[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
VasZaitsev schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:26:
Persoonlijk vind ik dat je vrij weinig hebt aan die invitecodes: in het begin kun je iedere dag 1 tier omhoog gaan, ook zonder premium. Premium is leuker zodra je tier 6 tanks of hoger hebt. Die dingen kunnen soms moeite hebben om quitte te draaien [in een slecht potje maak ik maar 200 credits winst met mijn t-34-85]
Ach als iemand er een over heeft en wilt delen dan kan hij hem wel gebruiken, toch wel een leuke boost voor het begin :)

Potjes van vanmiddag waren best wel lekker, volgens mij maar 2-3 verloren en één draw, de rest (stuk of 10-15) allemaal mooi gewonnen. Ging wel lekker samen met wapper (oosterhjf) flinke matches gehad :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Hoe lang duurt het nog voordat de T34 premium wordt, iemand een idee?
Met een beetje geluk haal ik vanavond de T32 binnen.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

-AzErTy- schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:06:
Snel zijn dan. Het zal de komende patch zijn die vermoedelijk binnen 1 tot 3 weken zal arriveren

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
-AzErTy- schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:06:
Ik verwacht over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Hmm in dat geval zal ik volgende weel niet al teveel in de les zitten denk ik zo >:)

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
VasZaitsev schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:26:
Persoonlijk vind ik dat je vrij weinig hebt aan die invitecodes: in het begin kun je iedere dag 1 tier omhoog gaan, ook zonder premium. Premium is leuker zodra je tier 6 tanks of hoger hebt. Die dingen kunnen soms moeite hebben om quitte te draaien [in een slecht potje maak ik maar 200 credits winst met mijn t-34-85]
Invites zijn eigenlijk alleen de moeite vanwege gratis 1000 gold. Premium is inderdaad de moeite niet.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
t29 elite maar cash niet om volgende te halen. is3 was een aanslag op me credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:31
psychoclown schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:13:
[...]

Ach als iemand er een over heeft en wilt delen dan kan hij hem wel gebruiken, toch wel een leuke boost voor het begin :)

Potjes van vanmiddag waren best wel lekker, volgens mij maar 2-3 verloren en één draw, de rest (stuk of 10-15) allemaal mooi gewonnen. Ging wel lekker samen met wapper (oosterhjf) flinke matches gehad :)
Ging idd weer lekker als vanouds. Jammer dat het je het zo druk hebt. moeten we zeker nog een keer vaker doen :)

Het kan nog beter kyozu :P Net met een paar got members en hards platoon en multiclick. 4 potjes gedaan 18 kills en een gemiddelde van bijna 1800 exp met bat chat :D

[ Voor 13% gewijzigd door oosterhofjf op 18-03-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appel schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:15:
[...]

Ik verwacht over 2 weken.
Wat appel zegt: als het goed is, komen er 3 tests, dus die laatste zal wel komend weekend zijn. Daarna nog laatste dingen tweaken en dan of eind volgende week (kleine 2 weken) of begin de week daarop (dikke 2 weken) zal ie wel komen. WG kennende, nemen ze er hun tijd voor dus ik denk dat je sowieso nog 2 weekenden heb.
Ik vermoed dat ik de T34 tegen komend weekend wel heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mensen wat is die E-75 stock, een belachelijk slechte tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32
Nemean schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:36:
-O- Daar ben ik nu voor aan het sparen :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Angeloonie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:37:
[...]

Stock is hij echt niet te doen, zonder de top engine rijdt hij 9km/h :F en met de Tiger 2 gun ben je een held tegen alles wat lager is dan tier 9.. maar even afwachten hoe hij straks te werk gaat.. heb inmiddels 3 potjes verloren achter elkaar, en laat hem nu lekker achter me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Nemean schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:36:
Je zal nu toch wel weten dat elke stock tank slecht is? Zelf probeer ik pas te oordelen als de tank fully upgraded is en ik minimaal 10 potjes ermee heb gespeeld. Anders heb je vaak een vertekend beeld.

btw de E75 is een geweldige tank! Maus gun erop, lower plate verstoppen en ownen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:44:
[...]

Je zal nu toch wel weten dat elke stock tank slecht is? Zelf probeer ik pas te oordelen als de tank fully upgraded is en ik minimaal 10 potjes ermee heb gespeeld. Anders heb je vaak een vertekend beeld.

btw de E75 is een geweldige tank! Maus gun erop, lower plate verstoppen en ownen maar!
Daarom staat het woordje stock er bij, ik heb zat tanks gehad die stock ook gewoon leuk om te spelen waren, maar krijg het idee dat de Duitsers een bepaalde ziekte onder de leden hebben dat ze stock gewoon slecht zijn.

Bijvoorbeeld de IS-3 en IS-4 vond ik geen slechte tanks toen ze stok waren. De E-50 en E-75 zijn gewoon weg misselijkmakend zo slecht. Je moet niet zeggen, dat ik gezegd heb, "dat die tank nu altijd slecht is"Leest zo lekker. :+ . :> Want dat staat er niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Nemean schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:48:
[...]

Daarom staat het woordje stock er bij, ik heb zat tanks gehad die stock ook gewoon leuk om te spelen waren, maar krijg het idee dat de Duitsers een bepaalde ziekte onder de leden hebben dat ze stock gewoon slecht zijn.

Bijvoorbeeld de IS-3 en IS-4 vond ik geen slechte tanks toen ze stok waren. De E-50 en E-75 zijn gewoon weg misselijkmakend zo slecht. Je moet niet zeggen, dat ik gezegd heb, "dat die tank nu altijd slecht is"Leest zo lekker. :+ . :> Want dat staat er niet. :+
De stock 4502A gereden?
Ik legde het af tegen een stock tiger-P :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

hexta schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:51:
[...]

De stock 4502A gereden?
Ik legde het af tegen een stock tiger-P :')
Zit nu in de Tiger P ;), dus daar zal ook wel een "rant" over komen. :+ Heb gehoord dat er altijd wel een module kapot gaat en hij goed is in ontvlammen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nemean schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:56:
[...]

Zit nu in de Tiger P ;), dus daar zal ook wel een "rant" over komen. :+ Heb gehoord dat er altijd wel een module kapot gaat en hij goed is in ontvlammen. :+
Geniale tank als je hem een beetje door hebt. Zelfs stock.
Gewoon voorkant naar de vijand, beetje wiebelen, en je kan zelfs een IS-4 1-on-1 slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
[...]

Lees mijn reactie dan ook eens goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gaat er trouwens nog iets gebeuren met de IS-4 in 7.2 of 7.3 ? Weet dat er wat gaat komen (7.3 of later) met de KV en KV-3, maar kan me vaag iets herinneren dat ik ook iets had gelezen over de IS-4.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Angeloonie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:37:
[...]

Ik heb gister de E50 gekocht bij de intertoys, maar ik snap nog niet helemaal waarom ik hem nog niet in-game zie ???

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v614/ninjrk/dsc_9538.jpg
En nee, zo mooi ziet die van mij er niet uit ;)

On topic: Laatst de 3002DB geresearched maar is deze stock nog een beetje te doen ? Moet nog even wat credits sparen voordat ik hem kan kopen maar wacht ook liever op een 50% actie als het even kan. Ga ik ondertussen wel door voor de xp om de Tiger en de Panther te unlocken. Of kan ik de 3002DB beter helemaal skippen om meteen met de panther verder te gaan ?

Ben niet van plan om premium te gaan en ik weet niet hoe ver je kan met je tier wil het nog winstgevend zijn, hoewel dit na 7.2 vast ook weer anders zal zijn.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

hexta schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:03:
[...]

Gewoon voorkant naar de vijand, beetje wiebelen, en je kan zelfs een IS-4 1-on-1 slopen.
Tiger P is een masterlijke tank, had het eigenlijk over de VK4502A, daar hoor ik nare verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nemean schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:30:
[...]

Tiger P is een masterlijke tank, had het eigenlijk over de VK4502A, daar hoor ik nare verhalen over.
Ja klopt. had er hier naar gevraagd, maar niemand was er positief over. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

hexta schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:31:
[...]

Ja klopt. had er hier naar gevraagd, maar niemand was er positief over. :')
Oh ik vind hem echt tof, tier 8 en 9 zijn totaal geen probleem in die Tiger P. :P En de muziek is ook leuk *Plink, plonk, plink, kgggg, plink, plonk.*

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 18-03-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nemean schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:32:
[...]

Oh ik vind hem echt tof, tier 8 en 9 zijn totaal geen probleem in die Tiger P. :P En de muziek is ook leuk *Plink, plonk, plink, kgggg, plink, plonk.*
Nu had ik het over de 4502A :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:07:
[...]

Ging idd weer lekker als vanouds. Jammer dat het je het zo druk hebt. moeten we zeker nog een keer vaker doen :)
Moeten we inderdaad doen, zodra ik weer tijd heb dan hoor je van me natuurlijk ;)
Het kan nog beter kyozu :P Net met een paar got members en hards platoon en multiclick. 4 potjes gedaan 18 kills en een gemiddelde van bijna 1800 exp met bat chat :D
Had ik onlangs ook op mijn 50 120, heerlijk is dat :)
Heb je dat Android of iPhone tooltje ook? Kun je erg makkelijk zien hoe je presteert.
Kan wot logger ed. ook maar als je niet altijd je pc bij je hebt ofzo is het wel erg lache om te bekijken.

Gemiddeld 2+ kills per potje en 2500-3500 damage per battle laatste weken (dmg afhankelijk van welk type tank het meest gespeeld).
[...]

Heb je nooit gehoord van de verdeling van tank trees voor de fransen er waren?
USSR zijn easy, Germans zijn medium en de USA is hard ;)
Zertaxka schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:13:
Gaat er trouwens nog iets gebeuren met de IS-4 in 7.2 of 7.3 ? Weet dat er wat gaat komen (7.3 of later) met de KV en KV-3, maar kan me vaag iets herinneren dat ik ook iets had gelezen over de IS-4.
De USSR tree change gaat in een keer en komt dus met 7.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

He bah, moet ik nog langer met me KV kutten.

Met dat 153mm kanon kan ik dus echt niks raken he. Heb er volgens mij maar 2 kills mee gehaald. Ik gebruik nu gewoon de 122mm met stock turret. Leuk tier III/IV tanks oneshotten.

Die eerste heavy van de USA is ook knap kut zeg, vreselijk groot, maar je oneshot er helemaal niks mee...

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

AcXeller schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:26:
On topic: Laatst de 3002DB geresearched maar is deze stock nog een beetje te doen ? Moet nog even wat credits sparen voordat ik hem kan kopen maar wacht ook liever op een 50% actie als het even kan. Ga ik ondertussen wel door voor de xp om de Tiger en de Panther te unlocken. Of kan ik de 3002DB beter helemaal skippen om meteen met de panther verder te gaan ?

Ben niet van plan om premium te gaan en ik weet niet hoe ver je kan met je tier wil het nog winstgevend zijn, hoewel dit na 7.2 vast ook weer anders zal zijn.
VK3002DB is in februari ofzo nog 50% off geweest. Zal dus niet snel nog eens in de aanbieding komen denk ik.

WG zelf stelt dat je zonder premium zonder problemen tot tier 6 moet kunnen, met premium tot tier 8 (meen ik). Dat is dan voor gemiddelde spelers. En na 7.2 gaat hier inderdaad wat in veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:43

rapture

Zelfs daar netwerken?

AcXeller schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:26:
Ik heb gister de E50 gekocht bij de intertoys, maar ik snap nog niet helemaal waarom ik hem nog niet in-game zie ???
Omdat je waarschijnlijk niet dood wilt gaan omdat ik eventjes mijn E-50 tegen jouw tank parkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
VasZaitsev schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:05:
He bah, moet ik nog langer met me KV kutten.

Met dat 153mm kanon kan ik dus echt niks raken he. Heb er volgens mij maar 2 kills mee gehaald. Ik gebruik nu gewoon de 122mm met stock turret. Leuk tier III/IV tanks oneshotten.

Die eerste heavy van de USA is ook knap kut zeg, vreselijk groot, maar je oneshot er helemaal niks mee...
Gelukkig telt de gedane damage en niet de kills ;)
Zonder gein kon ik ook niet overweg met die dikke 152mm guns.
Op de KV heb ik dan ook gespeelt met de 107mm wat een zeer fijne gun is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

t50-2 net in de garage gezet :)

gelijk dikke engine er in natuurlijk

[ Voor 39% gewijzigd door TRX op 18-03-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:54:
[...]

Heb je nooit gehoord van de verdeling van tank trees voor de fransen er waren?
USSR zijn easy, Germans zijn medium en de USA is hard ;)
Zeker zeker. :+

Maar ik moet zeggen dat de Patton mij goed bevalt, heel goed zelfs.. heb nog nooit een battle verlaten zonder kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:18

Nox

Noxiuz

KutMaus! Gaat de hele tijd voor je loop staan als je in snipermodus aan het aimen ben. Wil je schieten komt die irritante kutmaus er weer voor rijden van 'Oprotten, ik ben groter, ik ga schieten'. Zeker in de stedelijke mappen bloedirritant. Die dingen moeten gewoon doorrijden en ik moet met een wat kwetsbaardere T34 gewoon om de hoekjes schieten. Of zo'n maus moet in zijn uppie gaan, kan ie doen wat ie wil. Had hem helemaal verrot willen schelden, uiteindelijk toch niet gedaan.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NoxiuZ schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:52:
KutMaus! Gaat de hele tijd voor je loop staan als je in snipermodus aan het aimen ben. Wil je schieten komt die irritante kutmaus er weer voor rijden van 'Oprotten, ik ben groter, ik ga schieten'. Zeker in de stedelijke mappen bloedirritant. Die dingen moeten gewoon doorrijden en ik moet met een wat kwetsbaardere T34 gewoon om de hoekjes schieten. Of zo'n maus moet in zijn uppie gaan, kan ie doen wat ie wil. Had hem helemaal verrot willen schelden, uiteindelijk toch niet gedaan.
Gewoon schieten, dan leert hij het vanzelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/122381122-3.jpg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ik heb dat ook constant gehad in mijn Tiger II, zit er zo'n knurft in z'n Panzer 4, KV of M6 telkens voor mijn loop te rijden :( Wordt daar echt knetter van, precies als je het laatste schot op een tank kunt leveren, gaat zo'n flapdrol er voor rijden en doet niets anders dan *ding* op de vijand, waardoor die weer naar achteren gaat en je schot weg is.. :(

Over het algemeen ben ik van mening dat je als kleine(re) jongen de grote jongens de ruimte/positiekeuze moet geven. Helpt jezelft ook want de tegenstander gaat op hem schieten en jij hebt een mooie muur voor je waardoor jij niet geraakt wordt. Kun je af en toe er achter vandaan piepen om een schot te lossen.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Angeloonie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:40:
[...]

Ik heb dat ook constant gehad in mijn Tiger II, zit er zo'n knurft in z'n Panzer 4, KV of M6 telkens voor mijn loop te rijden :( Wordt daar echt knetter van, precies als je het laatste schot op een tank kunt leveren, gaat zo'n flapdrol er voor rijden en doet niets anders dan *ding* op de vijand, waardoor die weer naar achteren gaat en je schot weg is.. :(

Over het algemeen ben ik van mening dat je als kleine(re) jongen de grote jongens de ruimte/positiekeuze moet geven. Helpt jezelft ook want de tegenstander gaat op hem schieten en jij hebt een mooie muur voor je waardoor jij niet geraakt wordt. Kun je af en toe er achter vandaan piepen om een schot te lossen.
tijdje terug op campinovka zei een t95 tegen mij in mn t32: rij jij achter mij dan steken we over :o _/-\o_

was lachen
aan de overkant wat gekilled en op het laatst mezelf handig neergezet voor de t95 (vlak voor de huisjes had ik hem ingehaald om te spotten), hij kon mijn wrak hierna gebruiken. victory! :*)

maar vaak worden randoms zwaar verkloot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ze doen dat weleens voor mijn BL-10. Eenmaal mijn mikprocedure doorlopen is, wordt de trekker op een timed moment overgehaald. De procedure herstarten kost 5 à 10 seconde en rekening houden met een annulatie zorgt ervoor dat je niet meer op tijd de trekker overhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ha net zo een courier in het vijandelijke team gehad. Object 704 dus makkelijk om te vinden en idd gelukkig de goed kant uit gekozen. Maar iedereen zat op hem te azen natuurlijk. Krijg ik hem in het vizier met 300 hp left, ik spammen op mijn muis en ..... killed arty hem net 1 sec voor ik klaar ben met de reload ;( . Jammer maar helaas. Zelde potje 1 tegen 1 van een IS-4 verloren..... 4x raak 0 damage zelfs van de zijkant niet |:(

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Zertaxka schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:11:
Krijg ik hem in het vizier met 300 hp left, ik spammen op mijn muis en ..... killed arty hem net 1 sec voor ik klaar ben met de reload ;( .
_O- Dat heb ik zoooo vaak idd, dat je echt 0,000001 seconde te laat ben. Ook bijv. in 1vs1 situaties, dat hij jou net afschiet op het moment dat jij kan schieten, echt milliseconden :P

Maar goed, liever te laat zijn dan schieten en bouncen :+ Ik heb vandaag 3x op rij gebounced op een AMX 13 75 met m'n VK3601(H) 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Noob Teams zijn er vandaag weer genoeg in ieder geval.. tijd om eens Settlers 7 op te starten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ha net zo een courier in het vijandelijke team gehad. Object 704 dus makkelijk om te vinden en idd gelukkig de goed kant uit gekozen. Maar iedereen zat op hem te azen natuurlijk. Krijg ik hem in het vizier met 300 hp left, ik spammen op mijn muis en ..... killed arty hem net 1 sec voor ik klaar ben met de reload ;( . Jammer maar helaas. Zelde potje 1 tegen 1 van een IS-4 verloren..... 4x raak 0 damage zelfs van de zijkant niet |:(
IS-4 moet je frontaal pakken. 180mm side-armor. Pleurisding is dat. Mooi dat het tier X wordt!

Ik heb in de OB en CB een Jagdpanther gehad. Maar wat was voor dat ding de juiste volgorde?

Ik heb eerst kanon gedaan met free XP want 130mm pen in tier 7 is echt weinig. Maar eerst kettingen, radio of motor? radio zal wel afvallen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Nox op 18-03-2012 22:28 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Victory!
Battle: Ensk zondag 18 maart 2012 23:33:43
Vehicle: M26 Pershing
Experience received: 1.381
Credits received: 32.301
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Boelter's Medal

7 kills bleef maar knallen, links rechts voor achter.... staat is3 rustig onze base te cappen... we knallen door en op 40% rijden we terug. is3 boem.... all tanks destroyed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ik was vandaag aan het platoonen met 2 andere Pirates, wij hadden een AMX 50B als WG_Courier1 in ons team. Gingen allemaal als een idioot naar de heuvel en het HELE enemy team kwam naar die heuvel toe om die courier te killen. Ik zat hem in mijn T54 gewoon te beschermen want ze schoten toch niet op mij! Einde van de battle was gewoon een slachting voor de andere partij, we zijn maar 4 tanks kwijt geraakt. De courier had nog 50% hp over oid :P Flink lopen bouncen met mijn T54 :P

Replay voor de liefhebbers, heb geen zin om 'm op YouTube te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wij hadden Courier5 in ons team. Uiteindelijk was hij zelfs nog zonder schade over :O. De tegenstander maakte één vergissing. Ze gingen allemaal richting de courier (in zijn 50b) en vergaten ons Patton triotje :P. Dat was erg makkelijk :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

TRX schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:41:
Victory!
Battle: Ensk zondag 18 maart 2012 23:33:43
Vehicle: M26 Pershing
Experience received: 1.381
Credits received: 32.301
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Boelter's Medal

7 kills bleef maar knallen, links rechts voor achter.... staat is3 rustig onze base te cappen... we knallen door en op 40% rijden we terug. is3 boem.... all tanks destroyed :o
Die pershing is echt een heerlijke tank, net een paar potjes 1700xp binnen!

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Was Zondag echt dramatisch, iets van 20 potjes gespeeld en 0 gewonnen was zo uit mijn hum dat ik de testserver weer heb opgestart........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
hexta schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:03:
[...]

Als de IS-4 een beetje slim is, schiet hij gewoon op je turret en angled hij de tank zodanig dat 2 van de 3 schoten op de drivershatch bouncen. Dan wens ik je veel succes met het 1-op-1 slopen van een IS-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
psychoclown schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:54:

Had ik onlangs ook op mijn 50 120, heerlijk is dat :)
Heb je dat Android of iPhone tooltje ook? Kun je erg makkelijk zien hoe je presteert.
Kan wot logger ed. ook maar als je niet altijd je pc bij je hebt ofzo is het wel erg lache om te bekijken.
Jup dat tooltje heb ik ook :) Elke dag zie ik gelukkig groene pijltjes. Op naar de top 5000!

Ze hebben weer een blik retards opengetrokken. teamkills, schelden etc. Al vrij gauw was ik door mijn 3 x klacht heen :-( komen er daarna nog meer...

Een hummel zegt: hello noobs im going to scout have fun losing! bam team kill achter mijn naam staan :+

net een type59 op malinovka die met zijn achterkant naar voren in het open van het veld staan te campen :F Vervolgens probeerd een lowe in het open 5 keer een huisje kapot te schieten 8)7 Uiteindelijk met mijn nieuwe jagdtiger het halve team kunnen uitmoorden :D Nog met stock gun, maar erg leuk!

pff site van wot is weer eens offline... wat zijn ze daar toch aan het doen

[ Voor 3% gewijzigd door oosterhofjf op 19-03-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
KutMaus! Gaat de hele tijd voor je loop staan als je in snipermodus aan het aimen ben. Wil je schieten komt die irritante kutmaus er weer voor rijden van 'Oprotten, ik ben groter, ik ga schieten'.
Heeft niet zozeer met een Maus te maken maar met de speler die erin zit.
Van het weekend ook een potje gehad waar ik met mijn 2% 50B een Maus wilde helpen door een 704 kapot te schieten. Reed die knuppel achteruit recht in mijn viewrange waarna de 704 hem pakte.
Potje was ook redelijk verloren want ik kon geen kant meer op ;)
Ashrah schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:46:
Was Zondag echt dramatisch, iets van 20 potjes gespeeld en 0 gewonnen was zo uit mijn hum dat ik de testserver weer heb opgestart........
Geen last van gehad, 's middags even wat potjes met Appel wapper gedaan en volgens mij 9 gewonnen 2 verloren en 1 draw. Average exp over die battles > 1000, average damage > 3000 :)
oosterhofjf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Jup dat tooltje heb ik ook :) Elke dag zie ik gelukkig groene pijltjes. Op naar de top 5000!
Geniet er nog van zolang je zo snel stijgt :P
Ze hebben weer een blik retards opengetrokken. teamkills, schelden etc. Al vrij gauw was ik door mijn 3 x klacht heen :-( komen er daarna nog meer...

Een hummel zegt: hello noobs im going to scout have fun losing! bam team kill achter mijn naam staan :+

net een type59 op malinovka die met zijn achterkant naar voren in het open van het veld staan te campen :F Vervolgens probeerd een lowe in het open 5 keer een huisje kapot te schieten 8)7 Uiteindelijk met mijn nieuwe jagdtiger het halve team kunnen uitmoorden :D Nog met stock gun, maar erg leuk!
Je hebt ze bijna nooit nodig maar wanneer je ze gebruikt heb je er eigenlijk te weinig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:59:

[...]

Geen last van gehad, 's middags even wat potjes met Appel gedaan en volgens mij 9 gewonnen 2 verloren en 1 draw. Average exp over die battles > 1000, average damage > 3000 :)
Ik kan mij dat niet meer herinneren? :P Was ik ook op TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wapper, appel, lijkt zo op elkaar he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Gelukkig niet zoveel provincies erbij gekomen in west afrika :X :X :X

Wel nagenoeg allemaal Sand River, El Halluf en Mountain pas provincies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Overigens een geweldige nieuwe tactiek geleerd dit weekend. Echt briljant!

Gaat alsvolgt: je begint de game, en rijd gewoon met z'n allen recht door het midden naar de vijand toe!
Enige nadeel aan de tactiek: je bent met z'n allen binnen 2 minuten dood omdat je van 2 kanten beschoten wordt.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2e6dl00.jpg

}:| |:(
Van het weekend serieus gewoon meerdere keren gehad.. Al die lemmings gewoon dwars door het midden op Karelia, Malinovka, Prokhorovka en Steppes. 8)7

Ik zou dat ik dan tegen iedereen een klacht voor stupiditeit kon indienen, echt zo ongelofelijk domme figuren zijn dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Lollig ja. Ik heb wel eens op Malinovka gehad dat deze tactiek werkte. Toen was het zo dat 2 scouts direct naar voren reden en tegen de gebouwen konden staan zonder dood te gaan. We konden redelijk wat snipen en zagen dat de helft van de vijandelijke tanks naar de heuvel ging.

Onze Maus dacht fuck it, ik ga gewoon rijden. Wij er achteraan om niet onze enige tier X meteen te verliezen en we rolden zo de basis in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Angeloonie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:36:

Gaat alsvolgt: je begint de game, en rijd gewoon met z'n allen recht door het midden naar de vijand toe!
Enige nadeel aan de tactiek: je bent met z'n allen binnen 2 minuten dood omdat je van 2 kanten beschoten wordt.
[afbeelding]

Van het weekend serieus gewoon meerdere keren gehad.. Al die lemmings gewoon dwars door het midden op Karelia, Malinovka, Prokhorovka en Steppes. 8)7

Ik zou dat ik dan tegen iedereen een klacht voor stupiditeit kon indienen, echt zo ongelofelijk domme figuren zijn dat.
Ha dat zou je denken! Er is nog een betere tactic! Allemaal op base blijven en een voor een door het midden rijden :9 pas na een stuk of 6 tanks dood komen ze erachter dat het niet slim was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
oosterhofjf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:02:
[...]

Ha dat zou je denken! Er is nog een betere tactic! Allemaal op base blijven en een voor een door het midden rijden :9 pas na een stuk of 6 tanks dood komen ze erachter dat het niet slim was.
Ohja die vind ik ook mooi inderdaad.. Dan zie je ze gaan op Campinovka en dan weet je alweer hoe laat het is... Van het weekend een IS-7 gezien die besloot in zijn eentje het veld over te steken na 5 minuten, om volledig kapotgeschoten te worden door alles en iedereen. Heb nog nooit zo snel een T10 dood zien gaan.

Of van die handige "scouts", die suiciden ipv gewoon achter een gebouwtje blijven staan (als je bovenin begint).

Of 2 scouts die op hetzelfde moment naar hetzelfde gebouwtje rijden, waar je dus geen reet aan hebt omdat ze allebei hetzelfde scouten en elkaar in de weg zitten met dekking zoeken.

Of figuren die "dekking" zoeken achter een bosje en niets doen als er een scout voor hun neus staat en ze van 10 kanten beschoten worden.

Wat dat betreft is Malinovka echt wel de meest dramatische map om noobs in je team te hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Angeloonie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:36:

[afbeelding]

Crossing the T werd voor zeeslagen gebruikt. Toen de schepen broadsides langs beide zijkanten konden afvuren. De rode lijn schepen bewegen naar links of rechts en zaten met 1 zijkant naar de inkomende groep schepen te snipen. De groene lijn schepen moet zo snel mogelijk tussen de rode schepen rushen, sterke zenuwen hebben om niet voortijdig te vuren,...

Eenmaal ze de rode schepen kunnen facehuggen, dan broadsiden ze door de lengteas van de rode schepen. Dat zijn kanonskogels door langs de staart binnengegooid werden om langs de kop/bek naar buiten te laten gaan of omgekeerd. En je deed dat tegelijkertijd met een vijand aan de linkerkant en een vijand aan de rechterkant.

Succes is afhankelijk van hoeveel vertrouwen de crews in de commanders hebben. Meestal gaat de vijand proberen te vluchten en spammen hun ammo in het rond zodat je hen kan broadsiden in hun reloadcycle.

Voor tanks is het ongunstig om altijd een zwakke kant naar de vijandelijke guns te richten. Schepen hebben armour belts langs de zijkanten.

[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 19-03-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

oosterhofjf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:56:
[...]

pff site van wot is weer eens offline... wat zijn ze daar toch aan het doen
ik denk de 3x xp er af gegooid.... stond er vanmorgen nog eventjes op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Even kort vraagje. Hoeveel % van de aanschaf credits krijg je terug als je een tank verkoopt? Wil namelijk er even voor zorgen dat ik als ik de T30 nog haal op tijd, dat ik 'm dan ook kan kopen. Heb nog een Is7 onder een dikke laag stof staan en speel dan liever de IS4, dus dan dacht ik kan ik de IS7 wel ff verpatsen om de T30 nog op tijd te scoren. Ik weet dat het pure credit verspilling is, maar krijg er toch een premium en een TierX voor terug, dus vind ik wel de moeite waard.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

50% ook voor je mounted equip krijg je 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Mines....

meds niet naar hill
2 teamkills door arty van [epic]

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zou zelf niet zo snel een tier X weg doen ook al speel je geen CW's.
Heb je de IS7 al gespeeld sinds die flink aangepakt is? Wat ik zo hoor is het een zeer leuke tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
rapture schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:16:
[...]
Voor tanks is het ongunstig om altijd een zwakke kant naar de vijandelijke guns te richten. Schepen hebben armour belts langs de zijkanten.
Leuke uitleg maar dat snap ik natuurlijk :P Alleen een tank heeft maar 1 kanon die maar 1 kant op kan wijzen, best wel een issue met zo'n tactiek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
Vanavond neem ik mijn collega mee op teamspeak en op Got..
Wil wel eens zien of hij er wat van bakt

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Pfff mijn Jagdpanther bouncet met de lange 88 op een KV? Tot 2x aan toe. Crew is 93%.

Overigens kan ik wel huilen over de kwaliteit spelers de laatste tijd in random battles. Dat is om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

In ieder geval heb ik de T34 binnen op tijd, nu even kijken of de guns en turret kan researchen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

NoxiuZ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:58:
Pfff mijn Jagdpanther bouncet met de lange 88 op een KV? Tot 2x aan toe. Crew is 93%.

