Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Same here, bij RS Components besteld op 19-07-2012 maar tot op heden nog niets gehoord. Volgend hun eigen FAQ is mijn order op zn laatst op 2 December verstuurd, maar nog helemaal niets ontvangen (ook geen e-mail o.d.). dus ik heb maar even een mailtje naar hun toe gestuurd.

Ik baal trouwens wel dat de gertboard al is uitverkocht. (http://www.raspberrypi.org/archives/1734) dat was een board die ik erg graag zou willen hebben. Iemand een idee wie nog meer I/O boards maakt voor de RPi?

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacul
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 22:53
Ik heb vandaag ineens mijn Raspberry ontvangen. 22-7-2012 besteld bij RS.
Was erg verrast omdat ik niets van een verzendbevestiging had ontvangen.

Op de bon staat overigens dat het 29 november verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:28
Kan je ook je ordernummer posten (hoeft niet volledig). (Of weet iemand waar RS ongeveer is kwa orders?)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 19:18
Xesxen schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 23:40:
Kan je ook je ordernummer posten (hoeft niet volledig). (Of weet iemand waar RS ongeveer is kwa orders?)
Staat op hun site in de FAQ

Kennelijk vragen er meerdere mensen naar.
In elk geval zouden ze nu op 184000 moeten zitten en zou die van mij (besteld 1 sept) dus al verstuurd moeten zijn.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacul
  • Laatst online: 08-09 22:53
Xesxen schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 23:40:
Mijn ordernummer was 10101696**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:28
TD-er schreef op zondag 09 december 2012 @ 10:33:
[...]

Staat op hun site in de FAQ

Kennelijk vragen er meerdere mensen naar.
In elk geval zouden ze nu op 184000 moeten zitten en zou die van mij (besteld 1 sept) dus al verstuurd moeten zijn.
Klopt, maar het lijkt mij niet dat die tabel recent bijgewerkt is. Ik heb order nr. 2085XX, dus dan zou ik de mijne in de week van de 17e kunnen verwachten.

I'm Happy :D

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samadb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-08 23:43
Zie dat er meerdere mensen lang op hun rasp hebben moeten wacht. Heb hem bij kiwi electronics gekocht. Gisteren besteld vandaag al op de post netjes met een track and trace :-)

Kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn raspberry pi 2 weken gelden (26nov) besteld bij de farnell waarbij een levertijd van 3 weken stond :( . Maar vorige week (3dec) stond dat de levertijd 1 week is. volgens mij zou ik dan toch echt mijn raspberry pi al moeten hebben of tenminste een mail gekregen waarin staat dat ik hem krijg. Is er een manier om net zo als bij de RS te kunnen zien wanneer je hem krijgt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:21:
[...] Is er een manier om net zo als bij de RS te kunnen zien wanneer je hem krijgt? :)
Het is nog maar de vraag of je bij RS kunt zien wanneer je 'm krijgt. Ze geven in elk geval aan wanneer ze eigenlijk gepland hadden 'm te verschepen.
Echter ik zit inmiddels al voorbij die datum en heb nog niets gehoord. :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Hmmm... reactie van RS gehad. Ze zeggen dat my RPi op 30-11-2012 is opgestuurd en het normaal 5 werkdagen duurt voor dattie aankomt. Ze doen het met DHL, dus geen track & trace, en ze betreuren het ook dat ik geen mailtje heb gekregen dat hij is verstuurd. Ik moet weer contact opnemen als hij niet na 5 dagen binnen is.

Een eventuele volgende Rpi die ik bestel gaat niet via RS. Ik geef het tot morgen, dan waag ik er weer een nieuw mailtje aan.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

ik heb de indruk dat ze de verzenddata in hun FAQ hebben aangepast ondertussen. Maar ik kan mis zijn. Zucht, wachten dan maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 23:43

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ik heb mijn Raspberry Pi binnen. Gisteren besteld bij sossolutions, vandaag ontvangen. Erg snelle service. Voor 66 euro heb je een complete set van een Pi, behuizing, SD-Card, voeding en HDMI-kabel. Ik heb er zelf een SD-Card van 8GB bijgenomen, waardoor de prijs op 70 euro kwam.

Enige "smetje" is dat het blijkbaar lastig is een zwarte te bestellen. Tot twee keer toe de zwarte in m'n winkelwagen gedaan, maar er kwam steeds een doorzichtige of een witte tevoorschijn. Even een berichtje gestuurd en ze zouden de bestelling aanpassen. Nu dus ontvangen en alsnog een witte behuizing gekregen. Naja. :P

Vanavond uitproberen. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het duurt ondertussen zo lang bij RS dat ik er (terwijl ik hem dus niet eens heb 8)7) wel weer op uitgekeken ben. Ik neig heel erg naar cancellen nu. Wel jammer van de 16GB SD kaart die er al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoGra
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-02-2022
Vandaag de mijne ontvangen (13 augustus besteld bij RS), het leverschema in hun FAQ klopt dus uiteraard wel, mijn ordernummer stond in de lijst bij 3-9 december, ik kreeg het aangeleverd in een RS envelop in een plastic doosje, door de brievenbus gedaan door Selekt vracht, echter geen mail gehad van verzending. Het kan dus zijn dat jullie Pi onderweg is zonder dat je hierover op de hoogte bent gehouden, en verrast wordt met een Pi op je deurmat / bezorger voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:19
Ik heb een compleet setje besteld bij SOS Solutions (raspberry pi, sd kaart, hdmi kabel & charger) voor 66euro, werd snel verzonden. Had hem op zondag besteld en op dinsdag in de brievenbus.

Werkt tot op heden prima; ben er echter zojuist achter gekomen dat de HDMI kabel geen type 2 is. Mijn Samsung TV pakt daardoor het CEC signaal niet juist op, beetje jammer. Heb hier SOS Solution inmiddels een mail over gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Dix0r schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:10:
Ik heb een compleet setje besteld bij SOS Solutions (raspberry pi, sd kaart, hdmi kabel & charger) voor 66euro, werd snel verzonden. Had hem op zondag besteld en op dinsdag in de brievenbus.

Werkt tot op heden prima; ben er echter zojuist achter gekomen dat de HDMI kabel geen type 2 is. Mijn Samsung TV pakt daardoor het CEC signaal niet juist op, beetje jammer. Heb hier SOS Solution inmiddels een mail over gestuurd.
Dit heb ik al een hele tijd geleden gedaan:
Klopt, deze kabel ondersteund dat inderdaad niet.
We zijn op dit moment bezig om meer kabels aan ons assortiment toe te voegen.
With Kind Regards / Met vriendelijke groet,
Vroeg daarna om een oplossing:
Nee (nog) niet, omdat we nog geen andere kabels beschikbaar hebben.
Een standaard hdmi kabel heeft ook geen CEC ondersteuning,
Speciale kabels welke dit wel ondersteunen zijn een stuk duurder dan de standaard kabels…
Excuses!
niet heel netjes, maarja ga niet heel moeilijk doen om die 3 euro. Kabel kan ik nog wel voor wat anders gebruiken.

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
Ik zit er zelf ook aan te denken om een Raspberry Pi te kopen. Was ook op de site van RS terecht gekomen, maar als ik de verhalen hier zo lees dan kan ik dus beter een andere leverancier zoeken voor die paar euro meer?

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heb hem hier gekocht http://www.sossolutions.nl/category.php?id_category=71 dag later was hij binnen :)

• buldogwtf
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 19:05
RoGra schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:08:
Vandaag de mijne ontvangen (13 augustus besteld bij RS), het leverschema in hun FAQ klopt dus uiteraard wel, mijn ordernummer stond in de lijst bij 3-9 december, ik kreeg het aangeleverd in een RS envelop in een plastic doosje, door de brievenbus gedaan door Selekt vracht, echter geen mail gehad van verzending. Het kan dus zijn dat jullie Pi onderweg is zonder dat je hierover op de hoogte bent gehouden, en verrast wordt met een Pi op je deurmat / bezorger voor de deur.
Top, dan komt die van mij volgende week :)

2x280 panelen | Bosch HRC35II met zonneboiler | Raspberry Pi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Dix0r schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:10:

Hmm.. Hier pakt mijn Denon AVR-1912 ook geen CEC op. Kan dus aan de kabel liggen begrijp ik. Dank voor de tip :)
(Ook bij SOS besteld, gisteren geleverd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Besteld bij RS op 1 sept en eindelijk binnen.
Ordernummer 1010182xxx.
Geen verzendbevestiging, maar zonet stond de mevrouw van Selektvracht voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
UltraSub schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:03:
[...]
Hmm.. Hier pakt mijn Denon AVR-1912 ook geen CEC op. Kan dus aan de kabel liggen begrijp ik. Dank voor de tip :)
(Ook bij SOS besteld, gisteren geleverd).
Is inmiddels ook bevestigd door SOS dat dit een type 1.4 betreft. Had zelf nog een 2.0 kabel liggen, hiermee werkt CEC zonder problemen.

Opletten bij de aankoop bij SOS dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik zal an sich geen CEC gaan gebruiken (bediening moet via Harmony), maar als je met dingen als Constellation aan de gang gaat is het toch fijn als de rasp via CEC ook de Denon kan muten en volume kan bedienen. Ik ga eens een kabeltje zoeken straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
UltraSub schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:30:
Ik zal an sich geen CEC gaan gebruiken (bediening moet via Harmony), maar als je met dingen als Constellation aan de gang gaat is het toch fijn als de rasp via CEC ook de Denon kan muten en volume kan bedienen. Ik ga eens een kabeltje zoeken straks :)
Hmm misschien dat ik je opmerking niet helemaal snap, maar hier zit ik de R'pi te bedienen via de remote van mijn TV. (en dus ook met de Harmony met de pijltjestoetsen gemapt voor de Panasonic TV)
Het werkt ook andersom, aangezien de R'pi ook netjes de TV uitzet als ik de Pi uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:33

RKD

Gisteren besteld bij SOS solutions en gelijk verzonden :) kan niet wachten om ermee te gaan spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:32
Ik heb vrijdag mijn derde PI besteld bij SOS solutions, en hij is gisteren verzonden. Ben benieuwd naar deze 512MB versie!

@fulgore het lijkt een mooie prijs, maar alle prijzen zijn excl. btw. De verzendkosten zijn ook vrij hoog. Ik heb er nog niets besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Hier ook gisteren 3 pi's besteld bij SOS, 43,7 p/s. Vanochtend een mailtje gekregen dat ze verstuurd zijn.
Kunnen we weer wat collega's blij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 14:45

_Eend_

🌻🇺🇦

21 november bij RS een Pi besteld, levertijd volgens RS: binnen vier weken. Volgens de FAQ op hun site zou mijn order al verzonden moeten zijn. (Ik heb ordernummer 1010209***)

Van de FAQ van RS (http://uk.rs-online.com/web/generalDisplay.html?id=raspberrypi&file=questions#Delivery)
Shipping betweenLast order number shipped*
26th Nov - 2nd December1010175000
3rd - 9th December1010184000
10th - 16th December1010211000
17th - 23rd December1010246000

Maar ik heb nog niks gehoord. In de bevestigingsmail stond dat ik een mail zou krijgen wanneer mijn bestelling de deur uitging. Maar tot nu toe heb ik geen mailtje en/of Pi gekregen.

Ik heb er maar een mailtje aan gewaagd, als ik vrijdag nog geen antwoord en/of Pi heb ga ik de order cancellen. Maar dat kan volgens de site ook twee weken duren. (werken die lui nog met papieren overschrijfformulieren?)

Ook leuk in het "Wij hebben uw mail ontvangen-mailtje":
We are currently answering all enquiries within three working days and sooner when possible.

[ Voor 19% gewijzigd door _Eend_ op 19-12-2012 21:41 . Reden: extra info ]

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:50
Hmm, ik heb zondag bij SOS besteld. Maandag verstuurd, maar nog niks ontvangen. Zullen het wel druk hebben bij de PostNL zo voor de kerstdagen. Of iemand anders heeft nu mijn Raspberry, zal me ook niks verbazen bij de PostNL...

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Snirpo schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:49:
Hmm, ik heb zondag bij SOS besteld. Maandag verstuurd, maar nog niks ontvangen. Zullen het wel druk hebben bij de PostNL zo voor de kerstdagen. Of iemand anders heeft nu mijn Raspberry, zal me ook niks verbazen bij de PostNL...
Geen Track&Trace code gekregen?

• Snirpo
  • Laatst online: 17-09 15:50
_Eend_ schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:40:
[...]

Geen Track&Trace code gekregen?
Nee, heb in bubbelenvelop gedaan. Had ik misschien beter niet kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Snirpo schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:58:
[...]

Nee, heb in bubbelenvelop gedaan. Had ik misschien beter niet kunnen doen.
Even bij de buren vragen, de postbode postbezorger levert pakketjes voor mij ook bij de buren af, en pakketjes voor de buren bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

Snirpo schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:49:
Die van mij is ook zondag besteld (of misschien maandag...) maar iig nog niet binnen. Te druk met kerst denk ik :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Kreeg vandaag eindelijk mijn Pi binnen.. 12-12-12 verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hier ook een pakje van de kerstman. Valt nog mee van RS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:47
Saturnus schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:43:
Hier ook een pakje van de kerstman. Valt nog mee van RS. :P
Hebben jullie wel een mail van rs gehad dat deze verstuurd is?
Mijne zou volgens het schema in de faq ook verzonden moeten zijn maar heb nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Geen e-mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

_Eend_ schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:36:
21 november bij RS een Pi besteld, levertijd volgens RS: binnen vier weken. Volgens de FAQ op hun site zou mijn order al verzonden moeten zijn. (Ik heb ordernummer 1010209***)

Van de FAQ van RS (http://uk.rs-online.com/web/generalDisplay.html?id=raspberrypi&file=questions#Delivery)
Shipping betweenLast order number shipped*
26th Nov - 2nd December1010175000
3rd - 9th December1010184000
10th - 16th December1010211000
17th - 23rd December1010246000

Maar ik heb nog niks gehoord. In de bevestigingsmail stond dat ik een mail zou krijgen wanneer mijn bestelling de deur uitging. Maar tot nu toe heb ik geen mailtje en/of Pi gekregen.

Ik heb er maar een mailtje aan gewaagd, als ik vrijdag nog geen antwoord en/of Pi heb ga ik de order cancellen. Maar dat kan volgens de site ook twee weken duren. (werken die lui nog met papieren overschrijfformulieren?)

Ook leuk in het "Wij hebben uw mail ontvangen-mailtje":

[...]
Ja, ik heb ook heel vriendelijk naar een status update gevraagd (zat zelf in de reeks 101020 ofzoiets)
Na drie dagen nog steeds geen reply... 't zal geen kerst cadootje meer worden vrees ik. Belachelijk hoe je via andere kanalen ze zo snel kan hebben tov RS :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Het prijsverschil zit hem daar in natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Saturnus schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:35:
Het prijsverschil zit hem daar in natuurlijk.
Farnell is welgeteld een euro duurder, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Een paar maanden terug was dat meer. De accessoires die ik nodig had maakten dat nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er net eentje besteld bij RS. Ben benieuwd wanneer ik hem in mijn brievenbus vind.
Dan nog iets: waar hebben jullie je case besteld? Ik had een mooie op het oog maar deze komt nogal duur uit met verzendingskosten er bij.

Het gaat hier om deze case:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81uxKVBjw8L._AA1500_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
24 oktober besteld bij RS, vandaag in de bus (ordernummer 1010198XXX). Besteld met case en UTP kabel. Ik kan dit topic eindelijk unfollowen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Bartske op 24-12-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 02:38:
Ik heb er net eentje besteld bij RS. Ben benieuwd wanneer ik hem in mijn brievenbus vind.
Dan nog iets: waar hebben jullie je case besteld? Ik had een mooie op het oog maar deze komt nogal duur uit met verzendingskosten er bij.

[afbeelding]
Waar komt deze case vandaan?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

RKD schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:57:
[...]

Die van mij is ook zondag besteld (of misschien maandag...) maar iig nog niet binnen. Te druk met kerst denk ik :)
Inmiddels is hij binnen gekomen :) Nu nog DTS stutter zien te fixen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 02:38:

[afbeelding]
Hhhmmmss erg mooie case! Ook ik wil graag weten waar je deze kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:06:
[...]

Hhhmmmss erg mooie case! Ook ik wil graag weten waar je deze kan vinden :)
Even gekeken bij de URL en blijkbaar komt die case van Amazon.com.

CY Raspberry Pi Case (Blackberry) by HungryPi.com
Permalink: http://amzn.com/B00ASJRMT0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De 24e een RPi besteld bij SOSsolutions, de B-versie. In eerste instantie om XBMC te draaien daar waar ik geen kabel heen wens te trekken.

SOSsolutions heeft zichzelf ook enige vrije tijd gegeven en levert niet eerder uit dan 7 januari, jammer. Ik heb daar vandaag (tja, waarom niet in 1 keer?) een witte behuizing besteld.

SD-kaartje heb ik elders besteld. Daarna moet ik los kunnen vermoed ik. Eerst nog in de woonkamer experimenteren met een netwerkkabel en daarna kijken of ik wifi aan de praat krijg op de RPi.

Verwijderd

De 21ste heb ik mijn RPi besteld bij SOSsolutions. De volgende dag werd hij bezorgd door TNT! Goede snelle service dus. Ik heb een compleet setje besteld voor RaspBMC inclusief SF-kaart, kabeltjes en case.

Ik had al een RPi besteld bij RS (24 november jl.), maar daar heb ik nooit meer iets van vernomen....TOT afgelopen maandag. Toen stond er ineens een bezorger voor mijn deur. Niet erg, wat de eerste gebruik ik als mediacenter en de tweede als studieproject.

Ik ben tevreden.

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 21:33
2 RPi besteld bij SOS solutions moet wel wachten toch 7 januari maar dat overleef ik wel.

update: Kreeg gister een mail binnen dat ze verzonden waren.

En inderdaad heb ze nu al binnen _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Scoro op 29-12-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertjj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Scoro schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:53:
2 RPi besteld bij SOS solutions moet wel wachten toch 7 januari maar dat overleef ik wel.

update: Kreeg gister een mail binnen dat ze verzonden waren.

En inderdaad heb ze nu al binnen _/-\o_
Serieus? Ik zag die melding ook, dus ik dacht ik wacht nog even met bestellen, dan ga ik ook maar even bestellen :9

robertbo.es

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:05
Ik heb er net een besteld bij SOS Solutions, ben benieuwd wanneer ik hem krijg :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clavat schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:58:
[...]

Waar komt deze case vandaan?
De case komt van Amazon en is nog in andere kleuren verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Aaargh, eerst leveren ze (RS Components) niet op tijd, je krijgt geen email (gelijk als bij velen...) bij verzending en dan krijg je nog een envelop zonder Raspberri Pi *graaaawwwl* *BOOS* :( wat ben ik in godsnaam met een USB adapter? 't Moest een R.Pi zijn |:( zucht
weer langer wachten

[ Voor 5% gewijzigd door Dakoina op 02-01-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
5-1-2013 een complete set besteld bij SOS.
Nu wachten op het pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Laatst online: 13:12
Gisteravond besteld op Farnell, nu wachten op verzending. Gaf gisteravond nog aan dat alles in stock was, nu staat er dat hij binnen 3 weken word verzonden. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
Na de kerst bij SOS besteld en dus pas gisteren verzonden, ik heb alleen nog niks binnen. Hoop dat hij morgen binnenkomt, en niet dat hij kwijt geraakt is met de post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Net een mailtje gekregen van SOS... hij gaat vanavond op de bus.

Er zijn volgens de medewerker nogal wat orders geplaatst de afgelopen tijd.

[ Voor 39% gewijzigd door B___MAN op 08-01-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-07 20:35
bjorntju schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:44:
Na de kerst bij SOS besteld en dus pas gisteren verzonden, ik heb alleen nog niks binnen. Hoop dat hij morgen binnenkomt, en niet dat hij kwijt geraakt is met de post :P
Mijn verzendbevestiging kwam op maandagavond. Het pakketje zou via TNT afgeleverd moeten worden (helaas geen track&trace), maar vooralsnog niks-noppes-nada. Anders wordt het toch eens bellen/mailen morgen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:57
Maandagavond bestelling geplaatst en meteen een mailtje van SOS dat de bestelling EN betaling geaccepteerd is. Sindsdien helaas niets meer vernomen.
Vanmorgen nog een mailtje gestuurd, maar ook daarop is nog geen reactie gekomen.

Maar een klein uurtje geleden een verzendbevestiging gekregen. Ik neem aan dat ik 'm morgen kan verwachten!
Het zal toch druk geweest zijn zoals hierboven al vermeld.

[ Voor 27% gewijzigd door MDXTweaker op 09-01-2013 21:53 . Reden: reactie ontvangen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Laatst online: 13:12
Muncher schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:45:
Gisteravond besteld op Farnell, nu wachten op verzending. Gaf gisteravond nog aan dat alles in stock was, nu staat er dat hij binnen 3 weken word verzonden. Ben benieuwd.
Vanochtend mail ontvangen dat de Raspberry verzonden is. Nu afwachten wanneer hij daadwerkelijk binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
Vandaag de Pi binnen gekregen van SOS, dan was de mijne toch gisteren pas verzonden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Collega van mij had gisteren besteld bij RS en vandaag was het spul al binnen.
Da's wat anders dan de 15+ week levertijd bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:05
Xcalibur schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:00:
Ik heb er net een besteld bij SOS Solutions, ben benieuwd wanneer ik hem krijg :)
Ik heb hem vandaag ontvangen. :)
Ze waren dicht en gingen 7 januari weer open (zoals voor aanschaf vermeld). Maandagavond de verzendbevestiging gehad en vandaag lag hij in de brievenbus.

Ik heb hem met de zwarte case besteld, en ik kreeg hem al netjes in de case ingebouwd :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Rs components, november besteld, vorige week levering gekregen met verkeerde contents, ze sturen toch nog de Raspberri Pi af, seals allemaal broken. Resultaat: geen werkende raspberry pi. Alles gaat terug naar RS components. Ik ben het beu. Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
En binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Dakoina schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:24:
Rs components, november besteld, vorige week levering gekregen met verkeerde contents, ze sturen toch nog de Raspberri Pi af, seals allemaal broken. Resultaat: geen werkende raspberry pi. Alles gaat terug naar RS components. Ik ben het beu. Pff.
Ok, het werkt wel. Ik heb het nog een kans gegeven (hier werkte het eerst niet), ik heb het aan de praat gekregen mijn rpi. Het gaat niet terug :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Ik heb 6 januari de Raspberry Pi bij SOS solutions besteld en deze is 7 januari verstuurd. Helaas kreeg postbode de dikke envelop niet bij ons door de brievenbus dus gisteren pakketje in ontvangst genomen.

Alles ziet er goed uit, snelle service dus daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Laatst online: 13:53
Ik heb begin januari besteld bij RS, 10 januari kreeg ik een mail dat hij verzonden zou zijn.

Hoelang duurt een gemiddelde levering vanuit de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
prekz schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:59:
Ik heb begin januari besteld bij RS, 10 januari kreeg ik een mail dat hij verzonden zou zijn.

Hoelang duurt een gemiddelde levering vanuit de UK?
wil je weten hoe lang "een gemiddelde levering uit de UK" duurt, of wil je weten hoe lang het gemiddeld duurt voordat je een RPi van RS binnen krijgt?
Daar zit nogal eens een paar maanden verschil in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Ik wil weten hoelang een levering vanuit de UK duurt.

Van RS heb ik namelijk al een mail gehad dat hij verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij mij duurde het ruim een week maar ze verstuurden dan ook op 31 december (na bestelling op 28 december laat in de avond). De 7e kon ik mijn RPi in ontvangst nemen (zat ook nog een weekend tussen).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Ga uit van 2 a 3 werkdagen.
Geen idee wat mijn collega gekozen heeft, maar die had het (vorige week) maandag tegen 17h besteld, woensdag binnen.
Mijn bestelling duurde zo'n kleine 4 maand. :(
Beide bij RS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Dan wacht ik nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 19:33
RS stuurde mij een mail dat hij de 11e was verstuurd. Tot heden nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Djarune schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:30:
RS stuurde mij een mail dat hij de 11e was verstuurd. Tot heden nog niet binnen.
Strikt genomen is het vandaag pas de 3e werkdag sinds de 11e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Aangezien wij hier eerder zijn vernoemd wou ik even e.e.a. duidelijk maken.

minifo is de officiele Raspberry Pi reseller voor België (wij zijn echter gevestigd in Nederland), zie http://farnell.com/raspbe...er/approved-retailers.php, het voordeel voor u is dat wij, niet zoals vele andere webshops, een ruime voorraad Raspberry Pi's hebben, en de geadviseerde verkoopprijs hanteren.

Daarnaast sturen wij onze pakketjes met DHL Express, waardoor wij een levertijd van 1/2 dagen kunnen garanderen.

Als er iets is wat wij moeten verbeteren, aan onze website, verzendmethode, of wat je maar binnenschiet, dan hoor ik dat graag.

Veel plezier met de Pi's allemaal O+

Koen Schmeets - minifo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:40

Priet

To boldly do what no one has..

Op 7 januari bij RS besteld, vandaag binnen :)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Laatst online: 17-09 19:33
Op 3 januari bij RS besteld. 11e een mail gehad dat ie was verzonden. Heb hem vandaag binnen in een mooi roze doosje

[ Voor 23% gewijzigd door Djarune op 18-01-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21

B2

wa' seggie?

Afgelopen week ook een Pi bij SOS Solutions besteld, na 1 dag had ik de bestelling al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:14
Gister bij Kiwi Electronics in Den Haag (bij bedrijventerrein Forepark, langs A4) even een Raspberry Pi 512MB + behuizing en micro-sdcard adapter gehaald, op afspraak.

45eur/52eur inclusief behuizing, misschien niet de goedkoopste, maar wel op voorraad, en goede service! (y)
http://www.kiwi-electronics.nl/raspberry-pi-512mb

Als je niet lang op je Raspberry wilt hoeven wachten zeker een aanrader.

[ Voor 8% gewijzigd door mvkdev op 20-01-2013 16:07 . Reden: linkje + 'op afspraak' toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Gisteravond besteld bij SOS, vandaag verstuurd.. morgen kadootje in de post als de postbode door de sneeuw heen kan komen :9
Wordt een fijn XBMC spelertje in de huiskamer!

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

Ook hier: begin van de middag besteld bij SOS (pakket incl behuizing, kaart, etc) en vanavond al een mail dat hij verzonden is. :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbouman
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-08 18:28
Gisterenavond ook één besteld bij SOS. Vanmiddag kreeg hij de status verzonden, zal er morgen wel zijn hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:21
Vorige week maandag de RPi besteld bij RS Components.
Ze geven aan dat er +-1 week levertijd op zit. Ben benieuwd of ik hem deze week mag ontvangen, of dat het ook maanden gaat duren :S.
Hoop het niet, wil graag snel aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Laatst online: 17-09 12:54
Afgelopen zaterdag besteld bij SOS Solutions en gisteren binnen! Inclusief raspbmc op een 4GB SD card. Installatie liep vlekkeloos, doch merk dat het CPU gebruik van xbmc wel hoog is. Klooien met dirtyregions in een advancedsettings.xml geven helaas geen positiief effect :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Nu online

Garyu

WW

Ben benieuwd, heb afgelopen vrijdag een Pi besteld bij SOS Solutions. Binnen een half uur een antwoord met de vraag of ie echt naar Oostenrijk moest worden opgestuurd, ja dus, ben benieuwd wanneer hij binnenkomt :).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:29

yay

31-12-2012 Heb ik 3 maal een PI besteld bij Farnell. Nu net bevestiging dat ze verstuurd zijn: Dus de beloofde drie weken levertijd maken ze wel ongeveer waar. :-)

[ Voor 3% gewijzigd door yay op 23-01-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:39
eltweako schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:51:
Vorige week maandag de RPi besteld bij RS Components.
Ze geven aan dat er +-1 week levertijd op zit. Ben benieuwd of ik hem deze week mag ontvangen, of dat het ook maanden gaat duren :S.
Hoop het niet, wil graag snel aan de slag.
Heb m ook vorige week dinsdag besteld, maar ondertussen staat er al:

Despatch expected in 2 week(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Foxpat schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:59:
[...]

Heb m ook vorige week dinsdag besteld, maar ondertussen staat er al:

Despatch expected in 2 week(s)
He... dat is fraai :| zijn ze daar door de frambozen heen of zo?
Naja, we wachten maar geduldig af. Niet dat ik volgende week spontaan een envelop van RS in de bus ontvang en er dan alleen een oplader ofzo in heb zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

noobvraag:

Ik wil ook een RPi aanschaffen..nu zie ik bij SOS dat ze deze aanbieden incl XBMC op een 4GB/ 8GB of 16GB sd-kaartje.. Is een 4GB kaartje genoeg? of voor de 16GB gaan? (geen idee hoe groot bepaalde apps zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Ik heb tot dusverre (inclusief wat addons die ik draai) geen probleem met een 4GB kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Hoi allemaal,

Meestal lees ik alleen de topics, ditmaal even een post over mijn ervaringen:

- 17 Oktober 2012: besteld, bij RS Components
- 11 December 2012: verzonden
- 7 Januari 2013: nog niets binnen, gemaild naar RS Components
- 10 Januari 2013: reactie terug, onderzoek wordt gestart, 10 werkdagen tijd
- 24 Januari 2013 (vandaag): teruggemaild, gevraagd naar statusupdate.

Ik heb er geen vertrouwen in dat het goed gaat komen bij RS Components.

Heb daarom zojuist bij SoS-Solutions een 2e RPi besteld, als het goed is dit weekend binnen :)

Ik ga met de GPIO knutselen, led-controller maken etc. dus de kans is aanwezig dat ik de RPi doorbrand. Die vertraagde RPi gebruik ik wel als spare :)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Verwijderd, reeds beantwoord

[ Voor 92% gewijzigd door DeathTrail op 24-01-2013 10:36 . Reden: Verwijderd, reeds beantwoord ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
eltweako schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:18:
[...]

He... dat is fraai :| zijn ze daar door de frambozen heen of zo?
Naja, we wachten maar geduldig af. Niet dat ik volgende week spontaan een envelop van RS in de bus ontvang en er dan alleen een oplader ofzo in heb zitten...
Heb hem zojuist binnengekregen. 15e besteld, 24e binnen. Toch niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Laatst online: 17-09 12:54
ind0mi schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:00:
noobvraag:

Ik wil ook een RPi aanschaffen..nu zie ik bij SOS dat ze deze aanbieden incl XBMC op een 4GB/ 8GB of 16GB sd-kaartje.. Is een 4GB kaartje genoeg? of voor de 16GB gaan? (geen idee hoe groot bepaalde apps zijn)
Ik heb dezelfde setup en 4GB is m.i. genoeg. Tenzij je je filmcollectie erop wil zetten natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Foxpat schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:37:
[...]

Heb hem zojuist binnengekregen. 15e besteld, 24e binnen. Toch niet verkeerd.
Ben benieuwd of er straks een briefje in de brievenbus ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
eltweako schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:05:
[...]

Ben benieuwd of er straks een briefje in de brievenbus ligt.
Bij mij (Raspberry + case + oplader) kwam hij gewoon door de brievenbus. Vraag me niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Foxpat schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:16:
[...]

Bij mij (Raspberry + case + oplader) kwam hij gewoon door de brievenbus. Vraag me niet hoe.
Groter dan normale brievenbus? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste

Let op:
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]