Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:24
Ik snap er niks meer van :').
14 dagen geleden 'verzonden', maar nog steeds niets binnen. Terwijl mensen die hem dus later besteld hebben bij SOS al wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Zojuist een Whatsapp bericht ontvangen met de tekst dat ze Whatsapp berichten momenteel niet kunnen behandelen en dat ze telefonisch ook slecht te bereiken zijn. De mail zou wel elke dag beantwoord worden.

Ze hebben momenteel nog teveel tijd nodig om alle bestellingen de deur uit te krijgen en hopen mij volgende week wel van dienst te kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:08
Pino112 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:16:
Ik snap er niks meer van :').
14 dagen geleden 'verzonden', maar nog steeds niets binnen. Terwijl mensen die hem dus later besteld hebben bij SOS al wel hebben.
Inderdaad echt te gek voor woorden. Ik betaal de volgende keer wel een paar euro meer voor pakketpost, maar dan wel bij een andere winkel :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:37
Na de verzendbevestiging van zaterdag vandaag netjes ontvangen.

Probleem waar ik echter tegen aanloop is dat als ik em op m'n receiver(Pioneer VSX-323K) aansluit ik met geen mogelijkheid beeld op m'n TV krijg. Krijg constant de melding no-signal, waarna het lijkt alsof ie beeld wil gaan geven, maar vervolgens weer no-signal. Sluit ik em direct aan op m'n TV werkt het wel prima. Iemand een idee?

Edit:
Problem solved na aanpassen config

[ Voor 5% gewijzigd door mad-dog op 17-02-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Pazzie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:49:
Zojuist een Whatsapp bericht ontvangen met de tekst dat ze Whatsapp berichten momenteel niet kunnen behandelen en dat ze telefonisch ook slecht te bereiken zijn. De mail zou wel elke dag beantwoord worden.

Ze hebben momenteel nog teveel tijd nodig om alle bestellingen de deur uit te krijgen en hopen mij volgende week wel van dienst te kunnen zijn...
Dus je hebt vorige week donderdag besteld en zal ten vroegste volgende week worden uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
frye schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:54:
[...]

Dus je hebt vorige week donderdag besteld en zal ten vroegste volgende week worden uitgeleverd?
Ik denk dat ik het bericht zo moet interpreteren dat ze hopen volgende week wel Whatsapp-berichten te kunnen beantwoorden.

Hopelijk ontvang ik de bestelling deze week nog.

Er staat nu ook een bericht op de website van SOS Solutions:
"Beste Klant,

Doordat wij het enorm druk hebben gekregen door de nieuwe Raspberry Pi 2 B is onze service en snelheid anders dan u van ons zou verwachten.

Voor vragen GRAAG mailen en NIET bellen, aangezien er enorme wachttijden zullen ontstaan voor de meest simpele vragen, waardoor klanten met serieuze vragen niet geholpen kunnen worden.

Ook is onze whatsapp service UIT gezet aangezien daar ook teveel vragen op binnenkwamen die beter per email gesteld konden worden.

LET OP: indien u ons een vraag per mail stuurt, houd er dan rekening mee dat het is mogelijk is dat uw email pas na 36 uur zal worden beantwoord, graag geduld aub.

Onze excuses voor al deze ongemakken!"

[ Voor 55% gewijzigd door Pazzie op 18-02-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:37
Pazzie schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:05:
[...]

Ik denk dat ik het bericht zo moet interpreteren dat ze hopen volgende week wel Whatsapp-berichten te kunnen beantwoorden.

Hopelijk ontvang ik de bestelling deze week nog.

Er staat nu ook een bericht op de website van SOS Solutions:
"Beste Klant,

Doordat wij het enorm druk hebben gekregen door de nieuwe Raspberry Pi 2 B is onze service en snelheid anders dan u van ons zou verwachten.

Voor vragen GRAAG mailen en NIET bellen, aangezien er enorme wachttijden zullen ontstaan voor de meest simpele vragen, waardoor klanten met serieuze vragen niet geholpen kunnen worden.

Ook is onze whatsapp service UIT gezet aangezien daar ook teveel vragen op binnenkwamen die beter per email gesteld konden worden.

LET OP: indien u ons een vraag per mail stuurt, houd er dan rekening mee dat het is mogelijk is dat uw email pas na 36 uur zal worden beantwoord, graag geduld aub.

Onze excuses voor al deze ongemakken!"
Zo mag je het inderdaad interpreteren :)
Ik kreeg dezelfde whatsapp op de dag dat ik het bestelde toen ik vroeg of ze zo lief wilden zijn mijn bestelling dezelfde dag(dinsdag) nog de deur uit te doen.
4 dagen later is ie de deur uit gegaan en zoals eerder gemeld gisteren ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Goed nieuws!
Mijn pakket is verzonden. Besteld vorige week vrijdag bij sossolutions.

Besteld met GLS België en zou 2 dagen duren. Zou als het goed is vrijdag dus aankomen!

[ Voor 44% gewijzigd door frye op 18-02-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Ondertussen maar bij GadgetPark besteld, kijken of ik die eerder heb dan die van SOS.

• frye
Vandaag mijn raspberry al gekregen.
GLS 2 dagen levering naar België, is dus gewoon de dag erna! ;)

Vanavond eens installeren!

[ Voor 3% gewijzigd door frye op 19-02-2015 09:50 ]

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Bah, heb mijn RPi2 besteld toen hij werd aangekondigd bij Farnell. Ze hadden op de website geen voorraad staan dus had ik een voorraadsnotificatie ingesteld. Die kreeg ik de nacht na de aankondiging van de RPi2. Direct besteld icm een simpele behuizing. De behuizing kwam netjes de dag erna binnen maar op de RPi2 zit ik nog steeds te wachten. Beetje trieste zooi. Heb ze vandaag maar eens een mail gestuurd hoe ik me dat moet voorstellen.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Pino112 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:51:
Ondertussen maar bij GadgetPark besteld, kijken of ik die eerder heb dan die van SOS.
Ik heb maar hetzelfde gedaan. In beste geval heb ik zo drie rPi's (ik had er al twee) en anders is drie ook genoeg.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:22
Mijn rpi2 is net verzonden door sos via brievenpost. Vorige week donderdag besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

Zalmanman

So long,

Guids schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:58:
Mijn rpi2 is net verzonden door sos via brievenpost. Vorige week donderdag besteld
Deze week dinsdag besteld en ook vandaag verzonden. Chapeau, SOSSolutions. Sneller dan ik had verwacht eigenlijk.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here inderdaad. Ik dacht ik meld het even, maar ben dus niet de enige. Frappante vond ik wel, dat ik toevallig 2 uur eerder gemaild heb met de melding dat ik 8 dagen geleden besteld én betaald had, maar sindsdien niets meer gehoord. Hoezé, ineens wordt er geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Mijn tweede RPi van SOS is vandaag geleverd, en die van Gadgetpark ook.
De eerste van SOS is óf nog spoorloos óf nooit verzonden.
Nu nog een USB-toetsenbord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
Grappig. Op 12 februari jongstleden heb ik bij SOS Solutions een Raspberry Pi 2 (met case en voeding) besteld. Op diezelfde dag heb ik bij een Chinese webwinkel een aantal retro SNES-controllers besteld (voor RetroPie).

Beide bestellingen heb ik vandaag ontvangen.

[ Voor 83% gewijzigd door Pazzie op 21-02-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
GODVER

ff mn rant hier kwijt.. maar ik heb vandaag mijn bestelling van mn rasp binnen..

besteld :

rasp 2
8gb micro sd
wifi module
touchscreen lcd
2a adapter

ik open heel erg enthousiast mn doos.

inhoud

4gb micro sd
wifi dongle
lcd scherm
2a adapter..

AAAHRG...

sos mailtje gestuurd ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen..

positief stukje na 5 minuten geleden een mail gestuurd te hebben heb ik al een reactie terug dat ze de pi gaan nasturen + 8gb geheugen props voor SOS dus !

[ Voor 18% gewijzigd door AjDuLion op 24-02-2015 18:49 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 11:44
Ik moet zeggen toch blij verrast te zijn door SOS Solutions:
- 24 februari besteld (2x Raspberry Pi 2 met wat accessoires)
- 24 februari verzonden per GLS
- 25 februari in goede staat ontvangen

Kennelijk is de backlog wat meer op orde waardoor ze weer snel leveren :)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:54

arie_papa

Running on Ubuntu

C.44 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:12:
Bah, heb mijn RPi2 besteld toen hij werd aangekondigd bij Farnell. Ze hadden op de website geen voorraad staan dus had ik een voorraadsnotificatie ingesteld. Die kreeg ik de nacht na de aankondiging van de RPi2. Direct besteld icm een simpele behuizing. De behuizing kwam netjes de dag erna binnen maar op de RPi2 zit ik nog steeds te wachten. Beetje trieste zooi. Heb ze vandaag maar eens een mail gestuurd hoe ik me dat moet voorstellen.
Toen ik een paar jaar geleden mijn eerste RPi bestelde gebeurde hetzelfde. Toen had ik RPi, behuizing en hdmi kabel besteld. Die bestelling is in 3 verschillende zendingen uiteindelijk afgeleverd. Farnell stuurt direct wat ze op voorraad hebben en de rest zodra hun voorraad weer aangevuld is.

Handig is anders, maar ik denk dat Farnell wat meer gericht is op zakelijke klanten, die alles zsm willen hebben.

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

arie_papa schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:08:
[...]

Toen ik een paar jaar geleden mijn eerste RPi bestelde gebeurde hetzelfde. Toen had ik RPi, behuizing en hdmi kabel besteld. Die bestelling is in 3 verschillende zendingen uiteindelijk afgeleverd. Farnell stuurt direct wat ze op voorraad hebben en de rest zodra hun voorraad weer aangevuld is.

Handig is anders, maar ik denk dat Farnell wat meer gericht is op zakelijke klanten, die alles zsm willen hebben.
Handig is het zeker niet, ik wacht nog steeds. Ze verwachten de volgende levering nu in week 12, het is alleen te hopen dat ik 'm dan wel ga krijgen anders ga ik m'n bestelling annuleren.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08 12:49
arie_papa schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:08:
Heeft conrad ook een handje van. Vond het alleen niet heel handig dat de 10 meter draad die ik bestelde in 2, 3 en 5 meter stukken kwam. :F Klantenservice vond dat gelukkig ook. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pizza_Boom op 26-02-2015 15:38 ]

Net een tweede pi besteld bij SOSsolutions. Waar de vorige keer de bevestiging van verzending 8 dagen duurde, was dat nu 7 minuten. Lijkt weer allemaal in orde daar :)

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 26-02-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Bij SOS een Pi 2 op zondag besteld. Maandag verzonden en dinsdag bezorgd. Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmjopli
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-04 09:05
Bij SOSsolutions vrijdag besteld, zaterdag in huis.
Wat ik mij wel afvraag. Is het normaal dat ze het product uit de verpakking halen (en ook niet de handleiding/beschrijving meeleveren)? Het product is wel in de behulzing gedaan, dus op zich goed beschermd (al stond er op de website dat het apart geleverd zou worden, zodat je er zelf naar kan kijken en in elkaar kan zetten). Ik heb de Pi uit de behulzing gehaald en het voelde er ook een beetje ingepropt (lijkt ook of er een klein dingetje was afgebroken van de behulzing, want aan de andere kant zat dat dingetje ook en was het omgebogen en viel het er later af. de behulzing was ook heeel licht beschadigd, je zag lichte krasjes aan de randen aan de buitenkant). Ook alle snoertjes en de sd kaart zaten los in dezelfde envelop.
Is er kans dat er iets stuk kan zijn gegaan aan de Pi of de SD?
Ik heb 'm nog niet aangesloten o.i.d., omdat ik nog niet weet wat ik er mee wil doen.
Zal ik het terugsturen of ben ik gewoon een zeikerd? :P
Wordt het overal op deze manier aangeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:52
kmjopli schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:42:
Bij SOSsolutions vrijdag besteld, zaterdag in huis.
Wat ik mij wel afvraag. Is het normaal dat ze het product uit de verpakking halen (en ook niet de handleiding/beschrijving meeleveren)? Het product is wel in de behulzing gedaan, dus op zich goed beschermd (al stond er op de website dat het apart geleverd zou worden, zodat je er zelf naar kan kijken en in elkaar kan zetten). Ik heb de Pi uit de behulzing gehaald en het voelde er ook een beetje ingepropt (lijkt ook of er een klein dingetje was afgebroken van de behulzing, want aan de andere kant zat dat dingetje ook en was het omgebogen en viel het er later af. de behulzing was ook heeel licht beschadigd, je zag lichte krasjes aan de randen aan de buitenkant). Ook alle snoertjes en de sd kaart zaten los in dezelfde envelop.
Is er kans dat er iets stuk kan zijn gegaan aan de Pi of de SD?
Ik heb 'm nog niet aangesloten o.i.d., omdat ik nog niet weet wat ik er mee wil doen.
Zal ik het terugsturen of ben ik gewoon een zeikerd? :P
Wordt het overal op deze manier aangeleverd?
Volgens mij zit een Pi niet in een verpakking en kunnen ze hem daar ook niet uithalen 8) Evenzo wordt er ook geen documentatie bijgeleverd. Een ook goedkope sd kaarten worden zonder verpakking geleverd. Het is dus wel handig dat ze hem in de behuizing opsturen, maar als jij vind dat de behuizing beschadigd is dan zou ik ff contact met hun opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmjopli
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-04 09:05
pacificocean schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:37:
[...]

Volgens mij zit een Pi niet in een verpakking en kunnen ze hem daar ook niet uithalen 8) Evenzo wordt er ook geen documentatie bijgeleverd. Een ook goedkope sd kaarten worden zonder verpakking geleverd. Het is dus wel handig dat ze hem in de behuizing opsturen, maar als jij vind dat de behuizing beschadigd is dan zou ik ff contact met hun opnemen.
Ow haha.. :P
Ik had van die unboxing video's zitten kijken voordat ik 'm bestelde en daar zag je wel een doosje met een klein handleidingsboekje/starters guide:
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-ObjOyJzJoiw/VNJ1MqZ84oI/AAAAAAAAAZk/aFYfEdXXopY/s1600/US$35%2BRaspberry%2BPi%2B2%2BModel%2BB%2Bto%2Brun%2BWindows%2B10%2B-%2BWhy%2BWindows%2BDeveloper%2BProgram%2Bfor%2BIoT%2Bis%2BMicrosoft%2B's%2BIoT%2BPush%2B-%2B03-02-2015%2BLHDEER%2B(4).jpg
Dat van de SD wist ik niet, maar die werkt gewoon, dus dat zal verder dan wel in orde zijn. Gaat toch in de Pi, dus verder geen verpakking voor nodig.
Ik ga dan alleen nog even achter die behulzing aan.
Bedankt voor je antwoord in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/pygn14mc3/doosjerp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Opzich wel interesse in de Tweakers actie van de complete RaPi2 voor 54,95 bij SOS

maarja kan dat ding echt nergens vinden op de site, of ik kijk gewoon heel scheel.

(Protip: Tweakers doe eens hyperlinkjes maken van de acties naar het product)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:33
Razzah schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:14:
Opzich wel interesse in de Tweakers actie van de complete RaPi2 voor 54,95 bij SOS

maarja kan dat ding echt nergens vinden op de site, of ik kijk gewoon heel scheel.

Via de pricewatch kom je via de RPi2 pagina nu op de goede productpagina terecht bij SOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:12
MrMaxedTank schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:17:
[...]

Via de pricewatch kom je via de RPi2 pagina nu op de goede productpagina terecht bij SOS.
Op die manier is de 'kale' versie inderdaad te vinden. De complete set kan ik op die manier niet vinden, hij linkt ook niet naar een actiepagina van SOS met alle aanbiedingen.
Ik ben ook op zoek naar de link voor de complete versie, zou leuk zijn om er nog tijdens pasen mee te kunnen knutselen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:33
Burlok86 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:32:
[...]

Op die manier is de 'kale' versie inderdaad te vinden. De complete set kan ik op die manier niet vinden, hij linkt ook niet naar een actiepagina van SOS met alle aanbiedingen.
Ik ben ook op zoek naar de link voor de complete versie, zou leuk zijn om er nog tijdens pasen mee te kunnen knutselen :) .
Je hebt helemaal gelijk, sorry daarvoor. Er werd in "Geachte redactie" al een melding over gemaakt, ze zullen het vast wel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 10:37
Razzah schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:14:

ze hebben een hyperlink in de beschrijving geplaatst. hieronder de url.

https://www.sossolutions....et%20de%20meubelboulevard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
rhgraboy schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:59:
[...]

ze hebben een hyperlink in de beschrijving geplaatst. hieronder de url.

https://www.sossolutions....et%20de%20meubelboulevard
Danku! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb vandaag de Raspberry Pi 2 besteld bij SOS, inclusief oplader, hdmi-kabel en wifi adapter.

Vervolgens voor €3,50 een case besteld op Ebay. Iemand ervaring met case(s) van Ebay?

Ben benieuwd of alles heel en in één keer aankomt. Als ik de shopreviews van SOS doorlees zijn er toch een hoop users die niet alles (goed) ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
rens-br schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:02:
Ben benieuwd of alles heel en in één keer aankomt. Als ik de shopreviews van SOS doorlees zijn er toch een hoop users die niet alles (goed) ontvangen.
Of niets ontvangen, zoals ik. Mijn verzonden Pi is nog steeds niet geleverd (door PostNL?). Overigens al wel een tweede gekregen, die was er wel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Pino112 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:21:
[...]
Of niets ontvangen, zoals ik. Mijn verzonden Pi is nog steeds niet geleverd (door PostNL?). Overigens al wel een tweede gekregen, die was er wel snel :)
Ik hoop dat ik in ieder geval wel iets krijg. Kreeg het verzend bericht al binnen een half uur na betaling. Dus dat is in ieder geval erg snel! Hoop dat het er morgen is, wilde dit weekend er mee aan de gang.

Had jij ook gekozen voor standaard verzending (dmv. een envelop)?

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 02-04-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Afgelopen week heeft mijn AC Ryan PlayOn HD mini de geest gegeven. Dus ik was op zoek naar een nieuwe mediaplayer, en toen kwam ik uit op de Pi i.c.m. KODI. En toevallig dat vandaag deze actie voorbij kwam. Dus net de Pi besteld samen met een case, ik gebruik dan de oplader van mijn Galaxy S5 als voeding en ik heb HDMI kabels in overvloed. Alleen nog ergens een micro sd kaart bestellen, aangezien ik liever voor SanDisk ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36
Heb de nwe RPi besteld bij iBood of 1dayfly (ze wisselen stokje momenteel, ben het vergeten) en werd na week of 3 geleverd, met knap kastje, kabeltjes en SD kaartje voor schappelijke prijs.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Erg tevreden over; doet zelfs Airplay! AppleTv sindsdien werkloos.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:58
Ik heb donderdag om 16 uur de Rpi 2 besteld bij Sos voor 31 euro inc verz en had hem gisteren in huis. In een blanco bubbelenvelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Op 2e paasdag zouden de acties allemaal nog een keer terugkeren, maar de rpi bij sos kan ik niet voor de actieprijs vinden. Iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crisium
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-02 16:26
Freakster86 schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:30:
Op 2e paasdag zouden de acties allemaal nog een keer terugkeren, maar de rpi bij sos kan ik niet voor de actieprijs vinden. Iemand een link?
Bij deze:

Link

Heb hem vrijdag zelf binnengekregen en het werkt super, op een ding na. In OSMC is het beeld wittig/grijzig. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

Crisium schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:48:
[...]

Bij deze:

Link

Heb hem vrijdag zelf binnengekregen en het werkt super, op een ding na. In OSMC is het beeld wittig/grijzig. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
de link geeft hier een 404.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crisium
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-02 16:26
Na een F5 hier ook zie ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Vandaar ook dat ik het vroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik probeer ook al sinds zaterdag de link te openen/vinden maar geen enkele werkt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:51
Hmm, best wel vreemd. Vanmiddag deed de link het nog. Nu krijg ik ook een 404.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
Als je de genoemde link invoerde tot aan het ? dan werkt(e) bovenstaande link wel:

https://www.sossolutions.nl/raspberry-pi-model-2b-tweakers-actie

Zodra je echter de bestelling wilt bevestigen (checkout) loopt de server vast. Ik heb vanaf 23:00 proberen een bestelling te plaatsen, maar dat is helaas niet gelukt.

Zojuist alsnog gelukt via deze url

[ Voor 5% gewijzigd door Goochelaar op 07-04-2015 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Goochelaar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 00:11:
Als je de genoemde link invoerde tot aan het ? dan werkt(e) bovenstaande link wel:

https://www.sossolutions.nl/raspberry-pi-model-2b-tweakers-actie

Zodra je echter de bestelling wilt bevestigen (checkout) loopt de server vast. Ik heb vanaf 23:00 proberen een bestelling te plaatsen, maar dat is helaas niet gelukt.

Zojuist alsnog gelukt via deze url
Bedankt! Had het al opgegeven. Gelijk 2 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
Aaah, inderdaad. Was helemaal vergeten dat ik die URL had aangepast om toch de actie te kunnen bekijken. Thanks goochelaar. Heb er ook direct 2 besteld en verder op DX een case en heatsink.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Heb vandaag de Raspberry Pi 2 besteld bij SOS, inclusief oplader, hdmi-kabel en wifi adapter.

[...]

Vrijdag zoals verwacht alles binnen gekregen. Helaas was het doosje van de Pi beschadigd door de platheid van de envelop. Product werkte gewoon dus heb het er maar bij gelaten.

Heb er meteen OpenELEC op gezet icm. Plex Media Server op mijn laptop en dit werkt echt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
sunturion schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 03:20:
Aaah, inderdaad. Was helemaal vergeten dat ik die URL had aangepast om toch de actie te kunnen bekijken. Thanks goochelaar. Heb er ook direct 2 besteld en verder op DX een case en heatsink.
Goedkoopste (zwarte) case die ik kon vinden was bij banggood:
http://www.banggood.com/A...Transparent-p-960218.html

Met code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gaat er nog 5% van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
Ik heb bij Aliexpress nog goedkopere gezien. Onder de €3 inc heatsinks. Alleen de levertijden zijn crap en ik zag reviews van mensen die geen heatsink hadden ontvangen. Dus ben maar voor DX gegaan. Veel betrouwbaarder. Heb nu heatsinks en case voor €5.35 (betalen met Paypall is goedkoper dan met Ideal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
ik wil graag een rasperry compleet bestellen. heet iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023

Ik heb ook net een bestelling gedaan bij SOS. Ik vind het een beetje een vage zaak. Ze hebben scherpe prijzen, maar de levering miste wel een en ander. Sommige zaken omdat ze niet op voorraad zijn en nageleverd moeten worden. (kan gebeuren, maar als je er geen melding van maakt vind ik het vreemd wanneer die zaken niet in de doos zitten.)
Andere zaken gewoon vergeten. (slordig dus). Maar ook zaken die niet geleverd werden ondanks dat ze wel op de product omschrijving stonden. Bij navraag hierover werd de omschrijving snel op de website aangepast en kreeg ik een antwoord alsof dit er nooit gestaan had.....

Al met al komt die zaak niet heel slecht op mij over, ze reageren snel en hebben scherpe prijzen. Maar wel erg slordig en onprofessioneel.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Ankona schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:32:
[...]
Ik heb ook net een bestelling gedaan bij SOS. Ik vind het een beetje een vage zaak. Ze hebben scherpe prijzen, maar de levering miste wel een en ander. Sommige zaken omdat ze niet op voorraad zijn en nageleverd moeten worden. (kan gebeuren, maar als je er geen melding van maakt vind ik het vreemd wanneer die zaken niet in de doos zitten.)
Andere zaken gewoon vergeten. (slordig dus). Maar ook zaken die niet geleverd werden ondanks dat ze wel op de product omschrijving stonden. Bij navraag hierover werd de omschrijving snel op de website aangepast en kreeg ik een antwoord alsof dit er nooit gestaan had.....

Al met al komt die zaak niet heel slecht op mij over, ze reageren snel en hebben scherpe prijzen. Maar wel erg slordig en onprofessioneel.
Tja als ze scherpe prijzen hebben, moeten ze ergens op bezuinigen. Helaas is dat hier dus op de verzending. Bij mij was alles gelukkig gewoon goed aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:15
Vandaag in de aanbieding bij 1dayfly: http://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly/

Is dit een goede deal of toch beter ergens anders halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verkoop exact hetzelfde setje.. moet alleen nog ff de advertentie plaatsen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perco
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 11:42
Schweino schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:46:
Vandaag in de aanbieding bij 1dayfly: http://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly/

Is dit een goede deal of toch beter ergens anders halen?
http://www.groupon.nl/dea...-sos-solutions-6/61593244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dat is idd een betere deal, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Wel jammer van het azerty keyboard (als je geen belg bent).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Het is mij niet helemaal duidelijk wat ze nu leveren voor 59,99 en welke WiFi adapter er bij zit in het duurdere pakket.

Het lijkt er op dat ze voor 59,99 dit pakket verkopen: https://www.sossolutions....model-2b/xbmc-compleet-2b

Maar dan begrijp ik niet waarom er staat dat de adviesprijs 93,96 euro is terwijl dit pakket bij SOSsolutions op de site voor 79,95 staat.

Heeft iemand ervaring met deze aanbieding? Hoe groot is het geheugenkaartje bijvoorbeeld, zit er wel of geen netwerkkabel bij, is de stroomadapter 1A of 2A en welke WiFi dongle zit er bij (150 of 300 mbps?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OttoNL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-04-2024
jij moet sd, voeding, kabels etc kiezen dmv de dropdownmenu's voor je m aan je wagemtje toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perco
  • Laatst online: 28-08 11:42
ik heb hem daar besteld en zover ik kan nagaan is de set compleet ,incl voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Gisteren de rpi2 ontvangen van sossolutions met behuizing, voeding en micro sd van 16gb. Beetje jammer dat er geen micro naar sd adapter bij zit. Deze heb ik ook niet thuis liggen helaas. Nu moet ik een kaartje bestellen waar een adapter bij zit aangezien deze niet los te krijgen is :P

Had verwacht dat zo'n adapter er standaard wel bij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Deadterrorist22 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:55:
Gisteren de rpi2 ontvangen van sossolutions met behuizing, voeding en micro sd van 16gb. Beetje jammer dat er geen micro naar sd adapter bij zit. Deze heb ik ook niet thuis liggen helaas. Nu moet ik een kaartje bestellen waar een adapter bij zit aangezien deze niet los te krijgen is :P

Bij de HEMA heb je een USB-adapter waar je oa een mSD in kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat raar. Meestal zit die er wel bij. Althans bij de mijne van SOS. Transcend 4 GB.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Deadterrorist22 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:55:

Enkele weken geleden heb ik bij dezelfde winkel hetzelfde besteld en daar zat wel een verloop bij van micro sd naar sd. Dus misschien zijn ze het gewoon vergeten of overgestapt op een ander merk?

Ik had de sd kaart trouwens als optie toegevoegd bij de raspberry pi zelf. (Dit was 1 euro goedkoper dan los bestellen uit dezelfde winkel... :+ ) Misschien dat daar ook verschil in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
zynex schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:31:
[...]
Enkele weken geleden heb ik bij dezelfde winkel hetzelfde besteld en daar zat wel een verloop bij van micro sd naar sd. Dus misschien zijn ze het gewoon vergeten of overgestapt op een ander merk?
Hmm zou kunnen of ze hadden em nog rond slingeren :P

Het gaat om de combo: https://www.sossolutions.nl/raspberry-pi/bundels/2b-combo

En dan + 16gb micro SDHC

Kaartje is van Transcend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik had paar dagen geleden bij hun besteld met 8GB, en die had ook adapter (gelukkig) erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Vorige week mijn 2e Raspberry Pi2 besteld bij SOS Solutions.
Bestelling:
  • Raspberry Pi 2B
  • SD kaart 16GB
  • Voeding 2A
Kwam weer aan in een dubbeltjes envelop waardoor het doosje weer was platgedrukt. Raspberry Pi werkte wel gewoon.

Dit kan ik helaas niet zeggen van het meebestelde 16GB Class 10 micro SD kaartje, na het installeren van Raspbian werkte het prima. Helaas na 1 reboot was het kaartje al corrupt, dit had ik zo'n 15x achter elkaar. Vervolgens geprobeerd met een ander 16GB kaartje en dat werkte wel gewoon goed. De methode was dus prima.

Heb net de klantenservice van SOS gesproken en ik kreeg zonder te klagen meteen een nieuwe opgestuurd. Super service _/-\o_

Gek genoeg kreeg ik nu een andere voeding dan de eerste keer. Heb nu een merkloze met een led indicator gekregen. Werkt ook gewoon prima daar niet van.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 14-07-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand in de winkel (Ako ? of Bruna ?) misschien al een MagPi #40 gespot incl. de Raspberry Pi Zero ? Ik weet zelf wel dat er toevallig op hele drukke stations ook internationale bladen worden verkocht.

Btw. zojuist is mijn bestelling van de Magazine met de zero in de voorkant opgestuurd vanuit UK. Had hem besteld in de officiele raspberry pi swag shop.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 11:51
Weet iemand nog een shop die de Zero in de verkoop heeft? Meeste shops zijn al out of stock. Voor die prijs ga ik me toch eens verdiepen in een Pi. Lijkt me de ideale manier om airplay aan mijn tv toe te voegen :)

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edric
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-12-2022
MenN schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:49:
Weet iemand nog een shop die de Zero in de verkoop heeft? Meeste shops zijn al out of stock. Voor die prijs ga ik me toch eens verdiepen in een Pi. Lijkt me de ideale manier om airplay aan mijn tv toe te voegen :)
https://www.sossolutions....bordjes/raspberry-pi-zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

De leveringen bij SOS gingen bij de vorige keer (buiten hun schuld om overigens) wat chaotisch omdat er een pallet of twee gejat waren. Ik zou zo weer bij ze kopen want het is goed opgelost maar de prijs vind ik bij hun nu wel erg hoog, misschien beter om met een aantal mensen een kleine batch in de UK te kopen van GBP 4 elk - dan vallen de verzendkosten ook mee.

Als je nu direct een rPi wilt hebben zou ik voor een 2 gaan (die heeft SOS vast ook wel) , is groter maar nog niet erg groot, sneller en beter beschikbaar voor een vergelijkbare prijs, en heeft gewoon USB en ETH poorten en een HDMI poort die je gewoon zonder verloop kan gebruiken.
De zero is cute, maar de 2 is veel gebruiksvriendelijker.

Ik ga later nog wel een zero of twee kopen voor een SDR ontvander etc, maar voor nu is het alleen maar lastig dat de essentiele poorten missen.

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 27-11-2015 18:40 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is dat je ze nog nergens in meerdere aantallen dan 1 kan kopen anders had ik er zelf ook al 10 besteld om de verzendkosten te drukken. Helaas gaan ze per (nog) per 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:52
MenN schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:49:
Welke software gebruik je dan voor airplay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 11:51
pacificocean schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:52:
[...]

oh dat wordt nog een flink uitzoek werk. Maar ik heb gehoord dat je via kodi wat airplay functionaliteit hebt.
Airplay functionaliteit is voor mij meer een excuus om eens in de wereld van de RBP te duiken.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:47:
Is er iemand in de winkel (Ako ? of Bruna ?) misschien al een MagPi #40 gespot incl. de Raspberry Pi Zero ? Ik weet zelf wel dat er toevallig op hele drukke stations ook internationale bladen worden verkocht.

Btw. zojuist is mijn bestelling van de Magazine met de zero in de voorkant opgestuurd vanuit UK. Had hem besteld in de officiele raspberry pi swag shop.
Ik zou er niet op rekenen. Heb nog nooit een MagPi gezien in de Nederlandse kiosk 's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel eens Airplay gebruikt (alleen geluid btw.) met Raspbmc. Het werkte (soms). Maar dit is echt al een lange tijd geleden. Wie weet dat het onder de nieuwere versies van kodi en osmc wat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Ondanks het feit dat de zero bij SOS nog steeds niet op voorraad is, is de prijs een stuk concurrerender geworden t.o.v. de 18 euro die er eerst op stond.
https://www.sossolutions.nl/raspberry-pizero-los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PE4000
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-07 05:34
Voor die prijs zat zeker een Mini-HDMI naar HDMI adapter en een OTG kabel bij...
Tenminste bij mijn leverancier is dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
pacificocean schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:52:
[...]

Ik gebruik Shairport Sync:
https://github.com/mikebrady/shairport-sync

Duidelijke instructies op Github. Werkt goed. Soms wat problemen maar dat lijkt meer een wifi probleem te zijn van een van de clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
PE4000 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:19:
Voor die prijs zat zeker een Mini-HDMI naar HDMI adapter en een OTG kabel bij...
Tenminste bij mijn leverancier is dat zo.
Voor die 9 euro haal ik zelf wel zo'n OTG kabeltje en zo'n mini HDMI. Kan ik goedkoper. Beide heb ik volgens mij al ergens liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Pizza_Boom op 07-12-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Ze maken er zo'n. 5000 per dag toch? Gaat nog wel ff duren voordat die dingen een beetje op voorraad zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.recantha.co.uk/blog/?p=13872

Aanstaande maandag staat dat ze weer op voorraad zijn bij deze twee shops. Dat is toch duidelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik snap er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Ze leveren hem natuurlijk eerst in het VK weer uit. En 5k per dag draaien, 14 dagen terug ofzo werd ie uitverkocht, zou betekenen dat je er ca. 70.000 zou moeten hebben. Goed, 2x weekend even eraf, zou je er dus ca. 50.000 moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Stiekem was mijn vorige post een grapje sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan het zien. Ik bestel er in elk geval nog een als het lukt voor 4£ + verzending.

Het is dus gelukt, ze zijn nog even te bestellen.

Directe links:
https://shop.pimoroni.com/products/raspberry-pi-zero
http://thepihut.com/products/raspberry-pi-zero

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
De Pihut heeft weer een kleine voorraad Pi ZERO's. Maximaal 1 pp.

En alleen vandaag....
Missed Out? Get 10% off the Raspberry Pi 2
Sorry - we only have very limited stock of the Raspberry Pi Zero. If you missed out, it isn't all doom and gloom, you can get 10% OFF the Raspberry Pi 2 Model B (today only)

Discount code "NOZERO"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 10:14

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Ik heb er 1 besteld met essentials kit. Iets van 19,50 via Paypal, SD kaartje koop ik wel voor een gunstigere koers in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bedankt!!

Wel een beetje flauw, de Pi Zero is 'uitverkocht' maar de set met de pi en kabels niet.. Met andere woorden, verplichte upselling :/

Maargoed toch maar eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Gisteren rond 13u een mailtje gekregen van The Pi Hut dat de Zero's weer leverbaar zijn, meteen 2 besteld (in verschillende orders, 1tje voor mij en 1tje voor een collega). Daarna nog 1tje bij Pimoroni met nog wat extra Jumper Cables voor mijn Pi2b projectje. Nu (on)geduldig afwachten tot ze binnen zijn. The Pi Hut heeft ze al verzonden, Pimoroni nog niet.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Dear Customer,
You asked us to email you when Raspberry Pi Zero is available in stock. We are pleased to inform you that it has arrived!

But please complete your purchase as soon as possible.

Thank you for choosing The Pi Hut.
http://thepihut.com/produ...-zero?variant=11415526660

edit: uhw.. dat gaat snel. Om 03.00 de mail gekregen maar hij is alweer uitverkocht..

[ Voor 12% gewijzigd door Markos op 16-12-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
Same here.... Keek vanochtend vroeg en waren toen al uitverkocht.
Beetje jammer... Had er wel graag 1 willen hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Wanneer hebben jullie die mail van de pihut dan gehad? Ik kreeg maandag om 10 voor 12 (GMT) een mail dat ie om 12 uur (GMT) weer in voorraad zou zijn. Dus ik heb hem maandagmiddag nog besteld en de bevestiging van versturen had ik maandagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 12:26
mcDavid schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:05:
Ik snap de prijzen van SOS sowieso niet. De A+ is even duur als de B+? En de model B is goedkoper dan de model A!
En een losse Zero kost nu € 8,95! 8)7
Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste

Let op:
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]