Overigens kan ik wel huilen over de kwaliteit spelers de laatste tijd in random battles. Dat is om te huilen.
Je schoot toevallig tegen de voorkant van de koffiepot? Op bepaalde plekken is die daar lekker bouncy :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

NoxiuZ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:58:

Het valt mij ook op dat mijn KV opeens vreselijk bouncerig geworden is.

Schiet een Tiger me recht op mijn zijkant: Bounce. Ik schiet op zijn zijkant: -15% plus gebroken rupsband.

Wattefack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

FikkieHo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:04:
[...]

Je schoot toevallig tegen de voorkant van de koffiepot? Op bepaalde plekken is die daar lekker bouncy :)
Nope, zijkant van de koffiepot. Normaal is dat net zo dik als een echte koffiepot. Mijn stug gaat er doorheen met 130mm pen en mijn 203mm pen van de JP is onvoldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Remedie tegen noobs is 's ochtends voor werktijd even je dubbels spelen.
Potje of 7 gedaan vanochtend, allemaal wins! 's Avonds is niveau echt om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Mjah, jagdpanther is eigenlijk ook wel weer een kuttank. Doet wel pijn, schiet goed, maar in je uppie doe je niks.

Vooral stedelijke mappen, dan kan je net zo goed jezelf de tering in rijden. Ding kan niks hebben en is alleen op afstand nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
NoxiuZ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:19:
Mjah, jagdpanther is eigenlijk ook wel weer een kuttank. Doet wel pijn, schiet goed, maar in je uppie doe je niks.

Vooral stedelijke mappen, dan kan je net zo goed jezelf de tering in rijden. Ding kan niks hebben en is alleen op afstand nuttig.
Oplossing: achter de rest van de heavies blijven en je verdekt opstellen in smalle straten. Lijkt me niet zo lastig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Nemean schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:58:
In ieder geval heb ik de T34 binnen op tijd, nu even kijken of de guns en turret kan researchen. :)
daar wordt ie een stuk leuker mee :)
ik moet alleen de motor en de t30 nog researchen :P

er zijn trouwens best veel spelers die de zwakke plekken kennen van een t34 :X, met de t32 bleef ik langer in leven
Angeloonie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:24:
[...]

Oplossing: achter de rest van de heavies blijven en je verdekt opstellen in smalle straten. Lijkt me niet zo lastig toch?
die rijden meestal achter de td :F

[ Voor 25% gewijzigd door TRX op 19-03-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

TRX schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:36:
[...]

daar wordt ie een stuk leuker mee :)
ik moet alleen de motor en de t30 nog researchen :P

er zijn trouwens best veel spelers die de zwakke plekken kennen van een t34 :X, met de t32 bleef ik langer in leven
Ik heb ook meer moeite met het doden van een T32 op zijn hull dan een T34. Die T34 heeft zo'n grootte hull waar je altijd wel door heen komt, Die T32 is iets lastiger, bounced iets meer heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Angeloonie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:24:
[...]

Hoe doe je dat in stadsmappen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Nemean schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:41:
[...]

Ik heb ook meer moeite met het doden van een T32 op zijn hull dan een T34. Die T34 heeft zo'n grootte hull waar je altijd wel door heen komt, Die T32 is iets lastiger, bounced iets meer heb ik het idee.
klopt, t32 is van voren lastig.... t34 lijkt idd meer op een kv5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
NoxiuZ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:45:
[...]

Hoe doe je dat in stadsmappen? :P
Hoe bedoel je? Lijkt me toch juist makkelijker in stadsmappen? Straatje verdedigen is meestal een rechte rij, en de heavies rijden dan vaak voor je? Het is minder verspreid in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Angeloonie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:02:
[...]

Hoe bedoel je? Lijkt me toch juist makkelijker in stadsmappen? Straatje verdedigen is meestal een rechte rij, en de heavies rijden dan vaak voor je? Het is minder verspreid in ieder geval..
Ze rijden dus voor je, kan dus niet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 20:55
Zo'n E-75 man dat is een harde noot om te kraken zeg aan de voorkant.

Hetzelfde als MAUS en T95. Dat vind ik toch lastige tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
ligt het aan mij of is de clanwars map nog steeds offline. Of ik heb iets gemist met het nieuws of ze zijn de boel weer aan het verneuken :P

waarschijnlijk heeft niemand chips ingezet dusja.. rustige avond.

met tankdestroyers is het de kunst om niet gespot te worden. Met andere woorden: hou voldoende afstand! Zelf speel ik de duitse td lijn en ik kan je 1 gouden tip geven. Binocs als equipment! dan heb je in de meeste gevallen 500m viewrange zoek een mooi struik en prijzen schieten maar. De Duitse guns zijn vaak accuraat genoeg om op afstand te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Astratuner schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:32:

E75: Schiet lower hull of commander koepel
Maus: die schuine plaat tussen de wielen, ruimte rechts (voor jou) naast de gun
T95: stukje hull onder de gun + alle koepels bovenop

Net op de testserver wederom eens gespeeld met de T110. Wat een beest :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:34:
ligt het aan mij of is de clanwars map nog steeds offline. Of ik heb iets gemist met het nieuws of ze zijn de boel weer aan het verneuken :P

waarschijnlijk heeft niemand chips ingezet dusja.. rustige avond.
Dat ligt aan jou :P
Jullie moeten gewoon aan de bak hoor net als wij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Astratuner schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:32:

mss helpt dit

http://www.synergy-commun...-Kill-an-IS-7...-and-more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
psychoclown schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:54:
[...]

Dat ligt aan jou :P
Jullie moeten gewoon aan de bak hoor net als wij :)
Je hebt gelijk. Met chrome krijg ik telkens foutmelding maar met internet explorer lukt het wel. Hoe krijg ik dit wel werkend met chrome? Iets van cookies verwijderen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de geüpdate versie gelezen van eco changes in 7.2?
http://worldoftanks.eu/ne...iew-game-economy-changes/

Wordt een beetje zuur voor de traditionele moneymakers (tier V en VI)... behalve de KV natuurlijk, die is immers van de USSR. Maar de beide tier 6 shermans (jumbo en easy8) krijgen het zwaar met 50% hogere repairkosten. De T-34-85 en T-43 worden ook aangepakt: soms maak ik zelf verlies op m'n T-34-85...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:05:

Wordt een beetje zuur voor de traditionele moneymakers (tier V en VI)... behalve de KV natuurlijk, die is immers van de USSR. Maar de beide tier 6 shermans (jumbo en easy8) krijgen het zwaar met 50% hogere repairkosten. De T-34-85 en T-43 worden ook aangepakt: soms maak ik zelf verlies op m'n T-34-85...
De T-34-85 wilt in een slecht potje met verlies soms wel verlies draaien ja.

De KV blijft wel een lekkere geldkoe. Je hoeft niks te doen om 10k credits te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 20:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik ga er eigenlijk alleen maar op vooruit: Maus, E100, 50B, E50, KT.
Enkel de T32 zal iets minder winstgevend zijn, net als de E75 en 4502B maar die laatste 2 speel ik toch vrijwel niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah en voor de T34 grinders:
quote: EU Q&A
2. Yes, there will be one more testing stage of 7.2.
Dus, er komt nog een derde test aan (hoop dat ze de T34 gaan buffen, zit nu serieus te twijfelen of ik m'n 200k free xp daar wel voor in wil zetten...).

Gelukkig, in hetzelfde forum:
quote: EU Q&A
View PostSinenfutorepatolvaj, on 16 March 2012 - 11:38 AM, said:
I get it for free, but there is a serious possibility I won't touch it. Another hangar queen.

Overlord: Up to you. Currently we are performing additional balance test to check the performance of T34 after test 2.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:05:

M4A3E8 -8% *(+50%) die kan ik dus net zo goed verkopen :/

T-50-2 +14% fijn, want scouten en dan gekilled worden is best prijzig :P

AMX 13 90 +10% ik klaag niet :D

VK2801 +14% net als t50-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ziet er goed uit

en niet alleen de tanks + physics :P (nee, niet die developer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

:o

vliegende t50-2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Zwaar irritant dat ze constant SPG's zeggen maar TD's bedoelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Hoe ik eerst nog zat te kafferen op domme teammates gaat het een keertje goed met een nogal stock JagdPanther (met awesome skin, hopelijk wordt hij niet gemod onder mom van policy :P)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vvAOBmZKCn1gG1nwSw2kGOv2/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SqPcftdsYcDWtdOAzGzKsa3d/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

hebben jullie ook last van plotselinge framedrops? Eerst loopt ie lekker 50, dan dondert ie opeens naar 10 ofzo. Bye Bye mooie kill....

En nee, betwijfel of het aan me systeem ligt: 8gb ram, een Phenom II 1100T en een HD5870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

NoxiuZ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:52:
Hoe ik eerst nog zat te kafferen op domme teammates gaat het een keertje goed met een nogal stock JagdPanther (met awesome skin, hopelijk wordt hij niet gemod onder mom van policy :P)

[afbeelding]

[afbeelding]
niet mijn voorkeur :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ik heb artifacts. Alleen bij WoT.

En ik betwijfel ook zeer sterk dat het aan mijn systeem ligt: 8GB ram, HD7950 OC en een FX-8120.

Oh, nog even koninklijk potje met de Marder II. Dat ding blijft toch echt de tankdestroyer bij uitstek. Geweldig kanon voor zijn klasse, meesterlijk gebulder als hij schiet maar zo slap als papier.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vsdM7SBSkIA7RXOfBkOUdpqT/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5gTCQtMYSAuhSeS0u4nGoITU/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RB6aWmFe3q5IUdf6JAUQiGX1/medium.jpg

9 kills. Arty jatte de laatste nog voor mijn neus weg.

[ Voor 73% gewijzigd door Nox op 19-03-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

tegen die framedrops werkt alt-tabben wel, maarja, kost je toch weer 2-3 seconden. Die heb je niet midden in een tankgevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Toevallig als je in snipermode zit? Want dan moet je WoTtweaker eens proberen.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.