WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
begrijpend lezen: ik geef aan dat de omt stream bagger is. dus ze streamen wel.PeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:40:
[...]
Dat kan ik idd al vanaf groep 3. 18:30 zal hij moeten beginnen, maar ik ontvang nog niets.
anyway, spannend! alleen de voorpret is al heerlijk
Ik zou het doen!
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ja begrijpend lezen was altijd wel moeilijk, ging liever buiten spelen.rammes schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:43:
[...]
begrijpend lezen: ik geef aan dat de omt stream bagger is. dus ze streamen wel.
anyway, spannend! alleen de voorpret is al heerlijk
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Meestal beginnen ze wel van 'Liveblog is starting' of zoiets.
An a day keeps the doctor away.
Niets veranderd dus sinds de halve handel van Engadget is vertrokken.
Kijk jij eens in de startpost of die gigantische post bovenaan op Engadget.HardCoreGamer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:46:
Idd, en er staat nog geen nieuws op die pagina van Engadget, is daar een reden voor?
Meestal beginnen ze wel van 'Liveblog is starting' of zoiets.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Het werkt al, hopen dat het zo blijft.me_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:46:
[...]
Niets veranderd dus sinds de halve handel van Engadget is vertrokken.Gewoon weer ouderwets CMD+R'n.
lol, bij autorefresh heb je geen knop nodignils7 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:44:
engagdet had vorige keer een pagina met autorefresh maar die knop hebben ze verstopt?

Ik zou het doen!
Zelfs OneMoreThing werkt niet zonder haperen
die kon je aan of uit zetten
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
en de muziek er tussendoor maar geen geluid van de man die iets verteld. #failWootism schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:47:
Ronduit achterlijk dat sites nog steeds gaan haperen door de toeloop van wat mensen....
Ik zou het doen!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Tja, de toestroom van bezoekers die je krijgt bij een event is maar 2 of 3 keer per jaar. Om alleen daarvoor je serverpark te upgraden is denk ik wat veel sites zich niet kunnen veroorloven.Wootism schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:47:
Ronduit achterlijk dat sites nog steeds gaan haperen door de toeloop van wat mensen....
Begint ook pas om 19.00 uur..PeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:40:
[...]
Dat kan ik idd al vanaf groep 3. 18:30 zal hij moeten beginnen, maar ik ontvang nog niets.
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik de iPad3 even laten schieten de eerste weken, was altijd wel van het importeren enz maar inmiddels is de focus meer op de iPhone en de Mbp.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha ik weet het nog vorig jaar met die TX5 dude..Donstil schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:50:
Ik heb geen idee waarom maar ik zit er ook weer klaar voor
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik de iPad3 even laten schieten de eerste weken, was altijd wel van het importeren enz maar inmiddels is de focus meer op de iPhone en de Mbp.
Ze zouden al een voorpraatje houden om half 7. Klopt ook idd, alleen de vrolijke vriend die wat
leuks vertelt is niet te horen.. Lijkt wel de presentatie van Wilders en zijn bureau met hun projectje
over de gulden.. Net zo een harde fail.
God wat een gezeik was dat he. Uiteindelijk toen via Evan kunnen kopen.Jackson6 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:51:
[...]
Haha ik weet het nog vorig jaar met die TX5 dude..
Die mailde me wel weer maar ik laat het ff overgaan.
Creating my own hero.
Ik denk dat ik de iPad maar helemaal oversla, ik vind alleen het mediacircus leuk! Na 2 generaties iPads kan het mij niet meer echt boeien.Donstil schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:51:
[...]
God wat een gezeik was dat he. Uiteindelijk toen via Evan kunnen kopen.
Die mailde me wel weer maar ik laat het ff overgaan.
Tenzij er iets heel gaafs gaat worden gepresenteerd!
[ Voor 7% gewijzigd door Jackson6 op 07-03-2012 18:54 ]
Zou kunnen, maar lijkt me groot. Deze afbeelding zou niet logisch zijn ivm calendar. Als er een tv-achtig icoontje had gestaan wisten we het zekerTheLostSonOfGod schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:13:
[afbeelding]
Dit zou ook goed de afstandsbediening van de Apple TV kunnen zijn.. See & Touch...
Is voor mij de meest overzichtelijke.
Engadget heeft echt een klote liveblog
http://www.engadget.com/2012/03/07/apple-ipad-3-liveblog/Fasterinside schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:53:
Engadget heeft er nog niet zo veel zin in.... Normaal gesproken posten ze wel iets, maar nu duurt t wel erg lang.
Heb ik stiekem ook een beetje. Ik ga en september altijd een maandje naar de VS en dan is de iPad echt een geweldig apparaat. Als je thuis al je spullen hebt (Mbp, iPhone, MacMini aan de tv enz) gebruik ik hem heel zelden.Jackson6 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:53:
[...]
Ik denk dat ik de iPad maar helemaal oversla, ik vind het alleen het mediacircus leuk! Na 2 generaties iPads kan het mij niet meer echt boeien.
Maar als ik bij een collega het retina scherm straks zie zal ik er alsnog wel een bestellen

(Hopelijk wordt hij 32/64/128. Ik heb altijd een 64 dus dat drukt de prijs een beetje)
[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 07-03-2012 18:56 ]
Google Maps op je afstandsbediening is inderdaad wel handig...Dancing_Animal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:53:
[...]
Zou kunnen, maar lijkt me groot. Deze afbeelding zou niet logisch zijn ivm calendar. Als er een tv-achtig icoontje had gestaan wisten we het zeker
je moet m wel ff refreshen als je er al op zat
Ik bedoel ook in de liveblog.... zucht
Creating my own hero.
Live updating, maar ik moet hem nog steeds handmatig refreshenWootism schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:54:
http://live.theverge.com/..._3_event_in_San_Francisco
Is voor mij de meest overzichtelijke.
Engadget heeft echt een klote liveblog
Ja klopt, gebruikte hem eerst vooral in de trein etc, maar de trein gebruik ik niet meer. En ik heb m'n iPad 1 en 2 al een tijdje geleden gekocht omdat hij maar stof lag te happen. Nou laten we hopen op een mooi retina scherm, toch weer verleidelijk zoiets! Haha.Donstil schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:55:
[...]
Heb ik stiekem ook een beetje. Ik ga en september altijd een maandje naar de VS en dan is de iPad echt een geweldig apparaat. Als je thuis al je spullen hebt (Mbp, iPhone, MacMini aan de tv enz) gebruik ik hem heel zelden.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
jepAmps schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:00:
Moeten we nou echt alles herhalen wat de technblogs posten? -.-
Voor mij is het precies andersom: ik heb Apple-hardware tot nu toe weten te ontlopen maar ik heb nu eindelijk genoeg redenen kunnen bedenken om (in de vorm van de iPad) de stap te gaan zetten. Ik heb dit soort evenementen steeds vrij "schouder-ophalend" ondergaan, maar deze keer ben ik echt benieuwd.Jackson6 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:53:
[...]
Ik denk dat ik de iPad maar helemaal oversla, ik vind alleen het mediacircus leuk! Na 2 generaties iPads kan het mij niet meer echt boeien.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Begin er niet aan.beantherio schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:00:
[...]
Voor mij is het precies andersom: ik heb Apple-hardware tot nu toe weten te ontlopen maar ik heb nu eindelijk genoeg redenen kunnen bedenken om (in de vorm van de iPad) de stap te gaan zetten. Ik heb dit soort evenementen steeds vrij "schouder-ophalend" ondergaan, maar deze keer ben ik echt benieuwd.
Ik volg het nu via http://live.gdgt.com/live-apple-ipad-3-event-coverage/ & http://www.engadget.com/2012/03/07/apple-ipad-3-liveblog/
Ik heb het nu al 3x gezegd, maar baal er nog steeds van dat er geen livestream is verzorgd door Apple.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik ook. bij gdgt kunnen ze snel tikken!LightTwi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:01:
Ik zit helemaal in de startblokken. I love it!![]()
Ik volg het nu via http://live.gdgt.com/live-apple-ipad-3-event-coverage/ & http://www.engadget.com/2012/03/07/apple-ipad-3-liveblog/
Ik heb het nu al 3x gezegd, maar baal er nog steeds van dat er geen livestream is verzorgd door Apple.
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik was eerst vrij zeker dat ik een Android tablet wilde, maar aangezien er maar geen uitkomt die ik echt wil ga ik maar eens kijken of de iPad 3 de moeite waard isbeantherio schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:00:
Voor mij is het precies andersom: ik heb Apple-hardware tot nu toe weten te ontlopen maar ik heb nu eindelijk genoeg redenen kunnen bedenken om (in de vorm van de iPad) de stap te gaan zetten. Ik heb dit soort evenementen steeds vrij "schouder-ophalend" ondergaan, maar deze keer ben ik echt benieuwd.
PSN id: NL_SToRM
Niet Anonymus maar Apple haalt hem onderuit
Mess with the best, die like the rest
ryan block van gdgt is nog sneller.sjer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:06:
Tim Stevens kan snel typen zeg.
Kunnen ze niet gewoon siri laten dicteren of zo?
[ Voor 12% gewijzigd door kmf op 07-03-2012 19:07 ]
Cook praat niet zo snel...sjer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:06:
Tim Stevens kan snel typen zeg.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Dat stemmen ze iedere keer precies af op het tijdstip van de onthulling de 1e keer
Voorlopig nog niet.Untouchablezz20 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:07:
Siri in het nederlands!?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
JapansUntouchablezz20 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:07:
Siri in het nederlands!?
Mess with the best, die like the rest
Waar heb je dat weg?Untouchablezz20 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:07:
Siri in het nederlands!?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
En live stream zal het internet pas ECHT platleggen
als een beetje de grootste blogs het al niet meer trekken
Dit topic is gesloten.
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken