Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-05 11:51
zoetermeer stadshart -> vodafone.

mediamarkt hoef je niet te proberen, hi hadden ze hem gister ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:09
Megapaul schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:16:
Je kan beter verlengen bij een Belcompany dan bij Vodafone zelf, Bij Belcompany zijn de prijzen met nieuw of verlenging namelijk gelijk. Verlenging kan nog iets goedkoper uitvallen als je een hoge klantwaarde heb.
Die moet je even uitleggen ik ben 6 jaar vaste klant bij vodafone wat kan ik dan het beste doen?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
GvanGiessen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Die moet je even uitleggen ik ben 6 jaar vaste klant bij vodafone wat kan ik dan het beste doen?
Naar de Belcompany gaan lijkt mij. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjs021
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-05 20:14
Mijn huidige abonnement loopt medio juni af bij Vodafone. Ik zou graag willen dat het nieuwe abonnement, kpn bel+sms+web, die datum pas ingaat. Dit kan in de winkel erg gemakkelijk geregeld worden, maar de kpn, hi, phonehouse en belcompany hebben helaas geen zwarte htc one s.
Ik zou de mobiel kunnen kopen/bestellen bij een normale website, denk aan studentmobiel.nl, maar de vraag is of het abonnement dan meteen ingaat of, aangezien ik wel met nummerbehoud doe, het pas medio juni ingaat?
Indien het laatste geval krijg ik dan meteen de telefoon thuis gestuurd of ook pas medio juni?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:24
Stuur een mailtje naar de site waar je wilt bestellen. Zij kunnen dat redelijk eenvoudig voor je beantwoorden lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjs021
Brm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:29:
Stuur een mailtje naar de site waar je wilt bestellen. Zij kunnen dat redelijk eenvoudig voor je beantwoorden lijkt me?
Ja idd, sorry. In ieder geval bedankt, zal het meteen even sturen naar de desbetreffende site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378762

Op Marktplaats stond er gisteren een advertentie welke het een uur heeft volgehouden van HTC One S voor 250 euro. Nu heeft hij gereageerd op mijn e-mail omdat ik absoluut interesse had als er een factuur bij zou zitten. Dit is zijn reactie.

Hallo,
Ik heb de telefoon nieuw in doos met 2 jaar garantie, SIM-LOCK VRIJ en alle accessoires met factuur.
Ik heb zwart en wit
1 toestel kosten 250 EUR
Ik maak ook een korting voor meer telefoons. Hoeveel toestellen u wilt te kopen ?
is OK om Engels spreken ? u kunt schrijven Nederlandse.
Wel heel bijzonder. Kijken of ik mag komen en dan testen van te voren want er schijnen ook fake HTC One S in de omloop te zijn.
http://micgadget.com/2572...ailable-with-qhd-display/

Dat ding is er niet eens in het wit.

Update:
Het is scam! Uiteindelijk kreeg ik dit bericht:
Hi customer,

is original HTC product
Our website: www.world-electronics.es
Please read with attention.
Send us your mobile phone number if you are interested .
Phones are new, in their original box with all accessories and unlocked ( they work on any network ).
They come with 2 year international warranty. You can use them with any SIM-card.
The price includes all transport costs. We are located in Spain. Our phone: 0034 602 480 360.
We will use a service which is called Google Checkout (https://checkout.google.com).
This is safe for both ( seller and buyer ).
Payment is made to Google Checkout agent bank account.
For transport I will use a local transport company which is in collaboration with this service.
Before I receive the money you will test the package for 7 days.
To use this service you don't need to register through Google Checkout.
If you are interested send us your phone number!
Website is bekend als scam. Opgepast dus.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 378762 op 10-05-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Anoniem: 378762 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 06:26:
Op Marktplaats stond er gisteren een advertentie welke het een uur heeft volgehouden van HTC One S voor 250 euro. Nu heeft hij gereageerd op mijn e-mail omdat ik absoluut interesse had als er een factuur bij zou zitten. Dit is zijn reactie.

Hallo,

[...]

Wel heel bijzonder. Kijken of ik mag komen en dan testen van te voren want er schijnen ook fake HTC One S in de omloop te zijn.
http://micgadget.com/2572...ailable-with-qhd-display/

Dat ding is er niet eens in het wit.
Ik weet niet maar ik vind die telefoon nu niet echt lijken op een HTC one S of beter gezegt helemaal niet.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-05-2024
Begin April een HTC One S black bij smartphonestunts besteld, kreeg vorige week een email dat ze deze telefoon pas begin juli verwachten. Kon wel direct een grijze op komen halen. Dus dat maar gedaan, ziet er in het echt beter uit dan op de website :)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:16
kjs021 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:47:
Mijn huidige abonnement loopt medio juni af bij Vodafone. Ik zou graag willen dat het nieuwe abonnement, kpn bel+sms+web, die datum pas ingaat. Dit kan in de winkel erg gemakkelijk geregeld worden, maar de kpn, hi, phonehouse en belcompany hebben helaas geen zwarte htc one s.
Ik zou de mobiel kunnen kopen/bestellen bij een normale website, denk aan studentmobiel.nl, maar de vraag is of het abonnement dan meteen ingaat of, aangezien ik wel met nummerbehoud doe, het pas medio juni ingaat?
Indien het laatste geval krijg ik dan meteen de telefoon thuis gestuurd of ook pas medio juni?

Alvast bedankt!
Ik heb precies hetzelfde. Mijn VF abbo loopt ook in juni af.
Heb vorige week bij studentmobiel besteld en had m ook zo in huis. Er zat een Hi simkaart bij met een tijdelijk nummer. Op een brief stond vermeldt dat mijn Hi abbo pas inging wanneer mijn VF afloopt.

Enkele dagen later (gisteren) kreeg ik een sms van VF dat mijn nummerbehoud aanvroeg goed is gekeurd en dat de over stap naar " KPN Mobiel" plaatsvindt op de datum dat mijn VF abbo afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij http://www.demitelecom.nl/home/ zijn de One X en de One S het goedkoopste.
Iemand ervaring met deze winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Weet iemand of deze telefoon al bij de Media Markt ligt? Dat wil zeggen, dat ik hem kan bezichtigen? In geen enkele winkel in Groningen is dit toestel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:25
Ik heb vandaag ook eens gebeld naar 2call waar hij blijft gezien er al 2 weken staat dat het toestel 5 dagen wachttijd heeft. Hij was nog niet binnen en geen idee wanneer wel. De grijze kon ik wel zo krijgen. Maar ik wil de zwarte! Zo lang zou het toch niet moeten duren??

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:02
Ik ben zojuist gebelt door <insertCompany_ergensInBrabant> met de prettige mededeling dat morgen mijn zwarte One S namens Vodafone afgeleverd wordt.
Ik had een preorder geplaatst in april.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze blijven stunten met de prijzen via Marktplaats:-)
HTC One S heb je nu nieuw voor 425 euro in leiden bij de GSM winkel. Nog even wachten en ze zakken tot 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 11:09
Ik was vandaag bij de Vodafone winkel op het Rokin (Amsterdam). Geen demo-toestellen in de winkel, maar achter hadden ze de One S black gewoon op voorraad liggen. Mijn abonnement verlengd met een Bel+SMS+Web-3 250 abo (2 jaar). Volgens de Excel sheet van de verkoper zou het toestel dan nog €69,99 zijn. Maar het kassa-systeem dacht daar anders over, en gaf aan dat ik niets hoefde te betalen (?). Zou dat komen door mijn klantwaarde (=D)? Of heb ik geluk gehad? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
atacama schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:58:
Ik heb vandaag ook eens gebeld naar 2call waar hij blijft gezien er al 2 weken staat dat het toestel 5 dagen wachttijd heeft. Hij was nog niet binnen en geen idee wanneer wel. De grijze kon ik wel zo krijgen. Maar ik wil de zwarte! Zo lang zou het toch niet moeten duren??
En ja hoor, het is net magie. Eind van de middag krijg ik een mailtje dat de telefoon verstuurd is. Zouden ze donkere hoekjes hebben in dat magazijn?
Nu maar hopen dat de post vanmiddag langs komt, dan kan ik thuis werken :)

Toch maar besloten iets eerder thuis te gaan werken en daar was hij! Nu dus aan het spelen met de foon, wat een ding zeg :D

[ Voor 9% gewijzigd door atacama op 11-05-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:02
Helaas is onze chauffeur er niet in geslaagd om het pakket af te leveren en de terugkoppeling die wij hebben ontvangen van onze chauffeur is:
De levering of pick-up is niet uitgevoerd, daar onze koerier u niet thuis aantrof en heeft daarom een 'niet thuis bericht' bij u achtergelaten'.
Right, dat klopt dus niet.

Bellen met Dynalogic levert de 1e keer een disconnect op nadat ik m'n verhaal heb gedaan.
De tweede keer dat ik ze aan de lijn heb is bijna net zo prettig.

De dame weet te melden dat haar collega's systeem uitgevallen was.
Ik was niet thuis, de GPS tracker van de koerier is waarschijnlijk kapot, zijn niet-thuis kaartjes waren waarschijnlijk op, en zijn naam was Murphy neem ik dan maar aan.

De eerste medewerkster had gewoon geen zin in mijn gezeik. De koerier zijn GPS tracker heeft de hele dag aangegeven dat hij in Woerden was. De enige die voor m'n deur heeft gestaan is de ijscoman.

Al met al: nog een dag wachten.
Thx Vodafone, volgende keer gewoon weer sim-only.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb hem eindelijk gezien en vastgehouden, fraai toestel beetje groot maar goed.

Belcompany vertelde me dat er volgende week een erg mooie actie komt, iemand een idee?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Over een maand (als ik geslaagd ben) kan ik 'm bestellen ;)
Ik ben van plan om hem wel op internet te bestellen (simlockvrij zonder abbo) o.a. vanwege de hogere prijs in de winkels. (bij winkels van telco's komt er bovenop een simlockvrij toestel zonder abbo meestal €80 á €100 bij)
Zal dan proberen zsm. een review te plaatsen (zal wel lukken met 2 maanden vakantie;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jazzaff
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09-2024
@Pinin, actie van Belcompany staat in de nieuwe folder.

De One X en de One S gratis bij een nieuw abonnement van Vodafone.
Eerste 6 maanden is het gebruik, dus je abonnement ook gratis, daarna kost het abonnement €50,- per maand.

Wat je voor dat abonnement krijgt weet ik zo niet, folder ligt al bij het oud papier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjs021
Wellicht oud nieuws maar Vodafone heeft nu ook de nieuwe abonnementen op de site staan.
Van Bel+sms naar bel+sms+web extreem. De prijs voor bijvoorbeeld de one s bij een abonnement van 37,50 (160min/onbeperkt sms/200mb) komt uit op 894 euro ( 20x37,50+144)

Het is maar 100-130 euro duurder dan vele andere opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06-2022
Belnu gebeld maar die hebben geen idee wanneer het toestel binnenkomt.
Slechte service daar ook die vrouw wou me min of meer gelijk afpoeieren dat ik maar geduld moet hebben en
dat het wel mee viel hoe lang ik al wacht. (kad hem pas halvewege April besteld). Mijn nieuwe abo is ondertussen al wel ingegaan dus zal wel moeten wachten. Wat ik raar vind is dat het toestel schijnbaar al wel word uitgeleverd maar bij Belnu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

t-mobile:
Binnen uw minimale contractperiode is het niet mogelijk om over te stappen naar een lagere bundel..
zie http://www.t-mobile.nl/pe...smart-plus-link-a-variant
Wat is minimale contract periode? en waarom staat er het woord minimale?

het gaat om een 2 jarig abbo

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:53
Zijn er mensen de hun One S bij Midimedia besteld hebben? Is dit een 100% Nederlands model? Ze zijn niet duur namelijk.

Edit: Kreeg een reactie dat ze uit Duitsland komen, maakt dat verder wat uit? Ook ivm de coating?

[ Voor 30% gewijzigd door Binnetie op 15-05-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nou besteld en krijg hem maandag binnen, met T mobile abo heb weer zin in een nieuw toestel. Na de desire is HTC is mijn nieuwe Nokia :)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 23:04

Malarky

Wils voor wat ieder

Heb de zwarte versie voor 446 euro bij Belsimpel.nl besteld. Met code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gratis verzending t.w.v. 6,95 (code werkt al 1,5 jaar denk ik - heb hem al een keer of 5 gebruikt). Via shopfish.nl nog 1,50 euro extra ontvangen, voor de echte bespaarder. Jammer alleen dat er via DPD verstuurd wordt, die zijn behoorlijk traag. Pakketje hebben ze dinsdag al ontvangen, is nog steeds hun loods hier in de regio niet uit geweest.

[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 20-01-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Mijn nieuwe komt bij coolblue vandaan, nadat belsimpel niet meer te bereiken is. 2 jaar geleden had ik topervaring bij belsimpel, maar eerst hebben ze me suf gespamd met dat ik mag verlengen, en nu wil ik ze even spreken dan krijg je 3 dagen lang een antwoordapp.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:37

Tarin

Just plain weird.

Bij de Vodafone in Rotterdam (Lijnbaan) zeiden ze het toestel binnen te hebben, iets van 10 stuks, maar hij lag nog niet in de etalage. Ik zal vandeweek m'n baas weer verzoeken of hij kan kijken of hij gratis bij m'n werk-abo te krijgen is.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Tarin schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:58:
Bij de Vodafone in Rotterdam (Lijnbaan) zeiden ze het toestel binnen te hebben, iets van 10 stuks, maar hij lag nog niet in de etalage. Ik zal vandeweek m'n baas weer verzoeken of hij kan kijken of hij gratis bij m'n werk-abo te krijgen is.
Ik heb hem ook bij vodafone den bosch gehaalt en daar lag deze ook nog niet in de etalage maar ze hadden hem gelukkig wel het is echt een top telefoon

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik heb (ondanks de niet altijd positieve berichten) nog altijd interesse in de One S. Ik bel en SMS niet zo heel veel maar gebruik wel redelijk wat dat (<500MB). Ik zag bij Studentmobiel dat je met Smartmix 250 voor 2 jaar (€25) + internet Large (1000MB) (€ 15) het toestel gratis krijgt. Het abo is ook 9 maanden voor de helft. Totaal ben je dan (9 x€ 20) + (15 x € 40) = € 780,- kwijt. Is dit een beetje goede aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
thejoker80 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:51:
Ik heb (ondanks de niet altijd positieve berichten) nog altijd interesse in de One S. Ik bel en SMS niet zo heel veel maar gebruik wel redelijk wat dat (<500MB). Ik zag bij Studentmobiel dat je met Smartmix 250 voor 2 jaar (€25) + internet Large (1000MB) (€ 15) het toestel gratis krijgt. Het abo is ook 9 maanden voor de helft. Totaal ben je dan (9 x€ 20) + (15 x € 40) = € 780,- kwijt. Is dit een beetje goede aanbieding?
Bij Belsimpel kan je met T-mobile Smart plus 230 met onbeperkt internet (eerste 9 maanden € 19.95 / daarna € 39.90) de telefoon voor 11 euro krijgen. Totaal is dat € 789.05, heb je wel onbeperkt mobiel internet.

Denk er wel aan dat je bij alle providers nog € 30,= aansluitkosten moet betalen..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

SmithNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Bij Belsimpel kan je met T-mobile Smart plus 230 met onbeperkt internet (eerste 9 maanden € 19.95 / daarna € 39.90) de telefoon voor 11 euro krijgen. Totaal is dat € 789.05, heb je wel onbeperkt mobiel internet.

Denk er wel aan dat je bij alle providers nog € 30,= aansluitkosten moet betalen..
tnx. is wel bijna vergelijkbaar. 20 minder belminuten maar wel onbeperkt internet (na 500mb wel langzaam). totale kosten zijn op een paar euro na hetzelfde. Iemand voorkeur voor T-mobile boven Tele2 of visaversa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Laatst online: 23-05 18:45
thejoker80 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:55:
[...]
tnx. is wel bijna vergelijkbaar. 20 minder belminuten maar wel onbeperkt internet (na 500mb wel langzaam). totale kosten zijn op een paar euro na hetzelfde. Iemand voorkeur voor T-mobile boven Tele2 of visaversa?
Is exact dezelfde provider, Tele2 gebruikt het netwerk van T-Mobile. ik blijf zelf bij Vodafone, kost haast niet extra en zorg er zelf wel voor dat ik rond de 500MB blijf. Heb dan alleen maar 160 bel minuten in plaats van 230. Echter heb je wel een hogere snelheid en naar mijn inziens een betere dekking!

Vodafone (2 jarig) Vodafone + Belcompany
Bel+Sms+Web Vaak 50 € 50,00 200
Bel+Sms+Web Vaak 42,50 € 42,50 160
Totaal € 785,00

Na zes maanden stap je over naar die van 42,50 zodat je gebruik kunt maken van zes maanden gratis abonnement. Dit kost je wel €20, zit in de berekening van boven inbegrepen.

Daarnaast zou je bij Belcompany je oude toestel (als het een desire, galaxy s of 3gs zijn) in kunnen leveren. Voor een Desire krijg je volgens mij op dit moment nog €125

[ Voor 8% gewijzigd door Kootstra op 13-06-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
thejoker80 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:55:
[...]

Dat had ik inderdaad nog niet eens gezien (die snelheid).. bijzondere constructie..!

Zit nu zelf bij VF, maar het verlengaanbod bevalt me niet en heb de afgelopen jaren niet altijd even prettige ervaringen (persoonlijk). Dus ben wel eens toe aan een overstap. Vanavond bestel ik de black met een 230 abo van t-mobile. Ik heb nog niet goedkoper weten te vinden!

@ kootstra: er zijn diverse online bedrijven die bijvoorbeeld een Desire voor € 70,= van je overnemen. Geen 125 zoals belcompany, maar toch..

[ Voor 9% gewijzigd door SmithNL op 13-06-2012 13:23 ]

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Laatst online: 23-05 18:45
SmithNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:20:
[...]
Dat had ik inderdaad nog niet eens gezien (die snelheid).. bijzondere constructie..!

Zit nu zelf bij VF, maar het verlengaanbod bevalt me niet en heb de afgelopen jaren niet altijd even prettige ervaringen (persoonlijk). Dus ben wel eens toe aan een overstap. Vanavond bestel ik de black met een 230 abo van t-mobile. Ik heb nog niet goedkoper weten te vinden!

@ kootstra: er zijn diverse online bedrijven die bijvoorbeeld een Desire voor € 70,= van je overnemen. Geen 125 zoals belcompany, maar toch..
Klopt dat had ik ook gezien, echter heb ik aan 160 bel minuten per maand meer dan genoeg. Daarnaast de 3000 smsjes, waarvan ik er hoogstwaarschijnlijk maar ongeveer 25 per maand nodig heb, en de snellere internet snelheid doen mij laten blijven bij Vodafone.

Vanwege dat ik toch blijf bij Vodafone kan ik veel beter het bij de Belcompany doen, zo bespaar of win ik toch weer €55 ten opzichte van mijn mobiel via internet inleveren. Wanneer ik dat zelfs zou meenemen, dan zou dit zelfs nog een betere optie (mijn inziens) zijn:

Bel+Sms+Web Altijd 55 € 55,00 200 1000
Bel+Sms+Web Altijd 47,50 € 47,50 160 1000
Totaal & per maand € 890,00

Wanneer je de extra €55 eraf zou halen, kom je op €835 euro. Afgezien van de optie Tele2, zoals hieronder, ben ik vaak beter uit bij Vodafone. Dan heb je bij Vodafone wel veel sneller internet en een beter bereik.

SmartMix 250 + Internet Large € 40,00 250 1000
Totaal & per maand € 822,00 € 34,25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Ga nu voor T-mobile Smart+ 300 via Coolblue

300 sms/minuten + 500mb internet

Gratis telefoon, 12 maanden 50% korting, totaal (12*19.98+12*39.95+30) € 749.16
Over de hele looptijd maar 9 euro duurder dan het 230 abonnement, dus ja dat is een makkelijke beslissing ;)

Morgen zou ik 'm al moeten hebben, ben erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Kootstra schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:48:
[...]
Dan heb je bij Vodafone wel veel sneller internet en een beter bereik.
Is het bereik bij T-mobile (en Tele2 via het Tmobile netwerk) nog steeds een issue? Ik woon in Den Haag en volgens mij heb je daar altijd wel dekking toch? Sterker nog, daar viel mijn Vodafone verbinding ook regelmatig weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Zo, hij ligt al aan de lader! Gister om half 8 's avonds besteld, vandaag om half 9 's ochtends koerier op kantoor met alle contracten en de telefoon. Echt perfecte service van Coolblue.

Zit wel een micro-sim bij van T-mobile, maar heb nu nog een VF abo. Weet iemand of je je huidige sim kan omruilen voor een micro bij een vodafone shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik heb naar vf gebeld, 2 dage later een microsim door de bus. Niet gezecht dat ik ben overgestapt. Maar had je dit niet beter kunnen doen voordat je toestel binnen is. Nu zit je te wachten op je sim....

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Pinin schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:41:
Ik heb naar vf gebeld, 2 dage later een microsim door de bus. Niet gezecht dat ik ben overgestapt. Maar had je dit niet beter kunnen doen voordat je toestel binnen is. Nu zit je te wachten op je sim....
Volgens Vodafone twitter duurt het 5 werkdagen. Rij zo even langs een winkel, daar kan je je huidige sim omwisselen, dan heb ik 'm direct (gratis).

Edit: done. Ze deactiveren direct je huidige sim (bellen was al niet meer mogelijk toen ik de zaak uitliep..) en geven gratis een nieuwe micro-sim mee.

[ Voor 14% gewijzigd door SmithNL op 14-06-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Inmiddels de One S besteld bij Cool Blue met Tele 2 250 2 jaar en internet large. Hele goede service van Coolblue. Bellen je binnen 2 uur na de order en komen hem morgenochtend afleveren! Inmiddels ook microsim bij VF aangevraagd via het contactformulier. weet niet of dat de snelste manier is eigenlijk. Je kunt je sim toch ook laten knippen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
thejoker80 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:53:
Inmiddels de One S besteld bij Cool Blue met Tele 2 250 2 jaar en internet large. Hele goede service van Coolblue. Bellen je binnen 2 uur na de order en komen hem morgenochtend afleveren! Inmiddels ook microsim bij VF aangevraagd via het contactformulier. weet niet of dat de snelste manier is eigenlijk. Je kunt je sim toch ook laten knippen ofzo?
In de winkel krijg je 'm direct gratis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
Je kan via het internet ook gratis een sim duo micro bestellen (was bij mij gratis).
Dan krijg je een klassieke simkaart en een nieuwe micro sim. Allebij gekoppeld aan jou nummer.
Handig dus als je een andere foon mee wilt nemen op bijvoorbeeld vakantie. Tegelijk aan hebben kan ook maar je weet niet welke mobiel het telefoontje binnen krijgt. Niet heel handig dus.

Overigens kreeg ik van vodafone de tip de oude sim te bewaren, die kunnen ze in nood gevallen later alsnog activeren. Mocht een sim kwijt raken of stuk gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Grappig, in Duitsland kan je de HTC One S oude model met S4 processor nieuw voor een lagere prijs kopen dan de HTC One S C2 (nieuwe model) met snapdragon S3 processor. Je krijgt dan dezelfde telefoon met een aanzienlijk tragere processor dus mindere prestaties en die meer stroom vreet, dus kortere accuduur, voor een hogere prijs. Zouden mensen dat echt niet door hebben? Ik bedoel, ik heb gezien dat mensen voor 499 de nieuwe gekocht hebben terwijl de oude nog voor 429 euro te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

SmithNL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:21:
[...]

In de winkel krijg je 'm direct gratis mee.
toevallig kwam ik vanmiddag langs een winkel, in anderhalve minuut was het geregeld
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Gister HTC One S grijs bij PDAshop/Coolblue besteld, met T-Mobile Smart Plus 300 verlenging. Bij verlenging betaal je (in tegenstelling tot nieuw abo) voor het toestel nog iets bij. Vorige week toen ik keek was dat nog €34, nu is dat €14. Ik was even bang dat deze prijsverlaging misschien met de wijziging naar de S3 cpu te maken had. In het ervaringentopic staat echter een mail waarin Coolblue aangeeft dat ze het zullen melden op hun site als ze toestellen met S3 (modelnummer z560e) gaan uitleveren. Dat is nog niet het geval, dus ik heb maar gewoon bestelling geplaatst.

Zojuist is die geleverd en inderdaad: Gewoon nog de Z520e dus met S4 cpu d:)b Ik raad wel aan bij andere shops even duidelijk vooraf te informeren. Het modelnummer is gewoon zichtbaar op de verpakking, dus als er voorraad is kunnen ze het makkelijk voor je achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Misschien een veel gestelde vraag en eentje waar ik met een uurtje google misschien ook wel achter kan komen, maar kan iemand mij vertellen waar deze telefoon het goedkoopst is met een abo van ca. 50 minuten bellen/smsjes, 1GB databundel en toch zeker 3,6mbps downloadsnelheid?

Ik zie door de bomen het bos niet meer en ook de tweakers prijsvergelijker blijkt geen rekening te houden met 'lease' prijzen bij hi en met andere kortingen of extra kosten. Daarom deze vraag voor als iemand anders in hetzelfde traject zit en dit al heeft uitgezocht.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

http://www.electro-totaal.nl/mobieltjes/mobieltjes.html heeft de one S in de aanbieding voor 429 scherpe prijs lijkt me?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenToast
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10-2021
Hij staat er nu voor €400, dit is de deal waar ik op heb zitten wachten hopelijk!

[ Voor 58% gewijzigd door FrozenToast op 25-07-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 15:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Echter; is dat niet toevallig een S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 10:45
FrozenToast schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:11:
[...]

Hij staat er nu voor €400, dit is de deal waar ik op heb zitten wachten hopelijk!
Psssst.... http://www.gsm-eindhoven.nl/HTC/HTC-One-S.html

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 15:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
FrozenToast schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:11:
[...]

Heb even gemailed. Het is de versie met de S4.
Ze hebben hem alleen in het zwart, dus helaas! Ik wil hem alleen in het grijs, geen zin in afbrokkelende zwarte lakstukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenToast
Rezje schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:08:
Heb even gemailed. Het is de versie met de S4.
Ze hebben hem alleen in het zwart, dus helaas! Ik wil hem alleen in het grijs, geen zin in afbrokkelende zwarte lakstukjes.
Mooi, maar heb zelf weinig gehoord van lakproblemen, en vond de zwarte (eigenlijk donkergrijze) versie toch wat stijlvoller.. maar de lak kan dus afbladderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
FrozenToast schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:10:
[...]

Mooi, maar heb zelf weinig gehoord van lakproblemen, en vond de zwarte (eigenlijk donkergrijze) versie toch wat stijlvoller.. maar de lak kan dus afbladderen?
In het ervaringen topic van de One S heb ik dat veel gelezen (chipping ofso).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:57

FlyEragon

Alien Monkeys

Nu ook bij gsmtopdeal beschikbaar. Totale kosten komen over 2 jaar uit op(incl aansluitkosten): 716,80
250min/250sms/500MB.

Kan het nog lager ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 10:45
MikeyMan schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:51:
[...]

Psssst... Beschikbaarheid al gezien? ;)
Ja, op voorraad....?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Staat nu idd op voorraad... jammer dat eindhoven beetje ver rijden is vanaf Drachten :) kheb de S nog niet eens in het echt gezien maar ik vindt de zwarte wel mooier geloof ik... nu had ik mijn desire altijd in een hoesje in mijn broekzak... dan zal die zwarte coating toch wel goed blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenToast
FlyEragon schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:34:
Nu ook bij gsmtopdeal beschikbaar. Totale kosten komen over 2 jaar uit op(incl aansluitkosten): 716,80
250min/250sms/500MB.

Kan het nog lager ?
Hij is nu 22,50 per maand exclusief 148 euro toestelprijs, totaal over 2 jaar 687 euro. Helaas heb ik niet zo'n groot abbonement nodig anders had ik hem zeker gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
FrozenToast schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:20:
[...]

Hij is nu 22,50 per maand exclusief 148 euro toestelprijs, totaal over 2 jaar 687 euro. Helaas heb ik niet zo'n groot abbonement nodig anders had ik hem zeker gekocht.
Je vergeet aansluitkosten;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
GSM Eindhoven lijkt me niet echt een betrouwbare site.
379 is wel erg goedkoop vergeleken met de rest van de shops. Ook staat deze site niet in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenToast
Rezje schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:39:
GSM Eindhoven lijkt me niet echt een betrouwbare site.
379 is wel erg goedkoop vergeleken met de rest van de shops. Ook staat deze site niet in de pricewatch.
Het is ook geen webshop, het is een winkel in Eindhoven die wat 'ie binnenheeft op de website zet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

joah lijkt idd meet op een offline-shop, als ik binnen een straal van 50km van eindhoven woonde zou ik het wel overwegen... zoiets koop ik sowieso liever nadat ik het toestel echt gezien heb. Mijn Desire heb ik destijds ook bij een vaag GSM winkeltje in Groningen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik zie door de boven het bos niet meer... goedkoopste One S die ik op internet kan vinden kost 400,- en dan moet ik er 60km voor rijden,

het toestel kost me dan 400/24 = €16,70 per maand, op dit moment heb ik een simpel abbo van €7,50 pm, dat zijn 100 minuten en 30mb maar ik zag dat het tegenwoordig 50mb pm voor 5,- is. Totale kosten zouden voor mij dus 16,70 + 7,50 = 24,20.

Ik heb bij simpel geen contract meer en kan dus overstappen, internet is bij simpel niet echt goedkoop maar toen ik bij simpel ben begonnen had ik nog geen data nodig en omdat ze met belminuten wel goedkoop zijn heb ik toen voor simpel gekozen. Ander nadeeltje is dat simpel in het begin het kpn netwerk gebruikte en later is over gestapt naar t-mobile waarbij ik voor mijn gevoel een iets slechter bereik heb. persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor het KPN netwerk.

Ik overweeg dus ook om een abbo met toestel te nemen of een ander sim only abonnement. Ik ben gaan rondkijken op de verschillende sites die meerdere providers aanbieden waarbij de ene site nog vager is dan de anderere... ik kan dus niet echt een beeld krijgen wat nu voor mij een goede oplossing is. Qua abbonement heb ik niet veel nodig 75-100 belminuten en 250mb heb ik al genoeg aan.

iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:06
Chaoss schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:49:
ik zie door de boven het bos niet meer... goedkoopste One S die ik op internet kan vinden kost 400,- en dan moet ik er 60km voor rijden,

het toestel kost me dan 400/24 = €16,70 per maand, op dit moment heb ik een simpel abbo van €7,50 pm, dat zijn 100 minuten en 30mb maar ik zag dat het tegenwoordig 50mb pm voor 5,- is. Totale kosten zouden voor mij dus 16,70 + 7,50 = 24,20.

Ik heb bij simpel geen contract meer en kan dus overstappen, internet is bij simpel niet echt goedkoop maar toen ik bij simpel ben begonnen had ik nog geen data nodig en omdat ze met belminuten wel goedkoop zijn heb ik toen voor simpel gekozen. Ander nadeeltje is dat simpel in het begin het kpn netwerk gebruikte en later is over gestapt naar t-mobile waarbij ik voor mijn gevoel een iets slechter bereik heb. persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor het KPN netwerk.

Ik overweeg dus ook om een abbo met toestel te nemen of een ander sim only abonnement. Ik ben gaan rondkijken op de verschillende sites die meerdere providers aanbieden waarbij de ene site nog vager is dan de anderere... ik kan dus niet echt een beeld krijgen wat nu voor mij een goede oplossing is. Qua abbonement heb ik niet veel nodig 75-100 belminuten en 250mb heb ik al genoeg aan.

iemand nog tips?
http://www.simyo.nl/sim-only/bestellen
(op KPN netwerk: 120 minuten + 500 MB kost € 13 (eerste zes maanden) / € 15 (na zes maanden))

https://www.ben.nl/abonnementen/ben-soms-24m
(op T-Mobile netwerk: 100 minuten + 500 MB kost € 12,50 (eerste twee jaar) / € 21 (na 2 jaar)

http://www.dealdirect.nl/...y-275-hollandsnieuwe.html
(op Vodafone: 275 minuten/sms/MB + 500MB kost € 13 (eerste 2 jaar) / ca. € 20 (na 2 jaar)
Bij deze aanbieding wordt internet wel per 100kb afgerond per sessie. Wat dus een sessie inhoudt is dus afhankelijk van de omstandigheden, maar voor meer info kun je wel even neuzen in het topic over Hollands Nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dankje, simyo lijkt me wel wat, voordelen ten opzichte van simpel: kpn netwerk ipv t-mobile, download snelheid van 2mbit ipv 376kbit, en qua internet veel goedkoper,

ik moet mijn simpel stats eens nakijken maar de login pagina van simpel doet het al tijden niet ivm een hack :(, maar ik denk dat ik aan 50min wel genoeg heb. 10sms erbij is ook wel een voordeel, verstuur er zo'n 5-8 per maand (jaja :P) waar ik nu bij simpel "los" voor betaal.

met 200mb internet kom ik op 9,98 en met 500mb op 10,98 de combinatie met 500mb is al goedkoper dan simpel en dan nog eens sneller ook. ik zal eens het topic met simyo ervaringen zoeken.

totale kosten voor 24 maand komen dan op 400 + (24x 10,98) = 663,52 likt mij dat het met een abbonement niet goedkoper kan?

edit over het hoofd gezien dat het tijdelijke prijzen zijn, na 12 mand kosten de 50min 3,99 ipv 2,99 en 500mb data kost na 6 maand 9,99 ipv 7,99, kan ook de 200mb nemen en kijken hoe ik daar mee uitkom want die blijft 6,99 per maand.

totale abbo kosten in 24 maand: simpel 100min/200mb/10sms: 24x 9,00 = 216,-
24mnd simyo 50min/200mb/10sms 251,53

dus simyo is duurder over 24 maand maar dan met voordeel van sneller internet en hopelijk betere dekking.

