Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik vind het tot nu toe eigenlijk best wel teleurstellend. Het is een Super AMOLED scherm (pentile), het design lijkt op dat van de Nexus. Verder herkent het de Nederlandse taal niet. De enige echt grote feature tot nu toe, is dat de front facing camera continue aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De Galaxy S3 is dus de Galaxy Nexus, alleen dan met wat snellere processor. Zoals verwacht. Ik ben nog erg tevreden met mijn Nexus. :) Over half jaar maar de nieuwe iPhone checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
volgens mij is de conclusie daar dat het scherm dus (op sommige punten) beter is dan de rest, niet slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Mwa ik had meer verwacht, maandje of 2 wachten op gepoorte S3 ROM naar de S2 en ik kan nog een jaartje door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
NickvE schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:32:
[...]
Iets waar je voor kiest wanneer je het toestel koopt. Wanneer je dit niet wilt moet je het toestel niet kopen.
Lijkt me reden genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
NickvE schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:32:
[...]

Iets waar je voor kiest wanneer je het toestel koopt. Wanneer je dit niet wilt moet je het toestel niet kopen.
Of mischien kan je het ook wel gewoon uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Grimmie187 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:35:
[...]

volgens mij is de conclusie daar dat het scherm dus (op sommige punten) beter is dan de rest, niet slechter
Scherm is in de praktijk erg goed vind ik persoonlijk. Alleen op de laagste brightness zie je wel de grijze pixels door het wit heen. Vanaf 40% brightness wordt het een stuk beter. 100% is niet aan te raden voor je batterij, maar wel super strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Draadloos opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 15:41
hahaahha "highly regarded Touchwiz interface"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik denk toch dat de Huawei Ascend D Quad (XL) toch een betere telefoon wordt. Hij wordt in ieder geval goedkoper en de prestaties zullen hetzelfde of zelfs nog beter zijn dan de S3.

Ook het meer 'vierkante' design vind ik er beter uitzien dan het 'ronde van Samsung'.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Het lijkt er op dat HTC dit jaar gewonnen heeft met de One X. Zat te twijfelen om mijn One X nog te verkopen en een SIII te gaan halen, maar met de plastic behuizing (One X is ook plastic maar voelt heel luxe), pentile scherm, niet een heel veel betere processor, in mijn ogen ook een minder mooi design en verder geen bijzondere toevoegingen gaat dat hem toch niet worden. Het jammere aan de One X is dat S-OFF waarschijnlijk een stuk moeilijker te krijgen is als bij de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 22:43
Het design is in mijn ogen in de eerste instantie een achteruitgang t.o.v. mijn S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

De klapper van de avond? Je kan multitasken op deze telefoon. Of dat nieuw is. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
leeuwtje1 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:41:
Het design is in mijn ogen in de eerste instantie een achteruitgang t.o.v. mijn S2.
En die was al :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
Nitramuse schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:39:
hahaahha "highly regarded Touchwiz interface"
Het heet officieel nu "TouchWiz Nature UX "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Wat een ongelooflijk lame presentatie trouwens. Die hadden nog wel even bij Apple in de leer gemoeten.

Het toestel zelf, ik vind het design zeker niet lelijk maar had op een knaller gehoopt, dat is het niet voor me. Het wordt nu gewoon 1 op 1 vergelijken met de HTC one x om te bepalen wat mijn volgende toestel gaat worden in ieder geval. Tot nu toe is het over het geheel genomen eigenlijk een beetje teleurstellend wat ze laten zien. Ik hoop stiekem dat ze ook meteen een nieuwe versie van de Note aankondigen die opeens wel een echte knaller blijkt te zijn.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
Yorin schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:41:
De klapper van de avond? Je kan multitasken op deze telefoon. Of dat nieuw is. :N
niet op die manier nee.
Het multitasken van nu is dat je app"gesloten" wordt, bvb youtubefilm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Weet niet of die al langs is gekomen, maar hier een vergelijking van de One X en de S3.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/05/gsiii-vs-htc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kenny1001 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:42:
[...]

niet op die manier nee.
Het multitasken van nu is dat je app"gesloten" wordt, bvb youtubefilm
Dat vind ik dan wel weer fijn: met de iPhone vond ik het altijd fijn dat ik in de achtergrond het geluid van een YouTube filmpje kon laten doorspelen als ik bijvoorbeeld aan het browsen was. Dat was, voor mij, een gemis met de Galaxy S II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Laatst online: 11-09 11:59
Vind ik persoonlijk de S3 toch mooier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Victor.S schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:40:
Het lijkt er op dat HTC dit jaar gewonnen heeft met de One X. Zat te twijfelen om mijn One X nog te verkopen en een SIII te gaan halen, maar met de plastic behuizing (One X is ook plastic maar voelt heel luxe), pentile scherm, niet een heel veel betere processor, in mijn ogen ook een minder mooi design en verder geen bijzondere toevoegingen gaat dat hem toch niet worden. Het jammere aan de One X is dat S-OFF waarschijnlijk een stuk moeilijker te krijgen is als bij de Samsung.
Heeft wel een veel betere processor die leidend zal zijn, maar het scherm is inderdaad veel mooier van de htc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik dacht trouwens dat meerdere toestellen geen fysieke knoppen meer zouden krijgen omdat dit in ICS ondersteund wordt. Tot heden is alleen de Nexus uitgerust zonder fysieke toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Wat worden er ongelofelijk veel fouten gemaakt in de presentatie.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
Yorin schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:43:
Weet niet of die al langs is gekomen, maar hier een vergelijking van de One X en de S3.

[afbeelding]
Als je helemaal niks van smartphones zou afweten en je zou geen idee hebben wat je daar ziet dan zou ik zeggen dat de linker er "ouder" uit ziet.

Edit: Yes draadloos laden. dat dan weer wel

[ Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 03-05-2012 20:46 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011

spartacusNLD

This is Sparta!!

alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:44:
[...]

Heeft wel een veel betere processor die leidend zal zijn, maar het scherm is inderdaad veel mooier van de htc :)
scherm van de one x bedoel je dan denk ik?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
het wordt gewoon wachten op de tweakers shoot-out review van de SIII tegen de One X.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Wel wireless charging dus.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Laatst online: 26-08 11:48
Ik weet niet waarom iedereen TouchWiz aan het afzeiken is, maar ik vind het er geweldig uitzien. Het ziet er niet meer zo blokkerig uit. De interface vult de AOSP launcher zelfs beter aan.

De design van de telefoon zelf vind ik iets minder. De ronde onderkant ziet er niet zo goed uit.
Ook iedereen die het scherm al aan het afzeiken is: bekijk het eerst met je eigen ogen, en niet naar microscopische foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel wireless charging..nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
Ik hoop dat de S3 rom naar de S2 geport gaat worden. Die nieuwe Touchwizz vind ik persoonlijk wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

@r!k schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:42:
Wat een ongelooflijk lame presentatie trouwens. Die hadden nog wel even bij Apple in de leer gemoeten.

Het toestel zelf, ik vind het design zeker niet lelijk maar had op een knaller gehoopt, dat is het niet voor me. Het wordt nu gewoon 1 op 1 vergelijken met de HTC one x om te bepalen wat mijn volgende toestel gaat worden in ieder geval. Tot nu toe is het over het geheel genomen eigenlijk een beetje teleurstellend wat ze laten zien. Ik hoop stiekem dat ze ook meteen een nieuwe versie van de Note aankondigen die opeens wel een echte knaller blijkt te zijn.
Ik vond de presentatie op het begin best wel fijn met dat live 'orkest', maar ze verpestten het later een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Ik vraag mij af welke weg men op wil tegenwoordig met het "praten tegen je telefoon".

Ik erger me nu soms al als iemand in de trein zit te telefoneren. laat staan dat straks de helft van de trein tegen z'n telefoon zit te praten.
"Play song"
"Play next song"
"Volume up"
"Start messaging"
"Hoi schat, ik ga wat later zijn vanavond."
"Send message to mijn vrouwtje"

...

Daar word je toch niet gelukkig van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 23:05
@r!k schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:42:

Ja man, ik wil idd graag duizend keer amazing en geweldig en blablabla horen in Apple style, not.

Voor de rest helemaal gelijk.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:25

BPP

Ik kreeg het niet helemaal mee. Maar is het out-of-the box draadloos opladen of moet je er iets bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
Ja eindelijk, dat is nu een echte verbetering tenminste..geen gekloot met draden meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
thommich schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:48:
Ik vraag mij af welke weg men op wil tegenwoordig met het "praten tegen je telefoon".

Ik erger me nu soms al als iemand in de trein zit te telefoneren. laat staan dat straks de helft van de trein tegen z'n telefoon zit te praten.
"Play song"
"Play next song"
"Volume up"
"Start messaging"
"Hoi schat, ik ga wat later zijn vanavond."
"Send message to mijn vrouwtje"

...

Daar wordt je toch niet gelukkig van?
Haha idd.. Ik vind het persoonlijk ook een totaal nutteloze gadget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:15

PBP

Een flipcover...schaamteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Zwart om een scherm is toch echt veel mooier dan wit. Je ziet ook dat Samsung nog te veel op de voorkant heeft zitten. Waar de One X een speakergrill (die er tof uit ziet) en een camera heeft zitten, heeft de SIII een camera, infrarood, lichtsensor, grill en logo. Onder het scherm hebben ze allebei 3 knoppen maar de knoppen van de SIII zitten te ver van het scherm, terwijl het bij de One X mooi in het midden zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

De telefoon die gaat bepalen welke foto het beste is. Dat bepaal ik toch lekker zelf wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Een beetje jammer dat ze voor elke functie "S (iets)" noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
Uniciteit schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:52:
Ja doet een beetje "i" aan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De S3 is dus de Galaxy nexus, alleen wat sneller. En dat voor 200 euro verschil :X 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Uniciteit schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:52:
Inderdaad, alsof ze per se willen dat je weet dat het van Samsung komt. Noem het dan "Samsung (iets)" of verzin gewoon een goede simpele naam (daar is Apple ook wel goed in).
AtlAntA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:52:
[...]
Ja doet een beetje "i" aan.
Waarbij het wel goed klinkt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Tk55 op 03-05-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
topictitel fixed :)

[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 03-05-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Snap alleen niet waar de keramische behuizing is gebleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Grimmie187 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:53:
Snap alleen niet waar de keramische behuizing is gebleven...
Te weinig winstgevend denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

29 mei al!

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
29 mei komt de S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 12-09 06:22
mmmh 64 GB ....heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mjah, ik weet niet of ik hier het geld voor over heb. De Galaxy Nexus ziet er veel interessanter uit. Zelfde scherm, grotendeels zelfde features, wellicht wat trager, maar ook bijna de helft goedkoper. De rest is software en zal met custom roms wellicht ondervangen worden.

Maar goed, ik wacht de reviews wel af. Het is niet de killerfoon geworden die ik verwachtte. Ik was al bang dat hij overhyped was.

[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 03-05-2012 20:55 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Volgens Tweakers komt die pas later uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
ja opzich mooie tel... niet veel beter dan de S2... ik wil benchmarks!!

En dat Designed for humans....YOU DONT SAY.... :X

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:38
Hmm ik vraag me af of ze nog iets zullen aankondigen zoals de opvolger vd Note?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Grrrrrene schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:55:
Mjah, ik weet niet of ik hier het geld voor over heb. De Galaxy Nexus ziet er veel interessanter uit. Zelfde scherm, grotendeels zelfde features, wellicht wat trager, maar ook bijna de helft goedkoper. De rest is software en zal met custom roms wellicht ondervangen worden.
Klopt, voor 200 euro minder heb je de S3. Behalve dus de processor. Ze hadden echt het scherm en de camera moeten verbeteren.Hier gaat Apple over een half jaar dik bovenuit steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Maar goed, ik wacht de reviews wel af. Het is niet de killerfoon geworden die ik verwachtte. Ik was al bang dat hij overhyped was.
En met die galaxy Nexus heb je ook geen touchwiz, lijkt me eerder een voordeel dan een nadeel.

Nu weet ik trouwens waar het toestel me aan doet denken, ik vind het net een grotere palm pre zoals hij eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
ben bang dat ik de 200 euro wel wil uitgeven voor quad-core vs. dual core.. :P nog wel even de benchmarks afwachten ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Denk alleen de S3 en niets over een ander apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:56:
[...]

Klopt, voor 200 euro minder heb je de S3. Behalve dus de processor. Ze hadden echt het scherm en de camera moeten verbeteren.Hier gaat Apple over een half jaar dik bovenuit steken
Ja tuurlijk, met een 3.5" scherm ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Grimmie187 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:56:
[...]

ben bang dat ik de 200 euro wel wil uitgeven voor quad-core vs. dual core.. :P nog wel even de benchmarks afwachten ofc.
Doordat je stock android hebt is de galaxy nexus damn smooth. Dus alleen in games merk je er wat van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:44:
[...]

Maar in hoeverre merk je het verschil tussen de nieuwe Exynos en de Tegra 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
marknh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:57:
[...]

Ja tuurlijk, met een 3.5" scherm ....
Apple zal een 4 inch scherm lanceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Victor.S schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:58:
[...]

Maar in hoeverre merk je het verschil tussen de nieuwe Exynos en de Tegra 3?
Vooral in smoothness denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022

Tja, je moet altijd meer betalen voor de creme a la creme, voor die paar extra stappen. Wil je de snelste cpu en gpu met android, dan moet je voor deze gaan. Als je zo denkt dan kun je ook net zo goed voor de s2 gaan, ik maak maar weinig momenten mee waarbij ik dacht, had ik maar een hogere pixeldichtheid en een iets groter scherm (heb zelf een s2).
Na een half jaar gebruik je het als ieder andere smartphone, alles gaat gewoon iets sneller dan de meeste androids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
Tegra is in verhouding toch vrij zwak. Exynos is top notch. Ik denk dat het snelheidsverschil toch nog wel behoorlijk groot zal zijn. Sowieso snelste van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Grimmie187 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:56:
[...]
Dat hopen ze bij Samsung ook, dat genoeg mensen hier in trappen. De Dual-Core van de Nexus kan trouwens prima op 1.55Ghz lopen als het moet. Scheelt weer wat qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:58:
[...]

Doordat je stock android hebt is de galaxy nexus damn smooth. Dus alleen in games merk je er wat van ;)
Misschien wel waar maar durf te wedden dat de stock android versie op mijn huidige SII minder soepel draait op de nexus, laat staan op de SIII..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Prijs genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Het is afwachten op de eerste benchmarks, maar ik vermoed dat qualcomm weer helemaal terug gaat komen!!!

Denk dat die quad exynos perfect is, maar dat de S4 snapdragon quad met adreno 320 ook geen kattepis zal zijn!

De bal gaat dus weer naar Nvidea met zijn Tegra3, aangezien de S4 dual snapdragon op sommige punten ook al beter is!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zal wel 550 euro gaan kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:01:
[...]

Zal wel 550 euro gaan kosten
Niet officieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

En daar komt de volgende apple vs samsung rechtzaak! :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Aghanim schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:59:
[...]

Dat hopen ze bij Samsung ook, dat genoeg mensen hier in trappen. De Dual-Core van de Nexus kan trouwens prima op 1.55Ghz lopen als het moet. Scheelt weer wat qua snelheid.
Ik wil natuurlijk wel eerst benchmarks e.d. zien. Als blijkt dat de proc in de SIII niet veel sneller is dan die in de Nexus wordt het een heel ander verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

ronaldm3 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:02:
En daar komt de volgende apple vs samsung rechtzaak! :)
Hoezo dat?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:58:
[...]

Vooral in smoothness denk ik
Denk het niet. Smoothness heeft bijna alleen nog maar met software te maken. Kijk naar de iPhone 4. Single core processor en er is nergens lag te vinden. Ik geef toe dat mijn One X nog wel eens lagged, maar dit zal met custom roms/ software updates makkelijk te verhelpen zijn. Het enige verschil in snelheden van de processoren zal dus in benchmarks zijn :/

Ook vind ik de companioncore van de T3 een mooie toevoeging, 2% drain over een hele nacht met het scherm uit. En dan zijn er ook nog een aantal games die gemaakt zijn voor T3.

Wel is de Exynos waarschijnlijk energie zuiniger met browsen en dat soort dingen, maar dit wordt pas na reviews bekend. Verder is het ook jammer dat de T3 soms nog wat driver issues heeft, maar dat is software.

[ Voor 4% gewijzigd door Victor.S op 03-05-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:45:
Ik dacht trouwens dat meerdere toestellen geen fysieke knoppen meer zouden krijgen omdat dit in ICS ondersteund wordt. Tot heden is alleen de Nexus uitgerust zonder fysieke toetsen.
\
Dit zou gaan om de Menu knop die ze weg willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Hoezo zijn ze niet dieper op het draadloos opladen ingegaan? Lijkt mij toch een belangrijke USP van de SGS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
BPP schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:05:
Hoezo zijn ze niet dieper op het draadloos opladen ingegaan? Lijkt mij toch een belangrijke USP van de SGS3.
Volgens mij is het optioneel, het zal wel een dure grap worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:02

dbzfan

Nee.

Victor.S schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:03:
[...]

Denk het niet. Smoothness heeft bijna alleen nog maar met software te maken. Kijk naar de iPhone 4. Single core processor en er is nergens lag te vinden. Ik geef toe dat mijn One X nog wel eens lagged, maar dit zal met custom roms/ software updates makkelijk te verhelpen zijn. Het enige verschil in snelheden van de processoren zal dus in benchmarks zijn :/

Ook vind ik de companioncore van de T3 een mooie toevoeging, 2% drain over een hele nacht met het scherm uit. En dan zijn er ook nog een aantal games die gemaakt zijn voor T3.

Wel is de Exynos waarschijnlijk energie zuiniger met browsen en dat soort dingen, maar dit wordt pas na reviews bekend. Verder is het ook jammer dat de T3 soms nog wat driver issues heeft, maar dat is software.
Mijn desire heeft snachts ook maar 2% drain..

Overigens vind ik het belachelijk dat er in telefoons als de One X nog steeds lag zit.. mijn 1st gen ipod touch heeft dat geeneens :/

Ik wacht nog wat reviews en hands-on video's af en maak dan de beslissing of ik de One X ga kopen of de SIII..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
Ik heb het idee dat het oppervlak van de telefoon een klein beetje 'geschuurd' is. Dat lijkt de hele tijd zo als'ie in het licht gehouden wordt. Het kan ook vet van de vingers zijn, maar het viel me wel de hele tijd op. Ook in de aparte demo op het einde viel me het op en dat is en andere telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tk55 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:05:
[...]

Volgens mij is het optioneel, het zal wel een dure grap worden.
je moet een draadloos station er bij kopen, meestal zijn die toch niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Iets met Siri?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:06:
[...]

je moet een draadloos station er bij kopen, meestal zijn die toch niet zo duur.
Biedt dat station dan ook meteen de mogelijkheid om draadloos je foto's met je pc te syncen ofzo? Alleen een pad erbij kopen om draadloos te kunnen opladen is voor mij een te beperkt iets, ik vind gimmicks leuk hoor maar het moet wel wat toegevoegde waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
dbzfan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:05:
[...]

Mijn desire heeft snachts ook maar 2% drain..

Overigens vind ik het belachelijk dat er in telefoons als de One X nog steeds lag zit.. mijn 1st gen ipod touch heeft dat geeneens :/

Ik wacht nog wat reviews en hands-on video's af en maak dan de beslissing of ik de One X ga kopen of de SIII..
Mijn zus heeft een iphone 4 en het lagt ook af en toe, en is beduidend langzamer.

Bij de One X hapert het scherm af en toe wel, framerate drop ofzow, maar het wordt er niet langzamer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
Oh ja want Apple was eerste met spraakbesturing??? Oh nee toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Voice control op zich is toch helemaal niet iets nieuws? Ik snap je punt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:15

PBP

Razer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://cultofmac.cultofmaccom.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2012/05/smart.jpg
:P

[ Voor 14% gewijzigd door PBP op 03-05-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
Ik ben wel benieuwd naar de batterrijduur, ik hoop dat ze hierin een trend zetten.

Een topmodel moet het nu toch wel bij zelfs extreem gebruik een keer 24 uur kunnen volhouden, zonder op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Laatst online: 02-09 22:43
Ik vind hem wel vrij mooi, ik lees veel negatieve berichten, maar als ik moest kiezen tussen de One X en de S3 was ik direct voor de S3 gegaan.. Iig 29 mei is ie beschikbaar volgens de live stream :)

Nu begint de moeilijke keuze tussen de Padfone en de S3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Dat draadloos laden voegt toch geen moer toe? we hebben dat op de Pre al gezien...

Wat maakt het nou uit of je een stekker in een draadloos station steekt of dat je hem in je telefoon steekt? Je telefoon moet nog steeds fysiek op het station liggen. Het wordt pas mooi als er een NFC tag inzit, die je kan instellen, zodat je bijvoorbeeld gelijk kan syncen etc....

Ik zie het verschil echt niet tussen:
Dock (met draad naar stopcontact) waar je je telefoon inzet
'draad'loos (met draad naar station) waar je je telefoon oplegt

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 08:49
Pebble Blue gaat hem worden......!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Golf2vr6 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:11:
Pebble Blue gaat hem worden......!
+1! :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick.D
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08-2016
Notificatielichtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
peugeot206gt schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:11:
Dat draadloos laden voegt toch geen moer toe? we hebben dat op de Pre al gezien...

Wat maakt het nou uit of je een stekker in een draadloos station steekt of dat je hem in je telefoon steekt? Je telefoon moet nog steeds fysiek op het station liggen. Het wordt pas mooi als er een NFC tag inzit, die je kan instellen, zodat je bijvoorbeeld gelijk kan syncen etc....

Ik zie het verschil echt niet tussen:
Dock (met draad naar stopcontact) waar je je telefoon inzet
'draad'loos (met draad naar station) waar je je telefoon oplegt
Gaat om het bling gehalte. Tis gewoon stoer, en mensen die dat willen betalen doen dat toch gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick.D
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:02

icecreamfarmer

en het is

Hmm tegenvaller.
De pluspunten zijn:
De CPU en GPU
De accu
Scherm
Microsd

Maar ik had zo gehoopt dat ze de bezels zouden verminderen zodat hij niet 1,6 cm langer zou zijn dan mijn Galaxy s. De onderkant van de S3 is naar mijn mening te lang, daar is veel ruimtewinst te behalen.
Verder hoop ik dat je dat camera gebeuren kan uitzetten, het lijkt me verschrikkelijk irritant.

Eigenlijk hoop ik dat ze morgen of zo een 4 of 4,3 inch versie bekendmaken. Het ding is naar mijn mening gewoon te groot.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Razer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:08:
[...]
Volgens de Apple luitjes is alles wat op een Apple komt door hen uitgevonden... :X

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Laatst online: 02-09 22:43
Oh en dat 'human' gebeuren vind ik echt helemaal nergens op slaan :') vage marketing daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Waar zit dat Ledje dan? Op het plaatje zie ik het niet, tenzij het een van die niet-symetrisch geplaatste gaten is?
Pagina: 1 ... 15 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.