventilation op de T110 geeft een reload van 7.69 seconde. Sneller dan de patton en 2x zo snel als een top tier TD. Heerlijk!NoxiuZ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:57:
Zoveel perks zijn er niet die echt gunstig zijn. Brother in Arms is wel leuk maar de rest is vaak dat je bij bepaalde situaties nog een voordeeltje heb. Bijv. als je gun gemold is dat je dan nog iets beter kan aimen...
En eindelijk alle mods er weer op.
- Jimbo's schietdingen
- Grepa's tank icons
- XVM (player statistics + OTM)
- Zoom mod
- Scope Shadow
- Damagepanel
- Ingame klokken

En serieus, het waren er eigenlijk 12, want de laatste 5 HP werden 2x voor mijn neus weggekaapt

Kreeg gewoon applaus van de tegenstander die de score bijheild... "7!", "8!" "9!" "10!!!!"
Volgende game met PzIIIA: 6 kills

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 31-03-2012 00:45 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 31-03-2012 00:37 ]
Wie krijgen nieuwe aanmeldingen? GoT, HARDS, TAC of AreaXNemean schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:37:
Zo vitalGaming is verlaten, jullie krijgen over 3 dagen 4 nieuwe aanmeldingen.
Dit topic is gesloten.