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 28-07-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:06
Chaoss schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:23:
[...]
edit over het hoofd gezien dat het tijdelijke prijzen zijn, na 12 mand kosten de 50min 3,99 ipv 2,99 en 500mb data kost na 6 maand 9,99 ipv 7,99, kan ook de 200mb nemen en kijken hoe ik daar mee uitkom want die blijft 6,99 per maand.

dus simyo is duurder over 24 maand maar dan met voordeel van sneller internet en hopelijk betere dekking.
Na zes maanden kun je natuurlijk gewoon ook overstappen naar 200MB, als blijkt dat je die 500MB niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 466796

Zijn er meerdere mensen met een zwarte One S die de UrBeats oordopjes na 2 weken nog niet binnen hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

rclahsen schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 14:36:
[...]

Na zes maanden kun je natuurlijk gewoon ook overstappen naar 200MB, als blijkt dat je die 500MB niet nodig hebt.
Klopt maar ik ken mezelf en dat vergeet ik dan toch :P ik heb inmiddels een abbo van simyo besteld ik heb eerst 50+10min. En 200mb aangevraagd. Blijkbaar krijg ik mijn nieuwe simkaart binnen 3 werkdagen maar ik heb nummer behoud aangevraagd en dat duurt uiteraard een maand... Beetje vreemd dat Simyo dan niet een maand wacht met het opsturen vd simkaart want ik ga hem toch niet gebruiken zolang het telefoon nr niet omgezet is en zolang betaal ik dus dubbel.

Tel heb ik bij coolblue gekocht en nu een paar dagen in gebruik, erg mooi apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 08:00
Ik heb een overzichtje voor mezelf gemaakt van verschillende abo's met weinig belminuten en gemiddeld internet.
Wellicht heeft iemand er iets aan.

(prijzen Vodafone o.b.v. verlenging)

[ Voor 7% gewijzigd door Canard op 02-08-2012 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Handig overzichte misschien nog handiger als erbij staat welke netwerken de diverss providers gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Canard schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:38:
Ik heb een overzichtje voor mezelf gemaakt van verschillende abo's met weinig belminuten en gemiddeld internet.
Wellicht heeft iemand er iets aan.
je vergeet bij vele vodafone abo's de aansluitkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Dat komt wellicht omdat ik dit lijstje gebruik met verlenging van mijn huidige Vodafone abo als uitgangspunt, maar daar hebben jullie wellicht niet veel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:21
I.c.m. met 1 jarig vodafone 50 nu maar 90 euro bijbetalen bij studentmobiel.nl en direct leverbaar (ook zwart). Lijkt me best een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

De 42,50 abo is in totaal zelfs nog iets goedkoper. Vodafone lijkt op het moment beter kwa aanbiedingen dan de andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 16:21
Ben toch voor de grijze gegaan... Zwart begint wel een beetje standaard te worden bij smartphones ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 19:38
Weet iemand nog een goede aanbieding voor een One S, los? Ik vind alleen maar zwarte rond de € 375, maar nergens leverbaar

[ Voor 13% gewijzigd door buddow op 04-08-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-05 16:39
Kreeg het volgende in de mail, misschien handig voor sommige mensen:

https://www.studentmobiel.nl/acties/109?length=24

SmartPlus 230 Student, 24,95 24 maanden lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
all killer schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:45:

Moet je express service kiezen en dan hoef je geen student te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
all killer schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:45:

Die onbeperkt internet voor 5 euro die je er bij kan nemen. Bedoelen ze daar mee dat je echt onbeperkt internet hebt? Of dat je na dat je limiet (bijvoorbeeld 500mb) op is, je door kan blijven internetten (maar wel betaald). ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijsmeister
  • Laatst online: 14:30
Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:00:
[...]

Die onbeperkt internet voor 5 euro die je er bij kan nemen. Bedoelen ze daar mee dat je echt onbeperkt internet hebt? Of dat je na dat je limiet (bijvoorbeeld 500mb) op is, je door kan blijven internetten (maar wel betaald). ?
Dat is echt onbeperkt, maar na die 500mb wordt je teruggeschroefd naar 64kb/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Ik kan geen enkel fatsoenlijk abonnement vinden.

Bij veel providers moet je ook een hogere bundel met belminuten hebben wil je veel internet mb's krijgen. Zelfde met Simonly. En dat toestel lease van HI / KPN staat me al helemaal niet aan. Is vaak even duur en je moet je telefoon ook nog inleveren na je contract. Ik kom overal rond de 750 a 800 euro uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:27:

Bij veel providers moet je ook een hogere bundel met belminuten hebben wil je veel internet mb's krijgen. Zelfde met Simonly. En dat toestel lease van HI / KPN staat me al helemaal niet aan. Is vaak even duur en je moet je telefoon ook nog inleveren na je contract. Ik kom overal rond de 750 a 800 euro uit :(
youfone ? Kan je weinig belminuten doen en onbeperkt data (cap na 1500MB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:08

skoozie

SCSI

Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:27:

als je ook even neerzet wat je zoekt kan er nog iemand eventueel iets aandragen...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
skoozie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:52:
[...]

als je ook even neerzet wat je zoekt kan er nog iemand eventueel iets aandragen...
Rond de 120 / 150 minuten. SMS-en doe ik niet veel, 25 per maand max.
Internet minimaal 500mb , maar als het niet veel extra's kost is 1000mb een betere keuze.
Geen toestel lease (dus hi, kpn en telfort vallen al af).
I.c.m. abonnement : 2 jaar.
SimOnly : 1 jaar (dan koop ik het toestel los voor rond de 400 / 425 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:03:
[...]

Rond de 120 / 150 minuten. SMS-en doe ik niet veel, 25 per maand max.
Internet minimaal 500mb , maar als het niet veel extra's kost is 1000mb een betere keuze.
Geen toestel lease (dus hi, kpn en telfort vallen al af).
I.c.m. abonnement : 2 jaar.
SimOnly : 1 jaar (dan koop ik het toestel los voor rond de 400 / 425 euro).
ben de laatste tijd wat aan het rondkijken naar sim only abonnementen:

tele2: 200min/sms + 1000MB voor €16, 500MB: €13,50
ben: 250 min/sms + 1000MB: €21, 500MB: €16
simyo: 250 (nu 300) min/sms + 1000MB €17, 500MB: €15 (internet wordt na 6 mnd duurder...)

gemiddeld 17 euro per maand, x 12 = 204 euro.

dat x2 + 400 toestel kom je inderdaad ook op 800 uit :/

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Ja klopt.

Ik zit even te kijken bij Simonly's, SimYo en YouFone zijn erg goedkoop, maar worden erg slecht beoordeeld als ik reviews zoek. Daarentegen worden alle andere aanbieders ook super slecht beoordeeld (Telecomervaring.nl) . Conclusie: ik heb geen idee welke aanbieder ik moet nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:31:
Ja klopt.

Ik zit even te kijken bij Simonly's, SimYo en YouFone zijn erg goedkoop, maar worden erg slecht beoordeeld als ik reviews zoek. Daarentegen worden alle andere aanbieders ook super slecht beoordeeld (Telecomervaring.nl) . Conclusie: ik heb geen idee welke aanbieder ik moet nemen ;)
Uit nostalgie neig ik naar Ben. Geen Vodafone (partner) omdat mijn werk mobiel al Vodafone heeft.
Bedenk ook dat mensen met problemen eerder klagen als mensen waar het goed gaat. Ik zal ook iets posten als ik problemen heb met mijn GSM in de hoop dat iemand iets weet. werkt mijn mobiel vlekkeloos hoef ik ook niet de hulp-fora af te zoeken/posten.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Nou, over twee weken mag ik mijn Vodafone abo verlengen en had mijn zinnen gezet op de HTC One S met een 2-jarig € 37,50 abonnement met de eerste 9 maanden 50% korting (500MB), daarbij moest ik € 60,- bijbetalen.

Ik schrok al van de huidige abonnementsprijzen in vergelijking met kleine 2 jaar geleden toen ik mijn HTC Desire kocht, maar sinds vandaag is het nóg duurder geworden:

Het hierboven genoemde abonnement is nu met 12 maanden 25% korting en € 109,- bijbetalen! Dat is een stijging van ruim 13% (ofwel € 4,39 extra p/m).

Let dus op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Wil je persé bij Vodafone blijven?
Er zijn overigens andere (web)winkels waar de bijbetaling tot 65 euro minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Ik heb inderdaad al gezien dat bij een aantal andere webwinkel je veel minder of niets hoeft bij te betalen voor de telefoon, dat scheelt een hoop ja!
En ik hoef niet per se bij Vodafone te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Let wel op de versie die je krijgt, met S3 of S4 processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

even uitrekenen wat je met sim-only kwijt bent? kan in de meeste gevallen wel uit, een losse One-S kost 400 of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 07:42
Als iemand hem binnenkort los wil kopen met sim only ofzo, ik hoop binnen 2 weken een vodafone F&F abbo af te sluiten maar de telefoon die ik wil hebben ze niet ( Galaxy Nexus ).

Dus dan ik eventueel een HTC One S nemen, en hem voor een leuke prijs aan iemand hier verkopen.

Als iemand dit wel zit zitten, en hem niet per direct nodig heeft, stuur maar een DM en dan praten we verder :)

SIM-Only is toch wel erg voordelig :+ Mijn excuses

[ Voor 25% gewijzigd door Spekker op 06-10-2012 00:22 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gewoon die One S houden, veel mooiere en nieuwere telefoon. De Nexus is alweer zo oud dat hij bijna nergens meer te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 07:42
Onze meningen verschillen daar duidelijk over :+

Veel mooier > Persoonlijk vind ik de Nexus de mooiste telefoon die er op de markt is ( mening )
Hij is nog makkelijk te koop, dus waar dat vandaan komt weet ik niet.

En de vele ROM's en kernels gewoon de algemene software support.... :9~
Nog een laatste punt, op Jellybean doet hij niks onder voor de laatste high-end telefoons.

*dit was erg off-topic, laten we het hier maar bij houden, als je je hart wilt luchten kan dat via DM :>

Mijn aanbod staat overigens nog steeds :)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Ter info, de HTC One S is bij Vodafone niet op voorraad.

Heb vorige week mijn Vodafone abonnement verlengd met HTC One S en had een dag later geïnformeerd wanneer deze geleverd zou worden. Er werd mij toen maandag of dinsdag verteld.

Het is nu dinsdag en na veelvuldig contact (met tegenstrijdige communicatie) komt de aap pas uit de mouw, hij is er niet. De klantenservice heeft geen idee wanneer deze weer op voorraad is en lijkt er ook geen moeite voor te willen doen om dit uit te zoeken.

Fijne communicatie Vodafone :(

Het contract verlengen, met iets hogere maandlasten, was binnen een uur geregeld. Dat gaat wel snel en duidelijk...

edit:
afgelopen vrijdag contact gehad en zou weer op voorraad zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Canard op 28-10-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 16:06
Vandaag een zwarte One S besteld bij Coolblue.
€ 407 met de bevestiging van Coolblue dat het om de S4 variant gaat.

Morgen wordt ie geleverd dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hmm als ik de reacties van HTC op FB lees dan kan het nog wel even duren met de JB update voor de OS want ze zijn erg terughoudend "daar is nog niets van bekend"

Ik zie net de revieuw van de Nexus 4... als ik nog geen One S had dan wist ik het wel.... maar tis nu een beetje zonde :)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste