[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

VasZaitsev schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:47:
KV3 kan weer van mijn grote vriend de 107mm gebruik maken, met die kv1s kan ik eerst weer gaan grinden met dat 122mm HE-only ding
ik ben voor de kv3 gegaan, maar die keuze is denk ik niet heilig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10

Nox

Noxiuz

KV-1S hoor ik wel veel gezeik van. Ik weet dat ik op de KV-3 nog redelijk bounce ;)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
Over de KV3 hoor ik wisselende meningen. De een is er dol op en de ander vervloekt dat ding.

Zelf ben ik dol op de KV3. Zeker als je top tier bent ga je bijna alles winnen :P mits je veel arty tegen hebt. Zelf bij hogere tiers kan je lekker trollen met je bouncy turret en uitstekende 107 (voor meer credits) Daarbij komt bij krijg je een gratis tank als je de KV3 in je garage hebt staan bij 7.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
KV-1S is gewoon een medium, de KV-3 een trage heavy. De KV-1S vind ik een leuk, maar redelijk standaard tankje terwijl de KV-3 voor zijn tier gewoon goede armor en een goed kanon heeft.

Ik zelf vind de KV-1S leuker om te spelen, maar de KV-3 is gewoon beter :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

TRX schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:56:
[...]

ik ben voor de kv3 gegaan, maar die keuze is denk ik niet heilig
Goede keuze M.I. en je krijgt er ook een gratis tank+garage plek voor terug als je hem bij 7.3 in je garage hebt staan.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ben blij dat ik sinds gister de IS heb, tering wat is die KV3 traag...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Heb de KV3 gisteren gekocht en dat ding is zooooooo langzaam en het hebt 5000 xp nodig voor nieuwe tracks anders kun je de 107 niet mounten. Mijn eerste potje gelijk met tier 10's :/ Vond de KV leuker spelen, maar ja die had bijna 100% crew en de derp kanon.

Kan trouwens niet wachten tot ze de xp kosten van de TD's verlagen. Toen Ik een paar weken geleden begon te spelen ben ik met de duitse TD lijn begonnen en deed de russische tanks er een beetje bij, alleen levelt die lijn veel sneller doordat je veel minder xp nodig hebt en ik ook meer xp verdien met de russische heavy tank lijn.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Knowuse schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:34:
Heb de KV3 gisteren gekocht en dat ding is zooooooo langzaam en het hebt 5000 xp nodig voor nieuwe tracks anders kun je de 107 niet mounten. Mijn eerste potje gelijk met tier 10's :/ Vond de KV leuker spelen, maar ja die had bijna 100% crew en de derp kanon.
Als je de KV leuk vind ga je de KV3 ook leuk vinden. Het is een zelfde type tank die ook hetzelfde speelt. Hij wordt echter wel pas leuk als je er het goede kanon + tracks e.d. op hebt zitten (eigenlijk net als zo'n beetje elke tank stock niet veel voorstelt.)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

redwing schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:18:
[...]

Als je de KV leuk vind ga je de KV3 ook leuk vinden. Het is een zelfde type tank die ook hetzelfde speelt. Hij wordt echter wel pas leuk als je er het goede kanon + tracks e.d. op hebt zitten (eigenlijk net als zo'n beetje elke tank stock niet veel voorstelt.)
Als je de Derp (152mm) gewend bent speelt de KV3 wel iets anders.
Sommige willen graag de 122mm op de KV3, uit kosten overweging en de langere reload van de 122mm heb ik het gros van de tijd met de 107mm gespeeld. Heerlijk kanon!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

it's all about penetration! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
redwing schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:18:
[...]

Ja dat denk ik ook, met de KV als eerste de152 gekocht beviel met niet, toen de 107 gekocht en dat beviel me beter. Toen ik bijna de KV3 had en heavy tanken iets beter begreep, toch de 152 weer eens geprobeerd en het beviel toen al een stuk beter :P Alles van dezelfde tier of lager dat je van de zijkant raakt is one-shotted. Heb de KV nog in mijn garage staan om de crew op 100% te krijgen, skills te trainen en de S51 te unlocken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

maar het verschil tussen de 167 (107mm) en 175 (122mm) merkte ik wel. Wel schoot ik toen op alles wat ik maar eventueel kon raken en dan zijn shells van 1k toch net iets te prijzig. Ook was ik een paar keer dood gegaan omdat mijn gun net niet geladen was, met de 107mm had ik de ander af kunnen maken...daarna terug gegaan naar de 107 en geen moment spijt van gehad.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

skoozie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:47:
[...]

maar het verschil tussen de 167 (107mm) en 175 (122mm) merkte ik wel. Wel schoot ik toen op alles wat ik maar eventueel kon raken en dan zijn shells van 1k toch net iets te prijzig. Ook was ik een paar keer dood gegaan omdat mijn gun net niet geladen was, met de 107mm had ik de ander af kunnen maken...daarna terug gegaan naar de 107 en geen moment spijt van gehad.
ja, ik twijfel soms ook wel eens tussen snelle reload of penetration..... soms had ik graag net de andere gun willen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

mines...

de meeste amx en vliegen niet naar de hill, slechts eentje, net als ik met de lorraine
rijdt een 12t me voor de voeten zodat ik de hill niet kan halen en dan wordt ik uitgescholden..... ftw!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:49
oosterhofjf schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:10:

Zijn hier trouwens Jagdtiger eigenaars? Sinds kort speel ik ermee en heb er gemixte gevoelens over. De topgun heb ik nog niet, maar de mausgun doet prima zijn werk.
De Jagdtiger, op papier erg leuk.
In realiteit soms ook zeer leuk, vaak wat minder.
Je topgun is geweldig, de stockgun is leuk maar mist de penetratie tegen toptiers. Als je met de topgun schiet komt de shell bijna gelijk aan, ik schiet racende AMX'jes van een 400 m dan ook vaak genoeg aan flarden.
Je motor verlies je 1 op de 2 potjes en dat komt voornamelijk door:

Je hebt geen armor van enige betekenis in 80% van de gevallen. Je hull is zo zwak dat vrijwel elke tier 7 je van voren kan penetreren in je onderplaat. Hull down is absoluut aan te raden, maar als je die plek kan verbergen dan kan je prachtige potjes spelen, want je armor aan de bovenkant is nauwelijks doorheen te komen. Helaas zit je motor recht achter je weakspot ter grootte van een garagedeur.

