past de smartcover van de iPad 2 ook om de new iPad? kan er niet aan wennen om dat ding new ipad te noemen.
Oei, pas op je rug hoormonnick schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:37:
Wel 50 gram zwaarder dan de iPad 2, dat is wel jammer...

Ik vind dat niet zo heel natuurlijk hoor.. Ze zitten zelfs bij de iPhone, en bij de goedkoopste shuffle.
Maar bij de iPad idd niet. Al mis je niet veel aan die rotzooi oordopjes van Apple hoor... Alleen de dure in-ears zijn redelijk.
Verwijderd
Ben erg jaloers op dat mooie scherm... Hoop dat er ook een Android tablet komt met zo'n mooi scherm!!
Alleen a-GPSboe.i schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:34:
Alleen GPS op de 4G
Gaat met die doorontwikkeling van apps als iWork en iPhoto toch echt steeds meer richting MacBook Pro/Air. Niet interessant voor mij. Ik ga proberen een leuke 2e hands iPad 2 op de kop te tikken.
Echt? Waar lees je dat?Uniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:37:
Oh, oh. Ernstige backlight-bleeding.
Assisted GPS = GPS, niks "alleen" aan. Is GPS met assistentie voor cold-start o.b.v. telefoniemastlokatiegegevens.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Noem het dan op zijn Nederlands gewoon de nieuwe iPad.Brm-G schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:38:
past de smartcover van de iPad 2 ook om de new iPad? kan er niet aan wennen om dat ding new ipad te noemen.
42.5Wh batterij in plaats van 25... Daar zal het hem in zitten.monnick schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:37:
Wel 50 gram zwaarder dan de iPad 2, dat is wel jammer...
Maar als ik mocht kiezen tussen Retina of 50 gram extra (en dat mag, want de iPad 2 is er ook nog
Volgens mij krijg je bij geen enkel tablet oordopjes ? Nouja. Ik vond het vooral 'natuurlijk' omdat je bij de ipad 1 en ipad 2 ook geen kreeg.GekkePrutser schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:38:
[...]
Ik vind dat niet zo heel natuurlijk hoor.. Ze zitten zelfs bij de iPhone, en bij de goedkoopste shuffle.
Maar bij de iPad idd niet. Al mis je niet veel aan die rotzooi oordopjes van Apple hoor... Alleen de dure in-ears zijn redelijk.
Ben benieuwd wanneer de NL apple store weer online komt en, nog veel belangrijker, of we kunnen pre-orderen!
en ios 5.1 niet te vergeten
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ik verwacht nog geen pre-order mogelijkheid deze week. De nieuwe AppleTV (die ook geen nummer heeft, net zo min als de nieuwe iPad) zal wel te koop zijn, denk ik.
Ik vind het eigenlijk nog belangrijker wanneer 5.1 online staat. Ik wil mijn gsm nu wel eens langer dan een halve dag kunnen gebruiken. En dat wegvallen van het netwerk naar 1 streepje ergert mij ook mateloos.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
idd jammer dat ze hier niks over gezegd hebbenBlizzarD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:41:
Ben benieuwd wanneer de NL apple store weer online komt en, nog veel belangrijker, of we kunnen pre-orderen!
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Dat wordt naar Oberhausen? Kunnen wij Nederlanders ook pre-orderen op de online Apple Store van Duitsland?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Yep, OberhausenRivanov schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:43:
Dat wordt naar Oberhausen? Kunnen wij Nederlanders ook pre-orderen op de online Apple Store van Duitsland?
Haters everywhere but I don’t really care
nee.Rivanov schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:43:
IS 1 GB ram nu ergens bevestigd qua intern geheugen?
Nee Duitsland is een week eerderVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:44:
Waarom naar Oberhausen? Hij komt toch tegelijk in NL??
net zoals in Frankrijk, UK....
[ Voor 8% gewijzigd door alwinus op 07-03-2012 20:45 ]
Nee, 16 Duitsland en 23 NL.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:44:
Waarom naar Oberhausen? Hij komt toch tegelijk in NL??
Niet op de specspagina, maar zodra de eerste iPad's worden getest met een diagnostische tool is dat direct duidelijk.alwaysleft schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:44:
IS 1 GB ram nu ergens bevestigd qua intern geheugen?
1GB ram ligt wel voor de hand, is toch ook al bevestigd door andere bronnen?me_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:45:
[...]
Niet op de specspagina, maar zodra de eerste iPad's worden getest met een diagnostische tool is dat direct duidelijk.
Verwijderd
Ok. En iemand ervaring met producten pre-orderen bij de online apple store? Is dat verstandig, of zijn andere opties normaal gesproken sneller?
Eigenlijk geeft apple zelf al aan met deze naam, dat de extra's ten opzichte van de Ipad2 niet zo bijzonder zijn. Als deze "nieuwe Ipad" onderscheidend zou zijn, dan zouden ze deze wel de Ipad3 genoemd hebben.
Hoge resolutie is leuk voor sommigen, maar niets bijzonders. Zeker geen reden om een groot prijsverschil te maken. Dat doen ze dan gelukkig ook niet. Op zich wel interessant, want op deze manier blijft ook de Ipad2 interessant. Ze kopen hiermee gewoon meer tijd voor de Ipad3 de volgende Ipad.
Hoge resolutie is leuk voor sommigen, maar niets bijzonders. Zeker geen reden om een groot prijsverschil te maken. Dat doen ze dan gelukkig ook niet. Op zich wel interessant, want op deze manier blijft ook de Ipad2 interessant. Ze kopen hiermee gewoon meer tijd voor de Ipad3 de volgende Ipad.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verwijderd
Toch wel een mooi ding! mijn verloofde woont in singapore en dat scheelt toch bijna 100 euro op de 16GB eens kijken of ik er eentje goedkoop naar nederland kan krijgen
Dat is jammer!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De linkjes naar iPhoto staat op de NL Apple site, alleen jammer genoeg vind hij hem nog niet in de Appstore
[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 07-03-2012 20:47 ]
Vorig jaar bij Dixons gepreorderd zonder te hoeven betalen, ik kwam aan bij de winkel en ik mocht als eerste de iPad 2 meenemenVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:46:
Ok. En iemand ervaring met producten pre-orderen bij de online apple store? Is dat verstandig, of zijn andere opties normaal gesproken sneller?
Wat een BS. Dit is gewoon wat verwacht was, probeer je je eigen iPad 2 goed te praten ofzo?Zewatanejo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:46:
Eigenlijk geeft apple zelf al aan met deze naam, dat de extra's ten opzichte van de Ipad2 niet zo bijzonder zijn. Als deze "nieuwe Ipad" onderscheidend zou zijn, dan zouden ze deze wel de Ipad3 genoemd hebben.
Ik lees een hoop reacties dat het niet genoeg is wat er vernieuwd is?? Wat hadden jullie dan nog meer verwacht wat betreft hardware op de iPad?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Pre-orderen is waarschijnlijk niet mogelijk.
Deze optie staat op de .com pagina op de iPad page, op de NL page staat simpelweg "Coming soon".
Deze optie staat op de .com pagina op de iPad page, op de NL page staat simpelweg "Coming soon".
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, maar geheugen dan de PS3 en Xbox 360. En die hebben 512.PBP schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:46:
[...]
1GB ram ligt wel voor de hand, is toch ook al bevestigd door andere bronnen?
nederlandse store online. Nieuwe Ipad nog niet te reserveren...laadt wat langzaam. Ipad 2 staat al wel voor 399
Hopelijk is een pre-order ook bij Bol.com mogelijk. Heb nog een stapel cadeau-bonnen die ik hier wel aan wil uitgeven
Ja, dat was altijd al zo...HardCoreGamer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:40:
GPS is alleen met de 4G versie?
Daarom en 768mb ligt ook niet zo voor de hand lijkt mijme_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:47:
[...]
Ja, maar geheugen dan de PS3 en Xbox 360. En die hebben 512.
Ik denk dat er compleet afgestapt gaat worden van nummers. Voor de meeste andere apparaten zijn er al tijden geen nummers meer gebruikt (MacBook Pro, iMac, maar ook iPods etc).Zewatanejo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:46:
Ik denk dat iPad en iPhone gewoon de naam wordt en er dus altijd gesproken gaat worden over de "nieuwe" iPad bij een volgende generatie.
BTW: NL store is "bijna" up, geen nieuwe iPad pre-order, wel iPad 2 voor 399, wel nieuwe Apple TV zo te zien.
Jammer dat ik het verschil niet zie op m'n slechte monitor... http://www.apple.com/nl/ipad/#retina
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Nee. Ik heb geen tablet. Ik bekijk het gewoon objectief. Mag dat?J0ey schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:47:
[...]
Wat een BS. Dit is gewoon wat verwacht was, probeer je je eigen iPad 2 goed te praten ofzo?
Ja, maar alle specs upgrades die verwacht waren die zijn er. Zelfde als van 1 naar 2 oftewel gewoon weer een mooie upgrade.Zewatanejo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:49:
[...]
Nee. Ik heb geen tablet. Ik bekijk het gewoon objectief. Mag dat?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Klinkt als een treinreiziger die niet onder de indruk is van een nieuwe rijstrook.Zewatanejo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:49:
[...]
Nee. Ik heb geen tablet. Ik bekijk het gewoon objectief. Mag dat?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Inderdaad, die plaatjes zij aan zijkmf schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:49:
Jammer dat ik het verschil niet zie op m'n slechte monitor... http://www.apple.com/nl/ipad/#retina

Waarom hebben ze daar geen closeup van gemaakt?
Edit: Ook al geprobeerd in te zoomen in Safari maar ook het 'new iPad' plaatje wordt alleen maar onscherp
Ik ben benieuwd hoeveel mensen nu echt gaan denken: 'Nou, dat retina is niks, ik zie het verschil niet, hoor!'.
[ Voor 27% gewijzigd door GekkePrutser op 07-03-2012 20:57 ]
Dat is een faal. Kan er niets anders van maken.GekkePrutser schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:52:
[...]
Inderdaad, die plaatjes zij aan zijEn dan 2x het zelfde plaatje.
Waarom hebben ze daar geen closeup van gemaakt?
The fuck
42.5-watt-hour lithium polymer op TNi vs 25-watt-hour lithium polymer op Ti2
Als ze nou die batterij in de iPad2 zetten, dan zal die een flinke concurrent zijn zeg... 20 uur gebruiksduur...
42.5-watt-hour lithium polymer op TNi vs 25-watt-hour lithium polymer op Ti2
Als ze nou die batterij in de iPad2 zetten, dan zal die een flinke concurrent zijn zeg... 20 uur gebruiksduur...
Denk dat deze iPad wel de laatste upgrade is die ik nodig zal hebben 
Retina display lijkt me perfect; game verder nauwelijks, gebruik m vooral voor surfen en tijdschriften lezen...
Retina display lijkt me perfect; game verder nauwelijks, gebruik m vooral voor surfen en tijdschriften lezen...
Same for me. Retina Display was een must voor mij. Nu eindelijk in de iPad. Super.
1080p video kan me gestolen worden.
1080p video kan me gestolen worden.
iPad 2013: tactile display, 75% lighter, 200% more battery life, 8x the GPU power, built in replicator.matthijst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:54:
Denk dat deze iPad wel de laatste upgrade is die ik nodig zal hebben
Gedeeltelijk waar, maar ik ben wel geïnteresseerd. Anders was ik hier natuurlijk niet.kmf schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:50:
[...]
Klinkt als een treinreiziger die niet onder de indruk is van een nieuwe rijstrook.
Het klopt natuurlijk dat alle specs upgrades zijn, zoals verwacht. Er werd natuurlijk wel gehoopt op meer, anders zouden we toch niet hoeven kijken naar de event?
Dus als jij je loon bijgeschreven krijgt, ben je ook elke keer weer teleurgesteld omdat er niet meer gestort word dan je verwachtte?Zewatanejo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:56:
[...]
Gedeeltelijk waar, maar ik ben wel geïnteresseerd. Anders was ik hier natuurlijk niet.
Het klopt natuurlijk dat alle specs upgrades zijn, zoals verwacht. Er werd natuurlijk wel gehoopt op meer, anders zouden we toch niet hoeven kijken naar de event?
Tweet van een uur geleden 
PLEASE TELL US THE NAME! HOW ELSE WILL WE KNOW IF WE SHOULD BE DISAPPOINTED?
kmf schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:56:
iPad 2013: tactile display, 75% lighter, 200% more battery life, 8x the GPU power, built in replicator.
Naja, zit volgende week met een 2 en een 3 als het goed is, dus kan dan eventueel jaarlijks The Oldest iPad inruilen voor The New iPad
Video van het event is beschikbaar: http://www.apple.com/apple-events/march-2012/
Is de Bezel touch/slide optie bevesticht?
Net als dat een treinreiziger niet het nut kan inzien van 2km extra 2m-breed asfalt, zal iemand die geen tablet heeft, nooit de waarde van deze specsupgrade inzien...Zewatanejo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:56:
[...]
Gedeeltelijk waar, maar ik ben wel geïnteresseerd. Anders was ik hier natuurlijk niet.
Sterker nog, als iemand niet het verschil tussen een iPhone3GS en iPhone4 heeft meegmaakt zal ie de resolutie niet kunnen waarderen.
Op papier is 1 rijstrook namelijk "15m minder in de file zitten". In het praktijk is het filevrij zijn van de A4.
Op papier is het scherm slechts 4x scherper. In het praktijk is het kunnen lezen van dingen die hiervoor niet te lezen zijn.
Denk ik niet, waarschijnlijk een fout van de blogger.muhda schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:01:
Is de Bezel touch/slide optie bevesticht?
Persoonlijk vind ik de upgrade top. Scherm moet je waarschijnlijk in het echt zien. Dit was ook het geval bij iPhone 3GS vs 4. Zit er aan te denken mijn MacBook Air te verkopen en mijn eerste iPad aan te schaffen.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Lol, is de keynote van de iPhone 4sHerko_ter_Horst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:01:
Video van het event is beschikbaar: http://www.apple.com/apple-events/march-2012/
Is €109 geworden!Brm-G schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:17:
wordt waarschijnlijk gewoon 119 EUR hier in NL maar is nog altijd niet duur.
Ik ga nou toch eens kijken wat je met zo'n ding kan. Vond 'm nooit interessant vanwege de 720p die die had.
oke, jammer maar het was ook niet nodig, ik zat wel te springen om haptic feedback.ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:01:
[...]
Denk ik niet, waarschijnlijk een fout van de blogger.
Bij mij echt niet. Redirect hier naartoe: http://events.apple.com.e...onwecown/event/index.html
5.1 nu beschikbaar via software update
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Wat een paupere productupgrade. Nog een grotere teleurstelling dan de iPhone 4S wat gewoon de iPhone 5 moest zijn. Naar mijn mening is Apple gewoon een beetje de wegkwijt met hun nieuwe producten post-Steve Jobs.
De nieuwe Apple TV is leuk voor 99 euro, maar 1080p support had gewoon altijd al toegevoegd moeten zijn. Mediaspelers waren bij de Aldi ook gewoon even duur. Nu hadden ze hun slag moeten slaan met 1080p en 3D support.
Verder vind ik van de nieuwe iPad de naam gewoon vreemd. Het is pas de derde versie van dat apparaat en nu wordt er alweer terug gegaan naar de originele naam. Zelf vind ik dit erg verwarrend en gewoon raar. Had het ding dan gewoon de iPad 3 of HD genoemd.
De hardware is maar marginaal verbeterd en op sommige punten zelfs verslechterd. Leuk een nieuwe processor, nieuw scherm en nieuwe gpu. De nieuwe software is ook leuk maar niet echt innovatief.
Maar wat echt mist is innovativiteit. Precies hetzelfde gevoel als ik bij Siri had toen de 4S uitkwam. Gewoon beschamend voor mijn gevoel, het lijkt alsof Apple de weg aan het kwijtraken is sinds het overlijden van Steve Jobs.
Mensen willen de next big thing en dat voel ik op het moment niet meer. Dat was een jaar geleden wel anders. Ik ben dus ook benieuwd hoe Apple nieuwe klanten wil gaan trekken en of ze niet bang zijn dat de markt dadelijk verzadigd raakt met een hoop van hetzelfde. Ik wil wel iets nieuws zien
.
De nieuwe Apple TV is leuk voor 99 euro, maar 1080p support had gewoon altijd al toegevoegd moeten zijn. Mediaspelers waren bij de Aldi ook gewoon even duur. Nu hadden ze hun slag moeten slaan met 1080p en 3D support.
Verder vind ik van de nieuwe iPad de naam gewoon vreemd. Het is pas de derde versie van dat apparaat en nu wordt er alweer terug gegaan naar de originele naam. Zelf vind ik dit erg verwarrend en gewoon raar. Had het ding dan gewoon de iPad 3 of HD genoemd.
De hardware is maar marginaal verbeterd en op sommige punten zelfs verslechterd. Leuk een nieuwe processor, nieuw scherm en nieuwe gpu. De nieuwe software is ook leuk maar niet echt innovatief.
Maar wat echt mist is innovativiteit. Precies hetzelfde gevoel als ik bij Siri had toen de 4S uitkwam. Gewoon beschamend voor mijn gevoel, het lijkt alsof Apple de weg aan het kwijtraken is sinds het overlijden van Steve Jobs.
Mensen willen de next big thing en dat voel ik op het moment niet meer. Dat was een jaar geleden wel anders. Ik ben dus ook benieuwd hoe Apple nieuwe klanten wil gaan trekken en of ze niet bang zijn dat de markt dadelijk verzadigd raakt met een hoop van hetzelfde. Ik wil wel iets nieuws zien
En waar linkt die naartoe? Idd, de keynote van de 4S. Not sure if trolling..Herko_ter_Horst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:04:
[...]
Bij mij echt niet. Redirect hier naartoe: http://events.apple.com.e...onwecown/event/index.html
Ja, waarschijnlijk verkoopt deze iPad even slecht als de 4S. Mensen stonden in de rij om hem niet te halen.
Iemand enige idee waarneer in Nederland "The New iPad" te pre-orderen is? In de US store al wel, maar op de iPad pagina staat bij ons alleen "Comming Soon"
Misschien moet je mijn eerste post nog eens lezen? Ik zeg toch niet dat de upgrade nutteloos is? Naar mijn mening zijn de verschillen niet zo bijzonder. Tenminste in zoverre dat een veel hogere prijs niet te verantwoorden is.kmf schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:01:
[...]
Net als dat een treinreiziger niet het nut kan inzien van 2km extra 2m-breed asfalt, zal iemand die geen tablet heeft, nooit de waarde van deze specsupgrade inzien...
Sterker nog, als iemand niet het verschil tussen een iPhone3GS en iPhone4 heeft meegmaakt zal ie de resolutie niet kunnen waarderen.
Op papier is 1 rijstrook namelijk "15m minder in de file zitten". In het praktijk is het filevrij zijn van de A4.
Op papier is het scherm slechts 4x scherper. In het praktijk is het kunnen lezen van dingen die hiervoor niet te lezen zijn.
Ik heb het net nog even na gekeken, maar ik zie hier nergens een topic waarschuwing dat je niet kritisch mag zijn. Waarom heeft iedereen hier zo'n lange tenen?
*knip*alex3305 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:06:
Mensen willen de next big thing en dat voel ik op het moment niet meer. Dat was een jaar geleden wel anders. Ik ben dus ook benieuwd hoe Apple nieuwe klanten wil gaan trekken en of ze niet bang zijn dat de markt dadelijk verzadigd raakt met een hoop van hetzelfde. Ik wil wel iets nieuws zien.
iPhone 3G -- > 3GS
iPhone 4 --> 4S
Dat bloggertjes het allemaal spannender proberen te maken is hun probleem.
Dat kan wel wat vriendelijker...
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 07-03-2012 23:00 ]
Heel vreemd, ik zit toch echt naar de keynote van net te kijken. Dit is geen troll (tenzij ik Apple.com gehacked heb): http://www.apple.com/apple-events/march-2012/J0ey schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:07:
[...]
En waar linkt die naartoe? Idd, de keynote van de 4S. Not sure if trolling..
(march-2012 verzin ik niet zelf)
Beter morgen naar de Dixons gaan en m daar preorderen, dan heb je m de 23e wel.schootje schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:08:
Iemand enige idee waarneer in Nederland "The New iPad" te pre-orderen is? In de US store al wel, maar op de iPad pagina staat bij ons alleen "Comming Soon"
Werkt hier ook gewoon, ga nu even kijken.Herko_ter_Horst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:09:
[...]
Heel vreemd, ik zit toch echt naar de keynote van net te kijken. Dit is geen troll (tenzij ik Apple.com gehacked heb): http://www.apple.com/apple-events/march-2012/
EDIT: Ennnn iPhone
[ Voor 3% gewijzigd door kronolith op 07-03-2012 21:11 ]
Haha, nee ik weet niet, bij mij staat wel "7 March Watch streaming video from today's special event." maar de video zelf is over de 4S..Herko_ter_Horst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:09:
[...]
Heel vreemd, ik zit toch echt naar de keynote van net te kijken. Dit is geen troll (tenzij ik Apple.com gehacked heb): http://www.apple.com/apple-events/march-2012/
Vreemd. Heb ook de keynote van de iPhone 4SHerko_ter_Horst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:09:
[...]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Typisch om anderen te betichten van gezwetsmatthijst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:08:
[...]
Wat een dom gezwets allemaal.
iPhone 3G -- > 3GS
iPhone 4 --> 4S

Vind jij de new iPad dan zo vernieuwend?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Beter komt die snel op youtube, kan geen quicktime vids zien. Beetje goede kwaliteit en echt de hele presentatie? dat gezwam van die kerel kan me gestolen worden, wil de demo video's van de apps en games zien.Herko_ter_Horst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:09:
[...]
omdat dat rijke mensen zijn die altijd van alles het nieuwste willen. Die willen niet 'achter lopen'. Die kochten net nog een iPad 2 in de apple store NL omdat dat 'nieuw' is. En nu een iPad 3 en gooien ze de twee oude iPads gewoon weg. Ja dat soort types, die zeggen dat android notificatiecenter piraterij is. (android had m 2/3 jaar eerder)ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:07:
Ja, waarschijnlijk verkoopt deze iPad even slecht als de 4S. Mensen stonden in de rij om hem niet te halen.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Cache even legen oid?Herko_ter_Horst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:09:
[...]
Ik kijk hier toch echt naar de keynote van net
Inderdaad mensen verwachten gewoon te veel.matthijst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:08:
[...]
Wat een dom gezwets allemaal.
Ingebouwde koffieautomaat of blender ?
Het is gewoon simpel en dat is het succes apple.
[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 07-03-2012 21:13 ]
Ik zie ook netjes de keynote van zojuist. Echt bizar snel!
Idd, download m nu!Erulezz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:05:
5.1 nu beschikbaar via software update
Probeer gewoon inhoudelijk te reageren....
[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 07-03-2012 23:01 ]
Je vraagt je dan toch af waar die oude niet verkochte iPads vandaan komen die er voor ingeruild worden, aangezien elke opvolgende iPad veel meer verkoopt dan de voorgaande... dus de meeste gebruikers zijn nieuwe gebruikers die niet altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben. Mja.F.West98 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:11:
[...]
omdat dat rijke mensen zijn die altijd van alles het nieuwste willen. Die willen niet 'achter lopen'. Die kochten net nog een iPad 2 in de apple store NL omdat dat 'nieuw' is. En nu een iPad 3 en gooien ze de twee oude iPads gewoon weg. Ja dat soort types, die zeggen dat android notificatiecenter piraterij is. (android had m 2/3 jaar eerder)

Nee, precies naar verwachting.BtM909 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:10:
[...]
Typisch om anderen te betichten van gezwets
Vind jij de new iPad dan zo vernieuwend?
Heeft niks te maken met een dooie Steve en andere blabla die hij erbij haalt.
Na paar keer F5 zie ik em hier ook. Ff kijken dan maar
Marginaal verbeterd...alex3305 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:06:
Gast, het scherm heeft nu een resolutie van 2048 bij 1536 pixels.
Dat is zelfs meer dan m'n 24 inch full-hd monitor.
Dit allemaal op een 9,7 inch scherm..
So? Mijn Galaxy Note heeft een resolutie van 1280 bij 800 pixels op 5.3". Niets revolutionairs.bladerash schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:12:
[...]
Marginaal verbeterd...
Gast, het scherm heeft nu een resolutie van 2048 bij 1536 pixels.
Dat is zelfs meer dan m'n 24 inch full-hd monitor.
Dit allemaal op een 9,7 inch scherm..
Aan alle anderen, makkelijk om het maar meteen op de man te gaan spelen
Probeer gewoon te reageren met argumenten i.p.v. zo.
[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 07-03-2012 23:01 ]
Wait.. whatalex3305 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:06:
Toegegeven, als het in een ander jasje had gezeten was iedereen compleet emotioneel onstabiel geweest.. maar met de iPad 2 of zelfs de iPad 1 was imho niks mis mee.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken