lol dat is zuurKojoottii schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:17:
LOL , eerste CW met freezing spelen we tegen een clan met 17 tier 10 total (Maysan Defence), waarvan 13 in de battle, winnen we 15-0, sorry joh, weekje geen landings meer
Als de vijand ook maar een beetje samenwerkt heb je het plakken. Tot nu toe alleen maar in teams gezeten die niet samenwerken... allemaal solo-acties gevolg: 13 potjes gespeeld, 11 verloren, 2 gewonnen 
Tijd om af te sluiten en tv te gaan kijken, aangezien het vandaag toch niks meer zal worden. Zit me meer te ergeren aan een stel idioten dan aan wat anders.
Tijd om af te sluiten en tv te gaan kijken, aangezien het vandaag toch niks meer zal worden. Zit me meer te ergeren aan een stel idioten dan aan wat anders.
Hmm net deze week mijn average xp omhoog gekregen naar 602
kyozu ik kom eraan
Anoniem: 444472
Net een potje met T29 vs 2 IS'en:
http://dl.dropbox.com/u/2...usa-T29_karelia.wotreplay
Jammer alleen dat de rest van 't team weggevaagd werd...
Tussenstand T34: T29 nog 50k en free XP nog 120k te gaan..., gelukkig heb ik ook nog wel even
Die Special is nou ook niet zo speciaal, iemand van plan om die Premiums Matilda/Churchill te kopen?
http://dl.dropbox.com/u/2...usa-T29_karelia.wotreplay
Jammer alleen dat de rest van 't team weggevaagd werd...
Tussenstand T34: T29 nog 50k en free XP nog 120k te gaan..., gelukkig heb ik ook nog wel even
Die Special is nou ook niet zo speciaal, iemand van plan om die Premiums Matilda/Churchill te kopen?
Jup, zat vanmorgen al naar die 2 te kijken of ik ze eventueel zou kopen. Ja dus.Anoniem: 444472 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:55:
Als dit klopt, wordt het echt een beest van een TD.oosterhofjf schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:14:
Volgens US forums komt de nieuwe Duitse TD er zo uit te zien. uhhh sick? laten we hopen dat dit gerucht waar is
Hit Points: 1 800 HP
Engine Power: 1000 h.p.
Speed Limit: 23 km/h
Traverse Speed: 20 deg/sec
Hull Armor (mm): front 300 (300/150/180); sides 150; rear 150
Gun: 15 cm PaK 44 L/68
Accuracy: 0.33m
Ammunition: 40 pcs.
Damage: 820 HP
Armor Penetration: 297 mm AP
Rate of Fire: 3.3 rounds/min
View Range: 460 m
Signal Range: 490 m
Dan zou de T95 compleet obsolete worden. Vergeet het maar!Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:58:
[...]
Als dit klopt, wordt het echt een beest van een TD.
het is WG, user.tmp, alsof ze daar iets van aantrekken
[ Voor 50% gewijzigd door Kojoottii op 15-03-2012 22:02 ]
Als de Duitsers een TD krijgen met deze stats, wat voor übertank moeten de Russen dan wel niet krijgen?Kojoottii schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:02:
het is WG, user.tmp, alsof ze daar iets van aantrekken
Vieze ninja-editter!
[ Voor 9% gewijzigd door User op 15-03-2012 22:03 ]
Laat de Duitsers ook een keer een goeie tankdestroyer hebben op tier 9.User.tmp schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:01:
[...]
Dan zou de T95 compleet obsolete worden. Vergeet het maar!
De JagdTiger is meer een tier 8 dan een waardevolle tier 9.
Ik zeg niet dat de Duitsers geen goeie TD mogen hebben. (Er zijn genoeg mensen die de JTiger een goeie TD vinden trouwens).Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:04:
[...]
Laat de Duitsers ook een keer een goeie tankdestroyer hebben op tier 9.![]()
De JagdTiger is meer een tier 8 dan een waardevolle tier 9.
Maar als je deze stats vergelijkt met die van de T95, is de Duitser in alle (nuttige) opzichten beter dan de T95. De T95 schiet alleen iets sneller.
[ Voor 3% gewijzigd door User op 15-03-2012 22:07 ]
Enige voordeel van de JagdTiger is zijn penentration, maar zijn damage output wat rond de 500-600 ligt is nou niet bepaald zo hoog, en zijn armor is om te janken, zijn frontal armor is vol met weakspots.User.tmp schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:06:
[...]
Ik zeg niet dat de Duitsers geen goeie TD mogen hebben. (Er zijn genoeg mensen die de JTiger een goeie TD vinden trouwens).
Maar als je deze stats vergelijkt met die van de T95, is de Duitser in alle (nuttige) opzichten beter dan de T95.
Wat betreft de T95, die kreeg binnenkort nog een armor buff dacht ik en betere beplating op zijn weakspots, of niet dan?
211k XP teveel op mijn Ferdinand is toch nog voor iets goed?Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:58:
Als dit klopt, wordt het echt een beest van een TD.
176k hier.rapture schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:11:
[...]
211k XP teveel op mijn Ferdinand is toch nog voor iets goed?
Die 'buff' heeft ie al gekregen. Tegelijkertijd met een behoorlijke HE-nerf. Obyect 261 1.5 meter voor me, 300+ damage...Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:10:
[...]
Enige voordeel van de JagdTiger is zijn penentration, maar zijn damage output wat rond de 500-600 ligt is nou niet bepaald zo hoog, en zijn armor is om te janken, zijn frontal armor is vol met weakspots.
Wat betreft de T95, die kreeg binnenkort nog een armor buff dacht ik en betere beplating op zijn weakspots, of niet dan?
Die splash is dus door 1.5m lucht gegaan, 305mm armor en nog een spall liner. Tuurlijk...
Krijg ik een Typ E vol op mijn front armor: Bounce
Credits is een ander verhaal. 1 miljoen voor Lorraine nodig. E-75, tier 8 VK,... uitstellen.
Dan heb je niet gebounced maar je bent er dwars door heen gegaan en geen damage aangericht.TRX schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:35:
ik bounce echt op de gekste tanks.... 2x op een priest.....met is3 wtf
Is volgens mij gewoon een bug, net als die 0 damage hits.
kan natuurlijk ook..... net door het sleutelgat geschotenNemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:39:
[...]
Dan heb je niet gebounced maar je bent er dwars door heen gegaan en geen damage aangericht.![]()
Is volgens mij gewoon een bug, net als die 0 damage hits.
eerste keer dacht ik: wtf...? oke, kan gebeuren..... 2e schot
Beiden of slechts 1 v/d twee? Heb ze zelf ook nog even uitgetest op test-server: churchill heeft wel een enorme bagger gun, maar degelijke front armour. Alleen tegen een T1 of KV leg je het wel redelijk af.User.tmp schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:57:
[...]
Jup, zat vanmorgen al naar die 2 te kijken of ik ze eventueel zou kopen. Ja dus.
Matilda heeft redelijke gun en armour, is traag, maar bounced wel veel (soort mini-vk3601H). Zelf zit ik over die laatste nog even te twijfelen...
Ik kan uit ervaring van een clangenoot zeggen dat de Churchill leuk is om zijn snel vuur kanon dan dat het echt een leuke tank is. De Matilda is gewoon OP als ie in zijn eigen klasse zit.Anoniem: 444472 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:23:
[...]
Beiden of slechts 1 v/d twee? Heb ze zelf ook nog even uitgetest op test-server: churchill heeft wel een enorme bagger gun, maar degelijke front armour. Alleen tegen een T1 of KV leg je het wel redelijk af.
Matilda heeft redelijke gun en armour, is traag, maar bounced wel veel (soort mini-vk3601H). Zelf zit ik over die laatste nog even te twijfelen...
Als je met die churchill als top-tier in een match terecht komt ben je bijna onverslaanbaar.Anoniem: 444472 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:23:
[...]
Beiden of slechts 1 v/d twee? Heb ze zelf ook nog even uitgetest op test-server: churchill heeft wel een enorme bagger gun, maar degelijke front armour. Alleen tegen een T1 of KV leg je het wel redelijk af.
de gun vind ik zelf best ok, maar je moet niet een heavy frontaal proberen penetreren.
Gewoon zo gaan staan dat ze alleen je voorkant zien en blijven bombarderen met shells (schiet echt snel!).
KT binnen
Ben er nog niet kappot van, crew train ik morgen wel ivm 50% korting. Verder alleen nog maar 1 engine upgrade vanaf Tiger.
Wordt echt bestormd door franse lights. Die gasten schieten dwars door me heen. Heeft ook wat met team skills te maken natuurlijk
Ben er nog niet kappot van, crew train ik morgen wel ivm 50% korting. Verder alleen nog maar 1 engine upgrade vanaf Tiger.
Wordt echt bestormd door franse lights. Die gasten schieten dwars door me heen. Heeft ook wat met team skills te maken natuurlijk
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Researchen door naar de top gun, daarna de turret, zo heb ik het tenminste gedaan.Appie Heijn schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:31:
KT binnen![]()
Niet eerst tracks? Ik speel nog met de tiger door voor de andere motor, dus die komt vanzelf, nog 20k xp volgens mij.Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:33:
[...]
Researchen door naar de top gun, daarna de turret, zo heb ik het tenminste gedaan.
Ik heb het zelf niet gedaan, speel nu nog steeds op de KT naar de E75.. nog 9kAppie Heijn schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:44:
[...]
Niet eerst tracks? Ik speel nog met de tiger door voor de andere motor, dus die komt vanzelf, nog 20k xp volgens mij.
Wel leuk zojuist, 20% van een E100 afgeschoten incl de laatste 5% en dat met de normale TigerNemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:46:
[...]
Ik heb het zelf niet gedaan, speel nu nog steeds op de KT naar de E75.. nog 9k.
Ben al in het bezit van de Churchill uit een eerdere actie.Anoniem: 444472 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:55:
Kan wel zeggen dat hij een aantal flinke nerfs heeft gehad, eerst kreeg je het nog voor elkaar om een KV te slopen dat is nu door de wijziging van armor plating al moeilijk voor elkaar te krijgen.
Snel schieten dat kan hij zeker maar damage en vooral penetration blijven ver achter.
Zn accuratie is toch ook best een voordeel?Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:10:
[...]
Enige voordeel van de JagdTiger is zijn penentration, maar zijn damage output wat rond de 500-600 ligt is nou niet bepaald zo hoog, en zijn armor is om te janken, zijn frontal armor is vol met weakspots.
En als hierboven inderdaad de stats gaan zijn ben ik ook al blij met mijn 185k Xp teveel op de ferdi
Bij het uitrollen van die update denk ik trouwens dat we de eerste weken een spam zullen zien van Stug E-100. Vanwege de huidige populariteit van de ferdi in publics.
Het grootste nadeel van de Stug E-100 lijkt me dan zijn grote zijprofiel te worden. En ik denk dat het daarom is dat de T95 een serieuze buff gehad heeft aan zijn side skirt armor. Om dan inderdaad de T-95 toch nog zijn voordeel te laten hebben. Want geen tier 9 TD bounced en 0-crit zo goed als de t-95.
Maar euhm, met zo een rof van 3.3 (en 15cm kanon) word een 0 crit wel uiterst belachelijk.
Want het is perfect mogelijk een 15cm shell door een tank te jagen zonder dat ie kritieke schade doet
New module:

Increases crew skill by removing te smell of gasoline, exhaustfumes and dead crewmates. And also magically absorbs explosions.
[ Voor 26% gewijzigd door Joindry op 16-03-2012 09:00 ]
Ligt natuurlijk ook wel aan de situatie en wat voor een hill je het hebt.Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:35:
[...]
Ik zie de laatste tijd heeeel veel T30s en T34s en ik gok dat de helft hiervan het gewoon met gold heeft omgezet aangezien die kerels gewoon geen idee hebben hoe dat ding werkt. En dan heb ik het ook echt over, met een tier 10 op een hill staan, een medium route pakken.. dat soort zaken. En dan kan ik het soms niet laten om even te kijken en dan zie je dat ze heel wat tanks hebben overgeslagen.
Bijv. als het andere team voornamelijk mediums heeft en ons team vrijwel niet, schroom ik niet om met de T30 op de hill te klimmen in Himmelsdorf.
Als ze dat aanhouden mag de E100 wel 20-25mm penetration meer.oosterhofjf schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:14:
Volgens US forums komt de nieuwe Duitse TD er zo uit te zien. uhhh sick? laten we hopen dat dit gerucht waar is
Armor Penetration: 297 mm AP
Heb er geen problemen mee maar de 15cm gun van de E100 heeft verreweg de slechtste penetration van alle tier Xs.
De eerste 2-3 tiers krijgen een enkel die 3 maps (al wordt het aantal later uitgebreid)Flyby_Wire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:08:
Ik heb nu zo`n 50 potjes gespeelt, maar het valt mij op dat ik vaak dezelfde maps krijg, en dat zijn er vaak 3. Komen die andere maps later pas bij hogere tiers?
Tja die kunnen nu een weekje trainenKojoottii schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:17:
LOL , eerste CW met freezing spelen we tegen een clan met 17 tier 10 total (Maysan Defence), waarvan 13 in de battle, winnen we 15-0, sorry joh, weekje geen landings meer
Sweet zat gisteren op mijn telefoon te kijken maar kreeg de verkeerde special te zien denk ik.Fest schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:47:
Nieuwe special:
Here is the complete list of the bonuses:
х3 XP for the first victory
Up to 58% discount on Gold Ammo
50% discount on the following vehicles: M41, M12, SU-8, SU-14, Hummel, GW Panther
50% discount on the following premium tanks : Matilda, Churchill
50% discount on barrack slots
50% discount on 100% crew training
50% discount on 100% trained crew purchased with a vehicle
50% discount on crew retraining
Vanaf morgenvroeg.
Dit ziet er wel beter uit! Mooi ook even gold ammo halen voor mijn 50B denk ik
Lijkt me misschien ook wel de uitgelezen kans om langzaam aan de IS lijn te starten!
Heb het druk dus kan nu niet meer uitlopen, misschien dat ik dit weekend weer een puntje of 2 omhoog kan werkenMarvin- schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:42:
Hmm net deze week mijn average xp omhoog gekregen naar 602kyozu ik kom eraan
Netjes man!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
werd eens tijd Kyozu dat je met de russiche lijn ging beginnen
. Denk dat die IS7 (en tevens IS4) reuze gaat bevallen. Ivm freezings moet ik toch wat tankies terug gaan kopen. Ga zo a zo IS4 terugkopen en denk ook mijn Object 704
Ik ben sinds een weekje begonnen met dit spel en moet zeggen dat ik het erg vet spel vind.
Graag wil ik zo'n retail box kopen, Kan iemand bevestigen dat dit gebruikt kan worden op een huidig account?
In begin van dit topic staat er dit:
Retailbox
Ook is er sinds een tijdje de mogelijkheid om een retail versie van het spel te kopen waarbij je het volgende ontvangt:
Invitation code (enkel te gebruiken op nog niet bestaande accounts):
3 dagen premium account
1000 http://tweakers.net/ext/f/7GyonswQKtZ6epKOBPPqIOwH/full.gif
Bonus code (werkt zowel op oude als nieuwe accounts):
Premium tank PzKpfw 38H 735 (f) (inclusief garage slot)
7 dagen premium account
2000 http://tweakers.net/ext/f/7GyonswQKtZ6epKOBPPqIOwH/full.gif
50000 http://tweakers.net/ext/f/U9txxkHuhIeVkpAT7LAIHujU/full.gif
Graag wil ik zo'n retail box kopen, Kan iemand bevestigen dat dit gebruikt kan worden op een huidig account?
In begin van dit topic staat er dit:
Retailbox
Ook is er sinds een tijdje de mogelijkheid om een retail versie van het spel te kopen waarbij je het volgende ontvangt:
Invitation code (enkel te gebruiken op nog niet bestaande accounts):
3 dagen premium account
1000 http://tweakers.net/ext/f/7GyonswQKtZ6epKOBPPqIOwH/full.gif
Bonus code (werkt zowel op oude als nieuwe accounts):
Premium tank PzKpfw 38H 735 (f) (inclusief garage slot)
7 dagen premium account
2000 http://tweakers.net/ext/f/7GyonswQKtZ6epKOBPPqIOwH/full.gif
50000 http://tweakers.net/ext/f/U9txxkHuhIeVkpAT7LAIHujU/full.gif
Persoonlijk vind ik dat je beter gewoon je 10 euro investeert in een maand premium. Met die box heb je alles samen geen maand premium. En als je de eerste maand regelmatig speelt kom je veel verder met een maand premium dan met 50k credits 7d premium en nog eens een goeie week extra door de 2000 gold.
Ze hadden dat gewoon 2500 gold moeten maken +3d premium extra.
Voor die pz38h hoef je het ook niet te doen. Met een maand premium raak je als noob die dagelijks speelt toch al makkelijk aan en full ops tier 7. me dunkt.
Ze hadden dat gewoon 2500 gold moeten maken +3d premium extra.
Voor die pz38h hoef je het ook niet te doen. Met een maand premium raak je als noob die dagelijks speelt toch al makkelijk aan en full ops tier 7. me dunkt.
Dat het in de TS staat is niet bevestiging genoeg? 
Bij deze dan: werkt op huidige accounts, enkel de invitation code kun je dus niet op bestaande accounts gebruiken. Tevens is het zo dat als je de Premium tank al in je garage hebt, dat je 750 gold compensatie krijgt en het gratis garage slot
Wapper zei een tijdje terug ook al dat het tijd werd dat ik er maar eens naar toe moest werken
Bij deze dan: werkt op huidige accounts, enkel de invitation code kun je dus niet op bestaande accounts gebruiken. Tevens is het zo dat als je de Premium tank al in je garage hebt, dat je 750 gold compensatie krijgt en het gratis garage slot
Mja ik heb maar een keer op een IS7 gereden op Appel's account en de IS4 nooit geprobeerd.hopiconjo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:11:
werd eens tijd Kyozu dat je met de russiche lijn ging beginnen. Denk dat die IS7 (en tevens IS4) reuze gaat bevallen. Ivm freezings moet ik toch wat tankies terug gaan kopen. Ga zo a zo IS4 terugkopen en denk ook mijn Object 704
Wapper zei een tijdje terug ook al dat het tijd werd dat ik er maar eens naar toe moest werken
[ Voor 47% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2012 11:33 ]
Speel nu net geen maand en heb nu een tier 7 heavy en medium met beide top gun (alleen engine nog voor beide), dus ja, dat gaat primaJoindry schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:30:
Mijn advies dus ook om 20 euro uit te geven aan 5500 gold (tenzij je doosjes spaart natuurlijk).
Heb je maand premium en 3000 gold over voor gold crews en premium tanks etc. (vooral dit weekend erg interessant met 50% korting op bijna alles wat gold kost)
(mijn advies is wel om pas aan gold crews te beginnen vanaf tier 5, anders ben je er te snel doorheen en moet je weer nieuwe kopen voor de volgende tank.)
Goldcrews steek ik zelden geld in. Silver om aan te kopen en vanaf tier 5-6 te retrainen.
Ik heb het één keer gedaan, als ze aan de helft van de prijs stonden en ik van medium naar heavy moest (en het over 4 man ging) dan was het 400 gold. Je moet goed gek zijn om bij een tank van 6 man 1200 gold te leggen om 10% niet te moeten hertrainen.
Ik heb het één keer gedaan, als ze aan de helft van de prijs stonden en ik van medium naar heavy moest (en het over 4 man ging) dan was het 400 gold. Je moet goed gek zijn om bij een tank van 6 man 1200 gold te leggen om 10% niet te moeten hertrainen.
Mee eens, train ook enkel gold crews als ik bijv. nieuwe crew wilt op een tier IX als ik crew van tier IX retrain naar de tier X. Anders kun je prima uit te voeten met een retraining voor credits en dan heeft je crew nog 90% main skill en behoudt de secondary skills. Meer info staat in de TSJoindry schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:22:
Goldcrews steek ik zelden geld in. Silver om aan te kopen en vanaf tier 5-6 te retrainen.
Daar heb je wel een punt, maar de tanks die ik wil hebben, probeer ik ook te behouden omdat het toch wel de klassiekers zijn (beide tigers en panthers), en daarnaast wil ik de hogere tiers behouden voor clanwars als ik zover kom.Joindry schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:22:
Echter denk ik niet dat ik dat ook zal doen als ik aan een andere techtree begin, dan zal het eerder tank verkopen (indien geld tekort) en crew retrainen zijn.
FF een huishoudelijk puntje; de link in de OP naar de website van WoT geeft een 404.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik weet niet in hoe verre iets als reclame gezien wordt maar bij deze:
Er is een actie gaande op een website waar je een bon kan kopen voor 15 euro, die een waarde heeft van 20.Geef je deze uit op een niet nader te noemen groot warenketen/huis. Dan kun je hier dus 2 keer de retail voor halen dit levert op:
2 x 2000 gold.
1 Premium (als je die ander invoert terwijl die in je garage staat krijg je nog eens 750 extra).
2x 50k aan credits
2 weken aan premium.
Voor 15 euro, geen gekke deal.
Er is een actie gaande op een website waar je een bon kan kopen voor 15 euro, die een waarde heeft van 20.Geef je deze uit op een niet nader te noemen groot warenketen/huis. Dan kun je hier dus 2 keer de retail voor halen dit levert op:
2 x 2000 gold.
1 Premium (als je die ander invoert terwijl die in je garage staat krijg je nog eens 750 extra).
2x 50k aan credits
2 weken aan premium.
Zag het staan. Staat wel een leugen in het bol.com verhaal. Helemaal geen maand abonnement nodig na de gratis premium.....Nemean schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:32:
2 x 2000 gold.
2x 50k aan credits
2 weken aan premium.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dan moet je zien of je 'm binnenkort nog een keer kan proberen. Sinds 7.0 is het echt een compleet andere tank geworden, het is van een alleen maar snelle tank naar een tank gegaan die snel is en enorm veel bounced.psychoclown schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:31:
Dat het in de TS staat is niet bevestiging genoeg?
[...]
Mja ik heb maar een keer op een IS7 gereden op Appel's account en de IS4 nooit geprobeerd.
Het is nu echt een plezier om in die tank te rijden. Gister tijdens een company tegenover een Maus, E100 en 2x T30 gestaan op de heuvel bij Karelia. De T30's waren alleen maar aan het bouncen, de E100 kwam er wel redelijk doorheen maar had last van te weinig penetratievermogen en de Maus prikte mij steeds in mijn flank.
Uit eindelijk wel dood, de E100 en T30 waren one-shots voor mijn collega's. Heb een tijdje de T30 als schild voor de andere T30 kunnen gebruiken, dat was wel lachen
Overgens een potje of 20 gespeeld, niks verloren en ben zelf maar 2x dood gegaan. Een nieuw persoonlijk record voor mij
Maar de IS-7 is van een Meh tank naar een RAWR tank gegaan.
Als je er 4 koopt heb je wel een maand, misschien bedoelen ze dat.wontcachme schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:43:
[...]
Zag het staan. Staat wel een leugen in het bol.com verhaal. Helemaal geen maand abonnement nodig na de gratis premium.....
Nog een mooie buff in 7.2 

Ik ben trouwens helemaal verliefd op de T110E5 .... wat is dat een lekkere tank om mee te spelen, eigenlijk is het gewoon een Tier 10 Medium tank maar aan de langzame kant, hij is net zo groot als de Patton alleen met een iets grotere turret, hij bounced redelijk veel en 1 vs1 met een IS7 of Maus kan je er goed mee doen (je kan een Maus circle strafen), E100 nog niet tegegekomen.
En zoveel als een opluchting de T110E5 is zoveel is de M103 een teleurstelling, minder armor dan een Löwe en hij is HUGE 7 road wheels turret is bijna net zo groot als de tank zelf, zijn maar 2 dingen die goed zijn aan deze tank, hij heeft dezelfde top gun als de T110E5 en de turret is zo snel dat zelfs een T50-2 je niet kan circlen.

Ik ben trouwens helemaal verliefd op de T110E5 .... wat is dat een lekkere tank om mee te spelen, eigenlijk is het gewoon een Tier 10 Medium tank maar aan de langzame kant, hij is net zo groot als de Patton alleen met een iets grotere turret, hij bounced redelijk veel en 1 vs1 met een IS7 of Maus kan je er goed mee doen (je kan een Maus circle strafen), E100 nog niet tegegekomen.
En zoveel als een opluchting de T110E5 is zoveel is de M103 een teleurstelling, minder armor dan een Löwe en hij is HUGE 7 road wheels turret is bijna net zo groot als de tank zelf, zijn maar 2 dingen die goed zijn aan deze tank, hij heeft dezelfde top gun als de T110E5 en de turret is zo snel dat zelfs een T50-2 je niet kan circlen.
Geen side armour meer?
T110E5 is ook een super ding! Ik ga er van het weekend nog wat meer mee crossen op de test server, dat wordt echt een heerlijke pub-star. Of deze wat in Clan wars gaat betekenen weet ik niet, maar hij is beter in heuvels beklimmen als een IS-7. Ik rijd ze regelmatig voorbij
Via een andere shop + kortingsbon haal je de retailbox sowieso voor 7,50Nemean schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:32:
2 x 2000 gold.
2x 50k aan credits
2 weken aan premium.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Heb op de testserver ook het Gathering of Tanks channel geopend btw als er wat mensen willen platoonen vanavond.
thx Bram 
was niet zo'n slimme is4 die we hadden
toch orbit net gekilled.....
game wel verloren
was niet zo'n slimme is4 die we hadden

toch orbit net gekilled.....
game wel verloren

[ Voor 36% gewijzigd door TRX op 16-03-2012 14:34 ]
Even voor mijn beeldvorming; als je nu de retailbox besteld, terwijl je al een bestaand account hebt, dan kun je de (extra) code gebruiken om op je bestaande account 2000 gold, 50k credits, 7dgn premium en de premium tank te zetten? Of gaan die goodies dan naar een nieuw aan te maken account?FikkieHo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:07:
[...]
Via een andere shop + kortingsbon haal je de retailbox sowieso voor 7,50Daar hebben een aantal mensen al goed gebruik van gemaakt.
In termen van goldvalue is die key +/- 360 gold per uitgegeven euro waard (uitgaande van die 7,50 euro per key), dus dat is wel heel interessant. Heck; dat zou mij er toe kunnen zetten om b.v. 4x een retailbox te bestellen.
En iets anders; hoe kan je jezelf aanmelden voor het language support team? Ik kom nog weleens (kleine) vertaalfoutjes tegen in de NL client; dan maar meteen melding van maken.
[edit]
ervan uitgaande dat mijn bovenstaande verhaal klopt'; met de hints hierboven heb ik toch niet kunnen traceren welke winkel(s) / site(s) de genoemde acties voeren. Indien het hier niet op het forum mag/kan, zou ik een DM hierover wel waarderen
[ Voor 15% gewijzigd door Seraphin op 16-03-2012 14:40 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Thx voor de reacties hierboven Ik heb hem besteld aangezien die tank erg sterk is ( ben hem tevaak tegen gekomen )
Kan je oneindig garage sloten kopen?
Kan je oneindig garage sloten kopen?
Yep vandaag binnen gekregen en omdat ik de premium micro-maus al heb krijg ik dus 2750 gold voor €7,49 plus een weekje premium. Prima deal dus.FikkieHo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:07:
[...]
Via een andere shop + kortingsbon haal je de retailbox sowieso voor 7,50Daar hebben een aantal mensen al goed gebruik van gemaakt.
Speed limits are like herpes.
ALK2011 van HARDS hier ook bekend???
doet niks anders dan anderen uitkafferen en commanderen.... beetje jammer

Ik ken hem niet, maar hij zit ook pas 9 dagen in de clan. Voor de hoeveelheid potjes zijn zijn stats niet indrukwekkend. Zo in eerste instantie lijkt het mij dan ook iemand die denkt hoe het spelletje gespeeld moet worden, maar het eigenlijk zelf niet zo goed weet...TRX schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:52:
ALK2011 van HARDS hier ook bekend???
1 of 100 dagen...je hoort je gewoon te gedragen. Je vertegenwoordigt wel de naam van je clan. Heb je misschien een screenshotje. Mocht iemand deze persoon dit vaker zien doen geef het maar aan mij door
User.tmp doet dit onder andere. Op het Gathering of Tanks forum is hier ook een topic aangewijd. Daar kan je alle suggesties kwijt. Verder kan je op het officiele forum hier je ei kwijt.Seraphin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:25:
En iets anders; hoe kan je jezelf aanmelden voor het language support team? Ik kom nog weleens (kleine) vertaalfoutjes tegen in de NL client; dan maar meteen melding van maken.
Zou graag ook wel een DM hier over willen[edit]
ervan uitgaande dat mijn bovenstaande verhaal klopt'; met de hints hierboven heb ik toch niet kunnen traceren welke winkel(s) / site(s) de genoemde acties voeren. Indien het hier niet op het forum mag/kan, zou ik een DM hierover wel waarderen
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
In die zin refereer ik naar het feit dat ik hem niet ken omdat hij pas in de clan zit. Ik zeg nergens dat het wel uitmaakt hoe lang je in een clan zit.hopiconjo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:16:
1 of 100 dagen...je hoort je gewoon te gedragen.
Als deze link niet is toegestaan, dan mag kyozu hem weghalen
http://www.livingsocial.c...ziek-films-en-elektronica
[ Voor 19% gewijzigd door Fest op 16-03-2012 16:43 ]
Zoals Vice al zei kan je hier (WoT forum) en hier (GoT forum, je moet trouwens wel bij GoT zitten om daar te komen) suggesties plaatsen. Op het WoT forum kan elke vertaler ze zien, die op het GoT forum komen te staan, worden door mij door gemaild naar de rest van de vertalers.Seraphin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:25:
Overigens zou het leuk zijn als je voor Zondag een serie verbeteringen kan aanleveren (al dan niet met screenshot), de vertaling voor 7.2 heeft namelijk een redelijk strakke deadline.
[ Voor 3% gewijzigd door User op 16-03-2012 16:50 ]
DM me even welke link precies, de site is op een gegeven moment eens verandert en werkte veel links niet meer.Seraphin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:09:
FF een huishoudelijk puntje; de link in de OP naar de website van WoT geeft een 404.
Ja moet ik inderdaad maar even doen, wellicht dat ik hem op de testserver uit kan proberen (al heb ik sowieso volgende week nog zeer weinig tijd of misschien zelfs helemaal geen tijd om te spelen).Appel schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:44:
[...]
Dan moet je zien of je 'm binnenkort nog een keer kan proberen. Sinds 7.0 is het echt een compleet andere tank geworden, het is van een alleen maar snelle tank naar een tank gegaan die snel is en enorm veel bounced.
Maar de IS-7 is van een Meh tank naar een RAWR tank gegaan.
Weet ook niet of hij uit een andere clan komt maar in de keren dat ik er was heeft hij nog niet deelgenomen aan clan wars. Vond hem in ieder geval niet bijzonder genoeg om in het team te zettenFest schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:09:
[...]
Ik ken hem niet, maar hij zit ook pas 9 dagen in de clan. Voor de hoeveelheid potjes zijn zijn stats niet indrukwekkend. Zo in eerste instantie lijkt het mij dan ook iemand die denkt hoe het spelletje gespeeld moet worden, maar het eigenlijk zelf niet zo goed weet...
BL-9 voor de IS-3 is binnen
En dat had ik dus veel eerder moeten doen
. Draai elk potje wel gelijk of winst (zelfs een verlies potje had ik vandaag 30k credits). En ook de XP is omhoog gegaan, dus IS-4 here i come !
Ach goede les voor de volgende tank zal ik maar zeggen.
Net ook nog een Potje waar Appie
bij mij in het team zat in zijn VK3601. Was alleen wel een loss op Karelia, vijandig team kwam compleet door de oostelijke canyon op 2-4 tanks na. En ons team ging half west, kwart midden en de rest naar oost. Om vervolgens 1 voor 1 te worden afgeschoten natuurlijk. Kon ik in mijn tankje ook niet veel meer aan doen
.
En dat had ik dus veel eerder moeten doen

Ach goede les voor de volgende tank zal ik maar zeggen.
Net ook nog een Potje waar Appie

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
het is ook weer weekend. 12 potjes met tiger en alle verloren omdat ze als lemmings 1 kant op gaan.
en heb eindelijk de is3.
alleen de top turret nog en dan is de is3 helemaal klaar.
welke modules is het beste voor is3 ? heb nu rammer en vents er op.
en heb eindelijk de is3.
alleen de top turret nog en dan is de is3 helemaal klaar.
welke modules is het beste voor is3 ? heb nu rammer en vents er op.
[ Voor 34% gewijzigd door B-BRAIN op 16-03-2012 21:44 ]

Wat een kutavond, alleen maar debielenteams.. Net op El Halluf gingen al die kneuzen 1 kant op, er stond gewoon NIEMAND om de andere kant te dekken behalve ik. Heb nog 3 kills weten te halen uit een 6vs1 situatie.. maar OMFG.
Kap er weer mee. 12 games en maar 5 gewonnen, allemaal omdat het fucking lemmings waren of gewoon domweg niet hielpen en lekker door bleven campen helemaal achteraan waar NIEMAND was.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
12 games en 5 gewonnen noem ik nou ook weer niet zo slecht... als het nou een loss streak van 12 was ofzo, maar 1tje meer winnen en je zit "gemiddeld".
(dit betekent natuurlijk nog niet dat het geen retards en kutpotjes waren)
[ Voor 22% gewijzigd door defusion op 16-03-2012 22:22 ]
Ik maak vandaag net hetzelfde mee! Dan roep ik hulp omdat ik als enige heavy naar heavy street op die map vol met gebouwen ben gegaan en langs 3 kanten omsingeld ben, de andere kant geen uitweg is en dan flamen ze nog op mij ook. Jezus Christus God Maria Abraham Jozef nog aan toe zeg.
Compleet hersendood zijn mijn random teammates vandaag.
[ Voor 13% gewijzigd door Astratuner op 16-03-2012 22:21 ]
@ Hier boven, dat taal gebruik hoeft toch ook weer niet?
In de ochtend zijn er toch stukke betere spelers te vinden, dan in de avond..

In de ochtend zijn er toch stukke betere spelers te vinden, dan in de avond..

[ Voor 29% gewijzigd door Nemean op 16-03-2012 22:30 ]
Nou ik vind 5 uit 12 dramatisch, zeker omdat de potjes die ik won meer geluk dan wijsheid waren. Er zaten maar 2 échte overwinningen bij. Heb de zin niet eens meer om de 3x op al m'n tanks te doen, moet er nog 5, ga nu alleen m'n VK3601 nog ff proberen, maar de rest laat ik maar zitten.defusion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:18:
12 games en 5 gewonnen noem ik nou ook weer niet zo slecht... als het nou een loss streak van 12 was ofzo, maar 1tje meer winnen en je zit "gemiddeld".
die verlies potjes horen er gewoon bij. Bekijk het van de zonnige kant. Als je in een faalteam zit heb je de kans om dikke xp te halen. Zelfs al is het een loss. Net een potje met mijn ferdi helemaal alleen aan een kant. Ik solo een t34 (was een retard
) daarna KV, M6, Vk3601 en 3 arties. Vervolgens wordt ik omsingeld door de andere tanks. Ik was de enige met kills terwijl dat allemaal solo was. DAFUQ? wel 1100+ xp
Tsja, dat gaat niet op als je telkens low tier bent.. Dan kun je veel willen in je Tiger, PzIIIA of Luchs, maar damagen doe je niets.. Met m'n Tiger volgens mij maar 1 potje gewonnen van de 7 ofzo.
Net met m'n VK3601 eindelijk een win gehaald, zelf 3 kills en een redelijk team. Alleen de top tier (IS) was echt een prutser. 2 tanks voor z'n neus, allebei met weinig HP (1 shot kills), en gaat hij telkens wegrijden enzo, en niet schieten.. WTF dude, rij door, incasseer damage en kill ze allebei. Nu werd ik door 1 van de 2 afgemaakt.
Tussendoor nog even in de Valentine gekropen op Sand River, maar wederom een faalteam. Stuk of 5 gastjes stond gewoon zonder cover te campen en werden 1 voor 1 door arty afgeschoten!
4 anderen gingen dwars door het midden links langs de heuvel (vanuit onder), en vonden het raar dat ze doodgingen. Sta je dan in je eentje op links.. Zucht.
Net met m'n VK3601 eindelijk een win gehaald, zelf 3 kills en een redelijk team. Alleen de top tier (IS) was echt een prutser. 2 tanks voor z'n neus, allebei met weinig HP (1 shot kills), en gaat hij telkens wegrijden enzo, en niet schieten.. WTF dude, rij door, incasseer damage en kill ze allebei. Nu werd ik door 1 van de 2 afgemaakt.
Tussendoor nog even in de Valentine gekropen op Sand River, maar wederom een faalteam. Stuk of 5 gastjes stond gewoon zonder cover te campen en werden 1 voor 1 door arty afgeschoten!

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 16-03-2012 23:10 ]
Angeloonie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:10:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kutavond, alleen maar debielenteams.. Net op El Halluf gingen al die kneuzen 1 kant op, er stond gewoon NIEMAND om de andere kant te dekken behalve ik. Heb nog 3 kills weten te halen uit een 6vs1 situatie.. maar OMFG.
Kap er weer mee. 12 games en maar 5 gewonnen, allemaal omdat het fucking lemmings waren of gewoon domweg niet hielpen en lekker door bleven campen helemaal achteraan waar NIEMAND was.
Ik moet eerlijk bekennen, heb er geen last van gehadAstratuner schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:20:
Ik maak vandaag net hetzelfde mee! Dan roep ik hulp omdat ik als enige heavy naar heavy street op die map vol met gebouwen ben gegaan en langs 3 kanten omsingeld ben, de andere kant geen uitweg is en dan flamen ze nog op mij ook. Jezus Christus God Maria Abraham Jozef nog aan toe zeg.
Eerst snel de dubbels gedaan op de VK3601P (oid) AMX 13 90 en de ARL 44. Daarna de company battles in gedoken en mijn IS-7, T-54, T30 en Patton gedubbeld
ik heb ook lekker gespeeld vanavond
gaat lekker met die x3 .
* crizyz kijkt naar username...hopiconjo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:16:
1 of 100 dagen...je hoort je gewoon te gedragen. Je vertegenwoordigt wel de naam van je clan. Heb je misschien een screenshotje. Mocht iemand deze persoon dit vaker zien doen geef het maar aan mij door

Erg geloofwaardig...
Ben trouwens benieuwd hoevaak ik WoT ga ontvangen voor 22,50(3*7,50)!
Heb vandaag 2* binnengekregen, alleen is eentje hetzelfde ordernummer als wat ik al had ontvangen, maar daar was toen wat misgegaan met de betaling.
Heb nu nog een andere bestelling openstaan als het goed is op een andere acoount bij dezelfde winkel. Mogelijk dat ik die dus alsnog krijg. Of ze hebben gewoon een beetje gefoeteld bij de shop om het ineens te kunnen verzenden. Als ik nog een 4e retail box erbij zou krijgen zou wel meesterlijk zijn!

Al ben ik met 3 ook tevreden. Dus als er genoeg invite codes zijn, is het misschien een idee om dat in de TS op te nemen, dat er het beste even eerst naar gevraagd kan worden in het topic als mensen WoT willen gaan spelen. Volgens mij hebben we gecombineerd nu wel aardig wat invitecodes liggen namelijk.
Wat die bestellingen betreft: Als ik op de site wordt ik er ook niet wijzer van, die ik nu volgens de bonnen 2* heb ontvangen staat op geannuleerd, de resterende 2 staan op verstuurd (bij beide accounts 1 dus). Nu nog maar een dagje ofzo afwachten.
Ik zou zeggen, zoek in het vervolg 1-2 GoT spelers voor platoon en ga op TS zitten.Angeloonie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:10:
Je zult zien dat het al een stuk aangenamer zal zijn
Fest schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:09:
[...]
Ik ken hem niet, maar hij zit ook pas 9 dagen in de clan. Voor de hoeveelheid potjes zijn zijn stats niet indrukwekkend. Zo in eerste instantie lijkt het mij dan ook iemand die denkt hoe het spelletje gespeeld moet worden, maar het eigenlijk zelf niet zo goed weet...
eerlijk roep ik zelf ook wel eens wat, zoals vele anderen, maar deze gast flipte echt totaal.... waren wat opmerkingen over mijn moeder en nog wat randzaken die ik niet ga herhalenhopiconjo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:16:

over de game: hij ging met zijn e-100 en nog eentje rechts omhoog en ik ging links. links kwam een is7 die ik met mn t25 een beetje schade heb gedaan, veel bounces. daarna nog een tiger2 voor 3/4 naar beneden gebracht in schade. het was vooral een high tier random. nadat ie zelf vrij vlot dood was begon ie mij te commanderen en verrot te schelden. rare gast
kom wel vaker raar volk tegen. 40x op de help knop drukken of pointen.... dat soort zaken. mijn ignore lijstje is gewillig
ja, het niveau verschilt nogal eensAstratuner schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:20:

gister ook een potje meegemaakt waarin echt iedereen zijn steentje bijdroeg in de aanval, niemand bleef campen of verschuilde zich omdat ie zichzelf te laag in tier vond... heb zelf een keer of 5 gezegd hoe geweldig ik dat vond
Mijn dag is goed begonnen

topperAngeloonie schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:50:
Mijn dag is goed begonnen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[video]
nog 13k xp voor de tier 10 gun op de t34
[ Voor 6% gewijzigd door TRX op 17-03-2012 12:59 ]
Europa heeft last van ghost shells.
Rusland heeft last van ghost tanks..
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gJoUGfWe3mY]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gJoUGfWe3mY]
lol WTF is dat???
Zojuist in een game met m'n T6 VK3601, die in de namenlijst ONDER de VK2801 stond, een tier 5. Hoe kan dat nou weer?

Zojuist in een game met m'n T6 VK3601, die in de namenlijst ONDER de VK2801 stond, een tier 5. Hoe kan dat nou weer?
vind je het heel gek met zon ping?Nemean schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:42:
Europa heeft last van ghost shells.
[video]
Tier 5 scout hè, die worden hoger ingeschaald (net als AMX 13 90 die boven tier VIII meds staan).Angeloonie schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:05:
lol WTF is dat???![]()
Ben zojuist na 14 dagen Aruba weer in Nederland geland. Ik ga zeker het forum van de afgelopen 14 dagen wel doorlezen, maar wil nu eerst ff knallen.
Kan ik direct los, of moet ik eerst wat weten? Updates, mods... dat soort dingen.
Kan ik direct los, of moet ik eerst wat weten? Updates, mods... dat soort dingen.
Patch 7.1.1, nieuwe mod indelingJohnLarue schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:33:
Ben zojuist na 14 dagen Aruba weer in Nederland geland. Ik ga zeker het forum van de afgelopen 14 dagen wel doorlezen, maar wil nu eerst ff knallen.
Zo, net HARD verlaten........
Nu een cool down periode en daarna na de volgende clan. Hopelijk ga ik weer wat plezier terug vinden. Laatste tijd de plezier wat verloren
Nu een cool down periode en daarna na de volgende clan. Hopelijk ga ik weer wat plezier terug vinden. Laatste tijd de plezier wat verloren

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Waarom ben je weg als ik brutaal mag wezen?wontcachme schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:40:
Zo, net HARD verlaten........
Als iemand interesse heeft in een invitatie code, die kan mij een PM sturen. 1000 gold, 3 dagen premium.
[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 17-03-2012 18:56 ]
invites kosten nietsNemean schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:41:
[...]
Waarom ben je weg als ik brutaal mag wezen?En op welke clan heb je je ogen gericht. Ben wel is benieuwd.
Als iemand interesse heeft in een invitatie code, die kan mij een PM sturen. 1000 gold, 3 dagen premium.
snap er gaan bal van
Invite codes zijn alleen voor nieuwe accounts. Ik heb 2 retail packages gekocht via een actie met een waardebon. Mocht je een nieuw account willen starten moet je het maar zeggen, dan stuur ik je de code toe, hij werkt niet op bestaande accounts in ieder geval.TRX schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:34:
[...]
invites kosten niets
snap er gaan bal vanmaar het lijkt me een leuke extra
Nog 80k grinden heb ik de T34 Heavy Tank
[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 17-03-2012 20:09 ]
Goed bezig!
Ik moet nog: 35k op T29 en nog iets van 70k free XP, dan heb ik 'm ook. Moet er dan wel 8k gold tegenaan gooien, maar dat is een stuk goedkoper dan 12k...
Ben je op de T32 bezig of met free xp?
Trouwens, op de test server is de T34 volgens mij een van de zwakkere tier8 heavies (door zwakke hull armour). Had gelezen dat ze 'm nog gingen buffen, dat hoop ik dan maar
Ik ga er gold tegen aan gooien, heb van een goede vriend van mij 5500 gold gekregen, om de grind 'wat gemakkelijker' te maken.Anoniem: 444472 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:16:
[...]
Goed bezig!
Ik moet nog: 35k op T29 en nog iets van 70k free XP, dan heb ik 'm ook. Moet er dan wel 8k gold tegenaan gooien, maar dat is een stuk goedkoper dan 12k...
Ben je op de T32 bezig of met free xp?
Trouwens, op de test server is de T34 volgens mij een van de zwakkere tier8 heavies (door zwakke hull armour). Had gelezen dat ze 'm nog gingen buffen, dat hoop ik dan maar.
oh juist, nah ik ga niet weer opnieuw beginnenNemean schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:58:
[...]
Invite codes zijn alleen voor nieuwe accounts. Ik heb 2 retail packages gekocht via een actie met een waardebon. Mocht je een nieuw account willen starten moet je het maar zeggen, dan stuur ik je de code toe, hij werkt niet op bestaande accounts in ieder geval.

heb net de dikste gun er sinds vanaaf opzittenNog 80k grinden heb ik de T34 Heavy Tank
Haha ok, ik moet nog 73,1k
Zojuist is mijn E75 ook aangekomen in mijn garage.
[ Voor 12% gewijzigd door Nemean op 17-03-2012 23:50 ]
coolNemean schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:35:
[...]
Haha ok, ik moet nog 73,1k
Zojuist is mijn E75 ook aangekomen in mijn garage.

Ik kwam er opeens bijNemean schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:41:
[...]
Waarom ben je weg als ik brutaal mag wezen?En op welke clan heb je je ogen gericht. Ben wel is benieuwd.
.
Gisteravond wel een leuk avondje gehad, potjes waren over het algemeen wel aardig en lekker mijn triples kunnen halen zonder al teveel problemen.
Wontcachme, Ik zou dit ook wel willen weten. Ik zie een hele rits vertrekken uit HARD/HARDS en ik heb geen idee waarom. Op het HARD forum staat er ook niks over.Nemean schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:41:
[...]
Babs out!
De vertrekken uit HARDS zijn niet echt speciaal en sommigen (zoals van Marvin) hebben een reden.
Wat er in HARD gaande is een opbouwend iets en wist ik al een beetje.
Wat er in HARD gaande is een opbouwend iets en wist ik al een beetje.
Hallo,
Ik heb een paar vraagjes over WoT. Ik ben van plan dit spel te gaan spelen maar nu zag ik dat er een europese versie is en een amerikaanse versie, welke spelen jullie? En ik las ergens dat er ook invitatie codes zijn?
gr,.
Pwner
Ik heb een paar vraagjes over WoT. Ik ben van plan dit spel te gaan spelen maar nu zag ik dat er een europese versie is en een amerikaanse versie, welke spelen jullie? En ik las ergens dat er ook invitatie codes zijn?
gr,.
Pwner
Lol net een platoontje met 2 andere GOT'ers alle 3 voor de fun een KV+derp. Worden we met z'n drieën top-tier. Was echt fun, met ons 3'en 8-9 tanks om zeep geholpen.
Wauw wat is de jagdpanther met 2e 88m gun toch een lekkere tank
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
het is wel makkelijk als in europa zit om de eu client te installen.Pwner schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:22:
Hallo,
gr,.
Pwner
Defeat! Map: Ruinberg
Battle: zondag 18 maart 2012 13:16:41
Vehicle: Ferdinand
Experience: 745 Credits: 48.105
dit is toch wel lekker maf
ik speel gewoon op de europese servers.
De speciale specials [die eens in de zoveel maanden zijn] verschillen vaak van elkaar. Soms heeft Amerika een betere, soms een Europese.
Persoonlijk vind ik dat je vrij weinig hebt aan die invitecodes: in het begin kun je iedere dag 1 tier omhoog gaan, ook zonder premium. Premium is leuker zodra je tier 6 tanks of hoger hebt. Die dingen kunnen soms moeite hebben om quitte te draaien [in een slecht potje maak ik maar 200 credits winst met mijn t-34-85]
De speciale specials [die eens in de zoveel maanden zijn] verschillen vaak van elkaar. Soms heeft Amerika een betere, soms een Europese.
Persoonlijk vind ik dat je vrij weinig hebt aan die invitecodes: in het begin kun je iedere dag 1 tier omhoog gaan, ook zonder premium. Premium is leuker zodra je tier 6 tanks of hoger hebt. Die dingen kunnen soms moeite hebben om quitte te draaien [in een slecht potje maak ik maar 200 credits winst met mijn t-34-85]
People as things, that’s where it starts.
jah was fun... speel veel met de kv + derp, ga regelmatig met andere hogere tiers mee, en haal altijd wel wat mooie puntjes. Heb zojuist me KV-3 gehaaldAppie Heijn schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:25:
Lol net een platoontje met 2 andere GOT'ers alle 3 voor de fun een KV+derp. Worden we met z'n drieën top-tier. Was echt fun, met ons 3'en 8-9 tanks om zeep geholpen.
Floksor
Dit topic is gesloten.