Hier een potje waar ik mijn hull makkelijk kon verbergen, niemand kwam door deze flank de top tiers t30 en e75 zijn bijna niet door anderen beschadigd.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mVjjMl.jpg

Oh ja je bent een arty-magneet.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tankees,

March’s last special offer is closer than you think. With this week’s promotions you should be able to increase your arsenal significantly! The special starts on Friday, March 23rd at 6:30 CET (5:30 GMT) and ends Monday, March 26th at 6:00 CET (5:00 GMT).

Do you fancy a shining, new tank for your upcoming battle? Then enjoy 50% discount on the following tanks:

IS
T-34-85
JagdPz IV
PzKpfw VI Tiger
T20
M6
ARL 44
AMX M4 (1945)

And of course no new vehicle would be complete without some handy consumables. If you don’t want to spend too much on it, then you should prepare to strike now:

50% discount on consumables during the special

To park your brand new tank you will need:

50% discount on garage slots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

[frustratie].......het hele team achter een t50 aan die ze niet raken..... defence binnen 10 secs weg en toen stond ik daar alleen :/ [/frustratie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Wow. De T34 is nog meer generfd in test 3. Alles is hetzelfde gebleven als test 2, maar de gun is nu nog maar 4rpm en de turret traverse is nog maar 22 graden/seconde.

Health 1550HP -> 1500HP -> 1500HP
Traverse 25°/sec -> 24°/sec -> 22°/sec
ROF 4,38rpm -> 4,14rpm -> 4rpm
Accuracy 0,4m -> 0,35m -> 0,35m
Aimtime 2,9s -> 3,4s -> 3,4s
Turret traverse 24°/sec -> 18°/sec -> 18°/sec
Viewrange 368m -> 360m -> 360m

Minder HP dan een Lowe, minder traverse dan een Lowe, hogere aimtime, lagere traverse en minder viewrange. Awesome!

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wontcachme schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:46:
Wow. De T34 is nog meer generfd in test 3. Alles is hetzelfde gebleven als test 2, maar de gun is nu nog maar 4rpm en de turret traverse is nog maar 22 graden/seconde.

Minder HP dan een Lowe, minder traverse dan een Lowe, hogere aimtime, lagere traverse en minder viewrange. Awesome!
....en die krijg je dan gratis als premium......yay! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 16:49
wontcachme schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:46:

En toch vind ik hem nog best OP, alhoewel mijn enige vergelijkingsmateriaal een IS3 is, welke ik net heb gepremiumd (op de radio na dan), als je je hull kan verbergen, wat redelijk te doen is met de gun depression, ramt die met die penetration overal dwars doorheen. Penetratie + damage vind ik zelf relevanter dan de minpunten.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
T34 valt niet mee te spelen meer (op test3) kan met mijn pershing een circle of death doen zonder hp te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, hopelijk maken ze duidelijk hoe ze de T34 gaan maken voordat ze daadwerkelijk gaan patchen. Heb nog steeds de optie om mijn 8k gold binnen boord te houden voor die troep.

Dit thread is ook een goede, mooie grafiekjes voor makkelijk vergelijken:
http://forum.worldoftanks...-discussion/#entry1633925

Met andere woorden:
Löwe is goed (lees: kan meekomen) tegen high tiers, KV-5 is goed tegen lagere tiers (door lage pen maar hoge dpm) en T34 kan in 1 keer veel damage dealen, voor de rest legt ie 't af tegen de andere 2...
Wat betreft $ maken zit 't volgens mij wel snor. Average pot zonder premium leverde 50k op meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

net de dikste gun op de lorraine gezet..... leuk :)

maar wat traag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:48:
Jup, hopelijk maken ze duidelijk hoe ze de T34 gaan maken voordat ze daadwerkelijk gaan patchen. Heb nog steeds de optie om mijn 8k gold binnen boord te houden voor die troep.

Dit thread is ook een goede, mooie grafiekjes voor makkelijk vergelijken:
http://forum.worldoftanks...-discussion/#entry1633925

Met andere woorden:
Löwe is goed (lees: kan meekomen) tegen high tiers, KV-5 is goed tegen lagere tiers (door lage pen maar hoge dpm) en T34 kan in 1 keer veel damage dealen, voor de rest legt ie 't af tegen de andere 2...
Wat betreft $ maken zit 't volgens mij wel snor. Average pot zonder premium leverde 50k op meende ik.
Dit zijn de stats van 7.2 test 2, hij was hier lastig te spelen maar nog te doen, nu in 7.2 test 3 is de refire en hull traverse nog verder naar beneden bijgesteld, dus op gebied van DPM en Traverse is ie omlaag gegaan naar verrweg no. 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ashrah schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:17:
[...]

Dit zijn de stats van 7.2 test 2, hij was hier lastig te spelen maar nog te doen, nu in 7.2 test 3 is de refire en hull traverse nog verder naar beneden bijgesteld, dus op gebied van DPM en Traverse is ie omlaag gegaan naar verrweg no. 4.
Man ga serieus overwegen of ik mijn free-exp wel gebruiken voor dat bonk metaal. Wel handig om credits te farmen, maar ik speel het spel omdat het 75% van de tijd leuk is. Als die tank geen fun is om mee te spelen, ja dan laat maar plakken.

@Ashrah
Dan misschien toch maar gewoon nog effe grinden voor de T34, dan heb ik straks en een premium en redelijk leuke T9. T34 is nog wel te doen. Ben nu bijna bij de T32 met de T29 en heb genoeg free exp om de T34 te researchen. Dus nog ff lekker doorgrinden komend weekend met de T29 en dan free-exp converten van alle elite's om de T34 te unlocken.

Ik vraag me echter af hoeveel tijd er gaat zitten tussen het sluiten van public test 3 en de uiteindelijke release van 7.2 Iemand een idee van de tijd die hier normaler wijze tussen zat? Als dat een week is, kan ik wellicht eerst de T32 nog spelen, scheelt me weer free exp.

[ Voor 40% gewijzigd door Gizzy op 23-03-2012 10:11 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
De M103 (de nieuwe tier 9 heavy) is wel aardig maar vind het niet echt een verbetering t.o.v. de T34, de T110E5 daarentegen is echt een 100% inprovement op de T30, T30 als TD valt ook tegen, als je 1x hebt geschoten word je gerushed vanwege de lange reload.

Oftewel als je nu de T34 unlocked en koopt krijg je daar straks de M103 als t9 heavy en de T34 als premium voor terug, T34 verkoopt voor 2.5-3 million credits dus die krijg je dan "gratis"

Als je deze nog kan unlocken voor de patch is dat zeker geen "verloren" XP

[ Voor 34% gewijzigd door Ashrah op 23-03-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wat een idioten zijn er online...... zelfs top tier.....

ik kap er even mee, kijk later wel weer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ashrah schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:57:
De M103 (de nieuwe tier 9 heavy) is wel aardig maar vind het niet echt een verbetering t.o.v. de T34, de T110E5 daarentegen is echt een 100% inprovement op de T30, T30 als TD valt ook tegen, als je 1x hebt geschoten word je gerushed vanwege de lange reload.

Oftewel als je nu de T34 unlocked en koopt krijg je daar straks de M103 als t9 heavy en de T34 als premium voor terug, T34 verkoopt voor 2.5-3 million credits dus die krijg je dan "gratis"

De M103 is inderdaad niet super als je deze met de E75 of IS-4 vergelijkt. Maar vergeet niet dat deze tank de beste tier X gun (voor publics) op zijn turret heeft. Maar snelheid, armour en gun depression zijn het allemaal net niet.... Maar dat is volgens mij redelijk makkelijk op te lossen, want ik mis eigenlijk alleen de gun depression.

De T30 TD vind ik wel leuk spelen, het is eigenlijk gewoon een T30 tier X met minder HP en een meer accurate gun. Het was altijd al een zorgenkindje qua geraakt worden, dus de HP aanpassing vind ik niet zo super erg. De gun had altijd al de langste reload van de tier X'en, dus dat is eigenlijk een bestaand probleem. Mensen moeten er weer even aan wennen dat die gun gewoon enorm veel pijn doet.

T34 ga ik verkopen denk ik. Heb er in test 1 en 2 wel wat mee gespeeld, maar mijn voorkeur blijft bij mijn Lowe.

Overgens een tip aan alles, wat ik wel van plan ben is om:

T34 crew te re-trainen naar M103, dan ze op de T34 naar 100% te trainen en ze dan over te zetten.
In mijn geval heb ik namelijk liever de crew-skills op mijn M103.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Appel schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:32:
[...]

De M103 is inderdaad niet super als je deze met de E75 of IS-4 vergelijkt. Maar vergeet niet dat deze tank de beste tier X gun (voor publics) op zijn turret heeft. Maar snelheid, armour en gun depression zijn het allemaal net niet.... Maar dat is volgens mij redelijk makkelijk op te lossen, want ik mis eigenlijk alleen de gun depression.
Probleem is die grote weakspot die op je hull staat :p, turret traverse is wel erg lekker.
[...]De T30 TD vind ik wel leuk spelen, het is eigenlijk gewoon een T30 tier X met minder HP en een meer accurate gun. Het was altijd al een zorgenkindje qua geraakt worden, dus de HP aanpassing vind ik niet zo super erg. De gun had altijd al de langste reload van de tier X'en, dus dat is eigenlijk een bestaand probleem. Mensen moeten er weer even aan wennen dat die gun gewoon enorm veel pijn doet.
Reload is nog verder omlaag dus dat probleem is alleeen maar groter geworden.
[...]T34 ga ik verkopen denk ik. Heb er in test 1 en 2 wel wat mee gespeeld, maar mijn voorkeur blijft bij mijn Lowe.

Overgens een tip aan alles, wat ik wel van plan ben is om:

T34 crew te re-trainen naar M103, dan ze op de T34 naar 100% te trainen en ze dan over te zetten.
In mijn geval heb ik namelijk liever de crew-skills op mijn M103.
Yup zelfde geld voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ashrah schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:10:
[...]

Probleem is die grote weakspot die op je hull staat :p, turret traverse is wel erg lekker.

[...]

Reload is nog verder omlaag dus dat probleem is alleeen maar groter geworden.

[...]
Ik heb nog geen lowe, dus 1 prem tankje in de vorm van een T34 lijkt me wel chill.

Yup zelfde geld voor mij

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
TRX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:18:
wat een idioten zijn er online...... zelfs top tier.....

ik kap er even mee, kijk later wel weer :/
Had ik gisteren ook, ben er na m'n doubles weer mee gestopt. Doe nu eigenlijk iedere avond alleen mijn doubles en dan vind ik het wel weer goed. Moet nog 30K voor m'n E-75, dus langzaamaan kom ik er dan wel.

Echt mongolen gisteren..

- Teamgenoten die niet met je meerijden maar blijven campen (resultaat: Tiger (ik) vs Tiger, Wolverine, Hetzer, IS-3 > dood)
- Teamgenoten die met je meerijden, maar bij de eerste kleine groep vijanden er vandoor gaat
- Teamgenoten die je klemrijden waardoor je dood gaat.
- Teamgenoten die geen dekking zoeken...
- Teamgenoten die een T-50-2 derust 3 minuten lang (niet overdreven, echt 3 minuten) in de basis laten rondrijden, terwijl daar 3-4 heavies aanwezig waren + 2 arty. Gevolg: arty + heavies dood door vijandelijke arty. Nee, want schieten op die ene low tier tank die in het midden gespot wordt heeft uiteraard prioriteit!
- Teamkillers...

Was weer one of those days gisteren, en dat alles in maar 15 potjes (7 wins). Begin steeds minder lol te hebben door die sukkels.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 23-03-2012 13:04 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Angeloonie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:30:
[...]

Had ik gisteren ook, ben er na m'n doubles weer mee gestopt. Doe nu eigenlijk iedere avond alleen mijn doubles en dan vind ik het wel weer goed. Moet nog 30K voor m'n E-75, dus langzaamaan kom ik er dan wel.

Echt mongolen gisteren..

- Teamgenoten die niet met je meerijden maar blijven campen
- Teamgenoten die met je meerijden, maar bij de eerste kleine groep vijanden er vandoor gaat
- Teamgenoten die een T-50-2 derust 3 minuten lang (niet overdreven, echt 3 minuten) in de basis laten rondrijden, terwijl daar 3-4 heavies aanwezig waren + 2 arty. Gevolg: arty + heavies dood door vijandelijke arty. Nee, want schieten op die ene low tier tank die in het midden gespot wordt heeft uiteraard prioriteit!
- Teamkillers...

Was weer one of those days gisteren, en dat alles in maar 15 potjes (7 wins). Begin steeds minder lol te hebben door die sukkels.
zo herkenbaar!!

erg jammer dat de randoms zo verpest worden, want dat is wel hetgene wat ik het meeste speel. soms join ik een tankcompanie, maar na 20 minuten wachten op een complete crew denk ik: ik had allang weer 2 randoms kunnen doen..... ligt natuurlijk ook aan mijn eigen geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Gisteren wat heerlijke multi klik platoons gedaan in GoT, we heersten over de hele map! Iedereen een KV-3 en gaan met die banaan! >:)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Jah, was wel lachen op Campinovka, jullie over het veld stomen terwijl alle med's ales op de hill afschoten :)

[ Voor 3% gewijzigd door FikkieHo op 23-03-2012 13:57 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
[...]

De T30 TD vind ik wel leuk spelen, het is eigenlijk gewoon een T30 tier X met minder HP en een meer accurate gun. Het was altijd al een zorgenkindje qua geraakt worden, dus de HP aanpassing vind ik niet zo super erg. De gun had altijd al de langste reload van de tier X'en, dus dat is eigenlijk een bestaand probleem. Mensen moeten er weer even aan wennen dat die gun gewoon enorm veel pijn doet.
Inderdaad, de T30 is gewoon oppassen en veel damage dealen en dat is, mijn inziens, in TD vorm niet anders :)
T34 ga ik verkopen denk ik. Heb er in test 1 en 2 wel wat mee gespeeld, maar mijn voorkeur blijft bij mijn Lowe.
Ach ik vind het allang lache dat ik een premium tank krijg :)
Sowieso heb ik nooit heel erg problemen met credits maar het is natuurlijk altijd leuk om nog sneller credits te farmen!
[...]

Al vaker gezegd/gevraagd (als ik mij niet vergis) maar speel je platoons?
En indien nee, waarom niet? Dat kan potjes winnen + dat maakt het een stuk leuker ook al verlies je :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
psychoclown schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:01:
[...]

Al vaker gezegd/gevraagd (als ik mij niet vergis) maar speel je platoons?
En indien nee, waarom niet? Dat kan potjes winnen + dat maakt het een stuk leuker ook al verlies je :)
Speel niet in platoons.. Waarom niet? Tsja ken eigenlijk niemand echt :$
En heb het idee dat ik nog te noob ben en voor lul ga staan, maar goed, slechter dan die figuren die ik in randoms tegen kan ben ik dan ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je zit in GoT, zij hebben een mooie TS en iedereen leert, ook de besten.
Van platoons leer je juist nog beter spelen en ook leren is leuk, combineer dat met een grotere kans op winnen en je hebt een gouden formule :)

Wanneer ik binnenkort tijd heb zal ik het GoT TS even binnen wippen en dan kunnen we wat platoonpotjes doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Angeloonie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:05:
[...]

Speel niet in platoons.. Waarom niet? Tsja ken eigenlijk niemand echt :$
En heb het idee dat ik nog te noob ben en voor lul ga staan, maar goed, slechter dan die figuren die ik in randoms tegen kan ben ik dan ook weer niet :P
ik speel ook als noob, maar probeer geen random idiot te zijn :+

platoons heb ik een tijdje gespeeld, maar ik zie vaak platoon-failures. of de mm plaatst je niet lekker of ik zie dat platoons niet aan het team denken, maar alleen aan zichzelf. dat laatste is makkelijk zelf op te lossen uiteraard :P

nog 100k xp voor de is4 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

TRX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:09:
[...]

platoons heb ik een tijdje gespeeld, maar ik zie vaak platoon-failures. of de mm plaatst je niet lekker of ik zie dat platoons niet aan het team denken, maar alleen aan zichzelf. dat laatste is makkelijk zelf op te lossen uiteraard :P

nog 100k xp voor de is4 :*)
Daarom is het ook belangrijk om op TS te zitten. Dan spreek je van tevoren af wat je gaat doen, blijf je bij elkaar, splits je op. ben je dood kijk je met je team genoot mee om van hem te leren en om hem te helpen door bv aan te geven dat die ene tegenstander zijn loop de andere kant op richt (of juist niet).
TS maakt dat plattoons zo goed (kunnen) werken

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
[...]

Echt mongolen gisteren..

- Teamgenoten die niet met je meerijden maar blijven campen (resultaat: Tiger (ik) vs Tiger, Wolverine, Hetzer, IS-3 > dood)
- Teamkillers...

Ik heb sinds vandaag besloten om gewoon geen randoms meer te spelen. Tenzij het niet op een 'mongolen uur/dag' is (lees elke zondag). Ik ga het vanaf heden gewoon lekker bij companies en clan wars houden, zij het tier 10 of tier 8. Ik was nooit een stats-hoer, maar de laatste tijd begin ik mij er steeds meer zorgen over te maken.

In mijn clan heb ik de op 3 na laagste average win-rate. Dus dat moet eerst maar eens keihard omhoog!

spoiler:
56%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TRX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:09:
[...]

Dat ligt toch echt aan je eigen platoon(members) dan want een platoon zet je meestal op met mensen waarmee je vaker speelt, die je kent, die in je clan zitten en dan weet je wel wat je doet.

Als ik bijv. een platoon doe met Haast (Fest) dan kunnen we bij wijze van beide onze eigen weg gaan en we weten van elkaar dat het wel goed komt.
Appel schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:19:
[...]

In mijn clan heb ik de op 3 na laagste average win-rate. Dus dat moet eerst maar eens keihard omhoog!

spoiler:
56%
Mocht je je bedenken kun jij mij altijd 'poken' om even in een platoon te ownen hoor ;)

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 23-03-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

skoozie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:17:
[...]

Daarom is het ook belangrijk om op TS te zitten. Dan spreek je van tevoren af wat je gaat doen, blijf je bij elkaar, splits je op. ben je dood kijk je met je team genoot mee om van hem te leren en om hem te helpen door bv aan te geven dat die ene tegenstander zijn loop de andere kant op richt (of juist niet).
TS maakt dat plattoons zo goed (kunnen) werken
klopt.....

werkt op een of andere manier niet goed hier. heb nu wel geluid op voice :D
verder is het vaak ook storend in de huiskamer, dus ik speel vaak als dove op zicht........ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

psychoclown schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:20:
[...]

Dat ligt toch echt aan je eigen platoon(members) dan want een platoon zet je meestal op met mensen waarmee je vaker speelt, die je kent, die in je clan zitten en dan weet je wel wat je doet.

Als ik bijv. een platoon doe met Haast (Fest) dan kunnen we bij wijze van beide onze eigen weg gaan en we weten van elkaar dat het wel goed komt.
helemaal waar.... ik doelde dan ook meer op de halve gare types ;)

af en toe kom je spelers tegen die gewoon uitblinken. zelfs zonder platoon dollen ze met een ander. als ik aanhaak gaat het heerlijk. ik heb weinig moeite met verliezen, als het dan door normaal spel gebeurd, pech. jammer genoeg zie ik veel mega faal acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

TRX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:23:
[...]

klopt.....

werkt op een of andere manier niet goed hier. heb nu wel geluid op voice :D
verder is het vaak ook storend in de huiskamer, dus ik speel vaak als dove op zicht........ 8)
Speel ook in de huiskamer, met headsetje zodat je wel kan luisteren en als vriendinnetje van Gossip Girl geniet houd ik mijn mond en typ wat ik bedoel. of af en toe korte berichtjes.

Maar laatste tijd ook wat minder online.
Sinds gisteren kan ik eindelijk weer Mass Effect (1) spelen, install cd wilde niet mee werken. heb er bijna een maand over gedaan om via ticket het in mijn origin lijst te krijgen. wil doorspelen t/m ME3 dus. ga na de patch eens kijken hoe mijn tanks er voor staan.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

skoozie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Speel ook in de huiskamer, met headsetje zodat je wel kan luisteren en als vriendinnetje van Gossip Girl geniet houd ik mijn mond en typ wat ik bedoel. of af en toe korte berichtjes.

Maar laatste tijd ook wat minder online.
Sinds gisteren kan ik eindelijk weer Mass Effect (1) spelen, install cd wilde niet mee werken. heb er bijna een maand over gedaan om via ticket het in mijn origin lijst te krijgen. wil doorspelen t/m ME3 dus. ga na de patch eens kijken hoe mijn tanks er voor staan.
wellicht ben je niet zo oud als ik. ik moet ook een soort voorbeeld stellen he :P

jaaaaren geleden zat ik achter een xbox met geluid over de stereo 8) als ik dat nu doe verlies ik een discussie en ga ik waarschijnlijk klachten krijgen van de buren :+

ik wordt oud :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:57:

Volgens mij doen veel mensen dit met free xp die ze nog moeten converten. Dus zo gratis is ie niet ;). Ik kan 'm voor ongeveer 8000 gold unlocken, dat is nog altijd maar 2/3 van de prijs én ik krijg er een M103 voor terug. Denk dat ik het nog wel ga doen hoor, ik vind de US heavies nl. best wel lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaadt :P <einde grammar-nazi>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:20:
[...]

[...]

Mocht je je bedenken kun jij mij altijd 'poken' om even in een platoon te ownen hoor ;)
Dat moeten we zeker weer eens gaan doen! Ik moet eigenlijk in de clan nog flink platoonen omdat ik stemmen nodig heb, maar dat gaat nu ook wel lekker via de companies :D

Maar de rede dat ik zo enorm fed-up ben qua randoms omdat ik weinig clanmembers heb die in mijn (grind) tiers bezig zijn. (Tier 6 Ger medium, Tier 7 Fra Light en Heavy en een tier 4 Arty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appel schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:33:
[...]

Dat moeten we zeker weer eens gaan doen! Ik moet eigenlijk in de clan nog flink platoonen omdat ik stemmen nodig heb, maar dat gaat nu ook wel lekker via de companies :D

Maar de rede dat ik zo enorm fed-up ben qua randoms omdat ik weinig clanmembers heb die in mijn (grind) tiers bezig zijn. (Tier 6 Ger medium, Tier 7 Fra Light en Heavy en een tier 4 Arty)
Volgens mij zitten er in GoT2 aardig wat mensen die rond die tiers spelen (net als ondergetekende). Moet je die eens (figuurlijk; geen tk ajb :P) aanschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:35:
[...]

Volgens mij zitten er in GoT2 aardig wat mensen die rond die tiers spelen (net als ondergetekende). Moet je die eens (figuurlijk; geen tk ajb :P) aanschieten?
Inderdaad, ik hoor ook in die groep thuis. Bezig met de M4A3E2 om de T20 te halen, met de M6 om de T29 te halen, met de Wolverine om de Slugger te halen, en de Priest om de M41 te halen. Valt geloof ik ook bijna allemaal binnen die categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

TRX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:30:
[...]

wellicht ben je niet zo oud als ik. ik moet ook een soort voorbeeld stellen he :P

jaaaaren geleden zat ik achter een xbox met geluid over de stereo 8) als ik dat nu doe verlies ik een discussie en ga ik waarschijnlijk klachten krijgen van de buren :+

ik wordt oud :o :o :o
Wilde je leeftijd opzoeken op gatheringoftanks.nl maar kon je niet vinden? Ben je lid van GOT? join ook ff de clansite. veel tips/tricks/discussie/nonsens.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:35:
[...]

Ha, wat een idee. Niet eens aan gedacht! :P Was GOT2 al helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:31:
[...]

Dus zo gratis is ie niet ;). Ik kan 'm voor ongeveer 8000 gold unlocken, dat is nog altijd maar 2/3 van de prijs én ik krijg er een M103 voor terug. Denk dat ik het nog wel ga doen hoor, ik vind de US heavies nl. best wel lekker spelen.
Daarom de "gratis" in quotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
ik heb veel plezier in GoT2 lekker GoT pesten :D

Maar jullie hadden gelijk die AMX-40 is echt een drama...

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

skoozie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:38:
[...]

Wilde je leeftijd opzoeken op gatheringoftanks.nl maar kon je niet vinden? Ben je lid van GOT? join ook ff de clansite. veel tips/tricks/discussie/nonsens.
nee, zit niet in een clan

40 :X

net een lekker potje.... kneep hem heel ff toen mijn backup zich lekker terug trok :o :'( maar ik had het goed voor elkaar. links boven in de hoek, eerst achter de rotsen, maar daarna gelijk op de hill helemaal aan de noordzijde links....A3 ofzo. 2 lui van elit aan flarden geschoten, t32 en is3, daarvoor wat anderen >:)

Victory!
Battle: Arctic Region vrijdag 23 maart 2012 15:50:05
Vehicle: IS-3
Experience received: 1.246
Credits received: 32.775
Battle Achievements: Sharpshooter, Sniper

denk dat ik maar wat extra's in die is3 ga stoppen.... rammer ofzo
heb hem nu full, maar zonder extra's

[ Voor 6% gewijzigd door TRX op 23-03-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvinkor
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06-2022
Floks schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:58:
Maar jullie hadden gelijk die AMX-40 is echt een drama...
Ik ben zelf wel redelijk tevreden over de AMX 40, lekker bouncy (ok niet tegen een KV Derp, of erger, maar toch)

Ik heb er echt wel lekkere potjes mee gehad.
Bij één daarvan dat er een pz III/IV, Hetzer en een AMX 40 constant op mij aan 't bouncen waren. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
Solvinkor schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:08:
[...]

Ik ben zelf wel redelijk tevreden over de AMX 40, lekker bouncy (ok niet tegen een KV Derp, of erger, maar toch)

Ik heb er echt wel lekkere potjes mee gehad.
Bij één daarvan dat er een pz III/IV, Hetzer en een AMX 40 constant op mij aan 't bouncen waren. d:)b
Ik doe de franse tanks er voor de fun bij, gister gekocht en gelijk 3 potjes gedaan, waarvan 1 gewonnen. Hij is ook nog helemaal standaard. Dus dat drama is misschien nog wat overdreven.
Verder heb ik lol met van alles en nog wat, allemaal lage tiers.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Floks schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:50:
[...]

Ik doe de franse tanks er voor de fun bij, gister gekocht en gelijk 3 potjes gedaan, waarvan 1 gewonnen. Hij is ook nog helemaal standaard. Dus dat drama is misschien nog wat overdreven.
Verder heb ik lol met van alles en nog wat, allemaal lage tiers.
die kleine amx lijn is fun.... amx 12t enzo

lorraine heb ik net, maar al top tier gun, heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ik doe ook Franse tanks voor de fun, maar de AMX40 waar ik nu zit is imo wel drama. Tuurlijk, je bounced 90%, maar je damaged verder ook niets in 75% van de battles waar je terecht komt. Daarnaast heeft dat ding een dramatische accuracy en aimtime en is retetraag.. Ik kan vaak al huilen als ik op de grote maps terecht kom, voordat ik dan aan het front ben om iets nuttigs te doen is mijn halve team al dood. :'(

Ook voelt de gun bij het schieten erg raar aan, alsof je een propje wegschiet, raar geluid, rare knockback..

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 23-03-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Angeloonie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:53:
Ik doe ook Franse tanks voor de fun, maar de AMX40 waar ik nu zit is imo wel drama. Tuurlijk, je bounced 90%, maar je damaged verder ook niets in 75% van de battles waar je terecht komt. Daarnaast heeft dat ding een dramatische accuracy en aimtime en is retetraag.. Ik kan vaak al huilen als ik op de grote maps terecht kom, voordat ik dan aan het front ben om iets nuttigs te doen is mijn halve team al dood. :'(

Ook voelt de gun bij het schieten erg raar aan, alsof je een propje wegschiet, raar geluid, rare knockback..
even doorzetten.... vanaf 12t is het leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
eerder in got2 gezeten en toen tijdje niet gespeelt en nu in clannetje met alleen vrienden. laatste tijd weinig mensen online. Kan ik kanaal van gathering of tanks wel joinen of is dat not done ? gamenaam is cosworth1977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Wat is een goeie videokaart momenteel voor wot?
Heb nu 8600GTS silent maar daarmee staat alles op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

De 13 90 gaat toch met bijna elke tier 8+ heavy goed, zijn ze bang voor hun stats? :P

En stemmen voor recruit af? :)
TRX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:05:
[...]

nee, zit niet in een clan

40 :X
Wordt wellicht tijd dan, leeftijd maakt niet uit ik nog oudere spelers binnen WoT ;)
B-BRAIN schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:12:
eerder in got2 gezeten en toen tijdje niet gespeelt en nu in clannetje met alleen vrienden. laatste tijd weinig mensen online. Kan ik kanaal van gathering of tanks wel joinen of is dat not done ? gamenaam is cosworth1977
Wat mij betreft wel, maarja daar moet ik wel bij zeggen dat ik geen GoTter meer ben.
Maar dat wist je al wel ;)
jayjey schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:11:
Wat is een goeie videokaart momenteel voor wot?
Heb nu 8600GTS silent maar daarmee staat alles op low.
Tja elke medium range kaart van de huidige en vorige generatie voldoet al zeer prima dus dan moet je even in de http://tweakers.net/pricewatch/ duiken en je budget erbij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Zojuist een game met 6vs5 arty 8)7

Wel mooi gewonnen met 4 kills (2 arty) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Weet neit of het al voorbij is gekomen maar de garageslots zijn nu voor de helft vd prijs; 150G. Tevens zijn een aantal tanks ook 50% off, waaronder de IS die ik net woensdag heb gekocht :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Van de week maar besloten om me niet meer druk te maken over m'n stats, als iets een ruk potje blijkt te zijn ga ik ook niet meer proberen om iets te redden en doe gewoon waar ik zin in heb. Dood gaan omdat er geen hulp komt, geen probleem. Als het te erg word probeer ik een scout medal te scoren met de leopard om vrij snel te sterven. Goed voor het team ? Nee, maar ik merk wel dat ik me een stuk minder irriteer. Alleen baal ik er nog wel een beetje van als m'n 2x win verprust word. Resultaat is dat ik nu al van 53% naar 51% wins ben gegaan, maar maak me er niet meer druk over.

Wil nu alles in de duitse tree op tier 7 vrij hebben (op SPG na) en merk het verder wel (nou, eigenlijk wil ik de ferdi ook nog wel ;)). Toch jammer dat door de matching ik het nu dus minder serieus neem en ik ook geen zin meer heb om geld in dit spel te steken....

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Jemig wat is er met de game aan de hand vanavond.
Net 3 kills, genoeg geschoten op andere tanks wel hitmarkers maar geen damage of bounces, gewoon tracers.

In stats daarna wel 24 shots, 24 hits 8)7

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ik had net ook de meest rare bounces op tanks.. Bounces met m'n Tiger & Tiger II op T4/5 tanks 8)7 Zojuist een M4 recht van achter in zijn kont geschoten, maar was een bounce? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluissie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 20:45
Ben een paar maanden vrij te zijn geweest weer een maandje Abbo genomen maar ben er nu al klaar mee wat een commentaar. zeker van de polen wtf is er aan de hand. Bitchen is lekker maar dan wel gefundeerd en die high tier ego's FY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Wtf.. Net een gigantische matchmaker fail met m'n Leopard..

Vijandelijke team heeft 6(!) KV's, ons team 1 en verder M4, Pz3/4, Wolverine etc... Hoe moet je dat ooit gaat winnen? Hebben nog redelijk standgehouden, maar uiteindelijk dik verloren.. Echt WTF verdeel die KV's dan gewoon 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 24-03-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:52
[...]

Hey Appel, ik ben niet heel vaak online, maar ik ben exact met die tiers bezig. Heb net een Tiger gekocht en verder speel ik vooral T5 en 6 tanks. Als je me online ziet moet je gewoon ff schreeuwen;) Dan kom ik wel op TS kunnen we platoonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
What the flying fuck :D

Zojuist werd er een T-30 van de vijand geraakt door arty.. 2126HP er af in 1 schot :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Laatst online: 22:52
Daar zal iemand een slechte dag hebben gehad:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Angeloonie schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:03:

Zojuist werd er een T-30 van de vijand geraakt door arty.. 2126HP er af in 1 schot :o :o
Ouch dat is veel.
Werd van de week zelf ge1shot in mijn IS-3 door een arty (S-51) ;w . Dacht ergens goed te staan maar helaas.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Angeloonie schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:03:

arty tier 3 kan heel wat schade doen

ik heb zelf een m40 (tier 7) met penetration shells moet je een tank echt goed raken, maar dan doet het veel schade :X net er naast betekent 0 schade. daarnaast heb je HE shells, als je daarmee een tank net niet raakt doe je toch wel wat schade....
Zertaxka schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:14:
[...]

Ouch dat is veel.
Werd van de week zelf ge1shot in mijn IS-3 door een arty (S-51) ;w . Dacht ergens goed te staan maar helaas.
ja dat had ik van de week ook..... voor een s51 best wel veel schade, ik twijfel dan of er met gold ammo wordt geschoten

[ Voor 26% gewijzigd door TRX op 24-03-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Er werdt toen ook flink wat gescholden door de vijand _O-
Vreemd genoeg verloren we alsnog gigantisch.. Snap niet hoe dat kwam want we stonden 4>0 voor op een gegeven moment :? Maar we verloren 5<15?

Ik ben echt verliefd op m'n PzIIIA, wat een heerlijk tankje is het toch. Supersnel, lekkere gun en best wel goede armor. Zojuist 5 kills gehaald in een potje waarbij ik in de low tiers zat. 1x M7 MT, 1x PzIV, 2x Marder II en 1x PzIIIA. Allemaal volledig vanaf 100% afgeschoten _O_

O+ Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/3/39/Germany-PzIII_A.png O+

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 24-03-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ik ben met mn grille aan het schieten.... het niveau op randoms tier 3-6 is echt om te janken :/

net 3 high tier randoms met mn m40..... ook al net zo triest -O-

[ Voor 26% gewijzigd door TRX op 24-03-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

TRX schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:35:

ik heb zelf een m40 (tier 7) met penetration shells moet je een tank echt goed raken, maar dan doet het veel schade :X net er naast betekent 0 schade. daarnaast heb je HE shells, als je daarmee een tank net niet raakt doe je toch wel wat schade....
Hoop dat je met de amerikanen niet AP schiet de hele tijd :P. Ik heb zelf 1 AP shell voor als ik TD moet spelen en de rest alleen maar HE
[...]

ja dat had ik van de week ook..... voor een s51 best wel veel schade, ik twijfel dan of er met gold ammo wordt geschoten
Ammorack is een mogelijkheid of een S51 die je precies op je dak raakte en de HE vol penetreerde

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
wontcachme schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:10:
Ammorack is een mogelijkheid of een S51 die je precies op je dak raakte en de HE vol penetreerde
Hoeft niets eens ammorack te zijn. Topgun van de S-51 kan 1850 damage doen dus als ie vol raak is dan ;w .

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wontcachme schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:10:
[...]

Hoop dat je met de amerikanen niet AP schiet de hele tijd :P. Ik heb zelf 1 AP shell voor als ik TD moet spelen en de rest alleen maar HE

[...]

ik heb 15 AP's mee en schiet ze vaak middendoor :P

de 5 HE's gebruik ik het meest voor arty, tijdens tracen

met HE is de totaal damage soms enorm, maar vaak niet zoveel als ik wil. met die AP's is het vaak volle mep

[ Voor 10% gewijzigd door TRX op 24-03-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Zit een andere Marder op mij te schieten. Geen enemy in de buurt dus ik schiet terug. (ga het niet accepteren ofzo, geld en XP boeien me niet, is de lol :D)

Alleen heb ik het uberkanon. Is ie gelijk mol :/

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hele tijd lekkere teams gehad, redelijk teamwork en dan ineens kom je in een flow terecht met mensen die nog nooit van teamwork hebben gehoord... resultaat is dat je weer ineens 8 potjes op rij verliest ofzo...

Blijkbaar is het moeilijk voor mensen om logisch na te denken en te realiseren dat je sterker bent in teamverband.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Tja. Net een goed potje gehad op Lakevill :)

15-1 gewonnen ofzo :P

T95 ging over het geitenpad. Dat is min of meer rechtdoor. Hij en arty hebben echt enorm goed werk gedaan. Maar vooral arty, met OTM zag ik soms gewoon in een keer 1300 voorbij komen, dat zijn rake klappen die vallen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Vanmorgen een van de spannendste potjes gehad (IMO). Karelia en het team splitse zich op, paar figuren bleven in het midden hangen. Geen arty, dus ik koos er voor om onderin aan de buitenkant te gaan. Samen met 4 andere tanks daar vastgezet door de vijand. Uiteindelijk was ik alleen overgebleven. Er zat een Type 59 verstopt op de heuvel, en ik wist dat er een Ferdinand bovenin stond. Ik vroeg om hulp, en ipv de "FUCK YOU" kreeg ik zowaar gewoon echt hulp van een Löwe en Panther II :D
Met hun steun hebben we daar een T1 Heavy, Löwe, T25 AT, Ferdinand en Type 59 afgeschoten. De andere flank was inmiddels gevallen, dus na de Type 59 moesten we meteen terug naar de basis om te voorkomen dat die gecapped werd. Helaas reageerden mijn teamgenoten niet op mijn hulproep.. De Löwe bleef op de hill en de Panther II ook. Uiteindelijk kwam na een minuut ofzo de Panther II toch mee, en ging de Löwe cappen zei hij, precies toen de vijand begon met cappen. Ik zag de bui al hangen (1vs3), maar gelukkig kon ik ze resetten, en met hulp van de Panther II hebben we de T32, en de Tiger II afgemaakt :) De Löwe kwam bovenin de 2e Tiger II tegen. WIN!
Als ik geen hulp had gehad beneden was het zeker weten slecht afgelopen. We hebben enorm veel geluk gehad met de Ferdinand die volledig weerloos was :D

Afbeeldingslocatie: http://www.vidifocus.net/sshot_029.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vidifocus.net/sshot_030.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ik ben er weer even helemaal klaar mee :/

1 kv5 over op 1% die achter mij aankomt (grille) en onze grootste camper TOMMP (tiger) drukt heel stoer op de attack knop en knijpt er snel tussenuit......... iedereen dood en hij als laatste..... was echt een easy win :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

@Vincent

Heb je mazzel met die T32. Als die op een berg staat is het een pleurisklus om hem er vandaan te krijgen. Ding schiet zijn eigen tracks zowat kapot zo laag kan hij en met 298mm armor is zijn turret niet te mollen :o

Wel erg netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
TRX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:23:
Same here. Ik zit ook in de huiskamer en voor m'n vriendin is het dan storen als ik continue in de mic loop te lullen, dus ik speel dan ook 'stil'.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Als iemand nog een invitecode over heeft, kun je mij DM'en. Mijn zwager wil ook beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ok een wtf moment... Ons complete team bleef in één gedeelte van de map campen... gevolg dat het gewoon prijsschieten was voor de tegenstander...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
Ik had net ook mijn wtf momentje. T 50-2 op lakeville. Bosje gevonden in het midden en 3 arty waren voor 4 minuten perma spotted. Op het middenpad werd hun top tier uitgeschakeld. Onze 3 arty konden hun maar niet raken. Vervolgens heb ik 2 arty uitschakeld en een isu. Ga ik dood en verlaat die battle. Even later kijk ik: verloren? ehh hoe?

De rest van de potjes waren iets beter :) Met de jagdtiger achter een t95 rijden in een citymap = heersen. Wat geweldig is dat! Je wordt zelf niet geraakt, maar je kan wel alles raken in je vizier. Gevolg iets van 1600+ exp

Grappig genoeg ben ik op de ranglijst gestegen ondanks ik vanaf donderdag niet gespeeld heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

BramSd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:29:
Als iemand nog een invitecode over heeft, kun je mij DM'en. Mijn zwager wil ook beginnen.
Heb je er al 1 gekregen? Ik heb hier nog 1 over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:41

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn eerste replay filmpje.

Ik begon eerst te campen in het zuiden en werd voor laffe camper uitgescholden door een andere E-50. Het is niet de bedoeling dat ik ver achter de TD's bleef en ging samen met de Ferdi en 704 snipen.

Onze Lorraine scheurt op de 8 lijn het bos en ik volgde op de 0 lijn. Type 59 maar 1 keer beschoten en dood, AMX genegeerd, Tiger II 1 keer in de zijkant, doorrijden naar de arties, 1 arty geflankt en de andere arty geflankt. 3 campers dachten dat ze safe waren en ik keerde terug. AMX spat uit elkaar, 1 schot op Tiger II en dood, schot op T32, plotseling 32% hp en nog een schot om het te finishen.

De snelheid in rechte lijn is handig om naar de heuvels te scheuren, een E-100 in de zijkant lastig vallen, zijn staart rammen terwijl hij probeerde te vluchten leverde weinig damage en bounce op zijn staart. Mijn E-50 achteruit terug op de heuvel voor het rammen, hij ontwijkt mij, detrackt mij en ramde mij vanaf de heuvel. Toen kwam de 704 langs om de E-100 af te maken en nog een schot met de BL-10 om een IS-4 af te maken. Ik had eigenlijk op de heuvel moeten blijven, onze 704 zien aankomen en het werk aan hem overlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmm op een aantal tanks, die ik niet meer heb, heb ik in totaal 12854 xp staan. Is het aan te raden om gold te kopen en dit om te zetten naar Vrije XP? Aangezien het toch niet meer gebruikt zal worden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Mooi hoe je zo langs ze rijdt naar de arty toe _O_

Maar dat met die E-100 zag er nogal dom uit :P Je had beter gewoon van afstand kunnen snipen ipv facehuggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Defeat
Battle: Westfield zondag 25 maart 2012 20:36:58
Vehicle: T34
Experience received: 454
Credits received: 26.083
Battle Achievements: Kamikaze

:+

met het laatste schot een t30 naar 3% gebracht.....stond een t34 naast dus ik had haast, vol in de t30 gereden hehe... helaas was onze is7 niet erg goed bezig :/

[ Voor 34% gewijzigd door TRX op 25-03-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
wsLy schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:44:
Hmm op een aantal tanks, die ik niet meer heb, heb ik in totaal 12854 xp staan. Is het aan te raden om gold te kopen en dit om te zetten naar Vrije XP? Aangezien het toch niet meer gebruikt zal worden.
Ligt er aan of je er geld aan uit wilt geven of niet :) Zo ja, omzetten want extra exp is altijd handig. Zo nee lekker laten staan, je kunt er verder toch niets mee :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:36
wsLy schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:44:
Yay, nog een held die de NL client gebruikt. :+ _/-\o_

Wat je er mee doet: Eigen keuze. 12k is niet superveel imo, maar als je het nodig hebt, dan convert je het toch lekker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Hoppa, dit weekend de IS geunlocked en gekocht. Wel geluk met die weekend aanbiedingen, nu al een AXM 13 90 en een IS voor de helft van de credits :D

Met de IS nu iig even de dubbels halen voor de tracks en turret en met de KV-3 ondertussen van de 122mm gun unlocken en XP gaan sparen voor de KV-4.

Dit weekend best veel goeie potjes gespeeld en na alle dramatische potjes van de afgelopen week weer een beetje ingelopen naar de 50% victories. Wat dit weekend wel een beetje jammer was, is mijn misclcik bij de aankoop van een dagje premium, waardoor ik nu een maand premium heb... Geen idee hoe ik dat heb gedaan, maar ik was iig niet wakker 8)7 (iemand ervaring met een aanvraag van een refund? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
MonkeySandwich schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:50:(iemand ervaring met een aanvraag van een refund? :+ )
Veel geluk, "geld" terugkrijgen van Wargaming ....... dat is net zoiets als water naar de zee dragen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.