Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind mei zou echt te belachelijk voor woorden zijn. Ik neig nu toch wel heel erg naar amazon.de, of een busritje naar Aken ofzo.

Want wat zijn nou eigenlijk precies de verschillen met een Duits toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Jongens, de HTC One S is gewoon leverbaar op redcoon.nl: http://www.redcoon.nl/B36...Smartphones-(Simlockvrij)

En: http://www.redcoon.nl/B36...Smartphones-(Simlockvrij)

[ Voor 24% gewijzigd door alwaysleft op 20-04-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Net gechat met redcoon.nl, en hij is direct leverbaar los! :) _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 20-04-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:27
alwaysleft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:09:
Net gechat met redcoon.nl, en hij is direct leverbaar los! :) _/-\o_
Is ie geïmporteerd of echt Nederlands?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mastair schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:13:
[...]

Is ie geïmporteerd of echt Nederlands?
Geimporteerd uit duitsland! Want ze kopen die in in duitsland, en hebben ook redcoon.de

[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 20-04-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 23:41
Als hij nog een maand wordt uitgesteld ga ik toch maar voor de One x. Erg ongeduldig maar goed. Alleen even regelen met gsmwijzer.nl maar dat moet wel lukken lijkt mij. Ik wacht al bijna een maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwetzels
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
t-mobile levert de one s vanaf 25 april volgens: http://www.telecomnieuws....af-25-april-verkrijgbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Zucht, het feit dat het over dollars gaat in dat bericht deed geen belletje rinkelen?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

alwaysleft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:13:
[...]

Geimporteerd uit duitsland! Want ze kopen die in in duitsland, en hebben ook redcoon.de
Slechte ervaringen met Redcoon. 1 x helemaal niet geleverd bij mij en een collega heeft daar z'n TV gekocht, bleek ook uit Duitsland te komen. Die is na iets minder dan 2 jaar kapotgegaan en door al het kastje-muur gedoe bij Redcoon zit hij nu al anderhalve maand zonder TV. Ik zou uitkijken met die gasten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwetzels
  • Laatst online: 26-11-2024
oXygeN schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:56:
[...]

Zucht, het feit dat het over dollars gaat in dat bericht deed geen belletje rinkelen?
:$ , nee was me niet opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Volgens Coolblue is de leverdatum maandag 30 april, dus nog een week geduld hebben :9~

http://www.pdashop.nl/cat...binnenkort-leverbaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:13:
[...]

Gaat het dan ook om een softwareversie met duitse taalinstellingen? In het ervaringentopic zijn daar namelijk klachten over verschenen. Heb je te maken met een internationale versie, of een duitse versie waarbij je aldus sommigen niet terug kan naar internationale instellingen (zonder root)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan gewoon Engelse taal instellen, geen Nederlands, wel weer NL woordenboek.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:21:
[...]

Gaat het dan ook om een softwareversie met duitse taalinstellingen? In het ervaringentopic zijn daar namelijk klachten over verschenen. Heb je te maken met een internationale versie, of een duitse versie waarbij je aldus sommigen niet terug kan naar internationale instellingen (zonder root)?
Zou ik niet weten ;) Vraag redcoon even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:09:
[...]

Zou ik niet weten ;) Vraag redcoon even ;)
Zal ik doen!

http://www.playmasters.co...-zwart-4710937373110.html
Hier op Playmasters is hij op voorraad als je de statusindicator mag geloven. Iemand al ervaring mee?

Update: Heb een mailtje naar de helpdesk gestuurd, hopelijk reageren ze gauw.
Update 2: Ik zie net CLB's reactie - misschien dus wat overbodig geweest om navraag te doen naar de taal? In ieder geval wachten we het levertijdaspect nog even af.
Email aan Playmasters:

Hello,

Here - http://www.playmasters.co...-zwart-4710937373110.html - the HTC One S seems to be available for delivery according to the Stock Indicator, which states the device is directly available. However, in The Netherlands the device isn’t officially released yet, as you might be aware of. Dutch retailers claim a delivery delay of at least 2 weeks, after a supposed release in late April. Is the device actually in stock at the Dutch filial of Playmasters, providing a delivery time of one to several days? And is the Android 4.0 operating system by default set to the International English language? The latter question is due to other retailers importing from Germany, in which case German is the default language and issues arise for certain users who seem unable to change the default language to Dutch or English.

I hope to hear from you soon.

Sincerely,
Dennis Kleinman

-----

Hallo,

Hier - http://www.playmasters.co...-zwart-4710937373110.html - is de HTC One S direct leverbaar aldus de Stock Indicator. Het apparaat is echter nog niet officieel verkrijgbaar in Nederland, waar jullie wellicht van op de hoogte zijn. Nederlandse winkelketens stellen namelijk een leveringstijd van op zijn minst 2 weken, na een vermoedelijke release in eind April. Is het apparaat daadwerkelijk op voorraad bij jullie Nederlandse distributiecentra, en dus leverbaar binnen enkele dagen? En is het Android 4.0 besturingssysteem ingesteld op de Internationaal Engelse taal? Deze laatste vraag omdat enkele retailers het toestel hebben geïmporteerd vanuit Duitsland, waarbij klachten zijn ontstaan bij gebruikers die de taal niet van het standaard ingestelde Duits naar Nederlands of Engels kunnen veranderen.

Ik hoop gauw van U te horen.

Met vriendelijke groet,
Dennis Kleinman

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:40
GSMwijzer vermeldt telefonisch ook niet anders dan vanaf eind april leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtilanus
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08-2019
Net KPN (zakelijk) aan de lijn gehad, de medewerker daar meldde 11 mei als datum waarop 'ie beschikbaar wordt bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
pixels66 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:40:
GSMwijzer vermeldt telefonisch ook niet anders dan vanaf eind april leverbaar...
Hier hetzelfde antwoord gehad. Begin aardig ongeduldig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
nou een weekje kan ik nog wel wachten maar zou het klote vinden als het ineens eind mei wordt, waar komt dat gerucht vandaan, zo'n HTC pipo kan wel van alles roepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-06 20:02
Net even gebeld met vodafone, die op de site hadden staan 'leverbaar vanaf week 16'. Volgens hun orderlijst komt hij bij hun deze week binnen, wanneer durfde hij nog niet te zeggen. Volgens de telefonist werken de winkels met het zelfde distributiecentrum, dus zal hij (mits hij deze week binnen komt), waarschijnlijk volgende week in de winkels liggen bij VF.

Nu maar hopen dat dit daadwerkelijk ook zo is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:31
Kiwietje schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:50:
Net even gebeld met vodafone, die op de site hadden staan 'leverbaar vanaf week 16'. Volgens hun orderlijst komt hij bij hun deze week binnen, wanneer durfde hij nog niet te zeggen. Volgens de telefonist werken de winkels met het zelfde distributiecentrum, dus zal hij (mits hij deze week binnen komt), waarschijnlijk volgende week in de winkels liggen bij VF.

Ja ik hoop in elk geval voor 14 mei want dan kun je nog een "goedkoop abonoment scoren"

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Laatst online: 12-09 20:37
Tenzij je hem eerst in je handen wil houden kan dit natuurlijk sowieso nog. Iets met afsluiten en bestellen.
Heb ik ook gedaan, ben er nu niet helemaal uit of de nieuwe vodafone abbo's duurder/slechter zijn dan wat ik nu heb....

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
Voor mij stukken duurder, scheelt met mijn gebruik zo'n 6-8 euro per maand vergeleken met huidige gebruik. Ik sluit hem waarschijnlijk af bij t-mobile, kost dan gemiddeld 30euro/maand + 32 euro toestel. Wil hem zoiezo eerst een keer vast hebben gehad voor aanschaf i.v.m. het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwietje schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:50:

Dat is wel ongeveer de datum die meerdere retailers aanhouden, rond eind april. Ik hoop het ook.

Wat misschien ook een algemene tip voor iedereen is die hem wil maar nog niet besteld heeft: Wachten op de Next Galaxy, en de Pricewatch eens goed in de gaten houden. Competitie weet de prijs namelijk nog wel eens omlaag te drukken. In het begin valt het mee - de Lumia 800 en Galaxy Nexus waren in t begin ook nog vrij prijzig, maar gezien de aard van de competitie die gauw aangekondigd wordt op 3 mei, kan er een leuke verassing komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Bij studentmobiel wachten ze nog steeds op levering (werd me verteld toen ik belde hoe het zat met de wijziging van het vodafone abbo per 14 mei).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Volgens de levering status op gsmweb.nl is de grijze s op 27-04 en de black s 6 dagen later leverbaar. Is ook gek na alle heisa om de bewerking van die zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Net een online chat gehad met HTC:

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/6495/htcchat.jpg

Wat mij betreft dus geen nood aan de man, andere winkels dan Expansys zullen ze dan ongetwijfeld ook krijgen deze week.. Bij providers duurt het volgens mij langer, T-mobile "brand" het toestel nog, en het zal me niet verbazen als andere providers dat ook doen.. Dus langere levertijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Wat een onzin zeg, ze verwijzen je van HTC door naar een webwinkel terwijl zij toch juist degene moeten zijn die weten wanneer het apparaat verscheept wordt.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
edit: per ongeluk dubbelpost..

[ Voor 80% gewijzigd door pixels66 op 24-04-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekko90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 14:15
Vandaag bij Redcoon bestelling geplaatst voor de One S zwart.
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt aangezien ze zeggen dat hij opvoorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ben benieuwd, staat er een levertijd bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekko90
nee niet dat ik gezien heb maar opvoorraad lijkt mij vandaag besteld morgen verzonden.
en anders gaan ze aan mij nog wel een lastige hebben bij de klantensupport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
gekko90 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:56:
Vandaag bij Redcoon bestelling geplaatst voor de One S zwart.
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt aangezien ze zeggen dat hij opvoorraad is.
Hou ons op de hoogte hoe het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:31
Net gebeld met vodafone,

Die melden mij dat het toestal al binnen had moeten zijn. Maar dat dit dus nog niet het geval is. Ze weten ook niet presies waneer hij nu komt maar dat zo elk moment kunnen zijn.
Het goede nieuws hiervan is dat ik gebeld word als hij binnen is en dat zal ik hier dan ook melden.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machtman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-08 14:40
4launch wist me het volgende te vertellen:
Onze leverancier geeft aan dit product vanaf de 2e week van mei te kunnen leveren.
Indien u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, verneem ik deze uiteraard graag van u.
Met vriendelijke groet,
Dus nog even wachten of via duitsland bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 20:11
Ik duim met jullie mee ! Wordt tijd om ervaringen uit te wisselen met mede-gebruikers...

www.beneluxracingonline.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
tja met de levertijd van Duitsland er bij is het hooguit nog een week, dat kan ik nog wel ff wachten voor een Nederlandstalig toestel.. Ik ga er bovendien vanuit dat hij vrijdag uitkomt, en dus maandag of dinsdag via de bode aanklopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
Ik hoop gewoon op de levertijden van Studentmobiel, die zijn nog het meest rooskleurig. nog twee dagen en dan kom ik er vanzelf achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik wil hem vooral eens in mijn handen hebben. Ben aan het twijfelen tussen een X en een S. In eerste instantie had ik de X bestempelt als 'te groot'. Nu heeft een vriend van me er eentje gekocht en vind ik het nog best meevallen.
Dat scherm :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:34
Joolee schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:32:
Ik wil hem vooral eens in mijn handen hebben. Ben aan het twijfelen tussen een X en een S. In eerste instantie had ik de X bestempelt als 'te groot'. Nu heeft een vriend van me er eentje gekocht en vind ik het nog best meevallen.
Dat scherm :9~
Toen ik heb 'm in m'n handen had schrok ik van het formaat. Vond 'm toch echt te groot om in m'n zak te hebben. Na wat vergelijkingen te zien te hebben tussen de 2 ga ik nu toch echt voor de one S. Nog goedkoper ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 11:57

reaL_G

G

had het ook willen doen bij expansys.

let wel via expansys, bestel je een product uit frankrijk. daar is het toestel al gereleased.
lees wel op het net, dat de ervaringen voor garantieafhandeling niet echt goed zijn.
dit zou alleen een probleem kunnen zijn voor de eerste 2 weken voor bv een doa.
daarna kan je altijd gewoon bij htc claimen.

trouwens nog bij de belcompany geweest, ff chekken
komt vandaag of morgen binnen, yeah right. :O
bij voda wisten ze het niet.

[ Voor 3% gewijzigd door reaL_G op 25-04-2012 14:29 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HowsMyApple schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:43:
Toen ik heb 'm in m'n handen had schrok ik van het formaat. Vond 'm toch echt te groot om in m'n zak
te hebben. Na wat vergelijkingen te zien te hebben tussen de 2 ga ik nu toch echt voor de one S. Nog goedkoper ook :)
Formaat scheelt echt bijna niks... Kan me niet voorstellen dat, dat minieme verschil je doet besluiten :)

But that's me

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
CLB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:29:
[...]

Formaat scheelt echt bijna niks... Kan me niet voorstellen dat, dat minieme verschil je doet besluiten :)

But that's me
Nou ja ik heb de One S natuurlijk nog niet in m'n handen gehad maar de X was toch een maatje groter dan m'n huidige HD2, en die vond ik al aan de grote kant.

VF kon mij inderdaad ook niets vertellen over wanneer die binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekko90
Redcoon heeft ze inderdaad opvoorraad want de mijne hebben ze al overhandigt aan de bezorgdienst van TNT Post NL :D :D

Zodra ik hem binnen heb zal ik meteen mijn ondervindingen met het toestel doorgeven.
gelukkig ook nog in bezit van een Desire S met ICS sense 4.0a
dus vergelijkingen van Snelheid S4 vs S2 kan ik ook maken.
evenals de bekende benchmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Redcoon levert wel vaak buitenlandse modellen.
Zou het hier niet om een Duits model gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekko90
Zo ver mij bekent is bestaat er geen speciale RUU voor duitsland dus zal het een europees model zijn en anders RUU eroverheen gooie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Zojuist besteld bij Coolblue. Ben benieuwd of ik 30 april een mailtje krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

gekko90 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:38:
Zo ver mij bekent is bestaat er geen speciale RUU voor duitsland dus zal het een europees model zijn en anders RUU eroverheen gooie
blijkbaar wel,

het duitse toestel bevat niet de nederlandse systeemtaal. (vlgs een tweaker hier die daadwerkelijk het toestel heeft) zou hij ff zn cid moeten chekken.
een internationale versie zou idd wel alle talen moeten bevatten.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
Krijg net een mail van Coolblue, dat ie daar op voorraad is.. nu bestellen, morgen in huis...

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
op Belsimpel.nl kan je de One S bestellen met een Tele 2 abonnement
450 min. en maximaal internet van 1,5 gig
totaal prijs wordt 55€ per maand met een actietarief van 50% voor de eerste 3 maanden.
kom je uit op 626,50 voor een 1 jaars abonnement (excl. aansluit- en verzendkosten)

Ik zit hier sterk over te denken, als er tenminste geen pre-order actie komt bij Typhone en of gsmeasy, zoals bij de one X het geval was.

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekko90
indien hij toch blijkbaar de nederlandse taal mist is dit de oplossing

:) http://www.filefactory.co...release_251412_signed.exe :)

En bij onze vrienden op XDA zijn ook al andere custom roms te vinden en enkele handleidingen voor root enz _/-\o_ _/-\o_

ik laat nog weten of de taal inderdaad mist

[ Voor 10% gewijzigd door gekko90 op 25-04-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
SmithNL schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:10:
Krijg net een mail van Coolblue, dat ie daar op voorraad is.. nu bestellen, morgen in huis...
Gaat om de grijze versie. Zwarte krijgen ze pas vanaf de 30ste. linkje naar de facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
BassieRassie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:50:
[...]

Gaat om de grijze versie. Zwarte krijgen ze pas vanaf de 30ste. linkje naar de facebook
Klopt. Verschil is de MAO coating, toch..?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
SmithNL schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:01:
[...]

Klopt. Verschil is de MAO coating, toch..?
Bij mijn weten is inderdaad het verschil dat de grijze geen MAO coating heeft en de zwarte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zojuist de HTC One S Grey besteld bij Coolblue.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BassieRassie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:56:
Bij mijn weten is inderdaad het verschil dat de grijze geen MAO coating heeft en de zwarte wel.
Wel leuk dat er op de site staat, dat ook de grijze deze ceramische coating bevat :)
Klopt dus niet mja... Gek dat de zwarte er niet is ook, die heb ik vorige week al in Duitsland gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

gekko90 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:35:
indien hij toch blijkbaar de nederlandse taal mist is dit de oplossing

:) http://www.filefactory.co...release_251412_signed.exe :)

En bij onze vrienden op XDA zijn ook al andere custom roms te vinden en enkele handleidingen voor root enz _/-\o_ _/-\o_

ik laat nog weten of de taal inderdaad mist
niet om je persoonlijk af te kraken hoor,

ik zou eerst wat controleren, voordat je deze flashed. (maar waarschijnlijk is het wel de internationale versie).
maar dan nog, je zou de eerste niet zijn die zn telefoon (semi)bricked door zulke aanwijzingen.

ik zou zowiezo andere mensen geen dingen aansmeren die je zelf niet geprobeerd hebt.

ik wacht liever op echte s-off ipv een aangepaste htcdevmethode.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekko90
daar heb je zeker gelijk in
ik heb het op deze manieer neer gezet omdat de meeste van ons waarschijnlijk het via XDA opzoeken en na lezen en om aan te tonen dat er al ruu's zijn

verder ga ik het zeker zelf testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net e-mail terug van StudentMobiel.nl. Zoals hun website vermeld, verwachten ze het toestel morgen te ontvangen en zal hij vanaf morgen kunnen worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:11:
Heb net e-mail terug van StudentMobiel.nl. Zoals hun website vermeld, verwachten ze het toestel morgen te ontvangen en zal hij vanaf morgen kunnen worden uitgeleverd.
Dat klinkt goed.
Ik ga zo even bij de Hi winkel langs om te kijken hoe het er daar voor staat. Ik ga denk ik toch maar gewooon voor een abbo bij Hi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HowsMyApple schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:55:
[...]
Dat klinkt goed.
Ik ga zo even bij de Hi winkel langs om te kijken hoe het er daar voor staat. Ik ga denk ik toch maar gewooon voor een abbo bij Hi..
Ja zou mooi zijn om hem even in de handen te hebben, maar voor niets naar de winkels omdat ze hem waarschijnlijk nog niet hebben is ook zoiets.

PDAShop.nl heeft de grijze nu, maar zij bieden geen studentenkorting zoals bij Hi mogelijk is. 3,50 euro per maand korting wil ik toch niet mislopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:03:
[...]

Ja zou mooi zijn om hem even in de handen te hebben, maar voor niets naar de winkels omdat ze hem waarschijnlijk nog niet hebben is ook zoiets.

PDAShop.nl heeft de grijze nu, maar zij bieden geen studentenkorting zoals bij Hi mogelijk is. 3,50 euro per maand korting wil ik toch niet mislopen.
Ach ik zit toch ff te 'studeren' in de bieb, is paar honderd meter verderop dus kan geen kwaad :)
Ik laat het straks wel weten of ze 'm in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Laatst online: 08-09 17:26
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:03:
[...]

Ik zag dat je via studentmobiel wel de 3.5 euro korting kon krijgen bij een Hi abo ;) .
Ik zit ook te wachten totdat ze de One S bij Hi hebben. Daarom hoor ik ook graag of ze hem al zeer binnenkort krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Over korting gesproken, toen ik twee jaar geleden mijn Hi abo verlengde bij een BelCompany winkel, kreeg ik nog een flinke korting vanwege mijn klantenstatus, die ze konden in de winkel konden inzien. Normaalgesproken had ik toen 90 euro bij moeten betalen voor een Desire, met die korting € 0! BelCompany is nu natuurlijk geen optie meer, ik stap niet over op Vodafone. The Phonehouse is mijn tweede optie, hopelijk hebben ze m daar ook snel op voorraad. En zo niet, dan maar online verlengen, maar dan vraag ik me af of ik dan ook gebruik kan maken van eventuele klantenstatus korting. En doet the Phonehouse ook aan studentenkorting?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Svenderson schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:51:
Over korting gesproken, toen ik twee jaar geleden mijn Hi abo verlengde bij een BelCompany winkel, kreeg ik nog een flinke korting vanwege mijn klantenstatus, die ze konden in de winkel konden inzien. Normaalgesproken had ik toen 90 euro bij moeten betalen voor een Desire, met die korting € 0! BelCompany is nu natuurlijk geen optie meer, ik stap niet over op Vodafone. The Phonehouse is mijn tweede optie, hopelijk hebben ze m daar ook snel op voorraad. En zo niet, dan maar online verlengen, maar dan vraag ik me af of ik dan ook gebruik kan maken van eventuele klantenstatus korting. En doet the Phonehouse ook aan studentenkorting?
Dat dacht ik ook bij Vodafone. Maar als ik verleng ben ik gewoon meer kwijt dan wanneer je een nieuw abbo afsluit bij VF.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Afgelopen nacht dus besteld. Morgen ochtend komt de koerier hem brengen. Goede service (alweer) van Coolblue dus. Ervaringen van mij komen in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En doet the Phonehouse ook aan studentenkorting?
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, maar ik ben er sinds mijn Nokia Lumia 800 maar voorzichtig mee. ~€70 korting gekregen bij aanschaf, hartstikke netjes natuurlijk. Klein poosje later of de prijzen schoten finaal omlaag en The Phone House bleef zelfs met die korting vrij hoog hangen.

Via Kieskeurig op Algebeld gekomen, hier is ie het goedkoopst los te verkrijgen voor €460 inc verzendkosten, voor de grijze variant tenminste. De zwarte is er nog niet. Het heeft het Qshops keurmerk, maar dit zegt me niet zoveel, bovendien staat er niet bij waar ze hem vandaan hebben. Is dit de officiele Nederlandse release of hebben we te maken met een importproduct?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Bij de Hi winkel werd mij gezegd dat ze nog geen flauw idee hebben wanneer die binnenkomt. Maar ik krijg een telefoontje zodra ze het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

gekko90 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:45:
daar heb je zeker gelijk in
ik heb het op deze manieer neer gezet omdat de meeste van ons waarschijnlijk het via XDA opzoeken en na lezen en om aan te tonen dat er al ruu's zijn

verder ga ik het zeker zelf testen
het plaatsen ervan is niks mee, alleen maar beter, meer mensen is meer kennis/ervaringen.
zeg dan gewoon erbij dat je hetzelf niet getest hebt.

de ruu zal nooit problemen geven (zit een check in),
spoiler:
maar als ze de ruu opstarten is er een mogelijk om de update.zip te kopieren,
gewoon een verkapte oplossing om de beveiliging te omzeilen, en die dat later los te flashen.

dan is het altijd eigen risico
(want je hebt altijd van die mensen die eerst doen en dan pas gaan kijken hoe of wat)

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
en al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekko90
Ik had de telefoon nog niet binnen wat ook te lezen was in een eerdere post.
hij is nu wel binnen van redcoon en het betreft inderdaad een model met de duitsetaal.

ik ga nu dus ook voor iedereen kijken of ik de europese ruu erop krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 20:11
gekko90 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:50:

ik ga nu dus ook voor iedereen kijken of ik de europese ruu erop krijg
Dus Redcoon levert een versie zonder de NL taal ? Mooi van ze ! Stond ook netjes vermeld op de webiste hoop ik ?

maarre, laat maar weten hoe het vordert met de europese RUU, op termijn moet die er bij mij ook op, zit met een Saturn toestel uit Aachen ;)

www.beneluxracingonline.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeld naar Belsimpel over mijn pre-order.
Levertijd is 24 uur.
Verwerking van order (gsm+abbo) is twee dagen.
Dus vanaf nu zou ik 24+48 moeten wachten om mijn toestel+simkaart binnen te krijgen, i.v.m. mijden dubbele verzendkosten. Heb er zin in

Wil er wel even bij vermelden; mijn huidige abbo is maandelijks opzegbaar de 25e.
Als het goed is zal opzegging huidige abbo en nummerbehoud automatisch geregeld worden.
Best goed geregeld dat ik slechts een contractje heb moeten printen, invullen en opsturen, en de rest geregeld wordt. Excuus als dit even off-topic is.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekko90
quote:
Laar schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:31:
[...]

Dus Redcoon levert een versie zonder de NL taal ? Mooi van ze ! Stond ook netjes vermeld op de webiste hoop ik ?

maarre, laat maar weten hoe het vordert met de europese RUU, op termijn moet die er bij mij ook op, zit met een Saturn toestel uit Aachen ;)

Yep mijn toestel is zonder de nederlandse taal.
dat vind ik op zich geen probleem maar ik zou toch wel graag gewoon englisch (United Kingdom) hebben als echte taal. RUU wilde tot nu toe niet echt lukken. Het is me wel gelukt een EU RUU erop te zetten alleen geen taal verbetering :(

[ Voor 194% gewijzigd door gekko90 op 26-04-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Dat is dus bout zeg... Vind het slecht dat HTC dus dit soort aparte versies uitbrengt... Slecht ook dat een winkel het verkoopt zonder te vermelden neem ik aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Taal heeft niets met de RUU te maken, daar zitten alle talen wel in. Het toestel heeft waarschijnlijk een CID van de UK (HTC__001) en geen Benelux CID (HTC__E11), daardoor is het aantal beschikbare talen beperkt. Bij S-OFF kun je de ws wel veranderen, al verschilt dat per toestel.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekko90
@ albino71

heel erg bedankt!! dacht zelf al dat het daar aan kon liggen.
was al begonnen met een speurtocht op xda hoe ik de cid kon aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HTC One S (Grey) is nu op voorraad bij Studentmobiel.nl

> https://www.studentmobiel.nl/htc-one-s

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Korting krijgen bij verlengen bestaat toch niet meer? Als ik bij t-mobile een willekeurig abonnement verleng ben ik duurder uit dan wanneer ik een nieuw abonnement afsluit :/ Dus geen t-mobile meer voor mij...

Ik heb studentmobiel net een mailtje gestuurd, op hun site staat verwacht 27 april.. Nu lijkt het me toch wel dat ze minstens een dag van tevoren weten of ze de telefoons binnen krijgen of niet?

Edit: ik zie net de reactie hierboven en de grijze One S is idd beschiktbaar, de zwarte nog niet

[ Voor 4% gewijzigd door soulcrusher op 27-04-2012 12:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
GSM wijzer heeft ook de grijze nu op voorraad, maar ik wil een zwarte!!! :@ Slechte actie van HTC dit... Mensen onnodig laten wachten, zeker terwijl andere landen ze al hebben.... Slaat nergens op, constant onduidelijke levertijden..

Als het goed is komt volgende week vrijdag de zwarte.... pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Laatst online: 12-09 20:37
2call beantwoorde mij gisteren nog niet te weten wanneer ie leverbaar is. tegelijk met het mailtje was de status op hun website wel aangepast naar 'leverbaar bij onze leverancier, maximaal 5 dagen'.
Helaas ben ik komende week niet in staat een paketje aan te nemen :( Er komt in ieder geval schot in de zaak :D

Ik krijg de zwarte en ben enorm benieuwd. De verhalen over het keramiek zijn toch verbazend en ik geloof ze niet helemaal. Maar daarentegen is mijn legend enorm gekrast door een verkeerd hoesje, erger kan het niet zijn :P

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik chat op het moment met Hi. Ze vinden het raar dat de One S wordt aangeboden met een Hi abonnement op andere websites. Haha.
Ze weet nog niet wanneer hij bij Hi zelf wordt aangeboden, maar ze kan er wel voor zorgen dat een ander HTC toestel zo snel mogelijk bij me wordt thuisbezorgd. ..eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Weet iemand of hij in de telecomwinkels (T-Mobile/Vodafon/Hi) ligt zodat ik hem even kan vasthouden voordat ik hem online bestel...

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sand0rf schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:26:
Weet iemand of hij in de telecomwinkels (T-Mobile/Vodafon/Hi) ligt zodat ik hem even kan vasthouden voordat ik hem online bestel...
Ik weet wel een winkel bij mij in de buurt die een dummy heeft van de One S. Uiteraard kan deze niet aan, maar de afmetingen/gewicht kun je dan wel vergelijken. Mogelijk zijn er meer winkels die er een hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:25:
Ik chat op het moment met Hi. Ze vinden het raar dat de One S wordt aangeboden met een Hi abonnement op andere websites. Haha.
Ze weet nog niet wanneer hij bij Hi zelf wordt aangeboden, maar ze kan er wel voor zorgen dat een ander HTC toestel zo snel mogelijk bij me wordt thuisbezorgd. ..eh?
Haha dat klinkt echt te vreemd. Hebben die mensen dan echt geen idee hoe het werkt, en hoe een beetje gadget-liefhebber denkt? Ik vind het eerder raar dat zij zelf de One S nog helemaal nergens hebben staan, en de One V en One X wel al een tijd voordat ze uitkwamen. Zeker bang dat ze te weinig One X verkopen, als ze de One S te vroeg aanbieden? (Net als HTC zelf eigenlijk doet in Nederland).

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svenderson schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:16:
[...]
Zeker bang dat ze te weinig One X verkopen, als ze de One S te vroeg aanbieden? (Net als HTC zelf eigenlijk doet in Nederland).
Dit zal wel meespelen.

Ze wilden zo graag bellen dat ze een afspraak hebben gemaakt voor 17 mei om te zien of ik dan mijn beslissing heb genomen. 17 mei... misschien hebben ze dan onderhand de One S? Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Wij hebben hier maar liefst een exemplaar binnen gekregen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Waarom gaan jullie eigenlijk voor de S ipv de X ? Ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik besloot voor de S te gaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HowsMyApple schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:46:
Waarom gaan jullie eigenlijk voor de S ipv de X ? Ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik besloot voor de S te gaan :')
Afmeting van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
ik twijfel enorm tussen de zwarte of de grijze uitvoering. Zwart heeft meer grip maar dus snel krassen... grijs minder krassen en is een stuk gladder. Ik hoop zo dat Nederland al een verbeterde versie van de zwarte krijgt want dat heeft wel de voorkeur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Iemand ervaring met de levering van studentmobiel.nl ? Ik zie dat ze de grijze op voorraad hebben en twijfel nu heel erg om 'm te bestellen, of 'm volgende week (oid) te halen in de fysieke Hi winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Laatst online: 08-09 17:26
HowsMyApple schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:16:
Iemand ervaring met de levering van studentmobiel.nl ? Ik zie dat ze de grijze op voorraad hebben en twijfel nu heel erg om 'm te bestellen, of 'm volgende week (oid) te halen in de fysieke Hi winkel.
Ik heb geen ervaring met studentmobiel, maar denk jij dat hij volgende week al in de Hi winkel ligt als hij nog niet eens op de site van Hi staat?

Ik wil hem zelf ook zeer graag bij Hi halen, maar duurt lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
MLPN schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:22:
[...]

Ik heb geen ervaring met studentmobiel, maar denk jij dat hij volgende week al in de Hi winkel ligt als hij nog niet eens op de site van Hi staat?

Ik wil hem zelf ook zeer graag bij Hi halen, maar duurt lang :(
Tja ik mag toch aannemen van wel? Branden doen ze niet en als die op online winkels wel al te verkrijgen is, met een Hi abbo..

Even ander vraagje: Als ik het bij Hi haal zou ik het Messaging student Large (daar zitten 3000 sms bij) nemen met het volgende:

75 minuten of 75 sms
€ 5,- p.m.
12 mnd € 2,50 p.m.

Dan kan ik toch aannemen dat ik gewoon 75 belminuten heb en dat alle smsjes van die 3000 af gaan, toch? ( Je weet maar nooit in deze rare tijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Ik wil graag de telefoon zakelijk bestellen, en vraag me af of je dan de zwarte uitvoering, als deze niet helemaal goed is door dat chipping probleem, net zo makkelijk terug kunt sturen? aangezien het consumentenrecht anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
HowsMyApple schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:16:
Mijn ervaring met studentmobiel is niet zo geweldig, ik heb 5 keer het ondertekende contract gemaild omdat hun systeem niks met mijn bijlagen deed, terwijl ik wel een bevestigingsmail kreeg dat mijn mail verwerkt was. zoals ik eerder zei heb ik een mailtje gestuurd naar hun maar ik heb nog geen reactie terug. net maar even gebeld maar de meneer aan de telefoon zei me dat ze de telefoons te laat binnen hadden gekregen om ze vandaag nog te verzenden en dat het dinsdag zou worden. Alsof het nu te laat is om nog een deel van de orders te kunnen verzenden :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
soulcrusher schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:45:
[...]

Mijn ervaring met studentmobiel is niet zo geweldig, ik heb 5 keer het ondertekende contract gemaild omdat hun systeem niks met mijn bijlagen deed, terwijl ik wel een bevestigingsmail kreeg dat mijn mail verwerkt was. zoals ik eerder zei heb ik een mailtje gestuurd naar hun maar ik heb nog geen reactie terug. net maar even gebeld maar de meneer aan de telefoon zei me dat ze de telefoons te laat binnen hadden gekregen om ze vandaag nog te verzenden en dat het dinsdag zou worden. Alsof het nu te laat is om nog een deel van de orders te kunnen verzenden :?
Maar je order plaatsen is dus uiteindelijk wel gelukt?
En aangezien ze zeggen dinsdag neem ik aan dat ze 'm ook dezelfde dag verzenden als de bestelling geplaatst is? Vraag me alleen af of dat in het geval van nummerbehoud ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
HowsMyApple schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:24:
[...]

Maar je order plaatsen is dus uiteindelijk wel gelukt?
En aangezien ze zeggen dinsdag neem ik aan dat ze 'm ook dezelfde dag verzenden als de bestelling geplaatst is? Vraag me alleen af of dat in het geval van nummerbehoud ook zo is.
Ja, uiteindelijk moest ik het naar een ander mailadres van hun sturen en hebben ze het handmatig verwerkt. het lijkt me overigens raar dat ze pas na anderhalve maand met nummerbehoud beginnen omdat de telefoon dan pas leverbaar is (ik had hem 2 al maart besteld).. maarja je weet maar nooit :/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben voor de grijze gegaan bij Belsimpel. Levertijd is 24h indien voor 20.00 besteld wat ik dus gedaan heb, morgen hopelijk in huis! Helaas gaat Track&Trace niet veel uitmaken, sowieso is het maar een dagje wachten als alles goed gaat en bovendien komt de status niet voor morgenochtend 08:00 op Track&Trace te staan aldus de bestelling bij Belsimpel. Morgen horen jullie of ie binnengekomen is.

Had ook sites gezien waar het iets goedkoper was, maar deze vertrouw ik niet. Deze boden een week te vroeg in verhouding me andere sites het toestel al aan, ik vind de prijswinst niet voldoende om het gebrek aan vertrouwen te compenseren. Er was een keurmerk die andere online winkels ook hebben, maar had er nooit van gehoord en in prijsvergelijkingssites stond er geen icoontje voor dat keurmerk waar andere keurmerken wel hun icoontjes bij producten hadden staan. Sites in de PriceWatch vertrouw ik een stuk beter, waaronder dus Belsimpel, let alone de vlotte levertijd. Nu nog op zoek naar een mooie case voor grip en bescherming, en een screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:15:
Nu nog op zoek naar een mooie case voor grip en bescherming, en een screenprotector.
Deze al gezien http://www.pdashop.nl/pro...lack-hard-shell-case.html ?

Heb hem al even in de handen gehad en voelt vrij stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BassieRassie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:00:
[...]

Deze al gezien http://www.pdashop.nl/pro...lack-hard-shell-case.html ?

Heb hem al even in de handen gehad en voelt vrij stevig.
Gezien maar ik heb helaas nog te weinig beeldmateriaal hiervan gezien. De andere officiële doorzichtige cover lijkt ook interessant, het gevaar met die dingen is alleen een afwijkende tint al dan niet na verloop van tijd. Het moet dan wel écht wit doorzicht zijn vind ik. XDA heeft er een aantal foto's van, tot nu toe ziet dat er leuk uit.

Heb inmiddels bevestiging gekregen dat het toestel verstuurd is, grote kans dus dat ik hem morgen heb. Ik zal proberen foto's te maken als ik een andere camera in de buurt heb, voor de spiegel(s) staan is ook niet zo heel handig. Track&Trace is zoals verwacht vanaf morgen 8.00 pas mogelijk, wanneer ie dus al zon beetje halverwege is. Ga me daar dus niet mee bezig houden. ;p

Update: Hij is binnen! Zie Ervaringen & Discussies topic voor een uitgebreide eerste indruk van Design & Bouwkwaliteit. Cijfer: 9/10.
Belsimpel doet hierbij aardig zijn werk, binnen 24h binnengekregen. Besteld voor 20:00 en de volgende dag rond 14:00 in huis. Erg netjes!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 14:58 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste