Helaas, ik heb de website van Kiwi voor én na het weekend regelmatig gemonitored...
Lang werd er gemeld dat de 4Gb versie vanaf 12 mei beschikbaar zou zijn, helaas helemaal niets op de 12e, na de 12e kwam de melding vanaf de 15e beschikbaar, op de 15e ook niets (nog in de chat met hun nagevraagd: nee geen pre-orders mogelijk, maar verwachten het pakket met 4Gb versie binnen een uurtje (was ergens begin van de middag), echter helaas geen beschikbaarheid op de 15e... Echter ik kwam er in de loop van de middag (15e dus) achter dat WEL de 8Gb versie beschikbaar was, deze rond 16:00 in mijn winkelmandje geplaatst én afgewacht of de 4Gb versie (was goed genoeg voor mijn doel/wensen) nog beschikbaar kwam voor 17:00 's middags, maar niet dus (status op de website veranderde niet bij Kiwi (bleef staan op beschikbaar op 15 mei...) om 16:55 mijn bestelling (inclusief Raspberry voeding & HDMI(mini) kabel doorgedrukt

's avonds nog eenpaar keer gekeken of de 4Gb nog beschikbaar kwam maar helaas, bleef op de 15e staan (maar mooi niet dus), volgende dag (16e) leverdatum voor de 4Gb naar half Juni volgens mij én ook geen voorraad meer van de 8Gb versie (nieuwe voorraad verwacht nog later in Juni
Kortom ik ben blij met mijn Raspberry Pi 4B 8GB besteld op 15 Mei én ondanks de diverse meldingen, is dus later de 16e de 4Gb versie even beschikbaar geweest bij Kiwi, alle voorraad voorspellingen zijn niet te vertrouwen én je moet dus zelf constant checken of er voorraad is én dan meteen in jouw winkelmandje plaatsen in de webshop...
Groeten, Frank Hazerswoude-Dorp