People as things, that’s where it starts.
Een Tank Destroyer is nog altijd een Self-propelled gun.Angeloonie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:35:
[...]
Zwaar irritant dat ze constant SPG's zeggen maar TD's bedoelen
http://encyclopedia2.thef...ry.com/Self-Propelled+Gun
Snap ook niet waarom de SPG's zo heten. Artillery zou iedereen snappen, en iedereen in de game zelf noemt het ook zo.Nemean schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:26:
[...]
Een Tank Destroyer is nog altijd een Self-propelled gun.
Ja weet ik heus wel, maar in WoT termen is het gewoon raar om SPG te gebruiken. In WoT is een SPG gewoon een stuk arty.Nemean schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:26:
[...]
Een Tank Destroyer is nog altijd een Self-propelled gun.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Lijkt me enorm handig, maar dan heb je zo'n simpele crosshair zonder loadingtijden e.d.
Gebruik nu overcross en dat bevalt eigenlijk wel. Behalve dat hij altijd groen is en ik denk dat ik supersnel kan schieten maar dat went vast wel.
EDIT:
Dit is toch ook héééél knullig. Je achterkantje zo bloot leggen. Op de tracks blijven schieten tot hij mol was.

[ Voor 34% gewijzigd door Nox op 20-03-2012 00:08 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ik gebruik hem nu een tijdje en merk dat ik er echt beter door speel. Vooral bij het om hoekjes rijden wilde ik nog wel eens een de muur raken, terwijl ik er al voorbij was, nu schiet ik pas als de serverside ook echt er voorbij is.NoxiuZ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:58:
Iemand ervaring met de serverside crosshair?
Nee hoor, ik heb de serverside crosshair en daarnaast gewoon nog een custom crosshair met laadtijd er bij. Kun je gewoon naast elkaar gebruiken.Lijkt me enorm handig, maar dan heb je zo'n simpele crosshair zonder loadingtijden e.d.
[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 20-03-2012 00:07 ]
EDIT:
Ik merk al dat het niks voor mij is. Ik speel normaal eigenlijk al erg goed en houdt rekening met de lag. Ik ga er slechter door spelen...
[ Voor 32% gewijzigd door Nox op 20-03-2012 00:47 ]
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Dat is bij mij dus hetzelfde. Het enige waarom ik de serverside heel af en toe wel eens aan zet is om te kijken hoeveel mijn targetting achter loopt. Als ik echter die serverside ook echt ga gebruiken om mee te schieten schiet ik echt alles mis. Met de gewone crosshair kan ik zelfs snelle tanks nog aardig raken met een ping van 3/400 waar ik nu meestal mee speel.[b][message=37885790,noline]
EDIT:
Ik merk al dat het niks voor mij is. Ik speel normaal eigenlijk al erg goed en houdt rekening met de lag. Ik ga er slechter door spelen...
[removed]
Moet ook wel want momenteel is de T34 op test #2 het absoluut niet waard.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:19:
Ah en voor de T34 grinders:
[...]
Dus, er komt nog een derde test aan (hoop dat ze de T34 gaan buffen, zit nu serieus te twijfelen of ik m'n 200k free xp daar wel voor in wil zetten...).
Gelukkig, in hetzelfde forum:
[...]
Ugh .... Wargaming door de bocht, T34 word nog verder generfed.
Storm: I can list the changes that will be final for the T34 with the release of version 0.7.2:
- Small (5-8% in different soils) nerf of the movement ability
- Reduction of speed of rotation of the hull by 2 deg / sec to 22 deg / sec.
- Increase in the dispersion of the gun when moving by 10%.
- Increase in the reload time by 0.5 seconds.
- Same income coeff. as KV5 and Lowe
- Normal tier8 HT level of random battles (i.e. higher than both Lowe and KV5)
Upd. there will be test3!
[ Voor 40% gewijzigd door Ashrah op 20-03-2012 08:40 ]
2341 xp in een non-elite VK3001H met 88% crew en geen modules. Die 3001H is best een lache tankje. Valt me erg mee.
Babs out!
Heb er veel plezier mee gehad terwijl ik de panther + tiger heb unlocked ermee.filipy23 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:54:
Hoppa! Nieuw xp record!
2341 xp in een non-elite VK3001H met 88% crew en geen modules. Die 3001H is best een lache tankje. Valt me erg mee.
Babs out!
Was echt een tank die mij niet lag. Ik kan er niet mee overweg. Die 88mm komt nergens doorheen en je moet echt geluk hebben dat je in een potje lekker gebalanced wordt en kan gaan flanken. Ik denk dat de speelspijl het meeste op die van de fransen / mediums lijkt. Wachten weakspot vinden en gaan en weer wegwezen.defusion schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:09:
[...]
Heb er veel plezier mee gehad terwijl ik de panther + tiger heb unlocked ermee.
Even iets anders, Hoe bevalt de M103 de mensen in de test. Ik zit nu halverwege de XP naar de T32 op de T29 en wil ook nog voor de T34 gaan. T30 zou leuk zijn, maar is denk ik niet realistisch. Een premium tank ervoor terugkrijgen kan natuurlijk ook geen kwaad, maar ben ook wel benieuwd hoe de M103 bevalt. Het is geen turret bunker meer lees ik al, wat is het dan wel een t9 allrounder zoals de M110e5 een T10 allrounder lijkt te worden?
Dus dan ongeveer nog 3 weken oid more or less?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:19:
Ah en voor de T34 grinders:
Dus, er komt nog een derde test aan (hoop dat ze de T34 gaan buffen, zit nu serieus te twijfelen of ik m'n 200k free xp daar wel voor in wil zetten...).
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Gizzy op 20-03-2012 09:48 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Repost.quote: AshrahIk ben trouwens helemaal verliefd op de T110E5 .... wat is dat een lekkere tank om mee te spelen, eigenlijk is het gewoon een Tier 10 Medium tank maar aan de langzame kant, hij is net zo groot als de Patton alleen met een iets grotere turret, hij bounced redelijk veel en 1 vs1 met een IS7 of Maus kan je er goed mee doen (je kan een Maus circle strafen), E100 nog niet tegegekomen.
En zoveel als een opluchting de T110E5 is zoveel is de M103 een teleurstelling, minder armor dan een Löwe en hij is HUGE 7 road wheels turret is bijna net zo groot als de tank zelf, zijn maar 2 dingen die goed zijn aan deze tank, hij heeft dezelfde top gun als de T110E5 en de turret is zo snel dat zelfs een T50-2 je niet kan circlen.
dit is 7.2 patch #2 btw.
Lol im sold hahaha.Ashrah schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:05:
[...]
Repost.
dit is 7.2 patch #2 btw.
....de turret is zo snel dat zelfs een T50-2 je niet kan circlen.
Ok thanx voor de info. Had die post van je gemist.
Gezien de post van Wontcachme, is de m103 het lijden wel waard om de m110e5 te scoren hehehe.
[ Voor 32% gewijzigd door Gizzy op 20-03-2012 10:35 ]
agreed. Gisteren een potje op swamps en ik bouncde een E100 5x, T95 2x en nog wat andere grut op 400m afstand + een lading werd geabsorbeerd door de tracks. Uiteindelijk was de enigste schade die ik opliep gegeven door een T92.
Met goldshells is dat ding nog leuker
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
In mijn IS-4 (heb de replay, moet hem een keer op youtube zetten) speelde ik op mines. Er was geen arty en bijna geen mediums. Ik was top tier samen met een andere IS-4 vs. een Object 704 en Jagdtiger.
Ik rolde richting de hill, omdat dat me wel eens leuk leek en er geen mediums waren om die rol op zich te nemen. De enige tank die ik daar tegen kwam was een vijandelijke 13 75, maar die kon ik negeren. Hij dingde 6-maal op mijn turret, dus hij kon er niet zoveel van.
Vanaf de hill kon ik rustig aan alle kanten tanks beschadigen en afmaken. Ik voelde me echt koning omdat alles op mijn bouncede en ik alles penetreerde. Uiteindelijk 10 kills gemaakt. Ik had Steel Wall, Top Gun, Sniper, Boelters Medal en Reaper.
Daarna een pot in mijn IS-7 waarbij we speelden op Arctic Region (basis op Oost). Ik ging met ongeveer de helft van de tanks naar het noorden om daar de linie te houden. Er waren 3x tier 6 arty aan beide kanten, dus we wisten dat we redelijk onder vuur zouden liggen.
In het noorden kwamen we een stuk of 5 van hun mediums tegen, voornamelijk tier 9 en 8. Dit was redelijk af te houden, maar omdat we met 7/8 tanks daar stonden kon niet iedereen in arty cover staan.
Op een gegeven moment gingen ze met hun heavies ook langs die zijde pushen, waardoor we opeens omsingeld waren door onder andere een IS-7, E-75, IS-4 en Tiger II. Wij waren op dat moment met een Ferdi, IS-4, T-54 en ikzelf in de IS-7.
Ik kon mooi tegen een bergwand staan waardoor er voornamelijk op me werd gedinged. Hun focus was onze T-54, maar tegen de tijd dat het stof optrok stond ik nog alleen over tegen hun IS-7. Die was op 10% ofzo, dus met 1 schot afgemaakt.
Ik had inmiddels 4 kills en kreeg complimenten van de rest van het team voor mijn verdediging. Ik rolde naar hun basis waar ik de laatste arty afschoot. Daarna was alleen nog hun E-100 over die in Zuid-Oost stond tegenover wat tier 8 heavies van ons.
Ik besloot er toch maar heen te rijden in plaats van te cappen. Mijn teammaten zagen dat ik eraan kwam en gaven aan dat ik de 6e en laatste kill op mijn naam mocht zetten. Aldus geschiedde. Top Gun en Sniper in de pocket.
Leuk als je dat tegenkomt.
Als je snelheid aan het compenseren bent, dan neem je de lagcompensatie erbij. Als je een bepaalde gun eventjes niet gebruikt hebt, dan ga je tijdens het snipen eventjes inschieten om te weten hoeveel halve tanklengtes je ervoor moet mikken.
Regels voor de landingprovinces zijn aangepast, een draw is nu een win voor de aanvaller...
Staat helemaal nergens aangegeven, je moest er op de harde manier achter komen.
Zag het net ook. De enige plek waar het stond was boven in de battle scherm tijdens de 15 minuten voor de battle. Maar wie kijkt daar nog na 10+ CW battles?User.tmp schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:29:
Trololololol!
Regels voor de landingprovinces zijn aangepast, een draw is nu een win voor de aanvaller...
Misschien was daarom de site offline deze morgen? De West Afrika regio was ook alleen maar landing zone gisteren en nu niet meer. Ook zijn de kleuren weer normaal op de map ipv minder sterk.
Als je nu naar alle landings kijkt zijn ook de battles van gisteren verdwenen. De hele lijst is leeg

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 20-03-2012 12:40 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Had ik laatst ook op Cliffs, redelijk low tier potje, maar ik had in ieder geval 5 kills en had eigenhandig voor de victory gezorgd zo'n beetje, het stond ook 14>12. Dus ik spot de laatste vijand, die gewoon AFK was. Dus ik vraag de overgebleven gasten of ze hem niet willen killen, en het halve team reageert van "OK" en "You deserve it" enzo. MooiBramSd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:44:
Ik besloot er toch maar heen te rijden in plaats van te cappen. Mijn teammaten zagen dat ik eraan kwam en gaven aan dat ik de 6e en laatste kill op mijn naam mocht zetten. Aldus geschiedde. Top Gun en Sniper in de pocket.
Leuk als je dat tegenkomt.
Nee, wat doet 1 van de 2 andere overgebleven tanks: schiet voor m'n neus de laatste 5% er vanaf nadat ik hem bijna gekilled had. OMFG wat een hufter
Wat een onzin, dat is dus echt compleet onlogisch. Het leek even een tijdje wat beter te gaan, maar de laatste tijd is WG toch weer met lekkere wazige akties bezig.User.tmp schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:29:
Trololololol!
[removed]
net bleef de kv3 en de m3's in base en achter de arty verstopt..

5 in een rij nu met lagere tier
goeie reden om wat lagere tiers te verkopen..... te frustrerend om alle suicides te zien. binnen 1 minuut de helft afgeslacht. de eerst 30 secs spammen ze continu om daarna eenvoudig opgeruimd te worden....en dan ben ik weer de sjaak met mn priest....

[ Voor 50% gewijzigd door TRX op 20-03-2012 14:26 ]
Vind zelf de M7 Priest niet lekker spelen, de damage output is gewoon te laag. Leuk dat je snel kan schieten maar vaak is je target al weer weg. Met artillery heb ik liever dat je in 1x goed raakt dan elke keer een beetje, het aimen duurt nog langer dan het laden.TRX schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:00:
ik wordt echt gek van de idioten die online zijn
net bleef de kv3 en de m3's in base en achter de arty verstopt..wordt er echt knetter van
goeie reden om wat lagere tiers te verkopen..... te frustrerend om alle suicides te zien. binnen 1 minuut de helft afgeslacht. de eerst 30 secs spammen ze continu om daarna eenvoudig opgeruimd te worden....en dan ben ik weer de sjaak met mn priest....
De opvolger de M41 vind ik persoonlijk lekkerder spelen.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Was toptier met mijn KV in een potje met voornamelijk tier IV.
8 kills, 30.000 credits en 1500xp later...
Jammer genoeg niet mijn eerste victory van de dag.
Ik hou echt van dat 107mm monster. Je oneshot er vanalles mee.
juist die snelle reload vind ik wel prettig, plus dat ik er veel mee raak. de m41 heb ik alweer verkocht. heb de m7, m12 en m40 in de garage.Vae Victus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:27:
[...]
Vind zelf de M7 Priest niet lekker spelen, de damage output is gewoon te laag. Leuk dat je snel kan schieten maar vaak is je target al weer weg. Met artillery heb ik liever dat je in 1x goed raakt dan elke keer een beetje, het aimen duurt nog langer dan het laden.
De opvolger de M41 vind ik persoonlijk lekkerder spelen.
zit er wel aan te denken om de grille eens te kopen..... die is beter
kv's moet je nooit onderschatten, ook niet met een t34 oid. één goeie hit van ze doet best wel watVasZaitsev schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:00:
Lekerrrrr
Was toptier met mijn KV in een potje met voornamelijk tier IV.
8 kills, 30.000 credits en 1500xp later...
Jammer genoeg niet mijn eerste victory van de dag.
Ik hou echt van dat 107mm monster. Je oneshot er vanalles mee.
[ Voor 31% gewijzigd door TRX op 20-03-2012 16:11 ]
Hmm inderdaad rare verandering maarja sowieso was niet alles even goed doorgevoerd zoals de verschillende kleuren van landingsprovincieswontcachme schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Zag het net ook. De enige plek waar het stond was boven in de battle scherm tijdens de 15 minuten voor de battle. Maar wie kijkt daar nog na 10+ CW battles?
Dat het allemaal landingen waren was zoals bedoeld, dat is net zoals het ten tijde van invoering van de UC wasMisschien was daarom de site offline deze morgen? De West Afrika regio was ook alleen maar landing zone gisteren en nu niet meer. Ook zijn de kleuren weer normaal op de map ipv minder sterk.
De reden waarom ik lage tiers niks vind is omdat de spelers zo random idioot kunnen zijn. De acties die idioten in hoge tier battles doen kun je nog voorspellen en op anticiperen maar dat gaat niet in lage tier battles.TRX schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:00:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Had ik gisteren ook, basischolen lopen uit volgens mijTRX schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:00:
ik wordt echt gek van de idioten die online zijn
net bleef de kv3 en de m3's in base en achter de arty verstopt..wordt er echt knetter van
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

nah....
ik ga zo mn lorraine unlocken ipv door te gaan voor de patton..... heb zo'n 85k xp voor de patton.... komende dagen nog even doorknallen
done... nu nog wat credits schieten voor de lorraine
[ Voor 11% gewijzigd door TRX op 20-03-2012 17:54 ]
Wat denken aan op kilometers afstand al uitgeschakeld kunnen worden?NoxiuZ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:40:
En na een shell al mol zijn. Niet kunnen cappen om te winnen maar ook iedereen overhoop moeten schieten.
Zoals al eerder hier geschreven: Zodra een Tiger een Sherman kon uitschakelen, moest deze Sherman nog 1km rijden voordat de Sherman ook maar een deukje in de Tiger kon slaan.
En in WoT tanks kun je veilig door Himmelsdorf of Ruinberg rijden: in het echt krijg je dan molotovs op je dak.
Dat is nou het vershil tussen een spel en realiteit.VasZaitsev schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:41:
[...]
Wat denken aan op kilometers afstand al uitgeschakeld kunnen worden?
Zoals al eerder hier geschreven: Zodra een Tiger een Sherman kon uitschakelen, moest deze Sherman nog 1km rijden voordat de Sherman ook maar een deukje in de Tiger kon slaan.
En in WoT tanks kun je veilig door Himmelsdorf of Ruinberg rijden: in het echt krijg je dan molotovs op je dak.
Eigenlijk als je het zo bekijkt is WoT best wel nep, maar als het realistischer zou zijn is het denk ik ook niet meer leuk
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Realistischer zal het wel worden wanneer ze de nieuwe physics gaan toevoegen. Dan kan je overal afdonderen, op rijden etc..... De t50-2 zal kunnen vliegen met een heuvel eronderthijsco19 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:53:
[...]
Dat is nou het vershil tussen een spel en realiteit.
Eigenlijk als je het zo bekijkt is WoT best wel nep, maar als het realistischer zou zijn is het denk ik ook niet meer leuk. Ben je zo afgeschoten met 1 shell zonder zelf iets te kunnen doen (al heb je dat nu ook soms
).
De Hetzer komt uit 1944, en zit in tier 4, samen met de T-28 uit 1935 ofzo.MSalters schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:53:
Inderdaad, maar Shermans zijn natuurlijk tier 5 (nivo Pz IV) en niet tier 7. Wat wel idioot is (historisch gezien) is dat de KV op dezelfde tier zit als de Sherman.
En een PZ IV schoot in het echt ook een gat door een Sherman hoor. Shermans waren opzich echt klote tanks, zeker vergeleken met de T-34. Voordeel van de Sherman was dat ie erg betrouwbaar was, vrij snel en met tienduizenden gemaakt is.
Maar, een tank als de Panther is gemaakt doordat de T-34 en later de T-34-85 elke Duitse tank verrot kon schieten, en de kleine Duitse kanonnen erop afketsten. Panther is ook tier 7 meen ik, maar moest echt nog wel bang zijn voor een T-34.
De IS was toen hij uitkwam in 1944, helemaal heer en meester op het slagveld: IS tegen Tiger II was bijna altijd een uitgeschakelde Tiger II. De IS-2 was nog beter dan de IS.
De verhoudingen kloppen dus van geen kant. En da's maar goed ook, anders was het tamelijk onspeelbaar. Tenzij je natuurlijk ook echt 4 shermans per Tiger kan inzetten, en er 2x zoveel Russische als Duitse tanks rondrijden. En dat Panthers halverwege het potje een kapotte versnellingsbak hebben, net als de Tiger II. En dat Shermans bij een schot op hun motor in de fik vliegen en de crew levend verbranden.
Waar ik me trouwens nog wel op verheug, zijn de Sherman Firefly [Tiger killer] en de Katyusha: da's pas echte Russische arty
Verder verwacht ik weinig van de Japanse tanks die ze erin willen plaatsen, Japan heeft amper tanks gebouwd, en waren vrijwel allemaal lichte tanks.
Intressante link: http://www.tarrif.net/cgi...?op=country_vehicles_list
Site vol tanks, maar ook slagschepen en vuurwapens uit de tweede wereldoorlog.
[ Voor 9% gewijzigd door RobinHood op 20-03-2012 21:05 ]
Net ook, wordt ik klem gezet door een teamgenoot die recht achter me gaat staan, terwijl ik al de hele tijd peek-a-boo doe om de hoek heen en terug naar achteren ga. Blijft hij daar doodleuk staan, zelfs als ik al 2x tegen hem aan rijd achteruit. Gevolg: ik was meteen dood. Echt, dat soort hufters wil ik dan echt met een knuppel bewerken.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik hoop dan dat ze niet gaan overdrijven, een t50-2 die vliegt vind ik ook weer niet realistisch.wontcachme schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:59:
[...]
Realistischer zal het wel worden wanneer ze de nieuwe physics gaan toevoegen. Dan kan je overal afdonderen, op rijden etc..... De t50-2 zal kunnen vliegen met een heuvel eronderen een maus wordt een stormram als die van boven komt vallen
Al met al zal het zeker een goede update zijn misschien in het begin nog een beetje brakkig maar zal zeker wel goed worden.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
leuk tankdestroyertjeVasZaitsev schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:02:
[...]
Intressante link: http://www.tarrif.net/cgi...?op=country_vehicles_list
Site vol tanks, maar ook slagschepen en vuurwapens uit de tweede wereldoorlog.
klik
EDIT// sorry voor dubbel post.

[ Voor 4% gewijzigd door thijsco19 op 20-03-2012 21:24 ]
Mwah, franse tier II TD, met lichte beplating.thijsco19 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:20:
[...]
leuk tankdestroyertje
klik
EDIT// sorry voor dubbel post.
Onmogelijk te detracken
t50-2 vliegen is overdreven van mij uit. Maar een stijle heuvel en 72km/h eraan komen rijden dan ga je wel van de grond ffthijsco19 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:15:
[...]
Ik hoop dan dat ze niet gaan overdrijven, een t50-2 die vliegt vind ik ook weer niet realistisch.
Al met al zal het zeker een goede update zijn misschien in het begin nog een beetje brakkig maar zal zeker wel goed worden.
En vervolgens zijn alle torsiestaven verbogen of gebroken, dus staat je T-50 letterlijk aan de grondwontcachme schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:37:
[...]
t50-2 vliegen is overdreven van mij uit. Maar een stijle heuvel en 72km/h eraan komen rijden dan ga je wel van de grond ff
Of heeft de commander zijn helmpje niet goed opgedaan, commander dood
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
"Stock" is't best een goede tank. Dat wil zeggen, goede kans dat je de 75 mm 42L/70 al hebt van bijvoorbeeld de Pz IV. Dan heb je verder geen track/turret upgrade nodig daarvoor, en heb je meteen een goede gun.AcXeller schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:26:
[...]
On topic: Laatst de 3002DB geresearched maar is deze stock nog een beetje te doen ? Moet nog even wat credits sparen voordat ik hem kan kopen maar wacht ook liever op een 50% actie als het even kan. Ga ik ondertussen wel door voor de xp om de Tiger en de Panther te unlocken. Of kan ik de 3002DB beter helemaal skippen om meteen met de panther verder te gaan ?
't Is feitelijk een tier 7 equivalent van de VK3601 - snel genoeg om als medium te spelen, met de beste gun alsnog goed gevaarlijk, en genoeg (sloped) armor om mee te komen.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Ik vond de 3002DB wel een aardig tank maar zn hoge tier is een redelijke handicap in mijn opinie. Ga je op stap met de 75mm en stock turret dan ben je lekker mobiel, maar je zal moeite hebben met hoge tier mediums en heavies damage te doen. Ga je met de andere turret en de 88mm op stap kan je meer uitrichten tegen mediums en heavies, helaas wel ten koste van de mobiliteit.MSalters schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:59:
[...]
"Stock" is't best een goede tank. Dat wil zeggen, goede kans dat je de 75 mm 42L/70 al hebt van bijvoorbeeld de Pz IV. Dan heb je verder geen track/turret upgrade nodig daarvoor, en heb je meteen een goede gun.
't Is feitelijk een tier 7 equivalent van de VK3601 - snel genoeg om als medium te spelen, met de beste gun alsnog goed gevaarlijk, en genoeg (sloped) armor om mee te komen.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Overigens net een battle verloren omdat een ARL 44 niet even wilde scouten bij onze vlag. Ik had vrij schot als trage TD maar hij wilde niet even 50-100 meter rijden om te scouten. Toen moest ik er zelf heen en was het al te laat. Wij waren ook aan het cappen maar waren minder langzaam. Dat soort gasten mogen echt, maar dan ook echt gewoon 'niet meer meedoen'. Als in Jan-Jaap-van-der-Wal-niet-meer-meedoen.
[ Voor 4% gewijzigd door Nox op 20-03-2012 22:39 ]
Merkava's gebruiken volgens mij andere vering hoor, en zijn een stuk nieuwer, dus betere technieken.Xenomorphh schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:57:
YouTube: Jumping Tank
20 seconden. Kan zat hoor:)
Gevonden: Merkava's gebruiken normale veren, T-50's [en andere tanks met Christie-ophanging, zoals de T-34 en de KV] hebben torsiestaven.
Torsiestaven kunnen verbuigen en breken bij [verder dan] maximaal inveren, veren houden op bij maximaal inveren.
Als je een 50/50 verhouding tussen simulatie/arcade in Forgotten Hope mod gewend bent, dan zit WoT op 25/75 of 20/80. Red Orchestra kan je op 60/40 à 75/25 plaatsen.VasZaitsev schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:41:
Wat denken aan op kilometers afstand al uitgeschakeld kunnen worden?
De tanksim voor het oefenen in combined arms tactics is Steel Beasts. De makers halen hun geld uit de legers die hun tankcrews van tactisch trainingmateriaal voorzien. Ze werken met ervaren tankbemanningen om het geloofwaardig voor echte tankcrews te maken. Er bestaat ook de personal versie.Steel Beasts (More colloquially known as SB to its fans) is distinguished from other simulators by a faithful reproduction of tactical manoeuvres and Fire Control Systems as well as various other military facets than when compared to other simulatiors. The sound samples are mostly authentic having been recorded from some of the actual Armoured Fighting Vehicles depicted in the sim. The two main crewable vehicles depicted in the original Steel Beasts are the German Leopard 2A4 and the American M1A1 Abrams,known as M1A1(HA), However there are numerous NATO vehicles including M2 Bradleys and the Marder Infantry Fighting Vehicles, NATO Support vehicles include the HMMWV and the M113 APC. Warsaw Pact Vehicles include the T-72 and T-80 MBTs, BMP1 & BMP2 IFVs, BTR-80 APCs and BRDM scout cars. Steel Beasts Pro has added to this family of crewable vehicles these being the Bradley and M113 (in most of its more widely known guises), with more military training contracts has led to the creation of more vehicles being modelled in the sim, these include the newer Leopard 2 A5 model and the CV9040 IFV, both of which are playable vehicles. In addition Steel Beasts also models Helicopters, the CH-146 Griffon, CH-47 Chinook Utility and the Hind, Tigre Attack Helicopters.
As a tactical simulation artillery is modelled in the sim and player can call in various types of artillery, from conventional smoke and high-explosive rounds, to DPICM and the FASCAM minefield system.
SB also includes a scenario editor which allows for programming of random or condition-based behavior in the computer-controlled units. Well-designed SB scenarios therefore have a high degree of replayability. In addition to the scenario editor SB also contains a map editor for creating custom maps depicting different terrain types. In Fall of 2011, eSim Games announced that they were using xaitment's AI software for pathfinding, movement and behavior modeling.
Customized versions of Steel Beasts have been adopted by the armies of Austria, Denmark, Sweden, Norway, Finland, Chile, Canada, Australia, Spain and USA for training purposes. Wikipedia: Steel Beasts
De wereld zonder hitpoints, waar de M2 machinegeweer al de optics en ander zachte delen van Leopard II, M1 Abrams,... kunnen slopen zodat de gunner het lastig heeft om nog raak te schieten,... Je merkt op dat moderne tanks nog altijd zeer kwetsbare dingen zijn, het minste kan je tank nog altijd slopen. Ik ben benieuwd of je je tank kan detracken door een bocht niet volgens de regels van de kunst te nemen?
Voertuigen worden aan de tanksim toegevoegd omdat een leger het vraagt en ervoor betaalt. Om nog een stapje verder te gaan, moet je bij de "tankrijschool" in het leger gaan.
WoT zit aan de andere extreme. Dermate arcade dat je tank vastloopt omdat je over een rand naar beneden zit te kijken ipv gewoon naar beneden vallen. Physics zal de tanks in WoT minder doen vastlopen. Net zoals een te gedetailleerde simulator onspeelbaar kan worden, kan een arcade omgeving met teveel beperkingen ook te weinig speelvrijheid leveren.
Dat niet over randjes kunnen rijden erger ik me echt groen en geel aan, zeker als ik eens lekker rondscheur in een scout. Dat je een randje niet op kan rijden snap ik wel, maar eraf vind ik wel normaal.
Op vliegende tanks zit ik niet echt te wachten, tanks die aan de buitenkant ook echte schade krijgen [ala BF3 en BF:BC] lijkt me wel mooi, en handig: zie je op 100m ook waar je de tank geraakt hebt.
Ik herinner me een oud tankspel, ook met tweede wereldoorlog tanks. Spel was ook [voor zijn tijd zeker] erg realistisch: je mocht eerst een 20km rijden voordat je bij je doel was, het draaien van de koepel ging langzaam, inrichten nog langzamer en na twee keer geraakt te zijn was het vaak al einde oefening omdat iets te zwaar beschadigd was om door te gaan. Dit alles terwijl je alleen het vizier had om naarbuiten te kijken, geen third-person. Best frustrerend, heel weinig gespeeld.
Schade is zichtbaar hoor. Maar niet op 300m.VasZaitsev schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:46:
WoT is inderdaad voornamelijk arcade, zover was ik al.
Dat niet over randjes kunnen rijden erger ik me echt groen en geel aan, zeker als ik eens lekker rondscheur in een scout. Dat je een randje niet op kan rijden snap ik wel, maar eraf vind ik wel normaal.
Op vliegende tanks zit ik niet echt te wachten, tanks die aan de buitenkant ook echte schade krijgen [ala BF3 en BF:BC] lijkt me wel mooi, en handig: zie je op 100m ook waar je de tank geraakt hebt.
Ik herinner me een oud tankspel, ook met tweede wereldoorlog tanks. Spel was ook [voor zijn tijd zeker] erg realistisch: je mocht eerst een 20km rijden voordat je bij je doel was, het draaien van de koepel ging langzaam, inrichten nog langzamer en na twee keer geraakt te zijn was het vaak al einde oefening omdat iets te zwaar beschadigd was om door te gaan. Dit alles terwijl je alleen het vizier had om naarbuiten te kijken, geen third-person. Best frustrerend, heel weinig gespeeld.
Leukste is dat het de eerste win van de dag was: iets van 350xp (x2).
Ach dat gebeurd zo vaak. Zo zat ik gisteren in mijn IS met alle upgrades op volle snelheid. Wordt gespot en meteen geraakt door een object 212 (een van de russische arty snipers). Track gerepaired en er vandoor met ongeveer de helft van mijn leven. Paar seconden later een shell van hun GW artillery (kan even niet op de naam komen) op mijn dak en dood. Dat was een hele snele game, voor mij dan. Soms krijg je het gevoel dat artillery veel te nauwkeurig is. Maar dan probeer je het zelf en alles is mis.BramSd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:11:
Gisteren een potje in mijn ARL44 als een van de laagste tiers. Een scout van hun spot mij vrij snel in het begin en ik krijg een shell van een GW Panther in mijn zijkant voordat ik in cover kan komen: insta-gib.
Leukste is dat het de eerste win van de dag was: iets van 350xp (x2).

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik heb gister op de test server maar eens een GW Panther in mijn garage gestopt. Eerste potje op Komarin, ik was de enige arty in-game (mm fail). Wij spawnen in het noorden, ik rij direct de hoek van de map in en richt mijn crosshair op de destructables op de brug. Zie ze kapot gaan en gooi er direct een shell op. Direct hit op een IS-4. Verder nog een T30 snoeihard weten te raken en een andere IS-4 gekilled.Ryack schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:19:
[...]
Ach dat gebeurd zo vaak. Zo zat ik gisteren in mijn IS met alle upgrades op volle snelheid. Wordt gespot en meteen geraakt door een object 212 (een van de russische arty snipers). Track gerepaired en er vandoor met ongeveer de helft van mijn leven. Paar seconden later een shell van hun GW artillery (kan even niet op de naam komen) op mijn dak en dood. Dat was een hele snele game, voor mij dan. Soms krijg je het gevoel dat artillery veel te nauwkeurig is. Maar dan probeer je het zelf en alles is mis.
GW Panther wordt zeker een tank waar ik naar toe wil grinden
Daarna in mijn T110E5 nog in een 5 vs 6 weten te ownen. Direct de arty kunnen killen, daarna 1 vs 2 tegen een Maus en een Tiger 2.
Omdat ik echt aan de tank wil wennen schiet ik op de test server zo min mogelijk met premium, maar omdat de Maus overschakelde naar ACPR kon ik het niet laten om de HEAT erbij te pakken. Mausje was zo weg, met bijna 400 penetration schoot ik door elke hoek heen.
TL;DR: Ragende russen zijn leuk om te zien
Ik had ooit een tank spel wat in een box zat met een heli en een duikboot game (dus 3 games, onder dos)... geen idee hoe het heet, maar veel gespeeldVasZaitsev schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:46:
Floksor
Speel nu met de hummel, en moet zeggen dat ik arty steeds leuker begin te vinden.Appel schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Ik heb gister op de test server maar eens een GW Panther in mijn garage gestopt. Eerste potje op Komarin, ik was de enige arty in-game (mm fail). Wij spawnen in het noorden, ik rij direct de hoek van de map in en richt mijn crosshair op de destructables op de brug. Zie ze kapot gaan en gooi er direct een shell op. Direct hit op een IS-4. Verder nog een T30 snoeihard weten te raken en een andere IS-4 gekilled.
GW Panther wordt zeker een tank waar ik naar toe wil grinden
Daarna in mijn T110E5 nog in een 5 vs 6 weten te ownen. Direct de arty kunnen killen, daarna 1 vs 2 tegen een Maus en een Tiger 2.
Omdat ik echt aan de tank wil wennen schiet ik op de test server zo min mogelijk met premium, maar omdat de Maus overschakelde naar ACPR kon ik het niet laten om de HEAT erbij te pakken. Mausje was zo weg, met bijna 400 penetration schoot ik door elke hoek heen.
TL;DR: Ragende russen zijn leuk om te zien
Vooral de turret van de gw panther lijkt me erg fijn, zodat je minder vaak je hull hoeft te draaien, en dus makkelijker van target kunt switchen.
Alleen jammer dat de ROF zo laag ligt... maar de damage maakt dat dan wel weer goed.
ctrl+f5? Hier werkt het in FF gewoon goedoosterhofjf schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:39:
weet iemand waarom bij de site van WOT niet werkt? Krijg alleen dat plaatje. Op IE werkt het wel.
Waarmee werkt het niet?oosterhofjf schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:39:
weet iemand waarom bij de site van WOT niet werkt? Krijg alleen dat plaatje. Op IE werkt het wel.
CTRL+F5 al geprobeerd? (op beide)
[ Voor 12% gewijzigd door skoozie op 21-03-2012 12:42 ]

heb uit frustratie 2 campers neergeknald en ben smurf geworden

totaal geen support
na 5 van die ***** potjes nu dan toch....
Victory!
Battle: Lakeville woensdag 21 maart 2012 15:16:46
Vehicle: IS-3
Experience received: 2.630 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 42.159
Battle Achievements: Steel Wall, Master Gunner, Sniper
goeie IS naast me
ik de meeste damage waarna hij ze neerknalde
[ Voor 72% gewijzigd door TRX op 21-03-2012 15:25 ]
maar dat zal idd de reden wel zijn.
zeg ik net dat ik de valley defend.....gaat meer dan de helft daarheen, terwijl je gewoon weet dat daar een ferdinand staat

gokje, ze pushte over de heuvel zodat je doelloos in/bij de basis stond?TRX schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:34:
ik heb credit nodig voor mn lorraine.....
maar dat zal idd de reden wel zijn.
zeg ik net dat ik de valley defend.....gaat meer dan de helft daarheen, terwijl je gewoon weet dat daar een ferdinand staat
Met een USA heavy ga ik vaak de valley in. goed kijken wat voor defence je achter je hebt en of ze laten komoen zodat je vuursteun krijgt of zelf je turret het werk laten doen en wat pushen als defence tegen valt.
Je bent mijn redding! Bedankt was niet op de hoogte van die toetscombinatiewontcachme schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:41:
[...]
ctrl+f5? Hier werkt het in FF gewoon goed
* wontcachme checkt naam nog eensoosterhofjf schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:50:
[...]
Je bent mijn redding! Bedankt was niet op de hoogte van die toetscombinatie
* wontcachme checkt welke clan je bent
* wontcachme is nu een verrader van de clan
* wontcachme heeft de vijand geholpen in tijd van oorlog
Toch gecached....wontcachme schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:54:
[...]
* wontcachme checkt naam nog eens
* wontcachme checkt welke clan je bent
* wontcachme is nu een verrader van de clan
* wontcachme heeft de vijand geholpen in tijd van oorlog
CTRL+F5 foreceerd het opnieuw ophalen van data van de website. Als dit geholpen heeft stond de website ergens gecached (zaak/computer/opera/....)
Zijn hier trouwens Jagdtiger eigenaars? Sinds kort speel ik ermee en heb er gemixte gevoelens over. De topgun heb ik nog niet, maar de mausgun doet prima zijn werk.
Enige wat me opvalt is de enorme uitval van modules en crew. Het doet me een beetje denken aan de Tiger voordat die hitbox werd aangepast. Vanochtend mijn record gehaald. 1 arty shot: engine, gun, 2 x track, commander, gunner en radio gast. even een dafuq? momentje
Camo is een gemis en tier 6 tanks komen er redelijk makkelijk doorheen, maar op afstand kan ik er goed mee overweg! Alleen jammer dat ik nogal veel arty tegenkom in open maps en vanochtend 5 faalteams achter elkaar had... Deze tank heeft het in zicht om de tij te keren, maar eenmaal omsingelt ben je weg.
Gisteren op malinovka: bam! team weg? ondertussen hoop damage en sloop ik nog een object 704. 5 arty shells redelijk ontweken en uiteindelijk nog 2 arty mee mijn graf kunnen meenemen
campinovka..... we hadden de hill al, maar ze deze gewoon gaan. e75 ging door village en ik naar boven... rest bleef lekker achter de churchskoozie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:37:
[...]
gokje, ze pushte over de heuvel zodat je doelloos in/bij de basis stond?
Met een USA heavy ga ik vaak de valley in. goed kijken wat voor defence je achter je hebt en of ze laten komoen zodat je vuursteun krijgt of zelf je turret het werk laten doen en wat pushen als defence tegen valt.
ahh... bij valley denk ik altijd aan Lakeville. Daar zie je vaak dat wanneer er veel steun is aan het eind en dat ze over die bult in het midden pushen zodat niemand meer kan schieten.TRX schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:14:
[...]
campinovka..... we hadden de hill al, maar ze deze gewoon gaan. e75 ging door village en ik naar boven... rest bleef lekker achter de church
ik wordt echt weer knetter...... zo krijg ik mn stats never omhoog

lorraine staat in de garage... net tweede gun er opgezet
nu nog schieten voor ammo....ben blut
[ Voor 70% gewijzigd door TRX op 21-03-2012 18:32 ]
De nieuwe gun doet nog ff wat extra pijn maar is ook nog eens accurater.oosterhofjf schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:10:
Je goede daad staat genoteerd in de geschiedenisboeken
Zijn hier trouwens Jagdtiger eigenaars? Sinds kort speel ik ermee en heb er gemixte gevoelens over. De topgun heb ik nog niet, maar de mausgun doet prima zijn werk.
Enige wat me opvalt is de enorme uitval van modules en crew. Het doet me een beetje denken aan de Tiger voordat die hitbox werd aangepast. Vanochtend mijn record gehaald. 1 arty shot: engine, gun, 2 x track, commander, gunner en radio gast. even een dafuq? momentje![]()
Camo is een gemis en tier 6 tanks komen er redelijk makkelijk doorheen, maar op afstand kan ik er goed mee overweg! Alleen jammer dat ik nogal veel arty tegenkom in open maps en vanochtend 5 faalteams achter elkaar had... Deze tank heeft het in zicht om de tij te keren, maar eenmaal omsingelt ben je weg.
Gisteren op malinovka: bam! team weg? ondertussen hoop damage en sloop ik nog een object 704. 5 arty shells redelijk ontweken en uiteindelijk nog 2 arty mee mijn graf kunnen meenemenbijna 1200 exp
Je deelt er serieuze klappen mee uit en kan op de juiste manier lekker incasseren. Front armor is erg goed op het ding maar je kwetsbaarheid zit uiteraard in de zijkant en aan de onderkant van je hull aan de voorkant (kom je met 200mm pen doorheen).
Wat ik er altijd mee adviseer: blijf op afstand. Je kanon doet het erg goed op 300-500 meter namelijk. Zorg dat de arty je niet te zien krijgt. Iedereen die arty speelt weet dat zo'n lompe jagdtiger easy money is.
Omdat frontaal niemand door je heen komt wordt er veel met HE op je geschoten (arty ook?) en daarom moet je een spall-liner hebben. Die adviseer ik vanaf de Ferdinand overigens.
En zorg voor goede camo. Je hebt daarvoor in ideale omstandigheden een crew, net en verf voor. Verf kan per maand (ga er vanuit dat als je niet gespot wordt als je op afstand blijft je meer damage kan doen en minder repairs hebt. En ik vond de JagdTiger best wel een lekkere moneymaker als je er goed mee omgaat).
Kortom:
Rammer, Spall liner en... vrije keus. Rammer zit er sowieso in. Mijn persoonlijke voorkeur is lui in de bosjes dus camonetje. Mijn crew voor de JP is bijv. 4 stuks camo en 1 repair.
Ga je meer facehuggen met de JT (wat kan, maar niet mijn favoriet is) raad ik je crewskill op repair te zetten en/of een toolbox incl spall-liner en rammer.
Maar ik ga voor afstand snipen. Daar zijn de Duitsers fenominaal in. Moet je alleen geen Erlenberg of Himmelsdorfmappen hebben.
EDIT:
Overigens, voor degenen die JP en Ferdinand hebben, ga niet met de 10,5cm knallen maar blijf bij de lange 88. Ammo kost enorm veel meer voor de 10,5cm maar doet in verhouding minder damage.
[ Voor 3% gewijzigd door Nox op 21-03-2012 19:14 ]

http://forum.worldoftanks...iew__findpost__p__1607086
http://forum.worldoftanks...iew__findpost__p__1607229
1300 hp is vlot weg van dat ding
nu ie nog aardig stock is blijf ik lekker voorzichtig.... beetje snipen
wat een rld

Rare verandering zeg, net als dat de IS7 nu eigenlijk te kort is.Nemean schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:26:
Gelukkig is WarGaming lekker bezig tegen over de Duitse tanks.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Vreemde timer af en toe...
geen rare verandering, de KT krijgt nu ongeveer zijn eigenlijke lengte. Maar waarom de IS-7 dan weer zo'n stuk korter wordt is het wel een rare verandering.psychoclown schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:48:
[...]
Rare verandering zeg, net als dat de IS7 nu eigenlijk te kort is.
All that matters has no mass
De IS7 was te groot, maar nu weer net te kleinBlue Boon schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:57:
[...]
geen rare verandering, de KT krijgt nu ongeveer zijn eigenlijke lengte. Maar waarom de IS-7 dan weer zo'n stuk korter wordt is het wel een rare verandering.
Hoe moeilijk zal het zijn om de echte afmetingen van tanks over te nemen?wontcachme schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:01:
[...]
De IS7 was te groot, maar nu weer net te klein
Van bijna elke tank gebruikt in WoT bestaat nog een exemplaar in het echt. Pak je rolmaat, en meet 'm op. Aangezien de meeste maps 1000x1000m zijn, weet je de schaalverdeling [zoveel mm is 1 meter]
Tadaa, tanks met accurate historische afmetingen.
"jamaar, de t-54 is zo vreselijk laag"
ja, dat was ie in het echt nou eenmaal ook. Zo klein, dat alleen vrouwen van onder de 1,70 erin konden werken voordat ie iets ruimer gemaakt werd. Ohja, de autolader had de leuke eigenschap de arm van de commander te laden.
Heb ik iets gemist ? Dit was toch alleen cosmetisch en verder niet ? Ik dacht dat later er een echte versie moest komen die ook camo waardes had.NoxiuZ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:12:
[...]
En zorg voor goede camo. Je hebt daarvoor in ideale omstandigheden een crew, net en verf voor. Verf kan per maand (ga er vanuit dat als je niet gespot wordt als je op afstand blijft je meer damage kan doen en minder repairs hebt. En ik vond de JagdTiger best wel een lekkere moneymaker als je er goed mee omgaat).
[ Voor 7% gewijzigd door AcXeller op 21-03-2012 20:16 ]
Alle credits naar de maker, wie het ook moge zijn.
EDIT:
&$(*#^$Y)*#Y$(^&TY)(#&*$
Komt er weer eens een T-14 mijn LOF inrijden.
Nou, ik schiet gewoon door. BATS zijn engine in de fik.
Heb ik weer zo'n wrak voor me
[ Voor 39% gewijzigd door Nox op 21-03-2012 20:40 ]
Volgens mij hebben tanks met autoreloaders geen rammer module's erbij zitten.TRX schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:39:
die tank rammers versnellen ook de reload op een lorraine????
Op mijn franse tanks met auto reloader gebruik ik tenminste Ventilation, Vertical Stabelizer en Gun Laying Drive
my misstake.... idd geen rammerwontcachme schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:45:
[...]
Volgens mij hebben tanks met autoreloaders geen rammer module's erbij zitten.
Op mijn franse tanks met auto reloader gebruik ik tenminste Ventilation, Vertical Stabelizer en Gun Laying Drive
Camo-netje op je Jagdtiger is zonde. Volgens die link die ik hierboven heb gepost is het verschil in spotafstand slechts 10m als je camo-net gebruikt met 100% camo-crew ten opzichte van geen camo-net en 100% camo-crew.NoxiuZ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:12:
[...]
De nieuwe gun doet nog ff wat extra pijn maar is ook nog eens accurater.
Je deelt er serieuze klappen mee uit en kan op de juiste manier lekker incasseren. Front armor is erg goed op het ding maar je kwetsbaarheid zit uiteraard in de zijkant en aan de onderkant van je hull aan de voorkant (kom je met 200mm pen doorheen).
Wat ik er altijd mee adviseer: blijf op afstand. Je kanon doet het erg goed op 300-500 meter namelijk. Zorg dat de arty je niet te zien krijgt. Iedereen die arty speelt weet dat zo'n lompe jagdtiger easy money is.
Omdat frontaal niemand door je heen komt wordt er veel met HE op je geschoten (arty ook?) en daarom moet je een spall-liner hebben. Die adviseer ik vanaf de Ferdinand overigens.
Kortom:
Rammer, Spall liner en... vrije keus. Rammer zit er sowieso in. Mijn persoonlijke voorkeur is lui in de bosjes dus camonetje. Mijn crew voor de JP is bijv. 4 stuks camo en 1 repair.
Ga je meer facehuggen met de JT (wat kan, maar niet mijn favoriet is) raad ik je crewskill op repair te zetten en/of een toolbox incl spall-liner en rammer.
Maar ik ga voor afstand snipen. Daar zijn de Duitsers fenominaal in. Moet je alleen geen Erlenberg of Himmelsdorfmappen hebben.
EDIT:
Overigens, voor degenen die JP en Ferdinand hebben, ga niet met de 10,5cm knallen maar blijf bij de lange 88. Ammo kost enorm veel meer voor de 10,5cm maar doet in verhouding minder damage.
Lijkt me ook wel leuk hoe lullig een bakbeest zoals een T1 heavy of een Maus eruit ziet met een camonetje erover, volgens mij best komisch
Ik moet trouwens eventjes 1 miljoen credits verdienen, voor de KV-3, tenzij de KV-1S beter is?
kv3 kan wat meer hits hebbenVasZaitsev schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:41:
zou leuk zijn als je je netje ook echt zag.
Lijkt me ook wel leuk hoe lullig een bakbeest zoals een T1 heavy of een Maus eruit ziet met een camonetje erover, volgens mij best komisch![]()
Ik moet trouwens eventjes 1 miljoen credits verdienen, voor de KV-3, tenzij de KV-1S beter is?
kv1s is sneller
Dit topic is gesloten.