Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:58
Je kan nog 25 euro terugkrijgen als je besteld via directkorting.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Overigens heeft de One X geen microSD ingang. Als je een 16GB MicroSD neemt van gsmeasy, dan weet je iig dat je hem daarop niet kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
karakedi schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:56:
IEDEREEN ANNULEREN !!!oneone!!!111! :+

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 00:57
Beter volg ik deze forum niet meer voordat een of andere site weer een betere actie heeft dan GSMeasy en dan moet ik voor de 3e keer weer gaan annuleren :P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karakedi schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:56:
Bestel liever via mijn eigen site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0z
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:50
Fasterinside schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:57:
[...]

IEDEREEN ANNULEREN !!!oneone!!!111! :+
Volgens mij zijn er de afgelopen dagen bijna evenveel geannuleerd als nieuwe bestellingen geplaatst _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Ik heb niks met directkorting.com te maken. Ze geven 1 van de hoogste vergoedingen. Check cashbackvergelijken.nl P-less vergoed volgens mij meer, maar ze berekenen 6,95 adminstratiekosten, die overigens wordt verrekend met de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 09:13
Stoney92 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:00:
[...]

Volgens mij zijn er de afgelopen dagen bijna evenveel geannuleerd als nieuwe bestellingen geplaatst _O-
Eerder de afgelopen dag 8)7

Ik denk dat HTC leuke verkoop cijfers gaat krijgen met dit toestelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:32
En ik heb hem ook maar besteld, wel 2 maand een dubbel abbonoment en een nieuw nummer, maar voor deze prijs kan ik het niet laten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
top aanbieding...maar ik wil helaas niet naar Vodafone.....slecht bereik op mijn werk geen 3g.
denk nu toch dat ik voor de Hi lease constructie ga...heb vandaag toch nog maar eens gebeld naar de helpdesk om te weten wat ik moet betalen om de HTC one X na de 1 jarige looptijd over te kopen en dat is dan 35% van de huidige marktwaarde dus ongeveer 150 euro is nog te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Laatst online: 11-09 21:40
Zo juist ook de HTC one X besteld in het wit met vodafone web smart 100 :*)
Kan niet wachten tot die word geleverd!

[ Voor 12% gewijzigd door recemonster op 28-03-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Michel242186 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:24:
top aanbieding...maar ik wil helaas niet naar Vodafone.....slecht bereik op mijn werk geen 3g.
denk nu toch dat ik voor de Hi lease constructie ga...heb vandaag toch nog maar eens gebeld naar de helpdesk om te weten wat ik moet betalen om de HTC one X na de 1 jarige looptijd over te kopen en dat is dan 35% van de huidige marktwaarde dus ongeveer 150 euro is nog te doen.
RRP ligt bij de HTC One X zover ik weet op €649.
Je hebt dus kans dat ze om 225 euro gaan vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
SAWYER schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:30:
[...]

RRP ligt bij de HTC One X zover ik weet op €649.
Je hebt dus kans dat ze om 225 euro gaan vragen..
bij de helpdesk zelf hadden ze het zelf over 519 euro maar goed of dat is waar ze mee rekenen geen idee krijg steeds andere antwoorden... |:( ...ze begon gelijk over 15%...toen maar even aangegeven dat dit 35% is..en na lang in de wacht te hebben gestaan kwam ze terug met die 35% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:49:
[...]

bij de helpdesk zelf hadden ze het zelf over 519 euro maar goed of dat is waar ze mee rekenen geen idee krijg steeds andere antwoorden... |:( ...ze begon gelijk over 15%...toen maar even aangegeven dat dit 35% is..en na lang in de wacht te hebben gestaan kwam ze terug met die 35% 8)7
Het is toch beter als het 35% is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Thomasv6 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:17:
En ik heb hem ook maar besteld, wel 2 maand een dubbel abbonoment en een nieuw nummer, maar voor deze prijs kan ik het niet laten!
me too. huidige abbo ga ik echt niet meer verlengen met die dijk van een aanbieding van GSMeasy.

wat wellicht ook nog mee genomen moet worden in de kostenberekening bij een verlenging zijn de kosten voor het aanvragen van een microsim, mij is verteld dat je dit los moet regelen, kosten zijn een beetje afhankelijk per provider maar voor VF is dat 11,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:11
Ik lees: gratis bij 1 jarig abbo smart 100 bij typhone.. ga ik kijken vragen ze voor verlengen 337 euro! Van je klanten moet je het hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
Was toevallig vandaag in de buurt van een Bel Company... 3x raden waar je mee kon spelen :P

Juist!

Ik moet zeggen dat ik ICS kaal een stuk fijner vind (zoals ik hem nu op mijn DHD heb draaien), maar als je ziet wat voor trukendozen ze uithalen met de camera, dat is toch wel érg tof! Bijvoorbeeld de slowmotion capture functie, lage reso :| , maar wel een uber framerate >:) . Dat i.c.m. foto's maken tussen het filmen door maakt het cameragedeelte helemaal de moeite waard!

De mijne is trouwens in bestelling bij KPN 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
oftewel, nieuwe abbo aanvragen en huidige opzeggen :)
kun je alleen je nummer niet meenemen maar soit.. dat is ook een kwestie van iedereen een SMS bericht sturen (bij mij althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Laatst online: 11-09 21:40
[...]
Let wel op dat die 35% en 15% een indicatie is!

Wil je het toestel overnemen aan het einde van je contract, dan kun je je toestel overnemen. De prijs voor het toestel ligt gelijk aan de dan geldende marktprijs van het gebruikte toestel. Onze ervaring is dat dit 35% is van de oorspronkelijke nieuwwaarde voor een 1 jaar oud toestel en 15% is voor een 2 jaar oud toestel. Omdat we natuurlijk niet kunnen voorspellen hoe de marktwaardes liggen van alle toestellen, kunnen we dit niet helemaal garanderen.

Mocht je het toestel niet willen kopen maar terug geven is dit ook nog een onduidelijk punt om rekening mee te houden: waar moet het toestel aan voldoen aan het einde van het contract: je mobiel versleten door normaal gebruik, dan is dit geen probleem.

Nu weer on topic over de HTC one X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:28
Laurens U schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:57:
Was toevallig vandaag in de buurt van een Bel Company... 3x raden waar je mee kon spelen :P

Juist!

Ik moet zeggen dat ik ICS kaal een stuk fijner vind (zoals ik hem nu op mijn DHD heb draaien), maar als je ziet wat voor trukendozen ze uithalen met de camera, dat is toch wel érg tof! Bijvoorbeeld de slowmotion capture functie, lage reso :| , maar wel een uber framerate >:) . Dat i.c.m. foto's maken tussen het filmen door maakt het cameragedeelte helemaal de moeite waard!

Waar was dat dan? Ik zou hem ook graag willen bewonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Mensen hou toch op met zeuren over dat verlengen duurder is!!!

dit las ik op een ander site: Je moet het zo zien. Ze verkopen nu bijv. 100 aansluitingen extra, waar ze gemiddeld 100 euro op verliezen (fictieve bedragen). Een verlies van €10.000. Omdat ze hierdoor hun kwartaaltarget halen, krijgen ze over alle aansluitingen uit dit kwartaal (dat zijn er bijv. 5000) 100 euro extra. Dan maken ze per saldo opeens 5000 * 100 - 10.000 = €490.000 extra winst.

De bedragen in mijn voorbeeld zijn gefingeerd. Maar je snapt het idee vast. Uiteindelijk verdienen ze het goed terug. Dit is heus een doorgerekende business case.

De moedermaatschappij van typhone, phonehoujse en gsmeasy moet een bepaalde target van vodafone halen voor nieuw aansluitingen om een bepaald target te halen. DE bonus bijbehorend bij deze target is hoogstwaarschijnlijker meer waard dan die kortingen die ze nu weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:49
Laurens U schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:57:

Juist!

Hij is toch pas 2 april uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
karakedi schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:00:

dit las ik op een ander site: Je moet het zo zien. Ze verkopen nu bijv. 100 aansluitingen extra, waar ze gemiddeld 100 euro op verliezen (fictieve bedragen). Een verlies van €10.000. Omdat ze hierdoor hun kwartaaltarget halen, krijgen ze over alle aansluitingen uit dit kwartaal (dat zijn er bijv. 5000) 100 euro extra. Dan maken ze per saldo opeens 5000 * 100 - 10.000 = €490.000 extra winst.

De bedragen in mijn voorbeeld zijn gefingeerd. Maar je snapt het idee vast. Uiteindelijk verdienen ze het goed terug. Dit is heus een doorgerekende business case.

De moedermaatschappij van typhone, phonehoujse en gsmeasy moet een bepaalde target van vodafone halen voor nieuw aansluitingen om een bepaald target te halen. DE bonus bijbehorend bij deze target is hoogstwaarschijnlijker meer waard dan die kortingen die ze nu weggeven.
het is toch ook gewoon duurder :?
boeit mij het model wat erachter zit nou helemaal, huidige abbo verlengen kost mij meer geld dan nieuwe aanvragen en huidige opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
karakedi schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:00:

Nou heb je het over bedrijven die telefoons verkopen, niet voor ons als consument (en Vodafone klant).
GSMEasy staat natuurlijk volledig in z'n recht om nieuw abonnement aantrekkelijker te maken dan verlengen. Vodafone zélf ook, maar daar krijgen ze dan wel een slechtere naam van. Maar goed, KPN en T-mobile (ieder met hun eigen zuster providers) doen hetzelfde, dus wat boeit het.
Dat ze dus een slechte naam krijgen, kan hun niet aan de kont roesten. :/ , consumenten blijven toch wel bij providers (desnoods na een jaar of 2 jaar zijn ze weer terug)

Ik zit nu te denken wat voor nadelen het voor mij gaat hebben als ik ook als Vodafone abonnee gewoon een nieuw abonnement met nieuw nummer afsluit. Dat ik dus een nieuw nummer krijg; alle contacten sms sturen met nieuw telefoonnummer en dat is het eigenlijk ook wel zo'n beetje toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:55

BPP

Mijn abonnement bij Hi loopt pas 31 juli af. Ik mag normaal gesproken pas over 2 maanden verlengen, maar ik heb toch maar een poging gewaagd via GSMEasy met nummerbehoud. Een grote kans dat het afgekeurd word. Mocht dat gebeuren dan neem ik wel een nieuwe abonnement bij vodafone. Want deze actie kan ik niet aan mij voorbij laten gaan. Zeker niet omdat ik hem anders nieuw zou willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
[...]

Het is op dit moment gewoon nog te onduidelijk wat je betaald aan het eind van je termijn.
Aangezien Hi/KPN sowieso niet de goedkoopste zijn, zou ik dit toch echt vermijden.
Pizr schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:56:
Ik lees: gratis bij 1 jarig abbo smart 100 bij typhone.. ga ik kijken vragen ze voor verlengen 337 euro! Van je klanten moet je het hebben!
Verlengen is al sinds een aantal jaar niet meer zo aantrekkelijk.
Geldt overigens voor alle providers, of het nou Vodafone is of Tele2 en Ziggo.

Ze hopen gewoon dat zaken als nummerbehoud en administratieve rompslomp je tegen houden om te vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
shameete schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:57:
oftewel, nieuwe abbo aanvragen en huidige opzeggen :)
kun je alleen je nummer niet meenemen maar soit.. dat is ook een kwestie van iedereen een SMS bericht sturen (bij mij althans)
Is zoiets voor vrijdag te regelen.. ofwel is een opzegging zo snel verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Pizr schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:06:
[...]

Is zoiets voor vrijdag te regelen.. ofwel is een opzegging zo snel verwerkt?
nee, je hebt een opzegtermijn natuurlijk ;)
in mijn geval gaat m'n vriendin er een paar maanden mee bellen, ze heeft nu nog een prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
shameete schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:07:
[...]

nee, je hebt een opzegtermijn natuurlijk ;)
in mijn geval gaat m'n vriendin er een paar maanden mee bellen, ze heeft nu nog een prepaid.
2 maanden dubbele lasten wegen niet op tegen 337 euro.. dus dat is geen probleem zijn! Maar als je opzegt en een tweede afsluit.. dat kan dus gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
bij mij is het altijd goed gegaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Zojuist een witte HTC One X besteld bij gsmeasy met 10 kraskaarten ( thnx OrangePower / CLB ). Wie weet krijg je nog een leuke korting op het bedrag ermee, want een SD-kaart gaat er toch niet in en een BT headsetje is voor mij overbodig.

Ziet er geweldig uit: subliem design, lekker groot scherm, zeer hoge resolutie, quadcore proc, Tegra 3. Kan niet wachten tot ik hem binnen heb. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-02 00:12
Pizr schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:11:
[...]

2 maanden dubbele lasten wegen niet op tegen 337 euro.. dus dat is geen probleem zijn! Maar als je opzegt en een tweede afsluit.. dat kan dus gewoon?
Ja dat kan. Ik ben vanmiddag bij de Vodafone winkel geweest om dat te vragen. Mijn contract loopt tot 8 juli. Wat die meneer me kon vertellen is dat je 1 maand opzegtermijn hebt en dat je, als je opzegt, gewoon tot 8 juli moet betalen.

Heb intussen ook een zwarte besteld. Bedankt allen voor de tips & tricks _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Minaril op 28-03-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
Minaril schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:16:
[...]

