Gekke boel.JudgeTreve schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:49:
[...]
Vodafone...en gaat altijd goed behalve in de One S.....
Ik weet niet aan wat het zou liggen!
Misschien eens naar de winkel terug gaan en een andere htc one s testen
Gekke boel.JudgeTreve schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:49:
[...]
Vodafone...en gaat altijd goed behalve in de One S.....
Toen mijn samsung jet van kapot ging was er totaal geen probleem bij vodafone werd zo gemaaktJ0YR1D3R schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:12:
[...]
Vodafone geeft in de winkel en online niet echt een nuttige respons. Ik ga vanmiddag nogmaals even langs de winkel, anders gaat hij gewoon naar HTC terug. Die erkennen het probleem en helpen me een stuk beter en sneller dan de medewerkers in de Vodafone winkel/klantenservice online. HTC antwoord binnen 1 dag, Vodafone negeert al een paar dagen via de webcare..
Zijn er nog meer mensen die via Vodafone de One S hebben?
Ik heb ook een micro sim want de mijne kon niet worden bijgeknipt en ik wilde zelf een microsim om te voorkomen dat ik gezeur zou krijgen met het netwerk. Dus dat hebben ze bij de winkel overgezet was totaal geen probleem en gratis dus misschien is dat voor de mensen met netwerk problemen een optie.MeNTaL_TO schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:20:
[...]
Ja en geen problemen mee (met vodafone), met microsim die bij de telefoon geleverd werd (en dus niet een zelf gemaakte).
Nickname KasPlantje.
Dit bedoel je.Binnetie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:18:
De sims van bijv Simyo worden tegenwoordig als combisim geleverd. Je druk hem uit en dan heb je een gewone sim, duw je het kleine viertkantje uit dan heb je een microsim... de sim blijft dus hetzelfde.
Ik heb het ook al een aantal keer gehad, maar vanmiddag bleef hij gewoon hangen. Heb de powertoets 10 seconden in moeten drukken. Het meest opvallende en vervelende vond ik dat daarna de accu 20% kwijt was van zijn capaciteit:YvoK schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:14:
[...]
Dit heb ik toevallig dit weekend een paar keer gehad, het leek net of de home-knop at random afging. Heeeeel raar en vervelend! App waarin je bezig bent is weg (naar de achtergrond) en je zit opeen in je homescreen / overview / homescreen / overview en dan weer gewoon verder.
Heb het nu 2x gehad en bij beide keren heb ik de telefoon gereboot. Sindsdien nog niet weer opgetreden...
kijk dit eens naMLPN schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:47:
Toen ik mijn mobiel net had, uploadde hij automatisch mijn genomen foto's naar mijn dropbox. Dit heb ik toen uitgezet, maar stiekem vind ik het toch wel chill.
Nu heb ik dit in dropbox weer aangezet, maar nu upload hij ze niet meer. Vergeet ik nu nog iets aan te zetten? Of is dit gewoon een bug?
www.casarodriguillo.com
Naast dat ik het bovenstaande niet kan vinden in mijn control panel, moet het volgens mij ook niks met mijn pc te maken hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door MLPN op 21-05-2012 23:38 ]
sorry voor de spam, maar de LCD's van de HTC one zijn nu verkrijgbaar op Ebaywillemoldemans schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:38:
[...]
Dat is zuur!
Ik doe glasreparaties als hobby naast mijn job als hardware engineer. Op ebay hebben ze dit schermpje helaas nog niet. Zoals iemand eerder al zei, zal het een kostbaar scherm zijn. het scherm van een galaxy SII kost bijvoorbeeld al snel 170Euro (ook OLED)
Ik krijg mijn One S vandaag binnen, zal er extra voorzichtig mee zijn!
Nee het is echt een simkaart zonder houdertje. Je kan hem gewoon 2x uitdrukken.
