Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
robinVerdegaal schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:03:

Zou dat een gevolg kunnen zijn van zoeken naar 3G verbinding? Normaal gesproken krijgt WiFi de voorkeur dus zou dat de telefoon de hele dag thuis geen moeite moeten kosten. Wanneer het scherm uit gaat wordt WiFi echter ook gecancelled en moet de Lumia voor de dataverbinding weer een 3G signaal vinden.
Lumia standby = Wi Fi off. Dus automatisch blijven syncen e.d. via 3g

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Ik heb een vraag over deze update, aangezien ik me afvraag of ik de enige ben met een "agenda" probleem.
Op XDA-developers kan ik er niets over vinden, via Google ook niet en hier in de verschillende topics zie ik er ook niets over.

Het probleem wat ik heb is als volgt:
Sinds deze update werken de herinneringen voor mijn agenda afspraken niet meer. Ongeacht of ik nu een afspraak maak voor mijn Live agenda of voor Gmail. Veel mensen zouden dat niet erg vinden, maar ik vind het juist wel handig.
Heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand wat ik hier aan kan doen? (behalve een andere telefoon kopen dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Mr.Zebra schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:17:
Ik heb een vraag over deze update, aangezien ik me afvraag of ik de enige ben met een "agenda" probleem.
Op XDA-developers kan ik er niets over vinden, via Google ook niet en hier in de verschillende topics zie ik er ook niets over.

Het probleem wat ik heb is als volgt:
Sinds deze update werken de herinneringen voor mijn agenda afspraken niet meer. Ongeacht of ik nu een afspraak maak voor mijn Live agenda of voor Gmail. Veel mensen zouden dat niet erg vinden, maar ik vind het juist wel handig.
Heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand wat ik hier aan kan doen? (behalve een andere telefoon kopen dan :P)
open een agenda item en kijk of er een tijd staat (15 minutes is standaard) bij reminder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Dat was het eerste wat ik zelf controleerde, die standaard tijd staat er gewoon in. Heb heb ook op andere tijden ingesteld, maar dat hielp helaas niets (ik dacht: wie weet moet ik hem nu expliciet aanzetten, maar dat is het dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ik heb geen enkel probleem. heb je al geprobeerd je agenda´s opnieuw toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nokia Lumia 800 1750.805.8773.12140 Tango update coming soon
This update does indeed enabled internet sharing and also include the new camera settings that have been missing from the previous updates (panorama, smart group shot etc..).

[ Voor 35% gewijzigd door hjs op 08-05-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Even vergelijking. Ik speel een 30min wordament en mijn batterij is half leeg. Hoeveel gaat er bij jullie af?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 09:26
Snippertje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:58:
Even vergelijking. Ik speel een 30min wordament en mijn batterij is half leeg. Hoeveel gaat er bij jullie af?
Had na 1 uur wordament nog 2 uur batterij over.
10 minuten later gestopt en had ineens 16 uur over, vreet dus stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:01
Ik heb m'n buik vol van die definitie van "soon"... dat hoorde ik 6 maand geleden ook al (thetering ging toen ook "soon" beschikbaar zijn, en twee maand geleden was het wederom "soon") :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
thetering is zo'n onzin he.

jouw reactie ook, dus doe dat maar niet meer

[ Voor 52% gewijzigd door PaT op 10-05-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:45:
[...]

Ik heb m'n buik vol van die definitie van "soon"... dat hoorde ik 6 maand geleden ook al (thetering ging toen ook "soon" beschikbaar zijn, en twee maand geleden was het wederom "soon") :(
Uiteraard is het niet leuk, maar nu hebben we wel plaatjes van de update inclusief Internet Sharing.
Dat was bij de vorige "soons" niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 10:03
Heeft iemand de update die het "geluid even op z'n hardst als je gebeld wordt" probleem oplost al ontvangen? Ik begreep dat er wat Vodafone gebruikers waren die hem al kregen, maar what about the rest of us?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
orillion schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 07:42:
Heeft iemand de update die het "geluid even op z'n hardst als je gebeld wordt" probleem oplost al ontvangen? Ik begreep dat er wat Vodafone gebruikers waren die hem al kregen, maar what about the rest of us?
ik heb nog maar 1 bug, en dat is dat als ik mijn internet radio op volume 1/30 tot 10/30 zet, hij oorverdovend is.. vanaf 11/30 is het normaal en loopt het geluidsniveau redelijk linear op tot 30/30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe firmware inclusief internet sharing schijnt sinds vandaag op navifirm te staan net als de ROM voor de Lumia 900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 11:07
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 03:27:
Vraagje aan de mensen die meer dan 24 uur doen over één lading. Welke instellingen hebben jullie?

E / 3G
Wi-Fi AAN / Wi-Fi UIT
Bluetooth AAN / Bluetooth UIT
Welke achtergrondapps staan aan? (Instellingen -> veeg rechts naar 'toepassingen' -> achtergrondtaken)

Ik heb namelijk alles uit, behalve 3G, en mijn toestel gaat zo'n 18 uur mee. Ik lees verhalen van rond de 30 uur, maar ik lees helaas er niet bij of 3G nou wel of niet aan staat bij hen.
Vóór deze update deed ik gemiddeld 20 uur met mijn Lumia, na de update (draait nu een dikke maand schat ik) gemiddeld 30 uur.

Ik verstuur gemiddeld 20 mailtjes, 10 sms'jes sturen en 10 ontvangen, en bel 1 á 2 uur per dag. Dit alles met 3G en WiFi aan, en BT uit,. En dan ben ik 80% á 90% van de tijd ingelogd op één wifi netwerk. Verder gebruik ik vnl. FB, buienradar, 9292, en veel IE. En dan ben ik voornamelijk thuis en op mijn werk. En gebruik ik Telfort.

Als ik 3G, BT en WiFI uitzet en een paar mails, 10 sms'jes en een kwartiertje bel per dag haal ik met gemak 2 á 3 dagen, soms zelfs 4. Ook al ben ik een paar dagen op lokatie in NL. Dan gebruik ik verder helemaal geen apps.

Hoe langer ik dit topic volg, hoe vreemder ik de verschillen vind tussen ervaringen van mensen. Ik begin zo langzaam aan het vermoeden te krijgen dat het bepaalde apps zijn die je mobiel leegslurpen i.c.m. het mobiele netwerk waar je op zit, en hoeveel tijd je ingelogd bent op een wifi-netwerk.

Ik zal mijn T-Mobile sim eens een weekje in mijn Lumia steken, standaard zit daar een Telfort sim in.Het zou me niets verbazen dat dat verschil gaat maken. Daarna zal ik eens WhatsApp erop zetten voor een weekje, en kijken wat voor verschil dat maakt. Volgens mij is WhatsApp de ganse dag bezig alle data waar die bij kan naar servers te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
LB Back schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:26:
[...]
Vóór deze update deed ik gemiddeld 20 uur met mijn Lumia, na de update (draait nu een dikke maand schat ik) gemiddeld 30 uur.

Ik verstuur gemiddeld 20 mailtjes, 10 sms'jes sturen en 10 ontvangen, en bel 1 á 2 uur per dag. Dit alles met 3G en WiFi aan, en BT uit,. En dan ben ik 80% á 90% van de tijd ingelogd op één wifi netwerk. Verder gebruik ik vnl. FB, buienradar, 9292, en veel IE. En dan ben ik voornamelijk thuis en op mijn werk. En gebruik ik Telfort.

Als ik 3G, BT en WiFI uitzet en een paar mails, 10 sms'jes en een kwartiertje bel per dag haal ik met gemak 2 á 3 dagen, soms zelfs 4. Ook al ben ik een paar dagen op lokatie in NL. Dan gebruik ik verder helemaal geen apps.

Hoe langer ik dit topic volg, hoe vreemder ik de verschillen vind tussen ervaringen van mensen. Ik begin zo langzaam aan het vermoeden te krijgen dat het bepaalde apps zijn die je mobiel leegslurpen i.c.m. het mobiele netwerk waar je op zit, en hoeveel tijd je ingelogd bent op een wifi-netwerk.

Ik zal mijn T-Mobile sim eens een weekje in mijn Lumia steken, standaard zit daar een Telfort sim in.Het zou me niets verbazen dat dat verschil gaat maken. Daarna zal ik eens WhatsApp erop zetten voor een weekje, en kijken wat voor verschil dat maakt. Volgens mij is WhatsApp de ganse dag bezig alle data waar die bij kan naar servers te pompen.
whatsapp gebruikt alleen stroom als de app is gestart, zodra je op de startknop drukt verbruikt de app niets meer. Dus dat hoef je niet te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:19:
De nieuwe firmware inclusief internet sharing schijnt sinds vandaag op navifirm te staan
Bedoel je daarmee dat de Tango update eigenlijk finaal is ?

En is Tango dan niets meer dan een camera aanpassing en thethering... dacht dat het eigenlijk een Microsoft update was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 10:03
looyenss schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:11:
[...]

ik heb nog maar 1 bug, en dat is dat als ik mijn internet radio op volume 1/30 tot 10/30 zet, hij oorverdovend is.. vanaf 11/30 is het normaal en loopt het geluidsniveau redelijk linear op tot 30/30
Ja, dat probleem bedoel ik. Daar is een fix voor, die voor sommige Vodafone (?) gebruikers al beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Ik heb die bug nog steeds. en ik heb de nieuwe update ;-) hij doet het overigens alleen bij me internet radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:11:
[...]

Bedoel je daarmee dat de Tango update eigenlijk finaal is ?

En is Tango dan niets meer dan een camera aanpassing en thethering... dacht dat het eigenlijk een Microsoft update was ?
Ja, Nee, Ja. Specifieke info kan je zelf ook zo vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Na wat zoekwerk moet ik zeggen dat Tango een stevige teleurstelling is... geen enkele toegevoegde waarde wat mij betreft (thethering is geen onderdeel van Tango), en ik begrijp al helemaal niet dat Microsoft hier "hard heeft aan moeten werken".

Het is tijd dat Microsoft wakker wordt... en eens echt naar de lijst met suggesties gaat kijken. Als dit het tempo van innovatie is staan we binnen 5 jaar nog niets eens waar Symbian 5 jaar geleden al stond (en dan vergeet ik even de GUI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Tja, heeft vast met WP8 te maken. Misschien ook wel een stille hint dat wij deze ook gewoon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:11:
Na wat zoekwerk moet ik zeggen dat Tango...
LOL, dit wisten we toch allang. Het is slechts een minor update.
Internet Sharing had je kunnen weten dat dit niets met Tango te maken heeft.
Jammer dat je teleurgesteld bent, maar voor niemand hier een verrassing ;)

Als verzachtende omstandigheid zal ik je vertellen dat Nokia met BT FTP bezig.
Voor de die hard symbianers die niet zonder BTtransfer kunnen om wat voor reden dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:19:
[...]

LOL, dit wisten we toch allang. Het is slechts een minor update.
Internet Sharing had je kunnen weten dat dit niets met Tango te maken heeft.
Jammer dat je teleurgesteld bent, maar voor niemand hier een verrassing ;)

Als verzachtende omstandigheid zal ik je vertellen dat Nokia met BT FTP bezig.
Voor de die hard symbianers die niet zonder BTtransfer kunnen om wat voor reden dan ook.
De update is met name bedoeld om de hardware zoals de Lumia 610 te ondersteunen (chipset) en daardoor voor onder andere meer dan 22 nieuwe markets aanwezig te kunnen zijn (zoals China) dat noem ik niet echt minor :) (1 van de toevoegingen is bv een sociaal network in China aan de people hub)
voor ons in NL zul je er bijna niets van merken inderdaad. (op wat MMS dingen na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Ze mogen nu ook eens keer (auto) profielen toevoegen en logboek.

Dat laatste is Nokia wel mee bezig te ontwikkelen voor WP. Blijf het raar vinden dat je niet even simpel met 1 toets je telelefoon niet op stil kan zetten? Het is beltoon of trillen of beiden. Je kunt hem wel op stil zetten maar dan moet je naar instellen, beltonen etc etc..

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cruzer schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:49:
Ze mogen nu ook eens keer (auto) profielen toevoegen en logboek.

Dat laatste is Nokia wel mee bezig te ontwikkelen voor WP. Blijf het raar vinden dat je niet even simpel met 1 toets je telelefoon niet op stil kan zetten? Het is beltoon of trillen of beiden. Je kunt hem wel op stil zetten maar dan moet je naar instellen, beltonen etc etc..
Of als je trillen standaard al uit hebt staan, dan is het maar 1 toets om 'm op helemaal stil te zetten.
Afijn, 2 toetsen: druk op een volumetoets en druk op belletje icoon op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Of als je trillen standaard al uit hebt staan, dan is het maar 1 toets om 'm op helemaal stil te zetten.
Afijn, 2 toetsen: druk op een volumetoets en druk op belletje icoon op het scherm.
Ja dat klopt, maar trillen heb ik standaard aan. Het zou fijner zijn als je hem gelijk op stil kan zetten via Volumetoets ook al staat trillen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Is er al iets bekend wanner voice command ook in NL gaat werken, in de komende tango update? Ik ben van plan om de WH-920 te kopen maar dan zou het wel handig zijn als voice diaing werkt?

[ Voor 8% gewijzigd door Cruzer op 13-05-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om de nieuwe Tango update uit te voeren? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Die is er toch nog helemaal niet?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
In China wel. Lijkt me alleen niet zo handig om die te gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door Ru__ op 17-05-2012 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammie72
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 08:18
PaT schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:01:
Die is er toch nog helemaal niet?
Ik heb hem erop zitten, was te nieuwsgierig door de tethering functie. Ik gebruik mijn BB playbook nu eindelijk buiten de deur en het werkt perfect. Niet dat tethering zo nieuw is ...maar voor mij als Lumia bezitter dus wel.
Ik heb gewoon de Engelse taal erop zitten en dat is geen probleem, schijnt dat je met de cab sender ook de NL taal kan overgooien maar echt behoefte heb ik daar niet aan. Facebook mis ik ook niet (zit er niet in) maar de BB PPlaybook compenseert dat verhaal weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sammie72 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:29:
[...]

Ik heb hem erop zitten, was te nieuwsgierig door de tethering functie. Ik gebruik mijn BB playbook nu eindelijk buiten de deur en het werkt perfect. Niet dat tethering zo nieuw is ...maar voor mij als Lumia bezitter dus wel.
Ik heb gewoon de Engelse taal erop zitten en dat is geen probleem, schijnt dat je met de cab sender ook de NL taal kan overgooien maar echt behoefte heb ik daar niet aan. Facebook mis ik ook niet (zit er niet in) maar de BB PPlaybook compenseert dat verhaal weer :)
Een betere bevestiging dat Internet Sharing/tethering in deze ROM zit en goed werkt kunnen we niet krijgen. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nou, laat maar snel komen dan! Tethering kan ik soms best goed gebruiken!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ondertussen heb ik m'n Lumia 800 zo'n goeie 7 maand en zijn de features die er op dag één hadden moeten zijn nog steeds niet... is dit de "service" waar Nokia altijd over praat :( Weet iemand wanneer dit beschikbaar gaat zijn in Nederland/Belgie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
r2504 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:21:
Ondertussen heb ik m'n Lumia 800 zo'n goeie 7 maand en zijn de features die er op dag één hadden moeten zijn nog steeds niet... is dit de "service" waar Nokia altijd over praat :( Weet iemand wanneer dit beschikbaar gaat zijn in Nederland/Belgie ?
Heb je het dan over teathering of ook over andere features? Persoonlijk mis ik het niet zo en zit ik meer op een camera update te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Iets mee info over wat je mist zou handig zijn inderdaad.

Ook ik moet zeggen dat ik bij mijn vorige toestel (Nokia 5800) dit best veel gebruikte, maar bij de Lumia kan ik bijna alles ook via het toestel zelf doen. Er zijn maar weinig websites waar ik echt een computer voor nodig heb. Daarnaast weet ik niet of ik dat met mijn huidige data-abbonement wel zou willen. (500Mb/maand) :X

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik heb het inderdaad over thethering (de nood is er zelden, de frustratie dat je het dan niet hebt des te groter) en een camera update (als ik vergelijk met vrienden met een Galaxy SII maak ik me ronduit belachelijk) welke volgens mij ook al lang belooft is. De batterij updates zijn er ondertussen wel, maar ook dat heeft haast 6 maanden moeten duren (trouwens ik zie nog steeds niet meer dan 23u als hij net van de lader komt).

En ondertussen blijft het doodstil... behalve een vaag statement over juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

mn batterijtijd is steeds waardelozer aan het worden.

Trek m om 8 uur van de lader. Heb wifi en 3g aan. Bel 10 minuutjes, luister een uurtje muzie, check ff 9292ov en haal push mn mailbox op + 2 mailboxen om het uur. Om 3 uur smiddags: op is de pop.

een schamele 7 uur en het feest is over. Wacht nog ff de tango update af, als er dan geen verbetering in zit gaat mn lumia retour naar nokia, ben er nu wel aardig klaar mee ondanks dat ik t een superfijn toestel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Draai je toevallig de geïntegreerde facebook optie? Ik haalde ook maar 7-8 uur, toen ik mijn facebook account er af gooide (niet de app variant, die werkt prima) vloog de accuduur van 7-8 uur naar de 40 uur! Zette ik weer een facebook account er op, zakte hij weer naar 7-8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Narathan schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:15:
Draai je toevallig de geïntegreerde facebook optie? Ik haalde ook maar 7-8 uur, toen ik mijn facebook account er af gooide (niet de app variant, die werkt prima) vloog de accuduur van 7-8 uur naar de 40 uur! Zette ik weer een facebook account er op, zakte hij weer naar 7-8.
Heb je dan wel of niet een twitter account gekoppeld :?
Maar intressant, ik heb als test ook eens mijn fb account verwijderd in instellingen > e-mail & accounts

[ Voor 10% gewijzigd door hjs op 05-06-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
hjs schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:03:
[...]

Heb je dan wel of niet een twitter account gekoppeld :?
Maar intressant, ik heb als test ook eens mijn fb account verwijderd in instellingen > e-mail & accounts
ben benieuwd wat het effect zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:05
Trestry schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:57:
Voor de mensen die niet kunnen wachten op de 12072 update is hier het linkje naar de cab, die je met de alom bekende cabsender op je Lumia kunt installeren

http://download.windowsup...53d984fcb96e119de2ccd.cab
Bij het installeren van de update, is er dan nog wel de NL taal en alles beschikbaar?
Sorry, heb mn Lumia 800 vandaag pas :)

Edit:

Never mind... Lezen is ook een vak:

You should find that your phone updated without any loss of data at all and that it is still the correct regional version. I do not believe that this procedure voids the warranty, but I cannot guarantee that. No carrier branded is added or removed by using this update.

[ Voor 23% gewijzigd door CarJunkyXL op 05-06-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Narathan schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:15:
op het niet meer hebben van contactfoto's in de lijst geen enkel verschil.. en twitter doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theohelmus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 09:52
Het uitzetten van de build-inn facebook account scheelt idd. Vanochtend om 0900 van de lader en nu nog 70%. Wel redelijk rustig dagje wb internet. Doe al standaard mijn wifi uit buitenshuis, en verder geen online apps draaiende. Maar lijkt dus idd te schelen. Draai nu de facebook app die ik van internet heb gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door theohelmus op 05-06-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Bedoelen jullie daarmee het uitzetten van de Facebook account in het instellingen menu? Ik vind het namelijk wel makkelijk het telefoonboek daarvan te blijven gebruiken.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 14:40
kan je de sync van facebook uitschakelen maar dat de contacten er enkel in blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
r2504 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:21:
Zielig, zielig, zielig... 2 maand verder sinds Tango verscheen in China en hier blijft het doodstil 8)7

Straks hebben we WP 8 nog sneller... alhoewel, geruchten doe weeral vermoeden dat die niet voor de Lumia 800 zou uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt 1 maand...
En of je nou het woord zielig moet gebruiken, lijkt me niet. Dat staat zo kinderachtig.

Het wordt wel hoog tijd dat Nokia eens met tethering/internet sharing komt voor de Lumia 800.
Dat is bij release beloofd en is er nog steeds niet voor de Lumia 800.
De 710 en 900 hebben wel al tethering/internet sharing en zijn later uitgebracht als de Lumia 800!
Hopelijk leest Nokia NL/BE mee en krijgen we snel een update over de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:31:
Hopelijk leest Nokia NL/BE mee en krijgen we snel een update over de update.
Dit mag meteen naar de 'corner of hope' zoals ze dat in Agile termen zeggen :)
Ik ben zwaar teleurgesteld in de beloften van (vele) telefoonfabrikanten. Het lijkt erop de de meest betrouwbare bronnen Tweakers of XDA zijn. Ik ga maar daarom niet meer uit van marketingberichten en blijf regelmatig forums doorspitten naar nieuwe updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
De tango update via cabsender moet toch binnenkort wel komen, hoop ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
Ik zit eigenlijk vooral op een goede update van Nokia Drive (3.0) te wachten. Ik mis vooral de mogelijkheid om snelwegen te vermijden zodat ik Nokia Drive ook op de motor/fiets kan gebruiken. De symbian versie heeft dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Mijn toestel synchroniseerd al een tijd niet meer als ik hem op de laptop aansluit. Zune blijft zeggen dat er geen verbinding is en ik de telefoon moet herstarten. Dit helpt niks. Is hier er een oplossing voor? Heeft dit soms ook te maken met dat de telefoon traag reageert op het aansluiten aan de oplader sinds de laatste update?

Alvast bedankt.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
En of je nou het woord zielig moet gebruiken, lijkt me niet. Dat staat zo kinderachtig.
De manier waarop fabrikanten en providers omgaan met hun klanten is vaak niet anders te noemen dan "kinderachtig" (en ondertussen hebben ze hun mond vol van service :O ).

November 2011 heb ik m'n Lumia 800 gekocht met de belofte dat het er zou inzitten... ik zie dus niet in waarom in nog respect voor Nokia zou moeten hebben als ze dat niet voor mij als klant hebben ! Voor een bedrijf dat zich nog moet waarmaken in de Windows Phone markt moet je wel echt lef hebben om zo met je early adopters om te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kunnen we de 20e tango op de Nokia update servers verwachten denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
r0el schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:32:
Kunnen we de 20e tango op de Nokia update servers verwachten denken jullie?
Laten we het hopen dat hij vandaag komt :+
Heb het wel ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Laten we het hopen dat hij vandaag komt :+
Heb het wel ergens gelezen.
Blijkbaar is dat enkel voor de 710... http://www.phonearena.com...-710-on-June-20th_id31378

Van de 800 kan ik niet meteen iets vinden...

[ Voor 50% gewijzigd door r2504 op 20-06-2012 12:04 . Reden: Nokia 710 comment ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
r2504 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:00:
[...]

Blijkbaar is dat enkel voor de 710... http://www.phonearena.com...-710-on-June-20th_id31378

Van de 800 kan ik niet meteen iets vinden...
wp7.nl meld het net, althans het change-log. De uitrol begint dus wel in enkele landen.

http://www.wp7.nl/15232/windows-phone-refresh-tango/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Geen WP8 voor de Lumia.... voor geen enkele van de huidge WP-phones.
Teleurstellend wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Batsu schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:50:
Geen WP8 voor de Lumia.... voor geen enkele van de huidge WP-phones.
Teleurstellend wel
bron? want ik heb anders gelezen...
*zoekt bron voor zichzelf*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
Wel de relevante features van wp8 maar dat noemt dus wp 7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van: http://conversations.noki...e-your-lumia-even-better/

Software update for Lumia 800 and 710

As if new apps and new games titles were not enough, a new software update for the Nokia Lumia 800 and the Nokia Lumia 710 is also being released globally from June 27th in a phased update through Zune. This update will be required to take advantage of many of the new apps above.

This latest version of the Lumia software brings three long-awaited experiences to your Lumia 710 or 800: the introduction of Internet sharing, Flip-to-Silence and media streaming from your phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

ein - de - lijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Nu nog een phased update van dik twee maanden en Windows Phone 8 is er nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houbie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:54
-- edit: was al gepost hierboven

[ Voor 97% gewijzigd door Houbie op 21-06-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:04:
Nu nog een phased update van dik twee maanden en Windows Phone 8 is er nog sneller.
Clint Eastwood: Nag, nag, nag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
E-plus in Duitsland schijnt de update tango voor de 800 al aan te bieden volgens enkele Blogs.. Is daar een .cabje uit te halen voor weer een handmatige update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
r0el schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:20:
E-plus in Duitsland schijnt de update tango voor de 800 al aan te bieden volgens enkele Blogs.. Is daar een .cabje uit te halen voor weer een handmatige update?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Niet online
Zover ik heb begrepen biedt E-Plus (of welke andere provider dan ook) helemaal niets aan. Providers testen de update op het eigen netwerk en geven de update vrij wanneer de resultaten positief zijn. Het daarna altijd nog Microsoft die de update uitrolt via Zune. Ik heb nog nergens gezien dat Microsoft de update al aan het pushen is (geen screenshots van het updateproces enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 23:08
De update komt er spoedig aan zie m'n bericht in het Lumia 800 topic: Wietsee. in "[WP7] Ervaringen met de Nokia Lumia 800 - Deel 2".

Daarnaast zie ik op XDA een Chinese versie van de "Refresh" update staan. Deze raad ik je echter niet aan.
De laatste update via officiële wegen is de 12072 update, die tot nu toe alleen Vodafone toestellen hebben ontvangen (deze is overigens ook via CAB te installeren, zie XDA.

Bij de aankomende "Refresh" update zal ook de 12072 update inbegrepen zitten, hierdoor is de volume bug definitief van de baan :).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Wietsee. schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:06:
[...]

De update komt er spoedig aan zie m'n bericht in het Lumia 800 topic: Wietsee. in "[WP7] Ervaringen met de Nokia Lumia 800 - Deel 2".

Daarnaast zie ik op XDA een Chinese versie van de "Refresh" update staan. Deze raad ik je echter niet aan.
De laatste update via officiële wegen is de 12072 update, die tot nu toe alleen Vodafone toestellen hebben ontvangen (deze is overigens ook via CAB te installeren, zie XDA.

Bij de aankomende "Refresh" update zal ook de 12072 update inbegrepen zitten, hierdoor is de volume bug definitief van de baan :).
12072 is al beschikbaar en de chinese update is eerder in dit topic al naar verwezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Geen uitgeklede chinese updare en 12072 staat er al heel lang op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Nieuwe update heb nog steeds geen screenshot ondersteuning he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Wietsee. schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:06:
[...]

Wat ik niet begrijp is dat unbranded toestellen (welke dus niet gebonden zijn aan een provider) toch de status "Waiting for approval" hebben ? Welke operator gaat deze dan wel testen (ook bizar op zich aangezien de radio niet wordt geupdate)... ik kan me moeilijk inbeelden dat ze allemaal gaan kijken of de volume bug is opgelost of er eventueel nieuwe bugs zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theohelmus
Volgens deze pagina: http://www.nokia.com/nl-n...e-update-for-nokia-lumia/
zou je nu de laatste update moeten kunnen binnenhalen voor de Nokia Lumia 800. Mijn Lumia werd echter nog niet ge-update? Waarschijnlijk te vroeg of iets anders maar via zune lukt het in iedergeval nog niet.
Ben wel benieuwd idd naar verbeterde camera, thetering en de rest.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Op de pagina staat; Deze software-update is verkrijgbaar voor de Nokia Lumia 800 en Nokia Lumi 710 in juni en juli 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theohelmus
Idd en het is nu toch juni!? Bijna eind juni zelfs al dus hup met die update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Het zal vermoedelijk juni "OF" juli moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Niet online
De update wordt vanaf 27 juni globaal uitgerold, zoals op deze pagina is te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
overmorgen begint de uitrol, hopenlijk werkt de verbreek verbinding truuk nog om de update te forceren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLChris
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 19:49
Er is een nieuwe tango built te vinden op Navifirm. Geen .cab nog:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1733039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 23:08
hjs schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:51:
overmorgen begint de uitrol, hopenlijk werkt de verbreek verbinding truuk nog om de update te forceren :+
Spannend hè hjs :9~

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:07
Moeten we wachten tot het weekend? Ik wil m'n update morgen!

http://www.wp7.nl/15707/w...pdate-noki-lumia-710-800/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:59
Hij is al voor iedereen beschikbaar, de Tango update, als je hem zelf handmatig flasht. Ben je wel je apps en settings kwijt.

Anders is het gewoon rustig afwachten tot hij beschikbaar is via Zune.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel is de update alleen nog maar beschikbaar voor UK gebruikers, niet NL gebruikers. Zie screenie. Het gaat om versienummer 1750.805.8773.12220

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mS2ZVld9XMkqPqaBsScC8eeF/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
Ik heb hem draaien.

- Tethering werkt
- Marketplace tegeltje is anders
- Nederlands is gewoon beschikbaar
- Er zijn een paar extra settings bijgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-NiLES schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:11:
Ik heb hem draaien.

- Tethering werkt
Zit de camera update erin (panorama en burst vanuit camera menu)?

Ik heb de vorige update via NaviFirm geflashed, geen zin om weer heel de meuk opnieuw te installeren :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 09:26
G-NiLES schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:11:
Ik heb hem draaien.

- Tethering werkt
nice, waarschijnlijk met Navifirm?

[ Voor 6% gewijzigd door reller op 27-06-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Het is nog vroeg om te melden maar is er nog iets gedaan aan het batterijverbruik?
En is het home display nu gewijzigd dat je meerdere tegels in verschillende maten kan kunt instellen?

De camera update moet je volgens mij apart d/l in de appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cruzer schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:28:
Het is nog vroeg om te melden maar is er nog iets gedaan aan het batterijverbruik?
En is het home display nu gewijzigd dat je meerdere tegels in verschillende maten kan kunt instellen?

Tegels in verschillende maten komt pas in de WP7.8 update :)

http://www.bgr.com/2012/0...e-7-8-start-screen-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian

Lijkt iets beter.. maarja.. staat nog maar een paar uur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dit topic niet gewoon dicht?
Deze conversatie heeft allang niks meer met de kop te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:07
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:56:
Kan dit topic niet gewoon dicht?
Deze conversatie heeft allang niks meer met de kop te maken
Misschien moet die kop gewoon aangepast worden? Gewoon een topic van maken waarin je over de laatste Nokia Lumia 800 update kunt praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES

batterijverbruik, vanochtend van de lader nu op 70 procent. Spotify aangehad in de auto en wat berichtjes/tweetjes.

Ik heb hem via XDA-developers in losse files binnengehaald en geflasht met Nokia Care suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
G-NiLES schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:12:
[...]

batterijverbruik, vanochtend van de lader nu op 70 procent. Spotify aangehad in de auto en wat berichtjes/tweetjes.

Ik heb hem via XDA-developers in losse files binnengehaald en geflasht met Nokia Care suite.
dat zegt op zich niet veel, maar hoe is het in vergelijking met de oude software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
badluckboy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:15:
[...]

dat zegt op zich niet veel, maar hoe is het in vergelijking met de oude software?
Durf ik niet te zeggen na 5 uur gebruik. Ik checkte voorheen de batterij niet zo vaak, vandaar dat ik het percentage maar even post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
G-NiLES schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:12:
[...]

Vraagje, ik heb de update ook binnengehaald echter kan ik de Nokia Only apps niet meer terugvinden in de market, heb jij dit ook?

Na een half uur kan ik nu opeens weer wel weer de Nokia Apps instaleren

[ Voor 7% gewijzigd door Dewaterweg op 27-06-2012 14:10 . Reden: Solved ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:13:
[...]

Zit de camera update erin (panorama en burst vanuit camera menu)?

Ik heb de vorige update via NaviFirm geflashed, geen zin om weer heel de meuk opnieuw te installeren :P
Ja en nee. Standaard niet, maar hij staat wel zichtbaar in de Market bij Nokia applicaties.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.