Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
Helaas, toch te lang getwijfeld. heb m nu bij typhone besteld. wel met 20 euro korting bij directkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 09:09
@HaTe vandaag al tussen 3 en 6 geleverd? :O wanneer ben je gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
kevindelange schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:53:
@HaTe vandaag al tussen 3 en 6 geleverd? :O wanneer ben je gebeld?
Hate heeft een Galaxy S2 besteld en geen HTC One X... ;)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Harmsen schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:54:
[...]

Hate heeft een Galaxy S2 bested en geen HTC One X... ;)
Wat doet ie hier dan :P Ons jaloers maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
GSMEasy:
29-03-2012 Abonnement wordt aangesloten

Abonnement gaat al in, maar wanneer het toestel komt? ;( Of is de ingangsdatum van het abo de dag dat de koerier langskomt?

Vind het uitermate vervelend dat je niet kan inloggen en telefoonnummer wijzigen, of je adres kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
wph schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:55:
[...]

met eens Samsung? Yeah right... :+

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 23:28
wph schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:55:
[...]

Denk dat wij hem eerder jaloers maken. Prijzen van de One X lagen gelijk aan die van de S2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Iets minder slowchat aub. Probeer wat toe te voegen aan het topic als je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Fasterinside schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:55:
[...]

met eens Samsung? Yeah right... :+
Haha ja das waar, zo'n S2 is natuurlijk zooooo 2011. Maar goed, ontopic, ik hoop dat m'n One X snel uitgeleverd wordt, als ik iets nieuws besteld heb ben ik altijd erg slecht in rustig m'n geduld bewaren en afwachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 22:11

HaTe

haat niet

Het gaat om de zelfde actie, namelijk de Vodafone Prijzen Circus.

En de S2 was 69 euro :) In mijn ogen een nog betere actie, helemaal omdat ik zo mijn 40 euro tegoed bij Typhone kon verzilveren..

Maar inderdaad, ik hoor hier niet helemaal thuis.. Vind het wel interessant though.. Zou ook voor de One X hebben gekozen als mijn abbo niet pas augustus eindigde.

Volgens mij was ik ook de gene die de acties bij GSMEasy bekend maakte, al dan niet indirect. Bron, vandaar nam CLB het over

[ Voor 86% gewijzigd door HaTe op 29-03-2012 14:06 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-06 21:28
Even heel wat anders. Ik ben de rest van de middag vrij en ben van plan om even te gaan kijken naar de One X. Het is tenslotte voor het eerst dat ik een telefoon heb aangeschaft zonder hem ook maar één keer aan te hebben geraakt... Maar weet iemand of de PhoneHouse hem heeft? Dat is namelijk de enige telecomwinkel die in de "stad" waar ik woon zit...

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Prijs typhone.nl (Vodafone Bel + SMS 65 - 1 jarig):
- Simlockvrij toestel: €212.00
- Aansluitkosten: €30.00 (dank CLB, bij eerste factuur in rekening gebracht)
- Nummerbehoud: €0.00
- Verzendkosten: €9.95
- Spaarkorting: -€1.00 (korting verschijnt automatisch tijdens bestelproces)
- Abonnement: €7.50 * 2 maanden + €15.00 * 10 maanden
-----------------------
Totaal: €415.95

deze net nog besteld bij Typhone dus kan nog wel!

ga deze nu dus nemen en neem 20% korting op mijn hi abo...tnx CLB voor de tip.

[ Voor 8% gewijzigd door Michel242186 op 29-03-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Robo1993 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:58:
Even heel wat anders. Ik ben de rest van de middag vrij en ben van plan om even te gaan kijken naar de One X. Het is tenslotte voor het eerst dat ik een telefoon heb aangeschaft zonder hem ook maar één keer aan te hebben geraakt... Maar weet iemand of de PhoneHouse hem heeft? Dat is namelijk de enige telecomwinkel die in de "stad" waar ik woon zit...
Een beetje inzet mag wel. Je kan prima zelf contact opnemen met de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
RoD schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:03:
[...]
Een beetje inzet mag wel. Je kan prima zelf contact opnemen met de shop.
Dat begrijp ik ook wel, maar de kans dat iemand het hier al wist lijkt me vrij groot. Sorry voor het vragen hoor... :)

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hij is nu toch ook nog niet echt duur?
icm een hi medium 24,25 per maand...

die berekening voor toestellease zit wel heel onduidelijk in elkaar :X

wellicht is het voor mensen die al eerder bij GSMeasy hebben besteld een optie, maar ik heb paar maanden terug een mailtje van hun gehad dat mijn abbo uit 2010 afliep en als ik weer bij hun bestelde dat ik dan een bol.com cheque tegemoet kan zien.. :)
hiervoor moet ik nadat de OneX is afgeleverd replyen op dat mailtje met de vermelding van het nieuwe ordernummer.

dus heb je eerder zaken gedaan met GE en heb je ook zo'n mailtje gehad? doe er je voordeel mee ;)
ik had het mailtje al in de map spam gegooid :P

[ Voor 63% gewijzigd door Shanquish op 29-03-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
shameete schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:06:
hij is nu toch ook nog niet echt duur?
icm een hi medium 24,25 per maand...

die berekening voor toestellease zit wel heel onduidelijk in elkaar :X
Als je hem bij Hi neemt dan is het toestel toch niet jouw bezit, maar slechts een lease?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
jazeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:11:
[...]

Als je hem bij Hi neemt dan is het toestel toch niet jouw bezit, maar slechts een lease?
Je betaalt daar €31 p. maand voor de lease, 6maanden 50% korting, dus je betaalt €279 aan het toestel. Na 12 maanden willen ze dan waarschijnlijk nog zo'n €300,- eu hebben als je hem wil houden, of je kan het abonnement door laten lopen incl. lease, en dan heb je dus uiteindelijk een 2-jarig contract. (ik gok dat het zo ongeveer werkt, vind het allemaal maar vaag en onbetrouwbaar)

Daarnaast moet je voor lekker snel internetten weer behoorlijk bijbetalen, dus ik wil sowieso bij Vodafone blijven.

Waarschijnlijk moet ik toch maar een Web Smart 100 verlenging van 2 jaar nemen ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21
Balen dat ik te laat ben voor de deal bij GSMEasy... Maar goed dan maar bestellen bij typhone. Aan die extra krasloten en gofun reischeque had ik toch niet veel. Alleen nu extra 22,50 betalen omdat ik een witte wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:50

The Executer

Lekker belangrijk!

Inmiddels heb ik een reactie gekregen van DirectKorting.com betreffende mijn bestelling waarvoor ik geen commissie heb ontvangen:

DirectKorting.com:
Wij hebben geen transactie van u geregistreerd. We zien dat u net als anderen via Tweakers komt. Veel van uw medegebruikers hebben wel commissie staan, u heeft waarschijnlijk de links ook via een ander programma geopend. De eerste via wie u 'surft', is ook diegene bij wie de commissie wordt geregistreerd.

Ik zag in het forum ook links naar onze collega's, hebt u daar ook op geklikt? Probeer het dan via hen te ontvangen, dat zou moeten lukken als zij een registratie hebben.

In het ergste geval zou u kunnen annuleren, een schone browser nemen en opnieuw de aankoop doen, ik weet echter niet op gsmeasy dergelijke acties kan waarderen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
DirectKorting.com
http://www.DirectKorting.com

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Michel242186 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:01:
-----------------------

Gecheckt, ik zie het. Typhone.nl heeft net weer zijn prijzen aangepast. Nu is de originele aanbieding (van gisteravond) weer van kracht en betaal je geen 60 euro meer weer. Welke medewerker er daar vanmorgen nu zo vervelend aan het doen was... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robo1993 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:58:
Bij mij hebben ze hem iig niet bij de Phonehouse. Bij de Belcompany hebben ze hem wel staan. En je mag er rustig mee spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ik ben gister ingegaan op de aanbieding bij gsmeasy, mar volgens mij heb ik een fout gemaakt.
Bij het invullen van het documentnummer van mn rijbewijs heb ik mn BSN ingevuld.

Ik heb al een mail gestuurd (wil liever niet naar een 0900 nummer bellen), maar dit lijkt me iets wat wel geregeld moet kunen worden toch?
Of bestaat er de kans dat de gehele transactie geanulleerd word?

Ik heb geen reactie op mn mail gekregen, wat ik wel kan begrijpen, want het zal wel druk zijn op het moment.

Maar heeft iemand hier ervaring mee?
Want als de kans groot is dat het geanulleerd word, dan ga ik liever nog snel op de actie in bij typhoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
Sloebie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:44:
Ik ben gister ingegaan op de aanbieding bij gsmeasy, mar volgens mij heb ik een fout gemaakt.
Bij het invullen van het documentnummer van mn rijbewijs heb ik mn BSN ingevuld.

Ik heb al een mail gestuurd (wil liever niet naar een 0900 nummer bellen), maar dit lijkt me iets wat wel geregeld moet kunen worden toch?

Ik heb geen reactie op mn mail gekregen, wat ik wel kan begrijpen, want het zal wel druk zijn op het moment.

Want als de kans groot is dat het geanulleerd word, dan ga ik liever nog snel op de actie in bij typhoon
Misschien toch maar bellen dan? Dan weet je het snelste dacht ik zo

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 18:52

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Sloebie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:44:

Denk dat ze het zelf ook wel hebben gezien en aangezien je een kopie legitimatiebewijs hebt meegezonden kunnen ze het daarvan juist aflezen dus zal wel goed komen.

Of was dat niet nodig bij GSMeasy? het aanleveren van kopieën van belangrijke documenten en wordt dat bij het afleveren van het toestel allemaal geregeld?

[ Voor 7% gewijzigd door MaakmeGek op 29-03-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:35:
[...]
Bij mij hebben ze hem iig niet bij de Phonehouse. Bij de Belcompany hebben ze hem wel staan. En je mag er rustig mee spelen. :)
Kijk, dat zijn de antwoorden die ik wil horen! Ik denk dat ik dan zo de trein maar eens pak naar de dichtsbijzijnde BC. Ik moet hem gewoon even bedienen en vasthouden. Oh en nog iets: Ik heb de €20,- van Typhone die ik gisteren nog voor de OneX moest betalen teruggekregen en ik heb een ontvangstbevestiging ontvangen van mijn contract. Ik ben hoop nu alleen nog op een vlotte verzending van mijn telefoon. Ik heb goede hoop omdat ik het niet bij GSMEasy besteld heb (zo als 80% van NL) maar bij Typhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
ik zit nu nog bij Hi, abbo loopt af in sept dus verlengen per juli.

ik denk dat het een beetje voorbarig is om nu al wat nieuws af te sluiten niet? tegen die tijd zijn er geheid alweer nieuwe aanbiedingen verwacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n bestelling van een witte One X bij Studentmobiel geannuleerd (2 jarig VF Bel+SMS+Web Smart 100)
En via Typhone een 1 jarig VF Bel+SMS+Web Smart 100 afgesloten.

Scheelt me toch bijna 400 euro's!

Downside: m'n nummer behoud was al in verwerking (van Hi naar VF) en als ik een nieuwe bestelling ergens wilde plaatsen zal ik een paar dagen moeten wachten. Dus maar een nieuw nummer genomen!

Maar al met al top die actie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
ik heb ook bsn nummer ingevoerd en heb nu een medewerker aan de lijn die het nummer aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Michel242186 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:01:
-----------------------

ga deze nu dus nemen en neem 20% korting op mijn hi abo...tnx CLB voor de tip.
Je had nog een cashback van €25,00 kunnen doen via directkorting.com :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 12-09 14:31
Nu de actie aan het aflopen was heb ik ook maar de knoop door gehakt en zo snel mogelijk bij typhone besteld. Contractje invullen en terugmailen, en alles is klaar!

Mocht ik spijt krijgen, weet iemand tot wanneer je kan annuleren? Is dat tot het moment dat je abonnement ingaat of het moment dat je het contract instuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
luappul schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:19:
Nu de actie aan het aflopen was heb ik ook maar de knoop door gehakt en zo snel mogelijk bij typhone besteld. Contractje invullen en terugmailen, en alles is klaar!

Mocht ik spijt krijgen, weet iemand tot wanneer je kan annuleren? Is dat tot het moment dat je abonnement ingaat of vanaf het moment dat je het contract instuurt?
Volgens mij heb je 8 dagen bedenktijd zodra het contract ingaat, maar ik kan er naast zitten. Je moet sowieso kunnen annuleren als het contract nog niet ingegaan is, ik had ook al 1 maal mijn contract opgestuurd en gewoon zonder problemen kunnen annuleren.

[ Voor 6% gewijzigd door letskeepitsafe op 29-03-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 26-08 14:06
Van typhone.nl...

"Wanneer u een bestelling plaatst in deze webshop hebt u 7 dagen bedenktijd. In deze 7 dagen kunt u, zonder opgaaf van reden, afzien van de aankoop conform de Wet Kopen Op Afstand en uw toestel terugsturen. Dit kan overigens alleen wanneer het toestel onbeschadigd in nieuwstaat en in de originele verpakking wordt terug gestuurd. Dit geldt overigens niet voor speciaal voor u geassembleerde of bestelde producten. Ook dient het product in de originele, ongeopende verpakking terug te worden gestuurd."

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
terrorvogel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:22:
Van typhone.nl

"Wanneer u een bestelling plaatst in deze webshop hebt u 7 dagen bedenktijd. In deze 7 dagen kunt u, zonder opgaaf van reden, afzien van de aankoop conform de Wet Kopen Op Afstand en uw toestel terugsturen. Dit kan overigens alleen wanneer het toestel onbeschadigd in nieuwstaat en in de originele verpakking wordt terug gestuurd. Dit geldt overigens niet voor speciaal voor u geassembleerde of bestelde producten. Ook dient het product in de originele, ongeopende verpakking terug te worden gestuurd."
Dit gaat over een losse telefoon als het goed begrijp. Niet over een telefoon+abonnement, dus dat is net zoals elk ander online product ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoudenMug
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-07 11:11
Weet iemand nog wanneer je bij de eerste batch zit bij GSMeasy, die volgende week geleverd zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:07
Volgens mij hebben ze zelf ooit gecommuniceerd dat ze er 400 hadden besteld, maar of dit klopt, of dit in 1 batch binnenkomt en welke bestellingen hier dan nog onder vallen is natuurlijk koffiedik kijken en kan niemand je hier vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tevens kan GSMeasy je dat het beste vertellen, even bellen zal niet zoveel moeite zijn denk ik?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robo1993 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:48:
[...]

Kijk, dat zijn de antwoorden die ik wil horen! Ik denk dat ik dan zo de trein maar eens pak naar de dichtsbijzijnde BC. Ik moet hem gewoon even bedienen en vasthouden. Oh en nog iets: Ik heb de €20,- van Typhone die ik gisteren nog voor de OneX moest betalen teruggekregen en ik heb een ontvangstbevestiging ontvangen van mijn contract. Ik ben hoop nu alleen nog op een vlotte verzending van mijn telefoon. Ik heb goede hoop omdat ik het niet bij GSMEasy besteld heb (zo als 80% van NL) maar bij Typhone...
Ik zou wel eerst eventjes bellen. Het schijnt dat ze niet bij elke Belcompany een probeertoestel hebben staan. In Kampen in ieder geval wel. Bij KPN, Phone House, Dixons en T For Telecom nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:40:
[...]

Ik zou wel eerst eventjes bellen. Het schijnt dat ze niet bij elke Belcompany een probeertoestel hebben staan. In Kampen in ieder geval wel. Bij KPN, Phone House, Dixons en T For Telecom nog niet.
Inderdaad. Kampen en Dordrecht zo lijkt het nu. "Hier" in Haarlem heb ik hem nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Oke, Nog een paar vraagjkes voordat ik die van typhone ga bestellen. Ik neem wel een nieuw nummer, dus dat is allemaal niet zon probleem. Maar hoe ziet de kleur brown grey eruit? want zwart is niet meer beschikbaar. En als je je bedenkt in welke gevallen kan dat allemaal?

Alvast bedankt

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Naar mijn weten is dat gewoon de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ja, want ik zie ook bij sommige ''black'' staan dus vandaar de verwarring
Ik volg dit topic pas net, maar het gaat allemaal heel erg hard. Wat wordt er bedoeld met de cashback actie?

[ Voor 42% gewijzigd door Denzis op 29-03-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Als ik in google HTC One X brown grey typ, krijg ik alleen de zwarte te zien. Dus denk dat het gewoon zwart is. Het is indd verwarrend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanye
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 14:33
terrorvogel schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:47:
Als ik in google HTC One X brown grey typ, krijg ik alleen de zwarte te zien. Dus denk dat het gewoon zwart is. Het is indd verwarrend!
jep gewoon zwart. ik denk dat brown grey wat pakkender stond... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21
Zo, ik heb een witte HTC One X bestelt op Typhone inclusief 25 direct korting. Hoop eigenlijk dat hij niet al te snel binnen komt, want dan zit ik met dubbele abonnement kosten opgescheept. Mijn oude abonnement loopt tot half juni. De dubbele kosten vergoed ik met het verkopen van mijn oude HTC Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 00:44
Oude abbo loopt tot 6 oktober, ben aan het twijfelen om nu abbo af te sluiten.

Alleen dan 2 abbo's tegelijkertijd ....

Kan opzich wel m'n oude desire z verkopen, maar ik moet dan toch aan een nieuw nummer geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Mja, als je simpel gaat rekenen heb je 100 euro korting op de htc plus een gratis abbonoment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Krijg net een mail binnen van GSMEasy met als titel "bestelling GSMeasy.nl niet op voorraad - ordernr. ***" :
Beste meneer/ mevrouw Brouwer,

Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij GSMeasy.nl met ordernummer 1351465.

Wij hebben uw bestelling met ordernummer 1351465 in goede orde ontvangen. Uw product is besteld, zodra dit binnen is zullen wij direct contact met u opnemen voor een bezorgafspraak. Wij verwachten uw bestelling binnen 1 tot 2 weken te kunnen leveren.
Betekend dit automagisch dat ik bij de 2e batch zit? :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Gisteren de One X (zwart) besteld bij Typhone met een vodafone abonnement (bel + sms + web 350 + 700mb p/m) 12mnd lang.
Komt op een totaal van:

- €30 euro aansluitkosten
- €10 toestel kosten
- €9.95 bezorgkosten
- 3 x €23.25 = €69.75
- 9 x €46.50 = €418,50
----------------------------------- +
totaal= €538.20

De reden dat ik hiervoor heb gekozen is dat ik gewoonweg de minuten nodig hebt om met klanten te kunnen bellen. Daarnaast zit ik thuis op wifi du s700mb per mnd is wat mij betreft prima.

Kom van telfort af en wil dus nummerbehoud. Kreeg net een sms van vodafone dat het nummerbehoud in behandeling is. 2 seconden later kreeg ik een sms dat het is goedgekeurd en dat het abonnement bij vodafone ingaat zodra het afloopt bij telfort.

Al met al gaat lekker rap allemaal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Ik zit nu bij T-Mobile en mijn abbo loopt over 3 maanden af dus ik kan verlengen. Nou zie ik die aanbieding bij Typhone en wil die wel gaan doen (1 jarige met one x incl nummerbehoud) alleen is het dan niet zo dat ik 3 maanden dubbel moet betalen omdat mijn t-mobile abbo nog niet is afgelopen?

[ Voor 3% gewijzigd door Tripwire999 op 29-03-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
DennusB schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:12:
Betekend dit automagisch dat ik bij de 2e batch zit? :(
Zoals ik al eerder zei in deze thread, waarop je ook reageerde, even zoeken? Is gewoon 'n standaard-mail.
Hier zit m'n Typhone-contractje ook op de mail, een HTC One X voor €398,00 is niet zo heel gek natuurlijk :)
€228,00 postbode, €30,00 aansluitkosten, €165,00 abbo kosten in 1x afkopen, €25,00 cashback en klaar d:)b

Was niet erg HTC One X minded, lijkt me een zeer mooi toestel hoor, maar was eigenlijk aan het wachten
op de Huawei Ascend D Quad (XL)... Maarja die komt pas over drie maandjes, dus eerst dit is even testen })

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 29-03-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Denzis schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:10:
Mja, als je simpel gaat rekenen heb je 100 euro korting op de htc plus een gratis abbonoment
heb nu een voda abbo voor 35 per maand. * 6 = 210

verkoop van mn oude desire z ervanaf

Hmm twijfel twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:15:
[...]

Zoals ik al eerder zei in deze thread, waarop je ook reageerde, even zoeken? Is gewoon 'n standaard-mail.
Dus die krijg ik vanaf nu elke dag ofzo? Had hem gisteren namelijk ook al gehad.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaashooi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09-2021
nou dan nu toch eindelijk bested bij typhone ook met de 25 euro korting, heb nog wel een abonnement tot 16 juli, jammer van de dubbele kosten maar die kan ik mooi weer compenseren met de 100 euro die ik nu goedkoper uit ben. ben wel benieuwd naar de grote heb zelf niet zulke grote handen, maar ja in januari kan je alweer verlengen, en moeders is blij met mijn desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Laatst online: 06:56
Ik wou eerste afwachten tot de S3 was aangekondigd, maar deze aanbieding kan ik echt niet laten lopen. Heb 1 jarig 65 sms/bel afgesloten en met cashback korting dus voor 398,-. Kan ik mijn HTC Sensation verkopen en heb ik voor een gering bedrag de nieuwste telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
wat hou ik toch van GOT.. dit soort aanbiedingen is echt een zeldzaamheid.. 1 Jarig abbo voor deze kosten is zeer moeilijk te vinden

Overigens.. is dit speciaal voor nieuwe klanten van vodafone? heb namelijk nog een voda abbo lopen tot 3 juli

[ Voor 29% gewijzigd door Denzis op 29-03-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
denk dat het vandaag ook wel erg hard is gegaan bij GE, want er heeft gisteren ook een ad in de Spits gestaan.
zowat treinend nederland heeft die aanbieding dus gezien :D
mensen die er nog even een nachtje over hebben moeten slapen vissen nu mooi achter het net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:30

BPP

[...]

Hier zit m'n Typhone-contractje ook op de mail, een HTC One X voor €398,00 is niet zo heel gek natuurlijk :)
€228,00 postbode, €30,00 aansluitkosten, €165,00 abbo kosten in 1x afkopen, €25,00 cashback en klaar d:)b

Was niet erg HTC One X minded, lijkt me een zeer mooi toestel hoor, maar was eigenlijk aan het wachten
op de Huawei Ascend D Quad (XL)... Maarja die komt pas over drie maandjes, dus eerst dit is even testen })
Heb jij al een bevestiging gekregen van dat je contract is ontvangen? Want jij had hem toch ook via de mail gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
heeft de one x een microsim slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 10:42
Mr.Joker schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:03:
heeft de one x een microsim slot?
Ja en geen gewone sim slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 12-09 22:11

HaTe

haat niet

[...]

Afkopen zou ik niet doen, dan krijg je geen rente over wat je nog op de bank had kunnen hebben ;)
Kan je eigenlijk het abo dan nog wel gebruiken? Zo nee, dan is dat ook een minpunt natuurlijk.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
Denk dat het tijd word voor een accessoires topic voor de One X. Ik zoek een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
was eerst van plan om op de S3 te wachten.. maar denk dat deze aanbieding voorlopig niet zal komen.

Is er ook een plek waar je, je telefoon kan verzekeren voor een redelijke prijs?

[ Voor 30% gewijzigd door Denzis op 29-03-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
BPP schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:59:
Heb jij al een bevestiging gekregen van dat je contract is ontvangen?
Want jij had hem toch ook via de mail gestuurd?
Ik heb hem vanmiddag pas verstuurd, rond 16.00, nog geen mail, maar ik heb alle tijd en geduld :)
HaTe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:05:
Afkopen zou ik niet doen, dan krijg je geen rente over wat je nog op de bank had kunnen hebben ;)
Kan je eigenlijk het abo dan nog wel gebruiken? Zo nee, dan is dat ook een minpunt natuurlijk.
Rente op €165,00 (dat zijn de abbokosten) is misschien een luttele euro... ;) Wie het kleine niet eert.. Nou neehoor.. Tevens is je abbo dan afgesloten ga ik vanuit, maar wat ik aan 65 minuten of 65 smsjes heb... :+

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 29-03-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Laatst online: 06:56
@HaTe: Die rente over 165,- is te verwaarlozen... daar kan je nog geen biertje van kopen. Verder kan je abbonement inderdaad niet gebruiken, echter moet je toch een abbo hebben met internet. Je moet het gewoon zien als heel goedkoop een telefoon aanschaffen. Ik vind het ook geen fijn gevoel om per maand 15, -af te schrijven. Ik ben er liever in 1x vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 00:57
Fijn, ik word vandaag voor de 2e keer gebeld door de logistiek bedrijf van GSMeasy maar ik had weer me telefoon niet bij de hand dus ik bel terug.
Weer had de man geen idee waarom ik werd gebeld want de One X was niet op voorraad, dus ik was weer eventjes voor niets blij ! :(

BTW; vandaag in de Belcompany met de One X gespeeld en de man en vrouw van de Belcompany waren laaiend over de abonnement van GSMeasy en ze zeiden dat ze het abnormaal vonden bla bla bla.
Naja ik ben er wel blij mee :P

[ Voor 28% gewijzigd door Thenotorious op 29-03-2012 17:09 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

berry eggens schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:06:
Denk dat het tijd word voor een accessoires topic voor de One X. Ik zoek een screen protector.
Why:

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gorilla Glass 2 FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
Ik heb op de sensation ook een kras zitten. Zo hard is hard dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Nu met een stel scherpe sleutels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

berry eggens schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:10:
Inderdaad, bestel zo'n ding op dealextreme a $1,- en je hebt sowieso geen krassen. Stel je laat hem buiten een keer vallen en hij blijft heel...wel een kras. Gewoon kwestie van geen risico lopen, kdoe er ook sowieso een bumper omheen..wel zo dun mogelijk.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
berry eggens schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:10:
Krassen kunnen altijd natuurlijk :)
Gorilla Glass 1:

Maarja offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
CLB schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:13:
[...]

Krassen kunnen altijd natuurlijk :)

[...]

Gorilla Glass 1:
[video]

Maarja offtopic :)
Oké nuffsaid haha.
Nu weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 18:52

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Mjah dat zijn video's van Gorilla Glass 1...

*tromgeroffel*

De HTC One X heeft Gorilla Glass 2!

YouTube: Gorilla Glass 2: Stronger than Ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Laatst online: 02-09 20:54
heb van typhone ook geen bevestiging gekregen van ontvangst contract per mail, echter verscheen op mijn orderstatuspagina net de melding dat het goed ontvangen is.Misschien daar even kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Brackpc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:25:
heb van typhone ook geen bevestiging gekregen van ontvangst contract per mail, echter verscheen op mijn orderstatuspagina net de melding dat het goed ontvangen is.Misschien daar even kijken?
Had ik ook, echter kwam 30 minuten later de mail binnen met de ontvangstbevestiging. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
kan natuurlijk nog komen, echter heb ik mijn contract later ingestuurd dan anderen hier (pas om 16:15) dus beetje vreemd dat die dan nog geen bevestiging hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Misschien ben je ipv onderop, bovenop op de stapel terecht gekomen :P
Zou het anders ook niet weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Is bij andere mensen de livechat support bij GSMeasy ook offline terwijl er staat op werkdagen van 10:00 tot 17:00 ?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

tis toch ook na 17h?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Gvd das waar ook maar net toen ik keek om 15:30 was hij ook offline daarom zat ik even niet op de tijd te letten.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:28
Thenotorious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:34:
Is bij andere mensen de livechat support bij GSMeasy ook offline terwijl er staat op werkdagen van 10:00 tot 17:00 ?
Het is al 17:00 geweest hoor.
Ik heb ook even mogen spelen bij de belcompany. En het scherm is echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Een aantal posts zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Thenotorious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:34:
was vandaag iig de hele dag offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 15:14
Vodafone wil adres controle, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Posts verwijderd, stel je voor dat iemand een geintje uithaalt...
Kreeg netjes een mailtje dat m'n contract is ontvangen, binnen twee uurtjes, netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Ho eens, een geintje op Tweakers.net ?!! Vlug weghalen die handel, schandalig ! Shame on you, CLB !... .. ...

Ik heb geen verificatie hoeven sturen van mijn woonadres aan Vodafone, dit is wel twee jaar terug. Weet dus niet of ze dit veranderd hebben.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
Ook besteld bij Typhone. Had eigenlijk meer interesse in de One S als opvolger van mijn HTC Legend maar ik vond de aanbieding te mooi om te laten lopen. Hopelijk is de One X me niet te groot :-p
1 jarig BSW 100 heb ik genomen. Geen ervaring met Vodafone en Typhone dus ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Ik wil bestellen, maar ben al klant. Grrrrrrrrrrrrrr.

Tevens sprak ik iemand vanmiddag die een KPN abbonement van de oude stempel (onbeperkt internet) heeft kunnen verlengen en daarbij een nieuw mobiel heeft gekregen. Het is hem gelukt om in de winkel, na enige druk natuurlijk, zijn bestaande abbo te verlengen....

Het kan dus blijkbaar, maar iedereen gaat er maar van uit dat het niét kan, maar is dat ook zo? Je bent immers een contract aan gegaan en onder die voorwaarden mag je verlengen. Zolang er niks aan dát contract gewijzigt wordt, is het gewoon verlengbaar en behoud je dus je contract met onbeperkt internet.

Je kunt ook je contract stilzwijgend door laten lopen, dus waarom zou je het dan niet kunnen verlengen?...... Ik ga dat toch eens proberen...

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Brackpc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:25:
Ik kreeg gistermiddag een paar uur na het insturen van mn contract een ontvangstbevestiging. Daarna heb ik niks meer gehoord. Zijn er al mensen die van Typhone iets gehoord hebben over wanneer ze de toestellen verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Had gisteren per ongeluk de zwarte besteld terwijl ik de witte wilde hebben dus vandaag na diverse mails en 30 min in de wacht aan de tel mijn verhaal kunnen vertellen aan die dame , maar ze kon niks voor me doen ze kon wel haar collega mailen met de vraag of die het wilde omzetten naar de witte versie , die zou me dan terug bellen . Werd idd een paar uur later terug gebeld door haar collega (toevallig met dezelfde voor en achternaam)
En die vertelde dat ze de order ging annuleren en een nieuwe met de witte one x zou aanmaken kreeg wel weer een nieuwe ordernummer en dus weer achter in de rij aansluiten kwa levering . Maar goed krijg ik zo juist de nieuwe orderbevestiging binnen staat er 1 x HTC One X (2191) ipv white de code is mij niet geheel duidelijk

Betreft dit de witte (white) variant of de zwarte (black) variant weet iemand dit
Voor het geval dat de code (2191) toch weer de zwarte variant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
ben trouwens blij dat iedereen de witte wil. Meer kans dat mijn zwarte snel komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
staffordniko schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:12:
ben trouwens blij dat iedereen de witte wil. Meer kans dat mijn zwarte snel komt :D
De vrouw van GSMeasy en de vrouw van de Belcompany zeiden zelfs dat de zwarte eerder geleverd werden (zaterdag al) en de witte een paar dagen later.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Thenotorious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:15:
[...]

De vrouw van GSMeasy en de vrouw van de Belcompany zeiden zelfs dat de zwarte eerder geleverd werden (zaterdag al) en de witte een paar dagen later.
Dat zijn de betere berichten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 21:42

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Ik heb ook een zwarte HTC One X besteld vanmiddag bij Typhone. Tevens ook al een bevestiging binnengekregen. Hopelijk komen ze snel met levering.

:)

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
jamesbond007uk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:18:
Ik heb ook een zwarte HTC One X besteld vanmiddag bij Typhone. Tevens ook al een bevestiging binnengekregen. Hopelijk komen ze snel met levering.

:)
bevestiging van ontvangst contract of bevestiging dat alles in orde is/hoelang heb je daarop moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik wil even zeker weten zijn van mijn zaak, mijn sgsii is vandaag kapot gegaan, dus ik zie hier een schone kans op een goedkope one x:

- Aansluitkosten: €30.00
-----------------------
Korting via directkorting.com: 25 euro

Totaalkosten 389,95 euro voor een nieuwe HTC One X!!!!

En het abonnement kan weer worden afgekocht bij Vodafone want ik heb nog een reeds lopend abonnement voor 1,5 jaar.

Wel even wat werk, maar ik zie niks over het hoofd toch?

Edit: En is het mogelijk om 2 abonnementen tegelijk af te sluiten bij Vodafone? Want mijn reeds lopende heb ik ook bij Vodafone afgesloten...

[ Voor 7% gewijzigd door josss9 op 29-03-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:59
eclipsejos schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:40:
Ik wil even zeker weten zijn van mijn zaak, mijn sgsii is vandaag kapot gegaan, dus ik zie hier een schone kans op een goedkope one x:

- Aansluitkosten: €30.00
-----------------------
Korting via directkorting.com: 25 euro

Totaalkosten 389,95 euro voor een nieuwe HTC One X!!!!

En het abonnement kan weer worden afgekocht bij Vodafone want ik heb nog een reeds lopend abonnement voor 1,5 jaar.

Wel even wat werk, maar ik zie niks over het hoofd toch?
Ik kwam uit op 398 euro, weet niet waar het verschil zit, maar iig goedkoop! ;)

Die cashback werkt bij mij trouwens niet, dus waarschijnlijk wordt het 423 euro voor mij... Nog steeds goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jij kwam denk iets duurder uit gabn88, omdat je onder rembours hebt gekozen? (just like me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Thenotorious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:15:
[...]

Dat zou erg mooi zijn, dan zullen wij zwarte One X-bezitters wel even patsen in dit topic >:)

Edit: Even ontopic nog, ik heb dinsdagavond bij GSMeasy.nl besteld en vanmiddag een sms gekregen van Vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd (maar overzetten gebeurt pas 16 april, is gewoon prepaid dus wel erg lang...). Weet iemand of GSMeasy op zaterdag ook gewoon volledig werkt? Want dan zou een afspraak voor maandag eigenlijk al kunnen als de levering zaterdag is >:)

[ Voor 33% gewijzigd door MacorgaZ op 29-03-2012 19:01 ]

Bambu Lab P1S Combo

Pagina: 1 ... 12 ... 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.