Ja dat kan. Ik ben vanmiddag bij de Vodafone winkel geweest om dat te vragen. Mijn contract loopt tot 8 juli. Wat die meneer me kon vertellen is dat je 1 maand opzegtermijn hebt en dat je, als je opzegt, gewoon tot 8 juli moet betalen.
Helder! Ga dat meesterplan direct in werking stellen :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
wel grappig, toen ik 2 jaar geleden in de race was voor een HTC Desire, heb ik die uiteindelijk ook bij GSMeasy besteld.
die hadden toen ook een hele dikke aanbieding met gratis bezorging, gratis aansluitkosten én een gratis Wii sportspack :)
en nu hebben ze ook weer een niet te versmaden aanbieding, jammer dat die XBOX er niet vanaf kan O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Shanquish op 28-03-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Dus een nieuw abonnement in over 2 maand in laten gaan is niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 23:46

Kit

Ook besteld bij Gsmeasy. Levering zou wel weer minimaal een week duren, wegens nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
M3lvinG schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:00:
[...]

Waar was dat dan? Ik zou hem ook graag willen bewonderen :)
Ik was bij de Bel Company in Winkelcentrum Sterrenburg in Dordrecht :)
micheltollenaar schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:00:
[...]

Hij is toch pas 2 april uit???
Tsja, ik vond het ook erg apart, maar daarom niet minder speelplezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06
Na >10 pagina's aan berichten over nieuwe acties van de HTC One X gelezen te hebben, nu toch maar snel de order bij studentmobiel.nl geannuleerd en een order geplaats bij gsmeasy.nl.

Mevrouw van studentmobiel kon niet tegen de actie van typhone of gsmeasy op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
Bedankt iedereen! Bestelling geplaatst.. opzegging ingediend ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Mooie actie inderdaad, ook mijn bestelling ingediend. Gekozen voor nummerbehoud, mn oude abbo bij telfort word voor me opgezegd (1 maand opzegtermijn) en vervolgens word m'n nummer overgezet. Ben benieuwd of ik wel direct my precious krijg of dat ik daarvoor ook 1 maand moet wachten :o Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Laatst online: 00:06
Mijn Telfort abonnement loopt 19/5 af, maar via de chat wist Hetty mij te vertellen dat het toestel z.s.m komt.
(Met een tijdelijk abonnement, mocht je dat willen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Iemand een idee of de HTC One X straks makkelijk 2de hands te verkopen is?

Aangezien ik wel interesse heb in 1 jaar lang gratis bellen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 14:31
Dat de Vodafone deal het beste is voor nieuwe contracten lijkt me duidelijk, maar wat is op dit moment het meest aantrekkelijke contract voor mensen die bij Vodafone zitten (en dus zouden moeten verlengen --> meer dan €300 bijbetalen)?? Ik heb nog nergens een vergelijkbaar alternatief kunnen vinden....
  • Ik heb op dit moment een Vodafone contract dat 23 maart is afgelopen (dus zit al in de maand na mijn contractperiode)
  • ik wil graag snel internet en voldoende data (minimaal 500MB)
  • aantal minuten / sms-berichten hoeft niet veel te zijn (100 minuten bellen is zat, sms ook niet meer dan 20 berichten per maand)
  • ik wil een 1-jarig contract
Is er een abonnement dat aan deze eisen voldoet voor een vriendelijk prijsje? Leasen bij Hi zie ik niet zitten, en gedoe met het halverwege bijstellen van een abonnement heb ik bij voorkeur ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
RudolfR schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:40:
Mijn Telfort abonnement loopt 19/5 af, maar via de chat wist Hetty mij te vertellen dat het toestel z.s.m komt.
(Met een tijdelijk abonnement, mocht je dat willen gebruiken)
Thanks! Zal voor mij ook wel gelden :) Dan weet ik wel wat ik ga doen met m'n huidige Telfort abonnement (simkaartje switchen, sim-lock-vrij O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
luappul schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:41:
Dat de Vodafone deal het beste is voor nieuwe contracten lijkt me duidelijk, maar wat is op dit moment het meest aantrekkelijke contract voor mensen die bij Vodafone zitten (en dus zouden moeten verlengen --> meer dan €300 bijbetalen)?? Ik heb nog nergens een vergelijkbaar alternatief kunnen vinden....
  • Ik heb op dit moment een Vodafone contract dat 23 maart is afgelopen (dus zit al in de maand na mijn contractperiode)
  • ik wil graag snel internet en voldoende data (minimaal 500MB)
  • aantal minuten / sms-berichten hoeft niet veel te zijn (100 minuten bellen is zat, sms ook niet meer dan 20 berichten per maand)
  • ik wil een 1-jarig contract
Is er een abonnement dat aan deze eisen voldoet voor een vriendelijk prijsje? Leasen bij Hi zie ik niet zitten, en gedoe met het halverwege bijstellen van een abonnement heb ik bij voorkeur ook niet....
Je kunt toch gewoon die gsmeasyactie pakken, of wil je per se je nummer houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11-09 18:49
Ilya schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:43:
[...]

Hij kan bij Typhone volgens mij gewoon een nieuw abonnement nemen met nummerbehoud. Er wordt nergens vermeld dat dit niet kan indien je abonnement nog 2 maanden of minder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:44:
[...]

Hij kan bij Typhone volgens mij gewoon een nieuw abonnement nemen met nummerbehoud. Er wordt nergens vermeld dat dit niet kan indien je abonnement nog 2 maanden of minder loopt.
Staat heel nadrukkelijk dat je als je geen vodafone prepaid klant bent maar wel vodafone verlengen moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 14:31
Ilya schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:43:
[...]

Ik wil inderdaad graag mijn nummer behouden, dus wil eerst kijken of er alternatieven zijn. Als dit er echt niet is ga ik er nog een keer over nadenken (actie loopt geloof ik tot vrijdag?) om toch daarvoor te kiezen, maar heeft niet mijn voorkeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:49
Mijn huidige abbo loopt tot eind juni, weet iemand of ik dan mijn huidige nummer kan wisselen met het abbonement wat je nu kan afsluiten bij gsmeasy als het huidige contract is verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:19
Mensen, vraagje.

Heb al bij Studentmobiel mijn order geplaats en een nieuw abbo aangevraagd. Nu zie ik net de actie van GSM wijzer voorbij komen.

Nu wil ik graag mijn complete bestelling annuleren bij Studenmobiel. Zou dit kunnen? Ik heb het contract al compleet ondertekend retour gestuurd. Bij studentmobiel staat op de website:
Heb je de contractformulieren aan ons teruggestuurd en is de aanvraag nog niet verwerkt, dan kun je de order kosteloos, telefonisch of per e-mail annuleren.
en
Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd. Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.
Mijn laatste status:
Uw orderstatus is gewijzigd naar Contract ontvangen.
En toen dit mailtje
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de HTC One X.

Helaas is de daadwerkelijke uitlevering van de HTC One X voor heel Nederland met een paar dagen uitgesteld
[...]
Zou ik deze bestelling nog kunnen annuleren? Dan bestel ik nu nog de One X op GSM Easy....

Graag jullie tips... (ik bel morgenvroeg uiteraard direct naar Studenmobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:04:

Echt tips heb ik niet... Ik weet haast wel zeker dat je gewoon nog kan annuleren. Er zit niets anders op dan morgenvroeg even te bellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
JaMaaT schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:04:
Mensen, vraagje.

Heb al bij Studentmobiel mijn order geplaats en een nieuw abbo aangevraagd. Nu zie ik net de actie van GSM wijzer voorbij komen.

Nu wil ik graag mijn complete bestelling annuleren bij Studenmobiel. Zou dit kunnen? Ik heb het contract al compleet ondertekend retour gestuurd. Bij studentmobiel staat op de website:

[...]

en

[...]

Mijn laatste status:

[...]

En toen dit mailtje

[...]

Zou ik deze bestelling nog kunnen annuleren? Dan bestel ik nu nog de One X op GSM Easy....

Jep, heb hem ook geannuleerd met dezelfde status. Een mailtje was genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:19
staffordniko schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:07:
[...]

Jep, heb hem ook geannuleerd met dezelfde status. Een mailtje was genoeg :)
Thnx! Bedankt voor de reactie! Ga ik de gok wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Wat is eigenlijk wijsheid met een aflopend contract? Mijn contract bij T-Mobile loopt op 1 april aanstaande af, en dan gaat mijn nieuwe Vodafone abbo van GSMeasy natuurlijk nog niet in. Kan ik nu het beste zelf opzeggen (wat dan gedurende de dagen tussen 1 april en de levering van de One X resulteert in _geen_ abbo), of gewoon door laten lopen en Vodafone de zaak op laten zeggen (en dus waarschijnlijk een maandje dubbel betalen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:38:
Wat is eigenlijk wijsheid met een aflopend contract? Mijn contract bij T-Mobile loopt op 1 april aanstaande af, en dan gaat mijn nieuwe Vodafone abbo van GSMeasy natuurlijk nog niet in. Kan ik nu het beste zelf opzeggen (wat dan gedurende de dagen tussen 1 april en de levering van de One X resulteert in _geen_ abbo), of gewoon door laten lopen en Vodafone de zaak op laten zeggen (en dus waarschijnlijk een maandje dubbel betalen)?
Het ligt aan jezelf, of je pak 'm beet een week zonder abbo kan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Laatst online: 16:28
Je kan hem toch ok gewoon vanaf 1 april laten ingaan? Of zie dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdear
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-08 10:28
Weet iemand of de telefoon simlock vrij is als je hem via gsmeasy besteld met vodafone abbo? Is nog steeds goedkoper dan los maar wil hem voor ander abbo gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanye
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 14:33
en zit er bij gsmeasy beats oordopjes bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djdear schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:48:
Weet iemand of de telefoon simlock vrij is als je hem via gsmeasy besteld met vodafone abbo? Is nog steeds goedkoper dan los maar wil hem voor ander abbo gebruiken.
Ja.
Kanye schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:49:
en zit er bij gsmeasy beats oordopjes bij?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:52

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Wanneer je De aanvraag bij gsmeasy met nummerbehoud hebt geregeld zorgt Vodafone ervoor dat je abonnement bij T-Mobile wordt opgezegd. Je Vodafone gaat pas in wanneer T-Mobile is afgelopen.

Rekening houdend met 1 maand opzegtermijn zou je T-Mobile 28 April aflopen en op diezelfde dag zal je Vodafone in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

M3lvinG schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:46:
[...]

Je kan hem toch ok gewoon vanaf 1 april laten ingaan? Of zie dat verkeerd?
Maar ik heb mijn Vodafone simkaartje nog niet op 1 april denk ik :) maar als ik niet zelf opzeg voor 1 april en Vodafone dat laat doen zit ik dus gewoon een extra maandje aan mijn T-Mobile abbo vast? Behalve dat is de enige mogelijkheid dus een tijdje zonder abbo?
MaakmeGek schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:53:
[...]

Wanneer je De aanvraag bij gsmeasy met nummerbehoud hebt geregeld zorgt Vodafone ervoor dat je abonnement bij T-Mobile wordt opgezegd. Je Vodafone gaat pas in wanneer T-Mobile is afgelopen.

Rekening houdend met 1 maand opzegtermijn zou je T-Mobile 28 April aflopen en op diezelfde dag zal je Vodafone in gaan.
Kijk, dat is nuttig, bedankt! Dan houd ik T-Mobile nog een maandje aan dus :)

[ Voor 36% gewijzigd door Zinu op 28-03-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:52

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Zinu schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:54:
[...]

Maar ik heb mijn Vodafone simkaartje nog niet op 1 april denk ik :) maar als ik niet zelf opzeg voor 1 april en Vodafone dat laat doen zit ik dus gewoon een extra maandje aan mijn T-Mobile abbo vast? Behalve dat is de enige mogelijkheid dus een tijdje zonder abbo?

[...]

Kijk, dat is nuttig, bedankt! Dan houd ik T-Mobile nog een maandje aan dus :)
Yep je zit Dan maximaal 1 maand Langer vast aan T-Mobile, je hebt zo geen dubbele kosten en je behoud je eigen nummer. Terwijl je Het toestel well direct krijgt. (Moet je alleen wel je huidige sim tot micro sim knippen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-06 21:28
Ik heb vanmiddag ook een One X bij Typhone besteld. Iets eerder dan gepland, maar dat maakt niet uit! Hij moet mijn twee jaar oude Desire gaan vervangen. Ik heb nog zitten twijfelen of ik niet moest wachten op aanbiedingen met verlenging i.v.m. nummerbehoud, maar mijn nummer is me geen 300+ Euro waard... :D

Nu zag ik net op de Typhone site dat de prijs van de telefoon zelf i.c.m. het Vodafone Vodafone Bel + SMS + Web Smart 100 (12M) geen €22,- meer is, maar dat de telefoon nu helemaal gratis is... Ik heb ze dus een mailtje gestuurd met de vraag of ik dat verschil teruggestort ga krijgen. Niet geschoten is altijd mis zeggen ze toch? ;) Mijn vraag is dus: Heeft iemand anders het zelfde "probleem" al gehad en dat geld teruggehad? En hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie een ontvangstbevestiging kregen van Typhone (van het contract per email enzo...)? Ik heb het vanmiddag rond half drie gemaild en nog geen reactie gehad, maar misschien ben ik wel vééls te ongeduldig hoor :9

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
heb zojuist een gratis one x white besteld besteld bij gsmeasy altans dat dacht ik ,kijk ik de bevestiging terug zie ik dat ik de htc one x black besteld heb 8)7 gelijk maar de mail terug gestuurd ik ipv de black de white in gedachte had :) kan het nog steeds niet geloven dat ik over 1 jaar gezien maar 455 euro kwijt ben
dat terwijl op dit moment de htc one x op zn goedkoopst 545 euro kost , nu maar hopen dat ie volgende week geleverd word en in de juiste kleur, kan niet wachten tot ik hem in mn handen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Hoeveel mensen hier hebben eigenlijk ook de witte besteld? Normaal gesproken vind ik witte telefoons eigenlijk nooit heel mooi, maar de One X is echt een uitzondering. Ik vind de grijze/zwarte zelfs best lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:32
Zinu schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:27:
Hoeveel mensen hier hebben eigenlijk ook de witte besteld? Normaal gesproken vind ik witte telefoons eigenlijk nooit heel mooi, maar de One X is echt een uitzondering. Ik vind de grijze/zwarte zelfs best lelijk...
Mee eens, ik heb vandaag de witte besteld met de geweldige actie van GSMeasy.
Normaal ben ik niet zo van het wit, maar bij deze is het verrassend mooi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
JorisD schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:31:
[...]

Mee eens, ik heb vandaag de witte besteld met de geweldige actie van GSMeasy.
Normaal ben ik niet zo van het wit, maar bij deze is het verrassend mooi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
Zinu schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:27:
Ik heb toch maar een zwarte besteld. Ik ben bang dat een witte erg snel vies wordt. En dat vind ik helemaal lelijk... :X

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ben benieuwd of gsmeasy al die bestellingen volgende week kunnen uitleveren volgens mij hebben ze met die actie er een hoop klanten bij gekregen ,was eerst van plan om hem gewoon los te kopen voor 545 euro bij belsimpel omdat ik nog een 1.5 jaar lopende contract heb bij Vodafone icm een evo 3d. maar voor 95 euro minder krijg je er 1200 belminuten elke maand 1000 mb en onbeperkt smsen bij 8)7 dan ben je toch een dief van je Eigen portemonee als je dat niet doet

[ Voor 44% gewijzigd door indofk op 28-03-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:55
Robo1993 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:38:
[...]

Ik heb toch maar een zwarte besteld. Ik ben bang dat een witte erg snel vies wordt. En dat vind ik helemaal lelijk... :X
Zelfde hier.. Maar ik vind de witte ook mooi dus nog even twijfelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga m ook maar bestellen.... zit alleen nog heel erg te twijfelen of ik wit of zwart zal doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
Meulendijks89 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:41:
[...]

Zelfde hier.. Maar ik vind de witte ook mooi dus nog even twijfelen :o
Het is meer dat het materiaal mij niet erg vuilbestendig lijkt... Krijg je zo'n half bruine gele telefoon *bah* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robo1993 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:42:
[...]

Het is meer dat het materiaal mij niet erg vuilbestendig lijkt... Krijg je zo'n half bruine gele telefoon *bah* ;)
Oké, het wordt dus zwart.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Robo1993 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:42:
[...]

Zal wel meevallen als je dit filmpje ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:41:
Ik ga m ook maar bestellen.... zit alleen nog heel erg te twijfelen of ik wit of zwart zal doen..
Zat ook te twijfelen. Uiteindelijk xda geraadpleegd waar stond dat de witte sneller vies wordt als je met vieze handen er aan komt. Bijvoorbeeld na het lezen van een krant, krijg je met je vingers al snel zichtbare zwarte vlekken op de witte behuizing.

Het is wss wel weg te vegen, echter lijkt het me niet de bedoeling om dat elke dag te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik er mijn kennende toch een hoesje erom heen ga doen kies ik toch wit...... denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of ze er genoeg binnenkrijgen bij GSMeasy om aan de vraag te voldoen, want zo te lezen besteld iedereen hem nu daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Toch maar voor de Vodafone actie bij GSMeasy gegaan, dan maar geen nummerbehoud. Morgen even Vodafone bellen dat ze mn abo dat in mei afloopt mogen opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen een witte besteld vind ik het prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:46:
Me too! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knoop is doorgehakt... Het wordt zwart... Nu definitief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Sorry GKW en thijssiee94, heb net ook de zwarte besteld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
JorisD schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:46:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of ze er genoeg binnenkrijgen bij GSMeasy om aan de vraag te voldoen, want zo te lezen besteld iedereen hem nu daar :P
Tja. Snap alleen de mensen niet die er een 2de abo bijnemen door deze actie....Veel maandkosten dan;)

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 28-03-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
een krant lezen is zo anno 2010 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:46:
Precies! Des te sneller hebben wij de zwarte :9 Maar wat SAWYER zegt klopt denk ik wel. En aangezien ik een bijbaantje heb in een bandengarage is een witte telefoon gewoon geen bewijs van enige intelligentie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanye
waaarom moeilijk doen om nummerbehoud? kan op die site ook verlengen met behoud van nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:45:
Aangezien ik er mijn kennende toch een hoesje erom heen ga doen kies ik toch wit...... denk ik.....
Same here, voor mij ook een van de redenen om wit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Denk wel dat deze actie morgen afgelopen is. Had vanmiddag gebeld en er hadden al 750 mensen gebruik gemaakt van deze actie aldus de klantenservice. Hoop toestellen dus in de backorder, ze kunnen helemaal niet aan de vraag voldoen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 28-03-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
alwaysleft schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:50:
Denk wel dat deze actie morgen afgelopen is. Had vanmiddag gebeld en er hadden al 750 mensen gebruik gemaakt van deze actie aldus de klantenservice. Hoop toestellen dus in de backorder, ze kunnen helemaal niet aan de vraag voldoen ;)
Bij GSMEasy of Typhone? Bij die laatste heb ik hem gehaald en ik heb uiteraard geen geduld om meer dan een week op mijn telefoon te wachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Kanye schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:49:
waaarom moeilijk doen om nummerbehoud? kan op die site ook verlengen met behoud van nummer.
Het gaat niet om moeilijk of makkelijk. Verlengen is 300 euro of meer duurder dan een nieuw abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Robo1993 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:52:
[...]

Bij GSMEasy of Typhone? Bij die laatste heb ik hem gehaald en ik heb uiteraard geen geduld om meer dan een week op mijn telefoon te wachten :z
Gsmeasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
alwaysleft schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:50:
Hmmm, niet zo mooi om te horen, aangezien ik ook pas vanmiddag heb besteld :/ Hoelaat had je gebeld dan?
Maar dat wordt dus waarschijnlijk wachten op de volgende ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
of die daarna volgens mij krijgen ze er per keer zo'n 200a 250 binnen

[ Voor 68% gewijzigd door indofk op 28-03-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanye
hoezo dat dan? bij gsmeasy kan je ook verlengen. dan is die actie toch ook en is het toestel toch ook gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Kanye schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:55:
[...]

hoezo dat dan? bij gsmeasy kan je ook verlengen. dan is die actie toch ook en is het toestel toch ook gratis?
Probeer het eens. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
Kanye schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:55:
[...]

Neej, zodra je voor verlengen gaat is de telefoon niet meer gratis...

Eigenlijk te gek voor woorden, ben ondertussen al 3 jaar en 9/10 maand klant bij Vodafone, en wil graag deze telefoon. Kan nu eindelijk verlengen, is dit veel leuker abbo. Twijfel of ik nu niet gewoon nieuw abbo moet pakken, je bent zoveel goedkoper uit.. Die 2/3 maand dubbel abbo is wel te overleven,

Net de reclame van de shell, nieuwe klanten hebben leuke aanbiedingen, bestaande klanten niet :+

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
alwaysleft schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:48:
[...]

Tja. Snap alleen de mensen niet die er een 2de abo bijnemen door deze actie....Veel maandkosten dan;)
was eerst van plan om hem gewoon los te kopen voor 545 euro bij belsimpel omdat ik nog een 1.5 jaar lopende contract heb bij Vodafone icm een evo 3d. maar voor 95 euro minder krijg je er 1200 belminuten elke maand 1000 mb en onbeperkt smsen bij 8)7 dan ben je toch een dief van je Eigen portemonee als je dat niet doet.... daarom dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
GoldenBatt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:58:
[...]

Neej, zodra je voor verlengen gaat is de telefoon niet meer gratis...

Eigenlijk te gek voor woorden, ben ondertussen al 3 jaar en 9/10 maand klant bij Vodafone, en wil graag deze telefoon. Kan nu eindelijk verlengen, is dit veel leuker abbo. Twijfel of ik nu niet gewoon nieuw abbo moet pakken, je bent zoveel goedkoper uit.. Die 2/3 maand dubbel abbo is wel te overleven,

Net de reclame van de shell, nieuwe klanten hebben leuke aanbiedingen, bestaande klanten niet :+
Kan je niet nieuw abo pakken van vodafone en dan nummerbehoud er bij of kan dat alleen als je naar een andere provider gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld! :D De zwarte... en dat voor 455,- - 25,- = 430,- Ik zeg koopje!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
Meulendijks89 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:59:
[...]

Kan je niet nieuw abo pakken van vodafone en dan nummerbehoud er bij of kan dat alleen als je naar een andere provider gaat?
Alleen als je naar andere provider gaat... Zoniet valt t onder verlenging, dus direct 200/300 euro lappen voor die mobiel, zucht :')

Specs!

Pagina: 1 ... 9 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.