Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 22:24

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zijn er inmiddels al nederlandse winkels (dus geen webshops) bekend waar ze de One S al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446522

tweaker2010 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:34:
Zijn er inmiddels al nederlandse winkels (dus geen webshops) bekend waar ze de One S al hebben?
Eén winkel bij mij in de buurt had hem gisteren binnengekregen. Daar heb ik hem ook kunnen bekijken. Maar meer een zelfstandig ondernemer bedrijf dan een Belcompany etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:33
HowsMyApple schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:26:
[...]

Tja ik mag toch aannemen van wel? Branden doen ze niet en als die op online winkels wel al te verkrijgen is, met een Hi abbo..

Even ander vraagje: Als ik het bij Hi haal zou ik het Messaging student Large (daar zitten 3000 sms bij) nemen met het volgende:

75 minuten of 75 sms
€ 5,- p.m.
12 mnd € 2,50 p.m.

Dan kan ik toch aannemen dat ik gewoon 75 belminuten heb en dat alle smsjes van die 3000 af gaan, toch? ( Je weet maar nooit in deze rare tijden)
Ik vroeg mij dat pas ook af en ben langs de Hi winkel gegaan. De verkoper daar verzekerde dat de smsjes eerst van die 3000 afgaan en je 75 belminuten gewoon je belminuten zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
Ik kreeg ineens dit twitter bericht van de Hi Webcare:

@dannydeko Het is nog niet bekend of we dit toestel wel of niet gaan leveren. Hou de site goed in de gaten! [JV]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:11
Ik ben benieuwd of er morgen meer bekend is over de levertijd... moet nu toch wel opschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad, ik wil hem graag via Hi.nl direct bestellen in plaats van studentmobiel.nl

Iemand ervaring om bij Hi mogelijke extra aanbiedingen te kunnen krijgen bij het bestellen via de telefoon? Afdingen etc gratis een jaartje spotify + 500MB o.i.d.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 446522 op 30-04-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Weet niet hoe het bij Hi zit, maar bij T-mobile lukt het niet meer, ik ben toch wel goed in het afdingen maar kreeg het echt niet voor elkaar de laatste keer voor mijn vriendin der abbo.. De providers zijn ineens inhalig geworden.. Abbo's duurder en kortingen ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is altijd het proberen waard. Hopelijk zal hij verkrijgbaar zijn bij Hi, dan ga ik eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
pixels66 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:03:
GSM wijzer heeft ook de grijze nu op voorraad, maar ik wil een zwarte!!! :@ Slechte actie van HTC dit... Mensen onnodig laten wachten, zeker terwijl andere landen ze al hebben.... Slaat nergens op, constant onduidelijke levertijden..

Als het goed is komt volgende week vrijdag de zwarte.... pff...
Ben je niet bang voor het chipping probleem, ik heb maar de grijze besteld. Heb geen zin in beschadigingen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tharonald schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:48:
[...]
Ben je niet bang voor het chipping probleem, ik heb maar de grijze besteld. Heb geen zin in beschadigingen......
Inderdaad, ik ga waarschijnlijk ook voor de grijze. Maar eerst even in het echt kijken wat het verschil precies is. Het toestel moet toch weer minimaal een jaartje mee dus dan wil je geen krassen na een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-05 14:06

oXygeN

oftewel oxje...

Leveringsdatum van de black versie bij Coolblue is veranderd van 30-04-2012 naar 04-05-2012...

[ Voor 11% gewijzigd door oXygeN op 01-05-2012 12:49 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 08:59

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Bij GSMWEB is het nu 3 mei 2012....

Geduld is een schone zaak ;)

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 11:09
Weer naar vodafone gebeld.
Ik keek op de site daar stond nog steeds preorder week 16. Dat het nu week 18 is schijnt niet uit te maken maar tot mijn verbazing stond er nu ook een revieuw bij ik denk kijk aan hij is dus leverbaar maar dat schijnt dus weer niet zo te zijn. Eigenlijk komt het er op neer dat niemand bij vodafone weet waneer die gelevert gaat worden. Nu ga ik onderhand echt de One X overwegen want nu duurt het wel erg lang.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net besteld bij studentmobiel.nl.

Had ervoor gebeld naar Hi. Ze hadden geen idee of de One S geleverd wordt of niet. Je zou toch denken dat ze in ieder geval ergens iets van info hebben erover.

Wordt morgen geleverd, dus ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
tharonald schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:48:
[...]

interesseert me niks, ruil ik m gewoon weer om, en ga er vanuit dat het probleem na de 1e batch is opgelost.. bovendien vind ik grijs niet mooi.. En het blijft een gebruiksvoorwerp, al mijn telefoons beschadigen een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb de Htc One S besteld bij Belnu. Ze zeiden donderdag 26 April dat ze een partij binnen hadden en al hebben verstuurd. Ik geloofde dat niet maar goed wel een bestelling gedaan keb niets meer van ze vernomen en weet als ik ze op zou bellen al wat ze me gaan vertellen dus wacht nog wel ff. Hoop niet dat het weer zo lang duurt als de vorige telefoon die ik bij hun besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

oXygeN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:49:
Leveringsdatum van de black versie bij Coolblue is veranderd van 30-04-2012 naar 04-05-2012...
Oei, das balen. Meestal is Coolbue wel een van de eersten. Heb het idee dat HTC express de boel vertraagt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wordt ik nu gebeld door studentmobiel.nl

"Sorry we kunnen hem morgen toch niet leveren. Hi heeft het toestel nog niet in hun systeem staan en de verwachting is dat dat vrijdag wel zo is."

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 08:52

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

tweaker2010 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Oei, das balen. Meestal is Coolbue wel een van de eersten. Heb het idee dat HTC express de boel vertraagt :-(
De grijze is wel uit. Het enige wat ik kan bedenken dat ze wachten op nieuwe batch zwarte door de problemen die ze met de coating hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
Damn laat ik nou net die zwarte hebben besteld :-( maar ik verwacht niet dat dat het probleem is want ik las ergens dat Htc dat probleem al had verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
tweaker2010 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Kreeg deze mail binnen van Coolblue:

Afgelopen maand heeft u bij ons de HTC One S Black besteld.
Wij hadden deze vandaag graag aan u willen uitleveren.
Helaas kregen wij vanochtend het bericht dat het toestel een aantal dagen vertraagd is.
Wij verwachten het toestel uiterlijk vrijdag 4 mei ’12 te ontvangen en dan op zaterdag 5 mei ’12 uit te kunnen leveren.
Mochten wij het toestel eerder ontvangen, dan zullen wij deze ook eerder uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Netjes! Ik kreeg niet eens bericht.. Heb zelf moeten bellen en 15 minuten aan de lijn gehangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-05 14:53
Zaterdag 28-4 heb ik bij Hi in Tilburg al de grijze variant in mn handen gehad. Ben naar Hi doorverwezen door een meisje uit de winkel van KPN. Die wist dat Hi het toestel al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
majoh schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:17:
[...]
De grijze is wel uit. Het enige wat ik kan bedenken dat ze wachten op nieuwe batch zwarte door de problemen die ze met de coating hebben...
Dit wordt bevestigd door een Tweet van Mark Moons.

In dit geval, als je echt voor een zwarte gaat is het wachten natuurlijk de moeite waard.

https://twitter.com/#!/markmoons/status/196195549374988288

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Tja, liever nog een week wachten met goeie coating, maar m'n geduld wordt aardig op de proef gesteld zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-10-2024
Ah dat is best goed nieuws. Ik vroeg me al af of we iets zouden gaan merken van de verandering in coating proces, die HTC al had aangenodigd in hun reactie op het chipping-probleem. Dan ben ik wel benieuwd of echt 100% van alle zwarte One S die straks in Nederland verkrijgbaar zijn hebben mogen genieten van de nieuwe behandeling en of het probleem echt verholpen is, maar nog een weekje extra wachten kan ik wel verdragen.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-05 20:37
Nog steeds geen toestellen in de winkel hier in regio Nijmegen. Hopelijk volgende week dan maar. Wil hem wel eerst in mijn handen hebben gehad voordat ik hem bestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

https://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/197963469541228544

"Eindelijk antwoord: We gaan de HTC One S voorlopig niet verkopen. [JV]"

Wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Maar bijv via studentmobiel.nl kan je 'm toch wel gewoon halen met een Hi abbo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HowsMyApple schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:28:
Maar bijv via studentmobiel.nl kan je 'm toch wel gewoon halen met een Hi abbo ?
Daar heb ik hem inderdaad afgelopen dinsdag besteld. Ik heb ze vanmorgen gebeld, ze zeggen dat ze hem toch morgen leveren. Het enige dat nog rest is de goedkeuring door de provider, dan sturen ze hem morgen op.

Maar ik heb nog geen helderheid of Hi bedoelt dat ze hem zelf niet verkopen of dat ze hem compleet niet kunnen leveren i.c.m. een Hi Messaging abonnement.
Dus die goedkeuring van de provider, daar zou het probleem juist kunnen liggen. Ik wacht het af...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 446522 op 03-05-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Ik heel vreemde keuze van Hi/KPN, ben benieuwd wat de logica er achter mag zijn. Maar ik mag hopen dat dit geen invloed heeft op de onafhankelijke retailers, als je de telefoon wil in combinatie met een Hi abonnement.
Ik ga hem denk ik ook maar online bestellen, maar als ik het bericht van PhantomPtll lees eerder in dit topic, wordt ik niet heel vrolijk:
Anoniem: 446522 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:12:
Wordt ik nu gebeld door studentmobiel.nl

"Sorry we kunnen hem morgen toch niet leveren. Hi heeft het toestel nog niet in hun systeem staan en de verwachting is dat dat vrijdag wel zo is."
Maar als Hi hem niet gaat leveren, krijgen ze m dan überhaupt wel "in hun systeem"? En blijkbaar heeft Studentmobiel dit nodig om het toestel uit te leveren? :? Raar verhaal, misschien ook maar eens met ze bellen. En anders een andere shop zoeken die Hi abonnementen met studentenkorting levert. The Phonehouse is alvast geen optie, heb het in de winkel gevraagd, doen ze niet aan.

Edit: haha Phantom was me net voor. Het hangt dus blijkbaar van goedkeuring af... gaat Hi het goedkeuren als ze zelf de telefoon officieel niet leveren? Heeft iemand inzicht in hoe dit normaalgesproken gaat? Ik ben benieuwd!

[ Voor 9% gewijzigd door Svenderson op 03-05-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Anoniem: 446522 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:56:
https://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/197963469541228544

"Eindelijk antwoord: We gaan de HTC One S voorlopig niet verkopen. [JV]"

Wat...
Echt, waarom?! Dit is een super mobieltje. Dan zal ik ook maar genoodzaakt zijn om hem via Studentmobiel.nl te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 11:09
Weet iemand al of deze al ergens in een winkel liggen Mediamarkt bijvoorbeelt??

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, goed nieuws (hopelijk)?

Uw orderstatus op Studentmobiel.nl is gewijzigd naar AMP: Pakket verzonden.

Uw bestelling is verwerkt en overgedragen aan de koeriersdienst. Later vandaag ontvangt u per e-mail en SMS aanvullende informatie over de aflevering en het aflevertijdvak waarbinnen de koerier bij u langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

reaL_G

G

Anoniem: 446522 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:23:
Ah, goed nieuws (hopelijk)?

Uw orderstatus op Studentmobiel.nl is gewijzigd naar AMP: Pakket verzonden.

Uw bestelling is verwerkt en overgedragen aan de koeriersdienst. Later vandaag ontvangt u per e-mail en SMS aanvullende informatie over de aflevering en het aflevertijdvak waarbinnen de koerier bij u langskomt.
nice :9
de zwarte versie neem ik aan?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reaL_G schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:24:
nice :9
de zwarte versie neem ik aan?
Nee, de grijze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN

oXygeN

oftewel oxje...

Al een tijdje geleden de zwarte variant besteld bij centralpoint, nu de bevestiging dat ie verzonden is :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Ik denk dat ik dan toch ook maar via studentmobiel ga bestellen, ook de grijze :)

Mijn abbo loopt nu nog 5 weken, hoe gaat dat dan in z'n werken die laatste maand? Betaal ik dan dubbele kosten of alleen mn huidige kosten, of juist de nieuwe? Bij Vodafone geldt namelijk een opzegtermijn van 1 maand heb ik me laten vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Nu online

reaL_G

G

HowsMyApple schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:36:
[...]

Ik denk dat ik dan toch ook maar via studentmobiel ga bestellen, ook de grijze :)

Mijn abbo loopt nu nog 5 weken, hoe gaat dat dan in z'n werken die laatste maand? Betaal ik dan dubbele kosten of alleen mn huidige kosten, of juist de nieuwe? Bij Vodafone geldt namelijk een opzegtermijn van 1 maand heb ik me laten vertellen.
dat is dus als je opzegt,
anders word het gewoon verrekend, het kan ook dat het na afloop bestaand contract het doorloopt, of per direct ingaat. (bij mij was het per direct)

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Nu online

reaL_G

G

oXygeN schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:33:
Al een tijdje geleden de zwarte variant besteld bij centralpoint, nu de bevestiging dat ie verzonden is :D
daar staat de grijze voor 340E incl btw.

wel erg goedkoop, of een foutje.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-05 16:52

IkWilbert

Het is mij!

reaL_G schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:32:
[...]

daar staat de grijze voor 340E incl btw.

wel erg goedkoop, of een foutje.
Denk foutje, iets vederop op de site staat ie voor 399 euro ex btw.
Maar wie weet krijg je hem voor 340 thuis gestuurd, volgens het systeem hebben ze er drie op voorraad ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
IkWilbert schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:42:
[...]

Denk foutje, iets vederop op de site staat ie voor 399 euro ex btw.
Maar wie weet krijg je hem voor 340 thuis gestuurd, volgens het systeem hebben ze er drie op voorraad ;)
Het lijkt er op dat het ook een andere batch is. Kijk maar naar het type nummer wat er achter de naam staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjs021
  • Laatst online: 23-05 20:14
Iemand hier enig idee of vodafone nog met kortingen komt? Zo ja, wanneer?

Wellicht is de mobiel bij centralpoint een proefexemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN

oXygeN

oftewel oxje...

HowsMyApple schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:46:
[...]

Het lijkt er op dat het ook een andere batch is. Kijk maar naar het type nummer wat er achter de naam staat.
Is ook een grijze volgens mij?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
oXygeN schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:08:
[...]

Is ook een grijze volgens mij?
Jawel, maar ik gok een andere (oudere?) levering.

Net even bij The Phone House naar binnengelopen en die kerel kon mij vertellen dat ze binnen waren op het hoofdkantoor en nu verspreid gingen worden (80 stuks zei 'ie).
Ook bij de KPN en Telfort en Tmobile geweest maar die konden me allen helemaal niets vertellen over wanneer het komt, ook geen ruime schatting.

Dus nu twijfel ik nog of ik de One S (want htc _/-\o_ )ga bestellen en weekje moet wachten of dat ik morgen nog de Xperia S (want scherm + camera _/-\o_ ) haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
Coolblue heeft 'm binnen.. http://www.pdashop.nl/pro...vemailer&utm_medium=email

Laat de rest maar volgen dan!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hi Webcare op Twitter: "Ik snap dat het vervelend is. Hi heeft gekozen om dit toestel niet aan te bieden. Ook niet via de winkel. :-( [KP]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Anoniem: 446522 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:49:
Hi Webcare op Twitter: "Ik snap dat het vervelend is. Hi heeft gekozen om dit toestel niet aan te bieden. Ook niet via de winkel. :-( [KP]"
Wie maakt die keuzes toch? Ik snap persoonlijk echt niet waarom een provider zo'n mobiel niet zou aanbieden. Het enige (slappe) argument wat ik kan bedenken is om de HTC One X niet in het vaarwater te zitten.

Nogmaals, studentmobiel, we komen eraan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
MLPN schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:14:
[...]

Nogmaals, studentmobiel, we komen eraan! :P
Ik denk t ook! Of zijn er nog andere retailers die Hi Messaging Student aanbieden? En hoe doet Studentmobiel dat met die Micro-sim? Normaalgesproken hield ik mijn oude sim bij verlenging , maar ik mag hopen dat ze zo slim zijn die mee te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Svenderson schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:18:
[...]

Ik denk t ook! Of zijn er nog andere retailers die Hi Messaging Student aanbieden? En hoe doet Studentmobiel dat met die Micro-sim? Normaalgesproken hield ik mijn oude sim bij verlenging , maar ik mag hopen dat ze zo slim zijn die mee te sturen?
Daar heb ik ook naar gezocht en kon zelf zo snel verder geen retailer vinden die ook de student versie heeft. Met micro sim is een goeie, ik vermoed dat ze die gewoon meesturen. Anders kan je altijd gewoon nog naar de Hi winkel gaan en vragen of ze even je sim tot micro sim knippen.

Wat ik mij verder wel afvraag is of ik met mijn HTC one S gewoon naar de Hi winkel kan gaan als ik problemen heb of moet ik daarvoor dan via studentmobiel, want eigenlijk lease je hem via Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
En hij is leverbaar bij Coolblue! http://www.pdashop.nl/product/168534/htc-one-s-black.html

Zojuist de sms gekregen dat ze hem hebben ingepakt en dat hij morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05 22:39
Ik zit mezelf eigenlijk de laatste tijd af te vragen waarom ik mijn abonnement en HTC One S Black niet bij Coolblue heb afgesloten, echt heel stom. Maargoed nog heel eventjes geduld en dan zal GsmWijzer hem ook wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ben benieuwd of hij morgen leverbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Als ik studentmobiel.nl moet geloven wordt mijne maandag geleverd. Een verjaardagskado van mij voor mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
HowsMyApple schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:32:
Als ik studentmobiel.nl moet geloven wordt mijne maandag geleverd. Een verjaardagskado van mij voor mezelf :)
Gefeliciteerd alvast! Zwart of grijs?
Ik wacht nog even met bestellen, want ik wil het liefst gebruik maken van de 24u Express service, waarbij het contract aan de deur wordt afgehandeld. Dit is denk ik toch sneller en makkelijker dan dat gedoe via de post/mail, maar kan alleen als het toestel op voorraad is. Stel dat het toestel morgen (wel heel optimistisch) of maandag opeens op voorraad is, dan kan ik het met die 24 u Express service een stuk sneller ontvangen dan wanneer ik het toestel nu nog pre-order en mijn contract eerst moet opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Svenderson schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:46:
[...]

Gefeliciteerd alvast! Zwart of grijs?
Ik wacht nog even met bestellen, want ik wil het liefst gebruik maken van de 24u Express service, waarbij het contract aan de deur wordt afgehandeld. Dit is denk ik toch sneller en makkelijker dan dat gedoe via de post/mail, maar kan alleen als het toestel op voorraad is. Stel dat het toestel morgen (wel heel optimistisch) of maandag opeens op voorraad is, dan kan ik het met die 24 u Express service een stuk sneller ontvangen dan wanneer ik het toestel nu nog pre-order en mijn contract eerst moet opsturen.
Waarom zou je dan wachten? Ik kon die optie ook al gewoon selecteren. En kon 'm op zn vroegst zaterdag laten bezorgen maar dan ben ik de hele dag aant werk. Dus vandaar maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
HowsMyApple schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:53:
[...]
Waarom zou je dan wachten? Ik kon die optie ook al gewoon selecteren. En kon 'm op zn vroegst zaterdag laten bezorgen maar dan ben ik de hele dag aant werk. Dus vandaar maandag :)
Bij de grijze kun je beide opties selecteren, bij de zwarte nog niet, dan staat er: "Express levering: selecteer a.u.b. eerst een voorradige toestelversie bovenin het bestelformulier".
Dus we wachten af, zal niet lang meer duren. Dat CoolBlue hem heeft is al een goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Is het toestel al ergens in de winkel te bewonderen?? Ik ga straks hier in amstelveen kijken, ze hebben belcompany, phonehouse, dixons, vodafone en hi (hier komt ie sowieso niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Hij is op voorraad, want GSMwijzer heeft hem vandaag verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:06

Tarin

Just plain weird.

Belcompany in Alexandrium had hem binnen (de zwarte versie), maar ik twijfel nog steeds, hij is toch wel een stuk groter dan m'n Legend. Wel lekker dun.

Maar goed, ik moet toch wachten tot hij in de Vodafone Zakelijk-winkel terecht komt, die lopen altijd een beetje achter.

[ Voor 3% gewijzigd door Tarin op 04-05-2012 12:25 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Studentmobiel (zelfde bedrijf als GSMWijzer) heeft de zwarte nu ook! Gelijk besteld, morgen binnen als het goed is. Blij dat ik gewacht heb, nu toch gebruik kunnen maken van de 24u express service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Svenderson schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:57:
Studentmobiel (zelfde bedrijf als GSMWijzer) heeft de zwarte nu ook! Gelijk besteld, morgen binnen als het goed is. Blij dat ik gewacht heb, nu toch gebruik kunnen maken van de 24u express service.
Zijn de problemene met de zwarte al verholpen dan? Die kraste toch heel snel en had een probleem met de chipset oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvHeerde
  • Laatst online: 30-05 12:24
pixels66 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:31:
Hij is op voorraad, want GSMwijzer heeft hem vandaag verzonden!
Wow zit ook te wachten op GSMWijzer..de zwarte sinds 8 maart besteld..
Heb je een mailtje gehad?
Ik nog niet...DUURT LANG! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ja, kreeg een mailtje dat hij verzonden is.. Nu hopen dat ik morgen op het juiste moment thuis ben!

@dannydeko ff een stukje terug lezen in het topic.. problemen verholpen, MAO proces aangepast.. Over de chipset is mij niks bekend, ook geen problemen.. Het was het "chipping" van de unibody... denk dat je daar op doelt...

[ Voor 53% gewijzigd door pixels66 op 04-05-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvHeerde
pixels66 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:46:
Ja, kreeg een mailtje dat hij verzonden is.. Nu hopen dat ik morgen op het juiste moment thuis ben!

@dannydeko ff een stukje terug lezen in het topic.. problemen verholpen, MAO proces aangepast.. Over de chipset is mij niks bekend, ook geen problemen.. Het was het "chipping" van de unibody... denk dat je daar op doelt...
ff voor mijn beeldvorming; wanneer heb je de bestelling ongeveer geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:38
Mijn zwarte zou nu ook onderweg moeten zijn. Net een mailtje gehad van gsmwijzer. Nu idd maar hopen dat ik morgen op het juiste tijdstip thuis ben :s

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
WvHeerde schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:50:
[...]

ff voor mijn beeldvorming; wanneer heb je de bestelling ongeveer geplaatst?
4 april om precies te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn One S is zojuist geleverd door Studentmobiel! Inclusief micro SIM kaart cutter!

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 446522 op 04-05-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Uw orderstatus is gewijzigd naar AMP: Pakket verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktmlc4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-03 18:59
Vraagje:

Ik ben nu voor het eerst overgestapt van provider. Van T-Mobile naar Vodafoneen heb de one s erbi besteld.
Nu heb ik dit al cker 2 maanden geleden aangevraagd. Ik krijg nu de telefoon op voorraad is bij belsimpel pas een sms van vodafone dat er nummerbehoud is aangevraagd voor mijn nummer en dat mijn nieuwe vodafone abbo 5 juni ingaat. ( wel erg laat als ik het al begin maart heb aangevraagd???, maar goed)..

Betekend dit nu ook dat ik pas 5 juni mijn telefoon krijg of krijg ik deze al eerder?

12x 300Wp, Enphase iq7 micro omvormers, Azimut 160°, hellingshoek 15°, IJmuiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvHeerde
pixels66 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:53:
[...]

4 april om precies te zijn..
hmm..ik heb zo net enkel een mailtje van de klantenservice van vodafone gehad over m'n abbonementswijziging..

Hoop voor je dat hij er morgen is..veel plezier alvast
ennuh; goeie telefoonkeus :*)

[ Voor 19% gewijzigd door WvHeerde op 04-05-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Anoniem: 446522 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:43:
Mijn One S is zojuist geleverd door Studentmobiel! Inclusief micro SIM kaart cutter!
Zozo, netjes! Is hij gisteren al verzonden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
Pfff lees overal dat de telefoon al verstuurd word en ik krijg dit bericht |:(

Helaas is het door jouw gekozen toestel tijdelijk niet op voorraad.
Ik ga er alles aan doen om zo snel mogelijk het toestel
weer op voorraad te hebben. Zodat jij heel snel kunt gaan
genieten van je bestelling! Ik zal je op hoogte houden van de vorderingen!

Salesteam Belnu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopyra
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-05 22:57
Pfff Belsimpel.nl geeft ook niet thuis :-( .
Hele middag staat het antwoord apparaat aan.... :z
Op de site staat de staus op: Levertijd 24 uur ;)
Hopelijk sturen ze hem (One S Black) vandaag nog op. :*)
Geduld is ook een schone zaak.... O-)

Belsimpel.nl geeft toch thuis!!

Vrijdag avond mail gekregen dat hij verstuurd was, zaterdag middag was hij binnen.
Heerlijk toestel, lekker snel in alles wat hij moet doen.
Enige minpunt tot nu toe is dat er geen microsim meegeleverd wordt.
Heb zelf mijn oude simkaart geknipt, gegoogled op internet, hij doet het prima.

[ Voor 40% gewijzigd door jopyra op 07-05-2012 15:12 . Reden: Belsimpel geeft toch thuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN

oXygeN

oftewel oxje...

Kheb em binnen :) (black)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:58

icecreamfarmer

en het is

Phonehouse in tilburg heeft de grijze voor €490
Heb er net een gehaald.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
vandaag via studentenmobiel de black editie besteld met 1 jarig tele2 abonnement.
rond 12:00 besteld, half uur later als verzonden per email.
kreeg rond 16:00 bericht dat de phone is verzonden met tnt. Morgen dus hopelijk in huis!

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 10:24

MeNTaL_TO

The future is not set

vgroot schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:08:
vandaag via studentenmobiel de black editie besteld met 1 jarig tele2 abonnement.
rond 12:00 besteld, half uur later als verzonden per email.
kreeg rond 16:00 bericht dat de phone is verzonden met tnt. Morgen dus hopelijk in huis!
WTF, mijn telefoon al halverwege maart besteld, abbo is al overgezet, maar nog geen verzendmailtje, iemand anders besteld vandaag dezelfde telefoon en wordt vandaag nog opgestuurd.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktmlc4
Zojuist mailtje van belsimpel dat de telefoon is verstuurd. Morgen in huis :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 10:24

MeNTaL_TO

The future is not set

ktmlc4 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:34:
Zojuist mailtje van belsimpel dat de telefoon is verstuurd. Morgen in huis :-)
Werken die morgen dan (ivm 5 mei)?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktmlc4
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:36:
[...]

Werken die morgen dan (ivm 5 mei)?
Hmmm... Ik hoop het wel, hij wordt verstuurd met TNT. In mij CAO heb ik maar eens in de 5 jaar vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
Ik ben vandaag bij de CoolBlue (PDAshop.nl) in Eindhoven binnen gellopen. Na navraag bleek dat ze de grijze gewoon hadden liggen achter de balie. Ik wil de zwarte, maar ik kan hem gewoon morgen bij ze ophalen. Ook de Vodafonewinkel naast de markt in Eindhoven had hem (de zwarte). Andere winkels leken hem nog niet te hebben.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Iemand al een status van Vodafone leveringen?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
icecreamfarmer schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:26:
Phonehouse in tilburg heeft de grijze voor €490
Heb er net een gehaald.
Kolere zo duur! Ze durven wel zeg!! voor een paar tientjes meer heb je een One X!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjs021
De man bij de belcompany vertelde mij vandaag dat ik beter nog even kon wachten met het verlengen van mijn vodafone abonnement. De verkoper zei dat hij eigenlijk zeker wist dat er nog acties zouden komen ivm de nieuwe prijzen die gaan worden gehanteerd. Verwachtte dat er aanbiedingen zouden komen waar je niets hoefde bij te betalen, hij vergeleek het met de acties bij de one x.

Natuurlijk kan je de vraag stellen in hoeverre zo'n verkoper verstand van zaken heeft, maar ja wou het even melden.

Voor de vodafone verlengers onder ons: Bij verlenging moet je inderdaad, ook bij de vodafone winkel zelf, 140 euro betalen itt nieuwe klanten die 30 euro moeten bijbetalen bij het sms+bel+web 200 abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
kjs021 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:20:
De man bij de belcompany vertelde mij vandaag dat ik beter nog even kon wachten met het verlengen van mijn vodafone abonnement. De verkoper zei dat hij eigenlijk zeker wist dat er nog acties zouden komen ivm de nieuwe prijzen die gaan worden gehanteerd. Verwachtte dat er aanbiedingen zouden komen waar je niets hoefde bij te betalen, hij vergeleek het met de acties bij de one x.

Natuurlijk kan je de vraag stellen in hoeverre zo'n verkoper verstand van zaken heeft, maar ja wou het even melden.

Voor de vodafone verlengers onder ons: Bij verlenging moet je inderdaad, ook bij de vodafone winkel zelf, 140 euro betalen itt nieuwe klanten die 30 euro moeten bijbetalen bij het sms+bel+web 200 abbo.
Ik ga het morgen eerst telefonisch proberen en als ze me geen scherp aanbod doen probeer ik het in de winkel.
Het is natuurlijk van de zotte dat een verlenger zo gestraft wordt..

En wat betreft wachten.. 14/mei gaan de nieuwe abo's in --> weg voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjs021
SmithNL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:22:
[...]

Ik ga het morgen eerst telefonisch proberen en als ze me geen scherp aanbod doen probeer ik het in de winkel.

Ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen morgen.
Ben zelf dus ook nog na het advies bij de belcompany doorgelopen naar de vodafone winkel en de verkoper daar kon niets doen. Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-05 11:51
Ik heb een klein overzichtje gemaakt voor mijzelf van abonnementen met een looptijd van 2 jaar, met www.pdashop.nl als basis. Misschien heb je er ook wat aan. Hij staat op www.myhomework.nl/telefoonabonnement.xlsx

Voor mij is Tele2 SmartMix 250 - 500MB Data de beste optie.. Relatief goedkoop + voldoende belminuten + data.. (Ik let vooral op de totaalprijs na 2jr)

(Als ik iets gemist hebt of als er ergens een betere deal is hoor ik het ook graag natuurlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
ChessSpider schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:35:
Ik heb een klein overzichtje gemaakt voor mijzelf van abonnementen met een looptijd van 2 jaar, met www.pdashop.nl als basis. Misschien heb je er ook wat aan. Hij staat op www.myhomework.nl/telefoonabonnement.xlsx

Voor mij is Tele2 SmartMix 250 - 500MB Data de beste optie.. Relatief goedkoop + voldoende belminuten + data.. (Ik let vooral op de totaalprijs na 2jr)

(Als ik iets gemist hebt of als er ergens een betere deal is hoor ik het ook graag natuurlijk!)
Bij belnu.nl heb je 1gb voor 80eu meer.. misschien heb je het nodig, dan kan het een optie zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
vanochtend klopte de TNT mevrouw netjes op de deur met een klein vierkant doosje. Prima levering van Coolblue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305589

Rond de lunch vandaag mijn zwarte One S ontvangen.... via Misco. Kwam uit Duitsland, via Brightpoint. Maar wel de Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
SmithNL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:22:
[...]

Ik kreeg er bij de Vodafone winkel vandaag helemaal niks uit bij de verkoper, maar volgens mij had de verkoper sowieso nergens zin in vandaag, was compleet ongeïnteresseerd. Overigens zat ik bij Vodafone, en ging het dus om verlenging. Qua korting was dus helemaal niks mogelijk...

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04 21:36

fritske23

Echte naam Rob

Heeft er iemand ervaringen met tele2 mobiel. Op studentmobiel kun je een mooi abonnement samenstellen;
250 min + 1,5 gb voor 42,50 (eerste 12 maanden 50% korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 14:18
ktmlc4 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:30:
Vraagje:

Ik ben nu voor het eerst overgestapt van provider. Van T-Mobile naar Vodafoneen heb de one s erbi besteld.
Nu heb ik dit al cker 2 maanden geleden aangevraagd. Ik krijg nu de telefoon op voorraad is bij belsimpel pas een sms van vodafone dat er nummerbehoud is aangevraagd voor mijn nummer en dat mijn nieuwe vodafone abbo 5 juni ingaat. ( wel erg laat als ik het al begin maart heb aangevraagd???, maar goed)..

Betekend dit nu ook dat ik pas 5 juni mijn telefoon krijg of krijg ik deze al eerder?
Je bent overgestap van provider. Je nieuwe abbo gaat pas in als je oude is afgelopen anders zou het wel erg makkelijk zijn om van je abbo af te komen.

Een webshop mag pas uitleveren als zij akkoord hebben gekregen van de provider. Pas als deze aangeeft dat je abbo afloopt en nummerbehoud is opgestart is dit meestal voldoende en zal je telefoon opgestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik heb hem zojuist binnen gehad.. Lekker snel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Net even gechat met een Vodafone medewerker mbt verlenging:

Marloes: Welkom! Dat kan ik. Wil je je abonnement verlengen?
Je: daar ben ik wel naar aan het kijken, maar de telefoon (HTC ONE S Black) die ik graag wil staat niet er niet tussen bij 'mijn aanbod'
Marloes: Klopt, dat is ook een pre order. Het duurt nog even voordat het toestel verkrijgbaar is.
Je: maar ik kan 'm al wel bestellen?
Marloes: Nee, alleen nieuwe klanten. Dit in verband met eventueel nummerbehoud. Je kunt het het beste even in de gaten houden wanneer het toestel beschikbaar is.
Je: heb je daar enige indicatie van?
Marloes: Ik verwacht hem deze maand nog, maar ik kan geen datum noemen.

Warrig verhaal..

Maar goed, heb nog even goed gekeken en in mijn situatie blijkt T-mobile toch voordeliger..

Zo vraagt VF voor BSW200 (200bel/sms + 400mb): € 145 (toestel) + (6x€17.5) + (18x34.5) = € 869.50.

T-mobile smart+ 230 (230bel/sms + 500mb) is bij Belsimpel: €29 (toestel) + € 30 (aansluit) + (9x€17.49) + (15x€34.95) = € 740.66

Kan zelfs nog naar 300 bel/sms voor totaal 9euro meer of naar onbeperkt internet voor zo'n 80eu extra.

Dus Vodafone zou me het toestel gratis moeten geven willen ze goedkoper zijn en dat zit er volgens mij zeker niet in..

Enige nadeel is dat ik pas mid-juni kan overstappen, maar goed.. voor 120eu kan ik nog wel een maandje wachten! VF heeft voor mij ook wel een beetje afgedaan na eerdere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344052

Je kan bij t mobile een abbonoment afsluiten met nummer behoud 120 dagen voordat je oude afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Vandaag weer naar de CoolBlue om telefoon op te halen, werkte het systeem van hi niet waardoor ik de telefoon niet kon meenemen! Heb hem gewoon in mijn handen gehad,maar kreeg hem niet mee.. als er iets nog frustrerender is dan het wachten op een bestelling dan is het wel om het product in handen te hebben, maar niet mee te mogen nemen :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Dat is balen haha.

Ik kreeg net een sms van de koeriersdienst dat ie maandag tussen 13.45 en 15.45 wordt geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-05 11:51
Ik heb hem vandaag in mijn handen gehad en vergeleken met de HTC One X. Het is een super mooie telefoon, super licht en lekker in de hand.

Mijn duim kon overal gemakkelijk bij het beeldscherm. Maar toen ik de HTC One X pakte kwam ik erachter dat ik die ook prima met één hand kon besturen. Nu weet ik het even niet meer.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste