[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.995 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ashrah schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:15:
[...]

Veel geluk, "geld" terugkrijgen van Wargaming ....... dat is net zoiets als water naar de zee dragen.
De gebruiker gaat tijdens de registratie gelijk akkoord met de voorwaarden en laat nou net in die voorwaarden staan dat ze niet aan refunds doen.

Zo was er iemand op de US server die had zijn kind op de pc gelaten, en die had de blijkbaar de duurste pakket gekocht, die kerel kwam terug en drukte op betalen en had blijkbaar niet door dat het een pakket was van zoveel dollar. Hij gevraagd om een refund, maar kreeg het niet. :+

Overigens het activeren van een premium account ook je eigen verantwoording volgens WarGaming. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 26-03-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik ga er niet van uit dat ze iets voor me doen, maar ik heb "omdat het kan" zojuist even een ticket aangemaakt. Ben benieuwd of ze er op gaan reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

MonkeySandwich schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:48:
Ik ga er niet van uit dat ze iets voor me doen, maar ik heb "omdat het kan" zojuist even een ticket aangemaakt. Ben benieuwd of ze er op gaan reageren :P
Waarschijnlijk krijg je zo'n heel mooi 'copy-paste' verhaaltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
MonkeySandwich schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:48:
Working as Intended ™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Appel schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Working as Intended ™
Working as Intended is a registered traded mark by Wargaming.net

Is ook wat ze zeiden als je per ongeluk je tank verkocht toen de bemanning er nog in zat. Nu hebben ze daar wel iets op verzonnen, maar voorheen was het geen probleem en gingen ze je ook niet helpen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Vrijdag heb ik overigens de T30 in mijn garage mogen parkeren. Op dit moment nog hele beroerde stats, maar dat trekt wel weer bij als ik de tank een beetje leer kennen.

Eerste potje was meteen leuk, alhoewel ik wel verloor. Was op Mines en ik was maar de heuvel op gereden omdat we alleen zware, trage tanks hadden naast 2 mediums en vanaf die heuvel heb ik heel wat dood en verderf kunnen zaaien voordat ik het loodje legde.
Dat laatste was wel een Mexican standoff tegen een IS-4 waarbij we allebei nog 1 schot nodig hadden om de ander om te leggen. Hij was net 0,0001 seconde eerder met vuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
BramSd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:10:
Vrijdag heb ik overigens de T30 in mijn garage mogen parkeren. Op dit moment nog hele beroerde stats, maar dat trekt wel weer bij als ik de tank een beetje leer kennen.

Eerste potje was meteen leuk, alhoewel ik wel verloor. Was op Mines en ik was maar de heuvel op gereden omdat we alleen zware, trage tanks hadden naast 2 mediums en vanaf die heuvel heb ik heel wat dood en verderf kunnen zaaien voordat ik het loodje legde.
Dat laatste was wel een Mexican standoff tegen een IS-4 waarbij we allebei nog 1 schot nodig hadden om de ander om te leggen. Hij was net 0,0001 seconde eerder met vuren.
MM al vents op die T30 zitten, anders had je gewonnen van die IS4 ;-)

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
T30 was full options, dus daar lag het niet aan. De IS-4 stond recht voor me, dus ik moest goed mikken. Terwijl mijn aim-circle kleiner werd schoot hij al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
BramSd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:10:

Ik had van het weekend op de test server een leuke stand off met een Object 704 op de test server. Het speelde zich af op de noord basis van Lakeville.

Situatie:

Ons team:

T30 (1200 HP)
S-51

Hun team:

Object 704 (1200 HP)

De 704 stond arty safe achter een gebouwtje, ik wist hun cap in te rijden en ging achter de destrucables staan. 704 schiet en raakt de destructable. Ik schiet en bounce. Gelukkig had ik nog wat cover, dus na een beetje bewegen sta ik weer veilig. Volgende schot schiet hij de destructable weer kapot en ik weet hem in zijn onderplaat te raken. Hij heeft nog 400 hp over. Zij reload was helaas sneller als de mijne, daardoor kon hij op mij schieten terwijl ik nog stond te reloaden. Ik wacht geen moment en trap het gas in. Rijd langs de andere kant van het gebouw.

Hij had 2 keuzes, dood gaan door mijn shell in zijn zij/reet. Of in de line of fire van arty te gaan staan.

Hij koos voor een combinatie van de 2 door in arty open te gaan staan draaien en een shell van mij in zijn flank te krijgen :P Leuk potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

net een e100 omgelegd met de t34 *O*

en een is4 en nog wat anderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
TRX schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:54:
net een e100 omgelegd met de t34 *O*

en een is4 en nog wat anderen :P
Je eerste tier 9? :) Dat zijn echt super potjes, want voor het eerst zit je zo in de matchmaking dat tanks nooit enorm veel beter als die van jou zijn maar grotendeels gelijk (Tier 9 kan soms een tier X aan).

Van het weekend inderdaad ook de IS-7, IS-4, T34 en T30 in een public gedubbeld :) Zo eerlijk om nadat de vijandige tier 9/10 dood is lekker die lagere tiertjes te pesten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Appel schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:00:
[...]

Je eerste tier 9? :) Dat zijn echt super potjes, want voor het eerst zit je zo in de matchmaking dat tanks nooit enorm veel beter als die van jou zijn maar grotendeels gelijk (Tier 9 kan soms een tier X aan).

Van het weekend inderdaad ook de IS-7, IS-4, T34 en T30 in een public gedubbeld :) Zo eerlijk om nadat de vijandige tier 9/10 dood is lekker die lagere tiertjes te pesten :Y)
Dat gevoel heb ik af en toe ook met de IS-3. Vooral door de snelheid van die tank kan je over het hele veld crossen om de gaten te dichten. Af en toe knal je gewoon het halve veld af.

Heb overigens wel gemerkt dat er een vervelende weakspot in zijn turret zit, die platte plaat boven de gun.Die heeft wel een enorme slope, maar is gemaakt van alu folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
User.tmp schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:42:
[...]

Yay, nog een held die de NL client gebruikt. :+ _/-\o_

Wat je er mee doet: Eigen keuze. 12k is niet superveel imo, maar als je het nodig hebt, dan convert je het toch lekker? ;)
Nou alle tekst is weer gewoon engels door een mod haha :p maar gebruikte wel de NL client, altijd lachwekkend die vertalingen :p.

Misschien dat ik morgen nog maar wat gold koop. Momenteel even XP aan het gainen met mijn Hetzer zodat ik de Stug kan unlocken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Appel schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:00:
[...]

idd mn eerste tier 9

heb alles er op zitten behalve de dikste motor... tis nu al leuk
maar hij gaat makkelijker stuk dan ik dacht :X

Victory!
Battle: Prokhorovka maandag 26 maart 2012 19:50:49
Vehicle: M40/M43
Experience received: 2.192 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 29.247
Battle Achievements: Reaper

zo wordt je als arty verrot gescholden en zo ben je de held van de dag :+

die penetration shells zijn leuk 8)

7.2?

http://worldoftanks.eu/news/1766-game-server-maintenance/

[ Voor 23% gewijzigd door TRX op 26-03-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hope so! Morgen als ik uit school kom maar eens kijken, ofja onder schooltijd maar eens kijken aangezien ik toch geen ruk te doen heb op school...

Morgen nog een beetje credit farmen en dan de stug kopen :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Zal 7.2 wel niet zijn. Dat kondigen ze altijd van te voren aan en de servers komen dan pas om 13:00 weer online. Ook is het altijd donderdag/vrijdag meen ik dat ze updaten.

Wat ze meestal wel doen is voorbereidende werkzaamheden eerder, dus al wat dingen aanpassen/updaten......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
@#@^&#)^@#&#!^!%% :( :( :( :( :(

Heb ik nét genoeg credits om mijn E-75 te halen, gaat de server er uit! :( ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zo zie je maar weer dat je constant dingen leert in WoT..

http://dl.dropbox.com/u/8...12_03_26_22_56_27_285.png

Met nog een paar tanks te gaan vast komen te zitten.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Thx cryziz, was leuk om ff mee te multiclicken, volgende keer zal ik zorgen dat ik ook ts paraat heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
TRX schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:01:
[...]

idd mn eerste tier 9

heb alles er op zitten behalve de dikste motor... tis nu al leuk
maar hij gaat makkelijker stuk dan ik dacht :X

Victory!
Battle: Prokhorovka maandag 26 maart 2012 19:50:49
Vehicle: M40/M43
Experience received: 2.192 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 29.247
Battle Achievements: Reaper

zo wordt je als arty verrot gescholden en zo ben je de held van de dag :+

die penetration shells zijn leuk 8)

7.2?

http://worldoftanks.eu/news/1766-game-server-maintenance/
Ik ben op de test-server aan het derpen met de Duitse artillery :) Ben nu een filmpje naar YouTube aan het uploaden. Ik ben er wel gecharmeerd van, heb echt een paar super leuke potjes met een mix van tanks pesten tot counter-arty spelen.

Ik laat 'm vannacht uploaden en processen, zal morgenochtend het eindproduct posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MonkeySandwich schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:11:
Thx cryziz, was leuk om ff mee te multiclicken, volgende keer zal ik zorgen dat ik ook ts paraat heb.
Heb ook meegedaan. Heb in m'n Marder geen schot kunnen lossen, was iedere keer te laat. Blij dat dat niet m'n 1e winstpotje was want 2x 189 XP is wel erg schamel :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Overlord heeft eindelijk weer gepost en de T34 in Test 3 zal de definitieve T34 worden. Volgens hem was alles zo keihard onderuit halen nodig om hem on par te krijgen met de Lowe zonder de gun aan te passen (guns kloppen van geen kant en nu letten ze er opeens op.....). Echter is hij nu on par met de Lowe, maar wel houdt hij zijn hogere MM waarde. Dus veel vaker Tier 9, 10 battles.

Vind er op de test server niet veel aan. Langzaam, lange reload, lang aimen en niet genoeg hp. De Lowe draait je er gewoon uit qua hull rotation.............

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10

Nox

Noxiuz

Net mijn marder op 100% crew gezet. En uiteraard de stabilizer en camo-net erop. Ding blijft echt goed, al sta ik soms wel helemaal onderaan maar dat boeit me niet, ik schiet ook KV's en T1's kapot enzo.

Vandaag weer 5 kills gehaald in een T5 battle :P

EDIT:
wontcachme schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:15:
Overlord heeft eindelijk weer gepost en de T34 in Test 3 zal de definitieve T34 worden. Volgens hem was alles zo keihard onderuit halen nodig om hem on par te krijgen met de Lowe zonder de gun aan te passen (guns kloppen van geen kant en nu letten ze er opeens op.....). Echter is hij nu on par met de Lowe, maar wel houdt hij zijn hogere MM waarde. Dus veel vaker Tier 9, 10 battles.

Vind er op de test server niet veel aan. Langzaam, lange reload, lang aimen en niet genoeg hp. De Lowe draait je er gewoon uit qua hull rotation.............
Is het zo beroerd? :'(

Lekkere premium dan. Ik ga hem maar verkopen voor de credits dan... M103 en T110 nog wel leuk? :)

[ Voor 61% gewijzigd door Nox op 27-03-2012 00:16 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Laat ik het zo zeggen: Ik heb er spijt van dat ik toch niet de T59 heb gekocht. De Lowe ben ik na tich honderd potjes wel zat en hoopte dat de T34 leuker zou zijn+sneller. Dat komt dus niet uit.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
Ik heb mijn hoop gevestigd op de Russische premium IS6 of de duitse mini jagdtiger. Als ik dan tenminste nog een premium tank nodig heb :P Zeker nu de bat chat meer gaat verdienen heb ik een leuke tank die 20k + verdient per potje.

Maakt trouwens niet echt uit met welke tank ik speel. Overal haal ik wel genoeg credit mee op. Nieuwe tanks kopen hoeft voor mij ook niet meer zo dusja.. Dan heeft een premium tank ook niet meer veel nut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Op de meeste tanks haal ik ook goede winst (behalve de AMX50 100 (dat ding speelt amper quite bij 2500 dmg en Tiger 2 (niet veel profit)), maar als je veel tanks wilt hebben, moet je toch flink wat credits hebben :P.

Ik moet nog 40k tot de E75 en heb net genoeg om die te kopen. Dan kan ik de M103 nog verkopen (compleet stock en geen zin om te spelen) en dan moet ik weer sparen voor equipment en de E100. Daarna nog de gehele Maus tree vanaf de pz4 dus dat wordt ook weer in totaal 22+ miljoen credits, dus dat wordt voor mij nog ff grinden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

T-50-2 begon eerst met wat spotten. 2 mediums in base zagen dat er weinig tegenstand is en durften tot bij mij te rijden. Het moment dat een medium vooruit ging, is de vijand afgeleid en ik kon aanvallen. De StuG was al te snel dood, een Grille damagen, Panzer IV killen in duel, SU-85 langs achteren afgemaakt, 2de Grille doodgedraaid en VK36xx flanken, langs achteren damagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Zoals gister beloofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Oh, en ik heb gister zowaar nog een compliment gehad over een schot van me :) We speelden op Campinova, ik zat in m'n SU-85. Ik was naar de zijkant aan 't bewegen toen er aan de andere kant een heavy zichtbaar werd. Je had vanaf je tank geen directe LoS maar buiten sniper mode kon je 'em wel targetten. Dus auto-aim en hoppa, netjes over de bult, en nog een one-shot ook (was een KV, dus ik vermoed ammo-rack). Beetje een WTF moment :) Vond zowel die kerel als een teamgenoot van me ook *O*

Was wel ff fijn na al m'n marder-frustraties :)
wontcachme schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:19:
Laat ik het zo zeggen: Ik heb er spijt van dat ik toch niet de T59 heb gekocht. De Lowe ben ik na tich honderd potjes wel zat en hoopte dat de T34 leuker zou zijn+sneller. Dat komt dus niet uit.........
Herkenbaar. Vooral nu ik m'n IS heb, vind ik m'n Lowe veel minder leuk. Speel 'em natuurlijk nog steeds vanwege de credits (met HE een paar procent van een Maus afschieten = 50k netto) maar afgezien van de gun is het gewoon geen goeie tank. De IS past veel beter bij m'n speelstijl, heb de IS-3 geresearched en ben er nu voor aan 't sparen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 27-03-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wontcachme schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:19:
ik heb ooit de type en de kv5 gekocht...... zit nog steeds te twijfelen om die kv5 te verkopen. je kan er best wel wat mee, maar vaak valt ie me tegen. het is allemaal net even te traag :/

de premium t34 klinkt al net zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:27:
Ik heb mijn hoop gevestigd op de Russische premium IS6 of de duitse mini jagdtiger. Als ik dan tenminste nog een premium tank nodig heb :P Zeker nu de bat chat meer gaat verdienen heb ik een leuke tank die 20k + verdient per potje.

Maakt trouwens niet echt uit met welke tank ik speel. Overal haal ik wel genoeg credit mee op. Nieuwe tanks kopen hoeft voor mij ook niet meer zo dusja.. Dan heeft een premium tank ook niet meer veel nut :P
Mja same here, heb vrijwel altijd genoeg credits voor nieuwe tanks maar goed de tank is gratis dus ik vind het niet erg :)
wontcachme schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:38:
Op de meeste tanks haal ik ook goede winst (behalve de AMX50 100 (dat ding speelt amper quite bij 2500 dmg en Tiger 2 (niet veel profit)), maar als je veel tanks wilt hebben, moet je toch flink wat credits hebben :P.
Dat dat probleem had ik dus ook, daarnaast vond ik hem toch niet leuk dus heb ik hem onlangs mooi in de verkoop gedaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Sinds gisteren mijn E-100 in bezit. Kwam 3.000.000 credits te kort maar kon echt de zin niet opbrengen om dat te grinden dus maar mijn 12500G maar aangesproken :P

Maar man, wat is dat een beest van een tank zeg. Ik hou van mijn IS-7 en T-54 maar als dit beestje buldert met zijn 150mm, die lekkere doffe klap, jezus wat heerlijk. En wat een heerlijk gevoel als je een tank voor je neus 600-700HP ziet verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Arty TD mode ftw !
Trouwens niet al te slimme arty bij de tegenstander. 2x schieten en dan nog niet verplaatst. Dat is vragen om een arty shell 8)7 . Zat gisteren nadat ik gekilled was eens mee te kijken met 1 van de arty´s in ons team. Die was slim bezig. Even achteruit rijden om een boompje om te rijden en dan snel vooruit rijden. En dan zie zo 2 vijandelijke arty shells landen waar ie net dat boompje had omver gereden _/-\o_ .
Hydra schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:05:
Herkenbaar. Vooral nu ik m'n IS heb, vind ik m'n Lowe veel minder leuk. Speel 'em natuurlijk nog steeds vanwege de credits (met HE een paar procent van een Maus afschieten = 50k netto) maar afgezien van de gun is het gewoon geen goeie tank. De IS past veel beter bij m'n speelstijl, heb de IS-3 geresearched en ben er nu voor aan 't sparen :)
Rij nu zelf rond in een IS-3. En ben er erg blij mee. Bijna dezelfde snelheid als de IS met een betere gun en meer "tank". Frontaal lastig te penetreren door andere tier 8 tanks. Behalve Löwe en Frenchies met de top guns, die komen er altijd wel doorheen. Nadeel vind ik soms wel dat ie de ene keer echt alles bounced en het potje erna alles raak is.
Nog 15k xp tot de IS-4 en dan kan ik hopelijk ook de tier 10 tanks wat meer pijn doen.
Kaap schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:23:
Sinds gisteren mijn E-100 in bezit. Kwam 3.000.000 credits te kort maar kon echt de zin niet opbrengen om dat te grinden dus maar mijn 12500G maar aangesproken :P

Maar man, wat is dat een beest van een tank zeg. Ik hou van mijn IS-7 en T-54 maar als dit beestje buldert met zijn 150mm, die lekkere doffe klap, jezus wat heerlijk. En wat een heerlijk gevoel als je een tank voor je neus 600-700HP ziet verliezen.
Ben sinds gisteren een beetje aan het twijfelen geslagen over de E-100. Zat mee te kijken met een E-100 in ons team en die kwam 1 tegen 1 te staan tegenover een Maus. En de E-100 werd echt weggevaagd alsof het een Tier 8 was. Heb de Tiger II unlocked en zal ook wel doorgaan richting E-100 maar zit er toch aan te denken om de weg naar de Maus wat meer prioriteit te gaan geven.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Wat is een beetje de volgorde van sterkte van top tier 10 heavy tanks?

1 op 1 facehuggen:
IS7 > Maus > E-100 > T30

1 op 1 peekaboo op afstand:
Maus > E-100 > T30 > IS7

1 op 1 in het open veld?
IS7 > T30 > E-100 > maus

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zertaxka schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:22:
Ben sinds gisteren een beetje aan het twijfelen geslagen over de E-100. Zat mee te kijken met een E-100 in ons team en die kwam 1 tegen 1 te staan tegenover een Maus. En de E-100 werd echt weggevaagd alsof het een Tier 8 was.
Je hele waarneming zegt ook gewoon genoeg. Klinkt meer alsof die E-100 geen flauw idee heeft waar die mee bezig is. Voeg daar aan toe dat als die Maus spelen ook maar een beetje overweg kan met zijn Maus en hem redelijk kan anglen. Dan vind ik het niet zo gek dat die E-100 afgestraft werd.

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-03-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
defiler1974 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:40:
Wat is een beetje de volgorde van sterkte van top tier 10 heavy tanks?

1 op 1 facehuggen:
IS7 > Maus > E-100 > T30

1 op 1 peekaboo op afstand:
Maus > E-100 > T30 > IS7

1 op 1 in het open veld?
IS7 > T30 > E-100 > maus

?
Er zijn (naar mijn mening) te veel variabelen om dat zo te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Gisteren een paar echt goede potjes gedaan met mijn JPIV, eerste match 2k2 xp :P
Was echt lekker op gangen en had mijn laatste 2 crewmembers op 99%, toen de server down ging.

Komende dagen toch maar de T-50-2 bij elkaar grinden, ze gaan deze in patch 7.2 iets duurder maken. De Jagdpanther wordt juist goedkoper en deze kan dus nog wel heel even wachten. Weet iemand trouwnes hoeveel xp de Jagdpanther na 7.2 gaat kosten?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nog wat details over de M103:
http://forum.worldoftanks...53-m103-armor-evaluation/

en Overlords blog komt terug:

http://overlord-wot.blogspot.com/

[ Voor 24% gewijzigd door Nemean op 27-03-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Zei ik je toch altijd al maar jij geloofde het niet :P
Moet je na gaan hoeveel plezier je nu al die tijd al heb moeten missen :+
[...]

Ben sinds gisteren een beetje aan het twijfelen geslagen over de E-100. Zat mee te kijken met een E-100 in ons team en die kwam 1 tegen 1 te staan tegenover een Maus. En de E-100 werd echt weggevaagd alsof het een Tier 8 was. Heb de Tiger II unlocked en zal ook wel doorgaan richting E-100 maar zit er toch aan te denken om de weg naar de Maus wat meer prioriteit te gaan geven.
Is ook wel erg afhankelijk van hoe goed beide spelers zijn. Met een E100 moet je dichtbij komen en dan maak je een Maus wel in als je een beetje slim speelt.
Appel schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Er zijn (naar mijn mening) te veel variabelen om dat zo te roepen.
Sluit ik me bij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10

Nox

Noxiuz

Ziet er goed uit, ik kijk al uit naar de M103 :9

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
hmm mooi dat overlords blog weer terug komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
NoxiuZ schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:17:
[...]

Ziet er goed uit, ik kijk al uit naar de M103 :9
Ik naar de M103 niet zo. De T110E5 wordt een monster in publics daarentegen, in clan wars weet ik het nog niet. Ik ben geen strateeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
psychoclown schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:54:
[...]
[...]
Is ook wel erg afhankelijk van hoe goed beide spelers zijn. Met een E100 moet je dichtbij komen en dan maak je een Maus wel in als je een beetje slim speelt.
[...]

Sluit ik me bij aan :)
Ok, misschien een beetje kort door de bocht. Laat ik hem anders stellen. Ga ik fun hebben in een IS-4 en/of IS-7? Kan ik niet beter een Maus/E-100 of T30 nemen?

Ik heb zelf als speelstijl dat ik liever dicht op een vijand zit en hem flank, dan dat ik achter blijf en tanks ga snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
IS-4 is de meest briljante tank op het speelveld momenteel; hooguit overtroffen door de Jagdpanther.

Als je fun zoekt is de IS-4 de meest voor de hand liggende keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
defiler1974 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:38:
[...]

Ok, misschien een beetje kort door de bocht. Laat ik hem anders stellen. Ga ik fun hebben in een IS-4 en/of IS-7? Kan ik niet beter een Maus/E-100 of T30 nemen?

Ik heb zelf als speelstijl dat ik liever dicht op een vijand zit en hem flank, dan dat ik achter blijf en tanks ga snipen.
Als je in een IS-7, Maus of E-100 zit, moet je het toch niet van snipen hebben. Op het moment dat je dat standaard gaat doen, zul je geen vrienden maken in een potje.
[...]

Dan kun je het beste een IS-4 en E-75 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ik herken dat.... mijn t34 ging ook vaak sneller stuk dan ik dacht :+

na een tijdje spelen leer je dat het geen t32 is en zodra je de dikste gun hebt, gaan diegene die je net hebt geschoten ook wat eerder terug >:)
[...]

Arty TD mode ftw !
Trouwens niet al te slimme arty bij de tegenstander. 2x schieten en dan nog niet verplaatst. Dat is vragen om een arty shell 8)7 . Zat gisteren nadat ik gekilled was eens mee te kijken met 1 van de arty´s in ons team. Die was slim bezig. Even achteruit rijden om een boompje om te rijden en dan snel vooruit rijden. En dan zie zo 2 vijandelijke arty shells landen waar ie net dat boompje had omver gereden _/-\o_ .
dat doe ik ook altijd als arty..... boompje of hekje even stuk rijden en weer terug :Y
BramSd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:47:
IS-4 is de meest briljante tank op het speelveld momenteel; hooguit overtroffen door de Jagdpanther.

Als je fun zoekt is de IS-4 de meest voor de hand liggende keuze.
nu ik weet waar je een is4 kan raken op zn front, ben ik er wat minder bang voor geworden met de t32/t34 en is3

[ Voor 42% gewijzigd door TRX op 27-03-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Kom er nu toch achter dat ik met teveel tanks speel.
Mijn IS3 is niet meer ver weg van de IS4 (welke ik wil hebben voor de USSR update) maar ik kom 900k te kort.

Dit is niet echt veel maar mijn T-44 is maar nog 20k weg van de T-54 (de t-44 is mijn favo tank dus de t-54 zal ook wel leuk zijn).
Daarnaast hebben mijn Jagdpanther en mijn Tiger ook niet meer veel nodig voor hun opvolger :/.

Maja kijken wat al die nieuwe tanks bij elkaar kosten en dan wat vaker spelen met bepaalde tanks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Deadsy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:59:
Kom er nu toch achter dat ik met teveel tanks speel.
Mijn IS3 is niet meer ver weg van de IS4 (welke ik wil hebben voor de USSR update) maar ik kom 900k te kort.

Dit is niet echt veel maar mijn T-44 is maar nog 20k weg van de T-54 (de t-44 is mijn favo tank dus de t-54 zal ook wel leuk zijn).
Daarnaast hebben mijn Jagdpanther en mijn Tiger ook niet meer veel nodig voor hun opvolger :/.

Maja kijken wat al die nieuwe tanks bij elkaar kosten en dan wat vaker spelen met bepaalde tanks :/
Slechtste wat je ook kan doen is meerdere trees tegelijk willen levelen. Credits wise trek je dat niet. Ik zou die Jagdpanther en Tiger verkopen zodat je die IS-4 binnen kan halen. Vervolgens op de T-54 richten en vervolgens door naar IS-7. 5 trees tegelijk werkt niet, ja tenzij je het tempo van een schildpad acceptabel vindt.
Fest schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Als je in een IS-7, Maus of E-100 zit, moet je het toch niet van snipen hebben. Op het moment dat je dat standaard gaat doen, zul je geen vrienden maken in een potje.
In een potje? Ik neem aan dat je op randoms doelt. Daar zou ik namelijk voornamelijk lekker schijt aan hebben wat anderen van me vinden. Je moet spelen zoals jezelf fijn vindt, niet omdat rukkers in hun Panzer IV vinden dat jij de strijd moet leiden omdat je toevallig in een top tier rijdt.

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-03-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ik hoef nog maar 700k credits te grinden voor de KV-3, wat leuk....

En de hetzer word alleen maar in klote potjes gezet, ik ben meestal de onderste, en alles zwaarder dan een T1 Heavy kan mij al oneshotten, niet leuk.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:02:
[...]

Slechtste wat je ook kan doen is meerdere trees tegelijk willen levelen. Credits wise trek je dat niet. Ik zou die Jagdpanther en Tiger verkopen zodat je die IS-4 binnen kan halen. Vervolgens op de T-54 richten en vervolgens door naar IS-7. 5 trees tegelijk werkt niet, ja tenzij je het tempo van een schildpad acceptabel vindt.
Agreed. En als je nu de IS4 haalt alvast krijg je met 7.3 de IS4 op tier X EN je krijgt de tier 9 die naar de IS7 leidt.

En CW spelen helpt ook niet voor credits :P. Je verliest veel grind tijd met trainen/wachten + de shell kosten in trainings hakt er ook aardig in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Kaap schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:02:
[...]

[...]

In een potje? Ik neem aan dat je op randoms doelt. Daar zou ik namelijk voornamelijk lekker schijt aan hebben wat anderen van me vinden. Je moet spelen zoals jezelf fijn vindt, niet omdat rukkers in hun Panzer IV vinden dat jij de strijd moet leiden omdat je toevallig in een top tier rijdt.
ja toen ik ermee begon wist ik al dat het op termijn niet goed zou uitpakken. Maar ik vind zelf de afwisseling in tanks best wel leuk en tot nog toe altijd genoeg credits gehad voor een nieuwe tank.
Net even een potje in mijn KV en Type gedaan en weer 90k erbij.
Denk dat ik nog even wacht tot ik genoeg XP heb voor de IS4 en dan naar het geld kijk dat ik heb en dan die beslissing neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Deadsy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:17:
[...]

ja toen ik ermee begon wist ik al dat het op termijn niet goed zou uitpakken. Maar ik vind zelf de afwisseling in tanks best wel leuk en tot nog toe altijd genoeg credits gehad voor een nieuwe tank.
Net even een potje in mijn KV en Type gedaan en weer 90k erbij.
Denk dat ik nog even wacht tot ik genoeg XP heb voor de IS4 en dan naar het geld kijk dat ik heb en dan die beslissing neem.
Zoals Wontcatchme zegt. Beter pak je die IS-4 zo snel mogelijk. Geeft je strakjes een gratis tier X in patch 7.3
VasZaitsev schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:10:
ik hoef nog maar 700k credits te grinden voor de KV-3, wat leuk....

En de hetzer word alleen maar in klote potjes gezet, ik ben meestal de onderste, en alles zwaarder dan een T1 Heavy kan mij al oneshotten, niet leuk.
En weet je wat leuk is? Het wordt met de Jagdpanzer IV niet eens beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik zat ook al te denken om nog ff de Stug te gaan researchen [nog maar 1,5k xp] en dan de hetzer de verkopen, en pas de Stug te kopen na de KV-3.

Waarschijnlijk trap ik dat onding van een T1 heavy er ook uit. Dat kanon stelt gewoon geen zak voor, je hebt iets van 4-6 schoten nodig om een KV af te maken, terwijl een KV jou met 2-3 schoten gesloopt heeft.

Panzer III schiet ook niet op, nog iets van 8k xp voor de III/IV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:27:
[...]

En weet je wat leuk is? Het wordt met de Jagdpanzer IV niet eens beter ;)
Ik had geen probleem met de Hetzer, en de JagdPanzer IV net zo min. Tis een kwestie van je goed opstellen en zorgen dat je niet geraakt wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Nemean schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:57:
[...]

Ik had geen probleem met de Hetzer, en de JagdPanzer IV net zo min. Tis een kwestie van je goed opstellen en zorgen dat je niet geraakt wordt. :+
Goede tactiek, dat niet geraakt worden.

Hetzer is opzich wel leuk, lekker klein, krachtig kanon.

Maar, het is nogal frustrerend om maar 5-10% van een tier "hoog" tank te knallen, en geoneshot te worden zodra de arty jou weet te vinden, of die tier hoog weet hoe ie bij mij moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:57:
[...]

Blijven gewoon bagger tanks maar goed, ik speelde ze in beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Zo heey, heeft lang geduurt voor ik weer een stock tank had, maar wat zuigt de E-75 stock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Angeloonie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:02:
Zo heey, heeft lang geduurt voor ik weer een stock tank had, maar wat zuigt de E-75 stock :D
feli!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Object 704 in platoon in Lakeville. De rest ging naar de stad, dan ging ik maar de valley (2 lijn) verdedigen. AMX 13 75 one-shotted, 41% van een T-54 blazen, M6 in 2 schoten afgemaakt en ik dook in de valley.

De andere AMX 13 75 zat tegen een muur aan te rijden om dieper te schuilen, niet diep genoeg om van mij te ontsnappen. Dan maar onze VK tier 8 heavy helpen met een T-54 langs achteren te nemen, een Type 59 kwam zijn grote broer helpen en wham 68% eraf. Maar de valley is zo smal dat je niet zomaar een TD klem kan rijden en plotseling stak mijn BL-10 in zijn zijkant, wham!

Nu probeert de T-54 te rijden, een arty detracked hem en ik kom eraan om het verlossende schot te plaatsen. Nu is het tijd om over de ridge te rijden, ik zag een T-54 vluchten, net om het hoekje voordat ik mijn gun voldoende kan depressen en stabiliseren. Het is beter om in 5 man te rijden, dan door een BFG opgeblazen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Thanks!
M'n winrate ging zojuist naar 52% 8)
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2cwu3s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

En jij twijfelt aan je kwaliteiten voor een Tank Company?

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Blue Boon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:38:
idd d:)b

ik zit op 46% :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Blue Boon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:38:
52% is toch niet veel? :o Volgens mij moet je toch makkelijk veel meer kunnen halen als je een beetje goed bent of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:36
Angeloonie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:12:
[...]

52% is toch niet veel? :o Volgens mij moet je toch makkelijk veel meer kunnen halen als je een beetje goed bent of niet?
Het gemiddelde van de hele EU server is afaik 48%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Angeloonie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:12:
[...]

nee da's juist best goed
ik kwam laatst een top 100 speler tegen die had 57%
User.tmp schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:13:
[...]

ik dacht 45% O-)

[ Voor 22% gewijzigd door TRX op 27-03-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik heb 10% [schaamschaam]

Ohnee, dat is percentage overleefd.

Nogsteeds waardeloos :9

[ Voor 55% gewijzigd door RobinHood op 27-03-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Oeh, is het Victory rate opschep tijd :+

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/Bragging.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wontcachme schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:31:

[afbeelding]
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik heb 49% om 49%. Wel mooi gelijk dus.

En 10% overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:31:

[afbeelding]
Nu is het wachten op Kyozu met zijn 60% :+

Kom ik met mijn 53% aan. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 27-03-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nu we het toch over stats hebben, gebruiken er mensen hier WoT Logger?

Ik gebruikt het nu een tijd en het is echt geweldig om te zien wat je aanricht in battles. Ik combineer het met de replays en als ik een slechte score behaal (of juist een geweldige) ff de replay checken wat ik fout/goed deed en er weer van leren. En je ziet ook goed hoe je speelt op de lange termijn. Mede daardoor schieten mijn stats omhoog de laatste maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
User.tmp schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:13:
[...]

Seriously? :o

Oh dan valt het best mee dus :) Maar goed, ik zat idd eerst ook op 48% toen ik net mijn Tiger en Tiger II had, inmiddels gewend aan de speelstijl en de weakspots een beetje geleerd dus ben ik effectiever voor mijn team :Y)

_O-

Net met m'n VK3601(H) (Tier 6) een Löwe (Tier 8) afgemaakt in een 1 op 1 gevecht _O-
4 schoten kunnen lossen tijdens het om hem heen rijden voordat hij bedacht dat me volgens met zijn turret niet het slimste was, en daarna gewoon bijna stilgestaan, en constant vooruit<>achteruit<>vooruit<>achteruit, en hij schoot telkens mis :') Dat was wel een mooie kill :D

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 27-03-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik begin echt een haat/liefde verhouding met mijn T30 op te bouwen. Soms gaat alles verkeerd, mis je schoten en bounce je op een T-50 en soms werkt alles zoals je wilt. Ik schoot in een potje een IS-3 in één klap van 100 naar 0%, raakte een 50B over 600+m voor 812hp en eindig de battle met 100% hp en een sniper medaille.

Maar daar staan potjes tegenover als op Prokhorovka laatst, waarbij ik dood was voordat ik een schot had gelost. Je ziet daar hoe effectief effectief scouten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gister een kutpot waarbij onze top tier (E-100) gewoon geen zak uitvoerde. Dat verlies je dan dus meteen. Zo zie je meteen dat je zo'n potje dan ook gaat verliezen.

Ik zat in m'n IS en we zaten in die map met dat magic forest (Murovanka geloof ik). Wij begonnen linksonder en ik reed in m'n IS naar rechts om die kleine bult heen, we waren met een groep van 5 heavies. Helaas stond daar al een AMX-nogwat heavy. Kut. wat doet de rest van onze groep? In plaats van met 5 man op die AMX te duiken (was de enige tank daar) rijden ze terug!

Ik sta daar dus in m'n eentje. Die AMX probeert me te raken, vanuit de magic forest zie ik tracers over me heen schieten en ik sta gezien de kraters om m'n tank heen niet arty-safe. Tenslotte maar geprobeerd een paar deuken in die AMX te schieten maar natuurlijk dinged de eerste schot en voordat ik kan reloaden ben ik dood. Zie ik in chat dan van de E-100 een "IS get out of arty" melding. No shit sherlock!

Ik dus die E-100 ff spectaten, en die staat gewoon de hele tijd achter een huis geparkeerd, vlak bij me. Hij had zonder problemen in 't begin mee kunnen rijden die AMX af te maken. Ik blijf hem ff spectaten en hij doet gewoon he-le-maal niks! Kennelijk is z'n tank te duur om te laten beschadigen want hij heeft nieteens geprobeerd iemand te targetten. Enige wat 'ie 1 keer deed was om de hoek rijden, meteen vuren (mis dus) en terug rijden.

Tegen de tijd dat het grootste deel van het team dood is (hun tier 10 deed namelijk wel gezellig mee) bedacht onze E-100 dat 'ie dan maar 't magic forest in moest rijden. Halverwege de rit bedenkt 'ie dat z'n huisje toch veiliger was, draait z'n kont naar 't magic forest, en is in een paar seconden dood.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Speel mijn T30 niet in randoms in het begin wel geprobeerd maar dat is/was een groot drama, T110 daarentegen .... word een flink lastige tank voor randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Dan kun je de T30 beter links laten liggen en voor een van de andere 3 opties gaan.
TRX schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:16:
[...]

nee da's juist best goed
ik kwam laatst een top 100 speler tegen die had 57%
Maar top 100 overall?
Want de hall of fame zegt niet alles, staan ook genoeg spelers in de top 1000 die er niks van bakken maar gewoon uberveel potjes hebben gespeeld.
Nemean schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:35:
[...]

Nu is het wachten op Kyozu met zijn 60% :+

Kom ik met mijn 53% aan. :9
Nou vooruit dan, omdat je het zo lief vraagt :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xd6IybuUmmB2qhJ2daXU7M8y/full.png
Als je bijna 2 weken niet de tijd hebt gehad om te spelen dan zak je een goede 80 plaatsen :)
BramSd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:54:
Ik begin echt een haat/liefde verhouding met mijn T30 op te bouwen. Soms gaat alles verkeerd, mis je schoten en bounce je op een T-50 en soms werkt alles zoals je wilt. Ik schoot in een potje een IS-3 in één klap van 100 naar 0%, raakte een 50B over 600+m voor 812hp en eindig de battle met 100% hp en een sniper medaille.

Maar daar staan potjes tegenover als op Prokhorovka laatst, waarbij ik dood was voordat ik een schot had gelost. Je ziet daar hoe effectief effectief scouten is.
Mja het is een zeer wisselende tank in publics helaas.
De tank vind ik awesome maar waarbij je met de Maus en E100 nog als hero of the day uit de battle kunt komen heb je met de T30 minder kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

psychoclown schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:32:
[...]

Maar top 100 overall?
Want de hall of fame zegt niet alles, staan ook genoeg spelers in de top 1000 die er niks van bakken maar gewoon uberveel potjes hebben gespeeld.
het was global rating

ik heb geen idee of dat wat zegt. het was meer een constatering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
BramSd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:54:

De gun van de T30 heeft soms gewoon last van PMS. Ik speel tegenwoordig altijd met de server crosshair, het ene potje lopen de crosshairs gelijk, terwijl het potje erna de server-aim gewoon een seconde achter loopt.

Wacht maar op de T110E5 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Heeft iemand al eerder Ace tanker voorbij zien komen? Net een erg lekkere battle in T110 gehad waarbij ik deze kreeg. Staat bij service record achter de tank. Het betekent dat je een bepaalde hoeveelheid (80%, 85%, 95%) meer xp dan de rest in een battle hebt behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja ten tijde dat ik de testserver patch 1 even had gespeeld kreeg ik met elk potje zo'n Ace Tanker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Laatst online: 01-06 16:53
Dan doe ik het beter dan ik dacht blijkbaar...

Participated: 2008
Destroyed: 2018 (vind ik leuk, meer dan één kill per battle)
Victories: 52%
Survived: 34%

:)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
A-Tray schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:05:
Dan doe ik het beter dan ik dacht blijkbaar...

Participated: 2008
Destroyed: 2018 (vind ik leuk, meer dan één kill per battle)
Victories: 52%
Survived: 34%

:)
Ik heb overal maar 55% win ratio. Kijk ik echter naar mijn top tiers dan ligt dat allemaal wel hoger, en dat vind ik dan toch belangrijker dan de keren dat ik in lower crap tanks die half stock waren te vaak afgeslacht ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Laatst online: 01-06 16:53
Inderdaad! In mijn favoriete tank heb ik een whopping 62,66% wins.

Dat zijn cijfers 8)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:22:
Ik heb overal maar 55% win ratio. Kijk ik echter naar mijn top tiers dan ligt dat allemaal wel hoger, en dat vind ik dan toch belangrijker dan de keren dat ik in lower crap tanks die half stock waren te vaak afgeslacht ben.
Daarnaast neem ik vaak gewoon teveel risico, iets wat ik in een serieuze 'wedstrijd' nooit zou doen. Maar als ik merk dat niemand actie onderneemt doe ik dat zelf wel, zelfs als ik in m'n TD rij. Soms werkt dat goed, maar regelmatig wordt je dan aan gort geschoten. Die winrate interesseert me ook niks, als ik maar lol heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
Overall Results
Battles Participated: 5 961
Victories: 3 348 (56%)
Defeats: 2 477 (42%)
Battles Survived: 1 659 (28%)
Battle Performance
Destroyed: 6 732
Detected: 12 917
Hit Ratio: 72%
Damage: 7 482 845
Capture Points: 11 676
Defense Points: 5 162
Battle Experience
Total Experience: 4 199 019
Average Experience per Battle: 704
Maximum Experience per Battle: 2 673

efficiency rating: 1616.7

best winrate: 68.7 % Lorraine

Yes! opscheppen met stats :P

Btw Kyozu, binnenkort ga ik onder het mes voor mijn meniscus en dan mag ik 3 weken niet werken. Goede kans dat ik je efficiency rate heb benaderd :P

Vanochtend een potje op himmelsdorf: 6 mediums/light naar hill gevolgd door onze 3 top tier heavies (E100, E75 x 2). Ik zat in mijn jagdtiger all alone aan de tracks zijde. Ik verwacht binnenkort wel een ban, heb die mensen zoveel mogelijk afgekraakt. alles er aan gedaan om te laten zien hoe stom ze bezig waren, maar het lukte niet. Zelf haalde ik 5 kills en belangrijke base defence voordat ik geflankt werd. Onze top tier heavies hadden geen schot gelost, maar wel de cap gepakt.

Gisteren een heeeeel snel potje met de JT. Na 1 minuut begon ik naar enemy base te rijden op sandriver. Toen ik daar aankwam was iedereen dood :P nog geen 3 minuten geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

eerste spot die ik doe met de t34....gelijk 5 shots in mn panzer..... 700hp left :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
oosterhofjf schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:07:
Vanochtend een potje op himmelsdorf: 6 mediums/light naar hill gevolgd door onze 3 top tier heavies (E100, E75 x 2). Ik zat in mijn jagdtiger all alone aan de tracks zijde. Ik verwacht binnenkort wel een ban, heb die mensen zoveel mogelijk afgekraakt. alles er aan gedaan om te laten zien hoe stom ze bezig waren, maar het lukte niet. Zelf haalde ik 5 kills en belangrijke base defence voordat ik geflankt werd. Onze top tier heavies hadden geen schot gelost, maar wel de cap gepakt.
Ik had gisteravond precies hetzelfde! Was ook het potje waarbij ik zo iets had van "okay, tijd om de PC uit te zetten". Alleen daar hebben onze 4 top heavies die de hill opgingen uberhaupt de cap aan de andere kant niet gehaald. Ik stond in m'n eentje de rechter doorgang (die straat met die flauwe bocht) te verdedigen in m'n IS en daar kwamen dus 5 heavies van de tegenstander door. Die hebben zich waarschijnlijk hard afgevraagd waar in hemelsnaam de rest van ons team was, want ze reden door naar de cap en toen was het snel over. De rest van het team was al dood, of stond ergens bij de railway sectie, of nog in de base (2 arty) en was ook meteen weg.

Toen ik dood was ook de rest van het team redelijk onsubtiel uitgelegd dat je als je 4 heavies van je team de hill op ziet kruipen je sowieso verloren hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Hydra schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:26:
[...]

Ik had gisteravond precies hetzelfde! Was ook het potje waarbij ik zo iets had van "okay, tijd om de PC uit te zetten". Alleen daar hebben onze 4 top heavies die de hill opgingen uberhaupt de cap aan de andere kant niet gehaald. Ik stond in m'n eentje de rechter doorgang (die straat met die flauwe bocht) te verdedigen in m'n IS en daar kwamen dus 5 heavies van de tegenstander door. Die hebben zich waarschijnlijk hard afgevraagd waar in hemelsnaam de rest van ons team was, want ze reden door naar de cap en toen was het snel over. De rest van het team was al dood, of stond ergens bij de railway sectie, of nog in de base (2 arty) en was ook meteen weg.

Toen ik dood was ook de rest van het team redelijk onsubtiel uitgelegd dat je als je 4 heavies van je team de hill op ziet kruipen je sowieso verloren hebt.
:X

ik ga ook wel eens die hill op met een heavy, ligt een beetje aan de teams, maar nooit met meer dan 2 heavies (wat al aardig veel is)....

je ziet erg vaak dat het veld links wordt overgeslagen. net als bij sommige andere maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Het is per map vaak overduidelijk waar iedereen heen gaat (of: zou moeten gaan), en wat er gebeurd als mensen een bepaalde andere kant op gaan.

Malinovka: campen en een groep gaat via de hill. Zelden zie je iets anders gebeuren. Door het veld = dood, Door het dorp = iets minder snel dood.
El Halluf: campen en een groep gaat via de bovenkant. Dwars door het midden = dood.
Fisherman's Bay: groep rechts door het dorp en groep links. Door het midden = dood
Karelia: Bovenlangs of onderlangs, door het midden = dood.
Prokhorovka: rechts over de hill/langs de hill en links door de bossen. Door het midden = dood.
Redshire: linksonder of rechtsboven over het water. Door het midden = dood.
Lakeville: links campen/pushen en rechts pushen. Door het midden = dood.

Meestal zie je de bui al hangen als er een groepje dwars door het midden ziet gaan op bovenstaande maps.

Er zijn maar weinig maps waar het van de standaard af kan wijken, bijv. Ruinberg, Erlenberg, Murovanka, Himmelsdorf en Abbey. Dat zijn ook minder "open" maps dan de rest, veel cover en redelijk korte afstandsgevechten.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 28-03-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Angeloonie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:16:
Er zijn maar weinig maps waar het van de standaard af kan wijken, bijv. Ruinberg, Erlenberg, Murovanka, Himmelsdorf en Abbey. Dat zijn ook minder "open" maps dan de rest, veel cover en redelijk korte afstandsgevechten.
Mijn favoriete maps zijn dan ook Himmelsdorf en Ruinberg. Mines en Abbey daarna. Rest vind ik voornamelijk allemaal bagger. Kijk dan ook wel uit naar de nieuwe Province map. Ik hoop dat er snel nog een nieuwe city map komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:51:
Mijn favoriete maps zijn dan ook Himmelsdorf en Ruinberg. Mines en Abbey daarna. Rest vind ik voornamelijk allemaal bagger. Kijk dan ook wel uit naar de nieuwe Province map. Ik hoop dat er snel nog een nieuwe city map komt.
Afhankelijk van welke tank ik rij. Als ik in een TD rij hoop ik op wide-open maps waar ik goed kan snipen. In m'n IS hoop ik op city maps. Helaas krijg ik ze meestal omgekeerd :D
TRX schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:09:
ik ga ook wel eens die hill op met een heavy, ligt een beetje aan de teams, maar nooit met meer dan 2 heavies (wat al aardig veel is)....
Probleem is, dat die 2 heavies ZO lang over die klim doen dat ze tegen de tijd dat ze bovenop zijn het gevecht al gevochten is beneden. Een light die de heuvel neemt gaat daar met een heavy ook echt het gevecht niet aan dus daar win je niks mee. Je kunt bovendien vanaf de heuvel niks snipen zonder zelf erg zichtbaar te zijn, en de meeste mensen gaan gewoon op een plek staan waar ze niet te raken zijn (enige stuk dat je goed kunt raken vanaf daar is het park in het midden).

In die tijd dat je aan het klimmen bent doe je geen damage, en geen damage doen terwijl je tegenstander dat wel doet is wat er voor zorgt dat je games verliest. Daarom weet je dus dat je gaat verliezen als een paar heavies in je base gaan campen, iedereen achter elkaar blijft staan of de heuvel op gaan kruipen; de tegenstander heeft op dat moment de overhand omdat ze meer damage doen en je team dus snel decimeren. De balans slaat dan gewoon heel snel door omdat de heavies van je tegenstander de 2 overige heavies + al je meds in no time dood hebben.

[ Voor 55% gewijzigd door Hydra op 28-03-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Afhankelijk van welke tank ik rij. Als ik in een TD rij hoop ik op wide-open maps waar ik goed kan snipen. In m'n IS hoop ik op city maps. Helaas krijg ik ze meestal omgekeerd :D

[...]

Probleem is, dat die 2 heavies ZO lang over die klim doen dat ze tegen de tijd dat ze bovenop zijn het gevecht al gevochten is beneden. Een light die de heuvel neemt gaat daar met een heavy ook echt het gevecht niet aan dus daar win je niks mee. Je kunt bovendien vanaf de heuvel niks snipen zonder zelf erg zichtbaar te zijn, en de meeste mensen gaan gewoon op een plek staan waar ze niet te raken zijn (enige stuk dat je goed kunt raken vanaf daar is het park in het midden).

In die tijd dat je aan het klimmen bent doe je geen damage, en geen damage doen terwijl je tegenstander dat wel doet is wat er voor zorgt dat je games verliest. Daarom weet je dus dat je gaat verliezen als een paar heavies in je base gaan campen, iedereen achter elkaar blijft staan of de heuvel op gaan kruipen; de tegenstander heeft op dat moment de overhand omdat ze meer damage doen en je team dus snel decimeren. De balans slaat dan gewoon heel snel door omdat de heavies van je tegenstander de 2 overige heavies + al je meds in no time dood hebben.
Ik speel sowieso al geen TD's. In beta German en Russen geprobeerd maar ik vind de implementatie van TD's gewoon niet goed. Of eigenlijk beter gezegd, de game engine is niet geschikt voor een goede implementatie van TD's. Denk hierbij aan range, viewrange en spottingrange.

Overigens, dat klimmen van een berg met een heavy, dat is met een IS-7 gewoon goed te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nog wat leuke Patch 7.2 dingetjes:

Type59 update in Patch 7.2
http://forum.worldoftanks...__p__1618000#entry1618000

Russische tanks in 7.2
http://wotbase.ru/archive...0%B5-0-7-2.html#more-1018

T32 nieuwe turret:
http://imgur.com/a/bZDaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Kaap schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Province vind ik op zich wel leuk, het is echt een snipe-fest daar op die map.

Arty speelt een redelijk dominerende rol, maar er is zat cover. De nieuwe US map daarentegen is (naar mijn mening) ook van het kaliber Malinovka. Groot open veld met een enkel dorpje waar beide teams in kunnen schuilen. Rushes via het trein spoor worden nog vaak vergeten :)

Wordt weer lachen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:14:
Overigens, dat klimmen van een berg met een heavy, dat is met een IS-7 gewoon goed te doen hoor.
Ik stelde het ook wat ongenuanceerd natuurlijk, maar het probleem is dat als de IS-7 in je team dat doet er zo een groep lemmings die bergop 5km/u halen erachteraan gaan.
Blij dat ik voor de USSR heavies gegaan ben, klein = beter :)

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 28-03-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
AMX-50B die sneller op de Hill is dan mijn Patton .... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ashrah schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:13:
AMX-50B die sneller op de Hill is dan mijn Patton .... :S
De fransen zijn sowieso raar. Geweldige guns, geen armor. Behalve als ik er op schiet natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sowieso pewpew 5486789890654 dmg in 12 seconden versus jouw 350 dmg. Lekker balanced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:32:
Sowieso pewpew 5486789890654 dmg in 12 seconden versus jouw 350 dmg. Lekker balanced...
Jawel, want jij kan daarna nog doorknallen terwijl de fransen minimaal 30s staan te reloaden en kwetsbaar zijn. Tel daarbij de niet bestaande armor op en je hebt een tank met veel schade, maar ook door alles te killen.

Maar in 7.2 krijgen de mensen die ze niet weten vechten hun zin. Hp nerf, reload nerf, cassette nerf, gun depression/elevation nerf, speed nerf................. En dat alleen maar omdat mensen niet weten hoe je een franse tank moet uitschakelen en ze niet meer Lone Wolf moeten spelen, maar als een team werken.

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 28-03-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
wontcachme schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:36:
Maar in 7.2 krijgen de mensen die ze niet weten vechten hun zin. Hp nerf, reload nerf, cassette nerf, gun depression/elevation nerf, speed nerf................. En dat alleen maar omdat mensen niet weten hoe je een franse tank moet uitschakelen en ze niet meer Lone Wolf moeten spelen, maar als een team werken.
Tja, maar mensen gaan in randoms niet in een team werken, en de mensen die vooral randoms spelen zijn vermoed ik de mensen die het meest geld opleveren.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.