Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
JudgeTreve schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:49:
[...]

Vodafone...en gaat altijd goed behalve in de One S.....
Gekke boel.
Ik weet niet aan wat het zou liggen!
Misschien eens naar de winkel terug gaan en een andere htc one s testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik heb vandaag een nieuwe HTC One S gekregen via Belsimpel en deze heeft gen pitjes of krasjes lijkt het zo na een eerste controle! Hij ligt nu lekker aan de lader om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
J0YR1D3R schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Vodafone geeft in de winkel en online niet echt een nuttige respons. Ik ga vanmiddag nogmaals even langs de winkel, anders gaat hij gewoon naar HTC terug. Die erkennen het probleem en helpen me een stuk beter en sneller dan de medewerkers in de Vodafone winkel/klantenservice online. HTC antwoord binnen 1 dag, Vodafone negeert al een paar dagen via de webcare..

Zijn er nog meer mensen die via Vodafone de One S hebben?
Toen mijn samsung jet van kapot ging was er totaal geen probleem bij vodafone werd zo gemaakt
MeNTaL_TO schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:20:
[...]

Ja en geen problemen mee (met vodafone), met microsim die bij de telefoon geleverd werd (en dus niet een zelf gemaakte).
Ik heb ook een micro sim want de mijne kon niet worden bijgeknipt en ik wilde zelf een microsim om te voorkomen dat ik gezeur zou krijgen met het netwerk. Dus dat hebben ze bij de winkel overgezet was totaal geen probleem en gratis dus misschien is dat voor de mensen met netwerk problemen een optie.
Bedoel hij is gemaakt voor een micro sim niet een bijgeknipte gewone sim (al weet ik niet of er veel verschil in zit maar het kan schelen)

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
De sims van bijv Simyo worden tegenwoordig als combisim geleverd. Je druk hem uit en dan heb je een gewone sim, duw je het kleine viertkantje uit dan heb je een microsim... de sim blijft dus hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:08
Binnetie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:18:
De sims van bijv Simyo worden tegenwoordig als combisim geleverd. Je druk hem uit en dan heb je een gewone sim, duw je het kleine viertkantje uit dan heb je een microsim... de sim blijft dus hetzelfde.
Dit bedoel je.

Afbeeldingslocatie: http://nokiainnovation.com/wp-content/uploads/2012/02/micro-sim-adapter-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
YvoK schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:14:
[...]

Dit heb ik toevallig dit weekend een paar keer gehad, het leek net of de home-knop at random afging. Heeeeel raar en vervelend! App waarin je bezig bent is weg (naar de achtergrond) en je zit opeen in je homescreen / overview / homescreen / overview en dan weer gewoon verder.
Heb het nu 2x gehad en bij beide keren heb ik de telefoon gereboot. Sindsdien nog niet weer opgetreden...
Ik heb het ook al een aantal keer gehad, maar vanmiddag bleef hij gewoon hangen. Heb de powertoets 10 seconden in moeten drukken. Het meest opvallende en vervelende vond ik dat daarna de accu 20% kwijt was van zijn capaciteit:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14009460/2012-05-21_18-34-06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Toen ik mijn mobiel net had, uploadde hij automatisch mijn genomen foto's naar mijn dropbox. Dit heb ik toen uitgezet, maar stiekem vind ik het toch wel chill.
Nu heb ik dit in dropbox weer aangezet, maar nu upload hij ze niet meer. Vergeet ik nu nog iets aan te zetten? Of is dit gewoon een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

MLPN schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:47:
Toen ik mijn mobiel net had, uploadde hij automatisch mijn genomen foto's naar mijn dropbox. Dit heb ik toen uitgezet, maar stiekem vind ik het toch wel chill.
Nu heb ik dit in dropbox weer aangezet, maar nu upload hij ze niet meer. Vergeet ik nu nog iets aan te zetten? Of is dit gewoon een bug?
kijk dit eens na
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FOkrKkeMmPLcDwHWX3taeLav/thumb.jpg

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Naast dat ik het bovenstaande niet kan vinden in mijn control panel, moet het volgens mij ook niks met mijn pc te maken hebben.

Ik heb de dropbox op mijn mobiel geinstaleerd en toen ik dat dus net had deed hij elke keer automatisch mijn foto's die ik maakte gelijk op mijn dropbox zetten. Dit had ik toen uitgevinkt in dropbox en nu weer aangevinkt. Maar uploaden doet hij dus niet:S

Edit:
Vreemd ineens upload hij ze wel...

[ Voor 3% gewijzigd door MLPN op 21-05-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:24
willemoldemans schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Dat is zuur!
Ik doe glasreparaties als hobby naast mijn job als hardware engineer. Op ebay hebben ze dit schermpje helaas nog niet. Zoals iemand eerder al zei, zal het een kostbaar scherm zijn. het scherm van een galaxy SII kost bijvoorbeeld al snel 170Euro (ook OLED)

Ik krijg mijn One S vandaag binnen, zal er extra voorzichtig mee zijn!
sorry voor de spam, maar de LCD's van de HTC one zijn nu verkrijgbaar op Ebay
en op youtube staat hoe het moet
YouTube: HTC One S Screen Repair Directions | DirectFix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
Nee het is echt een simkaart zonder houdertje. Je kan hem gewoon 2x uitdrukken.
Hier zie je een heeel klein plaatje: Afbeeldingslocatie: https://forum.simyo.nl/attachments/nieuws-acties-and-verstoringen-59/49d1335268097t-combi-simkaart-imag0185.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Nu ik de HTC One S niet meer heb, heb ik iets over...en wel de...
ACCY TPU Silicon Case Streamline Grey - HTC One S...
Het is een mooi en fijn ding en iemand in de buurt van Nuenen kan hem voor 5 euro ophalen...niks geleeje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:38
Malarky schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:34:
Nog niemand in dit topic met hetzelfde probleem als mij volgens de zoekfunctie. Ik luister altijd (en dat is wekelijks en bijna dagelijks) naar de FM-radio op mijn telefoon. Met de HTC Touch HD (windows mobile) en HTC Incredible S (android 2.3.5) heeft dat altijd perfect gewerkt. Nu heb ik vandaag de One S binnen gekregen en het geluid in de dopjes valt constant even gedeeltelijk weg (geluid is er nog maar een stuk zachter). Ik heb dopjes die nog steeds goede resultaten geven in mijn andere HTC's met de HTC FM-radio. Ook weet ik zeker dat het niet de ontvangst van de Radiozender zelf is, ik heb mijn Incredible S nu ook bij me en die doet het perfect.

Hebben meer mensen dat? Zo niet stuur ik hem gelijk weer terug, ik kan eenvoudig niet zonder een fatsoenlijke HTC fm-radio.

Dus geluid 'zwabbert' met de HTC FM-radio, ongeacht de zender. Ik merk dat het geluid extra belabberd is als de bus over straatstenen rijd, ten opzichte van asfalt.
Ik heb hier ook last van ja, met mijn Desire z werkte dit veel beter.. nu is het haast niet meer te doen om naar de fm radio te luisteren. :(

Werkt dit met een custom rom beter? Met een sense 4 rom op de Desire Z ging dit super.

[ Voor 3% gewijzigd door Deagle op 22-05-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:10
Niet geweldig, maar kan er mee door.
Gister toen het begon te schemeren een foto gemaakt van konijntjes die hier langs liepen (ja dat is speciaal in de stad :P ) maar dat was echt niet te zien helaas..

[En toen ik daar was 3 maanden en 11 dagen geleden was het sfeertje daar toch een behoorlijk stukkie beter hehe]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:14
Heeft er iemand anders problemen met WiFi? Zodra ik mijn scherm uitdoe (lock), valt mijn Wifi uit. Ik heb al enkele apps zoals advanced wifi lock gebruikt, maar het werkt niet.

Zodra ik mijn scherm aanzet, zie ik hem ineens weer met wifi verbinden. De tussentijd staat hij dus gewoon op 3G/ HSDPA..

Heeft iemand een oplossing voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pixels66 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:37:
Heeft er iemand anders problemen met WiFi? Zodra ik mijn scherm uitdoe (lock), valt mijn Wifi uit. Ik heb al enkele apps zoals advanced wifi lock gebruikt, maar het werkt niet.

Zodra ik mijn scherm aanzet, zie ik hem ineens weer met wifi verbinden. De tussentijd staat hij dus gewoon op 3G/ HSDPA..

Heeft iemand een oplossing voor me?
dat probleem heb ik ook
gewoon even gegoogled en ligt volgens verschillende sites aan de software..zouden ze normaal tegen de volgende update hebben opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik heb in ieder geval een werkende app gevonden, eindelijk na vele apps geprobeerd te hebben. Hij heet Fix my Wifi. Het logo is een rood kruis met een blauw wifi signaal eromheen.

Deze app forceert dus echt om wifi aan te houden, in tegenstelling tot andere apps die ook zeggen dat ze dat doen...

Deze dus maar gebruiken tot de volgende update(als de oplossing daar dan inzit)..

[ Voor 12% gewijzigd door pixels66 op 22-05-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Dit is ook wel geinig om te zien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
In principe is dus de accu wel vervangbaar gezien het bovenstaande! Mijn zus krijgt morgen als het goed is de grijze variant binnen. Kan niet wachten tot ik thuis ben, maximaal telefoon jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Michiele93 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:30:
In principe is dus de accu wel vervangbaar gezien het bovenstaande! Mijn zus krijgt morgen als het goed is de grijze variant binnen. Kan niet wachten tot ik thuis ben, maximaal telefoon jatten.
Heb hier ook de grijze variant, vindt deze persoonlijk mooier dan de zwarte.
Het is niet echt grijs, het is grijs met een blauwe gloed, net als de SGS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
Wanneer ik een app download uit google play wordt er na het installeren meteen een snelkoppeling op mn homescreen gemaakt. Hoe kan ik dit uitzetten? Kan het nergens in de instellingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
in de play store zelf naar instellingen gaan, en daar staat het omschreven als iets met widgets op bureaublad plaatsen.. Deze uitvinken..

Ik vraag me nog iets af. Als ik in instellingen naar "apps" ga, zie ik de app "beltoon knippen" staan. Deze zie ik weer niet in mijn app drawer. Hoe kan ik deze app dan openen?

[ Voor 39% gewijzigd door pixels66 op 22-05-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Probleem wat ik momenteel met WiFi heb is dat hij niet overschakeld naar andere netwerken; als ik op m'n werk kom, heeft ie nog steeds verbinding met met WiFi netwerk thuis (en ik heb toch echt geen range extender die 40km kan overbruggen). Als ik die verbinding verbreek, dan schakelt ie over op het WiFi netwerk van m'n werk. Onderweg blijft ie dus een WiFi verbinding houden en schakelt ook niet over op 3G.

Inmiddels het volgende artikel gevonden:

http://forum.xda-develope...read.php?t=1617424&page=2

[ Voor 11% gewijzigd door mawi op 23-05-2012 09:50 . Reden: Additionele info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
pixels66 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:53:
in de play store zelf naar instellingen gaan, en daar staat het omschreven als iets met widgets op bureaublad plaatsen.. Deze uitvinken..

Ik vraag me nog iets af. Als ik in instellingen naar "apps" ga, zie ik de app "beltoon knippen" staan. Deze zie ik weer niet in mijn app drawer. Hoe kan ik deze app dan openen?
Dankjewel, ik had er al in gekeken maar heb de optie ove rhet hoofd gezien.

Was er eigenlijk al een app waarmee je de ledkleur kunt aanpassen, zoals met een Desire bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Ik heb last van het homescreen probleem bij mijn HTC one S:

YouTube: HTC One S home screen button problem

Gisteren even mee langs de vodafone winkel gegaan. Hij kan gemaakt worden maar dan ben ik hem twee weken kwijt. Dat is mooi klote heb je een telefoon van 11 dagen oud die al opgestuurt moet worden voor reparatie terwijl hij door vodafone is onderworpen aan een quality check. Ik zeg ik kijk wel even maar word nu wel echt heel erg irritant. Dus vandaag maar een nieuwe poging wagen hem maar gewoon opsturen en afwachten denk ik want ik kan hem niet aangeven als DAO.

iemand nog tips?

[ Voor 17% gewijzigd door GerGio op 23-05-2012 09:05 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluesparkle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:29
Voor de mensen die ontvangst problemen hebben (had ik ook).
Even de update draaien daar in zit een radio update, ook zou de batterij langer mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
GvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:03:
Ik heb last van het homescreen probleem bij mijn HTC one S:

YouTube: HTC One S home screen button problem

Gisteren even mee langs de vodafone winkel gegaan. Hij kan gemaakt worden maar dan ben ik hem twee weken kwijt. Dat is mooi klote heb je een telefoon van 11 dagen oud die al opgestuurt moet worden voor reparatie terwijl hij door vodafone is onderworpen aan een quality check. Ik zeg ik kijk wel even maar word nu wel echt heel erg irritant. Dus vandaag maar een nieuwe poging wagen hem maar gewoon opsturen en afwachten denk ik want ik kan hem niet aangeven als DAO.

iemand nog tips?
Ik heb precies hetzelfde. Daarnaast ook problemen met de coating en de Vodafone winkel in Zoetermeer en Leiden konden niets doen. De klantenservice via internet heeft mij geadviseerd dat ik wel naar de winkel moet gaan en ze hem daar kunnen aanbieden voor reparatie. Heb het toestel sinds 12 mei, dus ook net 11 dagen.

Heb jij van Vodafone gehoord dat het echt 2 weken duurt? Bij HTC verwacht ik namelijk een veel kortere tijd (is mijn ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
J0YR1D3R schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:32:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Daarnaast ook problemen met de coating en de Vodafone winkel in Zoetermeer en Leiden konden niets doen. De klantenservice via internet heeft mij geadviseerd dat ik wel naar de winkel moet gaan en ze hem daar kunnen aanbieden voor reparatie. Heb het toestel sinds 12 mei, dus ook net 11 dagen.
Ten eerste als je echt problemen hebt met de coating dan kun je het op een DOA gooien omdat HTC dit erkent heeft en gezegt heeft deze toestellen om te zullen ruilen.

http://nl.hardware.info/n...-met-coating-van-de-one-s
J0YR1D3R schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:32:
[...]
Heb jij van Vodafone gehoord dat het echt 2 weken duurt? Bij HTC verwacht ik namelijk een veel kortere tijd (is mijn ervaring).
Ik ben eerst naar een winkel geweest (Den bosch) die vertelde me dat ze hem op konden sturen en dat ik hem twee weken kwijt was. Ik zeg; ja kom ik heb hem niet net 12 dagen. Contact opgenomen met HTC die adviseerde breng hem naar Breda waar hij binnen 24 uur gemaakt kan worden. Probleem is daarvoor moet ik dus naar Breda a 40 kilometer. Mijn broertje zit daar echter op school dus ik zeg tegen hem breng hem morgen langs haal hem vrijdag weer op. Simple is that. Ik denk even vragen aan de winkel of dat kan. Probleem vodafone winkels hebben geen telefoonnummers meer 8)7. Handig hoor. Maar goed klantenserves gebeld. Die zeggen wij repareren een HTC one S niet in de winkel, die sturen we op. Dus dan ben je hem zeker twee weken kwijt. Ik zeg tegen die man das mooi ik ben een telefoon langer kwijt als dat ik hem heb dan moet ik terug naar mijn oude telefoon (HTC legend) daarvoor moet ik een adapter kopen en dan heb ik het nog niet over het interneten op die telefoon. Dus hij zegt ik vind het vervelend voor u meneer u krijgt een maand abonoment geld terug. Kijk das in elk geval een begin. Maar goed echt vrolijk wordt je er niet van.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
GvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:22:
[...]

Ten eerste als je echt problemen hebt met de coating dan kun je het op een DOA gooien omdat HTC dit erkent heeft en gezegt heeft deze toestellen om te zullen ruilen.

http://nl.hardware.info/n...-met-coating-van-de-one-s

[...]

Ik ben eerst naar een winkel geweest (Den bosch) die vertelde me dat ze hem op konden sturen en dat ik hem twee weken kwijt was. Ik zeg; ja kom ik heb hem niet net 12 dagen. Contact opgenomen met HTC die adviseerde breng hem naar Breda waar hij binnen 24 uur gemaakt kan worden. Probleem is daarvoor moet ik dus naar Breda a 40 kilometer. Mijn broertje zit daar echter op school dus ik zeg tegen hem breng hem morgen langs haal hem vrijdag weer op. Simple is that. Ik denk even vragen aan de winkel of dat kan. Probleem vodafone winkels hebben geen telefoonnummers meer 8)7. Handig hoor. Maar goed klantenserves gebeld. Die zeggen wij repareren een HTC one S niet in de winkel, die sturen we op. Dus dan ben je hem zeker twee weken kwijt. Ik zeg tegen die man das mooi ik ben een telefoon langer kwijt als dat ik hem heb dan moet ik terug naar mijn oude telefoon (HTC legend) daarvoor moet ik een adapter kopen en dan heb ik het nog niet over het interneten op die telefoon. Dus hij zegt ik vind het vervelend voor u meneer u krijgt een maand abonoment geld terug. Kijk das in elk geval een begin. Maar goed echt vrolijk wordt je er niet van.
1 keer probleem gehad toen met HTC desire. HTC opgebeld, die komen hem thuis ophalen. Binnen week had ik een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik heb hem binnen en ben verrast hoe mooi sense geworden is met 4.0
Begrijp niet dat andere mensen een samsung willen.

Maar wat ik niet begrijp en niet gewend was van m'n desire. Als ik naar muziek luister spotify of tune-in enz. dan stopt de muziek na enkele seconden zodra ik iets anders open (internet, email enz.)
Is dat een setting of bug?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-06 20:02
Maar wat ik niet begrijp en niet gewend was van m'n desire. Als ik naar muziek luister spotify of tune-in enz. dan stopt de muziek na enkele seconden zodra ik iets anders open (internet, email enz.)
Is dat een setting of bug?
Heb hier zelf alleen last van bij het maken van een foto. bij internet browsen en dergelijke loopt de muziek bij mij gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:23

Malarky

Wils voor wat ieder

GvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:22:
HTC beweert dat Vodafone winkels hun telefoons repareren. Dan hoeven ze mooi hun vervoersbedrijf de telefoon niet kosteloos te laten afhalen en terugbrengen. In de belangrijke Vodafone winkels staan inderdaad reparateurs, maar deze kijken eigenlijk alleen naar software problemen en sturen hem in andere gevallen evengoed naar Dynafix. Dit doen ze echter maar 1 of 2x per week, dus je bent je telefoon altijd langer kwijt.

Het beste doe je eraan je telefoon op te sturen naar Dynafix door te bellen met HTC Nederland (+31207157310). Via deze Track & Trace van Dynafix kun je volgen waar je telefoon is en wat er allemaal mee gedaan wordt. Als je in de ochtend belt komen ze telefoon vaak nog diezelfde dag thuis ophalen en leveren hem binnen 1 a 3 weken weer thuis af. Geheel kosteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
alwaysleft schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:25:
[...]

1 keer probleem gehad toen met HTC desire. HTC opgebeld, die komen hem thuis ophalen. Binnen week had ik een nieuwe ;)
Een nieuwe zou ik niet erg vinden. Maar ga ik niet vanuit.
Malarky schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:58:
[...]

HTC beweert dat Vodafone winkels hun telefoons repareren. Dan hoeven ze mooi hun vervoersbedrijf de telefoon niet kosteloos te laten afhalen en terugbrengen. In de belangrijke Vodafone winkels staan inderdaad reparateurs, maar deze kijken eigenlijk alleen naar software problemen en sturen hem in andere gevallen evengoed naar Dynafix. Dit doen ze echter maar 1 of 2x per week, dus je bent je telefoon altijd langer kwijt.

Het beste doe je eraan je telefoon op te sturen naar Dynafix door te bellen met HTC Nederland (+31207157310). Via deze Track & Trace van Dynafix kun je volgen waar je telefoon is en wat er allemaal mee gedaan wordt. Als je in de ochtend belt komen ze telefoon vaak nog diezelfde dag thuis ophalen en leveren hem binnen 1 a 3 weken weer thuis af. Geheel kosteloos.
Dit heb ik dan maar geregelt anders moet ik weer heen en weer rijden. a 60 tot 80 kilometer

Ik moet wel zeggen dat ik de grootste knurft aller tijden aan de lijn had.
Vraag 1 Welk toestel heeft u: HTC one S
Vraag 2 Hoelang heeft u de telefoon: 12 dagen.
Vraag 3 Wat is het probleem: Homeknop werkt slecht
Vraag 4 Is er een update geinstalleerd en is het probleem begonnen na de update: Ja en weet ik niet.
Vraag 5 toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen: Ja

Tot dus ver zeer goede vragen om snel het probleem op te lossen, maar dan:

Vraag 6 doet het probleem zich ook voor als u de telefoon opstart zonder SD kaart: Ja natuurlijk er zit namelijk geen sd kaartslot in dus het zou een kunst zijn als ik hem op kon starten met sd kaart :? .
Vraag 7 mag ik het serienummer van u dat staat achter op de accu: (k denk) WTF |:(

Nou gaat die dan even weg waarbij ik oprecht zeg dat ik hem ga missen als hij geen last heeft van dat homeknopprobleem is het echt een fijne telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door GerGio op 23-05-2012 14:15 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
GvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:10:
[...]

Een nieuwe zou ik niet erg vinden. Maar ga ik niet vanuit.
Ik heb zojuist HTC beanderd met de vraag om hem op te komen halen vanwege de loslatende coating bij de USB poort en aan de bovenzijde en vanwege het home-knop probleem. Daarbij ook gevraagd of ze hem om kunnen wisselen voor een nieuwe. Ben benieuwd, micro-SIM adapter is onderweg en de Desire is alweer opgeladen. Alleen nog de bovenkant eraf zien te krijgen binnenkort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
J0YR1D3R schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:24:
[...]

Ik heb zojuist HTC beanderd met de vraag om hem op te komen halen vanwege de loslatende coating bij de USB poort en aan de bovenzijde en vanwege het home-knop probleem. Daarbij ook gevraagd of ze hem om kunnen wisselen voor een nieuwe. Ben benieuwd, micro-SIM adapter is onderweg en de Desire is alweer opgeladen. Alleen nog de bovenkant eraf zien te krijgen binnenkort...
Dat klepje verwijderen is niet echt een groot probleem voor mij.
Nu maar hopen op een goed gemaakte of op goede nieuwe HTC one S dan kan ik er een revieuw over schrijven.

Ik ben benieuw hoe dit gaat verlopen aangezien we hem beide gelijktijdig hebben aangemeld. De mijne wordt morgenavond opgehaald

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
GvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:28:
[...]

Dat klepje verwijderen is niet echt een groot probleem voor mij.
Nu maar hopen op een goed gemaakte of op goede nieuwe HTC one S dan kan ik er een revieuw over schrijven.

Ik ben benieuw hoe dit gaat verlopen aangezien we hem beide gelijktijdig hebben aangemeld. De mijne wordt morgenavond opgehaald
Helaas bij mij wel, de Vodafone winkel heeft er met 3 man naar gekeken en wilde eerst de onderkant openmaken... |:( Ik heb op mijn telefoon een foto opgezocht hoe ze het moesten doen. Heb je hem via Vodafone aangemeld of via HTC? Ik ben vooral benieuwd of ik ook van de Vodafone branding af ben als ik hem naar HTC stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
J0YR1D3R schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:30:
[...]

Helaas bij mij wel, de Vodafone winkel heeft er met 3 man naar gekeken en wilde eerst de onderkant openmaken... |:( Ik heb op mijn telefoon een foto opgezocht hoe ze het moesten doen. Heb je hem via Vodafone aangemeld of via HTC? Ik ben vooral benieuwd of ik ook van de Vodafone branding af ben als ik hem naar HTC stuur.
Ik heb hem via HTC zelf aangemeld omdat ik in the middle of nowhere leef en geen zin hem om ver te reizen.

Ja grappig hoe die mensen er verstand van zouden moet hebben. Lees mijn post over het aanmelden maar en zoiemand werkt dan voor HTC.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el pimo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik vind de kwaliteit van de opgenomen video heel acceptabel voor een telefoontoestel!

Wat ik alleen heel irritant en super slecht vind, is dat het in- en uitzoomen van de camera niet bediend kan worden met de volume knoppen, zoals dat (ook op andere HTC toestellen) gebruikelijk is. Echt een miskleun. Is hier met een instelling of APPje wat aan te doen?

Probleem is dat als je het in- en uitzoomen via de touchbediening op het scherm doet, je het toestel niet met beide handen kan blijven vasthouden. Zwaar ingezoomd levert dat schokkende beelden op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Is mij nog niet gelukt om dan schokkende beelden te filmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-08 16:37
Ik wilde even laten weten dat ik mijn zwarte One S afgelopen zaterdag heb ontvangen (van studentmobiel), nog niet veel gebruik van kunnen maken, de coating ziet er tot nu toe nog goed uit, er is wel een heel klein wit plekje bij de usb poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
alio schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:29:
Ik wilde even laten weten dat ik mijn zwarte One S afgelopen zaterdag heb ontvangen (van studentmobiel), nog niet veel gebruik van kunnen maken, de coating ziet er tot nu toe nog goed uit, er is wel een heel klein wit plekje bij de usb poort.
Goed kijken of hij afbrokkelt als dat zo is meteen terug naar de winkel brengen als DAO

Is er trouwens belangrstelling voor een Foto forum voor deze telefoon zo ja maak ik er een aan

[ Voor 10% gewijzigd door GerGio op 24-05-2012 11:53 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
zijn er hier mensen die de blauw/silver versie hebben en ook coating problemen constateren? ik heb nu bovenaan al 2 plekken op de rand waarik gewoon zilver alluminum zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Heb de grijze sinds de release van het toestel en nog geen beschadigingen aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Laatst online: 22-03-2024
GvanGiessen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Is er trouwens belangrstelling voor een Foto forum voor deze telefoon zo ja maak ik er een aan
Denk het wel, maak hem gewoon aan, je zult zien dat er genoeg animo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
TWFpa2Vs schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:38:
zijn er hier mensen die de blauw/silver versie hebben en ook coating problemen constateren? ik heb nu bovenaan al 2 plekken op de rand waarik gewoon zilver alluminum zie.
Hier heb ik zelf nog geen last van.. heb hem nu een dag of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Bij mij heeft er bij de usb-aansluiting een heel klein stukje coating losgelaten als ik het goed zie. Ik heb het toestel nog nauwelijks gebruikt - echt nauwelijks. Ik ga overstappen van KPN naar Vodafone, abonnement gaat 11 juni in en ik probeer 's avonds soms wat apps enzo. Er zit zelfs nog geen simkaart in.

[ Voor 5% gewijzigd door Trouble op 24-05-2012 22:06 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
TWFpa2Vs schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:38:
Is deze versie eigenlijk wel gecoat? Ging er vanuit dat hij geanodiseerd was, maar dat heb ik dus mis?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Gugger schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:00:
[...]

Is deze versie eigenlijk wel gecoat? Ging er vanuit dat hij geanodiseerd was, maar dat heb ik dus mis?
Deze is inderdaad geanodiseerd, dus geen coating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het volgen van o.a. Dit draadje ben ik overgestapt naar de HTC one S naar (tot nu toe) grote tevredenheid.
Ik heb voor silver gekozen omdat ik deze mooier vind dan de zwarte. Uiteraard persoonlijke smaak. ;) en na het lezen van de coat problemen een betere keuze vond.
Hoewel de kast geen gebreken vertoond houd ik het goed in de gaten.

Hoe kan ik in de agenda automatisch twee wekelijkse afspraken plaatsen?
Ik heb om de week afspraken maar zie niet hoe in te voeren. Hij is gesynchroniseerd met windows 7 en mijn Playbook. De gemaakte (om de week) afspraken in W7 en BPB worden worden niet doorgevoerd in de Htc one S. Andere afspraken wel.

Hoe en waar kan ik de sound veranderen voor de mail melding?
Ik heb (bijna) alle sounds veranderd maar bij de Mail veranderd er niets.

Twee simpele vragen en misschien Tweaker onwaardig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 05:43:

Hoe kan ik in de agenda automatisch twee wekelijkse afspraken plaatsen?
Ik heb om de week afspraken maar zie niet hoe in te voeren. Hij is gesynchroniseerd met windows 7 en mijn Playbook. De gemaakte (om de week) afspraken in W7 en BPB worden worden niet doorgevoerd in de Htc one S. Andere afspraken wel.

Hoe en waar kan ik de sound veranderen voor de mail melding?
Ik heb (bijna) alle sounds veranderd maar bij de Mail veranderd er niets.

Twee simpele vragen en misschien Tweaker onwaardig. :)
Mijn 13 dagen oude HTC one S is weg voor reparatie van het homeknop probleem. Dus helemaal precies vertellen kan ik het niet.

De eerste vraag moet je als het goed is moet je bij instelling van de agenda kunnen instellen met welke account hij moet synchroniseeren.

tweede vraag geen idee daarvoor zal ik mijn telefoon moeten hebben.

Ik moet wel zeggen ik ben hem een dag kwijt en ik mis hem nu al.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

is het al duidelijk of het homeknop-probleem hard of software is? En zijn dit alleen maar 'vroege' toestellen?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Ik heb sinds gisteren ineens last van plotselingen restarts. Heb dit sinds gisterenavond nu al 5 keer gehad. Wel steeds als ik hem in mijn broekzak heb zitten.
Dus ben nog even aan het kijken of het komt doordat ik op de een of andere gare manier mijn powerknop indruk, wat niet heel logisch lijkt. Dus nu maar een poos uit de broekzak houden, vreemd is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
aardbeix15 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:51:
is het al duidelijk of het homeknop-probleem hard of software is? En zijn dit alleen maar 'vroege' toestellen?
Het meest waarschijnlijke is dat het een hardware probleem is aangezien de telefoon het ook gewoon doet als je hem naast je neer legt en je hem niet aanraakt.

Ik denk niet dat het alleen de vroege toestellen zijn aangezien ik mijn telefoon pas net heb

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een combinatie van kleuren mogelijk als toestel bij de HTC One S. Dus voorkant grijs en achterkant zwart?

Een medewerken op de online chat van T-Mobile tegen mij, dat ze alleen die verkopen. Is er misschien iemand die de telefoon van T-Mobile heeft die dat kan bevestigen?

Groetjes Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Euhm het is een unibody design dat betekend dus ik vermoed dat hij er niet in een kleurencombinatie is

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
aardbeix15 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:51:
Ik heb het met een Vodafone "branded" toestel ook, dus het lijkt me eerder hardware dan software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
J0YR1D3R schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:44:
[...]

Ik heb het met een Vodafone "branded" toestel ook, dus het lijkt me eerder hardware dan software...
Klopt ik ben wel benieuwt hoe het met beide toestellen afloopt de mijnen is vandaag ontvangen melden de mail mij. Hoe is het met de uwe?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
met het maken van foto's heb ik moeite om mijn beeld helemaal scherp te krijgen. is er een manier om te focussen en vervolgens een foto te maken zoals je bij een fototoestel de fotoknop half indrukt en daarna helemaal doordrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:39

reaL_G

G

Kiwietje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:32:
met het maken van foto's heb ik moeite om mijn beeld helemaal scherp te krijgen. is er een manier om te focussen en vervolgens een foto te maken zoals je bij een fototoestel de fotoknop half indrukt en daarna helemaal doordrukt?
vlgs mij is die handmatige optie er niet, alleen drukken op het scherm, je kan iets off van het hoofdobject proberen te focussen.

en lens is wel schoon?, heb ik vaak bij vieze filters op mn ilc dat hij blijft in en uit focussen bij autosettings

en is het altijd, of alleen bij dichte objecten?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
Ik heb mijn scherm op automatische helderheid staan. Maar ik merk dat deze setting soms ineens weer uitstaat (met name als het donker is dat de helderheid bijna pijn aa mijn ogen doet). Hebben meer mensen dit? Ik laat hem namelijk het liefst gewoon op auto staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:57:
Ik heb mijn scherm op automatische helderheid staan. Maar ik merk dat deze setting soms ineens weer uitstaat (met name als het donker is dat de helderheid bijna pijn aa mijn ogen doet). Hebben meer mensen dit? Ik laat hem namelijk het liefst gewoon op auto staan.
merk ook dat soms het vinkje uit staat bij de automatiche helderheid.

heel vreemd idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:38
Bij mij wil de automatische helderheid ook nog wel eens van auto afgaan wat behoorlijk hinderlijk is. Laten we hopen dat het binnenkort in een update wordt verholpen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:37

Ankh

|true

Afgelopen zaterdag de HTC One S opgehaald bij TPH, heerlijke telefoon!

Ben van een Desire naar een Lumia 800 naar een HTC One S gegaan. Maar qua snelheid is dit toch wel erg lekker!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ankh schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:44:
Afgelopen zaterdag de HTC One S opgehaald bij TPH, heerlijke telefoon!

Ben van een Desire naar een Lumia 800 naar een HTC One S gegaan. Maar qua snelheid is dit toch wel erg lekker!
Snel is ie zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Zag vandaag dat HTC de Sync manager downloadbaar heeft gemaakt.

Iemand al aan het prutsen geweest ?

Ik krijg tijdens de instal foutcode 1158: no message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Toevallig net gedownload en uitgeprobeert.Heb meteen een paar GB muziek naar mn telefoon gesynct, en ging zonder problemen. Heb overigens Win 7 64 bit. Programma werkt hier verder perfect :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Zijn er inmiddels al meer mensen die de wifi problemen hebben, dat dus wifi zelf constant uitschakelt?

Ik hoop dat dit bij de volgende update echt verholpen wordt, het is echt irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik heb geen problemen met wifi. Je bedoelt dat de telefoon vanzelf wifi uit zet wanneer het scherm uit gaat, en dat het pas weer aan gaat wanneer je scherm aan gaat?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
ja dat ja. De instelling voor dat wifi slaapstand staat ingesteld op "altijd", dus daar ligt het niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat wifi-probleem ook. Dan zet ik even m'n scherm aan om te kijken hoe laat het is bijvoorbeeld, en krijg ik 10 seconden later opeens allemaal whatsapp's binnen van het afgelopen uur die waren blijven hangen. Ik heb die instelling nu dus maar zo gezet dat ie in slaapstand gewoon van 3G uit moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Heeft iemand problemen met de sim cover?
Die van mij zit een beetje losjes, heb hem zelf niet vaak geopend.
Zit nu gelukkig in een hoesje, maar heb wel het gevoel dat het erger gaat worden.

En heb zelf al 2 hele kleine krasjes/stippen gezien op de achterkant.
Terwijl hij in een case zit :S

PS: Heb de grijze versie

[ Voor 4% gewijzigd door H-S op 29-05-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:34:
Ik heb dat wifi-probleem ook. Dan zet ik even m'n scherm aan om te kijken hoe laat het is bijvoorbeeld, en krijg ik 10 seconden later opeens allemaal whatsapp's binnen van het afgelopen uur die waren blijven hangen. Ik heb die instelling nu dus maar zo gezet dat ie in slaapstand gewoon van 3G uit moet gaan.
En hoe heb je dat dan precies ingesteld, dat hij naar 3G gaat in slaapstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de geavanceerde Wi-Fi-instellingen. "Tijdens de slaapstand Wi-Fi ingeschakeld houden" heb ik nu op "Nooit (verhoogt het gegevensgebruik)" staan. Dan gaat hij dus uit van de 3G verbinding en komen de Whatsapp's en dergelijken dus wel gelijk door.

Raar euvel wel hoor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:37

Ankh

|true

En lang met ze batterij! (wat ik toch wel verbazingwekkend vond)

Eerste dag opgeladen (zaterdag) en kon tot en met maandagochtend dus werken (wel even aan de PC gehangen). Maar vind dat zeker niet verkeerd (als ik het vergelijk met me lumia 800...).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zilveren S versie doet het prima.
Wacht nog op een tasje want anders best glad en kans op vallen.

DropBox uitbreiding krijgt men niet zomaar. Je hebt aan 5 normen te voldoen en dat kan ik niet dus geen (beloofde) uitbreiding.
HTC wel ff gecontact maar daar gaat het ook niet verder dan jammer dan...

Agenda heeft geen fukties om b.v. om de week, 3 weken of 2 dagen te programmeren.
Wel vreemd in een tijd van cumputers dat deze hele gewone afspraken hier niet mogelijk zijn.
HTC meldde dat ik dan maar iets anders heb te nemen zoals b.v. Google maar dat is nu net wat ik niet wil.
De Psion had het al 20 jaar geleden en ook de huidige BlackBerry.
Dus nog geen oplossing en HTC hanteert ook hier weer een soort van DropBox oplossing... Jammer dan..

Als er een mail binnenkomt hoor ik een heel zacht blobje als ik daar berekend op ga zitten wachten.
Dat geluid zou ik wel beter willen hebben maar weet niet hoe..
Bij standaardmeldingsgeluid heb ik wel een stevige, harde stoer geluid in gesteld maar mail blijft bij zijn blobje..
Weet iemand hoe ik dat kan veranderen...? _/-\o_

Werkt verder prima en blijft er goed uit zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Kun je dat van Dropbox wat specifieker uitleggen? Lijkt me sterk dat je dat gewoon niet kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
Voor dropbox moet je eerst dropbox op je pc installeren, een vriend mailen, een 'how to filmpje' volgen enzovoort. Het is gewoon 3 minuten simpelweg klikken en je krijgt het cadeau ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
1 Take the Dropbox tour

2 Install Dropbox on your computer

3 Put files in your Dropbox folder

4 Install Dropbox on other computers you use

5 Share a folder with friends or colleagues

6 Invite some friends to join Dropbox

7 Install Dropbox on your mobile device

Dit zijn ze alle zeven, ik moest er volgensmij vijf of zes activeren om het extra geheugen te krijgen. Werkte al met dropbox dus had enkele dingen al geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Top toestel tot nu toe, zelf een apple fan vond hem wel aardig. :)
Dat staat ongeveer gelijk aan "ik ben stikjaloers, maar mijn 3gs is toch een stuk beter en straks krijg ik voor 699 de 4s" Want apple is toch beter...
Lolbroek..

Mijn S had een klein krasje op het zwart en ik weet niet zeker of hjet mijn schuld was of het bekende probleem. Tevens leek de aan-uit toets niet lekker te werken (blijkt gewoon bij dit toestel te horen)
Maar Coolblue heeft hem direct omgeruild en ik heb 1 minuut zonder telefoon moeten leven. Top service weer

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kiewietje

Ja, zo een rijtje was het wel.
Ik had ook contact te maken met Hyves en facebook.
Daar ging het fout want beide heb ik niet.
Je hebt 5 punten te halen en ik had er net 4 dus kwam ik niet verder.
HTC beaamde het probleem maar kunnen daar niets aan doen en adviseren een ander gelijkwaardig systeem te zoeken.
Wat dachten ze van een een Samsung? >:)
Dit was een flauwe opmerking want de HTC bevalt me prima op slechte bel van mail na..

Het gedoe met die DropBox heb ik gewoon totaal verwijderd. En ik blijk daar nog geen behoefte aan.
Daar de One S geen uitbreidingen van geheugen mogelijk maakt had ik die DropBox meegerekend bij mijn beslissings aanschaf van de One S. Daar maken ze ook reclame mee...
Maar ik ben erg goed gelovig.. ;)

Ik neem aan dat ik best een tijdje door kan met het geheugen en als hij vol is.... koop ik er weer een bij. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
Punt 1/tm 3 is makkelijk te halen, 5, 6, 7 ook ;-) mocht je iemand zoeken om een folder mee te sharen wil ik dat best eventjes met je doen hoor ;-) scheelt toch weer een gb of 23..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:10
Kiwietje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:03:
Punt 1/tm 3 is makkelijk te halen, 5, 6, 7 ook ;-) mocht je iemand zoeken om een folder mee te sharen wil ik dat best eventjes met je doen hoor ;-) scheelt toch weer een gb of 23..
Je krijgt die extra space maar voor 2 jaar zeker, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
pina schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:19:
[...]

Je krijgt die extra space maar voor 2 jaar zeker, niet?
Klopt! Maar naar 2 jaar schaffen de meeste mensen een andere telefoon aan.. Ik hoop/vermoed dat de intern geheugen standaarden tegen die tijd wel verdubbeld zullen zijn (64gb de standaard, 16 gb budget en 32gb voor midrange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwietje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:03:
Ben inmiddels de link verloren. Goed en vriendelijk aanbod @kiwietje.
Ik zal op zoek gaan en als ik het vind zal ik het meldden..

tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Kiwietje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:20:
[...]

Klopt! Maar naar 2 jaar schaffen de meeste mensen een andere telefoon aan.. Ik hoop/vermoed dat de intern geheugen standaarden tegen die tijd wel verdubbeld zullen zijn (64gb de standaard, 16 gb budget en 32gb voor midrange)
ik vind het echt een beetje scheef dat je als gratis user permanent kan uitbreiden tot 20+ GB, maar je als betalende user aan die space kan geraken door maandelijks te betalen. Ik zou graag extra space hebben tegen betaling, maar maandelijks blijven betalen vind ik dan wel net te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB3
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:56

JB3

Ik heb de One S nu bijna een week en hij bevalt me uitstekend. Ik gebruik Widgetlocker en heb daarin de optie "eenvoudige ontwaak" om de volume toetsen te gebruiken om het scherm aan te krijgen. Dit i.v.m. het lastig aan krijgen van de AAN/UIT knop bovenop en om deze de komende 2 jaar te ontzien.

Het lukt me maar niet om dit voor elkaar te krijgen. Komt dit omdat HTC sense dit tegenhoudt?

Gr. JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb de One S nu een paar dagen en ik moet zeggen dat hij me tot nu toe heel goed bevalt. Het scherm is erg helder en goed leesbaar, de coating ziet er nog heel goed uit zonder hem in een hoesje te bewaren en de accu gaat zo'n 20 uur mee bij gemiddeld gebruik. Al bij al is het een stuk beter dan mijn oude Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Weet iemand toevallig waar de optie zit om te videobellen met de HTC One S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 21:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

mawi schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:07:
Weet iemand toevallig waar de optie zit om te videobellen met de HTC One S?
Mijn vrouw heeft er een (maar die is nu ergens anders) maar ik geloof dat je deze onder de 'talk' app kunt vinden. Vond de kwaliteit wel niet heel erg goed maar dat kan komen omdat we het tussen een android en een iphone geprobeerd hebben (met vtok op de iphone).

[ Voor 20% gewijzigd door Koetjeboe op 30-05-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Nog een keer. Zijn er mensen die de ingebouwde HTC FM Radio onderweg gebruiken en problemen met de ontvangst en het geluid ervaren? Als er mensen zijn die deze FM Tuner al rijdend/fietsen/varend gebruiken en op elke zender goede kwaliteit geluid ervaren hoor ik het ook graag. Dan weet ik zeker dat het niet aan het model One S ligt maar een incidenteel probleem van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Koetjeboe schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:00:
[...]
maar ik geloof dat je deze onder de 'talk' app kunt vinden. Vond de kwaliteit wel niet heel erg goed maar dat kan komen omdat we het tussen een android en een iphone geprobeerd hebben (met vtok op de iphone).
Deze had ik inderdaad al gezien; dit is in principe de Google variant van Skype (als ik dit zo oneerbiedig mag zeggen). Wat ik mis is de native videobel optie, dus dat je via het GSM netwerk kunt videobellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jtgerritsen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-01-2022
Afgelopen weekend naar Pinkpop geweest met mijn de One S. Ik heb er niet veel mee gedaan, eigenlijk heb ik hem behandeld als een ouderwetse telefoon uit het tijdperk 0 waar bellen en sms-en ongeveer de enige opties waren. Ook heb ik wat foto's gemaakt enzo.

Helderheid van het scherm stond op 25%, internet stond uit en heb dus met name gesmst en foto's gemaakt. En wat ik al verwachtte is dat de batterij super lang meegaat bij ouderwets gebruik. Ik heb 3 dagen gedaan met 61% batterij over.

Natuurlijk is het niet meer reeël om een smartphone zo te behandelen, normaal heb ik 3g sowieso altijd aan, wifi waar kan en synchroniseren ook elk uur ongeveer. Daarnaast what's app ik dan stuk meer en doe ik games en internet ik regelmatig en maak ik wat foto's. Dan doe ik ongeveer 1,5 dag met de batterij, soms 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:38
Malarky schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:43:
Nog een keer. Zijn er mensen die de ingebouwde HTC FM Radio onderweg gebruiken en problemen met de ontvangst en het geluid ervaren? Als er mensen zijn die deze FM Tuner al rijdend/fietsen/varend gebruiken en op elke zender goede kwaliteit geluid ervaren hoor ik het ook graag. Dan weet ik zeker dat het niet aan het model One S ligt maar een incidenteel probleem van mijn telefoon.
Ik had hier ook al eerder op gereageerd bij iemand anders, maar ik heb hier dus ook last van. Eerder met mijn Desire Z luisterde ik ook altijd fm radio als ik in de bus naar school zat. Nu gaat dat niet lekker meer omdat het steeds stoort...

Zijn er mensen met custom roms die betere ontvangst hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Ik heb nu pas ontdekt dat je bij een iphone, de gps instelling kan aanzetten, maar dat wil niet zeggen dat de gps dan ook altijd in gebruik is of dat het extra batterij vergt. Het draait ook niet op de achtergrond. Het is pas wanneer een app de gps wilt gebruiken en actief is, dat het de batterij gebruikt.

Is dat principe ook van toepassing op android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
pina schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:52:
Ik heb nu pas ontdekt dat je bij een iphone, de gps instelling kan aanzetten, maar dat wil niet zeggen dat de gps dan ook altijd in gebruik is of dat het extra batterij vergt. Het draait ook niet op de achtergrond. Het is pas wanneer een app de gps wilt gebruiken en actief is, dat het de batterij gebruikt.

Is dat principe ook van toepassing op android?
Ja, pas als een applicatie daarom vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
  • Laatst online: 27-01-2023
Sinds gisteren heb ik een One S. Ik had wel het gevoel dat er een handleiding ontbrak in de doos? ik had alleen iets over garanties en veiligheid en een klein kartonnetje waar op stond wat alle knopjes deden?

Verder las ik op diverse websites dat er maar 1gb beschikbaar zou zijn voor apps (twijfelpuntje voor mij), maar als ik kijk, is het 2,2 gb ongeveer :)

Verder ben ik supertevreden, ik heb alleen inderdaad een slecht wifi bereik, maar dit was al bekend geloof ik.

Hoe kan je het beste met de batterij omgaan?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

handleiding zit in de telefoon.....

Beetje dom vind ik dat er nergens staat hoe en waar je de sim moet plaatsen, blijkt dit uiteindelijk gewoon in beeld te komen als je de Phone aanzet.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
  • Laatst online: 27-01-2023
ja idd, dat vond ik ook raar. Ik heb even op de handleiding @ internet gekeken hoe dit moest, durfde hem daarvoor niet aan te zetten haha

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Laatst online: 25-04-2022
Malarky schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:43:
Werkt redelijke goed bij mij. Radio538 heeft die moeite mee, maar dat is hier (rond leeuwarden) altijd al lastig. Alleen als ik door tunneltjes fiets, onder dik bladerdek wordt de ontvangst wat slechter. (maar dat is logisch)
Pagina: 1 ... 10 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.