Beetje kennis van C ofzo is voldoende om te beginnen met programmeren. Of een beetje rondklooien in shell scripts is ook altijd leuk!
Tijdens een latere inkoop actie of iets dergelijks zal ik er ook zeker nog een aantal bestellen
voor bij de kids op de kamer met XBMC
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
ik hoorde net al dat het niet mogelijk is omdat je maar een max van 1 kan bestellenmaartend schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:18:
Ik wil ook wel meedoen met gezamenlijk bestellen.
Hogere korting en minder verzendkosten.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Farnell is nog steeds kapot. Kan iemand mij het emailadress geven en wat er in de mail moet staan? Welk ordernummer moet ik mailen: 2081347 of 2081185.
Ik had de 85 in mijn ordermandje maar daar kon ik geen nederlandse verzending kiezen.
Ik had de 85 in mijn ordermandje maar daar kon ik geen nederlandse verzending kiezen.
Ik heb mijn bestelling gestuurd naar hollandfinance@farnell.com met daarin mijn NAW gegevens, wat ik wilde hebben en een referentie naar dit topic (uitleg waarom ik zo als particulier bestel). Als laatste vraag ik hoe ik kan betalen.
[ Voor 57% gewijzigd door FrameWork. op 29-02-2012 13:26 . Reden: Mail inhoud toegevoegd ]
Ja, zakelijke bestelling via Farnell inderdaad.RemcoINC08 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:43:
[...]
Zover was ik net ook. Jij hebt hem dus zakelijk besteld neem ik aan?
@Levortex;
Orderdatum: 10:35:27 29/02/2012
Artikelnummer Aantal besteld Productomschrijving Fabrikantnummer
2081185 1 SBC, RASPBERRY PI, MODEL B; Silicon Manu RASPBRRY-PCBA
LeVortex schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:24:
Farnell is nog steeds kapot. Kan iemand mij het emailadress geven en wat er in de mail moet staan? Welk ordernummer moet ik mailen: 2081347 of 2081185.
TommyboyNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:16:
Net Farnell maar ff gebeld. Je moet even een mailtje sturen naar hollandsales@farnell.com , met daarin het bestelnummer, je adres en contactgegevens, dan wordt er een pro-forma factuur aangemaakt, waarna je geld over kan maken. Zodra je pieken binnen zijn, wordt je pi verzonden.
Het minimum orderbedrag van 50 euro ex BTW geldt in dit geval NIET!
[ Voor 27% gewijzigd door TommyboyNL op 29-02-2012 13:26 ]
Welk bestelnummer heb ik nodig bij farnell?
Hmm, het andere verkoopkanaal is geupdate met de melding "We are expecting to receive our first deliveries very shortly, so will be in touch soon with ordering instructions"
Ik zie nu dat daar bedrijfsnaam ook niet meer verplicht is. Moest ik vanochtend nog wel invullen...FrameWork. schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:54:
Hmm, het andere verkoopkanaal is geupdate met de melding "We are expecting to receive our first deliveries very shortly, so will be in touch soon with ordering instructions"
Als je daar nu dat formulier invult komt er ook daadwerkelijk wat te staan:
Register here to express an interest in Raspberry Pi
Thank you, your registration has been successful.
Dat had ik vanochtend iets over 7 ook, en later (denk rond uur of 9) ook op de NL versie van die site.Slurpgeit schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:56:
Als je daar nu dat formulier invult komt er ook daadwerkelijk wat te staan:
[...]
En dan zie je hier staan:
http://nl.rs-online.com/w...splay.html?id=raspberrypi
RS Components levert echter niet aan particulieren, maar enkel aan bedrijven die over een KvK- of BTW-nummer beschikken.
RS Components levert echter niet aan particulieren, maar enkel aan bedrijven die over een KvK- of BTW-nummer beschikken.
Apart, ik kreeg ik verschillende browsers (Chrome, Firefox) geen enkele melding, maar misschien had dat met de drukte te maken.Siebsel schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:57:
[...]
Dat had ik vanochtend iets over 7 ook, en later (denk rond uur of 9) ook op de NL versie van die site.
En ook dat je een email krijgt zodra ie leverbaar is. Oftewel, je geeft je gewoon op voor een email en "reserveert" dus geen Raspi oid.Lieuwe15 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:58:

ik beschik hierover.Lieuwe15 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:58:
iemand interesse?
virus problemen? ga over op linux!
Ben zojuist door Farnell (Italie) gebeld: mijn order voor 5x RaspberryPI (als consument) is aangepast in 1x en aangezien ik geen KvK nummer heb, moest ik mijn (Italiaanse) sofinummer doorgeven. Maar verder was alles in orde!
Dus het gaat om dit model: SBC, RASPBERRY PI, MODEL B; Silicon Manu RASPBRRY-PCBA
Dus het gaat om dit model: SBC, RASPBERRY PI, MODEL B; Silicon Manu RASPBRRY-PCBA
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
ja ikdarkmagic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:05:
[...]
ik beschik hierover.
iemand interesse?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Je kan hem altijd bestellen, durf erom te wedden dat je hier altijd wel iemand kan vinden die hem van je over wilt nemen als je er zelf geen plannen mee hebt! En anders heb ik wel interesse.darkmagic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:05:
[...]
ik beschik hierover.
iemand interesse?
[ Voor 30% gewijzigd door sn0x0r op 29-02-2012 14:07 ]
En voor de mensen die een case zoeken, heeft zojuist deze uitgeprint (op karton) en gesneden:
http://pdfcast.org/downlo...-card-case-revision-1.pdf
Ziet er leuk uit! En inderdaad erg erg klein.
http://pdfcast.org/downlo...-card-case-revision-1.pdf
Ziet er leuk uit! En inderdaad erg erg klein.
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
iedereen die meerder wilt bestellen moet bij mij zijn.
ik kan dit regelen. even een dealtje sluiten en dan bestel ik ze!
zoveel je maar wilt!!
zoveel je maar wilt!!
Dat zou het moeten zijn als je een 3D printer hebt.Neus schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:08:
En voor de mensen die een case zoeken, heeft zojuist deze uitgeprint…
EDIT: Voor de mensen die een 3D printer hebben: http://www.thingiverse.com/search?q=raspberry
[ Voor 16% gewijzigd door sypie op 29-02-2012 14:15 ]
Wat wil je regelen dan?
Bij iedereen wordt die er meerdere besteld heeft terug geschroefd naar 1 per persoon....
Bij iedereen wordt die er meerdere besteld heeft terug geschroefd naar 1 per persoon....
dit komt omdat je consument bent.dimako_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:14:
Wat wil je regelen dan?
ik doe het via zakelijk.
en kan dus zoveel bestellen als ik wil.
Ook dan wordt je gewoon teruggeschroefddarkmagic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:15:
[...]
dit komt omdat je consument bent.
ik doe het via zakelijk.
Ik ben ook zakelijk maar dan houdt het ook op....
Zakelijk is ook maar 1 als het goed is. Meer dan 1 mag gewoon nog niet.darkmagic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:15:
[...]
ik doe het via zakelijk.
@Sypie je kunt ook gewoon karton gebruiken en zelf vouwen
je hebt ook dm van mijdarkmagic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:12:
iedereen die meerder wilt bestellen moet bij mij zijn.
zoveel je maar wilt!!
O.R.C. Black Bulls Rugby
nee dit komt omdat de eerste batch alleen per 1 verkocht wordtdarkmagic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:15:
[...]
ik doe het via zakelijk.

het lijkt me logisch dat dit voor zakelijk anders is.
Dat kan je wel logisch vinden..
Maar er is vast gesteld dat de 1e batch 1 per persoon word uitgeleverd.
Dan kan jij hoog of laag springen... maar je krijgt er gewoon 1...
En om teleurstelling bij mensen te voorkomen zou ik niet dingen roepen als ik kan er onbeperkt regelen
Maar er is vast gesteld dat de 1e batch 1 per persoon word uitgeleverd.
Dan kan jij hoog of laag springen... maar je krijgt er gewoon 1...
En om teleurstelling bij mensen te voorkomen zou ik niet dingen roepen als ik kan er onbeperkt regelen
Hoe bestellen jullie hem nou? Want ik kan alleen maar interest opgeven bij beide websites.
Zie mijn eerdere posting over die vriend van mij; heeft een zakelijke account bij farnell maar de twee bestelde Pi's werden teruggezet naar eentje....
Dus zakelijk of niet; 1 Pi per afleveradres....
Dus zakelijk of niet; 1 Pi per afleveradres....
Ja omdat de eerste batch al is uitverkocht, nu is het gewoon een kwestie van wachten op meer / wachten tot de productie echt op gang komtcitruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:40:
Hoe bestellen jullie hem nou? Want ik kan alleen maar interest opgeven bij beide websites.
[ Voor 6% gewijzigd door Rmg op 29-02-2012 14:42 ]
Ik vermoed dat RS ze nog gaan verkopen, ze wachten nog op iets..Rmg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:41:
[...]
Ja omdat de eerste batch al is uitverkocht, nu is het gewoon een kwestie van wachten op meer
Ze hebben vanmorgen het volgende getwitterd: "Register your interest in buying a @Raspberry_Pi here. Please be patient, this pie is taking longer to cook! http://uk.rs-online.com/w...splay.html?id=raspberrypi ^WM"
dan ga ik rustig wachtenRmg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:41:
[...]
Ja omdat de eerste batch al is uitverkocht, nu is het gewoon een kwestie van wachten op meer / wachten tot de productie echt op gang komt
O.R.C. Black Bulls Rugby
Volgens de Raspberry twitter worden de verdere orders 'Build To Order' dus die aantallen terug zetten zou nogal vreemd zijn lijkt me, als ik er nu 10 zou willen (bestelling met wat collega's en vrienden) mogen ze er van mij 10 noteren voor de volgende batch in 1 a 2 maanden.Rmg schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:41:
[...]
Ja omdat de eerste batch al is uitverkocht, nu is het gewoon een kwestie van wachten op meer / wachten tot de productie echt op gang komt
BTO kun je afaik alleen interest registreren en is verder nog niets over bekend. Maar dat lijkt me idd wel. Als je nu besteld hebt ( en dus in batch 1 orders zit ) krijg je er maar 1 vziwPowermage schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:03:
[...]
Volgens de Raspberry twitter worden de verdere orders 'Build To Order' dus die aantallen terug zetten zou nogal vreemd zijn lijkt me, als ik er nu 10 zou willen (bestelling met wat collega's en vrienden) mogen ze er van mij 10 noteren voor de volgende batch in 1 a 2 maanden.
Verwijderd
We merken het wel wanneer ze er weer klaar voor zijn, heb er toch geen haast mee. Het is niet dat ik er een cruciaal project voor hebThanks for registering
your interest in Raspberry Pi
Als ik die Farnell was dan had ik gewoon die multiple orders als back-order genoteerd, kan je in iedergeval een beetje ene concreet en reëel aantal ingeven als order...
maargoed, hier een order voor 10 doorgezet bij hun webshop onder ons zakelijke account, dan gaan we t wel zien.
maargoed, hier een order voor 10 doorgezet bij hun webshop onder ons zakelijke account, dan gaan we t wel zien.
Even bij Farnell geinformeerd wat het kost:
ik zit nog even te twijfelen of ik er 1 ga bestellen
gaat dus zo'n €45 kosten, best nog veel aangezien ze het over 35 dollar hadden.Goedemiddag,
De raspberry kost 33.0200 euro excl 19% btw. De verzendkosten zijn 5 euro, wanneer
uw bestelling lager is dan 50 euro, anders heeft u deze kosten niet.
Met vriendelijke groet, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
[ Voor 7% gewijzigd door Mattie112 op 29-02-2012 15:16 . Reden: farnell toegevoegd ]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Over welke webwinkel gaat dit?Mattie112 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:13:
Goedemiddag,
De raspberry kost 33.0200 euro excl 19% btw. De verzendkosten zijn 5 euro, wanneer
gaat dus zo'n €45 kosten, best nog veel aangezien ze het over 35 dollar hadden.
45 euro is nog niet duur...
Overigens bij Farnell Nederland zijn de verzendkosten gratis (teminste, bij mijn order) en door de staffel van 10 (als dat lukt) zitten ze net onder de 33 euro inc btw.
Overigens bij Farnell Nederland zijn de verzendkosten gratis (teminste, bij mijn order) en door de staffel van 10 (als dat lukt) zitten ze net onder de 33 euro inc btw.
Sorry, het gaat over farnell
Je kan er maar 1 per persoon bestellenPowermage schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:15:
45 euro is nog niet duur...
ja en ook zakelijk
Net een Pi besteld bij farnell. wel zakelijk. Via de telefoon even gevraagd hoe het zat. Nu nog een paar maandjes wachten. (zoals het er naar uit ziet krijg ik de pi gewoon thuis, samen met een rekening)
Voor degene die bij farnell de kans hebben gehad om een raspberry pi te bestellen/pre-orderen, wat is de status van de bestelling?
bij mij en een vriend van mij staat de status op 'ontvangen'.
zijn er anderen met een andere status?
Die van mij staat op "Wordt verwerkt"dimako_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:34:
Voor degene die bij farnell de kans hebben gehad om een raspberry pi te bestellen/pre-orderen, wat is de status van de bestelling?
Dankje, dan ben je al verder
Verwijderd
Mijn order heeft nu status: ontvangen. Ik merk wel of deze wordt geaccepteerd en wanneer verstuurd. De rekening wordt zo te zien meegestuurd.dimako_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:34:
Joh, no shit sherlock? misschien t topic lezen, en evt de twitter van Raspberry zelf.Bartske schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:16:
[...]
Je kan er maar 1 per persoon bestellen
ja en ook zakelijk
de eerste batch van 10.000 stuks is 1 per persoon, die zou gezien de interesse ver op moeten zijn.
De verdere orders horen gewoon je gewenste aantal te zijn, die worden dan 'Build To Order'
Dat er vanmorgen een hoop grapjassen er meerdere besteld hebben (en nu terug gezet worden) is een ander verhaal (zakelijk of particulier)
Ik/wij (want het is een combi bestelling van een zooi collega's) boeit niet zo dat we op de volgende order moeten wachten.
Zowel Farnell als RS Components rekenen nooit verzendkosten (in ieder geval niet aan zakelijke klanten). Die bedrijven versturen zoveel dat ze gewoon goede deal hebben met bijvoorbeeld FedEx of UPS (kan niet meer herinneren welke van de 2, altijd grappig als je voor 4 euro aan onderdelen FedEx of UPS aan de deur hebt staan
)..
Nee, ik heb gekozen voor "Op rekening". Dus ik gok dat dat gewoon achteraf betalen gaat worden. Was ook het enige wat ik kon kiezen trouwens.
[ Voor 8% gewijzigd door Slurpgeit op 29-02-2012 15:40 ]
Wat zit je dan te zeuren in het topic? Het boeit verder niemand dat jij er 10 besteld hebt.Powermage schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:38:
[...]
Joh, no shit sherlock? misschien t topic lezen, en evt de twitter van Raspberry zelf.
de eerste batch van 10.000 stuks is 1 per persoon, die zou gezien de interesse ver op moeten zijn.
De verdere orders horen gewoon je gewenste aantal te zijn, die worden dan 'Build To Order'
Dat er vanmorgen een hoop grapjassen er meerdere besteld hebben (en nu terug gezet worden) is een ander verhaal (zakelijk of particulier)
Ik/wij (want het is een combi bestelling van een zooi collega's) boeit niet zo dat we op de volgende order moeten wachten.
Ik reageer op iemand, jij quote mij met je opmerking van 1 stuks, terwijl het daar al uitgebreid over ging...Bartske schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:42:
[...]
Wat zit je dan te zeuren in het topic? Het boeit verder niemand dat jij er 10 besteld hebt.

Vraag me af of je zonder problemen er één kan bestellen bij zowel RS als Farnell, lijkt me niet dat die klantgegevens uitwisselen
.
Dat lijkt mij een erg goeie vraag. Ik kan mij inderdaad niet voorstellen dat ze klant gegevens gaan vergelijken.McVirusS schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:53:
Vraag me af of je zonder problemen er één kan bestellen bij zowel RS als Farnell, lijkt me niet dat die klantgegevens uitwisselen.
Ik kan er nog niet eens eentje bestellen, bij welk bedrijf dan ook...McVirusS schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:53:
Vraag me af of je zonder problemen er één kan bestellen bij zowel RS als Farnell, lijkt me niet dat die klantgegevens uitwisselen.

je kan inderdaad alleen nu aangeven dat je interesse hebt en dan kom je op een lijst te staan...
Verwijderd
De batch van 10.000 is OP.citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:25:
[...]
Ik kan er nog niet eens eentje bestellen, bij welk bedrijf dan ook...
De rest is nu allemaal pre-order/BTO.
Als je wilt bestellen bij farnell moet je een mail sturen:
de kosten zijn:Goedemiddag,
Onze website is inderdaad overbelast op het moment.
Bent u particulier of besteld u voor een bedrijf?
Als particulier kunt normaliter niet bestellen bij farnell.
U kunt dit artikel als particulier bij uitzondering bestellen, wanneer u een email naar hollandfinance@farnell.com met uw gegevens en de artikelen die u wilt bestellen.
Er is er tevens maar 1 raspberry per klant te bestellen en geen 5 stuks.
Helaas is de Raspberry al volledig uitverkocht, dus als u deze nu besteld komt deze in backorder te staan en kunnen wij u nog niet zeggen wanneer de
volgende levering zal plaats vinden.
edit: heb nog geen antwoord op mn 'bestelling'Goedemiddag,
Ik heb rond 1 uur gemaild. Iemand al een mail terug? Ze zullen dat allemaal wel handmatig moeten doen hehe
Ik heb ze net ook een mailtje gestuurd. Ze hebben dus geen voorraad meer, dus ik plaats denk ik maar een handmatige preorder, maar het zou mooi zijn als ze nog een Pi in een hoekje vinden
Je kan toch even bellen. Ze zijn aardig hoorcitruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:37:
Ik heb ze net ook een mailtje gestuurd. Ze hebben dus geen voorraad meer, dus ik plaats denk ik maar een handmatige preorder, maar het zou mooi zijn als ze nog een Pi in een hoekje vinden
Goed plan. Ik heb ze net even gebeld, en werd zeer vriendelijk te woord gestaan.
Nuttige info voor tweakers:
Per telefoon kun je geen bestelling plaatsen als particulier, ze raden je inderdaad aan om een email te sturen met het product wat je wil bestellen, en je adresgegevens. Je krijgt dan een factuur per post opgestuurd, maar dat kan wel een paar dagen duren omdat ze het zo druk hebben.
Email: hollandfinance@farnell.com
Per telefoon kun je geen bestelling plaatsen als particulier, ze raden je inderdaad aan om een email te sturen met het product wat je wil bestellen, en je adresgegevens. Je krijgt dan een factuur per post opgestuurd, maar dat kan wel een paar dagen duren omdat ze het zo druk hebben.
Bij RS staat er duidenlijk
"RS Components levert echter niet aan particulieren, maar enkel aan bedrijven die over een KvK- of BTW-nummer beschikken."
Wat een bummer, voor mij hebben ze het echt verkl**t. En ik weiger via farnell te bestellen aangezien hun prijzen er toch wel over zijn.
"RS Components levert echter niet aan particulieren, maar enkel aan bedrijven die over een KvK- of BTW-nummer beschikken."
Wat een bummer, voor mij hebben ze het echt verkl**t. En ik weiger via farnell te bestellen aangezien hun prijzen er toch wel over zijn.
Dat staat bij Farnell ook, maar die leveren bij uitzondering de Pi ook aan particulieren.
Ik heb net ook even met RS-online gebeld en die hebben nogmaals bevestigd dat ik als particulier geen Pi bij ze kan bestellen. Bummer.
Ik heb net ook even met RS-online gebeld en die hebben nogmaals bevestigd dat ik als particulier geen Pi bij ze kan bestellen. Bummer.
je kan bij farnell normaal gesproken ook als particulier bestellen, alleen per mail en minimaal 50 euro
En dan is er geen grens van 50 euro?citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:50:
Goed plan. Ik heb ze net even gebeld, en werd zeer vriendelijk te woord gestaan.
Voor het plaatsen van een order maar ik wil weten of je in dit geval ook dat minimum bedrag hebt.
ik heb bij farnell belgie een pre-order geplaatst. Daarna email gekregen met betalingsgegevens. Status is momenteel Backorder.
keep trying...
ik heb begrepen dat ze het 50 euro minimum aan de kant hebben gezet voor deze actie.
Normaal gesproken moet je dit wel hebben (per order dan)
Normaal gesproken moet je dit wel hebben (per order dan)
Hebben mensen hem hier besteld http://nl.farnell.com/jsp...uctdetail.jsp?SKU=2081347 ?
Vrees niet, hij is gewoon op, je kan vandaag niks meer bestellen. En morgen ook niet, en overmorgen ook niet. Pas als de volgende batch in China geproduceerd wordt.justahuman schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:55:
Hebben mensen hem hier besteld http://nl.farnell.com/jsp...uctdetail.jsp?SKU=2081347 ?
Ik wacht gewoon tot er eentje nog net iets completer uitgeleverd wordt. Dan zijn misschien ook de meeste bugs eruit
Zie ook deze tekst op de website van Farnell:
Following the successful launch of Raspberry Pi Board B this morning we've seen unprecedented levels of interest in this product. Stocks from Raspberry Pi of the initial production quantity are limited and these have already sold out. For those of you who have already pre-ordered, we will let you know in the next few days when you can expect your delivery. We're working very closely with Raspberry Pi to ensure we meet the demand as soon as possible. We will be one of the first to have Raspberry Pi's in stock and delivered to you, so if you haven't been able to pre-order, register your interest below so we can let you know as soon as you can order again and keep you updated with the latest on availability.
[ Voor 43% gewijzigd door Garyu op 29-02-2012 18:07 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Ik ben in het begin wel door de RS website heen gekomen.
Zo'n interest formulier. Hij gaf alleen geen melding als je submit klikt. Hij deed wel iets.
Zo'n interest formulier. Hij gaf alleen geen melding als je submit klikt. Hij deed wel iets.
De website is weer wat beter bereikbaar, maar wat nu het verschil is tussen
http://nl.farnell.com/jsp...uctdetail.jsp?SKU=2081347
en
http://nl.farnell.com/jsp...uctdetail.jsp?sku=2081185
Ik heb in ieder geval een order geplaatst voor de 1185, maar deze is al niet meer op voorraad.
http://nl.farnell.com/jsp...uctdetail.jsp?SKU=2081347
en
http://nl.farnell.com/jsp...uctdetail.jsp?sku=2081185
Ik heb in ieder geval een order geplaatst voor de 1185, maar deze is al niet meer op voorraad.
Ik heb die niet gekocht, ik heb deze gekocht. http://nl.farnell.com/jsp/search/productdetail.jsp?sku=2081185justahuman schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:55:
Die van mij is een stuk duurder, maar er staat wel normale info bij. Bij die van jou staat bijna niets. Weet jij hoe het zit?
Heb je het reguliere bestelproces gevolgd, of via hollandsales@farnell.com de order geplaatst?Dacuuu schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:07:
[...]
Ik heb die niet gekocht, ik heb deze gekocht. http://nl.farnell.com/jsp/search/productdetail.jsp?sku=2081185
Die van mij is een stuk duurder, maar er staat wel normale info bij. Bij die van jou staat bijna niets. Weet jij hoe het zit?
Ik heb een account aangemaakt, vanochtend op de UK site, maar die inlog werkt niet op de .nl. Toen had ik het bedrijf gebeld, en die vertelde me dat ik een account moest maken op de website, anders konden ze niks doen. Dus ik heb heb zakelijk een PI gekocht bij hun op de site.ihre schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:19:
[...]
Heb je het reguliere bestelproces gevolgd, of via hollandsales@farnell.com de order geplaatst?
Ik heb er toch eentje via via weten te bemachtigen
hmm mij is het onduidelijk waar ik ze koop (pre-order), ik kom alleen hier: http://uk.rs-online.com/w...splay.html?id=raspberrypi en hier: http://downloads.element1...yPi1.html?isRedirect=true uit. of moet ik 1 van die links hierboven gebruiken?
Is de Rasberry nog ergens bestelbaar of ben ik echt telaat?
Ik denk dat je te laat benttumtum100 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:06:
Is de Rasberry nog ergens bestelbaar of ben ik echt telaat?
Pff dat duurd nog wel even hoop dat ze in de V&A komen ^^McVirusS schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:10:
[...]
Ik denk dat je te laat bent. Ik heb om 12:15 besteld bij Farnell en heb een mail gekregen dat ze verwachten 'm pas in week 16 te kunnen leveren
(nadat ik een mail had gekregen dat er voorraad was toegewezen aan mijn order
).
Schijnbaar (volgens de twitter van Raspberry foundation zelf) word aan de hand van de huidige pre-orders de vervolg batches besteld/gepland.Garyu schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:05:
[...]
Vrees niet, hij is gewoon op, je kan vandaag niks meer bestellen. En morgen ook niet, en overmorgen ook niet. Pas als de volgende batch in China geproduceerd wordt.
[...]
Volgens die zelfde twitter had alleen farnell al 600 orders per seconde vanochtend. Dat wordt flink produceren dus.Powermage schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:30:
[...]
Schijnbaar (volgens de twitter van Raspberry foundation zelf) word aan de hand van de huidige pre-orders de vervolg batches besteld/gepland.
Ik heb nog geen mail terug gehad..Jij al wel?Nikeo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:31:
Ik heb rond 1 uur gemaild. Iemand al een mail terug? Ze zullen dat allemaal wel handmatig moeten doen hehe
Dit komt net op twitter voorbij: (bron)
Ik hoop echt dat die twee nieuwe bedrijven partners de productie flink kunnen versnellen want anders gaat het wel erg lang duren voordat we een Pi in huis hebben.@Raspberry_Pi any idea why farnell are bumping orders back a month original exp date 26/03 new date 23/04 #raspberrypi
Klopt, ik kreeg de email ook net, de mijne gaat van 16/4 naar 23/4 dus voor mij scheelt het maar een week.kladblokje schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:04:
Dit komt net op twitter voorbij: (bron)
[...]
Ik hoop echt dat die twee nieuwe bedrijven partners de productie flink kunnen versnellen want anders gaat het wel erg lang duren voordat we een Pi in huis hebben.
Er staan er gek genoeg nog geen op ebay. En op marktplaats vind ik alleen deze: http://link.marktplaats.nl/535865948
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Verwijderd
Die zijn weggehaald door de organisatie ivm. scampraktijken en/of verkoop van de alphaboards.Wijnands schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:09:
Er staan er gek genoeg nog geen op ebay...
Lol, wat een grapjas is dat.Wijnands schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:09:
Er staan er gek genoeg nog geen op ebay. En op marktplaats vind ik alleen deze: http://link.marktplaats.nl/535865948
"heb er momenteel 100 te koop staan" (vanaf 80 euro per stuk)Wijnands schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:09:
Eikels zoals dit zijn de reden dat we geen mooie spulletjes kunnen hebben
Ik heb net een melding gereport @ marktplaats, als meerdere mensen dit nu doen zullen ze dit sneller weghalen of iets mee doen.citruspers schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:26:
[...]
"heb er momenteel 100 te koop staan" (vanaf 80 euro per stuk)
Eikels zoals dit zijn de reden dat we geen mooie spulletjes kunnen hebben
Bij een maat van me is die goedkope versie van de Raspi gecanceled.
Dit blijkt alleen de chipset te zijn. Nummer 2081185 is de enige juiste maar dat hadden slimme mensen al wel door (a)
Dit blijkt alleen de chipset te zijn. Nummer 2081185 is de enige juiste maar dat hadden slimme mensen al wel door (a)
[ Voor 27% gewijzigd door Nikeo op 01-03-2012 14:36 ]
Die had ik ook besteld, en toen mailde ik naar farnell met de vraag als ik de goede wel had.Nikeo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:36:
Bij een maat van me is die goedkope versie van de Raspi gecanceled.
Hun reactie: onze excuses voor het ongemak, hier als nog de goede.
Netjes dus
Let op:
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]