Ook ik zat vanaf 06:45 achter mijn laptop, ik had 2 tabbladen open namelijk raspberrypi.org en het twitter account van raspberrypi.
Op dat moment was raspberrypi.org niet te bereiken, tot 7:02 en daarna is hij ook niet meer plat gegaan, de statische site was dus een succes.
Maar goed binnen enkele seconde had ik natuurlijk de how to buy pagina gezien en op de linkjes naar farnell.com en rs-online.com geklikt. Farnell lag meteen al plat, ik kon wel op rs-online komen, maar daar had ik helemaal niks aan gezien je er alleen kon registreren dat je interesse had.
Uiteindelijk heb ik na meer 1,5 f5en een bestelling kunnen plaatsen op Farnell, ik heb alleen geen flauw idee of dat nou voor deze batch is of pas de volgende, ik kan het ook niet controleren op dit moment gezien de site nog steeds aan het roken is.
Maar, ik vraag me toch wel af hoe het nou met rs-online is afgelopen, want op dit moment zie ik nog steeds de zelfde pagina staan namelijk "Register here to express an interest in Raspberry Pi" , ik heb dus het gevoel dat het op die site nooit mogelijk is geweest te bestellen.