Tsja, daar gaat Android dan...
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
585 duizend apps ehn 200 duizend voor iPad @ diegene die dat daarstraks vroeg
Mess with the best, die like the rest
http://live.theverge.com/..._3_event_in_San_Francisco
http://live.gdgt.com/live-apple-ipad-3-event-coverage/
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Maar iOS wint!
Nope, maar de 3 Android Tablet apps zijn ook geen competitie
zodra dat gebeurt ben ik weg.... nothing to do here...Reiben schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:20:
Wanneer komt Steve Jobs on stage?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
ja toch raar dat die man nog niet gereincarneerd is...Reiben schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:20:
Wanneer komt Steve Jobs on stage?
Rofl
Signature
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik kan me nog wat... reacties herinneren van mensen met Android telefoons, die de iPad maar een grote iPhone vonden.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Precies wat ik dachtcoptician schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:21:
"It kind of looks like a blown-up smartphone app running on a tablet -- and that's exactly what it is!"
Ik kan me nog wat... reacties herinneren van mensen met Android telefoons, die de iPad maar een grote iPhone vonden.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
als een koeNilsepils schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:21:
[...]
ja toch raar dat die man nog niet gereincarneerd is...
ora et labora
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
[ Voor 42% gewijzigd door M@cer op 07-03-2012 19:23 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Wat een laffe herders weer.... gelijk weer bashen op de concurrent en ze zoeken een app uit die minderwaardig is op andriod. Ik heb geen andriod device, maar dit is echt te laf. Er zijn zat apps die er even goed uitzien op de ipad als op andriod maar ze zoeken weer een concurrentie bash. Vertrouw eens op je eigen product man
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Zoals die topman van Microsoft die Apple afzeikt met updates die met opzet trager zijn voor oudere devices? Kom op, dat hoort nu eenmaal.LeVortex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:22:
Showing a Twitter app running on a Samsung tablet on Android. “It kind of looks like a blown-up smartphone app — because that’s exactly what it is. Compare that to Twitter on iPad…”
Wat een laffe herders weer.... gelijk weer bashen op de concurrent en ze zoeken een app uit die minderwaardig is op andriod. Ik heb geen andriod device, maar dit is echt te laf. Er zijn zat apps die er even goed uitzien op de ipad als op andriod maar ze zoeken weer een concurrentie bash. Vertrouw eens op je eigen product man
Baseer je op een wit overbelicht plaatjecoptician schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:22:
GEEN HOME BUTTON MENSEN!
Triest
Today duurt nog 11,5 uur waar zij zijn.GekkePrutser schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:23:
Hmm ik zie nog geen 5.1 op mijn iPhone.. Zou die nu beschikbaar moeten zijn? Volgens Engadget wel.
Het ging Apple niet om Samsung of Android, maar om de concurrent waar minder tablet apps voor zijn, aan wie dat ligt zal de consument een worst wezen.iChaos schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:24:
Wat een getrol van Apple weer, vergelijken met Samsung: ja, klopt, die Twitterapp is verre van handig voor een tablet, maar onthoud ook dat A. dat niet aan Android ligt, en B. niet aan Samsung ligt, maar aan Twitter die gewoon geen tabletversie van zijn app uitbrengt. Laat maar eens Plume o.i.d. zien, ze pakken Android nu wel op een punt wat er eigenlijk niet is..
Triest
Dus omdat microsoft het doet mag apple het ook? lekker volwassen weerme_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:23:
[...]
Zoals die topman van Microsoft die Apple afzeikt met updates die met opzet trager zijn voor oudere devices? Kom op, dat hoort nu eenmaal.

Verwijderd
Edit: oke 2048x1536
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 19:25 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken