Ik heb mail van Dixons en Belsimpel terug dat ze de HTC One V toestellen in iedergeval enkele op voorraad hebben en via internet besteld kunnen worden.
Ik ben vanmiddag door belcompany getweet dat hij in de winkels ligt. Maar heb dr een hard hoofd in als ik de berichten hier lees
Steam: CatBearCow
Ik ben vanmiddag nog bij de Belcompany in Zoetermeer geweest.Bartjeuhz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:21:
Ik ben vanmiddag door belcompany getweet dat hij in de winkels ligt. Maar heb dr een hard hoofd in als ik de berichten hier lees
Ik: Hebben jullie al een demomodel van de HTC One S?
Verkoper: Nee, een demomodel hebben we niet, ze zijn populair deze telefoons
Ik: Verkopen jullie ze al dan?
Verkoper: Ja, hij ligt daar in de vitrine.
Ik: Dat is een HTC One X
Dat had ik dus vorige week in de telfort winkel.Joolee schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:02:
[...]
Ik ben vanmiddag nog bij de Belcompany in Zoetermeer geweest.
Ik: Hebben jullie al een demomodel van de HTC One S?
Verkoper: Nee, een demomodel hebben we niet, ze zijn populair deze telefoons
Ik: Verkopen jullie ze al dan?
Verkoper: Ja, hij ligt daar in de vitrine.
Ik: Dat is een HTC One X
Ik: wanneer komt bij jullie de nieuwe serie htc's.
Verkoper: nieuwe serie? Ehmm collega? Weet jij daar iets van?
Collega: yep de One serie. Die komt in mei.
Ik: *stomverbaasd* oookeee.....(weglopend en me afvragend waarom die mensen in godsnaam in een telefoonwinkel werken)
haha ja leuk is dat. Ik belde vorige week de Belcompany toen ik hoorde dat ze daar demo's hadden al van de One X. Dus ik bel op: "Ik heb gelezen dat in sommigen van jullie vestigingen al demomodellen van de HTC One X zijn. Hebben jullie die ook?"
Reactie: "De XL? Ja die hebben we!"
Ik: "Nee.. de HTC One X!"
Zij: "Oooohhhh".. "Die nieuwe?"
Ik: "Ja"
Zij mompelt naar collega, collega mompelt iets terug
Zij: "Ja, die hebben we"
toen dacht ik ook..
toen dacht ik ook..
Ik ben vandaag nog bij de Belcompany in Tilburg geweest en daar wisten ze wel van het bestaan af, maar gaven ook aan dat ze nog geen idee van levertijd hadden.Bartjeuhz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:21:
Dus mogelijk is die tweet van belcompany wel weer een geval van verwisseling tussen de One X en de One S. Lijkt nogal veel te gebeuren als ik het zo allemaal lees. Je zou toch van iemand in een telefoonwinkel mogen verwachten dat ze bijhouden welke nieuwe modellen uitkomen.
Ik vraag me af waarom jullie nog de moeite nemen om naar fysieke winkels te bellen/mailen/tweeten. 95% van de mensen achter de balie hebben over het algemeen geen flauw idee waar ze het over hebben en bij nieuwe telefoons zoals de One S kun je al helemaal fluiten naar betrouwbare informatie.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Van en naar mijn werk loop ik direct langs ongeveer 5 of 6 verschillende telefoonwinkels. Het kost me letterlijk 1 minuut om op de terugweg naar huis ff te vragen of ze toevallig iets hebben gehoord. Als er meer bekend is over de levering komt het hier ook wel te staan, maar het vragen kan toch nooit kwaad.
Ik heb ook het idee dat de gemiddelde tweaker hier beter achter de balie kan staan bij de telefoon toko's wat betreft kennis over specs en levertijden. Zo heb ik bij t-mobile gehad dat dezelfde verkoper me de ene week zij dat er geen groot verschil was in snelheid tussen twee telefoons (sensation xe en SII) en de volgende week zij hij dat de Sensation Xe toch qua snelheid een stuk beter was..Florine schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:30:
haha ja leuk is dat. Ik belde vorige week de Belcompany toen ik hoorde dat ze daar demo's hadden al van de One X. Dus ik bel op: "Ik heb gelezen dat in sommigen van jullie vestigingen al demomodellen van de HTC One X zijn. Hebben jullie die ook?"
Heb hier in de winkels ook nagevraagd wanneer hij binnenkomt, maar ze durven niets te zeggen. Voel me nu net de man van de lexus reclame..
http://www.mediamarkt.de/...,48353,286553,269893.html
leverbaar in Duisburg, dat is goed te doen qua afstand.
leverbaar in Duisburg, dat is goed te doen qua afstand.
Gisteren nog bij een KPN winkel geweest.
Ik: Hebben jullie de HTC One S al?
Verkoper: Ja, die hebben we!
Ik: Waar ligt ie dan, ik zie hem nergens?
Verkoper: Ik moet de demo nog binnenkrijgen, maar kan het toestel wel bestellen
Ik: Laat maar zitten, ik wil het toestel eerst zien.
Ben ook nog bij de Media Markt geweest, maar daar hebben ze hem ook nog niet.
Ik: Hebben jullie de HTC One S al?
Verkoper: Ja, die hebben we!
Ik: Waar ligt ie dan, ik zie hem nergens?
Verkoper: Ik moet de demo nog binnenkrijgen, maar kan het toestel wel bestellen
Ik: Laat maar zitten, ik wil het toestel eerst zien.
Ben ook nog bij de Media Markt geweest, maar daar hebben ze hem ook nog niet.
Saturn heeft ze ook op voorraad.
In Kleve zit een vestiging hiervan
Saturn heeft hem niet op de website staan, maar ik woon in Nijmegen dus ga van het weekend even kijkenmregeling2005 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:32:
Saturn heeft ze ook op voorraad.
Saturn in duitsland wel! http://www.saturn.de/mcs/...,48352,346034,267147.htmld0s schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:07:
[...]
Saturn heeft hem niet op de website staan, maar ik woon in Nijmegen dus ga van het weekend even kijken
Der Artikel HTC ONE S Ceramic Metal ist im Saturn Kleved0s schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:07:
[...]
Saturn heeft hem niet op de website staan, maar ik woon in Nijmegen dus ga van het weekend even kijken
sofort verfügbar
Op voorraad dus in Kleve. (= quote van de voorraadindicatie op Saturn.de)
Verwijderd
Waarom worden er duitse links hier gepost? Er zijn ook mensen die niet de luxe hebben om 400km heen en weer te rijden.
Maar voor alles wat aan de rechterkant van Nederland woont wel interessant natuurlijk. Voor mij is Kleve 16km rijden..Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:55:
Waarom worden er duitse links hier gepost? Er zijn ook mensen die niet de luxe hebben om 400km heen en weer te rijden.
Even gekeken in KPN winkel in Amsterdam maar daar wisten ze van niks.
Bij the phonehouse vertelden ze me dat ze hem wel hebben gehad, maar dat hij alweer uitverkocht was. Wanneer de volgende zending weer kwam wisten ze me niet te vertellen... Klinkt als, kom nog eens een paar duizend keer terug bij ons
Afgelopen week bij The Phone House en Belcompany een tijdje staan spelen met de One X, maar ik wil voordat ik iets beslis, zoals velen hier gok ik
ook eens met de One S spelen.
Na 10-15 minuten gespeeld te hebben met de One X dacht ik, goh, ik ben toch al de hele tijd de enige klant in beide winkels, laat ik die ongeïnteresseerde verkopers eens een vraag stellen.
Antwoord wijkt niet af van de ervaringen hier. Onbekend, geen idee, kom over x dagen maar terug, houdt de nieuwssites in de gaten (Hij noemde zelfs tweakers.net, dat dan weer wel
).
Nu weet ik uiteindelijk nog niets, dus binnenkort maar eens een nieuwe poging wagen.
Na 10-15 minuten gespeeld te hebben met de One X dacht ik, goh, ik ben toch al de hele tijd de enige klant in beide winkels, laat ik die ongeïnteresseerde verkopers eens een vraag stellen.
Antwoord wijkt niet af van de ervaringen hier. Onbekend, geen idee, kom over x dagen maar terug, houdt de nieuwssites in de gaten (Hij noemde zelfs tweakers.net, dat dan weer wel
Nu weet ik uiteindelijk nog niets, dus binnenkort maar eens een nieuwe poging wagen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Vind het toch maar echt slecht dat verkopers soms zo weinig verstand van zaken hebben of inzicht hebben in de producten die ze binnen krijgen en zo ja wanneer dat dan is.
Mwoa, het is niet perse hun schuld dat ze niks weten, HTC geeft gewoon helemaal geen informatie vrij. Het enige wat ze op Twitter roepen is ongeveer eind april, en volgens mij weten de winkels ook niet meer dan dat. Ik vraag me af hoeveel ze überhaupt te horen krijgen, ook bij andere merken. Zij wachten ook maar gewoon af tot ze het aangeleverd krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:13:
Vind het toch maar echt slecht dat verkopers soms zo weinig verstand van zaken hebben of inzicht hebben in de producten die ze binnen krijgen en zo ja wanneer dat dan is.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Waarom ik weer
Daarstraks vroeger gestopt met werken, en naar Aachen gereden voor de One S. Mediamarkt en Saturn hadden ze op voorraad, nog eens gecontroleerd op hun site. Onderweg hoor ik in Heerlen op de radio "grote drukte op de Europese wegen vandaag, mede door Goede Vrijdag in Nederland en Duitsland" Moet je weten dat Goede Vrijdag in België geen feestdag is, wij hebben Pasen als feestdag die dan telkens op maandag een algemene sluitingsdag betekent. Omdat ik toch nog maar 15km van Aachen was toch maar doorgereden.... jaja.... alles gesloten natuurlijk
Maar al wel de Mediamarkt en Saturn gevonden, op 500m van elkaar.
Dus.... liefste Noorderburen....morgen is alles toch gewoon open hoop ik ? Ook in Duitsland ?? Doe ik morgenvroeg nog eens een ritje

Dus.... liefste Noorderburen....morgen is alles toch gewoon open hoop ik ? Ook in Duitsland ?? Doe ik morgenvroeg nog eens een ritje
www.beneluxracingonline.com
Kreeg zojuist een mailtje van HTC over hoe het zit met de garantie bij een buitenlands toestel en kreeg dit als antwoord:
"Bedankt voor uw email met betrekking tot de HTC One S.
Ik begrijp dat u graag informatie wilt ontvangen over de garantie van buitenlandse toestellen. Zolang u geen branded device koopt, hebben alle HTC toestellen standaard 2 jaar garantie. Echter, ik raad u met klem aan om te wachten totdat het toestel in Nederland uit komt. Duitse toestellen hebben namelijk niet altijd standaard Nederlands als optie, dus dan zou u het met een Duitstalig toestel moeten doen, en wij kunnen er dan geen Nederlandstalige software opzetten. Het is natuurlijk uw eigen beslissing, maar ik denk, ik vermeld het er toch eventjes bij."
Maar HTC regelt de taal van een telefoon toch niet zelf, dat zit toch standaard in Android?
Ik begrijp dat u graag informatie wilt ontvangen over de garantie van buitenlandse toestellen. Zolang u geen branded device koopt, hebben alle HTC toestellen standaard 2 jaar garantie. Echter, ik raad u met klem aan om te wachten totdat het toestel in Nederland uit komt. Duitse toestellen hebben namelijk niet altijd standaard Nederlands als optie, dus dan zou u het met een Duitstalig toestel moeten doen, en wij kunnen er dan geen Nederlandstalige software opzetten. Het is natuurlijk uw eigen beslissing, maar ik denk, ik vermeld het er toch eventjes bij."
Maar HTC regelt de taal van een telefoon toch niet zelf, dat zit toch standaard in Android?
Ik denk dat het een algemene waarschuwing is, niet elke service desk medewerker weet alles van elke telefoon natuurlijk. Op mijn NL desire kan ik in ieder geval frans, engels, duits en nederlands instellen (heb hem op engels overigens). Maar de taal moet wel in de rom zitten, dus ik denk dat HTC hier zeker wel invloed op heeft.speedy15 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:10:
Kreeg zojuist een mailtje van HTC over hoe het zit met de garantie bij een buitenlands toestel en kreeg dit als antwoord:
Ik zou in de winkel even op een demo model kijken voor de zekerheid gewoon.
Morgen moet alles gewoon open zijn, ik rij ook naar KleveLaar schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:38:
Waarom ik weerDaarstraks vroeger gestopt met werken, en naar Aachen gereden voor de One S. Mediamarkt en Saturn hadden ze op voorraad, nog eens gecontroleerd op hun site. Onderweg hoor ik in Heerlen op de radio "grote drukte op de Europese wegen vandaag, mede door Goede Vrijdag in Nederland en Duitsland" Moet je weten dat Goede Vrijdag in België geen feestdag is, wij hebben Pasen als feestdag die dan telkens op maandag een algemene sluitingsdag betekent. Omdat ik toch nog maar 15km van Aachen was toch maar doorgereden.... jaja.... alles gesloten natuurlijk
![]()
Zoals D0s al zegt morgen zijn de winkels in Duitsland gewoon open omdat morgen geen feestdag is.Laar schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:38:
Waarom ik weerDaarstraks vroeger gestopt met werken, en naar Aachen gereden voor de One S. Mediamarkt en Saturn hadden ze op voorraad, nog eens gecontroleerd op hun site. Onderweg hoor ik in Heerlen op de radio "grote drukte op de Europese wegen vandaag, mede door Goede Vrijdag in Nederland en Duitsland" Moet je weten dat Goede Vrijdag in België geen feestdag is, wij hebben Pasen als feestdag die dan telkens op maandag een algemene sluitingsdag betekent. Omdat ik toch nog maar 15km van Aachen was toch maar doorgereden.... jaja.... alles gesloten natuurlijk
![]()
Sommige winkels zullen wat eerder dicht gaan maar Saturn en MM zullen daar niet aan doen.
Woon zelf aan de grens en als de Duitsers een feestdag hebben (zelf bij de vage dagen waar wij niets aan doen) zijn de winkels in Duitsland bijna altijd dicht. Op die dagen blijf ik lekker thuis want dan gaan de Duitsers vaak massaal naar Heerlen/Maastricht en uiteraard de Ikea.
Edit:
Net even op Geizhals gekeken en de One S is blijkbaar overal op voorraad in Duitsland dus hij is daar blijkbaar al gewoon uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 07-04-2012 01:18 ]
Net naar de Saturn in Aachen gereden, en daar lagen er gewoon een stuk of 8 One S op stock, net als de One X trouwens.
Op de website van Mediamarkt en Saturn staan ze in bijna elke vestiging in stock.
Heb hem dus, de Ceramic Black versie, onderweg naar huis aan de lader gehangen, batterij is 99% vol, nog even wachten dus...
Op de website van Mediamarkt en Saturn staan ze in bijna elke vestiging in stock.
Heb hem dus, de Ceramic Black versie, onderweg naar huis aan de lader gehangen, batterij is 99% vol, nog even wachten dus...
Mooi! ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen met de One S!
Zelf (nog) niet gekocht, maar voldoende op voorraad in Kleve bij de Saturn, ook NL language.
Ik zit er over na te denken om hem aan te schaffen i.c.m. een vodafone abonnement, weet iemand nog of vodafone hun toestellen 'brand'? Dit was met mij HD2 wel zo en ik irriteerde me er mateloos aan i.v.m. software updates enzovoort.
Gewoon naar de Phonehouse gaan, of een andere onafhankelijke retailer, bijvoorbeeld online. Dan weet je volgens mij altijd zeker dat je telefoon niet branded is, ongeacht provider. Vroeger ging ik altijd naar BelCompany, maar sinds ze over genomen zijn door Vodafone, mogen ze alleen nog maar Vodafone abonnementen verkopen. Dus of je dan nog veilig bent van branding, geen idee.Kiwietje schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:17:
Ik zit er over na te denken om hem aan te schaffen i.c.m. een vodafone abonnement, weet iemand nog of vodafone hun toestellen 'brand'? Dit was met mij HD2 wel zo en ik irriteerde me er mateloos aan i.v.m. software updates enzovoort.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Als iemand nog naar Duitsland gaat, zou je dan een One S voor me mee willen nemen?
Homey — Critics are those without skills to create.
dus via studentmobiel is de telefoon sowieso niet gebranded?Svenderson schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:23:
[...]
Gewoon naar de Phonehouse gaan, of een andere onafhankelijke retailer, bijvoorbeeld online. Dan weet je volgens mij altijd zeker dat je telefoon niet branded is, ongeacht provider. Vroeger ging ik altijd naar BelCompany, maar sinds ze over genomen zijn door Vodafone, mogen ze alleen nog maar Vodafone abonnementen verkopen. Dus of je dan nog veilig bent van branding, geen idee.Hopelijk doen ze dat überhaupt niet meer.
Best wel een dilemma zeg. Een ritje brussel-aachen is niet zo vanzelfsprekend. Keerzijde is dan weer wachten en dan in mei een belachelijke prijs betalen. Ik snap trouwens niet goed waarom er zon verschil op zit. Het is nu niet alsof benelux en ger ver van elkaar liggen. Moest je nu onderscheid maken tussen EMEA, APJ, ... dan kan ik nog wat begrip tonen.
Bovenin dit topic staar Gerelateerde producten. Daar staan de prijzen van de S en komen op 469 euro.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:02:
Ik zie het al in de link hierboven 490. denk je dat de S in Nederland veel duurder word?
Ook kun je de prijzen terugvinden in de Pricewatch.
goh, denk dat de richtprijs nu ook niet zoveel zal verschillen...Jormungandr schreef op maandag 09 april 2012 @ 02:22:
Best wel een dilemma zeg. Een ritje brussel-aachen is niet zo vanzelfsprekend. Keerzijde is dan weer wachten en dan in mei een belachelijke prijs betalen. Ik snap trouwens niet goed waarom er zon verschil op zit. Het is nu niet alsof benelux en ger ver van elkaar liggen. Moest je nu onderscheid maken tussen EMEA, APJ, ... dan kan ik nog wat begrip tonen.
[ Voor 6% gewijzigd door pina op 09-04-2012 15:20 ]
Verwijderd
Weet iemand of hij vandaag is uitgebracht?
Ik heb zowel HTC gebeld als expansys. Beide zeiden ze dat hij vandaag zou uitkomen over heel Europa. Ik zeg tegen expansys, het is pasen hoe kan hij dan uitgebracht worden. Zeggen ze ja dan zal hij waarschijnlijk morgen verscheept worden.
Zal dus wel niet betrouwbaar zijn.
Ik heb zowel HTC gebeld als expansys. Beide zeiden ze dat hij vandaag zou uitkomen over heel Europa. Ik zeg tegen expansys, het is pasen hoe kan hij dan uitgebracht worden. Zeggen ze ja dan zal hij waarschijnlijk morgen verscheept worden.
Bij de meeste webshops staat aangeven eind april. Het zal denk ik nog wel 1 a 2 weken duren lijkt mij voor hij er is. Het beste kun je de datum die de webshops aanhouden af en toe controleren of deze wordt aangepast. Zij zijn meestal erg goed op de hoogte wanneer deze echt hier gelanceerd wordt. Bij de One X was dat ook zo.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:45:
Weet iemand of hij vandaag is uitgebracht?
Verwijderd
Echt zwaar vervelend is dit. Waarom gewoon niet netjes op tijd hier in nederland uitbrengen zoals in Engeland en Duitsland. Tegen de tijd dat ik terug ben hebben ze de iphone 5 al uitgebracht.
Jammer HTC maar zo verlies je dus potentiele klanten.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 18:23 ]
Of niet, ze hebben liever dat je het topmodel koopt (One X). Die is al wel goed verkrijgbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:35:
[...]
De One V is er toch ook nog niet?
Die is ook nauwelijks interessant voor de Tweaker, dat is eigenlijk een rebranded Desire HD. Daar hoor of zie je ook nauwelijks iets over. De One S is veel interessanter door de Krait cores en de voor velen ideale schermgrootte van 4.3".tweaker2010 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:18:
[...]
Of niet, ze hebben liever dat je het topmodel koopt (One X). Die is al wel goed verkrijgbaar.
De One V is er toch ook nog niet?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je kunt toch gewoon op vakantie gaan. Een telefoon bepaald dit toch niet. Natuurlijk is het leuk als je iets nieuws mee kan nemen maar ja het is al even bekend wat de release datum was van de S.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:35:
Ik heb hier echt de P in. Donderdag op vakantie. Dus heb die telefoon echt vandaag of morgen nodig.
Ik ga niet helemaal naar duitsland om een telefoon te kopen dan ben ik 5 uur kwijt en kost het mij 100 euro. Echt zwaar vervelend is dit. Waarom gewoon niet netjes op tijd hier in nederland uitbrengen zoals in Engeland en Duitsland. Tegen de tijd dat ik terug ben hebben ze de iphone 5 al uitgebracht.
Er zit nu eenmaal een marketing gedachte achter. Soms is NL als eerste en andere keren weer andere landen. HTC zal hierdoor zeker geen klanten mislopen.
Kom op ga genieten van je vakantie en na je vakantie is hij zeker uit en heb je ook iets om naar uit te kijken als je weer naar huis moet.
Het is maar een telefoon
het is al triestig als je per se een nieuwe gsm moet hebben wanneer je op vakantie bent. Op vakantie geniet je juist van je vakantie en is het allesbehalve de bedoeling met je nieuwe gsm te spelen. Koop die toch gewoon na de vakantie, dan heb je toch al iets om naar uit te kijken als je vakantie voorbij is.
Het is dan ook weer een beetje kort door de bocht om ervanuit te gaan dat hij alleen maar wil pielen met z'n telefoon. Misschien heeft hij n.a.v. eerdere berichten van HTC ("begin april") z'n oude telefoon verkocht en is hij nu GSM-loos.
Ik snap het ook niet helemaal, breng dat ding gewoon uit. Er zitten 4 tientjes tussen de S en X dus dat zet geen zoden aan de dijk voor HTC en een koper voor de S zal niet zomaar een X kopen ("scherm is me te groot") en vice versa, het zijn telefoons die een eigen stukje markt bedienen.
Ik snap het ook niet helemaal, breng dat ding gewoon uit. Er zitten 4 tientjes tussen de S en X dus dat zet geen zoden aan de dijk voor HTC en een koper voor de S zal niet zomaar een X kopen ("scherm is me te groot") en vice versa, het zijn telefoons die een eigen stukje markt bedienen.
Het gaat niet om interessant voor de Tweaker. Het gaat om interessant voor de (gewone) consument.Arfman schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:21:
[...]
Die is ook nauwelijks interessant voor de Tweaker, dat is eigenlijk een rebranded Desire HD. Daar hoor of zie je ook nauwelijks iets over. De One S is veel interessanter door de Krait cores en de voor velen ideale schermgrootte van 4.3".
HTC volgt gewoon een logisch stappenplan: eerst de One X, dan de One S en tenslotte de One V.
Waarom zou je als fabrikant al je nieuwe toestellen op dezelfde dag in de winkel leggen?
Zodat je 100% van je doelgroep kunt bedienen. Je verhaal zou stand houden als de X ook 4.3" was, want de redenen die ik tot nu toe heb gehoord om de X niet te kopen waren niet te duur, of te snel, of te mooi, maar simpelweg "hij is me te groot".
Maargoed, we kunnen discussiëren wat we willen, de S ligt simpelweg niet in de winkels en ik vind dat een gemiste kans.
Maargoed, we kunnen discussiëren wat we willen, de S ligt simpelweg niet in de winkels en ik vind dat een gemiste kans.
Onze "vrienden" van misco hebben de One S beperkt op voorraad, dan zijn ze de 1ste in Nederland! Niet erg geloofwaardig dus.....
http://www.misco.nl/produ...ode=1011365&affiliate=150
http://www.misco.nl/produ...ode=1011365&affiliate=150
waarschijnlijk met een levertijd van 3 weken

ik heb mijn hi abbo verlengd op 28-03 bij gsmwijzer.nl ism een hts one s black. Maar tot nu toe nog niks gehoord, alleen dat mijn contract is ontvangen. had mijn verlenging en nummerbehoud niet allang bevestigd moeten ziijn? dat zodra de htc one s vanaf 27april beschikbaar is zijn deze meteen versturen?
Waarom bel je ze niet. Dan krijg je een beter antwoord dan dat wij je kunnen geven.jvang schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:02:
ik heb mijn hi abbo verlengd op 28-03 bij gsmwijzer.nl ism een hts one s black. Maar tot nu toe nog niks gehoord, alleen dat mijn contract is ontvangen. had mijn verlenging en nummerbehoud niet allang bevestigd moeten ziijn? dat zodra de htc one s vanaf 27april beschikbaar is zijn deze meteen versturen?
klopt. ben alleen benieuwd naar de ervaringen van anderen. of zij al wel iets gehoord hebben
MikeOO schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:34:
[...]
Waarom bel je ze niet. Dan krijg je een beter antwoord dan dat wij je kunnen geven.
Ik heb (geloof) sinds 8 maart de zwarte in de bestelling staan bij GSM-Wijzer en dezelfde status; contract ontvangen. Ik denk dat dit dit verder wordt gewijzigd zodra ze de toestellen daadwerkelijk binnen zullen krijgen.jvang schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:18:
klopt. ben alleen benieuwd naar de ervaringen van anderen. of zij al wel iets gehoord hebben
[...]
Overigens net (met lichtelijk pijn in mijn hart) de kleur naar ''grey'' veranderd aangezien ik al een tijdje het forum van XDA volg mbt de ''MAO-failure''
Heb er geen vertrouwen in dat dit uiteindelijk geheel goed gaat komen dus de zilver/blauwe kleur maar eens een tijdje zitten bestuderen en verrekt; hoe meer ik er naar kijk hoe mooier ik m ga vinden geloof ik..Denk dat deze kleur wel gaat wennen en onder verschillende lichtvallen er ook daadwerkelijk verschillend uit ziet. Ondanks dat ik dat matzwart incl feel wel echt gruwelijk vond/vind.
Hoe dan ook..eerst nog 2wk aftellen..
Zit er een verschil tussen de toestellen voor Benelux en Duitsland?
Waarom niet gewoon het toestel los bij Amazon.de bestellen? Er staat dat het op voorraad is.
Waarom niet gewoon het toestel los bij Amazon.de bestellen? Er staat dat het op voorraad is.
die twijfel niet gehad. heb een incredible s al ruim een jaar en daar zit nog geen kras of deuk in, op een paar van de ellenlange trap na dan.WvHeerde schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:19:
[...]
Ik heb (geloof) sinds 8 maart de zwarte in de bestelling staan bij GSM-Wijzer en dezelfde status; contract ontvangen. Ik denk dat dit dit verder wordt gewijzigd zodra ze de toestellen daadwerkelijk binnen zullen krijgen.
Overigens net (met lichtelijk pijn in mijn hart) de kleur naar ''grey'' veranderd aangezien ik al een tijdje het forum van XDA volg mbt de ''MAO-failure''
Heb er geen vertrouwen in dat dit uiteindelijk geheel goed gaat komen dus de zilver/blauwe kleur maar eens een tijdje zitten bestuderen en verrekt; hoe meer ik er naar kijk hoe mooier ik m ga vinden geloof ik..Denk dat deze kleur wel gaat wennen en onder verschillende lichtvallen er ook daadwerkelijk verschillend uit ziet. Ondanks dat ik dat matzwart incl feel wel echt gruwelijk vond/vind.
Hoe dan ook..eerst nog 2wk aftellen..
maar wat je zegt over de status, dat denk ik dus ook. dat alles pas in beweging komt als hij binnen was.
wel heel ff getwijfeld, voornamelijk uit ongeduldigheid, om naar de x te gaan maar die is me na het bekijken toch echt echt echt te groot.
gewoon geduld en vanaf 27-04 oren spitsen voor de deurbel!
Ik heb er 1 bij de Saturn in Aachen gehaald vorige zaterdag. In de setup kan je enkel kiezen tussen Engels, Turks, Duits, Italiaans en Frans, en dan telken voor de landen Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland. Ik wil het toestel wel in het Engels hebben, dus dat was geen probleem. Verder kan je de talen en spelling wel gewoon naar Nederlands zetten, zet er gewoon in.anessie schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:36:
Zit er een verschil tussen de toestellen voor Benelux en Duitsland?
Dus voor mij, Engelse setup met NL dictionary werkt het gewoon, ondervind geen nadelen aan een Duits toestel (de eerste dagen kreeg ik op Youtube wel veel duitse hits, maar dit heeft hij al afgeleerd blijkbaar...)
Volgens Mark Moons op twitter is de One S over drie weken leverbaar in NL
I intend to live forever. So far, so good.
that sucks, dan kan ik hem niet meer hebben voor mijn vakantie. 
(wilde hem aanschaffen met bol.com bonnen, dus moet dan wachten tot hij hier verkrijgbaar is)
(wilde hem aanschaffen met bol.com bonnen, dus moet dan wachten tot hij hier verkrijgbaar is)
[ Voor 41% gewijzigd door M a r c o op 13-04-2012 18:42 ]
Via een winkel in Den Bosch is de One S ook te koop voor € 449,-: http://link.marktplaats.nl/550362031
Geen verkeerde prijs dacht ik zo. Klein winkeltje (weleens geweest) en hebben vaker telefoons die elders lastig te verkrijgen zijn. Ben benieuwd of deze wel een NL'se setup heeft. Helaas morgen geen tijd om langs te gaan i.v.m. andere verplichtingen.
Geen verkeerde prijs dacht ik zo. Klein winkeltje (weleens geweest) en hebben vaker telefoons die elders lastig te verkrijgen zijn. Ben benieuwd of deze wel een NL'se setup heeft. Helaas morgen geen tijd om langs te gaan i.v.m. andere verplichtingen.
[ Voor 20% gewijzigd door unknowndb op 13-04-2012 22:14 ]
Is gewoon geïmporteerd dunkt me
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Lijkt me geen betrouwbare winkel. Geen kvk en een hotmail adres op de website... ;-)
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Verwijderd
Heeft iemand hem al opgehaald uit Duitsland? Schijnt dat onze vrienden van de duitse MediaMarkt hem al hebben. Kan iemand dit bevestigen, en zo ja, bij welk filiaal heb je hem gehaald/besteld?
Edit: Stomheid geslagen zie ik wat vorige berichten over het hoofd. Blijkbaar hebben jullie al een bezoekje aan het oosten gebracht met leuk resultaat.
Edit: Stomheid geslagen zie ik wat vorige berichten over het hoofd. Blijkbaar hebben jullie al een bezoekje aan het oosten gebracht met leuk resultaat.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 21:27 ]
Geen KvK? Beter zoeken hoor, van hier naar hier ;-) En adres komt overeen met waar ze zitten.mastair schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:53:
Lijkt me geen betrouwbare winkel. Geen kvk en een hotmail adres op de website... ;-)
Ben er weleens geweest, hoesje voor telefoon gekocht. Ga kijken of ik morgen eens tijd heb om langs te gaan na het werk en zal hier wel een postje achterlaten.
[ Voor 16% gewijzigd door unknowndb op 15-04-2012 21:15 ]
Dat lijkt me gewoon geimporteerd, maar de prijs is wel erg laag. De adviesverkooppijs was toch >500 euro?rajboen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:12:
Via een winkel in Den Bosch is de One S ook te koop voor € 449,-: http://link.marktplaats.nl/550362031
Als het goed is ligt de One S op 27 april overal in de winkels in NL.
Mooi toch dat die laag ligt? Of betaal jij liever >500, omdat dat de adviesprijs is? Lijkt me niettweaker2010 schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:32:
[...]
Dat lijkt me gewoon geimporteerd, maar de prijs is wel erg laag. De adviesverkooppijs was toch >500 euro?
Als het goed is ligt de One S op 27 april overal in de winkels in NL.
Voor mij boeit het dan niet of die geïmporteerd is. Heb weleens een Nokia N9 tegen een goedkope prijs bij ze zien liggen dus zal idd geïmporteerd zijn aangezien de N9 niet te koop was in NL.
[ Voor 19% gewijzigd door unknowndb op 15-04-2012 21:37 ]
Tuurlijk is die lage prijs mooi meegenomen. Maar wel vreemd want waarom zouden ze hem niet voor meer verkopen als ze hem als enige op voorraad hebben?rajboen schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:35:
[...]
Mooi toch dat die laag ligt? Of betaal jij liever >500, omdat dat de adviesprijs is? Lijkt me niet
Voor mij boeit het dan niet of die geïmporteerd is. Heb weleens een Nokia N9 tegen een goedkope prijs bij ze zien liggen dus zal idd geïmporteerd zijn aangezien de N9 niet te koop was in NL.
Waarschijnlijk omdat ze er al genoeg aan verdienen en wat minder zoals "wij" hier op de hoogte zijn van alle prijzen e.d.tweaker2010 schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:20:
[...]
Tuurlijk is die lage prijs mooi meegenomen. Maar wel vreemd want waarom zouden ze hem niet voor meer verkopen als ze hem als enige op voorraad hebben?
De winkel een beetje kennende, weten ze waarschijnlijk nog niet eens dat ze de "enige" verkopende winkel in NL zijn
ik heb het idee dat je zelf in deze winkel werkt.......rajboen schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:31:
[...]
Waarschijnlijk omdat ze er al genoeg aan verdienen en wat minder zoals "wij" hier op de hoogte zijn van alle prijzen e.d.
De winkel een beetje kennende, weten ze waarschijnlijk nog niet eens dat ze de "enige" verkopende winkel in NL zijn
Ja.. want dingen insinueren is leuk...
If so, wat zou dat uitmaken, leuk toch dat er dan wellicht drie Tweakers dat ding gaan kopen.
If so, wat zou dat uitmaken, leuk toch dat er dan wellicht drie Tweakers dat ding gaan kopen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Haha. Moet niet gekker worden. Volgens mij zitten we hier toch op een forum om een beetje te discussiëren? Maar nee, ik werk daar niet of überhaupt in een winkel. Loop er een keer binnen en dan snap je het weltharonald schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:02:
[...]
ik heb het idee dat je zelf in deze winkel werkt.......
[ Voor 9% gewijzigd door unknowndb op 15-04-2012 23:37 ]
Verwijderd
Wat verwachten jullie van de verkoopprijs tegen de tijd dat de Galaxy S3 aangekondigd is, 3 Mei dus? Zal deze dalen? Ik kan mijn huidige Lumia 800 over een kleine 2 weken kwijt, misschien is t dan nog handig om even te wachten tot die aankondiging?
Ik zie niet in waarom de prijs van deze telefoon dan zou moeten dalen. De S3 behoort tot een heel ander segment. Een prijsdaling zou alleen het gevolg zijn van een surplus aan voorraad bij webwinkels. Nu is deze nog niet leverbaar en dan is er sprake van weinig schommeling. Na release zie je vaak, afhankelijk van het succes, een prijsdaling / stijging.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:45:
Wat verwachten jullie van de verkoopprijs tegen de tijd dat de Galaxy S3 aangekondigd is, 3 Mei dus? Zal deze dalen? Ik kan mijn huidige Lumia 800 over een kleine 2 weken kwijt, misschien is t dan nog handig om even te wachten tot die aankondiging?
Vandaag even contact gehad met T-mobile, zij hadden hem nog niet in het systeem staan van 'binnenkort te verkrijgen telefoons" (deze lijst loopt tot week 18). Op de vodafone site staat dat hij vanaf week 16 leverbaar is,dat is deze week. ben benieuwd, maar hou voor mezelf de 27e april aan.
Hoe sneller hij er is, hoe beter, aangezien ze nu bij t-mobile 12mnd 50% korting geven (waar ik hem aan wil schaffen)..
Hoe sneller hij er is, hoe beter, aangezien ze nu bij t-mobile 12mnd 50% korting geven (waar ik hem aan wil schaffen)..
De datum van release komt zeker in de buurt nu. Ik zelf houd toch rekening met volgende week vrijdag maar hoop op iets eerder. Zaterdag ga ik namelijk voor een weekje weg, zou toch jammer zijn als je weet dat er een pakje op je wacht 
Toch wel knap dat ze een week voor de datum nog geen definitieve duidelijkheid hebben. Blijkbaar zijn de lijnen tussen HTC en de verkopers vrij direct?
Toch wel knap dat ze een week voor de datum nog geen definitieve duidelijkheid hebben. Blijkbaar zijn de lijnen tussen HTC en de verkopers vrij direct?
-= Its dry in the dessert =- So what??
Mark Moons heeft afgelopen vrijdag al getwitterd, dat de One S over drie weken in de winkels zou liggen in NL.atacama schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:15:
De datum van release komt zeker in de buurt nu. Ik zelf houd toch rekening met volgende week vrijdag maar hoop op iets eerder.
Dus dan praat je over eind week 18, dat is nog 2,5 week.
Er zijn webshops in de pricewatch van Tweakers die de One S beschikbaar lijken te hebben over 2 - 4 werkdagen. Wellicht is het dus net als bij de One X dat de release in webshops eerlijk lijkt te beginnen.M a r c o schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:42:
[...]
Mark Moons heeft afgelopen vrijdag al getwitterd, dat de One S over drie weken in de winkels zou liggen in NL.
Dus dan praat je over eind week 18, dat is nog 2,5 week.
volgens mij hebben die betreffende webshops die status al de afgelopen 2 weken.Michiele93 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:50:
[...]
Er zijn webshops in de pricewatch van Tweakers die de One S beschikbaar lijken te hebben over 2 - 4 werkdagen.
En daar heb je helemaal gelijk in, misschien een beetje wantrouwen voor dit soort zaken ivm slechte ervaringen uit het verleden. Heb ooit een keer in een kleine telefoonzaak een telefoon gekocht en deze na een defect teruggegeven en die zou richting de fabrikant gaan. Toen was de eigenaar een week later met de noorderzon vertrokken en ik mijn telefoon kwijtrajboen schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:07:
[...]
Haha. Moet niet gekker worden. Volgens mij zitten we hier toch op een forum om een beetje te discussiëren? Maar nee, ik werk daar niet of überhaupt in een winkel. Loop er een keer binnen en dan snap je het welVerwacht zelfs dat ze nog nooit van tweakers.net hebben gehoord.

Begrijpelijk na zo'n ervaring. Voorheen werkte ik in het centrum van de stad van Den Bosch. Zodoende ken ik de winkel een beetje en weet dat deze er al geruime tijd (paar jaar denk ik) is, net zoals ik meer van dergelijke telefoonwinkels ken in het centrum van Den Bosch. Beetje "gadget/-telefoonfreak" zal dat wel zijntharonald schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:08:
[...]
En daar heb je helemaal gelijk in, misschien een beetje wantrouwen voor dit soort zaken ivm slechte ervaringen uit het verleden. Heb ooit een keer in een kleine telefoonzaak een telefoon gekocht en deze na een defect teruggegeven en die zou richting de fabrikant gaan. Toen was de eigenaar een week later met de noorderzon vertrokken en ik mijn telefoon kwijt.... Dus betaal liever 30 euro meer, maar dat moet iedereen lekker zelf weten uiteraard!
Is de One S bij elke Duitse MediaMarkt / Saturn in de schappen te vinden...?
Vertoef een midweekje bij de Duitse grens dus wil eventueel even heen en weer om te bekijken
Vertoef een midweekje bij de Duitse grens dus wil eventueel even heen en weer om te bekijken
Jep, hij is bij onze oosterburen al gewoon leverbaar:CLB schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:13:
Is de One S bij elke Duitse MediaMarkt / Saturn in de schappen te vinden...?
Der Artikel HTC ONE S Ceramic Metalist jetzt verfügbar im Media Markt Aachen.
http://www.mediamarkt.de/mcs/catentry/ONE-S-Ceramic-Metal,48353,286553,269893.html
[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 16-04-2012 22:29 ]
Ja maar ik vroeg om 'elke'... Aken is way too far... De dichtsbijzijnde is nog steeds drie kwartier rijden,
maar ik vind het ansich wel even leuk om m'n One X er naast te houden voor wat foto's en er wat mee te spelen.
EDIT: Je kunt online bestellen en hij is ook verkrijgbaar in Nordhorn, nu even bedenken of ik ga
maar ik vind het ansich wel even leuk om m'n One X er naast te houden voor wat foto's en er wat mee te spelen.
EDIT: Je kunt online bestellen en hij is ook verkrijgbaar in Nordhorn, nu even bedenken of ik ga
[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 16-04-2012 22:30 ]
Welke stad in Duitsland is voor jou dichtbij dan? Je kunt op hun site zoeken welke vestiging hem op voorraad heeft. Klik maar eens op "Media Markt verfügbar?"CLB schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:29:
Ja maar ik vroeg om 'elke'... Aken is way too far... De dichtsbijzijnde is nog steeds drie kwartier rijden,
Of bestel hem anders op Expansys.nl
Power to the beat.
Bestellen doe ik 'm niet, heb 'n One X, maar de One S bekijken, wat foto'tjes maken en wat vergelijken = nice
Oke, nou ik ben benieuwd wat je er van vind. Wat ga je doen met je One X als die One S toch beter is?CLB schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:34:
Bestellen doe ik 'm niet, heb 'n One X, maar de One S bekijken, wat foto'tjes maken en wat vergelijken = nice
Jep that's right... of tot einde van de maand wachten... dan is die hier in NL ook gewoon te koop...CLB schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:34:
Loop ook nog ff in dubio of de One S of de S3
Power to the beat.
Verkopen voor de losse One X prijstweaker2010 schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:35:
Wat ga je doen met je One X als die One S toch beter is?
Een accountmanager van HTC vertelde mij eind mei in nederland, puur om de One X niet in de weg te lopen. Daar zit een grote campagne achter op het moment namelijk.
Ik hoop van niet.. Studentmobiel geeft in ieder geval nog steeds 27 april aan. Mocht het eind mei worden dan ga ik toch maar eens goed kijken naar de S3..Skann schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:33:
Een accountmanager van HTC vertelde mij eind mei in nederland, puur om de One X niet in de weg te lopen. Daar zit een grote campagne achter op het moment namelijk.
Jup, als ze de One S helemaal naar eind mei uitstellen zijn ze in ieder geval 1 klant kwijt
Da's nu precies waarom ik deze keer naar Duitsland gereden ben, en gewoon direkt eieren voor mijn geld gekozen heb... had echt geen zin in dit soort gespeculeer... maar ik hoop echt het beste voor jullie, en dat HTC zich eens gewoon aan de voorziene data houden (of toch aan de uitspraken van Marc Moons voordien...)Kiwietje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:07:
[...]
Ik hoop van niet.. Studentmobiel geeft in ieder geval nog steeds 27 april aan. Mocht het eind mei worden dan ga ik toch maar eens goed kijken naar de S3..
Ik kan helaas niet naar duitsland i.v.m. kosten en het niet in bezit zijn van een auto.. daarnaast wil ik deze telefoon aanschaffen i.c.m. met abonnement, waarvoor hij in Nederland uit moet zijn.
Wanneer dit eind mei is is de S3 al bekend/gelanceerd, en met de waarschijnlijke specs van 720p, quadcode, normale sim, micro sd en hopelijk vervangbare batterij ben ik bang dat er dan toch twijfels gaan komen, maar de tijd zal het leren.
Wanneer dit eind mei is is de S3 al bekend/gelanceerd, en met de waarschijnlijke specs van 720p, quadcode, normale sim, micro sd en hopelijk vervangbare batterij ben ik bang dat er dan toch twijfels gaan komen, maar de tijd zal het leren.