Ik heb hier ook last van ja, met mijn Desire z werkte dit veel beter.. nu is het haast niet meer te doen om naar de fm radio te luisteren.Malarky schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:34:
Nog niemand in dit topic met hetzelfde probleem als mij volgens de zoekfunctie. Ik luister altijd (en dat is wekelijks en bijna dagelijks) naar de FM-radio op mijn telefoon. Met de HTC Touch HD (windows mobile) en HTC Incredible S (android 2.3.5) heeft dat altijd perfect gewerkt. Nu heb ik vandaag de One S binnen gekregen en het geluid in de dopjes valt constant even gedeeltelijk weg (geluid is er nog maar een stuk zachter). Ik heb dopjes die nog steeds goede resultaten geven in mijn andere HTC's met de HTC FM-radio. Ook weet ik zeker dat het niet de ontvangst van de Radiozender zelf is, ik heb mijn Incredible S nu ook bij me en die doet het perfect.
Hebben meer mensen dat? Zo niet stuur ik hem gelijk weer terug, ik kan eenvoudig niet zonder een fatsoenlijke HTC fm-radio.
Dus geluid 'zwabbert' met de HTC FM-radio, ongeacht de zender. Ik merk dat het geluid extra belabberd is als de bus over straatstenen rijd, ten opzichte van asfalt.
[ Voor 3% gewijzigd door Deagle op 22-05-2012 12:09 ]
Niet geweldig, maar kan er mee door.
Verwijderd
dat probleem heb ik ookpixels66 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:37:
Heeft er iemand anders problemen met WiFi? Zodra ik mijn scherm uitdoe (lock), valt mijn Wifi uit. Ik heb al enkele apps zoals advanced wifi lock gebruikt, maar het werkt niet.
Zodra ik mijn scherm aanzet, zie ik hem ineens weer met wifi verbinden. De tussentijd staat hij dus gewoon op 3G/ HSDPA..
Heeft iemand een oplossing voor me?
[ Voor 12% gewijzigd door pixels66 op 22-05-2012 20:37 ]
Heb hier ook de grijze variant, vindt deze persoonlijk mooier dan de zwarte.Michiele93 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:30:
In principe is dus de accu wel vervangbaar gezien het bovenstaande! Mijn zus krijgt morgen als het goed is de grijze variant binnen. Kan niet wachten tot ik thuis ben, maximaal telefoon jatten.
[ Voor 39% gewijzigd door pixels66 op 22-05-2012 22:04 ]
[ Voor 11% gewijzigd door mawi op 23-05-2012 09:50 . Reden: Additionele info ]
Dankjewel, ik had er al in gekeken maar heb de optie ove rhet hoofd gezien.pixels66 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:53:
in de play store zelf naar instellingen gaan, en daar staat het omschreven als iets met widgets op bureaublad plaatsen.. Deze uitvinken..
Ik vraag me nog iets af. Als ik in instellingen naar "apps" ga, zie ik de app "beltoon knippen" staan. Deze zie ik weer niet in mijn app drawer. Hoe kan ik deze app dan openen?
[ Voor 17% gewijzigd door GerGio op 23-05-2012 09:05 ]
Nickname KasPlantje.
Ik heb precies hetzelfde. Daarnaast ook problemen met de coating en de Vodafone winkel in Zoetermeer en Leiden konden niets doen. De klantenservice via internet heeft mij geadviseerd dat ik wel naar de winkel moet gaan en ze hem daar kunnen aanbieden voor reparatie. Heb het toestel sinds 12 mei, dus ook net 11 dagen.GvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:03:
Ik heb last van het homescreen probleem bij mijn HTC one S:
YouTube: HTC One S home screen button problem
Gisteren even mee langs de vodafone winkel gegaan. Hij kan gemaakt worden maar dan ben ik hem twee weken kwijt. Dat is mooi klote heb je een telefoon van 11 dagen oud die al opgestuurt moet worden voor reparatie terwijl hij door vodafone is onderworpen aan een quality check. Ik zeg ik kijk wel even maar word nu wel echt heel erg irritant. Dus vandaag maar een nieuwe poging wagen hem maar gewoon opsturen en afwachten denk ik want ik kan hem niet aangeven als DAO.
iemand nog tips?
Ten eerste als je echt problemen hebt met de coating dan kun je het op een DOA gooien omdat HTC dit erkent heeft en gezegt heeft deze toestellen om te zullen ruilen.J0YR1D3R schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:32:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Daarnaast ook problemen met de coating en de Vodafone winkel in Zoetermeer en Leiden konden niets doen. De klantenservice via internet heeft mij geadviseerd dat ik wel naar de winkel moet gaan en ze hem daar kunnen aanbieden voor reparatie. Heb het toestel sinds 12 mei, dus ook net 11 dagen.
Ik ben eerst naar een winkel geweest (Den bosch) die vertelde me dat ze hem op konden sturen en dat ik hem twee weken kwijt was. Ik zeg; ja kom ik heb hem niet net 12 dagen. Contact opgenomen met HTC die adviseerde breng hem naar Breda waar hij binnen 24 uur gemaakt kan worden. Probleem is daarvoor moet ik dus naar Breda a 40 kilometer. Mijn broertje zit daar echter op school dus ik zeg tegen hem breng hem morgen langs haal hem vrijdag weer op. Simple is that. Ik denk even vragen aan de winkel of dat kan. Probleem vodafone winkels hebben geen telefoonnummers meerJ0YR1D3R schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:32:
[...]
Heb jij van Vodafone gehoord dat het echt 2 weken duurt? Bij HTC verwacht ik namelijk een veel kortere tijd (is mijn ervaring).
Nickname KasPlantje.
1 keer probleem gehad toen met HTC desire. HTC opgebeld, die komen hem thuis ophalen. Binnen week had ik een nieuweGvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:22:
[...]
Ten eerste als je echt problemen hebt met de coating dan kun je het op een DOA gooien omdat HTC dit erkent heeft en gezegt heeft deze toestellen om te zullen ruilen.
http://nl.hardware.info/n...-met-coating-van-de-one-s
[...]
Ik ben eerst naar een winkel geweest (Den bosch) die vertelde me dat ze hem op konden sturen en dat ik hem twee weken kwijt was. Ik zeg; ja kom ik heb hem niet net 12 dagen. Contact opgenomen met HTC die adviseerde breng hem naar Breda waar hij binnen 24 uur gemaakt kan worden. Probleem is daarvoor moet ik dus naar Breda a 40 kilometer. Mijn broertje zit daar echter op school dus ik zeg tegen hem breng hem morgen langs haal hem vrijdag weer op. Simple is that. Ik denk even vragen aan de winkel of dat kan. Probleem vodafone winkels hebben geen telefoonnummers meer. Handig hoor. Maar goed klantenserves gebeld. Die zeggen wij repareren een HTC one S niet in de winkel, die sturen we op. Dus dan ben je hem zeker twee weken kwijt. Ik zeg tegen die man das mooi ik ben een telefoon langer kwijt als dat ik hem heb dan moet ik terug naar mijn oude telefoon (HTC legend) daarvoor moet ik een adapter kopen en dan heb ik het nog niet over het interneten op die telefoon. Dus hij zegt ik vind het vervelend voor u meneer u krijgt een maand abonoment geld terug. Kijk das in elk geval een begin. Maar goed echt vrolijk wordt je er niet van.
www.casarodriguillo.com
Heb hier zelf alleen last van bij het maken van een foto. bij internet browsen en dergelijke loopt de muziek bij mij gewoon door.Maar wat ik niet begrijp en niet gewend was van m'n desire. Als ik naar muziek luister spotify of tune-in enz. dan stopt de muziek na enkele seconden zodra ik iets anders open (internet, email enz.)
Is dat een setting of bug?
HTC beweert dat Vodafone winkels hun telefoons repareren. Dan hoeven ze mooi hun vervoersbedrijf de telefoon niet kosteloos te laten afhalen en terugbrengen. In de belangrijke Vodafone winkels staan inderdaad reparateurs, maar deze kijken eigenlijk alleen naar software problemen en sturen hem in andere gevallen evengoed naar Dynafix. Dit doen ze echter maar 1 of 2x per week, dus je bent je telefoon altijd langer kwijt.GvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:22:
Ik ben eerst naar een winkel geweest (Den bosch) die vertelde me dat ze hem op konden sturen en dat ik hem twee weken kwijt was. Ik zeg; ja kom ik heb hem niet net 12 dagen. Contact opgenomen met HTC die adviseerde breng hem naar Breda waar hij binnen 24 uur gemaakt kan worden. Probleem is daarvoor moet ik dus naar Breda a 40 kilometer. Mijn broertje zit daar echter op school dus ik zeg tegen hem breng hem morgen langs haal hem vrijdag weer op. Simple is that. Ik denk even vragen aan de winkel of dat kan. Probleem vodafone winkels hebben geen telefoonnummers meer. Handig hoor. Maar goed klantenserves gebeld. Die zeggen wij repareren een HTC one S niet in de winkel, die sturen we op. Dus dan ben je hem zeker twee weken kwijt. Ik zeg tegen die man das mooi ik ben een telefoon langer kwijt als dat ik hem heb dan moet ik terug naar mijn oude telefoon (HTC legend) daarvoor moet ik een adapter kopen en dan heb ik het nog niet over het interneten op die telefoon. Dus hij zegt ik vind het vervelend voor u meneer u krijgt een maand abonoment geld terug. Kijk das in elk geval een begin. Maar goed echt vrolijk wordt je er niet van.
Een nieuwe zou ik niet erg vinden. Maar ga ik niet vanuit.alwaysleft schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:25:
[...]
1 keer probleem gehad toen met HTC desire. HTC opgebeld, die komen hem thuis ophalen. Binnen week had ik een nieuwe
Dit heb ik dan maar geregelt anders moet ik weer heen en weer rijden. a 60 tot 80 kilometerMalarky schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:58:
[...]
HTC beweert dat Vodafone winkels hun telefoons repareren. Dan hoeven ze mooi hun vervoersbedrijf de telefoon niet kosteloos te laten afhalen en terugbrengen. In de belangrijke Vodafone winkels staan inderdaad reparateurs, maar deze kijken eigenlijk alleen naar software problemen en sturen hem in andere gevallen evengoed naar Dynafix. Dit doen ze echter maar 1 of 2x per week, dus je bent je telefoon altijd langer kwijt.
Het beste doe je eraan je telefoon op te sturen naar Dynafix door te bellen met HTC Nederland (+31207157310). Via deze Track & Trace van Dynafix kun je volgen waar je telefoon is en wat er allemaal mee gedaan wordt. Als je in de ochtend belt komen ze telefoon vaak nog diezelfde dag thuis ophalen en leveren hem binnen 1 a 3 weken weer thuis af. Geheel kosteloos.
[ Voor 4% gewijzigd door GerGio op 23-05-2012 14:15 ]
Nickname KasPlantje.
Ik heb zojuist HTC beanderd met de vraag om hem op te komen halen vanwege de loslatende coating bij de USB poort en aan de bovenzijde en vanwege het home-knop probleem. Daarbij ook gevraagd of ze hem om kunnen wisselen voor een nieuwe. Ben benieuwd, micro-SIM adapter is onderweg en de Desire is alweer opgeladen. Alleen nog de bovenkant eraf zien te krijgen binnenkort...GvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:10:
[...]
Een nieuwe zou ik niet erg vinden. Maar ga ik niet vanuit.
Dat klepje verwijderen is niet echt een groot probleem voor mij.J0YR1D3R schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:24:
[...]
Ik heb zojuist HTC beanderd met de vraag om hem op te komen halen vanwege de loslatende coating bij de USB poort en aan de bovenzijde en vanwege het home-knop probleem. Daarbij ook gevraagd of ze hem om kunnen wisselen voor een nieuwe. Ben benieuwd, micro-SIM adapter is onderweg en de Desire is alweer opgeladen. Alleen nog de bovenkant eraf zien te krijgen binnenkort...
Nickname KasPlantje.
Helaas bij mij wel, de Vodafone winkel heeft er met 3 man naar gekeken en wilde eerst de onderkant openmaken...GvanGiessen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Dat klepje verwijderen is niet echt een groot probleem voor mij.
Nu maar hopen op een goed gemaakte of op goede nieuwe HTC one S dan kan ik er een revieuw over schrijven.
Ik ben benieuw hoe dit gaat verlopen aangezien we hem beide gelijktijdig hebben aangemeld. De mijne wordt morgenavond opgehaald
Ik heb hem via HTC zelf aangemeld omdat ik in the middle of nowhere leef en geen zin hem om ver te reizen.J0YR1D3R schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:30:
[...]
Helaas bij mij wel, de Vodafone winkel heeft er met 3 man naar gekeken en wilde eerst de onderkant openmaken...Ik heb op mijn telefoon een foto opgezocht hoe ze het moesten doen. Heb je hem via Vodafone aangemeld of via HTC? Ik ben vooral benieuwd of ik ook van de Vodafone branding af ben als ik hem naar HTC stuur.
Nickname KasPlantje.
Ik vind de kwaliteit van de opgenomen video heel acceptabel voor een telefoontoestel!
Goed kijken of hij afbrokkelt als dat zo is meteen terug naar de winkel brengen als DAOalio schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:29:
Ik wilde even laten weten dat ik mijn zwarte One S afgelopen zaterdag heb ontvangen (van studentmobiel), nog niet veel gebruik van kunnen maken, de coating ziet er tot nu toe nog goed uit, er is wel een heel klein wit plekje bij de usb poort.
[ Voor 10% gewijzigd door GerGio op 24-05-2012 11:53 ]
Nickname KasPlantje.
Denk het wel, maak hem gewoon aan, je zult zien dat er genoeg animo isGvanGiessen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Is er trouwens belangrstelling voor een Foto forum voor deze telefoon zo ja maak ik er een aan
Hier heb ik zelf nog geen last van.. heb hem nu een dag of 10.TWFpa2Vs schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:38:
zijn er hier mensen die de blauw/silver versie hebben en ook coating problemen constateren? ik heb nu bovenaan al 2 plekken op de rand waarik gewoon zilver alluminum zie.
[ Voor 5% gewijzigd door Trouble op 24-05-2012 22:06 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Is deze versie eigenlijk wel gecoat? Ging er vanuit dat hij geanodiseerd was, maar dat heb ik dus mis?TWFpa2Vs schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:38:
zijn er hier mensen die de blauw/silver versie hebben en ook coating problemen constateren? ik heb nu bovenaan al 2 plekken op de rand waarik gewoon zilver alluminum zie.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Deze is inderdaad geanodiseerd, dus geen coating.Gugger schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:00:
[...]
Is deze versie eigenlijk wel gecoat? Ging er vanuit dat hij geanodiseerd was, maar dat heb ik dus mis?
Verwijderd
Mijn 13 dagen oude HTC one S is weg voor reparatie van het homeknop probleem. Dus helemaal precies vertellen kan ik het niet.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 05:43:
Hoe kan ik in de agenda automatisch twee wekelijkse afspraken plaatsen?
Ik heb om de week afspraken maar zie niet hoe in te voeren. Hij is gesynchroniseerd met windows 7 en mijn Playbook. De gemaakte (om de week) afspraken in W7 en BPB worden worden niet doorgevoerd in de Htc one S. Andere afspraken wel.
Hoe en waar kan ik de sound veranderen voor de mail melding?
Ik heb (bijna) alle sounds veranderd maar bij de Mail veranderd er niets.
Twee simpele vragen en misschien Tweaker onwaardig.
Nickname KasPlantje.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Het meest waarschijnlijke is dat het een hardware probleem is aangezien de telefoon het ook gewoon doet als je hem naast je neer legt en je hem niet aanraakt.aardbeix15 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:51:
is het al duidelijk of het homeknop-probleem hard of software is? En zijn dit alleen maar 'vroege' toestellen?
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Nickname KasPlantje.
Ik heb het met een Vodafone "branded" toestel ook, dus het lijkt me eerder hardware dan software...aardbeix15 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:51:
is het al duidelijk of het homeknop-probleem hard of software is? En zijn dit alleen maar 'vroege' toestellen?
Klopt ik ben wel benieuwt hoe het met beide toestellen afloopt de mijnen is vandaag ontvangen melden de mail mij. Hoe is het met de uwe?J0YR1D3R schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:44:
[...]
Ik heb het met een Vodafone "branded" toestel ook, dus het lijkt me eerder hardware dan software...
Nickname KasPlantje.
vlgs mij is die handmatige optie er niet, alleen drukken op het scherm, je kan iets off van het hoofdobject proberen te focussen.Kiwietje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:32:
met het maken van foto's heb ik moeite om mijn beeld helemaal scherp te krijgen. is er een manier om te focussen en vervolgens een foto te maken zoals je bij een fototoestel de fotoknop half indrukt en daarna helemaal doordrukt?
GiTS
Verwijderd
merk ook dat soms het vinkje uit staat bij de automatiche helderheid.Binnetie schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:57:
Ik heb mijn scherm op automatische helderheid staan. Maar ik merk dat deze setting soms ineens weer uitstaat (met name als het donker is dat de helderheid bijna pijn aa mijn ogen doet). Hebben meer mensen dit? Ik laat hem namelijk het liefst gewoon op auto staan.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Snel is ie zekerAnkh schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:44:
Afgelopen zaterdag de HTC One S opgehaald bij TPH, heerlijke telefoon!
Ben van een Desire naar een Lumia 800 naar een HTC One S gegaan. Maar qua snelheid is dit toch wel erg lekker!
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door H-S op 29-05-2012 14:22 ]
En hoe heb je dat dan precies ingesteld, dat hij naar 3G gaat in slaapstand?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:34:
Ik heb dat wifi-probleem ook. Dan zet ik even m'n scherm aan om te kijken hoe laat het is bijvoorbeeld, en krijg ik 10 seconden later opeens allemaal whatsapp's binnen van het afgelopen uur die waren blijven hangen. Ik heb die instelling nu dus maar zo gezet dat ie in slaapstand gewoon van 3G uit moet gaan.
Verwijderd
En lang met ze batterij! (wat ik toch wel verbazingwekkend vond)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 20:47 ]
Je krijgt die extra space maar voor 2 jaar zeker, niet?Kiwietje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:03:
Punt 1/tm 3 is makkelijk te halen, 5, 6, 7 ook ;-) mocht je iemand zoeken om een folder mee te sharen wil ik dat best eventjes met je doen hoor ;-) scheelt toch weer een gb of 23..
Klopt! Maar naar 2 jaar schaffen de meeste mensen een andere telefoon aan.. Ik hoop/vermoed dat de intern geheugen standaarden tegen die tijd wel verdubbeld zullen zijn (64gb de standaard, 16 gb budget en 32gb voor midrange)pina schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:19:
[...]
Je krijgt die extra space maar voor 2 jaar zeker, niet?
Verwijderd
Ben inmiddels de link verloren. Goed en vriendelijk aanbod @kiwietje.Kiwietje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:03:
Punt 1/tm 3 is makkelijk te halen, 5, 6, 7 ook ;-) mocht je iemand zoeken om een folder mee te sharen wil ik dat best eventjes met je doen hoor ;-) scheelt toch weer een gb of 23..
ik vind het echt een beetje scheef dat je als gratis user permanent kan uitbreiden tot 20+ GB, maar je als betalende user aan die space kan geraken door maandelijks te betalen. Ik zou graag extra space hebben tegen betaling, maar maandelijks blijven betalen vind ik dan wel net te veel.Kiwietje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:20:
[...]
Klopt! Maar naar 2 jaar schaffen de meeste mensen een andere telefoon aan.. Ik hoop/vermoed dat de intern geheugen standaarden tegen die tijd wel verdubbeld zullen zijn (64gb de standaard, 16 gb budget en 32gb voor midrange)
Mijn vrouw heeft er een (maar die is nu ergens anders) maar ik geloof dat je deze onder de 'talk' app kunt vinden. Vond de kwaliteit wel niet heel erg goed maar dat kan komen omdat we het tussen een android en een iphone geprobeerd hebben (met vtok op de iphone).mawi schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:07:
Weet iemand toevallig waar de optie zit om te videobellen met de HTC One S?
[ Voor 20% gewijzigd door Koetjeboe op 30-05-2012 10:00 ]
Deze had ik inderdaad al gezien; dit is in principe de Google variant van Skype (als ik dit zo oneerbiedig mag zeggen). Wat ik mis is de native videobel optie, dus dat je via het GSM netwerk kunt videobellen...Koetjeboe schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:00:
[...]
maar ik geloof dat je deze onder de 'talk' app kunt vinden. Vond de kwaliteit wel niet heel erg goed maar dat kan komen omdat we het tussen een android en een iphone geprobeerd hebben (met vtok op de iphone).
Ik had hier ook al eerder op gereageerd bij iemand anders, maar ik heb hier dus ook last van. Eerder met mijn Desire Z luisterde ik ook altijd fm radio als ik in de bus naar school zat. Nu gaat dat niet lekker meer omdat het steeds stoort...Malarky schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:43:
Nog een keer. Zijn er mensen die de ingebouwde HTC FM Radio onderweg gebruiken en problemen met de ontvangst en het geluid ervaren? Als er mensen zijn die deze FM Tuner al rijdend/fietsen/varend gebruiken en op elke zender goede kwaliteit geluid ervaren hoor ik het ook graag. Dan weet ik zeker dat het niet aan het model One S ligt maar een incidenteel probleem van mijn telefoon.
Ja, pas als een applicatie daarom vraagt.pina schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:52:
Ik heb nu pas ontdekt dat je bij een iphone, de gps instelling kan aanzetten, maar dat wil niet zeggen dat de gps dan ook altijd in gebruik is of dat het extra batterij vergt. Het draait ook niet op de achtergrond. Het is pas wanneer een app de gps wilt gebruiken en actief is, dat het de batterij gebruikt.
Is dat principe ook van toepassing op android?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas
www.casarodriguillo.com
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas
Werkt redelijke goed bij mij. Radio538 heeft die moeite mee, maar dat is hier (rond leeuwarden) altijd al lastig. Alleen als ik door tunneltjes fiets, onder dik bladerdek wordt de ontvangst wat slechter. (maar dat is logisch)Malarky schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:43:
Nog een keer. Zijn er mensen die de ingebouwde HTC FM Radio onderweg gebruiken en problemen met de ontvangst en het geluid ervaren? Als er mensen zijn die deze FM Tuner al rijdend/fietsen/varend gebruiken en op elke zender goede kwaliteit geluid ervaren hoor ik het ook graag. Dan weet ik zeker dat het niet aan het model One S ligt maar een incidenteel probleem van mijn telefoon.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq