Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVG88
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 12:41
Smultie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:59:
Iemand al een RPi2 binnen die bij SOS solutions is besteld?
Ik ook... maandag besteld, als het goed is vandaag binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HHmm. Ik heb 'm ook maandag besteld, met normale briefpost (gratis verzending).

Volg uw order stap voor stap
Datum Status
2015-02-03 09:11:41 Verzonden
2015-02-02 10:06:04 Betaling Geaccepteerd

Hopelijk vandaag binnen, anders maar even contact met ze opnemen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ligt nu bij mij thuis. Nog niet kunnen zien IRL

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVG88
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 12:41
Smultie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:13:

Datum Status

Kreeg gisteren een mail dat hij op de bus was gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

De mijne zou onderweg zijn as we speak.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Luke-san schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:44:
[...]

Misschien een beetje te laat maar het antwoord is 'ja'
Wordt verstuurd met GLS en kost iets van een 3 euro en een beetje.
Maandagochtend besteld en deze ochtend afgeleverd in Belgie. Dik hulde voor de mensen van SOS ivm de mail en snelheid van verzending.
Bedankt! :)

SOS was eigenlijk nog de enige die de RPI in stock had, dus na lang twijfelen eindelijk mijn eerste RPI gekocht, Jammer dat je hun sets niet kan updaten. Had graag 2 A & 16 Gb kaartje gehad, daarom apart besteld. Verzending is ook heel goed van prijs, jammer dat het 2 werkdagen duurt, dus dat is pas maandag, maar ach voor die prijs :) Had eventueel kunnen rijden, maar voor die prijs kan ik niet rijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 12:55

doc

Lag net in de brievenbus :)

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:03

Arjan A

Cenosillicafoob

Ja, maandag ook besteld, en een uur geleden door de bus gegleden :)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben onder de indruk van die raspberry 2.. img gedownload, kaartje aangemaakt en draaien.
en behoorlijk snel :9~

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Ontvangen van SOS! hij is zo schattig <3

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 19:41

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Net een Pi 2 opgehaald bij SOS. Aardige mensen en het zit hier om de hoek.
Het was echt mega druk dus ik denk dat ze nog moeite gaan krijgen om alles snel te verzenden.

Heeft iemand al Kodi (XBMC) draaien op de Pi 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Smultie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:13:

Datum Status

Okay, te vroeg geklaagd, hij is binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:24
Pino112 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:20:
[...]

Mail kreeg ik ook, maar vanochtend bericht dat ie verzonden is. Gister om 9.15u besteld.
Ondertussen nog steeds niet binnen. Hopelijk morgen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Vandaag mijn RBP2 binnen gekregen van SOS, samen met een 16GB SD kaartje en 2 USB adapter. Dit is mijn eerste RBP en ik heb wel een beetje Linux kennis. Ik heb Raspbian erop gezet via NOOBS en dat draait als een tiet!

Ik ga er eerst nog wat mee spelen en ook Kodi erop testen. Wat ik uiteindelijk wil gaan doen is een Auto security camera systeem rondom RBP2 maken, met 2 kleine wireless camera die motion detection en infrarood hebben.

Iemand had dit toevallig ook al beschreven in het RPB forum:
[by shy_pi_guy » Sun Jan 22, 2012 1:42 am
I intend to place a Raspberry Pi in my car along with 3 cameras to record while I am driving as well as have motion detection while the car is off. The setup I would like to do is as follows:

Camera mounted on the front windshield above the rear-view mirror facing forward. I would like this to be HD quality, and possibly have a wide-angle lens.

Camera on the rear windshield (or possibly rear deck or a license-plate cam). Does not have to be HD, and could possibly be wide-angle.

Camera on the passenger A-pillar facing the driver. Camera would have to be small so it does not stick out too far, or possibly be set behind the pillar molding with a hole cut out for the lens.

The Raspberry Pi would be running something like motion for motion detection & recording.

A rechargeable battery to power the Raspberry Pi and cameras while the car is off. This battery would have to be able to be charged fairly quickly (assuming the car will only be on for maybe an hour a day) and be able to power this system for 24 hours after the car is off.

Wirelessly transmit the stored recordings to either a home server (assuming the car is parked close enough to your wifi AP) or a laptop/cell phone, and then delete the recordings as soon as they are transferred.

Is anyone interested in this project, or would you be willing to participate?
Dit is eigenlijk precies ook mijn idee en wat ik er uiteindelijk mee wil doen. Gelukkig zijn ze zo goedkoop dat ik er vast nog een 2e of zelfde 3e aanschaf, voor verschillende doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Tweak-Freak schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:17:
Net een Pi 2 opgehaald bij SOS. Aardige mensen en het zit hier om de hoek.
Het was echt mega druk dus ik denk dat ze nog moeite gaan krijgen om alles snel te verzenden.

Heeft iemand al Kodi (XBMC) draaien op de Pi 2?
Kodi (OpenElec) draait als een tierelier! Films vanaf mijn NAS en ook internetstreams starten vrijwel instant en ook door de menu's bladeren gaat nu lekker vlot.
Opstarten doet ie sneller dan mijn TV (Panasonic plasma) beeld geeft :9
Super dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Thedr schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:38:
[...]

Kodi (OpenElec) draait als een tierelier! Films vanaf mijn NAS en ook internetstreams starten vrijwel instant en ook door de menu's bladeren gaat nu lekker vlot.
Opstarten doet ie sneller dan mijn TV (Panasonic plasma) beeld geeft :9
Super dus!
Hoe heb jij OpenELec er goed op gekregen? Bij mij blijft het beeld zwart na de installatie namelijk. Ik heb het gedaan via NOOBS. Ook nog eens een keer via de image zelf en dan met Win32DiskImager ernaartoe geschreven. Bij beide werkt het namelijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Nu online
Recon24 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:17:
[...]

Hoe heb jij OpenELec er goed op gekregen? Bij mij blijft het beeld zwart na de installatie namelijk. Ik heb het gedaan via NOOBS. Ook nog eens een keer via de image zelf en dan met Win32DiskImager ernaartoe geschreven. Bij beide werkt het namelijk niet!
Ik heb hem onder linux geflashed via de meegeleverde installer (./create_sdcard). Werkte zonder enig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazGT
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 08:22
Recon24 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:17:
[...]

Hier draait het ook als een tierelier :)
Ik heb het ook gedaan met Win32DiskImager, heb je wel de goede image? Je moet die hebben met Rpi2 in de bestandsnaam. En de voeding wil nog wel eens issues geven als ik het zo lees, bij mij trekt de 2A het prima totdat ik een externe 2.5" hdd aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Volgens mij gaat dit topic over de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:22

kaanmijo

Picobello B.V.

Vanavond bij de Alternate de Raspberry Pi 2 gehaald! Ben benieuwd of 'ie echt zoveel sneller is dan de B+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:08
Nou meteen besteld bij SOS Solutions, toen ik erachter kwam dat er een nieuwe Pi beschikbaar was.

2015-02-03 08:15:51 Verzonden
2015-02-02 09:28:29 Betaling Geaccepteerd

Maar tot heden heb ik geen Raspberry Pi 2 ontvangen |:( . (Vervoerder: PostNL Envelop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:23

franssie

Save the albatross

OnlyRinaldo schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:56:
Nou meteen besteld bij SOS Solutions, toen ik erachter kwam dat er een nieuwe Pi beschikbaar was.

2015-02-03 08:15:51 Verzonden
2015-02-02 09:28:29 Betaling Geaccepteerd

Maar tot heden heb ik geen Raspberry Pi 2 ontvangen |:( . (Vervoerder: PostNL Envelop).
Ik precies hetzelfde. Ze ,meldden bij de verzendbevestiging (3/2) dat het met een enveloppe een dag langer kon duren. Morgen eens navragen en helaaas met iDeal besteld, maar niet bezorgen komt op mijn adres eigenijk nooit voor en er zit een slot op de brievenbus dus ik denk dat ie niet verzonden is
:(
net maar even een mail gestuurd of ze willen nagaan of het bij hun is goedgegaan.

edit nu (!) al antwoord op de email:
Door de enorme drukte kan uw zending vertraagd zijn, dit heeft te maken met de manier hoe wij inpakken op dit moment (opsplitsing).
Uw zending kan al overgedragen zijn aan PostNL , maar hij kan ook bij de batch van volgende week klaarliggen, deze worden rond 10 februari aan PostNL overgedragen.
Excuses voor het ongemak.
Beetje vreemd, maar als ie komt is het prima.

[ Voor 27% gewijzigd door franssie op 07-02-2015 21:40 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
franssie schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:16:
[...]

Ik precies hetzelfde. Ze ,meldden bij de verzendbevestiging (3/2) dat het met een enveloppe een dag langer kon duren. Morgen eens navragen en helaaas met iDeal besteld, maar niet bezorgen komt op mijn adres eigenijk nooit voor en er zit een slot op de brievenbus dus ik denk dat ie niet verzonden is
net maar even een mail gestuurd of ze willen nagaan of het bij hun is goedgegaan.

[...]

Zelfde mailtje ontvangen, wel een beetje apart maar als die maar komt vind ik het best.

Kan ik nog even langer nadenken, waarvoor ik mijn eerste Pi ga inzetten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
[...]

[...]

Raar. Dan moeten ze de status niet aanpassen naar 'Verzonden', want dat is ie dan dus niet.
Ik had om 8.17u de verzendbevestiging maar tot op heden ook nog niks ontvangen. Heel jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Pino112 op 07-02-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ah, het lijkt bijna alsof ze enveloppe verzendingen dus achter de hand gehouden hebben ... dat zou erg jammer zijn . Maar goed om te weten dat ik niet de enige ben en dat de post niets te verwijten lijkt (gaat hier altijd goed, mijn 'Mo' zet zelfs 46"LCD TV's in mijn schuur dus een rPi gaat hij niet achterhouden ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
[...]

[...]

Al iets binnen? Hier nog steeds niet, dus vanmiddag maar even een mailtje gestuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ik wacht het nog één dag af en ga dan lastig doen. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op je mailje, het is wel vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
franssie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:12:
Ik wacht het nog één dag af en ga dan lastig doen. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op je mailje, het is wel vaag allemaal.
Net eentje terug:
Excuses voor de vertraging, hier hebben alle klanten momenteel last van, en wij worden heel veel gebeld met veel van deze klachten.

Echter uw zending is 100% verzonden, wellicht niet op de verzonden datum waarop u een bevestiging heeft gekregen, maar zeker voor 8 februari.

Uw zending zal 1 deze dagen bij u bezorgd worden, zoniet hoor ik het graag!
Voor 8 februari is normaliter nu wel in huis via PostNL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:44
Pino112 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:56:
[...]

Net eentje terug:

[...]

Voor 8 februari is normaliter nu wel in huis via PostNL..
Er zit iemand nu met een shitload pi's thuis..nee voor mij geen briefpost meer. Dan maar €4 voor pakketpost zending, iets meer zekerheid.

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:34
Dacuuu schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:20:
[...]

Er zit iemand nu met een shitload pi's thuis..nee voor mij geen briefpost meer. Dan maar €4 voor pakketpost zending, iets meer zekerheid.
Ik ook 3 feb een mailtje dat hij verzonden is, maar nog niks ontvangen.
Gisteren nog even gebeld. Het komt er op neer dat we maar even rustig af moesten wachten. Maar ik geloof daar persoonlijk niet zo in, dat ze bij TNT een doos in een hoek vinden en denken van ohhja die moeten we nog even bezorgen...

• Dacuuu
Tijsje schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:57:
[...]

Ik ook 3 feb een mailtje dat hij verzonden is, maar nog niks ontvangen.
Gisteren nog even gebeld. Het komt er op neer dat we maar even rustig af moesten wachten. Maar ik geloof daar persoonlijk niet zo in, dat ze bij TNT een doos in een hoek vinden en denken van ohhja die moeten we nog even bezorgen...
Heb jij hem per briefpost of pakketpost verzonden?
Ik heb geen hoge pet op van de briefpost. Te vaak slechte ervaring mee gehad..

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:34
Dacuuu schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:58:
[...]

Heb jij hem per briefpost of pakketpost verzonden?
Ik heb geen hoge pet op van de briefpost. Te vaak slechte ervaring mee gehad..
Per briefpost ja. Ik heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb wel met een credit card betaald, voor zo ver ik weet ben ik daar ook nog via verzekerd voor het niet ontvangen van je bestelling.

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 20:29
Gisteren RaPi2 besteld bij SoS.
Er stond tijdens het bestellen er al bij dat het rond 12/13 februari pas verstuurd zou worden.
Ik hoop zelf op zaterdag, dan ben ik i.i.g. thuis :)

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 14:33
Hehe. Dat ding lijkt wel aardig populair. Die arme winkel...

Waar ik voornamelijk benieuwd naar ben is of dat ding ook naast het draaien van Kodi ook tegelijkertijd andere dingen kan doen. Je zou toch bijna verwachten dat dat nu moet lukken. Ook kan ik nog weinig reviews vinden of de realtime performance nu ook weel soepeler aanvoelt. Iedereen roept dat alles veel soepeler loopt, maar HOE soepel. Daar ben ik benieuwd naar :) ipv statische benchmarks.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:51

4POX

Everybody is wired

De 2A voeding besteld bij SOS. De voeding die ik heb gekregen heeft 1200mA als output.

Vandaag maar even contact zoeken met SOS.

AKA Rinkel weblog

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49
Ik heb gisteren mijn RaspPi 2 binnen gekregen. Vanavond eens voorzien van Ubuntu Snappy Core. :D

-edit-
Via SOSSolutions, vrijdagmiddag laat besteld.

[ Voor 22% gewijzigd door Sleurhutje op 12-02-2015 10:52 ]

• ZFLaSH
  • Laatst online: 10-09 15:48
spokje schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:47:
Hehe. Dat ding lijkt wel aardig populair. Die arme winkel...
Nou, arme winkel?? Stond gisteren een hele dikke custom Mercedes voor de deur en er stonden 8 man in de garagebox voor een PI2. Ze hadden er 60.000 op voorraad en inmiddels zo'n 7 a 8000 verkocht.

Medelijden? Niet echt ;)

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 14:33
Hehe. Ok :P

• OnlyRinaldo
Weer een dag verder en nog niks binnen |:( .

• Pino112
Mijn op woensdag uit China bestelde TV Tuner is al wel binnen. :P

• franssie

franssie

Save the albatross

Hier ook nog niets :(
en ikheb met iDeal betaald (probeer ik altijd te vermijden)

net dus maar een email gestuurd dat ik niet verwacht dat de zending nog komt en of ze een klacht hebben ingediend bij de verzender.

Jammer, was mijn eerste bestelling bij hun.

Wel snel mail terug. Beetje mij bevreemdend. Nou overleef ik die 36 euro gelukkig lachend maar het lijkt of iemand zich erg verslikt heeft (zeker als de hierboven genoemde aantallen kloppen).

[ Voor 138% gewijzigd door franssie op 12-02-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 22:01

AirX

Tweak Guru

Ook hier enorme vertraging met bezorging. Pi vorige week vrijdag bij SOS besteld, maar nog niet ontvangen. Inderdaad wel snelle reactie vanuit SOS. Ik hoop dat hij snel binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Vorige week woensdag ook een case besteld bij SOS, nog steeds niks ontvangen. Gisteren maar een e-mail verstuurd met als reactie:

Wij krijgen inderdaad steeds meer klachten over echt honderden vermiste zendingen, een groot probleem dus.

Wij willen nu alleen postnl nog even een paar dagen de kans geven om alles alsnog te bezorgen.

Wij gaan er nog wel van uit dat ze bezorgd worden, want het gebeurd wel vaker dat zendingen vertraagd zijn…

Enja, het is inderdaad vrij druk bij SOS heb ik het idee. Als ik uit ga van de order nummer zijn er binnen 1 week tijd 2000 bestellingen bij gekomen (Heb mijn pi2 wel goed ontvangen, vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Nu online
Pino112 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:50:
Mijn op woensdag uit China bestelde TV Tuner is al wel binnen. :P
Even nieuwsgierig; een DVB-C tuner voor de RasPi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Thedr schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:45:
[...]

Even nieuwsgierig; een DVB-C tuner voor de RasPi?
Bijna goed, DVB-T. :)
http://www.dx.com/p/rtl28...al-tv-dongle-black-170541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
  • Laatst online: 21-03 14:36
Vrijdag 6 februari besteld en woensdag 11 binnen via SOS gewone envelop. Netjes afgeleverd.

Heb alleen nog geen casing. Gezien het Xenon death flash gebeuren zou ik graag een niet-transparante case hebben. Iemand nog tips voor iets moois?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Nu online
Thnx, helaas geen DVB-C, maar voor dat geld een usb DAB+ ontvanger is eigenlijk ook wel leuk... als dan niet voor een projectje om cheapass DAB in mijn auto te gaan maken :)
Besteld... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4POX schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:35:
De 2A voeding besteld bij SOS. De voeding die ik heb gekregen heeft 1200mA als output.

Vandaag maar even contact zoeken met SOS.
Exact hetzelfde gehad. Direct mail gestuurd en krijg snel antwoord terug dat ze direct de juiste opsturen en de oude kan terugsturen in de retourenveloppe die ze erbij doen.

Let dus goed op als je een 2A voeding hebt besteld je ook de juist hebt ontvangen.

[ Voor 24% gewijzigd door MikeOO op 13-02-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dummy1988
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-04 12:13
Maandag ook een RPi2 gekocht bij SOS, maar nog steeds geen verzendbevestiging... Heb al een mail gestuurd, maar wacht ook daar nog op reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
MikeOO schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:58:
[...]

Exact hetzelfde gehad. Direct mail gestuurd en krijg snel antwoord terug dat ze direct de juiste opsturen en de oude kan terugsturen in de retourenveloppe die ze erbij doen.

Let dus goed op als je een 2A voeding hebt besteld je ook de juist hebt ontvangen.
Goed dat je het zegt! Ik heb dus ook een 1.2A variant ontvangen. Ik heb hier helemaal niet naar gekeken. Zal ze eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 102% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 16:16 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:34
Isitlightagain schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:59:
Vorige week woensdag ook een case besteld bij SOS, nog steeds niks ontvangen. Gisteren maar een e-mail verstuurd met als reactie:

Wij krijgen inderdaad steeds meer klachten over echt honderden vermiste zendingen, een groot probleem dus.

Wij willen nu alleen postnl nog even een paar dagen de kans geven om alles alsnog te bezorgen.

Wij gaan er nog wel van uit dat ze bezorgd worden, want het gebeurd wel vaker dat zendingen vertraagd zijn…

Enja, het is inderdaad vrij druk bij SOS heb ik het idee. Als ik uit ga van de order nummer zijn er binnen 1 week tijd 2000 bestellingen bij gekomen (Heb mijn pi2 wel goed ontvangen, vandaar)
Dit lijkt me een vreemde gang van zaken, honderden vermiste zendingen en ze geven toe dat ze het een groot probleem vinden. Maar toch postnl nog even de tijd geven.
Ik zou met honderden vermiste zendingen echt niet gaan afwachten. Ik zou contact op nemen met postnl en ze vragen of er iets aan de hand is waarom er zo veel niet bezorgt word.
Het gaat wel om een behoorlijk bedrag. honderden dus minimaal 200 raspberry pi 2's maal 37 euro per stuk is toch al 7400 euro wat kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
br men schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:33:
[...]

Dit lijkt me een vreemde gang van zaken, honderden vermiste zendingen en ze geven toe dat ze het een groot probleem vinden. Maar toch postnl nog even de tijd geven.
Ik zou met honderden vermiste zendingen echt niet gaan afwachten. Ik zou contact op nemen met postnl en ze vragen of er iets aan de hand is waarom er zo veel niet bezorgt word.
Het gaat wel om een behoorlijk bedrag. honderden dus minimaal 200 raspberry pi 2's maal 37 euro per stuk is toch al 7400 euro wat kwijt is.
Dat dus.. Ondanks het feit dat ze ook track en trace aanbieden zijn ze hoe dan ook verantwoordelijk voor het correct afleveren van het geheel. Lijkt me toch vrij zorgelijk als je als bedrijf zijnde een paar duizend euro moet afschrijven, zeker als webwinkel zijnde met niet al te hoge marges

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap ook niet dat ze niet voor brievenbuspakket kiezen. Kost ze rond de 1.30 euro meer maar dan hebben ze wel trakktrace code. Maar ja 1,30 euro per xx pakketten is natuurlijk toch geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd. Heb mijn bestelling gisteren geplaatst bij SOSsolutions, maar wel als pakketje. Een collega heeft zijn Pi 7 dagen na bestelling wel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
MikeOO schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:46:
Ik snap ook niet dat ze niet voor brievenbuspakket kiezen. Kost ze rond de 1.30 euro meer maar dan hebben ze wel trakktrace code. Maar ja 1,30 euro per xx pakketten is natuurlijk toch geld.
Belangrijkste reden voor mij is dat ik overdag niet thuis ben. Brievenbuspost wordt gewoon bezorgd, pakketpost kan ik pas op zaterdag ophalen. In het slechtste geval dus 5 dagen wachten in de wetenschap dat je spullen er eigenlijk al zijn. ;) Neemt niet weg dat ik dan wel zelf het risico accepteer. Dat is een overweging, om het prijsverschil zou ik het niet doen. Echter nog nooit problemen mee gehad en al honderden zendingen gewoon via de post (allerhande zaken, zowel uit binnen- als buitenland).

Ondertussen wat testjes gedaan met Ubuntu Snappy Core. Dat is net wat te beperkt voor de toepassingen die ik er op wil gaan draaien. Terug naar Raspbian voorlopig. Wel de GUI eruit gegooid. Ook nog wat getest met OpenElec. Dat draait erg soepeltjes. Ik gebruik een Samsung Pro 32GB UHS-1 micro sd-kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Sleurhutje schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:00:
[...]

Belangrijkste reden voor mij is dat ik overdag niet thuis ben. Brievenbuspost wordt gewoon bezorgd, pakketpost kan ik pas op zaterdag ophalen. In het slechtste geval dus 5 dagen wachten in de wetenschap dat je spullen er eigenlijk al zijn. ;) Neemt niet weg dat ik dan wel zelf het risico accepteer. Dat is een overweging, om het prijsverschil zou ik het niet doen. Echter nog nooit problemen mee gehad en al honderden zendingen gewoon via de post (allerhande zaken, zowel uit binnen- als buitenland).
Welk risico bedoel je? als de webshop jou met envelop wil sturen en jou die keuze geeft dan is het hun risico. Het risico krijg je alleen zelf wanneer je de optie niet op de site hebt staan en je expliciet naar vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
br men schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:02:
[...]

Welk risico bedoel je? als de webshop jou met envelop wil sturen en jou die keuze geeft dan is het hun risico. Het risico krijg je alleen zelf wanneer je de optie niet op de site hebt staan en je expliciet naar vraagt.
Met reguliere post is er geen aflever/bezorggarantie zoals dat wel het geval is bij versturing met een tracking. Bij zoekraken of aflevering op een (totaal) verkeerd adres, kun je nergens aanspraak op maken. Ook is er geen afleverbevestiging dus het is dan het ene woord tegen het andere.

Als een winkelier geen keuze laat en er zelf voor kiest om het via enveloppenpost te versturen, dan is dat inderdaad het risico van de winkelier. Bij veel winkels kun je echter kiezen. In het geval je ervoor kiest om geen tracking/verzekering te gebruiken, wordt je gewezen op het feit dat je zelf het risico van zoekraken draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
Dat ze je er op wijzen dat hun lastig gaan doen betekend niet dat ze wettelijk gezien ze dit risico mogen afschuiven op de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
[...]
Ondertussen wat testjes gedaan met Ubuntu Snappy Core. Dat is net wat te beperkt voor de toepassingen die ik er op wil gaan draaien. Terug naar Raspbian voorlopig. Wel de GUI eruit gegooid. Ook nog wat getest met OpenElec. Dat draait erg soepeltjes. Ik gebruik een Samsung Pro 32GB UHS-1 micro sd-kaartje.
Of deze versie van Ubuntu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
Men zit hier allemaal wel af te geven op die bestellingen over de normale post, maar daar kies je zelf voor. Als je bij SOS iets meer betaalt, krijg je track&trace en heb je dus meer zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Sleurhutje schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:14:
[...]

Met reguliere post is er geen aflever/bezorggarantie zoals dat wel het geval is bij versturing met een tracking. Bij zoekraken of aflevering op een (totaal) verkeerd adres, kun je nergens aanspraak op maken. Ook is er geen afleverbevestiging dus het is dan het ene woord tegen het andere. <>
Klopt en voor het prijsverschil ben ik bereid dit risico te lopen. (Het is eenbedrag van EUR 36,-)
edit: wat ik wel vind is dat de verzender verantwoordelijkheid heeft, zeker bij deze aantallen, dit te (laten) onderzoeken.
Voor zowel SOS als ons is het gewoon een vervelende situatie.

[ Voor 18% gewijzigd door franssie op 13-02-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
franssie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:30:
[...]

Klopt en voor het prijsverschil ben ik bereid dit risico te lopen. (Het is eenbedrag van EUR 36,-)
edit: wat ik wel vind is dat de verzender verantwoordelijkheid heeft, zeker bij deze aantallen, dit te (laten) onderzoeken.
Voor zowel SOS als ons is het gewoon een vervelende situatie.
Nogmaals, SOS kiest zelf voor deze methode(niet de klant), en zijn dus zelf aansprakelijk voor een correcte levering. Als SOS alleen pakketpost aanbood en ik zelf op eigen verzoek hun vroeg om het per brievenbuspost te versturen ben ik zelf verantwoordelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Laatst online: 07-09 12:28
Ik heb gisteren een RPi2 bij SOS Solutions aangeschaft. Ook met brievenbuspost.
Voor zover ik weet loop ik geen enkel risico.

In de algemene voorwaarde staat het volgende:
"Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen."

Ik zie nergens staan dat dit niet voor "PostNL Envelop" geldt.

Verder heb ik ook met creditcard betaald.

Ik ben benieuwd naar het verschil tussen mijn RPi (256MB) en de RPi2 (1GB),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazGT
  • Laatst online: 16-04 08:22
Heb ondertussen al 2x een Pi2 besteld en ze zijn alle twee al geleverd, woensdag gemaild dat ik de verkeerde voeding had gekregen en die is ook al binnen. Dit allemaal bij sos en met briefpost verzonden. Mijn zwager heeft vorige week donderdag (laat) ook een Pi2 besteld en die heeft hem woensdag ook gekregen. Voeding is bij hem inmiddels ook al geruild dus ze kunnen wel snel bij SOS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dan heb je mij niet goed begrepen.
Brievenbuspakket is dus een pakket wat door de brievenbus kan maar wel een tracktracecode heeft. Je betaald 3,95 euro ipv de 6,95 euro voor een pakket.

Voordeel voor een bedrijf of als je zeff iets verstuurd: Je kunt het volgen ondanks dat het pakket met de gewone post wordt bezorgt ipv pakketdienst. Dus je hoeft niet thuis te zijn, en een beetje goede buur wil je pakket toch wel in ontvangst nemen voor pakketen>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
MikeOO schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 07:59:
[...]

Dan heb je mij niet goed begrepen.
Brievenbuspakket is dus een pakket wat door de brievenbus kan maar wel een tracktracecode heeft. Je betaald 3,95 euro ipv de 6,95 euro voor een pakket.

Voordeel voor een bedrijf of als je zeff iets verstuurd: Je kunt het volgen ondanks dat het pakket met de gewone post wordt bezorgt ipv pakketdienst. Dus je hoeft niet thuis te zijn, en een beetje goede buur wil je pakket toch wel in ontvangst nemen voor pakketen>:)
In dat geval belt de postbode aan voor afgifte. Alleen is er geen tekenverplichting door de ontvanger. De postbode kan bij afwezigheid van de ontvanger ervoor kiezen het bij de buren af te geven, naar de afhaallocatie te brengen of, zoals al meegemaakt, gewoon in het hoekje naast de deur neerzetten. Dat laatste was echt te triest voor woorden, navraag leerde dat het mocht. Dus de goedkope manier is absoluut een no-go voor mij.

De laksheid van sommige ingehuurde bezorgers is best zorgwekkend. Die krijgen betaald per aflevering. Zelfs oaketten waarvoor gelegitimeerd moet worden, komen ergens anders. Slecht voorbeeld is dat ik ooit bij mijn bedrijf een flink pakket kreeg gedumpt voor een exclusieve horlogemaker. Of ik dat dan maandag af kon geven. Dat was voor de ontvanger reden genoeg om nooit meer PostNL te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleurhutje schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 08:58:
[...]

In dat geval belt de postbode aan voor afgifte. Alleen is er geen tekenverplichting door de ontvanger. De postbode kan bij afwezigheid van de ontvanger ervoor kiezen het bij de buren af te geven, naar de afhaallocatie te brengen of, zoals al meegemaakt, gewoon in het hoekje naast de deur neerzetten. Dat laatste was echt te triest voor woorden, navraag leerde dat het mocht. Dus de goedkope manier is absoluut een no-go voor mij.

De laksheid van sommige ingehuurde bezorgers is best zorgwekkend. Die krijgen betaald per aflevering. Zelfs oaketten waarvoor gelegitimeerd moet worden, komen ergens anders. Slecht voorbeeld is dat ik ooit bij mijn bedrijf een flink pakket kreeg gedumpt voor een exclusieve horlogemaker. Of ik dat dan maandag af kon geven. Dat was voor de ontvanger reden genoeg om nooit meer PostNL te kiezen.
Pakket wordt gewoon in de bus gedaan en er wordt niet aangebeld. Staat ook zo op de site en zelf stuur en ontvang ik op deze mannier en nooit hoeven tekeken of opendoen. Alleen als je bus vol is.

Uitleg Post.nl
De status van het Brievenbuspakje is altijd beschikbaar via de MijnPakket app en mijnpakket.nl. Het brievenbuspakje wordt tussen 9.00 en 18.00 uur bezorgd. Het pakje past gewoon door de brievenbus, dus de ontvanger hoeft niet thuis te zijn.

Let op: is de brievenbus te klein of vol? Dan bellen we bij de ontvanger aan. Is de ontvanger niet thuis, dan krijgt hij, net als bij een pakket, een kennisgeving. Ook updaten we de status van de zending in MijnPakket. De zending wordt vervolgens kosteloos binnen 3 werkdagen aangeboden door de pakketchauffeur.

Gelukkig zijn de bezorgers in ons dorp altijd nog prima geweest, en hebben er al vele gehad en nooit problemen gehad. Maar het hangt idd af hoe serieus hij zijn werk doet.

Maar goed laten weer maar weer OnTopic gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RazGT schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 20:26:
Heb ondertussen al 2x een Pi2 besteld en ze zijn alle twee al geleverd, woensdag gemaild dat ik de verkeerde voeding had gekregen en die is ook al binnen. Dit allemaal bij sos en met briefpost verzonden. Mijn zwager heeft vorige week donderdag (laat) ook een Pi2 besteld en die heeft hem woensdag ook gekregen. Voeding is bij hem inmiddels ook al geruild dus ze kunnen wel snel bij SOS :)
Kreeg gistern ook netjes de nieuwe voeding dus was met 1 extra dag opgelost. Wat ik alleen niet snap is dat de 2A voeding er totaal anders uit ziet als de 1.2A versie dus hoe ze het voor elkaar krijgen om steeds de verkeerde toe te sturen snap ik niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l4mb1k
  • Laatst online: 12-09 17:47
Waarschijnlijk gewoon verkeerd ingeruimd. Orderpicker loopt naar de locatie waar de 2A versie zou moeten liggen en pakt daar netjes het bestelde aantal. Jammer genoeg ligt daar dan de 1.2A versie. Met een beetje pech merk je pas dat het fout gegaan is als er al een groot aantal verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
Mijnes is na 4 dagen geleden besteld te zijn verzonden. Jammer alleen dat je dan weer 3 dagen moet wachten voor het bezorgd is. Al om het al toch een week levertijd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 10:27
Op de orginele Pi moest je maanden wachten dus dit is allemaal prima te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

De mijne zou afgelopen dinsdag al verzonden moeten zijn. Helaas nog niks ontvangen, en zo te zien ben ik niet de enige. Jammer, het zou voor mij de eerste keer zijn dat een bestelling fout gaat.

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
cjs schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:24:
De mijne zou afgelopen dinsdag al verzonden moeten zijn. Helaas nog niks ontvangen, en zo te zien ben ik niet de enige. Jammer, het zou voor mij de eerste keer zijn dat een bestelling fout gaat.
Ik heb het gelukkig met PayPal betaald, dus als er niks komt laat ik het mooi terugboeken over 1,5 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Hoe zit het met de bestelprocedure bij SOS Solutions?
Heb vrijdag in de voormiddag besteld maar nog steeds geen tracking code of verzendbevestiging ontvangen.

Enkel is de status van betaling geaccepteerd (paypal).

Vervoerder:
GLS Pakket 2 dagen Belgie

Ik neem aan dat het pakket nog verstuurd moet worden en ik dan een tracking code zal ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
frye schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:02:
Heb vrijdag in de voormiddag besteld maar nog steeds geen tracking code of verzendbevestiging ontvangen.

Vervoerder:

Ik neem aan dat het pakket nog verstuurd moet worden en ik dan een tracking code zal ontvangen?
Er staat duidelijk op de site dat er een levertijd is van 4-5 dagen. De 2 dagen GLS zegt alleen maar iets over de verzendduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
mad-dog schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:40:
[...]

Er staat duidelijk op de site dat er een levertijd is van 4-5 dagen. De 2 dagen GLS zegt alleen maar iets over de verzendduur
Oooh oei, over gekeken.
Of staat er dit van vandaag op? Kan me zo'n rode tekst niet herinneren vorige vrijdag. :P
Nuja, zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
frye schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:46:
[...]

Oooh oei, over gekeken.
Of staat er dit van vandaag op? Kan me zo'n rode tekst niet herinneren vorige vrijdag. :P
Nuja, zien wel :)
Die rode tekst staat er al sinds vorige week ;). Heb mijn RPi2 vorige week dinsdag besteld, maar de tekst stond er het weekend daarvoor al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
mad-dog schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:50:
[...]

Die rode tekst staat er al sinds vorige week ;). Heb mijn RPi2 vorige week dinsdag besteld, maar de tekst stond er het weekend daarvoor al :)
Ok bedankt ;) Al ontvangen ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
frye schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:02:

Vervoerder:

Ik heb hetzelfde, woensdag besteld niks gehoord.
Zelfs een bestel bevestiging zou i.i.g. een beetje klantvriendelijker zijn :(
Toen ik had stond op de site een levertijd van 2-3 werkdagen, dus zou het vandaag binnen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
looc schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:55:
[...]

Ik heb hetzelfde, woensdag besteld niks gehoord.
Zelfs een bestel bevestiging zou i.i.g. een beetje klantvriendelijker zijn :(
Toen ik had stond op de site een levertijd van 2-3 werkdagen, dus zou het vandaag binnen moeten zijn.
Ik heb wel een bestelbevestiging gekregen onmiddellijk na de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
frye schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:58:
[...]

Ik heb wel een bestelbevestiging gekregen onmiddellijk na de betaling.
Kreeg je deze van de webshop zelf of van een andere instantie (paypal bijv)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
looc schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:15:
[...]

Kreeg je deze van de webshop zelf of van een andere instantie (paypal bijv)?
Webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
Oww, tijd voor mij om contact met hun op te nemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
frye schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:54:
[...]

Ok bedankt ;) Al ontvangen ondertussen?
Nope, maar zaterdag wel een verzendbevestiging gehad, dus morgen hopelijk binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilotto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:15

Gilotto

Paint Skillz

Net mijn Pi 2 opgehaald. Het was druk in de winkel (SOSSolutions), maar het is natuurlijk vakantie hier in het zuiden. De buit is binnen, vanavond beginnen met installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
Net even contact opgenomen, dinsdag avond wordt mijn booty verstuurd, woensdag komt ie aan :)
Gilotto schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:32:
Net mijn Pi 2 opgehaald. Het was druk in de winkel (SOSSolutions), maar het is natuurlijk vakantie hier in het zuiden. De buit is binnen, vanavond beginnen met installeren!
Wat was je van plan om het voor te gebruiken?

Ik wou de mijne gebruiken of als kodi/xbmc of vpn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilotto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:15

Gilotto

Paint Skillz

looc schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:35:

Wat was je van plan om het voor te gebruiken?

Ik wou de mijne gebruiken of als kodi/xbmc of vpn server.
Ik wil m gaan gebruiken als introductie voor Linux. Kodi installeren, I2P erop, zodat ik mn mail makkelijk kan checken en het netwerk kan ondersteunen. Verder ga ik kijken of ik er nog een lite NAS van kan maken.

Ik denk niet dat ie alles gaat trekken, maar dat zien we wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 16:27

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Die van mij is als het goed is zaterdag door SOS Solutions verzonden. Hopen dat ik 'm vandaag krijg.

Een collega heeft 'm 2 februari besteld en 'm een paar dagen later ontvangen.

Even geduld hebben dus. ;)

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 17:39

Zalmanman

So long,

Ik heb 'm net besteld (RPi 2 B, zwarte behuizing en een 2A adapter) en via PayPal betaald. Alles is goed gegaan en de status is nu gewoon Betaling Geaccepteerd. Hopen dat hij ASAP binnenkomt, alles staat inmiddels klaar voor een RetroPie setup met vrienden.

[ Voor 17% gewijzigd door Zalmanman op 17-02-2015 13:50 ]

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Hoppakee, die van mij is binnen.

Diezelfde collega had er zaterdag nog een besteld en heeft 'm ook zojuist ontvangen.

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:52
Hier ook binnengekomen. Vorige week maandag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
SannrHerr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:50:
Hoppakee, die van mij is binnen.

Diezelfde collega had er zaterdag nog een besteld en heeft 'm ook zojuist ontvangen.
Hebben jullie voor "PostNL Envelop" als verzendwijze gekozen?

Ik heb de RPi2 afgelopen donderdag besteld. Er stond toen volgens mij bij dat deze de 13e of 14e verzonden zou worden. De desbetreffende bestelling is echter nog niet verzonden.

Ik heb tien minuten geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen, maar toen heb ik het maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Pazzie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:52:
[...]

Hebben jullie voor "PostNL Envelop" als verzendwijze gekozen?

Ik heb de RPi2 afgelopen donderdag besteld. Er stond toen volgens mij bij dat deze de 13e of 14e verzonden zou worden. De desbetreffende bestelling is echter nog niet verzonden.

Ik heb tien minuten geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen, maar toen heb ik het maar opgegeven.
Yep. Mijn collega voor beide en ik voor die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
SannrHerr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:07:
[...]

Yep. Mijn collega voor beide en ik voor die van mij.
Oké, vreemd dat een bestelling van zaterdag eerder verzonden wordt dan een bestelling van donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:33
Ik heb mijn rpi2 donderdagavond besteld bij sos. Helaas ook nog steeds geen verzendbevestiging.
Krijg je eigenlijk uberhaupt een verzendbevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Ik kreeg er één per e-mail:

Hallo XXX,

Betreft uw bestelling met bestelnummer XXXXX.

Uw bestelling met bestelnummer XXXXX is ingepakt.

Als u deze E-mail voor 17:00 ontvangt dan kunt u uw zending vanaf de volgende werkdag (maandag t/m zaterdag) verwachten.

De verwachte transporttijd is meestal 1 werkdag, maar als u een envelop heeft gekozen kan dit soms wat langer duren... houd hier dus rekening mee!

U kunt de bestelling en factuur bekijken in het "Bestelhistorie" gedeelte van "Mijn account" in onze webshop.

Met vriendelijke groeten, SOS Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Vrijdag besteld nog geen bestelbevestiging.

Vrees ervoor dat het volgende week gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frye schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:51:
Vrijdag besteld nog geen bestelbevestiging.

Vrees ervoor dat het volgende week gaat worden.
Donderdag besteld en nog geen verzendbevestiging :z Maarja, moet niet zeuren ik had hem ook op kunnen halen denk ik dan maar
Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste

Let op:
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]