[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.915 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15
oosterhofjf schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:00:
waar kan ik frontaal het beste een t54 raken? zojuist 12 keer ding gehad met mijn batchat :/
Voorkant van de tracks zodat hij met zijn zijkant naar je toe spint. Maar als hij stilstaat zou ik gewoon even blijven schuilen, dat armour is zo gigantisch bouncend door de enorme hoek. Als je een enorm hoogte voordeel hebt dan schiet je er wel zo doorheen, maar frontaal wens ik je veel succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:43:
Bevalt stukken beter dan de Tiger in ieder geval. Bij bounced meer (of anders gezegd: bij bounced überhaupt iets in tegenstelling tot de Tiger :P). Hij is nog redelijk snel en wendbaar, en met de top gun is hij erg accuraat, dat is ook ideaal. Ik kan het alleen niet vergelijken met andere tanks in die tier, want die heb ik niet :P Maar tegen bijv. een Löwe of IS-3 leg ik het wel af, omdat je daar gewoon heel veel op bounced (frontaal dan). Ik speel dan ook meestal wel als sniper. Afhankelijk van de map gewoon basecampen of vlakbij de base (kun je arty ook nog protecten), en anders ga ik gewoon achter de hoogste tier aan, dan kan ik de vijanden afleiden/detracken terwijl de hogere tier hem damaged :P
Tiger vond ik gewoon een slechte tank qua bounces of een hit pakken met 0 damage. Zelfs de VK3601 bounced meer en beter.
In mijn IS-3 ben ik 1 tegen 1 niet zo bang voor een Tiger II of Löwe. Löwe is redelijk makkelijk als je maar niet op zijn turret schiet en zijn shots weet te dodgen. Een Tiger II heb ik zonder top gun (BL-9) wel wat moeite mee omdat ik er frontaal niet doorheen kom en de Tiger II's die ik tegen kom hebben allemall de 105mm die mij dus wel frontaal kunnen pakken. Maar ik heb de pech of ik ben slecht met de IS-3 maar bij mij bounced ie niet al te vaak :( .

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

De IS-3 is gewoon een stuk slechter geworden sinds ze de top turret eruit hebben gehaald. Toen kon je er nog mee facehuggen, nu is dat echt niet meer te doen. Met de IS-3 mag je eigenlijk gewoon niet anglen. de kans dat ze bouncen is veel groter dan. Maar vanaf 220+ penn zal er maar weinig bouncen op je. Van dichtbij is je driverviewport natuurlijk belachelijk kwetsbaar. Ik vond de IS-3 wel leuk om mee te spelen destijds, met de oude koepel. de BL-9 is gewoon een musthave. Vanaf dan kanje tier X serieus beginnen pijn doen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 22:39

Vae Victus

Awesome God

Even een crosspost van het Gathering of Tanks forum voor de mensen die mods gebruiken.
Het gebruik van mods is in patch 7.1.1 drastisch veranderd.

Er is nu een aparte map genaamd /res_mods/7.1.1/ in deze map moeten de mods worden geplaatst. Waarschijnlijk komt er per patch/versie een map met daarin de versie naam zodat je ook mods per versie kan managen.

Als je JSGME wil blijven gebruiken hoef je niet heel veel te wijzigen, alleen de mappen structuur is gewijzigd dus dat moet je dan ook in je MODS map doorvoeren. De structuur zou er dan zo uit moeten zien.

Voor:
code:
1
MODS/"Mod naam"/res/

Na:
code:
1
MODS/"Mod naam"/res_mods/0.7.1.1/

Hieronder een aantal howto's.
Mods howto EU forum
Mods howto USA forum (uitgebreid)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:48

thijsco19

KTM 990 SMT

@Zertaxka, met mijn tiger II met stock gun sloop nog geregeld een is-3. Pas nog een 1vs1 met is-3 (allebij full hp) ik had gewonnen met ongveer 12% hp over, nu zal dit dan niet de beste speler zijn geweest want hij bouncde tog wel veel op mij met de BL-9 volgens mij.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

Vae Victus schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:40:
YEEHAA, heb mijn MASTER TANKER ook binnen. Een van de eerste potjes met mn T30 en daar stond ie dan. De AMX50B. Boem bovenop de achterkant van z'n turret. 900hp+ :w
*O* -O- *O* -O- *O* -O-
feli *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

thijsco19 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:56:
@Zertaxka, met mijn tiger II met stock gun sloop nog geregeld een is-3. Pas nog een 1vs1 met is-3 (allebij full hp) ik had gewonnen met ongveer 12% hp over, nu zal dit dan niet de beste speler zijn geweest want hij bouncde tog wel veel op mij met de BL-9 volgens mij.
Stock gun is toch de topgun van Tiger? Daarmee knal je vrij gemakkelijk door de armor van een is3 heen :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
thijsco19 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:56:
FikkieHo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:41:
Stock gun is toch de topgun van Tiger? Daarmee knal je vrij gemakkelijk door de armor van een is3 heen :)
Ja stock gun van de Tiger II is de top gun van de Tiger.

8,8 cm KwK 43 L/71 - 203/237/44 Average penetration (mm) - 240/240/295 Average damage

Stock gun van de IS-3 heeft maar 175 Average penetration en 390 damage. Wel een lagere rate of fire wat de Tiger gun in mijn ogen net wat beter maakt. De 2e 122mm gun is dezelfde met een iets hoger RoF. BL-9 is dus gewoon een must op de IS-3 wil je serieus wat damage kunnen doen. Puur door de penetration waardes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Heb zelf nog geen franse tanks, maar vond deze skin toch wel heel netjes :)

Afbeeldingslocatie: http://wotskins.ucoz.ru/Img/French/ST/Bat25_01_15.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Zooooo, nice. Dit ga ik downloaden voor als ik de batchat heb.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
De franse tanks lijken me erg leuk, wat ik lees is dat ze heel snel een bepaald aantal schoten kunnen afvuren voordat ze moeten reloaden. Dat in combinatie met snelle light tanks is erg leuk om eens te proberen :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Het zijn inderdaad erg leuke tanks, je kan alleen zelf niet zoveel hebben en iedereen schiet door je heen, dus daar moet je wel rekening mee houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

1 schot incasseren en dan 6 schoten in de ander pompen is dan wel weer leuk :) maar idd erg link, 1 tegenstander meer die oplet en je bent er geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nog een leuk potje van paar dagen terug:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nziXB370kCo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

pff jeezes, die update duurt weer even, eerst dacht ik, leuk 8mb update zal snel gaan. Nu wil hij nog eens 2 gig binnetrekken na al een hele tijd bezig te zijn met configureren. Wat een troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:43:
pff jeezes, die update duurt weer even, eerst dacht ik, leuk 8mb update zal snel gaan. Nu wil hij nog eens 2 gig binnetrekken na al een hele tijd bezig te zijn met configureren. Wat een troep.
Heb de client in zijn geheel opnieuw geïnstalleerd.. draait nu ook veel soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nemean schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:47:
[...]

Heb de client in zijn geheel opnieuw geïnstalleerd.. draait nu ook veel soepeler.
meh hij staat nu al op 40%, ik laat em gewoon doen. dan heb ik nu nog even de tijd mijn geestestoestand wat te verlichten. (aka finding the red label)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:00:
waar kan ik frontaal het beste een t54 raken? zojuist 12 keer ding gehad met mijn batchat :/
Voorop de neus, stond de T54 toevallig geangled ofzo?
Lijkt me dat de BatChat genoeg penetratie heeft of er wel doorheen te komen.
Nemean schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:47:
[...]

Inderdaad ook maar even gedaan, merk wel dat de laadtijden een stukje korter zijn.
Zal ik op mijn PC waar SSD in zit iets minder merken maar op mijn studentenkamer toch wel fijn :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat denken jullie: ik kan XP converteren en de T34 nog researchen.. ik zit nu op de M3 Lee.. die ik tot de M6 wil brengen of T29.. of zeggen jullie laat die T34 lekker zitten, je red het niet meer voor de Patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:53

Nox

Noxiuz

Als je 300k free XP hebt ofzo dan red je dat wel denk ik. Ik zou zoveel mogelijk gaan knallen en zoveel mogelijk richting de T34 grinden en vlak voor de patch hem unlocken.

T1 is overigens geen slechte tank en de M6 ook niet. Je moet er wel mee om kunnen gaan. Heb in de T1 aardig wat klappen kunnen vangen voordat ik mol ging. Een KV schiet je er wel mee kapot omdat hij nog best rap is voor zo'n koekblik vergeleken met de KV.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NoxiuZ schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:04:
Als je 300k free XP hebt ofzo dan red je dat wel denk ik. Ik zou zoveel mogelijk gaan knallen en zoveel mogelijk richting de T34 grinden en vlak voor de patch hem unlocken.

T1 is overigens geen slechte tank en de M6 ook niet. Je moet er wel mee om kunnen gaan. Heb in de T1 aardig wat klappen kunnen vangen voordat ik mol ging. Een KV schiet je er wel mee kapot omdat hij nog best rap is voor zo'n koekblik vergeleken met de KV.
De M3 Lee is alleen geen door komen aan, alleen al om die kut tank zou ik de T34 links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 11:53

Nox

Noxiuz

Het is een prima tankdestroyer. Ziet er niet uit maar met een beetje oefenen kan je er goed doorheen komen.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zijn matchmaking is al een nadeel, en z'n gun bounced ook goed hard, weet niet hoe ik er ooit door heen ben gekomen naar m'n Sherman toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ben zelf eind 2011 begonnen met de USA tree omdat ik graag met de huidige T30 wilde spelen. Meteen maar gestart op de T29 met tracks, turret en top gun. De rest kun je zeer prima zelf bij elkaar sprokkelen.
960 average exp op de T29 en destijds 1050 op de T32 waardoor ik de T34 binnen had nog voordat Appel hem had en hij was eerder begonnen :P

Beide zijn zeer fijne tanks en zeker geen miskoop, als je er nu maximaal mee kunt spelen dan heb je misschien nog wel kans om hem vrij te spelen voor de tijd (al dan niet met eventueel wat free exp converten op het allerlaatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
mensen vraagje

maatje van me speelt dit ook en als hij op een tank mikt wie in een bosje staat ziet die niet de rode omlijning van de enemy. Weet iemand welke instelling dat is of dat het standaart is. hij heeft een amd kaart, welke weet ik zo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:27:
Ben zelf eind 2011 begonnen met de USA tree omdat ik graag met de huidige T30 wilde spelen. Meteen maar gestart op de T29 met tracks, turret en top gun. De rest kun je zeer prima zelf bij elkaar sprokkelen.
960 average exp op de T29 en destijds 1050 op de T32 waardoor ik de T34 binnen had nog voordat Appel hem had en hij was eerder begonnen :P

Beide zijn zeer fijne tanks en zeker geen miskoop, als je er nu maximaal mee kunt spelen dan heb je misschien nog wel kans om hem vrij te spelen voor de tijd (al dan niet met eventueel wat free exp converten op het allerlaatste moment.
Ik deed ondertussen ook de USA medium lijn erbij :P En ja, uit ons twee ben jij de betere speler :) Dus logisch dat je sneller was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

B-BRAIN schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:57:
mensen vraagje

maatje van me speelt dit ook en als hij op een tank mikt wie in een bosje staat ziet die niet de rode omlijning van de enemy. Weet iemand welke instelling dat is of dat het standaart is. hij heeft een amd kaart, welke weet ik zo niet
Anti-Aliasing uitschakelen.

https://www.google.nl/sea...75652a6a&biw=1920&bih=960

Is veel over te vinden op het WoT Forum ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wie is blue boon?

leuk potje net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
Nemean schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:11:
[...]

Anti-Aliasing uitschakelen.

https://www.google.nl/sea...75652a6a&biw=1920&bih=960

Is veel over te vinden op het WoT Forum ;).
hartstikke bedankt. wist niet hoe ik het moest googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
Ik las op het wot forum dat ze ook de gun depression + elevation van de franse tanks willen aanpassen. Zelf heb ik maar een paar potjes gespeeld op de test server en daar eigenlijk niks van gemerkt. Heeft iemand van jullie daar meer ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

oosterhofjf schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:17:
Ik las op het wot forum dat ze ook de gun depression + elevation van de franse tanks willen aanpassen. Zelf heb ik maar een paar potjes gespeeld op de test server en daar eigenlijk niks van gemerkt. Heeft iemand van jullie daar meer ervaring mee?
Inderdaad: http://worldoftanks.eu/ne...hanges-72-implementation/
AMX 12t: from 4 to 12 angle degrees upgrade.
AMX 13 75: from 6 to 9 angle degrees upgrade and from 8 to 6 angle degrees down-grade.
AMX 13 90: from 8 to 9 angle degrees upgrade and from 9 to 6 angle degrees down-grade.
Bat Chatillon 25t: from 9 to 6 angle degrees down-grade.
B1: from 18 to 10 angle degrees down-grade.
AMX 50 120: from 7 to 6 angle degrees down-grade.
AMX 50B: from 8 to 6 angle degrees down-grade.
Als snap ik niet helemaal wat ze met zowel up- als downgrade bedoelen. Dat zowel de bovengrens als de ondergrens aan wordt gepast? :?

Damn! Het WoT topic gaat wel erg hard! Gisteren een nieuw deeltje en nu alweer op pagina 6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
crizyz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:23:
[...]

Inderdaad: http://worldoftanks.eu/ne...hanges-72-implementation/

[...]

Als snap ik niet helemaal wat ze met zowel up- als downgrade bedoelen. Dat zowel de bovengrens als de ondergrens aan wordt gepast? :?

Damn! Het WoT topic gaat wel erg hard! Gisteren een nieuw deeltje en nu alweer op pagina 6!
upgrade = Gun elevation (Hoe ver je omhoog kunt mikken)
downgrade = Gun depression (Hoe ver je naar beneden kunt mikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:18

wontcachme

You catch me? No you wont

Dus zelfs minder voor de 50B en 120. Volgens mij hebben die het niet nodig (oude waarden waren goed in mijn ogen)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:07:
[...]

Ik deed ondertussen ook de USA medium lijn erbij :P En ja, uit ons twee ben jij de betere speler :) Dus logisch dat je sneller was!
Maar jij bent beter in mediums ;)
Binnenkort hoop ik toch weer tijd te hebben voor WoT (afgelopen dagen niet aan toe gekomen) en dan moeten we gauw weer even een platoon doen!
Wapper vraagt het ook vaker maar veelal komt het er niet van.
wontcachme schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:30:
Dus zelfs minder voor de 50B en 120. Volgens mij hebben die het niet nodig (oude waarden waren goed in mijn ogen)
Inderdaad de fransen hadden al een magere gun elevation, nu al helemaal :)

Quote van Coyotee op het WoT forum wat van ik van het weekend gevonden had leek me wel toepasselijk:
complete overview of the nerfs found sofar;

AMX 12t: from 4 to 12 angle degrees upgrade.
AMX 13 75: from 6 to 9 angle degrees upgrade and from 8 to 6 angle degrees down-grade.
AMX 13 90: from 8 to 9 angle degrees upgrade and from 9 to 6 angle degrees down-grade.
Bat Chatillon 25t: from 9 to 6 angle degrees down-grade.
B1: from 18 to 10 angle degrees down-grade.
AMX 50 120: from 7 to 6 angle degrees down-grade.
AMX 50B: from 8 to 6 angle degrees down-grade.

AMX 13 90: 1,050 -> 1,000 hp
Lorraine40t: 1,300 -> 1,250 hp
BatChat25t: 1,600 -> 1,500 hp
AMX 50 120: 1,800 -> 1,750 hp
AMX 50B: 2,100 -> 2,000 hp

BC25t and AMX 50B time between shots now is ~3s when before it was ~2.5s. And BC25t reload used to be ~35s and now it is ~40s.

Interesting how WG only mention the gun elevation nerf in the patchnotes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 15:24

skoozie

SCSI

AMX 13 90: 1,050 -> 1,000 hp
Lorraine40t: 1,300 -> 1,250 hp
BatChat25t: 1,600 -> 1,500 hp
AMX 50 120: 1,800 -> 1,750 hp
AMX 50B: 2,100 -> 2,000 hp
Ai, ik heb al zovaak op minder dan 50hp gereden met die AMX 13 90. dat was vaak het verschil tusse 3 of 4 schoten koppen... dat vind ik irritanter als die gun deression/elevation

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Natuurlijk ook nog minder HP. Het is niet alsof je met de extra reload tijd (cartidge leegschieten van 10 naar 12 sec) genoeg generfd wordt. Met de 12sec ontvang je al twee klappen van je tegenstander. Met een beetje pech ben je nu 2 shotable voor een E100/T30

Meen me trouwens te herinneren dat overlord zij dat er met de franse heavy's niks mis was

[ Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 15-03-2012 09:37 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Gief 7.2 wil spelen met de M103/T110E5 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-06 09:07
Wie weet of er tijdens de discount specials ooit eens korting is geweest op research xp ipv alleen silver. Ik wacht tot morgen met de aanschaf van de KT. Zal mij net weer gebeuren KT 50% discount ;) Heb hem eindelijk bij elkaar gegrind :) Denk dat de GW panther mijn volgende doel is.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 12:54
lkkr is dat, kom er dus zojuist achter dat ik al die tijd op de US servers heb gespeeld -_-'

nu zit ik dus te twijfelen of ik uberhaupt wel naar de EU server wil gaan, aangezien ik op mijn US account zo'n 5 mil credits heb :p

daarintegen wel alleen maar tier 3 tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:37:
Natuurlijk ook nog minder HP. Het is niet alsof je met de extra reload tijd (cartidge leegschieten van 10 naar 12 sec) genoeg generfd wordt. Met de 12sec ontvang je al twee klappen van je tegenstander. Met een beetje pech ben je nu 2 shotable voor een E100/T30

Meen me trouwens te herinneren dat overlord zij dat er met de franse heavy's niks mis was
Dat kan niet, T30 en E100 hebben een reload van 15-16s ;)
Raxious schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:12:
lkkr is dat, kom er dus zojuist achter dat ik al die tijd op de US servers heb gespeeld -_-'

nu zit ik dus te twijfelen of ik uberhaupt wel naar de EU server wil gaan, aangezien ik op mijn US account zo'n 5 mil credits heb :p

daarintegen wel alleen maar tier 3 tanks.
Lol 5 miljoen credits en enkel tier III tanks? :o
Ach misschien heeft iemand hier nog wel een invite code over van de retail versie (of je koopt hem zelf) en dan ben je zo voorbij die tier III's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
heb net maar ff een normaal accountje aangemaakt,begin wel weer van scratch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
tsja wat wil je tegen amerikaanse spelers ;)

Ligt er een beetje aan of je nog een paar weken meer wilt spelen. 5 miljoen is een hoop geld, maar dat kan in een paar weken tijd gemakkelijk bij elkaar gegrind worden. Daarbij kan je hier in europa samenspelen met mede tweakers. Erg gezellig :)

Als ze die tankfreeze doorvoeren, zouden ze dan ook meerdere tier X op de planning staan? Binnen TAC staan nu een aantal members ter bespreking omdat ze te weinig spreken, maar ook omdat ze te weinig hoge tiers hebben. Goede en gemotiveerde spelers met 1 tier X houden ze wel, maar het liefst zien ze iedereen binnenkort met 3 tier X + medium, TD of arty.

Veel spelers binnen TAC moeten nog hoge tiers kopen en daarom werd er voor gesteld om voor iedereen een lowe te kopen :o Zou wel relax zijn als ik een premium krijg, maar helaas zullen we dan massaal gaan gold farmen :'(

Hopelijk gaan ze de clanwars map tot een mondiaal niveau vergroten zodat kleinere clans wel kansen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
denk ook maar dat ik nu meteen maar ff een voor 30 dagen premium erbij neem, dan zou ik volgens mij op redelijk tempo weer wat meer tanks krijgen.

ow en de enige reden waarom ik 5 mil credits had was omdat ik die 'cheat' van die duitse website gebruik had gemaakt, waarbij je premium kreeg en een tank. XD heeft me wel een hele dag gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

eh.. care to explain?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:28:

Ligt er een beetje aan of je nog een paar weken meer wilt spelen. 5 miljoen is een hoop geld, maar dat kan in een paar weken tijd gemakkelijk bij elkaar gegrind worden. Daarbij kan je hier in europa samenspelen met mede tweakers. Erg gezellig :)

Als ze die tankfreeze doorvoeren, zouden ze dan ook meerdere tier X op de planning staan? Binnen TAC staan nu een aantal members ter bespreking omdat ze te weinig spreken, maar ook omdat ze te weinig hoge tiers hebben. Goede en gemotiveerde spelers met 1 tier X houden ze wel, maar het liefst zien ze iedereen binnenkort met 3 tier X + medium, TD of arty.

Veel spelers binnen TAC moeten nog hoge tiers kopen en daarom werd er voor gesteld om voor iedereen een lowe te kopen :o Zou wel relax zijn als ik een premium krijg, maar helaas zullen we dan massaal gaan gold farmen :'(

Hopelijk gaan ze de clanwars map tot een mondiaal niveau vergroten zodat kleinere clans wel kansen hebben.
Voor iedereen een Lowe. Hoeveel gold hebben jullie in vredesnaam lopen farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
We hebben nu iets van 80.000 dus dan zal het nog wel even duren voordat we genoeg hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
er was eind vorig jaar een website die keys weg gaf, waarmee je een paar dagen premium, en een premium tank kreeg. Alleen kon je die tank verkopen voor een flinke lading credits.

Tevens bleek het zo te zijn dat je een nieuwe code kon invoeren, en je weer dezelfde rewards kreeg, dus weer een paar premium dagen, en als je de tank niet meer had kreeg je hem weer. Hierdoor kon je dus die tank tig vaak krijgen en steeds verkopen voor credits XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Ah, jammer dat ik die heb gemist (lees; nog niet speelde :P )

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:47:
We hebben nu iets van 80.000 dus dan zal het nog wel even duren voordat we genoeg hebben :P
Eerst ff allemaal massaal NAPpen tot ze de tank freezing uitschakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:28:

Inderdaad, platoons zijn sowieso altijd leuker dan in je eentje :)
Tja dan zullen de goede/grote clans ook zeker wel strenger gaan kijken naar wat recruits hebben en dan kom je zonder tier X helemaal niet meer in actieve CW clans.

Overigens had ik ook de volgende gedachte, wat nou als ik door mijn tier X's heen bent en zelfs mijn E50 hebt gebruikt voor CW's (wat ik nooit doe), dan moet de clan een FC missen. Nou komt het bij mij wel goed omdat ik niet altijd door de weeks kan spelen maar als FC zijnde moet je dan wel genoeg tier X's en andere tanks hebben om verzekerd te zijn van het mee kunnen doen.
Dat mogen ze sowieso wel eens doorvoeren, al wordt enkel Afrika uitgebreid dan schiet het al wat op.
De russen heeft al maanden 7 regionen waar de EU en NA server er maar 2 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

net de tier 9 turret op de t34 gezet.... nu de gun nog

60k xp :X

[ Voor 12% gewijzigd door TRX op 15-03-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Laatst online: 11:00
hmmm T34 wordt toch premium? Hoef je toch niks up te graden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 11:32
hopiconjo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:05:
hmmm T34 wordt toch premium? Hoef je toch niks up te graden?
En als ik het goed heb, heb je straks minder xp nodig in de M103 om tot de betere gun te komen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Als je een volledig geupgrade T34 hebt nu krijg je daarvoor een volledig geupgrade M103 terug. Schiet je er wat mee op ... geen idee maar het is wel minder dat je hoeft te unlocken/researchen op weg naar de T110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
En als TRX mooi opschiet kan hij misschien nog de T30 unlocken, heb je toch weer een extra tank extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

hangt een beetje van de release datum af he :P

ondertussen heb ik ook nog een is3 waar ik een is4 mee wil verdienen.... een t50.... t25 en ik wil echt die t28 :9 dan nog wat tanks..... druk druk...

oh en van de pershing een patton maken 8)

[ Voor 10% gewijzigd door TRX op 15-03-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:41
Overdag WoT spelen moet ik echt vaker doen, enorm veel noobs, dit slaat nergens op _O-

Zojuist m'n x2's gedaan in m'n Luchs en PzIIIA, en respectievelijk 1944 en 1698 XP gehaald, allebei 5 kills. Als Luchs was ik ook nog eens low tier _O- Maar goed, als je als vijandelijke arty (2 stuks) op Swamp gewoon in het open gaat staan, en als SU-85B gewoon mij negeert ben je natuurlijk dom bezig :P

Met de PzIIIA op Karelia even geowned. Meteen vanuit onderin naar de heuvel rechtsonder gereden, en daar heel even verstopt. Even een T-46 kapotgeschoten in het midden, en toen mijn teamgenoten ook bij de heuvel waren de vijand die daar was doorgereden van achteren aangevallen. Ze wisten niet meer wat ze moesten doen, zag de turrets alle kanten op draaien _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TRX schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:38:
hangt een beetje van de release datum af he :P

ondertussen heb ik ook nog een is3 waar ik een is4 mee wil verdienen.... een t50.... t25 en ik wil echt die t28 :9 dan nog wat tanks..... druk druk...

oh en van de pershing een patton maken 8)
Maar dat is enkel een kwestie van prioriteiten stellen.
Angeloonie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:46:
Overdag WoT spelen moet ik echt vaker doen, enorm veel noobs, dit slaat nergens op _O-
Dat wil niet altijd in je voordeel werken, kom je na x k battles wel achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Angeloonie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:46:
Overdag WoT spelen moet ik echt vaker doen, enorm veel noobs, dit slaat nergens op _O
Overdag valt over het algemeen mee. De meeste WTF battles heb ik op zaterdag +zondag+ doordeweeks van 17:00 tot 20:00. Dan zit ik soms echt verbaasd achter mijn bureau en vraag me af of hersencellen zo zeldzaam zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hoe krijg ik deze mod weer werkend? Overtargetmarker v7.1.

Nu is er die nieuwe structuur voor mods, dus heb die bestanden van die mod in die map gezet maar er gebeurd helemaal niks.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Xenomorphh schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:19:
Hoe krijg ik deze mod weer werkend? Overtargetmarker v7.1.

Nu is er die nieuwe structuur voor mods, dus heb die bestanden van die mod in die map gezet maar er gebeurd helemaal niks.
http://forum.worldoftanks...o-instal-mods-under-0711/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Thx!

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:21

Seraphin

Meep?

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Panzer III/IV. De aankoop heeft me dermate veel gekost dat ik mijn bemanning van de Pz III nog maar even niet heb overgezet (eerst ff cash grinden om ze de regimental training te kunnen geven).

Slechts 1 proefpotje met de III/IV gespeeld in de basale versie, maar de gun geeft in ieder geval al een zeer bevredigend *Kaboooom!* ;)

Komend weekend maar eens een paar flinke potten mee spelen, en zien of ik de jager of de prooi ben in dit stuk metaal. :p

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Seraphin schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:41:
Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Panzer III/IV. De aankoop heeft me dermate veel gekost dat ik mijn bemanning van de Pz III nog maar even niet heb overgezet (eerst ff cash grinden om ze de regimental training te kunnen geven).

Slechts 1 proefpotje met de III/IV gespeeld in de basale versie, maar de gun geeft in ieder geval al een zeer bevredigend *Kaboooom!* ;)

Komend weekend maar eens een paar flinke potten mee spelen, en zien of ik de jager of de prooi ben in dit stuk metaal. :p
:X PzIII/IV

Je bent een jager die zijn prooi niet kan doden :X Ik was echt blij toen ik mijn PzIII/IV kon verlaten voor de VK3601, dán ga je pas lol hebben (als hij eenmaal geupgrade is). Ik heb die PzIII/IV ook meteen verkocht, ga niet eens de moeite doen om via die tank de hogere mediums te halen :X Via de VK3601H is veeel leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik vind dat best een aardige tank hoor? Heb der leuk wat kills mee gehaald:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 13:21

Seraphin

Meep?

Angeloonie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:44:
[...]

Je bent een jager die zijn prooi niet kan doden :X Ik was echt blij toen ik mijn PzIII/IV kon verlaten voor de VK3601, dán ga je pas lol hebben (als hij eenmaal geupgrade is). Ik heb die PzIII/IV ook meteen verkocht, ga niet eens de moeite doen om via die tank de hogere mediums te halen :X Via de VK3601H is veeel leuker :D
Tsja, ik was deze route ingeslagen (via de Pz III A en dan verder) omdat je dan zsm bij de Panther uit komt (die wilde ik graag spelen, los van de evt ingame performance). Maar goed, ik kan altijd via de PzIII/IV doorgaan naar de VK -> Tiger -> E100

Ik ga wel zien hoe die bevalt; ik hoop in ieder geval met deze tier in een wat betere MM bracket te zitten, want met de PZIII was ik 80% - 90% van de tijd bottom of the litter.

[ Voor 11% gewijzigd door Seraphin op 15-03-2012 13:49 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

psychoclown schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:10:
[...]

Maar dat is enkel een kwestie van prioriteiten stellen.
luxe positie :)

voor de fun tijdje met de t50 bezig geweest, nu de pershing....

[ Voor 14% gewijzigd door TRX op 15-03-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
psychoclown schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:10:
[...]

Dat wil niet altijd in je voordeel werken, kom je na x k battles wel achter ;)
Tot nu toe alle 1e battles gewonnen, terwijl ik normaal meestal 2-3 battles moet doen om m'n x2 te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 14:36
Angeloonie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:44:
[...]

Dan ging er ergens iets mis bij jou! Die tank is zoooo leuk, hij is snel, wendbaar en best redelijke gun. De grotere broer, de PzIV beten massaal bij mij in het stof.
Als je er goed mee om weet te gaan, super tankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gut, zat net een kerel van PTS een andere kerel in zijn GW Panther helemaal af te zeiken.. het ironische was..

De PTSr:
1. Was dood.
2. Volgde de lemming train.
3. Had 0 kills. (Damage heb ik geen idee van)

De GW Panther, hielp mij en een E-75, en had een AMX50B tot 100hp geschoten. Zo leuk die kereltjes met een te grootte ego van hun zelf, dat ze iedereen maar kunnen afzeiken dat ze niks gedaan hebben, terwijl ze zelf als kalfjes achter elkaar aanlopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 15-03-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:10:
Gut, zat net een kerel van PTS een andere kerel in zijn GW Panther helemaal af te zeiken.. het ironische was..

De PTSr:
1. Was dood.
2. Volgde de lemming train.
3. Had 0 kills. (Damage heb ik geen idee van)

De GW Panther, hielp mij en een E-75, en had een AMX50B tot 100hp geschoten. Zo leuk die kereltjes met een te grootte ego van hun zelf, dat ze iedereen maar kunnen afzeiken dat ze niks gedaan hebben, terwijl ze zelf als kalfjes achter elkaar aanlopen.
Zulke figuren vind je in elke clan. Dat is niet exclusief gereserveerd voor Pirates, zie ook eerlijk gezegd niet in waarom de clan in dit geval belangrijk is. Voor elke rotte appel heeft elke clan namelijk net zo veel mensen die wel gewoon normaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appel schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:15:
[...]

Zulke figuren vind je in elke clan. Dat is niet exclusief gereserveerd voor Pirates, zie ook eerlijk gezegd niet in waarom de clan in dit geval belangrijk is. Voor elke rotte appel heeft elke clan namelijk net zo veel mensen die wel gewoon normaal doen.
Dat weet ik, maar ik had een tijd terug gezegd dat PTS nog al zeer volwassen over komt, waar ik respect voor had.. Ik zei ook al tegen hem, jij bent waarschijnlijk een kerel in PTS die een veelstee hoge pet van zich zelf heeft en alles moet naar zijn wens gaan.. Lekker complainen op andere dat ze noob zijn, maar niet met tips aankomen dragen, hoe ze zich kunnen verbeteren al dan niet ze het nodig zouden hebben.

Ik had ook een PTSr een tijd terug, die begon een scout uit onze team advies te geven wat voor mij overkomt als kijk dat is een top speler. Zo hoor je met elkaar om te gaan. Maar dit ventje, nee, die hoort niet in mijn rijtje thuis. :+

Bedoelde het niet kwaad overigens, maar vond het nog al ironisch overkomen, iemand in een toch wel top clan, en dan zo om gaan met mensen die "public" spelen.. is als een top sporter in een kleuter gymklas gaan staan en maar schelden op kinderen dat ze het niet goed doen..

[ Voor 13% gewijzigd door Nemean op 15-03-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-06 23:58
gister 80K credits verdient ( :o over de hele avond), hoop morgen op wat meer. Zit nu op de 807k totaal en moet de KV-3 halen.... kost iig geen xp meer

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:20:
[...]

Dat weet ik, maar ik had een tijd terug gezegd dat PTS nog al zeer volwassen over komt, waar ik respect voor had.. Ik zei ook al tegen hem, jij bent waarschijnlijk een kerel in PTS die een veelstee hoge pet van zich zelf heeft en alles moet naar zijn wens gaan.. Lekker complainen op andere dat ze noob zijn, maar niet met tips aankomen dragen, hoe ze zich kunnen verbeteren al dan niet ze het nodig zouden hebben.

Ik had ook een PTSr een tijd terug, die begon een scout uit onze team advies te geven wat voor mij overkomt als kijk dat is een top speler. Zo hoor je met elkaar om te gaan. Maar dit ventje, nee, die hoort niet in mijn rijtje thuis. :+

Bedoelde het niet kwaad overigens, maar vond het nog al ironisch overkomen, iemand in een toch wel top clan, en dan zo om gaan met mensen die "public" spelen.. is als een top sporter in een kleuter gymklas gaan staan en maar schelden op kinderen dat ze het niet goed doen..
Gelukkig :) Ik ervoer het namelijk een beetje als een flame richting PTS. Ben blij dat het niet zo is!

Maar geef wel een ding toe, heb jij nou nooit op zondagmiddag als je het team ziet spelen het gevoel: "Hoe hebben die gasten in hemelsnaam die tanks kunnen halen..."

Daar hebben wij binnen PTS namelijk een uitspraak voor: Randoms... :')

En die rotte appels (see what I did there?) zitten echt overal, ook niet in een clan. Ik probeer altijd iedereen te behandelen zoals ik behandeld zou worden.

M.u.v vijandige arty })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appel schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:29:
[...]

Gelukkig :) Ik ervoer het namelijk een beetje als een flame richting PTS. Ben blij dat het niet zo is!

Maar geef wel een ding toe, heb jij nou nooit op zondagmiddag als je het team ziet spelen het gevoel: "Hoe hebben die gasten in hemelsnaam die tanks kunnen halen..."

Daar hebben wij binnen PTS namelijk een uitspraak voor: Randoms... :')

En die rotte appels (see what I did there?) zitten echt overal, ook niet in een clan. Ik probeer altijd iedereen te behandelen zoals ik behandeld zou worden.

M.u.v vijandige arty })
Ik zie de laatste tijd heeeel veel T30s en T34s en ik gok dat de helft hiervan het gewoon met gold heeft omgezet aangezien die kerels gewoon geen idee hebben hoe dat ding werkt. En dan heb ik het ook echt over, met een tier 10 op een hill staan, een medium route pakken.. dat soort zaken. En dan kan ik het soms niet laten om even te kijken en dan zie je dat ze heel wat tanks hebben overgeslagen.

Het was zeker geen flame richting PTS, zeker niet.. ik heb veel respect voor top clans en hun members hoe ze het staande houden, maar om zo mensen te behandelen vond ik wat minnetjes. :P

Gelukkig ben jij een gezonde appel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:35:
[...]

Ik zie de laatste tijd heeeel veel T30s en T34s en ik gok dat de helft hiervan het gewoon met gold heeft omgezet aangezien die kerels gewoon geen idee hebben hoe dat ding werkt. En dan heb ik het ook echt over, met een tier 10 op een hill staan, een medium route pakken.. dat soort zaken. En dan kan ik het soms niet laten om even te kijken en dan zie je dat ze heel wat tanks hebben overgeslagen.

Het was zeker geen flame richting PTS, zeker niet.. ik heb veel respect voor top clans en hun members hoe ze het staande houden, maar om zo mensen te behandelen vond ik wat minnetjes. :P

Gelukkig ben jij een gezonde appel. :+
Yup eens, heel erg eens. Al moet ik bekennen dat ik ook een groot deel van de T34 met free-exp heb gedaan.
Mensen zo behandelen is inderdaad min, maar ik verbaas mij elke keer gewoon over het pure aantal individuele kwaliteit en de attitude die daar heerst. Wij baalden er echt super erg van dat ons 'troll stack' uit Europa was verdwenen :P

Op de test server is het nog leuker, op een gegeven moment stond ik in mijn T110E5 tegenover 2 IS-7's. Ik heb ze beiden compleet af kunnen maken. Had zelf nog 50% over en geen premium shell verschoten.

Maar om met die noob potjes om te gaan vereist een bepaalde denkwijze die ik nu redelijk onder controle heb. Ik laat het mij gewoon niet meer boeien, dan sta ik maar in mijn ARL 44 tegenover een IS-4 en een E75 sta, dan zie ik lachend mijn shells afketsen en denk ik alvast na over welke tank ik nu ga proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appel schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:47:
[...]

Yup eens, heel erg eens. Al moet ik bekennen dat ik ook een groot deel van de T34 met free-exp heb gedaan.
Mensen zo behandelen is inderdaad min, maar ik verbaas mij elke keer gewoon over het pure aantal individuele kwaliteit en de attitude die daar heerst. Wij baalden er echt super erg van dat ons 'troll stack' uit Europa was verdwenen :P

Op de test server is het nog leuker, op een gegeven moment stond ik in mijn T110E5 tegenover 2 IS-7's. Ik heb ze beiden compleet af kunnen maken. Had zelf nog 50% over en geen premium shell verschoten.

Maar om met die noob potjes om te gaan vereist een bepaalde denkwijze die ik nu redelijk onder controle heb. Ik laat het mij gewoon niet meer boeien, dan sta ik maar in mijn ARL 44 tegenover een IS-4 en een E75 sta, dan zie ik lachend mijn shells afketsen en denk ik alvast na over welke tank ik nu ga proberen :P
Ik wou het eerst ook doen, maar zie er maar van af. :+ Maar dan nog zou ik ook zeker wel met de T32 willen spelen om te weten hoe een T34 werkt. Ik zie heel veel mensen schelden op andere spelers en dan ook echt met vloeken en uitdrukking waar je echt zoiets van hebt, kerel, help iemand liever dan zo. Ik taunt the enemy vaak, maar wel met een smiley er achter dat ze begrijpen dat ik wat loop te dollen. Als iets echt mij irriteert dan laat ik dat wel aan men platoon mates horen. :+

Het over je heen laten gaan is inderdaad het beste, zou ik zelf ook moeten doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
Nemean schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:06:
[...]

Ik wou het eerst ook doen, maar zie er maar van af. :+ Maar dan nog zou ik ook zeker wel met de T32 willen spelen om te weten hoe een T34 werkt. Ik zie heel veel mensen schelden op andere spelers en dan ook echt met vloeken en uitdrukking waar je echt zoiets van hebt, kerel, help iemand liever dan zo. Ik taunt the enemy vaak, maar wel met een smiley er achter dat ze begrijpen dat ik wat loop te dollen. Als iets echt mij irriteert dan laat ik dat wel aan men platoon mates horen. :+

Het over je heen laten gaan is inderdaad het beste, zou ik zelf ook moeten doen. :+
speel jij wot met de Bto wie in je sig staat ? En draait dat nog een beetje ? heb zoeen hier nog thuis maar weet niet of het wel voor wot te gebruiken is. Als het wel zo is lekker in de tuin wot spelen met het mooie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jep speel inderdaad op mijn laptop, draait op low met hier en daar wat grafische settings met de WoT Tweaker uitgeschakeld rond de 80 FPS. Op medium trekt ie ongeveer 40 FPS, krijg wel het idee dat WoT naar verloop van tijd te veel "cache" gaat onthouden en dan gaat je game wat laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011

thijsco19

KTM 990 SMT

B-BRAIN schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:13:
[...]

speel jij wot met de Bto wie in je sig staat ? En draait dat nog een beetje ? heb zoeen hier nog thuis maar weet niet of het wel voor wot te gebruiken is. Als het wel zo is lekker in de tuin wot spelen met het mooie weer.
Ik kan het zelfs nog spelen met mijn AMD athlon X2 64 5200+, en een Geforce 9800 GT 1 GB.
Ik haal niet de hoogste fps, zo ongeveer 30-40 maar het gaat nog wel. Ik moet wel alles op low zetten om te kunnen spelen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

zit even te twijfelen of ik 500k aan mn t34 wil spenderen aan optics, gun rammer, binocular..... iemand tips voor deze noob?

oh ik kan op dit moment maar eentje kopen..... :P moet dus kiezen

[ Voor 22% gewijzigd door TRX op 15-03-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 20:34
Vents/ rammer is extreem handig voor net dat beetje pit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ja, die rammer zat ik ook aan te denken..... heb de dikste gun nog niet, dus een extra hit is welkom

doet die 5% vent veel?

[ Voor 12% gewijzigd door TRX op 15-03-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
ja opzich wel, ipv 10 - 5 % betere load, maar alles gaat beter met de vents, sneller aimen, accelleratie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

5% lijkt me zo weinig :P

nah ik gooi die erop....wel 600k btw.... maar die hebben we zo weer

[ Voor 59% gewijzigd door TRX op 15-03-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
als je commander op 100 % zit, dan is je andere crew 116 % , 11% van commander (doordat 1% extra per 10% voor andere crewmembers ) en 5% vents dus het is eigenlijk 6 :P

[ Voor 21% gewijzigd door Marvin- op 15-03-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

heh.... :?

maar het scheelt idd wel met laden.... net getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Volgens US forums komt de nieuwe Duitse TD er zo uit te zien. uhhh sick? laten we hopen dat dit gerucht waar is :P

Hit Points: 1 800 HP
Engine Power: 1000 h.p.
Speed Limit: 23 km/h
Traverse Speed: 20 deg/sec
Hull Armor (mm): front 300 (300/150/180); sides 150; rear 150
Gun: 15 cm PaK 44 L/68
Accuracy: 0.33m
Ammunition: 40 pcs.
Damage: 820 HP
Armor Penetration: 297 mm AP
Rate of Fire: 3.3 rounds/min
View Range: 460 m
Signal Range: 490 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

liever niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

TRX schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:14:
wie is blue boon?

leuk potje net :P
Dat ben ik dus, zit jij al in een GoT of kwam je me gewoon random tegen?
en de potjes die ik speel zijn bijna allemaal leuk :+

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 16:25
Ik haat die dagen waar het gewoon niet meezit.
Pakweg een uur met mijn T32 zitten spelen en geen enkele pot weten te winnen.

Meestal een groepje lemmings die kamikaze erop af gaat.

Aan de andere kant zijn al deze rondes voor mij zelf zeer goed verlopen. Elke ronde een dikke winst qua geld en leuke hoeveelheden aan XP elke ronde weer. Voor ik het wist had ik 5k aan XP binnengehaald en een paar 100k aan geld. Maar toch wil ik die 2x binnen hebben :P

Leukste was nog Arctic Region waar wij 1 als startpunt hadden en alle bottom tiers links naar beneden gingen en zich in de zijkant lieten schieten door een paar TDs van een paar tiers hoger. Zelf toen ze doorhadden dat ze geen dmg konden doen op de vijandelijke tanks bleven ze doorschieten zonder dekking te nemen en werden 1 voor 1 afgemaakt :/

Het lukte mij en een Tiger II om de TDs af te maken aangezien TDs niet ze makkelijk om het hoekje schieten maja tegen een overmacht van 2 kanten houd je ook maar even stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-06 08:40

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb nu zo`n 50 potjes gespeelt, maar het valt mij op dat ik vaak dezelfde maps krijg, en dat zijn er vaak 3. Komen die andere maps later pas bij hogere tiers?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Blue Boon schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Dat ben ik dus, zit jij al in een GoT of kwam je me gewoon random tegen?
en de potjes die ik speel zijn bijna allemaal leuk :+
lol

ik zat bij got2 :P

was in random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Flyby_Wire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:08:
Ik heb nu zo`n 50 potjes gespeelt, maar het valt mij op dat ik vaak dezelfde maps krijg, en dat zijn er vaak 3. Komen die andere maps later pas bij hogere tiers?
Met lagere tiers (1-3) krijg ik ook altijd dezelfde 3 mappen (Mines, Camperovka en Karelia). Met tier 3+ kreeg ik ze allemaal redelijk random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-06 21:21
LOL , eerste CW met freezing spelen we tegen een clan met 17 tier 10 total (Maysan Defence), waarvan 13 in de battle, winnen we 15-0, sorry joh, weekje geen landings meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Flyby_Wire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:08:
Heb wel het idee dat bepaalde tiers vooral bepaalde maps krijgen, maar speel paar tiers door elkaar, dus weet het niet zo zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-06 08:40

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb hier wat gevonden, map restrictions.

Thx allen, het is mij nu duidelijk.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Nieuwe special:

Here is the complete list of the bonuses:
х3 XP for the first victory
Up to 58% discount on Gold Ammo
50% discount on the following vehicles: M41, M12, SU-8, SU-14, Hummel, GW Panther
50% discount on the following premium tanks : Matilda, Churchill
50% discount on barrack slots
50% discount on 100% crew training
50% discount on 100% trained crew purchased with a vehicle
50% discount on crew retraining

Vanaf morgenvroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Fest schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:47:
Nieuwe special:

Here is the complete list of the bonuses:
х3 XP for the first victory
Up to 58% discount on Gold Ammo
50% discount on the following vehicles: M41, M12, SU-8, SU-14, Hummel, GW Panther
50% discount on the following premium tanks : Matilda, Churchill
50% discount on barrack slots
50% discount on 100% crew training
50% discount on 100% trained crew purchased with a vehicle
50% discount on crew retraining

Vanaf morgenvroeg.
had dus beter ff kunnen wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
achja, iig wat gold ammo stocken.

jammer dat je unresearched tanks nog niet kunt kopen, moet nog ~20k xp voor hummel (vanaf pz 3/4, en die ga ik echt niet het hele weekend grinden).
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.