zoetermeer stadshart -> vodafone.
mediamarkt hoef je niet te proberen, hi hadden ze hem gister ook nog niet.
mediamarkt hoef je niet te proberen, hi hadden ze hem gister ook nog niet.
Die moet je even uitleggen ik ben 6 jaar vaste klant bij vodafone wat kan ik dan het beste doen?Megapaul schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:16:
Je kan beter verlengen bij een Belcompany dan bij Vodafone zelf, Bij Belcompany zijn de prijzen met nieuw of verlenging namelijk gelijk. Verlenging kan nog iets goedkoper uitvallen als je een hoge klantwaarde heb.
Nickname KasPlantje.
Naar de Belcompany gaan lijkt mij.GvanGiessen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:06:
[...]
Die moet je even uitleggen ik ben 6 jaar vaste klant bij vodafone wat kan ik dan het beste doen?
Ja idd, sorry. In ieder geval bedankt, zal het meteen even sturen naar de desbetreffende site.Brm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:29:
Stuur een mailtje naar de site waar je wilt bestellen. Zij kunnen dat redelijk eenvoudig voor je beantwoorden lijkt me?
Anoniem: 378762
Wel heel bijzonder. Kijken of ik mag komen en dan testen van te voren want er schijnen ook fake HTC One S in de omloop te zijn.Ik heb de telefoon nieuw in doos met 2 jaar garantie, SIM-LOCK VRIJ en alle accessoires met factuur.
Ik heb zwart en wit
1 toestel kosten 250 EUR
Ik maak ook een korting voor meer telefoons. Hoeveel toestellen u wilt te kopen ?
is OK om Engels spreken ? u kunt schrijven Nederlandse.
Website is bekend als scam. Opgepast dus.Hi customer,
is original HTC product
Our website: www.world-electronics.es
Please read with attention.
Send us your mobile phone number if you are interested .
Phones are new, in their original box with all accessories and unlocked ( they work on any network ).
They come with 2 year international warranty. You can use them with any SIM-card.
The price includes all transport costs. We are located in Spain. Our phone: 0034 602 480 360.
We will use a service which is called Google Checkout (https://checkout.google.com).
This is safe for both ( seller and buyer ).
Payment is made to Google Checkout agent bank account.
For transport I will use a local transport company which is in collaboration with this service.
Before I receive the money you will test the package for 7 days.
To use this service you don't need to register through Google Checkout.
If you are interested send us your phone number!
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 378762 op 10-05-2012 15:04 ]
Ik weet niet maar ik vind die telefoon nu niet echt lijken op een HTC one S of beter gezegt helemaal niet.Anoniem: 378762 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 06:26:
Op Marktplaats stond er gisteren een advertentie welke het een uur heeft volgehouden van HTC One S voor 250 euro. Nu heeft hij gereageerd op mijn e-mail omdat ik absoluut interesse had als er een factuur bij zou zitten. Dit is zijn reactie.
Hallo,
[...]
Wel heel bijzonder. Kijken of ik mag komen en dan testen van te voren want er schijnen ook fake HTC One S in de omloop te zijn.
http://micgadget.com/2572...ailable-with-qhd-display/
Dat ding is er niet eens in het wit.
Nickname KasPlantje.
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Ik heb precies hetzelfde. Mijn VF abbo loopt ook in juni af.kjs021 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:47:
Mijn huidige abonnement loopt medio juni af bij Vodafone. Ik zou graag willen dat het nieuwe abonnement, kpn bel+sms+web, die datum pas ingaat. Dit kan in de winkel erg gemakkelijk geregeld worden, maar de kpn, hi, phonehouse en belcompany hebben helaas geen zwarte htc one s.
Ik zou de mobiel kunnen kopen/bestellen bij een normale website, denk aan studentmobiel.nl, maar de vraag is of het abonnement dan meteen ingaat of, aangezien ik wel met nummerbehoud doe, het pas medio juni ingaat?
Indien het laatste geval krijg ik dan meteen de telefoon thuis gestuurd of ook pas medio juni?
Alvast bedankt!
-= Its dry in the dessert =- So what??
- knip -
En ja hoor, het is net magie. Eind van de middag krijg ik een mailtje dat de telefoon verstuurd is. Zouden ze donkere hoekjes hebben in dat magazijn?atacama schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:58:
Ik heb vandaag ook eens gebeld naar 2call waar hij blijft gezien er al 2 weken staat dat het toestel 5 dagen wachttijd heeft. Hij was nog niet binnen en geen idee wanneer wel. De grijze kon ik wel zo krijgen. Maar ik wil de zwarte! Zo lang zou het toch niet moeten duren??
[ Voor 9% gewijzigd door atacama op 11-05-2012 11:03 ]
Right, dat klopt dus niet.Helaas is onze chauffeur er niet in geslaagd om het pakket af te leveren en de terugkoppeling die wij hebben ontvangen van onze chauffeur is:
De levering of pick-up is niet uitgevoerd, daar onze koerier u niet thuis aantrof en heeft daarom een 'niet thuis bericht' bij u achtergelaten'.
- knip -
www.casarodriguillo.com
Wat is minimale contract periode? en waarom staat er het woord minimale?t-mobile:
Binnen uw minimale contractperiode is het niet mogelijk om over te stappen naar een lagere bundel..
zie http://www.t-mobile.nl/pe...smart-plus-link-a-variant
www.casarodriguillo.com
[ Voor 30% gewijzigd door Binnetie op 15-05-2012 13:35 ]
www.casarodriguillo.com
[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 20-01-2014 18:41 ]
www.casarodriguillo.com
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik heb hem ook bij vodafone den bosch gehaalt en daar lag deze ook nog niet in de etalage maar ze hadden hem gelukkig wel het is echt een top telefoonTarin schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:58:
Bij de Vodafone in Rotterdam (Lijnbaan) zeiden ze het toestel binnen te hebben, iets van 10 stuks, maar hij lag nog niet in de etalage. Ik zal vandeweek m'n baas weer verzoeken of hij kan kijken of hij gratis bij m'n werk-abo te krijgen is.
Nickname KasPlantje.
Bij Belsimpel kan je met T-mobile Smart plus 230 met onbeperkt internet (eerste 9 maanden € 19.95 / daarna € 39.90) de telefoon voor 11 euro krijgen. Totaal is dat € 789.05, heb je wel onbeperkt mobiel internet.thejoker80 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:51:
Ik heb (ondanks de niet altijd positieve berichten) nog altijd interesse in de One S. Ik bel en SMS niet zo heel veel maar gebruik wel redelijk wat dat (<500MB). Ik zag bij Studentmobiel dat je met Smartmix 250 voor 2 jaar (€25) + internet Large (1000MB) (€ 15) het toestel gratis krijgt. Het abo is ook 9 maanden voor de helft. Totaal ben je dan (9 x€ 20) + (15 x € 40) = € 780,- kwijt. Is dit een beetje goede aanbieding?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
tnx. is wel bijna vergelijkbaar. 20 minder belminuten maar wel onbeperkt internet (na 500mb wel langzaam). totale kosten zijn op een paar euro na hetzelfde. Iemand voorkeur voor T-mobile boven Tele2 of visaversa?SmithNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:41:
[...]
Bij Belsimpel kan je met T-mobile Smart plus 230 met onbeperkt internet (eerste 9 maanden € 19.95 / daarna € 39.90) de telefoon voor 11 euro krijgen. Totaal is dat € 789.05, heb je wel onbeperkt mobiel internet.
Denk er wel aan dat je bij alle providers nog € 30,= aansluitkosten moet betalen..
Is exact dezelfde provider, Tele2 gebruikt het netwerk van T-Mobile. ik blijf zelf bij Vodafone, kost haast niet extra en zorg er zelf wel voor dat ik rond de 500MB blijf. Heb dan alleen maar 160 bel minuten in plaats van 230. Echter heb je wel een hogere snelheid en naar mijn inziens een betere dekking!thejoker80 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:55:
[...]
tnx. is wel bijna vergelijkbaar. 20 minder belminuten maar wel onbeperkt internet (na 500mb wel langzaam). totale kosten zijn op een paar euro na hetzelfde. Iemand voorkeur voor T-mobile boven Tele2 of visaversa?
[ Voor 8% gewijzigd door Kootstra op 13-06-2012 13:19 ]
Dat had ik inderdaad nog niet eens gezien (die snelheid).. bijzondere constructie..!thejoker80 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:55:
[...]
tnx. is wel bijna vergelijkbaar. 20 minder belminuten maar wel onbeperkt internet (na 500mb wel langzaam). totale kosten zijn op een paar euro na hetzelfde. Iemand voorkeur voor T-mobile boven Tele2 of visaversa?
[ Voor 9% gewijzigd door SmithNL op 13-06-2012 13:23 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Klopt dat had ik ook gezien, echter heb ik aan 160 bel minuten per maand meer dan genoeg. Daarnaast de 3000 smsjes, waarvan ik er hoogstwaarschijnlijk maar ongeveer 25 per maand nodig heb, en de snellere internet snelheid doen mij laten blijven bij Vodafone.SmithNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:20:
[...]
Dat had ik inderdaad nog niet eens gezien (die snelheid).. bijzondere constructie..!
Zit nu zelf bij VF, maar het verlengaanbod bevalt me niet en heb de afgelopen jaren niet altijd even prettige ervaringen (persoonlijk). Dus ben wel eens toe aan een overstap. Vanavond bestel ik de black met een 230 abo van t-mobile. Ik heb nog niet goedkoper weten te vinden!
@ kootstra: er zijn diverse online bedrijven die bijvoorbeeld een Desire voor € 70,= van je overnemen. Geen 125 zoals belcompany, maar toch..
Is het bereik bij T-mobile (en Tele2 via het Tmobile netwerk) nog steeds een issue? Ik woon in Den Haag en volgens mij heb je daar altijd wel dekking toch? Sterker nog, daar viel mijn Vodafone verbinding ook regelmatig weg...Kootstra schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:48:
[...]
Dan heb je bij Vodafone wel veel sneller internet en een beter bereik.
www.casarodriguillo.com
Volgens Vodafone twitter duurt het 5 werkdagen. Rij zo even langs een winkel, daar kan je je huidige sim omwisselen, dan heb ik 'm direct (gratis).Pinin schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:41:
Ik heb naar vf gebeld, 2 dage later een microsim door de bus. Niet gezecht dat ik ben overgestapt. Maar had je dit niet beter kunnen doen voordat je toestel binnen is. Nu zit je te wachten op je sim....
[ Voor 14% gewijzigd door SmithNL op 14-06-2012 13:29 ]
In de winkel krijg je 'm direct gratis mee.thejoker80 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:53:
Inmiddels de One S besteld bij Cool Blue met Tele 2 250 2 jaar en internet large. Hele goede service van Coolblue. Bellen je binnen 2 uur na de order en komen hem morgenochtend afleveren! Inmiddels ook microsim bij VF aangevraagd via het contactformulier. weet niet of dat de snelste manier is eigenlijk. Je kunt je sim toch ook laten knippen ofzo?
toevallig kwam ik vanmiddag langs een winkel, in anderhalve minuut was het geregeld
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hij staat er nu voor €400, dit is de deal waar ik op heb zitten wachten hopelijk!Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:16:
http://www.electro-totaal.nl/mobieltjes/mobieltjes.html heeft de one S in de aanbieding voor 429 scherpe prijs lijkt me?
[ Voor 58% gewijzigd door FrozenToast op 25-07-2012 15:13 ]
Psssst.... http://www.gsm-eindhoven.nl/HTC/HTC-One-S.htmlFrozenToast schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:11:
[...]
Hij staat er nu voor €400, dit is de deal waar ik op heb zitten wachten hopelijk!
Creating my own hero.
Psssst... Beschikbaarheid al gezien?
Heb even gemailed. Het is de versie met de S4.FrozenToast schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:11:
[...]
Hij staat er nu voor €400, dit is de deal waar ik op heb zitten wachten hopelijk!
Mooi, maar heb zelf weinig gehoord van lakproblemen, en vond de zwarte (eigenlijk donkergrijze) versie toch wat stijlvoller.. maar de lak kan dus afbladderen?Rezje schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:08:
Heb even gemailed. Het is de versie met de S4.
Ze hebben hem alleen in het zwart, dus helaas! Ik wil hem alleen in het grijs, geen zin in afbrokkelende zwarte lakstukjes.
In het ervaringen topic van de One S heb ik dat veel gelezen (chipping ofso).FrozenToast schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:10:
[...]
Mooi, maar heb zelf weinig gehoord van lakproblemen, en vond de zwarte (eigenlijk donkergrijze) versie toch wat stijlvoller.. maar de lak kan dus afbladderen?
Ja, op voorraad....?
Creating my own hero.
Hij is nu 22,50 per maand exclusief 148 euro toestelprijs, totaal over 2 jaar 687 euro. Helaas heb ik niet zo'n groot abbonement nodig anders had ik hem zeker gekocht.FlyEragon schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:34:
Nu ook bij gsmtopdeal beschikbaar. Totale kosten komen over 2 jaar uit op(incl aansluitkosten): 716,80
250min/250sms/500MB.
Kan het nog lager ?
Je vergeet aansluitkosten;)FrozenToast schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:20:
[...]
Hij is nu 22,50 per maand exclusief 148 euro toestelprijs, totaal over 2 jaar 687 euro. Helaas heb ik niet zo'n groot abbonement nodig anders had ik hem zeker gekocht.
GSM Eindhoven lijkt me niet echt een betrouwbare site.
Het is ook geen webshop, het is een winkel in Eindhoven die wat 'ie binnenheeft op de website zet denk ik.Rezje schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:39:
GSM Eindhoven lijkt me niet echt een betrouwbare site.
379 is wel erg goedkoop vergeleken met de rest van de shops. Ook staat deze site niet in de pricewatch.
http://www.simyo.nl/sim-only/bestellenChaoss schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:49:
ik zie door de boven het bos niet meer... goedkoopste One S die ik op internet kan vinden kost 400,- en dan moet ik er 60km voor rijden,
het toestel kost me dan 400/24 = €16,70 per maand, op dit moment heb ik een simpel abbo van €7,50 pm, dat zijn 100 minuten en 30mb maar ik zag dat het tegenwoordig 50mb pm voor 5,- is. Totale kosten zouden voor mij dus 16,70 + 7,50 = 24,20.
Ik heb bij simpel geen contract meer en kan dus overstappen, internet is bij simpel niet echt goedkoop maar toen ik bij simpel ben begonnen had ik nog geen data nodig en omdat ze met belminuten wel goedkoop zijn heb ik toen voor simpel gekozen. Ander nadeeltje is dat simpel in het begin het kpn netwerk gebruikte en later is over gestapt naar t-mobile waarbij ik voor mijn gevoel een iets slechter bereik heb. persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor het KPN netwerk.
Ik overweeg dus ook om een abbo met toestel te nemen of een ander sim only abonnement. Ik ben gaan rondkijken op de verschillende sites die meerdere providers aanbieden waarbij de ene site nog vager is dan de anderere... ik kan dus niet echt een beeld krijgen wat nu voor mij een goede oplossing is. Qua abbonement heb ik niet veel nodig 75-100 belminuten en 250mb heb ik al genoeg aan.
iemand nog tips?
[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 28-07-2012 13:41 ]
Na zes maanden kun je natuurlijk gewoon ook overstappen naar 200MB, als blijkt dat je die 500MB niet nodig hebt.Chaoss schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:23:
[...]
edit over het hoofd gezien dat het tijdelijke prijzen zijn, na 12 mand kosten de 50min 3,99 ipv 2,99 en 500mb data kost na 6 maand 9,99 ipv 7,99, kan ook de 200mb nemen en kijken hoe ik daar mee uitkom want die blijft 6,99 per maand.
dus simyo is duurder over 24 maand maar dan met voordeel van sneller internet en hopelijk betere dekking.
Anoniem: 466796
Klopt maar ik ken mezelf en dat vergeet ik dan tochrclahsen schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 14:36:
[...]
Na zes maanden kun je natuurlijk gewoon ook overstappen naar 200MB, als blijkt dat je die 500MB niet nodig hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door Canard op 02-08-2012 08:05 ]
je vergeet bij vele vodafone abo's de aansluitkostenCanard schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:38:
Ik heb een overzichtje voor mezelf gemaakt van verschillende abo's met weinig belminuten en gemiddeld internet.
Wellicht heeft iemand er iets aan.
[ Voor 13% gewijzigd door buddow op 04-08-2012 21:20 ]
Moet je express service kiezen en dan hoef je geen student te zijnall killer schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:45:
Kreeg het volgende in de mail, misschien handig voor sommige mensen:
https://www.studentmobiel.nl/acties/109?length=24
SmartPlus 230 Student, 24,95 24 maanden lang.
Die onbeperkt internet voor 5 euro die je er bij kan nemen. Bedoelen ze daar mee dat je echt onbeperkt internet hebt? Of dat je na dat je limiet (bijvoorbeeld 500mb) op is, je door kan blijven internetten (maar wel betaald). ?all killer schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:45:
Kreeg het volgende in de mail, misschien handig voor sommige mensen:
https://www.studentmobiel.nl/acties/109?length=24
SmartPlus 230 Student, 24,95 24 maanden lang.
Dat is echt onbeperkt, maar na die 500mb wordt je teruggeschroefd naar 64kb/sec.Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:00:
[...]
Die onbeperkt internet voor 5 euro die je er bij kan nemen. Bedoelen ze daar mee dat je echt onbeperkt internet hebt? Of dat je na dat je limiet (bijvoorbeeld 500mb) op is, je door kan blijven internetten (maar wel betaald). ?
youfone ? Kan je weinig belminuten doen en onbeperkt data (cap na 1500MB).Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:27:
Ik kan geen enkel fatsoenlijk abonnement vinden.
Bij veel providers moet je ook een hogere bundel met belminuten hebben wil je veel internet mb's krijgen. Zelfde met Simonly. En dat toestel lease van HI / KPN staat me al helemaal niet aan. Is vaak even duur en je moet je telefoon ook nog inleveren na je contract. Ik kom overal rond de 750 a 800 euro uit
als je ook even neerzet wat je zoekt kan er nog iemand eventueel iets aandragen...Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:27:
Ik kan geen enkel fatsoenlijk abonnement vinden.
Bij veel providers moet je ook een hogere bundel met belminuten hebben wil je veel internet mb's krijgen. Zelfde met Simonly. En dat toestel lease van HI / KPN staat me al helemaal niet aan. Is vaak even duur en je moet je telefoon ook nog inleveren na je contract. Ik kom overal rond de 750 a 800 euro uit
Rond de 120 / 150 minuten. SMS-en doe ik niet veel, 25 per maand max.skoozie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:52:
[...]
als je ook even neerzet wat je zoekt kan er nog iemand eventueel iets aandragen...
ben de laatste tijd wat aan het rondkijken naar sim only abonnementen:Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:03:
[...]
Rond de 120 / 150 minuten. SMS-en doe ik niet veel, 25 per maand max.
Internet minimaal 500mb , maar als het niet veel extra's kost is 1000mb een betere keuze.
Geen toestel lease (dus hi, kpn en telfort vallen al af).
I.c.m. abonnement : 2 jaar.
SimOnly : 1 jaar (dan koop ik het toestel los voor rond de 400 / 425 euro).
Uit nostalgie neig ik naar Ben. Geen Vodafone (partner) omdat mijn werk mobiel al Vodafone heeft.Rezje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:31:
Ja klopt.
Ik zit even te kijken bij Simonly's, SimYo en YouFone zijn erg goedkoop, maar worden erg slecht beoordeeld als ik reviews zoek. Daarentegen worden alle andere aanbieders ook super slecht beoordeeld (Telecomervaring.nl) . Conclusie: ik heb geen idee welke aanbieder ik moet nemen
[ Voor 25% gewijzigd door Spekker op 06-10-2012 00:22 ]
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
[ Voor 16% gewijzigd door Canard op 28-10-2012 14:53 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq