best te doenFalcon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:13:
iPhoto 4,99 dollar
Verwijderd
voor 499 euro?PacinoAllstars schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:13:
[...]
Mooie specs om voor samsung te gaan evenaren met hun echte opvolger van de samsung galaxy tab 10.1 in augustus :-)
Lijk mij sterk
Inderdaad, het feit dat ze er zo geheimzinnig over doen, doet me toch vermoeden dat het niet een simpele '3' is.. Misschien toch wel HD ofzo.sjer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:13:
Genoeg over de apps... Naam bij het beestje a.u.b.
GPU =! CPU. CPU is dualcore en GPU is quadcore. Totale processor zou 4x sneller zijn dan de Tegra 3.Tripwire999 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:13:
trouwens waarom is eigenlijk de gpu van de new ipad 4x zo snel als de tegra 3? zijn toch allebei quad cores of mis ik iets?
iPad Evolution
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
not sure if trolling or just..Tripwire999 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:13:
trouwens waarom is eigenlijk de gpu van de new ipad 4x zo snel als de tegra 3? zijn toch allebei quad cores of mis ik iets?
Maar de Tegra 3 is ook een GPU toch?
_gibeon_ in 'nieuws: Apple-ceo Tim Cook presenteert nieuwe iPad met beter scherm'Tripwire999 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:13:
Reclame video voor de iPad wordt nu gedraaid
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Zelfde dock als ipad 2.
Maar je zou toch denken dat iedereen het momenteel over de iPad zou hebben.Nilsepils schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:13:
[...]
ik denk vanwege het ontbreken van een naam
Verwijderd
Toch is het wel een vage uitspraak van Apple... je kunt niet simpelweg CPU bij GPU optellen. Ik geloof zeer zeker dat de GPU gehakt maakt van de Tegra 3. Maar Qua CPU?me_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:14:
[...]
GPU =! CPU. CPU is dualcore en GPU is quadcore. Totale processor zou 4x sneller zijn dan de Tegra 3.
Op basis van vorige benchmarks en beweringen, geloof ik Apple wel degelijk hierin.
De iPad is zelfs een dual core. Ik vermoed dat ze met "4 keer beter dan de tegra 3" de graphics performance bedoelen, niet de pure rekenkracht van de processor.Tripwire999 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:13:
als ik in mijn eigen tweets kijk, zie ik vrijwel nergens iPad in de naam staan hahamagnifor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:15:
[...]
Maar je zou toch denken dat iedereen het momenteel over de iPad zou hebben.
dus dat hij 3 keer sneller is dan de nvidia tegra is even voor de fans, worden ze gelukkig van.
so true!SpX schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:16:
TIM STEVENS No SD slot, either. That kind of diminishes the usefulness of iPhoto, no?
Etuuuuuh!
Hou Ars maar in de gaten de komende tijd, die benchen dat ding wel. Kijk anders de benches van de iPad 2 maar na, dat klopte ook met 7x sneller.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:15:
[...]
Toch is het wel een vage uitspraak van Apple... je kunt niet simpelweg CPU bij GPU optellen. Ik geloof zeer zeker dat de GPU gehakt maakt van de Tegra 3. Maar Qua CPU?
Ik denk dat hij de iPad Prime gaat heten
Tim kent de Camera Connection Kit niet?SpX schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:16:
TIM STEVENS No SD slot, either. That kind of diminishes the usefulness of iPhoto, no?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Jammer dat iPhoto op de iPad zo op het eerste gezicht zo rulled maar vervolgens een SD slot ontbreekt.
CCK?SpX schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:16:
Als je een SD slot had verwacht snap je bijzonder weinig van Apple.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Zal alles te maken hebben met hoe die GPU gemaakt is. Net zoals een Gforce van dit jaar veel sneller is dan een van een jaar geleden.Tripwire999 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:13:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Die heeft nooit van eye-fi of (hoe ouderwets) van de camera connection kit gehoord?SpX schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:16:
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Wat bedoelt hij hier mee?
Ik snap het niet zo goed.
Apple is claiming a major breakthrough in the iPad’s Retina Display, lifted the pixels out of the signal paths so there’s no interference in communication.
Super, zo super is ie niet. Het is een dualcore en de meeste concurrenten hebben nu een quadcore. Ook zal de meeste gpu-kracht opgaan aan de (te) hoge resolutieVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:10:
Tot nu toe moet ik zeggen dat het een hele mooie tablet is die weer keihard gaat verkopen. Ik ben zelf meer van de Android qua mobiele apparaten.. maar:
-Super scherm
-Super Processor
Totdat Nokia tablets gaat uitbrengen en er dan een 41-mp camera opzet-Prima camera voor een tablet ( waarschijnlijk gewoon de beste )
Nee opzich wel goed.
Is hard nodig voor de hoge resolutie dus veel backgroundverlichting en de krachtigere processor/gpu. Misschien is ie uiteindelijk dan wel slechter-Prima batterij
Opzich wel, maar ten opzichte van de concurrentie niet echt. Dikker en zwaarder omdat je een te grote accu hebt omdat je zo'n groot scherm hebt is een beetje raar. Asus transformer prime heeft Full HD en is nu meer dan genoegetc. etc. bij elkaar een goede opvolger van de iPad 2. Niks mis mee.
(ja ik ben anti-apple maar laat ik mijn standpunten maar niet noemen)
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Nog steeds niks bewezen, maar ik denk dat het geen zak uitmaakt omdat Apple de iPad toch wel soepel laat draaienme_mrtn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:15:
[...]
Op basis van vorige benchmarks en beweringen, geloof ik Apple wel degelijk hierin.
Zo wordt het muurtje om die appel steeds hoger en hoger....Scrummie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:16:
[...]
CCK?
Etuuuuuh!
Of apple snapt niet wat consumenten willen. Op vakantie even een backup van je kaartje maken op de iPad.Scrummie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:16:
[...]
CCK?
wat een heisa om de naam. specs zijn veel leuker
ora et labora
En dat kan gewoon, met een camera connection kit. Perfect.LeVortex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Of apple snapt niet wat consumenten willen. Op vakantie even een backup van je kaartje maken op de iPad.
Kan, met de connection kit.LeVortex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Of apple snapt niet wat consumenten willen. Op vakantie even een backup van je kaartje maken op de iPad.
Q6600, herinner je die? Quadcore wil niet zeggen dat het beter is.F.West98 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:17:
[...]
Super, zo super is ie niet. Het is een dualcore en de meeste concurrenten hebben nu een quadcore. Ook zal de meeste gpu-kracht opgaan aan de (te) hoge resolutie
[/quote]
Daar heb je een camera connection kit voor...
iCloud i.c.m. Wifi?LeVortex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Ik heb al 3 jaar lang m'n SD-kaart niet van mijn camera hoeven te halen om foto's over te pompen.LeVortex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Kuch connection kit kuchLeVortex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:18:
[...]
there's no tweak without the tweaker
Dan gaan de meeste het niet redden met 16GB...LeVortex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Verwijderd
Ik ben gek op tech, alleen ben ik nog steeds tegen iOS walled garden. Voor de rest is de iPad leuk speeltje.F.West98 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:17:
(ja ik ben anti-apple maar laat ik mijn standpunten maar niet noemen)
En ja ik zou ook 100x eerder een Android tablet kopen. Alleen ik vind het gewoon wel een mooi apparaat
voor 40 euro.... terwijl een kaartlezertje nog geen 10 euro is op de pcThomasW schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:18:
Daar heb je een camera connection kit voor...
Etuuuuuh!
Gewoon iPad, why not..
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Dan ga jij gewoon voor dat 10tje en geen Apple. Klaar.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
[...]
voor 40 euro.... terwijl een kaartlezertje nog geen 10 euro is op de pc
Gast, serieus, wat doe je hier nog? Als je alles kut vindt!?Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
[...]
PSN: Sluuz
Haha iedereen klapt er gelijk op.
Ik had begrepen dat ze de 27" iMac resolutie bedoelde. 2560x1440 dus vandaar.
Neemt niet weg dat ik graag iets bijzonders had willen zien, data via thunderbolt ofz of een echte quadcore (Dus niet dualcore CPU en Quadcore gpu)
Ik had begrepen dat ze de 27" iMac resolutie bedoelde. 2560x1440 dus vandaar.
Neemt niet weg dat ik graag iets bijzonders had willen zien, data via thunderbolt ofz of een echte quadcore (Dus niet dualcore CPU en Quadcore gpu)
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 07-03-2012 20:20 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, je hebt gelijk. Apple snapt niet wat consumenten willen. Daarom groeit het Apple aandeel tegen de markt in, is het het bedrijf met de grootste marktkapitalisatie ter wereld en het meest gewaarde merk ter wereld.LeVortex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:18:
[...]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
je kan ook een logitech muis van 10 euro kopen in plaats van een magic trackpad van 60 euro.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
[...]
Dan koop je hem in China, heb ik ook gedaan 3.15 euro...Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
[...]
$399 for a 16GB WiFi model iPad 2.
[ Voor 11% gewijzigd door SpX op 07-03-2012 20:20 ]
Connection kit kan alleen lezen van het kaartje en niet schrijven naar het interne geheugen van de iPad toch?
(jailbreak niet meegerekent)
Huilen dan!Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
[...]
Kan je mooi kopen dankzij die price-drop
[ Voor 9% gewijzigd door Wootism op 07-03-2012 20:21 ]
We’re going to keep the new iPad 2 in the line as well — I’m really excited to tell you that the iPad 2 will start at just $399.”
Waarom is dat apparaat 80 gram zwaarder dan de iPad 2? Er moet toch wel iets uit te slopen zijn om het gewicht te sparen?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
"Als je een Ferrari kan kopen, klaag je niet over de prijs van benzine"Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
[...]
ja, maar je hebt toch maar 1 CCk?kipneck schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:20:
[...]
je kan ook een logitech muis van 10 euro kopen in plaats van een magic trackpad van 60 euro.
Etuuuuuh!
iPad 2 jaSpX schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:20:
$399 for a 16GB WiFi model iPad 2.
PSN: Sluuz
Ai, iPad2 blijft te koop.
Minder voor de resell.
Minder voor de resell.
Haters everywhere but I don’t really care
40 gram toch?Yorin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:20:
Waarom is dat apparaat 80 gram zwaarder dan de iPad 2? Er moet toch wel iets uit te slopen zijn om het gewicht te sparen?
Bij dealextreme is hij ook onder de 40 euro hoor...Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
[...]
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
60euro verschil voor een bak aan specs verschil
Signature
Extra gewicht naar accu toe om 4G mogelijk te maken.Yorin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:20:

hoogstwaarschijnlijk batterijen om de scherm en processorkracht te kunnen voedenYorin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:20:
Misschien 'zwaardere' batterij om dezelfde batterijduur te behouden?Yorin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:20:
Hij is wel mooi maar dat afgesluit ben ik tegen. En dat dwarse met compatibiliteit en je dan maar een Apple-leven aanraden, dat vind ik het ergste (eigenlijk)Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
[...]
Ik ben gek op tech, alleen ben ik nog steeds tegen iOS walled garden. Voor de rest is de iPad leuk speeltje.
En ja ik zou ook 100x eerder een Android tablet kopen. Alleen ik vind het gewoon wel een mooi apparaat
Maar laten we die discussie hier achterwege houden
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Naam bevestigd! De naam van de derde generatie iPad is "The new iPad"
Idd... nog steeds wel beetje vaag.. het idee dat er toch nog iets meer aan komt?PeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:21:
''the new ipad''!
Verwijderd
Haha vet mooi, niemand had dat gedachtPeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:21:
''the new ipad''!
Orgineel!Uniciteit schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:21:
Naam bevestigd! De naam van de derde generatie iPad is "The new iPad"

Whatever.
29 euro. Waarom worden door Android fans altijd alle Apple prijzen met 50% opgehoogd.Crypter schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:19:
[...]

beetje raar voor de volgende ipad idd...
Verwijderd
Daarna de Amazing magical new iPad.PeterHid schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:21:
De volgende is de Amazing new Ipad.
Gewoon iPad en de iPhone 4S zal een opvolger krijgen genaamd iPhone. Prima in lijn met de iMac's en MacBook's.
Ze moeten toch ergens mee een punt proberen te maken.ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:22:
[...]
29 euro. Waarom worden door Android fans altijd alle Apple prijzen met 50% opgehoogd.
Mijn vraag is ondergesneeuwd in het geraas over de naam.LeVortex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:20:
[...]
Connection kit kan alleen lezen van het kaartje en niet schrijven naar het interne geheugen van de iPad toch?
(jailbreak niet meegerekent)
The New iPad is toch een kut naam.
Krijgen we dan volgend jaar The New iPad2.
En in 2014 The Again New iPad
Krijgen we dan volgend jaar The New iPad2.
En in 2014 The Again New iPad
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ik ben benieuwd hoe dit scherm het doet buiten in de zon.
Ik zou het doen!
41%....ZpAz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:22:
[...]
29 euro. Waarom worden door Android fans altijd alle Apple prijzen met 50% opgehoogd.
Etuuuuuh!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken