Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Gister 1 besteld bij SOS Solutions. Binnen een uur verzonden dus ben benieuwd. Zou vandaag binnen moeten komen volgens hun bevestigings mail, maar de track&trace code lijkt wat cijfers te missen..

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:24
Vielen Dank. Ihre Bestellung ist eingegangen.

Ook nog maar 1 besteld dan :P kan m'n andere volledig dienst doen als mediaspeler. Deze als pruts webservertje etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:27

Nakebod

Nope.

Zoiets ga ik ook doen :)
Ik heb een oude Rev B met 256MB geheugen, die draait nu raspbmc en sinds kort ook SSH en webserver (Behalve dat ik vergeten ben de portforwarding goed in te stellen..) Maar dat mag wel wat extra geheugen hebben :P

Twijfel alleen of ik ga voor rasbmc op 256MB, of met raspbian de webserver op 256MB.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:43

Garyu

WW

Ik zou liever meer geheugen voor Raspbmc nemen. Als mijn webserver wat langzamer is, boeien... Maar als mijn videostream hapert, erg vervelend!

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
offtopic:
Feli trouwens, Nakebod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Garyu schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:15:
Ik zou liever meer geheugen voor Raspbmc nemen. Als mijn webserver wat langzamer is, boeien... Maar als mijn videostream hapert, erg vervelend!
Aan de ene kant geef ik je gelijk, maar in de praktijk merk ik op dit moment weinig van de beperkte hoeveelheid geheugen. De interface/navigatie in XBMC zelf is misschien iets trager, maar met afspelen merk ik daar tot op heden niets van. Dus ik vraag me af of een 512MB Pi zoveel verschil erin brengt. Heeft iemand vast al wel getest, nog niet echt gezocht.

Eerst maar eens wachten op de Chinesche RaspberryPi :) Rode PCB ziet er veel Raspberry-achtiger uit :P
Zal je net zien, komt er volgende week weer een geupdate versie uit ;)

@ spokje: tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaspberryStore
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-01 19:48

RaspberryStore

Bedrijfsaccount RaspberryStore
Het scheelt 3,88 euro met het bestellen bij RS... Die chinese verkoper ken ik niet, RS en Farnell wel. Daarnaast is de EU-versie wel toegestaan om in de EU te verkopen... Zijn die 3,88 het dan echt waard om de regels te buigen?
(Als je importeert vanuit HongKong, betaal je alsnog BTW tenzij je onder de 25 euro blijft... Dus ALS je het doet, koop er dan slechts 1!)

@Nakebod: van harte gefeliciteerd!

[ Voor 4% gewijzigd door RaspberryStore op 16-04-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

3.88? Als ik het zo even bekijk:
Farnell kost bijna 34 euro + 11 euro verzendkosten.
RS kost 32 euro + 5 euro verzendkosten.

Dan blijft de Chinese versie voor ~23 euro een betere deal. En daarbij, hij is rood, alleen dat al is een reden ;)
Groen klinkt als een onrijpe framboos ;)
Dus ja, dat is de moeite om de regels te buigen :P
Officiele shop zal ze mogelijk niet sturen omdat ze niet voor de EU zijn, maar daar heb je op eBay niet zo snel last van. Hopen dat de verkoper een beetje betrouwbaar is, feedback is redelijk, maar nog niet extreem veel. Over een week of 2, 3 hoop ik dat iig te kunnen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Daarbij zit er een case bij voor die 23€. Scheelt toch weer een paar euro :) tenminste, er staat onderaan die plaatjes dat je tijdens de promotion period er een case bij krijgt. Nou, ik ga er dan maar vanuit dat wij nog in die promotion period zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Gisteren 1 besteld bij SOS Solutions! Benieuwd wanneer die binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:30
Welke SD kaart is nu echt snel? Ik wil een nieuw sd kaartje kopen voor de pi. Rond de 4/8GB. Maar er zijn zoveel classes en dan heb je weer kaartjes die de aangegeven snelheid niet halen etc. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdm391
  • Laatst online: 15-09 14:19
Nakebod schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:37:
3.88? Als ik het zo even bekijk:
Farnell kost bijna 34 euro + 11 euro verzendkosten.
RS kost 32 euro + 5 euro verzendkosten.

Dan blijft de Chinese versie voor ~23 euro een betere deal. En daarbij, hij is rood, alleen dat al is een reden ;)
Groen klinkt als een onrijpe framboos ;)
Als je er bij farnell er 3 of meer koopt, is de verzending gratis -> ~33 euro per stuk. Dan heb je er natuurlijk wel 2 extra maar gezien de populariteit zou het niet heel moeilijk zijn ze kwijt te raken. Dan is 23 euro nog steeds een stukje goedkoper, maar je moet er ook langer (paar weken minstens) op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 11-09 18:20
fdm391 schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:07:
[...]

Als je er bij farnell er 3 of meer koopt, is de verzending gratis -> ~33 euro per stuk. Dan heb je er natuurlijk wel 2 extra maar gezien de populariteit zou het niet heel moeilijk zijn ze kwijt te raken. Dan is 23 euro nog steeds een stukje goedkoper, maar je moet er ook langer (paar weken minstens) op wachten.
Voor die van 23 euro wordt gemeld.
Dieses Angebot wurde beendet.
http://www.ebay.de/itm/-/130890073275

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dacuuu schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:58:
Welke SD kaart is nu echt snel? Ik wil een nieuw sd kaartje kopen voor de pi. Rond de 4/8GB. Maar er zijn zoveel classes en dan heb je weer kaartjes die de aangegeven snelheid niet halen etc. 8)7
ICIDU Secure Digital Hi-Speed 4GB of 8GB.
Heb zelf nu de 8GB versie, en ik heb het gevoel dat hij een stuk sneller werkt dan mijn oude antieke 1GB SanDisk kaart. Zie reactie van xbian developer: http://forum.xbian.org/thread-427-page-4.html
Die heeft het over de SI-707187, dat is de 4GB kaart, de 8GB is SI-707188.

Denk dat ik voor mijn 2e Raspberry eenzelfde kaartje ga halen. Maar die komt dus uit China, zal nog wel even duren voordat die er is, tijd zat dus :P

@ fdm391: Maar die van Farnell is niet rood ;) Alleen daarom al wil ik hem eigenlijk hebben. En bij deze eBay verkoper zit er ook al een case bij. En die 2/3 weken levertijd... Te verwaarlozen met de originele tijd die ik op mijn 1e Raspberry moest wachten. Dat was toen in maanden, ipv weken :D

[ Voor 7% gewijzigd door Nakebod op 21-04-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Ik heb hem gewoon tweedehands gekocht. Levertijd 5 dagen. Vooral vanwege mijn wat latere betaling. :)

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:12

MsG

Forumzwerver

Is die Chinese variant ook al ergens daadwerkelijk te bestellen? Ik zit nu ook een beetje rond te kijken. Bij SOS Solutions is het iets van 2 euro duurder dan import, maar dan heb je hem nagenoeg meteen. Tweedehands is ook een optie, maar de meeste zijn zwaar overpriced zie ik al wel weer :-P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoofie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 21:59
Ik heb deze besteld, maar die doet het niet meer.
Was ook voor de heb, al was het alleen maar omdattie rood is :)
Of ik hem ooit krijg moet ik maar afwachten, hij wordt niet meer aangeboden en de trackingcode doet niks...
Voor de rest zijn de chinese versies op ebay net zo duur als de eu-versies, dus dan zou ik gewoon hier ergens bestellen.

@Liander:Ja, ik snap dat jullie een probleem hebben, en nee, dat geeft jullie niet het recht ons op een ongeoorloofde manier geld af proberen te troggelen... Dank voor het crediteren van de onterechte factuur, nu de rest van Nederland nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Hehe, die van mij zou ook verstuurd moeten zijn, maar ook de tracking code doet niets. Verkoper heeft wel hoge score dus ga er maar vanuit dat het wel goed komt. En anders krijg ik m'n geld wel terug via Paypal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Eergisteren bij SOS Solutions de Model B besteld en vandaag netjes binnen in enveloppe. Snelle service is mij die kleine meerprijs wel waard! Inclusief gratis verzending inclusief behuizing voor 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:33

EraZor

Don't mention the war

spokje schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:52:
Hehe, die van mij zou ook verstuurd moeten zijn, maar ook de tracking code doet niets. Verkoper heeft wel hoge score dus ga er maar vanuit dat het wel goed komt. En anders krijg ik m'n geld wel terug via Paypal :P
Bij mij werkt de t&t ook niet. Bewertungen staan ook ineens op 'privat'. Ik vrees 't ergste ;-) Ik heb maar ff een remindertje in mn agenda gezet om binnen 45 dagen m'n geld te storneren. 95.6 is ook geen super score, overigens...

Overigens de T&T van China Post ligt vaak plat. Deze niet:
http://www.sao.cn/

Die werkte in het verleden met al mijn T&T codes, maar met deze dus ook niet...

We gaan 't zien :D

[ Voor 15% gewijzigd door EraZor op 26-04-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mijn Track&trace nr werkt ook niet. Ik heb in jaren tijd heel wat spul besteld op ebay. Heb ooit 1 x mijn geld moeten terug claimen via paypal. Dat ding exact zoals het toe nu toe gaat. Verkoper met low score, verkoopt ineens gigantisch veel. En nu issie weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Dacuuu schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:40:
Mijn Track&trace nr werkt ook niet. Ik heb in jaren tijd heel wat spul besteld op ebay. Heb ooit 1 x mijn geld moeten terug claimen via paypal. Dat ding exact zoals het toe nu toe gaat. Verkoper met low score, verkoopt ineens gigantisch veel. En nu issie weg..
Ach, hij is nog niet weg. We gaan 't zien. Heb ook bij mijn (500+) aankopen (en verkopen) slechts 1x een geschil gehad. Toen simpel via paypal mn pieken teruggehad. Zie t als een experiment (anders had ik waarschijnlijk überhaupt geen rPi aangeschaft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Heb eigenlijk nog nooi een werkende track code gehad me bestellingen uit China, ook niet van DX.com bijvoorbeeld.
Dus dat deze niet werkt zegt hopelijk niets :P An sich is de feedback van de verkoper ook niet negatief, 95% positief. Alleen qua aantallen niet extreem veel.
Weet alleen niet wat ik ervan moet denken dat zijn feedback op private staat, volgens mij was dit laatst niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Nakebod schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:00:
Heb eigenlijk nog nooi een werkende track code gehad me bestellingen uit China, ook niet van DX.com bijvoorbeeld.
Dus dat deze niet werkt zegt hopelijk niets :P An sich is de feedback van de verkoper ook niet negatief, 95% positief. Alleen qua aantallen niet extreem veel.
Weet alleen niet wat ik ervan moet denken dat zijn feedback op private staat, volgens mij was dit laatst niet het geval.
Er is ook niets meer in zijn shop verkrijgbaar. Zo op het eerste gezicht ziet het er niet al te best (meer) uit, maar wellicht valt het mee.

Zijn er nog andere goedkope adresjes?
Heeft iemand al eens via alibaba oid een Pi gekocht bijvoorbeeld?
edit: hmm, schiet je weinig mee op. Gewoon maar hier bestellen denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 26-04-2013 22:09 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:38
albino71 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:20:
[...]

Er is ook niets meer in zijn shop verkrijgbaar. Zo op het eerste gezicht ziet het er niet al te best (meer) uit, maar wellicht valt het mee.

Zijn er nog andere goedkope adresjes?
Heeft iemand al eens via alibaba oid een Pi gekocht bijvoorbeeld?
edit: hmm, schiet je weinig mee op. Gewoon maar hier bestellen denk ik.
Ik heb net bericht van Ebay gekregen dat de advertentie verwijderd is en me ten zeerste aanraden om te proberen mijn geld terug te krijgen.
Dus meteen maar een geschil aangemaakt bij Paypal.

Nu toch maar in NL bestellen. Jammer het was toch voor de halve prijs. De prijzen die hier geroepen worden van 33 eu zijn namelijk ex. BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Same mail hier. Het was het proberen waard :+
Hier kan je vast geen rode krijgen, of wel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Laatst online: 15-09 18:38
Die zijn niet via legale verkooppunten te krijgen nee.
Door het ontbreken van de CE markings.

Nu maar een saaie normale besteld bij SOSsulotions.

En wie weet komt die mooie rode toch ooit nog een keer binnen, aangezien hij al verstuurd zou moeten zijn .... >:)

[ Voor 47% gewijzigd door ASracing op 28-04-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik heb de mail ook gehad, je moet dan via het actiecentrum een 'kwestie' openen toch? Want die link van FILECALAIM werkt niet goed ofzo (mist nummer ofzo, logisch ook wel denk ik?). Meer dan die 'kwestie' openen hoeft dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik heb de mail ook gehad van eBay..Zie je wel, mijn ebay ervaring laat me niet in de steek. Mijn 2e paypal claim in jaren. Had die gozer na het krijgen van de tracing nr al een berichtje gedaan via eBay. Geen reactie. ELKE normaal verkopende chinees reageert binnen een uur of 8. En deze neppert reageert dus nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Dacuuu schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:50:
Ik heb de mail ook gehad van eBay..Zie je wel, mijn ebay ervaring laat me niet in de steek. Mijn 2e paypal claim in jaren. Had die gozer na het krijgen van de tracing nr al een berichtje gedaan via eBay. Geen reactie. ELKE normaal verkopende chinees reageert binnen een uur of 8. En deze neppert reageert dus nooit :)
Same here 😉 Da' s wel het makkelijke van PayPal. Geschil aanmaken en zij lossen t op voor je verder.

Nou maar 's kijken of ik er toch een voor t volle Pond aan ga schaffen. Nodig heb ik 'm niet, maar ja; prutsen is altijd leuk, natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AsusUser
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-12-2015
Heb mijn raspberry pi toch aangeschaft (is onderhand al een maand geleden) bij SOSSolutions

Kostte mij 57 euro voor de Rpi model B, Cyntech Blauwe case, en een setje koelblokjes.

hier mijn review: productreview: Raspberry Pi model B (512MB) review door AsusUser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPAM

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heb hem destijds hier gekocht zonder probleen en snelle levering :)

AANBIEDING !
39,95 € incl. Btw
http://www.sossolutions.nl/product.php?id_product=9324189

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:00:
Iemand hier die hem draadloos gebruikt en een goedkope netwerkadapter kan aanraden die werkt met de Pi? Hij moet werken op Raspbian en Openelec XBMC in het bijzonder
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=190687433061

[ Voor 198% gewijzigd door technorabilia op 12-05-2013 13:53 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoofie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 21:59
En paypal heeft het geschil over de niet verzonden pi in mijn voordeel afgesloten.
Nu nog even wachten tot het op mijn rekening staat.
Het was misschien ook too good to be true, maar een rode pi is natuurlijk altijd leuk.
Het zal nu wel een gewone worden...
Beste,

We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.

Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $29,80 USD terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er

rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de
bijschrijving op uw rekening verschijnt.

@Liander:Ja, ik snap dat jullie een probleem hebben, en nee, dat geeft jullie niet het recht ons op een ongeoorloofde manier geld af proberen te troggelen... Dank voor het crediteren van de onterechte factuur, nu de rest van Nederland nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Stoofie schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:33:
En paypal heeft het geschil over de niet verzonden pi in mijn voordeel afgesloten.
Nu nog even wachten tot het op mijn rekening staat.
Het was misschien ook too good to be true, maar een rode pi is natuurlijk altijd leuk.
Het zal nu wel een gewone worden...

[...]
+1. Geld op je rekening duurt een paar dagen. Maar komt er 100% aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 03:58
Pff ik heb voor meerdere mensen raspberries gekocht... en altijd 8-12 euro voor een goede adapter betaald. Nu verkoopt de Action gewoon 2100mA 10Watt usb laders!! Je kan kiezen uit zwart of wit en ze kosten €3.99. Zit geen USB kabel bij maar die kost geen drol. Aanrader dus voor wie nog een Raspberry gaat bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jazco2nd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:20:
Pff ik heb voor meerdere mensen raspberries gekocht... en altijd 8-12 euro voor een goede adapter betaald. Nu verkoopt de Action gewoon 2100mA 10Watt usb laders!! Je kan kiezen uit zwart of wit en ze kosten €3.99. Zit geen USB kabel bij maar die kost geen drol. Aanrader dus voor wie nog een Raspberry gaat bestellen!
Heb ik een tijdje terug ookal aangegeven op mijn website :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9WEKoMp.png

[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 10-05-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.

[ Voor 99% gewijzigd door technorabilia op 12-05-2013 13:34 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik ben hier niet om schoolmeestertje te spelen, maar volgens mij is het niet de bedoeling om topics met V&A zaken te vervuilen, en dan ook nog binnen vijf posts!

Zie ook de rode balk bij de quickreply. :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, ik vond het wel behulpzaam gezien de voorgaande vragen maar je hebt natuurlijk gelijk.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Als je de topicwaarschuwing letterlijk neemt had je de eerste best kunnen laten staan. :)

Die was trouwens zeker als behulpzaam te bestempelen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, ja klopt. Ik heb 'm weer gereconstrueerd in andere vorm. ;)

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKaas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-08 15:41
x

[ Voor 99% gewijzigd door KingKaas op 18-07-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

Zo ff een Rasperry PI aangeschaft met een Synology DS713+

Ben benieuwd....

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 03:58
Dacuuu schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:34:
[...]

Heb ik een tijdje terug ookal aangegeven op mijn website :)

[afbeelding]
had ik jouw site maar wat eerder gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Eindelijk ;) Waar kan je hem als Nederlander nu het beste bestellen? Gewoon hier: https://export.farnell.co.../orderPad.jsp?&country=NL? Je hoeft dan toch niet minimaal voor 50 euro te bestellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 14:11
De huidige prijs voor de RASPBERRY PI CAMERA BOARD is £20.04 bij Farnell dat is met de huidige koers €23.68 en met wissel kosten is het z'n €24.33. Het is gratis aflevering boven de £75.00 dat scheelt £9.95 (huidige koers €11.72 en met wissel kosten €12.04). Als meer mensen uit Groningen het willen bestellen kunnen we het wellicht samen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

Cobalt schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:06:
De huidige prijs voor de RASPBERRY PI CAMERA BOARD is £20.04 bij Farnell dat is met de huidige koers €23.68 en met wissel kosten is het z'n €24.33. Het is gratis aflevering boven de £75.00 dat scheelt £9.95 (huidige koers €11.72 en met wissel kosten €12.04). Als meer mensen uit Groningen het willen bestellen kunnen we het wellicht samen doen.
Helaas kun je er maar één per klant bestellen, anders was het mooi geweest voor een inkoopactie.

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 18:25
cjs schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 04:31:
[...]

Helaas kun je er maar één per klant bestellen, anders was het mooi geweest voor een inkoopactie.
staat er niet bij wat ik nu kan zien heb er net 5 in me winkel wagen gedaan en dat lukt gewoon

ga het alleen niet kopen wat heb er zelf niks aan
maar zou zeggen probeer het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

NLMarcel194 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 06:28:
[...]

staat er niet bij wat ik nu kan zien heb er net 5 in me winkel wagen gedaan en dat lukt gewoon

ga het alleen niet kopen wat heb er zelf niks aan
maar zou zeggen probeer het
Hier staat het wel: http://planet.farnell.com/email/cpc/WebOffers/MayPi13_13.htm

En ja, je kunt inderdaad wel meer bestellen via het formulier, echter krijg je er eerst maar één. De overige gaan in back-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 18:25
cjs schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 06:42:
[...]

Hier staat het wel: http://planet.farnell.com/email/cpc/WebOffers/MayPi13_13.htm

En ja, je kunt inderdaad wel meer bestellen via het formulier, echter krijg je er eerst maar één. De overige gaan in back-order.
backorders daar gaan we niet blij van worden
misschien dat ik het later wel koop ga eerst wel kijken als de prijs zakt maar dat zal wel niet |:(
want zal voor mijn toch alleen voor de heb zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Is er iemand die ook een camera module wilt hebben? Dan koop ik er 2 en delen we de verzendkosten.
Ik kan betalen met CC.
Omgeving Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt er helaas maar 1 tegelijkertijd bestellen op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-09 19:05
Ik heb net de cameramodule besteld bij Farnell en zie wel wanneer hij binnenkomt. De verzendkosten vind ik wel hoog bij Farnell: 9,95 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:02:
Dat is jammer. Dan maar 1 bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:02:
Ik kon gewoon ingeven hoeveel ik er wou bestellen, heb er dan ook twee besteld:
Part No. Mftr Part No. Description Unit Price Qty. Line Price
2302279 RPI CAMERA BOARD RASPBERRY PI CAMERA BOARD £20.04 2 £40.08
Daarnaast nog een PI A en B zodat ik precies boven de 75 kom en dus gratis verzendkosten hebm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ik heb er ook gewoon twee besteld bij Farnell/Elements 14, voor mij en iemand anders. Kom ik op 60 euro met gratis verzenden.

Maar de order moet in principe nog toegewezen worden zeggen ze, dan volgen ook de betaling gegevens. Dus het zou kunnen dat hij dan nog wordt afgeketst omdat je er meer dan 1 hebt besteld. Maar ik verwacht het niet, dat hadden ze dan beter van te voren in kunnen bouwen natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door !null op 14-05-2013 10:22 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals iemand anders eerder al aangaf: Als je er meer dan 1 gaat bestellen komen deze simpelweg in backorder te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:50:
Zoals iemand anders eerder al aangaf: Als je er meer dan 1 gaat bestellen komen deze simpelweg in backorder te staan.
Dat maakt mij niet uit, mits ze de rest van de bestelling maar wel gewoon verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Weet er iemand waar je de nieuwe camera module kan kopen voor België ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb ook m'n zwakte getoond; ook een besteld bij RS (mogelijk voor idee wat ik hier eerder besproken heb).

Heb nu haast al spijt gezien eerdere ervaringen met RS...

EDIT: ik bedenk me net dat het misschien niet zo'n slim idee was tenzij je ook enige camera-instellingen kunt maken. Voor een lange time-lapse moet je bepaalde camera-instellingen vastleggen anders is de footage onbruikbaar. :/

[ Voor 41% gewijzigd door Piet91 op 14-05-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses, bij RS weet ik niet hoe het zit. Bij Farnell is het zo dat je max 1 mag bestellen, meer bestellen is mogelijk maar die komen dan in backorder. Of ze de 1e dan wel of niet verzenden zou ik zo niet kunnen zeggen en kan zomaar per persoon verschillen.

Ik wist niet dat RS het ook al leverbaar had (achteraf wel logisch). Kan zo zijn dat je daar wel meerdere kunt bestellen en die ook daadwerkelijk worden uitgeleverd.

Het is natuurlijk aan de reseller om te beslissen hoe er met een beperkte voorraad wordt omgegaan, ik vind dan persoonlijk een limiet van 1 per persoon wel eerlijk. Maar als voorstander van inkoopacties is het dan wel vervelend als er een limiet is. Het is natuurlijk niet te zien voor de reseller dat wij inderdaad een groep hobbyisten zijn en geen handelaar die even snel wat cash wil verdienen (al valt dat bij een product van een paar tientjes sowieso wel mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ja ik vind RS ook geen geweldig bedrijf.. De enige reden dat ik er nu weer besteld heb is omdat er niets stond over een limiet van 1 en bij Farnell wel. Al kan het inderdaad zijn dat ze dan in backorder gaan, RS kennende zonder enige vorm van communicatie. Ik wilde er uiteindelijk toch minstens 2 hebben en zo kost het maar de halve verzendkosten per stuk.

Maar ik ben erg benieuwd naar de camera, 5 megapixel is erg mooi voor die prijs, en hij werkt veel sneller dan een USB webcam door de integratie met de GPU (H.264 compressie zonder CPU belasting). Alleen jammer dat het weer zo'n gesloten module moest zijn, dus je kan er geen andere lens op zetten, IR filter verwijderen enz. Ik zou zelf bijv. wel een wat bredere beeldhoek willen dan met de standaard lens. Maar het schijnt dat de lens toch geschroefd zit, hij zit alleen vastgelijmd maar met een beetje geduld schijn je dat wel los te kunnen snijden, volgens enkele berichten op het raspberry forum.

Ik ga er trouwens een kastje voor maken met 3D printing (ga ik laten doen want ik heb nog geen 3D printer, wel eentje besteld maar dat duurt wel even). Ik wachtte alleen tot ik hem zelf exact na kon meten.

[ Voor 29% gewijzigd door GekkePrutser op 14-05-2013 13:22 . Reden: Ervaringen met RS electronics beetje ingekort want offtopic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Mijn bestelling bij Farnell/Elements 14 is automatisch omgezet van twee stuks naar 1 stuk. En ook nog eens lagere prijs. Want het was ongeveer 30 eu inclusief btw, en nu is het 25 eu. Ik weet niet wat dat doet voor de minimum bestelling van 50 eu o.i.d.

@TNW, webcams doen het behoorlijk slecht, zelfs op resoluties als 640x480, want er is geen hardware encoding van het binnenkomende ruwe beeldmateriaal. Deze camera module wordt zo aangesloten dat het direct opgepakt wordt door de chip, dus hardware encoding, dus snel. Je smartphone zou het ook waardeloos doen zonder zulk soort hardware encoding.
Wellicht zou je de input van een webcam door de chip kunnen laten encoden, maar ik weet niet eens of dat mogelijk is (misschien kan het fysiek niet eens vanwege de interfaces van de chip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
@!null Hoe kan je dat zien? IK heb tot op heden geen email ontvangen van farnell over mijn bestelling.(Besteld om 8.05 via de export site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik heb zakelijk besteld. Misschien dat dat het verschil is?
Ik kreeg een lege mail met daaraan een PDF (wel in nette opmaak) dat de bestelling terug is gezet naar 1 stuks. (volgens mij door iemand handmatig gedaan) Daarna kreeg ik een (automatische?) orderbevestiging met factuur voor 1 stuks. Weet alleen nog niet hoe ik moet betalen.

Maar via de Farnell website kun je op verschillende manier komen. Via farnell.nl en dan op raspberry pi zoeken, of via de link vanaf raspberrypi.org, en dan kun je nog kiezen tussen particulier en zakelijk. Is vrij verwarrend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
Ik heb inderdaad particulier besteld, dat zal dan wel het verschil zijn. Ik wacht maar af en zie wel wat er gebeurd, ben benieuwd wanneer het geleverd gaat worden allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 14:11
!null schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:33:
Mijn bestelling bij Farnell/Elements 14 is automatisch omgezet van twee stuks naar 1 stuk. En ook nog eens lagere prijs. Want het was ongeveer 30 eu inclusief btw, en nu is het 25 eu. Ik weet niet wat dat doet voor de minimum bestelling van 50 eu o.i.d.
Farnell/Elements 14
zonder verzendskosten £20.04 is €23.63 + wisselkosten
met verzendskosten £29.99 is €35.36 + wisselkosten

Ik ben benieuwd hoe je op die €25 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
Cobalt schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:33:
[...]

Farnell/Elements 14

Door niet als particulier maar als bedrijf te bestellen? :) Volgens de farnell site is hij dan 25.67 (En is verzending gratis dacht ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

paul999999 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:13:
[...]

Door niet als particulier maar als bedrijf te bestellen? :) Volgens de farnell site is hij dan 25.67 (En is verzending gratis dacht ik?)
Is dat dan niet gewoon de prijs zonder VAT (BTW)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

cjs schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:36:
[...]

Is dat dan niet gewoon de prijs zonder VAT (BTW)?
Ex btw idd maar wel gratis verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Grappig, ik kreeg net een mailtje van Farnell: Estimated Delivery W/C 13/05/2013

Zouden ze ook een Time Travel Module Breakout Board in het assortiment hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Cobalt schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:33:
[...]

Farnell/Elements 14

Tja ik snap er ook weinig van. Ben dus via de zakelijke ingang gekomen, maar toen was het dus de genoemde 25,67 (oid) wat dus inclusief btw 30 euro is.
Nu is het omgezet naar 24,99 incl btw en zie ik geen verzendkosten. Ik zie het wel.
Volgens mij klopt er weinig van dat order systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik zat even te knipperen met m'n ogen, maar Farnell zegt dat hij al verstuurd is. Maar bij m'n order staat nog steeds een bedrag voor twee stuks. En het tracking nummer werkt niet. En ik weet nog niet hoe en hoeveel ik moet betalen. Oftewel, gaat weer lekker. Ik zie wel.

Het leek me trouwens wel handig om voor de camera module een apart topic te openen? Ook in dit subforum? Omdat dit topic al zo wordt ondergesneeuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Pi Cam is besteld, nu moet die snel binnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van Farnell ook een mail met een belangrijke update gekregen, lege mail met een PDF erbij. In de PDF staat verder niets nuttigs. Voorgaande keren dat ik bij Farnell kocht kreeg ik vrijwel meteen een verzendbevestiging maar dat is nu nog niet het geval.

Volgens mij hebben ze er een beetje een zooitje van gemaakt. Nu maar hopen dat die cam snel binnen komt, ik zit er al op te wachten sinds de eerste aankondiging ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:25:
Ik heb van Farnell ook een mail met een belangrijke update gekregen, lege mail met een PDF erbij. In de PDF staat verder niets nuttigs. Voorgaande keren dat ik bij Farnell kocht kreeg ik vrijwel meteen een verzendbevestiging maar dat is nu nog niet het geval.

Volgens mij hebben ze er een beetje een zooitje van gemaakt. Nu maar hopen dat die cam snel binnen komt, ik zit er al op te wachten sinds de eerste aankondiging ongeveer.
Die pdf is best wel vaag eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/34h78tw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bij mij was het precies hetzelfde. Erg vaag, maar het zal wel goedkomen. Bij de 1e levering van de Pi was het ook een beetje chaos maar ook toen via Farnell gewoon netjes binnengekregen.

Normale orders bij Farnell gaan ook wel wat soepeler, in mijn ervaring tenminste, dus dit is niet echt representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC27
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb de camera en een derde raspberry dinsdagavond besteld (ik heb wel een zakelijk account bij Farnell). Vanmorgen om 11:00 afgeleverd (een bestelling, wel twee afzonderlijke leveringen).
Dus ik kan komend weekend lekker aan de pruts. :)

WP: Alpha Innotec MSW2-6S | PV: 20 x 300 Wp AEG | ACCU: 2x16x280Ah LiFePO4 3 x Multiplus II 48/3000 | DYN: Tibber | Gasloos | Day Ahead Optimizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouw geweldig! Zou het een idee zijn om een apart topic voor de camera te maken? Ik denk dat de komende weken veel mensen hun resultaten willen gaan melden.

Ik heb zelf dinsdagochtend de bestelling geplaatst, maar niet via een zakelijk account dus wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
En ik had de cam gisteren besteld(Prive account) krijg ik een mail dat mijn CC gegevens niet goed waren. Dus ik maar terug gemaild wat er aan de hand is. snap er geen snars van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Mijn track en trace nummer werkt helemaal niet. Dus geen idee of hij al langs is geweest of dat hij maandag komt of wat dan ook.

Een nieuw topic lijkt me handig. Alle andere topics zijn al zo groot en alles zou dan nog meer worden ondergesneeuwd met die meuk over de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
Hoe laat hebben jullie besteld op 14 mei? Ik rond 8.00, maar tot op heden geen verzendbevestiging oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
1e Bestelling van de cam ging fout, schijnbaar foutje gemaakt met de CC gegevens.
2e Bestelling gedaan, nu goed hoop ik. Maar krijg geen bevestigings-mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Is dit een normale mail?

Order Reference: ORP******
Ordered By De Paashaas
Dear Customer,

We will despatch the product(s) you have ordered as soon as they are available. This means you may receive your order in more than one delivery. Payment will not be taken until your goods are despatched.

In the meantime, should you have any queries regarding your order please contact our customer services team by emailing RaspberryQueryUK@farnell.com, or by calling
+44 (0) 113 348 5450 (international charges will apply from mainland Europe).
You will receive an email with order tracking information once your order has been despatched.

Email: RaspberryQueryUK@farnell.com
Tel: +44 (0) 113 348 5450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 21:00

iMars

Full time prutser

Dacuuu schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:
Is dit een normale mail?

Order Reference: ORP******
Ordered By De Paashaas
Dear Customer,

We will despatch the product(s) you have ordered as soon as they are available. This means you may receive your order in more than one delivery. Payment will not be taken until your goods are despatched.

In the meantime, should you have any queries regarding your order please contact our customer services team by emailing RaspberryQueryUK@farnell.com, or by calling
+44 (0) 113 348 5450 (international charges will apply from mainland Europe).
You will receive an email with order tracking information once your order has been despatched.

Email: RaspberryQueryUK@farnell.com
Tel: +44 (0) 113 348 5450
Heb ik ook gehad, waarschijnlijk camera niet meer op voorraad?

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Nou het bestellings drama gaat verder:

1e order:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Good morning,

Thank you for your order placed against Farnell Order Ref: *******

When processing this order the credit card details provided are showing as being declined.

Please check this with your card issuer & call us on 01133485450 to advise us how to proceed. If we do not receive a response from you in 7 days then the order will be cancelled.

Kindest regards,

Mijn antwoord:
Ik maak wel een nieuwe order.
en de vraag of ze mijn 1e order willen cancelen.

antwoord:
code:
1
2
3
4
5
Unfortunately, I cannot see why your card declined. Your best option is to ring our sales team, and they can re-input the correct details. Please check to see if you have the sufficient funds on your card first.

Alternatively, I can cancel your order, and you can re-place it online.

Kindest regards,

Ik: Hi Amy,
Please cancel this order: *********
i made a 2nd order: ******** - THIS ONE IS GOOD.
I hope to get order: ******* soon.
Kind regards.

Weer mail van Farnell:
code:
1
2
3
4
5
Good morning,

Thank you for your email. I have cancelled your first order. However, your second order has declined now. Please let me know how you wish to proceed.

Kindest regards,

Daarna kreeg ik een mail dat ik kon bellen. Daarop heb ik geantwoord dat ik geen trek had om te bellen naar Engeland. Toen heb ik mijn 06 nr gegeven. Daar belde ze me op. Maar het was een heel zacht Engels stemmetje. Ik verstond er helemaal niks van. Na een paar keer proberen te ontcijferen wat ze bedoelde zegt ze dat ze een andere keer terug belt.

Ik snap er echt niks meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

RS of farnell toch? Of sossolutions.nl neem aan dat die ook naar België versturen?

Weet iemand of Farnell nog steeds camera boards op voorraad heeft? Bij RS staat er: Despatch expected within 12 week(s). Dat klinkt niet heel erg hoopvol namelijk, maar ze zijn wel 5 pond goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Camera module. Besteld 14-5 bij Farnell. Verzonden 17-5. :)

[ Voor 5% gewijzigd door BamSlam_ op 17-05-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Iemand bij RS besteld?
Zie alleen comments over Farnell, maar die is 5 pound duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Mr_gadget schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:43:
Iemand bij RS besteld?
Zie alleen comments over Farnell, maar die is 5 pound duurder..
Ja, op order- en paypalbevestiging na heb ik er niets meer van gehoord.
Toen ik bestelde was er geloof ik nog wel voorraad.

Maar ik verwacht weken te moeten wachten; kijk maar naar eerdere ervaringen met RS i.cm. de Pi zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:45:
[...]

Ja, op order- en paypalbevestiging na heb ik er niets meer van gehoord.
Toen ik bestelde was er geloof ik nog wel voorraad.

Maar ik verwacht weken te moeten wachten; kijk maar naar eerdere ervaringen met RS i.cm. de Pi zelf.
Ze hebben er momenteel ook een levertijd van 12 weken staan. |:( :N
Ze hebben het daar weer voor elkaar gekregen.

Toen ik bestelde was er geloof ik gewoon voorraad (niets gaf aan dat het niet zo was), maar dat wordt dus waarschijnlijk wéér lang wachten. Dom geweest :X ...

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 20-05-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn camera zal vandaag geleverd worden volgens de vervoerder, helaas is er niemand om hem in ontvangst te nemen vandaag :-(

Hopelijk morgen dus binnen zodat ik ermee aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Laatst online: 11:02
Had mezelf beloofd een Rpi te mogen bestellen als ik mijn laatste vak had afgerond, wat gisteren gebeurd is, dus: jeuj!

Zojuist een besteld voor €37,95 bij SOS, met een doorzichtige case erbij (€8,-) :)

edit: en nog geen 24u later al binnen O+

[ Voor 9% gewijzigd door Thedr op 22-05-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jaj, na 4 telefoongesprekken met farnell UK hebben we het gefixt. Camera is verzonden. Hulde aan Farnell voor het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Mijn pi+camera lag gisteren in de bus, in een matige verpakking....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verpakking is inderdaad compleet waardeloos, maar er kan volgens mij vrij weinig stuk gaan aan de camera en Pi. Tenzij ze echt lomp zijn geweest (maar dan doet een verpakking ook weinig).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Aangename verrassing net:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5331/8814056581_363c9b5c17_z.jpg

RS Components dus.
Dinsdag 14 mei besteld en zojuist hier bezorgd door Selektvracht. Op hun site is te lezen dat het gisteren in sorteercentrum is gesorteerd.

Valt me deze keer dus heel erg mee van RS gezien mijn ervaring met de Pi.

Kan er nu alleen weinig mee doen; beide Pi's zijn in gebruik voor XBMC :')
Misschien even USB-wifi stick kopen die werkt zonder extra voeding en in kippenhok hangen; daar komen binnen enkele dagen kuikens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03

Nicap

Tsssk....

Ik wilde er eentje in een vogelhuisje plaatsen volgend jaar. Zijn ze daar geschikt voor? Of vangen ze te weinig licht.
Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste

Let op:
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]