-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Daar heb je losse parts voor je toestel, maar wel alleen de zwarte. Zelf goede ervaringen bij deze winkel gehad. Ik weet daarom ook niet direct andere plekken waar je betrouwbaar aan (grijze) bodies kunt komen, maar dit is wellicht een mooie start.
Thanks, ik heb ze even een mail gestuurd. Maar de grijze shell kunnen ze niet leveren.Bastiaan schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:59:
http://www.mobielbereikba...cten/htc/one-s/onderdelen
Daar heb je lossen parts voor je toestel, maar wel alleen de zwarte. Zelf goede ervaringen bij deze winkel gehad. Ik weet daarom ook niet direct andere plekken waar je betrouwbaar aan (grijze) bodies kunt komen, maar dit is wellicht een mooie start.
Ga nog wel even verder zoeken en anders wordt het toch maar een zwarte.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik weet niet of dit een probleem is bij Tweakers met een T-mobile variant van de One S, maar er komt dus een update voor de batterijduur van hun One S.
Ik wil trouwens melden dat ik de 72 uur haal met mijn One S. Als ik de 'energiebespraing' aan heb, JuiceDefender op de achtergrond draait én ik de telefoon enkel voor browsen, agenda, bellen, sms en Whatsapp gebruik hoef ik de eens in de 3 dagen van One S op te laden. Hij is nu toch al ruim een jaar oud, maar de batterij lijkt dus nog in prima staat* en 'energiebesparing' & JuiceDefender lijken ook goed hun werk te doen.
*: Of er moeten nu mensen met een nieuwe One S zijn die 6 dagen halen ofzo
[ Voor 59% gewijzigd door Fleximex op 27-06-2013 11:07 ]
Weet iemand of er een mogelijkheid is om de accu opnieuw te calibreren wanneer ik geen root access heb?
dus geen Sense5/Android4.2. Klanten boeten voor feit dat One S later in andere versie uitkwam
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
nieuws: HTC schrapt Android 4.2-update voor One S
Ik heb het scherm nooit lang aan eigenlijk. Maar na een halfuurtje Plant vs Zombies dropte mijn accu niet veel. Ik zal wel eens een keer de accu tot 100% opladen en dan een film erop kijken.J0YR1D3R schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:57:
72 uur is hier nooit haalbaar geweest, mag blij zijn als ik de 24 uur haal. Dat is denk sinds mei 2012 iets van 2-3 keer gebeurd. Hoeveel schermtijd haal je? Ik heb het idee dat mijn accu niet helemaal meer fris is, maar dat ook nooit echt is geweest. Met een uurtje of 2,5 schermtijd is het wel gedaan.
[ Voor 71% gewijzigd door Fleximex op 02-07-2013 21:03 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
4.2 kan er prima op met custom roms hoor, dus als je dat nog wil moet je gewoon daar op overschakelen.Amaze86 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:01:
Eerst wel en dan weer niet,pff ben zwaar teleurgesteld in HTC.De chip istoch snel genoeg voor android 4.2...heb de one s sinds de release en dan amper anderhalf jaar stoppen ze met updaten.Denk dat dit mijn laatste htc is.Of binnenkort toch maar HTC ONE halen met kale google versie
Klopt maar dat werkt toch vaak niet helemaal goed?Bartske schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:36:
[...]
4.2 kan er prima op met custom roms hoor, dus als je dat nog wil moet je gewoon daar op overschakelen.
Dat of de camera of de radio niet goed werkt etc.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Grappig, die zag ik eigenlijk niet eens echt aankomen. HTC maakt zich er makkelijk vanaf, half jaartje "support" (introductie mei 2012, laatste update december 2012). Compleet negeren van het "helikopter" probleem, zeggen dat je toestel wel word vervangen als je last hebt van het MAO probleem maar wat je een maand kost om te overtuigen en nu dit weer.CLB schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:26:
@arnoudwokke: Bevestigd: HTC One S krijgt geen updates meer,
dus geen Sense5/Android4.2. Klanten boeten voor feit dat One S later in andere versie uitkwam
"HTC is committed to delivering a high quality product and great experience for all our customers."
Na de update van december heb ik eigenlijk geen last meer van het heli probleem.J0YR1D3R schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:09:
[...]
Grappig, die zag ik eigenlijk niet eens echt aankomen. HTC maakt zich er makkelijk vanaf, half jaartje "support" (introductie mei 2012, laatste update december 2012). Compleet negeren van het "helikopter" probleem, zeggen dat je toestel wel word vervangen als je last hebt van het MAO probleem maar wat je een maand kost om te overtuigen en nu dit weer.
"HTC is committed to delivering a high quality product and great experience for all our customers."
Of het is een echte zeldzaamheid.
Maar het is wel een grote sof ja

Voor mij geen htc meer. Dit was namelijk allesbehalve een budget modelletje .
[ Voor 8% gewijzigd door icecreamfarmer op 03-07-2013 09:16 ]
Het is wel minder, ja, maar als ik een G in beeld heb kan ik het opgeven om iets te doen met m'n telefoon. Google zoeken is dan niet weg te krijgen van het scherm en de butons on het scherm doen niets meer. De Galaxy S van m'n vriendin kan dan gewoon nog gebruikt worden terwijl dat toestel 2 jaar ouder is en op 2.3.6 draait.icecreamfarmer schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:15:
[...]
Na de update van december heb ik eigenlijk geen last meer van het heli probleem.
Of het is een echte zeldzaamheid.
Maar het is wel een grote sof ja.
Voor mij geen htc meer. Dit was namelijk allesbehalve een budget modelletje .
Nu begin ik toch redelijk mijn voorkeur voor HTC kwijt te raken..!
Heeft android 4.2 echt wijzigingen/verbetering die de moeite van een custom rom waard zijn?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Wel balen dat ze nu al mee stoppen. Helaas moet ik ook zeggen dat dit voor mij ook de ommekeer is (wel of geen HTC).
Dat gezegd hebbende blijft het natuurlijk absurd dat een telefoon van een jaar oud al geen updates meer krijgt. Op dat gebied kan HTC toch wel wat leren van Samsung en Apple.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat laatste verbaasde mij ook, Apple iPhone 4 (april 2010 uitgebracht) krijgt nog een upgrade naar IOS7. Dat is nog netjes, vraag is wel of het snel is.rajackar schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:12:
4.2 voegt niet erg veel toe dus het is niet zo dat One S users veel gaan missen.
Dat gezegd hebbende blijft het natuurlijk absurd dat een telefoon van een jaar oud al geen updates meer krijgt. Op dat gebied kan HTC toch wel wat leren van Samsung en Apple.
Het feit dat ik gewoon helemaal geen vertrouwen in het merk meer heb is daar debet aan.
Jammer dat hun toestellen zo mooi zijn....
Echt onbegrijpelijk..... HTC is net wat teruggekrabbelt met de ONE serie..... en hoppa weg vertrouwen.
Ik denk dat dit bericht voor veel mensen (ook zonder one-s) de druppel is.
wss gewoon een Nexus of WP toestel als mijn abbo is afgelopen.
www.casarodriguillo.com
Bedankt voor uw email en feedback over de updates betreft uw toestel HTC One S.
Ik kan u mededelen dat er op dit moment geen enkel informatie vanaf het hoofdkantoor van HTC is gedeeld dat de update voor de HTC One S is gestaakt.
Dus wij bezitten momenteel over geen enkel informatie over de update, er is geen uitspraak vanuit HTC gemaakt dat de update gestaakt is.
Mocht er wel zoiets zijn zult u dat kunnen teruglezen op onze site www.htc.com/nl
Hoop u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tugba
HTC
Goh, wat had ik ook verwacht. Het is niet dat ik 4.2 echt moet hebben via de reguliere OTA, maar gewoonweg het principe dat het nu alweer wordt stopgezet.
[ Voor 8% gewijzigd door Lithondri op 03-07-2013 13:23 ]
https://twitter.com/HTC_NL/status/352421491985489920
Oftewel, de HTC One moet je niet kopen want die heeft blijkbaar betere of optimalere gebruikerservaring?De HTC One S zal idd geen updates meer ontvangen. Met de huidige software heeft de One S de meest optimale gebruikerservaring.
Zit nog te broeden op een reactie..

[ Voor 5% gewijzigd door Ankh op 03-07-2013 15:58 ]
Het niet bieden van een update brengt HTC de meest optimale kosten/baten-ervaring

Of ze moeten hem wel de update naar 5.0 geven maar dat verwacht ik niet...
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn one s meer verbonden met mijn pc.
Htc sync manager zegt dat hij niet verbonden is en met usb foutopsporing krijg ik alleen het interne geheugen te zien.
Verder krijg ik dat ook niet meer uitgezet hij blijft automatisch opstarten met usb foutopsporing zelfs wanner ik het gedisabled heb. Ik denk dat dat de reden is waarom htc sync hem niet herkent.
HTC give the One S continued support like the One X
Fun while it lasted: World Community Grid!
Laatst in de efteling en ik probeerde Quanura te filmen.
Het was compleet donker, en de camera kon daar niet mee overweg
Iedere seconde was het beeld "wazig scherp wazig scherp"
Mijn vriend pakte zijn Samsung S3
En zonder hunten werd de show keurig gefilmd (grrrr)
Iemand een app waarmee ik handmatig kan scherpstellen om dit probleem op te lossen?
Ja idd, héél herkenbaar!Gabriel_Knight schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:09:
Wat te doen aan het "hunten" van de camera van de One S
Laatst in de efteling en ik probeerde Quanura te filmen.
Het was compleet donker, en de camera kon daar niet mee overweg
Iedere seconde was het beeld "wazig scherp wazig scherp"
Mijn vriend pakte zijn Samsung S3
En zonder hunten werd de show keurig gefilmd (grrrr)
Iemand een app waarmee ik handmatig kan scherpstellen om dit probleem op te lossen?
Oplossing hiervoor zou inderdaad bijzonder welkom zijn!
Gedaan,of het wat helpt zien we wel.scorpionv schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:16:
Je kan hier de petitie ondertekenen om de HTC One S wel weer updates te geven:
ook ingevuld, maar stel dat hij komt, ik weet niet of mijn vertrouwen in HTC daar door toeneemt
www.casarodriguillo.com
Getekent maar gok dat de kans dat het ook dadwerkelijk werkt zo goed als afwezig isscorpionv schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:16:
Je kan hier de petitie ondertekenen om de HTC One S wel weer updates te geven:
Ach heb ik weer een reden om met deze telefoon ook de custom scene in te duiken!
[ Voor 33% gewijzigd door Bad_Boy op 08-07-2013 10:40 ]
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Hier wordt ik een 'klein beetje' moe van inderdaad, zit altijd te klooien met het maken van een filmpje, met als resultaat dat ik er uiteindelijk maar mee kapDieterVDW schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:20:
[...]
Ja idd, héél herkenbaar!
Oplossing hiervoor zou inderdaad bijzonder welkom zijn!

Voor mij is sinds de update in december het "helikopter" of "Home button" probleem ook minimaal, maar er zijn nog wel situaties dat het voorkomt, dan doe ik hem maar meteen weg, dan kan je er niets mee.
Denk dat een 4.2 niet direct een oplossing gaat opleveren. Maar ik baal wel, dat het hierbij blijft, want het toetsenbord op deze One S is soms erg traag, dus een optimale gebruikers beleving is er nog lang niet naar mijn idee.
Volgend jaar als ik kan vernieuwen eens kijken naar een Nexus model of naar iets anders dan HTC, erg jammer want HTC heeft best lang heel goede toestellen gemaakt, ook erg goede subtoppers, en dat is waar ik voor ga, niet de duurste, maar eentje net daaronder.
Daar zijn genoeg oplossingen voor. Zelf gebruik ik Swiftkey, maar er zijn meer volwassen keyboard-alternatieven.Daantje20 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:58:
toetsenbord op deze One S is soms erg traag
Ik gebruik inmiddels ook een andere launcher (Nova). De HTC-launcher is helemaal niet slecht, maar ik miste een paar kleine dingetjes (bv groepen).
Als HTC dan echt stopt met updates voor de One S, dan hoop ik wel dat ze alle mogelijke info/broncode vrijgeven aan ontwikkelaars, zodat er goede custom roms ontwikkeld kunnen worden.
Het bereik word weer slechter en slechter, net alsof bereik aan slijtage onderhevig is

En als klap op de vuurpijl:

1% per minuut accu

Deze gaat weer naar het reparatie centrum, de 4de keer in 8 maanden
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Gevalletje garantie?
Ik heb ditzelfde fenomeen na de laatste OTA update. Als de One S mij 1 ding heeft geleerd met updates, is het "if it ain't broke, don't fix it".xenne schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:06:
ik heb telefoon nu zo'n zeven maand in gebruik en een probleem is opgedoken. telefoon wordt na paar uur traag in gebruik, dit merk je oa als je naar het homescreen gaat de icoontjes traag laden, bepaalde zware apps kunnen ook niet meer opgestart worden of breken af na een tijd. als je dan bij apps gaat kijken staan er heel veel met status "opnieuw opstarten". uiteindelijk gaat het homescreen dan ook knipperen, om tot slot volledig zwart te blijven, het enige dat dan nog werkt is de notificatiebalk. enige dat nog rest is dan opnieuw opstarten, en dit helpt, maar na paar uur krijg je dan weer hetzelfde fenomeen. ik heb nu eens een factory reset gedaan, voorlopig het fenomeen niet meer gehad, maar nog niet veel apps terug geïnstalleerd.
Doel je op update versie 3.16.161.10 (Vodafone)? Die staat bij mij klaar om te installeren.PWM schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:27:
[...]
Ik heb ditzelfde fenomeen na de laatste OTA update. Als de One S mij 1 ding heeft geleerd met updates, is het "if it ain't broke, don't fix it".
Tijd voor een rectificatie Arnoud?CLB schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:26:
@arnoudwokke: Bevestigd: HTC One S krijgt geen updates meer,
https://twitter.com/LlabTooFeR/status/357383184566071296

Wat ik nu echt niet snap waarom ze dat sowieso niet wilden doen. Je weet dat je een hoop shit over je heen krijgt door het 2de topmodel (de on s deed/doet niet onder voor one x) niet meer te ondersteunen na een half jaar.J0YR1D3R schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:56:
[...]
Tijd voor een rectificatie Arnoud?
[afbeelding]
Maar ik wacht af totdat ik een officieel persbericht zie verschijnen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Maar ik hoop het, en ik hoop dat het voor 2015 komt
www.casarodriguillo.com
Zie ook http://www.androidpolice....iant-may-get-android-4-2/J0YR1D3R schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:56:
[...]
Tijd voor een rectificatie Arnoud?
[afbeelding]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
na factory reset lijkt het probleem hier opgelost... denk dat ik vanaf nu na elke OTA update een factory reset doePWM schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:27:
[...]
Ik heb ditzelfde fenomeen na de laatste OTA update. Als de One S mij 1 ding heeft geleerd met updates, is het "if it ain't broke, don't fix it".
Het blijft vaag:;CLB schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:43:
Misschien wel doorgestoken kaart, nu is iedereen dubbel zo happyMaar, nog maar even afwachten idd
https://twitter.com/arnoudwokke/status/357916176023695360
Dat klopt sowieso niet want in het begin heeft HTC gezegd dat er een update zou komen.
2 weken terug werd dit weer herroepen.
Straks gaan ze door veel commentaar wel een update uitbrengen, maar omdat het eigenlijk eerst niet de bedoeling was zie ik het nog wel gebeuren dat de update wat crappie wordt.
De mijne niet, ik heb opeens (na een laatste kleine update) opeens dat ik na een gesprek met mijn carkit een vastlopend proces heb op mijn telefoon, ik kan dan pas weer connecten met mijn carkit als ik mijn telefoon herstart. Maar goed, als HTC de one nu al laat vallen, dan koop ik zeer waarschijnlijk geen HTC meer. Als sense het probleem is, dan maar geen sense meer.MLPN schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:02:
Het is wel vervelend als de update niet komt, maar eigenlijk zit ik er ook weer niet zo heel erg mee. Mijn mobiel werkt nu goed.
Straks gaan ze door veel commentaar wel een update uitbrengen, maar omdat het eigenlijk eerst niet de bedoeling was zie ik het nog wel gebeuren dat de update wat crappie wordt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Doe mij maar onze sense! (Sense 4+, 4.5?) Dat was al een hele stap vooruit ten opzichte van de voorgangers, ik snap niet waarom ze weer zo radicaal moesten veranderen met Sense 5.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
In heb spijkerbroeken waarbij als ik de telefoon in mijn voorzak van mijn broek doe, de telefoon schuurt langs een kopere knop die aan mijn broek zit. Gevolg: Allemaal koperkleurige bruine strepen over de speakergrill
De strepen zijn met speeksel of water totaal niet te verwijderen
Wanneer ik vervolgens een andere spijkerbroek aan doe, die dat knopje niet op die plek heeft, is na 1 dag schuren van de stof van mijn broekzak tegen de telefoon, de bruine strepen volledig verdwenen
Deze telefoon is verre van heilig, maar je kan zoals ik geluk hebben
YouTube: Micro Arc Oxidation on HTC One S

Overigens is bij mijn One S wat nieuws aan de hand, bij 18% batterij is het klaar. Dan gaat hij in 1 minuut naar 9%, 3% en zonder iets te melden uit. Kijk het nog even aan, maar ik ga voorzichtig eens vragen of ze de batterij kunnen vervangen.
[ Voor 22% gewijzigd door J0YR1D3R op 06-08-2013 10:19 ]
Dat heb ik dus ook! Ik heb zonet htc support gemaild met de vraag of de batterij misschien gekalibreerd moet worden.J0YR1D3R schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:18:Overigens is bij mijn One S wat nieuws aan de hand, bij 18% batterij is het klaar. Dan gaat hij in 1 minuut naar 9%, 3% en zonder iets te melden uit. Kijk het nog even aan, maar ik ga voorzichtig eens vragen of ze de batterij kunnen vervangen.
1,5 jaar volgens mij.J0YR1D3R schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:58:
Ben benieuwd wat je te horen krijgt, weet ik meteen of ik het ook moet vragen of nietHoe oud is je toestel?
Dit is het antwoord van support :
U kunt een app downloaden via de playstore om de batterij calibratie uit te voeren.
Ik wil u verzoeken om de batterij test uit te voeren
Laad de batterij tot 100 procent op.
U kunt de volgende code ingeven voor de test op het toestel: *#*#3424#*#*
Als deze code is ingegeven, dan komt u op een scherm waar je een knop hebt met 'Accepteren'. Hier kunt op klikken, dan klikt u op 'Meer' en dan ziet u in de lijst 'Batterij test' staan. Deze kunt aanvinken en dan op 'Run' klikken.
Na de test kunt u de percentage naar ons door mailen of bellen.
Als blijkt dat de batterij 8 uur of langer mee gaat of er is geen groot power verlies in 1,5 uur tijd (meer dan 15%), dan werkt de batterij naar behoren.
Calibratie apps vereisen allemaal root, dus daar heb ik niets aan...
[ Voor 62% gewijzigd door kwaazaar op 07-08-2013 21:24 ]
Kom er nu achter dat er elke keer een eigen risico van €45,- geldt. Mijn toestel heeft nu dus al €180,- eigen risico gekost, wegens garantiedefecten
Welke batterij calibratie app hebben ze aangegeven? De code die je geeft doet niets helaas, maar misschien dat het toestel eerst 100% moet zijn. Ik ga nu even opladen en straks even kijken of het dan wel werkt. Mijn toestel is wel geroot dus dat is geen probleem.kwaazaar schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:46:
[...]
1,5 jaar volgens mij.
Dit is het antwoord van support :
U kunt een app downloaden via de playstore om de batterij calibratie uit te voeren.
Edit: ook bij 100% doet *#*#3424#*#* niets dus ik heb toch een app nodig blijkbaar? Geen idee welke dus nog
[ Voor 56% gewijzigd door J0YR1D3R op 08-08-2013 16:39 ]
Bij mij werkt de code. Ik krijg een HTC Function Test v4.01.01g te zien. Stock HTC One S, accu op 79%.J0YR1D3R schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:23:
[...]
Welke batterij calibratie app hebben ze aangegeven? De code die je geeft doet niets helaas, maar misschien dat het toestel eerst 100% moet zijn. Ik ga nu even opladen en straks even kijken of het dan wel werkt. Mijn toestel is wel geroot dus dat is geen probleem.
Edit: ook bij 100% doet *#*#3424#*#* niets dus ik heb toch een app nodig blijkbaar? Geen idee welke dus nogHeb HTC ook maar even dezelfde vraag gesteld.
Raar want in geval van garantie is er geen eigen risico, zat er een kopie aankoopbewijs bij toen de telefoon opgetuurd werd?PWM schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:16:
Omdat het scherm van mijn One S vanzelf af en toe zaken indrukt, gaat mijn toestel nu voor de 4de keer terug. We hebben ook 3x een One X in het bedrijf die ook allemaal 2-4 keer terug zijn geweest. We hebben zo'n Vodafone garantverzekering.
Kom er nu achter dat er elke keer een eigen risico van €45,- geldt. Mijn toestel heeft nu dus al €180,- eigen risico gekost, wegens garantiedefectenOok een manier van geld verdienen.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Goede tip dat je die naam noemt, dat is een van de dingen die ik gedeinstalleerd heb omdat hij in de wakelock/battery list stond. Met TitaniumBackup weer teruggezet en vanavond eens kijken als ik er een uur niets mee doe wat de afname is.Canard schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:42:
[...]
Bij mij werkt de code. Ik krijg een HTC Function Test v4.01.01g te zien. Stock HTC One S, accu op 79%.
Edit: 5% in 1 uur. Er moet minimaal 30% af in een uur om hem te moeten vervangen blijkbaar. Alsnog benieuwd wat ze zeggen bij HTC, maar heb weinig hoop.
[ Voor 14% gewijzigd door J0YR1D3R op 08-08-2013 19:26 ]
In de opslag geeft hij nu aan gebruikt 21 MB van de 9,8 GB terwijl hij hiervoor helemaal vol stond. Ik kan in ieder geval niet meer bij de data....
Zijn er nog mogelijkheden om toch op een of andere manier data te recoveren? Ik heb al wat recovery programma's geprobeerd maar daarmee lukt het niet omdat het geheugen niet wordt herkend door de software.
Ik zal vanavond in ieder geval nog een harde reset proberen maar ik ga er vanuit dat dit niet helpt. Telefoon is niet geroot en bevat originele software.
Ja! Dit is precies wat mij opvalt.Binnetie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:58:
Ik heb nu een aantal gesprekken gevoerd met mijn One S, maar ben niet helemaal tevreden over de geluidskwaliteit tot nu toe. Mijn Desire klonkt beter. Als ik bel via de carkit dan is het geluid gewoon goed.
Als ik het toestel aan mijn oor doe dan hoor ik de hele tijd een beetje gekraakt tussendoor. Dit heb ik als ik met collegas bel (ik heb Simyo, zij KPN/Telfort) en ook met Vodafone mensen.
Ook lijkt het alsof het gesprek weggevallen is op het moment dat iemand is uitgesproken. De lijn is dan heel stil.
Zijn er meer mensen die dit opvallen?
Beste HTC one S gebruikers. Sinds vorige maand gebruik ik ook de one S. Ik heb een probleem met de geluidskwaliteit tijdens het bellen. Binnetie beschreef een jaar geleden alweer precies dit probleem. Ik kan echter geen oplossingen vinden.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem en misschien met tips om dit op te lossen?
Groet, Bart
IK heb het ook maar ik dacht dat het iets te maken had met de noisefiltering.bartjebart79 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:13:
[...]
Ja! Dit is precies wat mij opvalt.
Beste HTC one S gebruikers. Sinds vorige maand gebruik ik ook de one S. Ik heb een probleem met de geluidskwaliteit tijdens het bellen. Binnetie beschreef een jaar geleden alweer precies dit probleem. Ik kan echter geen oplossingen vinden.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem en misschien met tips om dit op te lossen?
Groet, Bart
En weet je misschien of dat uitgeschakeld kan worden?icecreamfarmer schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:11:
[...]
IK heb het ook maar ik dacht dat het iets te maken had met de noisefiltering.
Geen idee. Maar het kan geen toeval zijn dat al het omgevingsgeluid eruit gefilterd wordt.bartjebart79 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:24:
[...]
En weet je misschien of dat uitgeschakeld kan worden?
Bekend met het probleem, enige tip die ik voor je heb anders toestel; (zelfde type though)bartjebart79 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:13:
[...]
Ja! Dit is precies wat mij opvalt.
Groet, Bart
Ik heb mijn toestel om diverse redenen maar liefst 4 keer op laten sturen. Na de derde 'reparatie' kreeg ik een nieuwe toestel, andere problemen zoals het niet herkennen van de simkaart (75% van de tijd) zijn bijna verholpen, alleen heb ik sindsdien ook een probleem met het geluid als ik bel. Inmiddels ben ik er al aan gewend en aangezien ik het toestel al 4 keer heb opgestuurd plus al dat gedoe eromheen laat ik het lekker voor wat het is.

Vreemd genoeg was de temperatuur blijkbaar op dat moment ook hoog, maar heb geen idee wat dat zou kunnen veroorzaken. Heb namelijk geen vreemde battery drain overdag en heb alle onnodige boel gedeinstalleerd via Titanium Backup.
icecreamfarmer schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:31:
Wel HTC heeft zich laten kennen. Nu zeggen ze weer dat er geen updat voor de one S komt.
Ik snap je ondertitel
Als Bluetooth het eenmaal doet op de custom ROMs dan stap ik daar naar toe over en dan maakt mij die update van HTC niet meer zoveel uit. Enige nadeel is dat je dat niet zomaar voor elkaar schijnt te hebben, anders had dat niet al maanden geduurd. Er zijn namelijk al een aantal ROMs met Sense 5 die het prima doen zoals deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2298253icecreamfarmer schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:31:
Wel HTC heeft zich laten kennen. Nu zeggen ze weer dat er geen updat voor de one S komt.
Is er een mogelijkheid dit in te stellen? Ik kan het speakervolume vinden.
Ik zit net zelf even te testen en het klinkt inderdaad erg luid zodra ik wat luider begin te praten.
Zachter praten is een oplossing

[ Voor 14% gewijzigd door Mit-46 op 29-08-2013 12:27 ]
https://twitter.com/LlabTooFeR/status/378795664001351680Christmas will come for One S users (S4 Processor) much earlier this yearStay tuned!
https://t.co/IXHv3ojX9n
[ Voor 39% gewijzigd door a casema user op 14-09-2013 17:19 ]
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Intussen nog steeds in dubio over een opvolger... One of one mini...
Aan de comments te zien een geleakte versie, wel gebaseerd op HTC software zelf dus. Ben erg benieuwda casema user schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:36:
Wellicht toch nog een 4.2.2 versie voor de S4 ?!
[...]
https://twitter.com/LlabTooFeR/status/378795664001351680
http://www.androidbeat.co...irmware-htc-one-s-leaked/
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Zou mooi zijn,dan wacht ik nog met kopen van nieuwe telefoon als het zo isBad_Boy schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:17:
Dan toch echt misschien een update voor de S4 versie van de one s:
http://www.androidbeat.co...irmware-htc-one-s-leaked/
Na deze reparatie miste ik een schroefje naast de simkaart, deed het geluid van de speaker het niet (speaker was weg), geluid van oorspeaker kraakte, simkaart klepje beschadigd en een haar in de behuizing geklemd... Nadat ik dit aangegeven heb bij HTC, hebben ze een escalatie uitgevoerd; de telefoon is weer opgestuurd. Hierna heb ik een nieuw toestel ontvangen.
Echter heeft deze (weer) een T-Mobile CID en omdat hier software 3.16.114.5 (android 4.1.1) op zit, kan ik de CID niet wijzigen, of weet iemand hier een mogelijkheid voor?
Mogelijks komt die versie naar HTC Dev maar op een gewone OTA update zou ik echt niet hopen.
https://twitter.com/kekkojoker90/status/378820167922241536
Rooten. Dat is de enige optie om een CID te wijzigen. Heb je een provider-vrij toestel gestuurd naar Dynafix?Erv schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:50:
Echter heeft deze (weer) een T-Mobile CID en omdat hier software 3.16.114.5 (android 4.1.1) op zit, kan ik de CID niet wijzigen, of weet iemand hier een mogelijkheid voor?
Maar het lijkt mij niet perse home button te zijn omdat hij ook vaak het laatst gedraaide nummer wil draaien.
Is er nog een manier om uit te sluiten of dit het probleem is.
www.casarodriguillo.com
Over BlinkFeed; wat is dat een handige app. Alle social, rss en agenda feeds in een handig overzicht. Het werkt erg prettig.
www.casarodriguillo.com
Ik draai ook met de MaximusHD rom. Blaast de One S inderdaad nieuw leven in!
heeft er iemand al ervaring hiermee?
Inmiddels heb ik de bootloader geunlocked (via HTC-dev), een custom recovery en root. Die JB-rom vereist ook S-OFF. S-OFF vereist weer SuperCID. Die laatste is nogal een gedoe en S-OFF wordt door HTC (via HTC-dev) als onnodig beschreven. Iemand hier nog tips of ik daar omheen kan?
De reden dat je vooor die 4.2.2 rom S-OFF nodig hebt komt door het feit dat er een nieuwe bootloader, partitietabel en radio wordt weggeschreven. Als je alleen HTC dev unlocked bent geeft de bootloader dit niet vrij en kun je alleen de recovery en boot partitie flashen. Dit is voor een normale custom rom genoeg, maar voor de 4.2.2 rom dus niet vanwege bovenstaande reden.
Waar loop je vast met S-OFF krijgen? Ik had het in 10 minuten voor elkaar incl SuperCID.
Is inmiddels gelukt. Stelde inderdaad niet zoveel voor. Wel een gedoe al dat handwerk.AktiveHate schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:24:
Waar loop je vast met S-OFF krijgen? Ik had het in 10 minuten voor elkaar incl SuperCID.
XDA staat vol met nuttige info, maar doordat het in forum-vorm is, is het ook erg verstrooid over allerlei topics. Je moet dan weer het juiste topic vinden dat alle andere topics weer aan elkaar verbindt. Geldt hier natuurlijk ook, maar aangezien het daar om toch redelijk 'gevaarlijke' handelingen gaat, heb ik persoonlijk toch wat behoefte aan meer duidelijkheid.
Nevertheless, het is inmiddels gelukt. Binnenkort die MaximusHD rom maar eens proberen
Never mind! Is inmiddels gelukt: ik moest de recovery nog unzippen.
Inmiddels een dagje in gebruik: alles lijkt te werken, inclusief bluetooth! En blinkfeed is ook erg leuk: ik heb tweakers als bron geselecteerd
[ Voor 44% gewijzigd door kwaazaar op 25-09-2013 12:06 ]
Batterijverbruik: JuiceDefender ingeruild voor Battery Doctor (van makers van Clean Master). Na een hele dag nog 50% accu over!
Oplossing voor chipping: polijsten. Volgens dit thread gedaan en ziehier het resultaat:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.