Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:23
Ik zie nu wel een "best deals" app in mijn lijst staan, maar als ik er op klik krijg ik de melding dat dit nog niet beschikbaar is in Nederland 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
Hoppa, hier ook aan het downloaden. En zoals hierboven ook al werd gezegd, voor de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Carpento schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:52:
Hmm, vanavond maar eens kijken of ik 'm doe. Heb wel ooit m'n CID gewijzigd en volgens mij toen Clockwork gebruikt, dat kan dus een belemmering zijn voor de update begrijp ik ?
Had een TeamWin recovery, heb deze maar teruggezet naar stock en weer gelocked. Vorige RUU gedraaid, update uitgevoerd, unlocked, custom recovery er weer op en geroot. Alles draait weer, echt megasnel. En geen resten van 4.0.4 meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:56

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb hem ook binnen!

Vind het alleen wel jammer dat ze de standaard HTC-Berichten-widget hebben gewijzigd. Nu verplicht drie regels hoog, terwijl ik juist 2 regels handiger vond.

Verder nog niet veel spannends tegengekomen. Waar merken jullie het snelheidsverschil vooral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Grootste veranderingen zijn volgens mij de Galerij, maar ook het toetsenbord is even wennen. Moet nog even vinden hoe ik die prettig in kan stellen. Browser is wat veranderd, en volgens mij zijn de iconen in de drawer ook groter geworden. Snelheid zit in de menu's, browser, maar een hard reset doet sowieso al veel natuurlijk. Quadrant scores zijn gestegen van 5400 naar ~ 6500 dus dat is sowieso al dikke + natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androidappie
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 17:53
Leuk kerstkado van HTC :) Loopt lekker soepel.
AnTuTu benchmark: Android 4.0.4: 10646 en Android 4.1.1: 12307

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Weet iemand trouwens hoe je in Chrome snel naar je bladwijzers kunt? Beetje onhandig als je twee keer moet klikken.

Met de standaardbrowser kun je naar beneden swipen, en direct naar de bladwijzers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:31

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

De meeste veranderingen lijken precies hetzelfde als de One X heeft gehad, nu ik er een tijdje mee gespeeld heb.

- Wallpaper scrolled niet meer
- Zaklamp app is anders
- Home button vasthouden is Google Now
- Standaard browser is sneller
- Chrome toegevoegd
- Media Link app prominenter aanwezig
- Je kunt door blijven scrollen op home scherm (van 4 naar 1 bijvoorbeeld)
- Toetsenbord lijkt iets kleiner, is even wennen. Ook zitten wat knoppen op andere plekken
- Notificatie scherm is anders
- Accu app bestaat niet meer, batterij status enz. wordt op andere manier weergegeven.
- Andere widgets
- 'Open netwerkmelding' bug lijkt weg (wel tonen zelfs als je het uitgezet had)
- Galerij app heeft nu gebeurtenissen
- Camera app is iet anders
- Holo Light gekochte skin werkt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik moet geloof ik even de software die ik gebruik om te rooten updaten. Hij heeft wat moeite met het "vasthouden" van de root lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-08 16:37
Blijf je alle gegevens behouden na de update, of moet je een backup gaan maken van alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Bij mij is hij ge-update, en alle gegevens blijven behouden.

Het is wel een hele fijne update, vind het een verbetering voor het toestel. En nu kijken of het inderdaad zoals gehoopt de HBP issues verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:00
Het Vodafone-branded toestel van mijn vrouw heeft ook al de update naar 4.1.1 gekregen, dat loopt ineens synchroon met HTC kennelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 09:25
(jarig!)
Ik las het op Twitter en heb ook zelf de update uitgevoerd en moet zeggen dat het toetsenbord wel een beetje wennen is. Het toetsenbord is wel wat langzamer naar mijn mening, hij volgt niet zo snel als ik dit nu in Chrome typ. Bij de andere heb ik het nog niet kunnen testen maar dat zal later wel duidelijk worden.

Ben benieuwd waarom iedereen zo hyper is over Google now dat zal ook snel duidelijk worden, een aantal aanpassingen lijken wel wat beter geworden.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
Hier ook de update binnen. Draait super. Sinds de update staat wel de trillingsfeedback uit, en deze krijg ik niet meer aan.

Edit: dit komt doordat de energiebesparing in geschakeld is

[ Voor 20% gewijzigd door Dark-knight op 25-12-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Dark-knight schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 09:51:
Hier ook de update binnen. Draait super. Sinds de update staat wel de trillingsfeedback uit, en deze krijg ik niet meer aan.

Edit: dit komt doordat de energiebesparing in geschakeld is
je kan ook specifiek alleen de trillingen feedback weer aanzetten zonder energiebesparing uit te zetten. Als je in je notificatie balk op energiebesparing drukt dan kun je een aantal opties kiezen waaronder trillings feedback

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Wow, stukken sneller, nu nog de batterij een paar dagen bekijken. Eerste indruk sinds gisteravond is echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Bij mij is sinds de update de animatie als ik naar de app drawer ga weg, bij HTC Sense en Nova Launcher, iemand enig idee waar ik dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bad_Boy schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:39:
[...]
je kan ook specifiek alleen de trillingen feedback weer aanzetten zonder energiebesparing uit te zetten. Als je in je notificatie balk op energiebesparing drukt dan kun je een aantal opties kiezen waaronder trillings feedback
Ik heb nu alleen CPU besparing aangezet. Voor de rest heb ik juice defender.

Overigens vind ik het wel gek dat er een nieuw keyboard wordt geplaatst. Das weer opnieuw wennen.

Ah well; lijkt het net of je een nieuwe telefoon hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
Bad_Boy schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:39:
[...]
Inderdaad, bedankt voor de tip. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

In de oude versie was er een soort htc app store voor wallpapers en skins en geluiden etc. Ik krijg die niet meer gevonden en ik heb hem wel nodig want mijn music skin is weg.

Weet iemand waar hij heen is?

Want ik had een donker thema maar die krijg ik ook niet meer gevonden.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er helaas niet meer, ligt aan JellyBean, zelfde als op de One X+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Vraag dan aan iemand zonder update.
Kan je hem downloaden en uploaden ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik gebruik nu Google Now, maar kan alleen zoeken, geen "Siri" opdrachten geven, zoals hier:

Ik heb mijn taal al op Engels gezet, maar dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Wat is het nut van energiebestaring eigenlijk? Wanneer zet je dat aan, dat het zo snel toegankelijk is?
Je telefoon gaat toch al in energiebesparing als je batterij op 15% staat

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
PWM schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:16:
Ik gebruik nu Google Now, maar kan alleen zoeken, geen "Siri" opdrachten geven, zoals hier:

[video]

Ik heb mijn taal al op Engels gezet, maar dat helpt ook niet.
Google Search al geupdate?
Bij mij werkte het eerst ook niet, maar nadat ik de melding kreeg om google search te updaten werkte het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alles is ge-update. Ik kan alleen Google zoeken, opdrachten lukken niet, en dat is nou net het handige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Als ik mijn telefoon nu in GSM-only mode zet heb ik nog geen enkele keer het HBp gezien...
Terwijl vroeger de telefoon consequent begon te flippen. Erg hoopvol dus dit!
Als het probleem opgelost zou zijn, dan zou dat echt een fantastisch kerstcadeautje zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
PWM schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:05:
Alles is ge-update. Ik kan alleen Google zoeken, opdrachten lukken niet, en dat is nou net het handige.
Je taalinstellingen in je telefoon (Instellingen --> Taal oid?) en in Google Now allebei op Engels(US) zetten. Vraag je telefoon nu eens 'What is the answer to life, the universe and everything?'. Dan werkt het wel.

edit: Zie nu dat je dat al geprobeerd had, maar ook beide in je telefoon en in de Google Search app? Misschien helpt het ook even om in Instellingen --> Accounts --> Google in te stellen dat je Google.com gebruikt ipv Google.nl.

[ Voor 21% gewijzigd door RobertJ op 25-12-2012 15:14 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 14:42

TommyGun

Stik er maar in!

Geweldig;

http://forum.xda-develope...p?p=35871665#post35871665

Ik heb dit probleem nu dus ook...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, toch een beetje risico van het vak lijkt me, als het alleen CID 111111 apparaten betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

wat is een cid 11111111 apparaat? en hoe weet ik of ik dat heb?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 14:51
Edit: Never mind, na het te checken is hij al beschikbaar in Belgie...

[ Voor 62% gewijzigd door olaf133 op 26-12-2012 09:40 ]

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond heb ik de update geinstalleerd maar nu is mijn toetsenbord verdwenen? Dus als ik een veld voor tekstinput aanklik (adresbalk vd browser, een veld van een agendaafspraak etc.) dan komt de cursor daar wel te staan maar er komt onderin geen toetsenbord in beeld... in geen enkele app dus.

Ik k heb de telefoon al eens opnieuw opgestart maar helaas.... mijn telefoon is nu redelijk onbruikbaar geworden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Zie "Invoermethode selecteren"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RobertJ schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:13:
[...]

Je taalinstellingen in je telefoon (Instellingen --> Taal oid?) en in Google Now allebei op Engels(US) zetten. Vraag je telefoon nu eens 'What is the answer to life, the universe and everything?'. Dan werkt het wel.

edit: Zie nu dat je dat al geprobeerd had, maar ook beide in je telefoon en in de Google Search app? Misschien helpt het ook even om in Instellingen --> Accounts --> Google in te stellen dat je Google.com gebruikt ipv Google.nl.
Is het echt nodig de telefoon op engelse systeemtaal te zetten?

Nogal onhandig al sje ook een aparte instelling voor Now hebt.

Anyways; ik krijg het ook niet voor elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb net alles weer geprobeerd. Alle instellingen die er ook maar te vinden zijn (ook de wss irrelevante) staan nu op Engels. Er is geen woord Nederlands meer te vinden op mijn telefoon, noch in de instellingen. Mocht allemaal niet baten. Voor alleen search heb je er niet zoveel aan.

Vooral het bedienen met spraak tijdens het rijden lijkt me ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
RobertJ schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:13:
[...]

Wat zou je dan moeten krijgen op die vraag? Op dit moment zoekt hij bij mij gewoon naar die tekst, dus ik zie er niets bijzonders in.

Ik krijg het dus ook niet aan de praat.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij mij spreekt de telefoon dan : The answer to life the universe and everything = 42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
ah, nu ik de systeemtaal ook op Engels heb gezet werkt het inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lekker praktisch. Losse taal instelling, maar wel je hele systeem moeten omzetten...

Vind het overigens ook irritant dat he het toetsenbord niet meer snel kunt verbergen...

[ Voor 35% gewijzigd door MikeyMan op 26-12-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Misschien een veel gestelde vraag, maar ik heb mijn One S een tijdje geroot (geen custom rom, wel een clockwork recovery geloof ik)... wil de OTA update doen, maar bij het herstarten, komt ie dus in de recovery bootmenu terecht...
Eea al gezocht, maar er is geen echte duidelijke methode (vind ik), hoe ik hem weer ff "stock" ge-unroot kan maken.... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

update deze nacht uitgevoerd. sindsdien geen HBP meer, ook niet op een plaats waar het heel veel voorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Gek heb wat in de toetsenbord instellingen zitten rommelen en ineens was het tv weer terug, geen idee wat het nu geweest is.

Maar ik dacht dat JB interactieve notifications had? Ik zie daar niets van terug, als ik bv een melding heb van een nieuwe mail kan ik niet gelijk dat mailtje verwijderen, volgens mij heb ik bij een presentatie van Google wel gezien dat dat soort dingen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

M a r c o schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:16:
Bij mij spreekt de telefoon dan : The answer to life the universe and everything = 42
Maar kan je ook opdrachten geven:

"Stuur SMS naar X met tekst Y"

Dat is natuurlijk de hele bedoeling van het spul, en dat zou moeten werken met Jelly Bean, zoals hier aangeven: PWM in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie"

Als ik vraag wat de hoofdstad van Nederland is, zegt ze ook Amsterdam, maar het gaat juist om echte opdrachten te geven, zoals het aanmaken van agenda punten e.d.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 26-12-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:24:
[...]

Maar kan je ook opdrachten geven:

"Stuur SMS naar X met tekst Y"

Dat is natuurlijk de hele bedoeling van het spul, en dat zou moeten werken met Jelly Bean, zoals hier aangeven: PWM in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie"

Als ik vraag wat de hoofdstad van Nederland is, zegt ze ook Amsterdam, maar het gaat juist om echte opdrachten te geven, zoals het aanmaken van agenda punten e.d.
Wat ik gedaan heb om dat bij mij te laten werken is het verwijderen van de data van de app Voice Search , Voice Search update geïnstalleerd vanuit de store (die toen 'ineens' beschikbaar was) en daarna de taal van Voice Search en mijn toestel op US English gezet. Daarna werkte het. Zaken als 'Remind me to walk the dog in two hours' leveren een nieuwe afsrpaak in mijn agenda op.

Zie ook hier: http://www.usemydroid.com/android-voice-commands-fix-tip-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ok, werkt hier nu ook. Alles verwijderd wat ik had, alles op Engels laten staan, en opnieuw gedownload. Nu werkt het, heb ook andere opties dan in de NL versie. Hopelijk kunnen we snel Nederlands gebruiken. Nu moet ik Engelse SMS-jes versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07-2018
Okee,nu heb ik t gehad,ik wil terug naar 4.0.4,maar waar haal ik die vandaan?
Ik mis het toetsenboard,maar ook de camera werkt niet meer lekker mee merk ik.

http://rocketdock.com/images/screenshots/Carbon-fiber-Compaq-logo-by-Creato937.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 20:11
Zou er eens iemand een screenshot van het nieuwe toetsenbord willen plaatsen ? Zou willen vergelijken voor ik overga. Thx.

www.beneluxracingonline.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimy
@Laar,als je het oude toetsenboard fijn vind typen,maar niet kleiner kan,ga dan niet overstappen.

http://rocketdock.com/images/screenshots/Carbon-fiber-Compaq-logo-by-Creato937.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
jimy schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:51:
Okee,nu heb ik t gehad,ik wil terug naar 4.0.4,maar waar haal ik die vandaan?
Ik mis het toetsenboard,maar ook de camera werkt niet meer lekker mee merk ik.
Je weet dat je de pijltjestoetsen ook gewoon terug kan zetten en hij daarmee weer de oude grootte heeft? Tenminste, bij het XT9 toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimy
J0YR1D3R schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:05:
[...]

Je weet dat je de pijltjestoetsen ook gewoon terug kan zetten en hij daarmee weer de oude grootte heeft? Tenminste, bij het XT9 toetsenbord.
Ik heb gelukkig nog een screentje van 4.0.4,en daar zie ik wel degelijk dat het toetsenboard groter is,en pijltjes heb ik aan gezet,alleen typed het gewoon heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Krijgen jullie dit soort interactieve notifications?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y0MIezvoivfP8KfEbcrmR1q2/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Chaoss schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:42:
[afbeelding]
Jep, dit hoort gewoon bij Android 4.1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
luuj schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:17:
[...]

Die notificaties werken bij mij in ieder geval niet.
Ik zie weinig verschil met de oude notificaties.
Wat betreft t toetsenbord heb ik geen klachten. Ik gebruik nl. SwiftKey ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimy
Okee ook lekker,cwm,rom geflashed maar hij doet nu helemaal niets meer,wat nu?

Ik kom niet meer in de fastboot etc..
Er komt geen kick meer uit,alleen bij windows herkent ie hem nog als USB-apparaat,meer niet

[ Voor 46% gewijzigd door jimy op 26-12-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

jimy schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:29:
Okee ook lekker,cwm,rom geflashed maar hij doet nu helemaal niets meer,wat nu?

Ik kom niet meer in de fastboot etc..
Er komt geen kick meer uit,alleen bij windows herkent ie hem nog als USB-apparaat,meer niet
Zie
Ik ga 'm morgen RMA sturen...

[ Voor 39% gewijzigd door TommyGun op 26-12-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rma voor gerommel met je cid? Hoop dat je geen rekening onder je neus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

MikeyMan schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:58:
Rma voor gerommel met je cid? Hoop dat je geen rekening onder je neus krijgt.
Als ik zo XDA lees (alwaar meer mensen RMA gaan inzetten) is dat moeilijk te achterhalen na een hard brick.

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 26-12-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

luuj schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:17:
[...]

Dat wist ik en dat dacht ik ook maar bij mij werken ze dus niet. In het geval van een nieuwe mail kan ik hem i gedrukt houden voor app info .aar verder niets en zeilen met twee vingers werkt ook niet?

Ook bv bij spotify kring ik geen extra controls... Dit was de. Van de JB veranderingen waar ik het meeste naar uitkeek maar mijn notifications lijken nog helemaal hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Chaoss schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:05:
[...]

Dat wist ik en dat dacht ik ook maar bij mij werken ze dus niet. In het geval van een nieuwe mail kan ik hem i gedrukt houden voor app info .aar verder niets en zeilen met twee vingers werkt ook niet?

Ook bv bij spotify kring ik geen extra controls... Dit was de. Van de JB veranderingen waar ik het meeste naar uitkeek maar mijn notifications lijken nog helemaal hetzelfde :(
Hier hetzelfde. De woord voorspelling werkt wel beter maar ik mis ook de mogelijkheid om het toetsenbord weg te klappen.:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 16:18
RUFFNECK schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:40:
Misschien een veel gestelde vraag, maar ik heb mijn One S een tijdje geroot (geen custom rom, wel een clockwork recovery geloof ik)... wil de OTA update doen, maar bij het herstarten, komt ie dus in de recovery bootmenu terecht...
Eea al gezocht, maar er is geen echte duidelijke methode (vind ik), hoe ik hem weer ff "stock" ge-unroot kan maken.... Iemand?
Ik zou dit ook wel graag willen weten!

edit: heb het al gevonden. De stock recovery weer flashen. Ben nu aan het updaten :D

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 26-12-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip
  • Laatst online: 20-07 16:31

Jip

Chaoss schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:42:
[afbeelding]
Deze interactieve notificaties, ook wel "rich-notifications" genoemd krijg je in sommige gevallen als de app het toestaat. Er wordt op internet bijna overal vermeld dat je deze kan openen doormiddel van een "two-finger-swipe", echter is dit pas in android 4.2. In android 4.1 is dit geïmplementeerd doormiddel van een "pinch" gesture. Om dit te testen kan je jezelf een email sturen naar je Gmail, en dan op de notificatie "pinchen", ik heb nog niet getest of er ook echt interactie in de "rich notifications" van android 4.1 zitten.

Edit: De interactie werkt ook, net zoals op het voorbeeld. Echter ondersteund gmail, dit niet, maar de standaard mail applicatie van HTC wel. Hoop dat snel veel applicaties deze notificaties implementeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Jip op 26-12-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Oh dan komt het omdat gmail en spotify het nog niet geïmplementeerd hebben... Jammer vooral van gmail zelf had ik verwacht dag die er gelijk mee zou gaan werken... Beetje omgekeerde wereld dat de mail app van HTC er wel gebruikt van maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Bartske schreef op woensdag 26 december 2012 @ 21:35:
[...]

Ik zou dit ook wel graag willen weten!

edit: heb het al gevonden. De stock recovery weer flashen. Ben nu aan het updaten :D
Als je trouwens daarna weer een andere recovery flashed gaat het met zowel SuperSU als Superuser nooit echt lekker werken met root, tot nu toe dan. Vanmiddag een aantal combinaties geprobeerd maar tot nu toe nog geen foutloze root gevonden met een stock rom.

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
Ik vind het tot nu toe maar een beetje vreemde update. Jammer dat de wallpaper niet meer meebeweegt als je scrollt tussen homescreens, ik vond dat altijd een mooi effect, waarom is dit weg? Verder jammer dat de downloadbare htc-skins weg zijn, ik had altijd de musiclover skin ingesteld staan, maar die is verdwenen. En wat doet die energiebesparingsfunctie behalve het scherm dimmen? En kan ik die optie ook verwijderen uit het notificafiemenu? Ik zit er helemaal niet op te wachten en heb liever mn notificafiescherm helemaal leeg en clean als er geen notificafies zijn, nu lijdt het heel erg af!

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Hier hetzelfde. De woord voorspelling werkt wel beter maar ik mis ook de mogelijkheid om het toetsenbord weg te klappen.:O
Ik vind het ook irritant dat je het toetsenbord niet meer kan inklappen. Ik vond dit een van de goeie features. Probeer maar bv. eens iets te typen hier op het forum. Dan moet je het tb wel kunnen wegklappen. Het tb en het tekstveld neemt heel het scherm in dus je kan niet naar onderen swipen om je bericht te verzenden. Dit is echt wel balen. Ik kan ook de woordvoorspelling niet meer aa n of uit zetten.Hij staat standaard aan maar heeft grijze kleur. Is dit bij nog mensen zo? Bij begin van de zin wordt ook niet automatisch overgeschakeld naar hoofdletters. Nu ik toch aan het klagen ben over het tb, ik vind het irritant dat als je de pijltjestoetsen ingedrukt houdt de cursor zich niet verplaatst. Je moet voor iedere cursorverplaatsing telkens opnieuw drukken. De woordvoorspelling lijkt idd. wel beter te gaan.

Verder ben ik tot nu toe wel tevreden over de update. Standaardbrowser werkt rapper. Ik ga wel nog even het batterijverbruik in de gaten houden.
Toetsenbord weghalen = pijltje terug :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 12:59

reaL_G

G

TommyGun schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:04:
[...]

Als ik zo XDA lees (alwaar meer mensen RMA gaan inzetten) is dat moeilijk te achterhalen na een hard brick.
ik denk dat ze dat wel kunnen zien, het kan immers niet met een simpele reset/romflash weer op origineel gezet worden. (maw er zijn specifieke handelingen voor nodig geweest, een bepaalde memblock uitlezen en dan aanpassen en rewriten).

ff logisch nadenken: mochten ze met hun (emergency)hardware het toestel weer kunnen uitlezen/ of unbricken, moeten ze het toestel tuurlijk weer voorzien van een normale rom, dus moeten ze de cid uitlezen voor de regio/land/provider voor de te kiezen rom, en als ze die uitlezen zien ze een supercid (1111111) wat dus geen enkel normaal htc toestel heeft, tegenwoordig heeft elk toestel een cid gebaseerd op landcode, een cid als HTC__001 is een ander verhaal, dit is tegenwoordig de beste optie wil je toch echt perse je cid aanpassen.

wij tweakers beschikken immers niet over alle hardwaremogelijkheden voor (soft- en firmware)aanpassingen die een evt fabrikant e.d. wel hebben, als dit zo was, hadden we veel simpeler en sneller root s-off e.d.

cid aanpassen heeft echt alleen nut als je roms/otas van andere werelddelen wil draaien,
(vroeger had supercid nog echt nut ivm de toen veel grotere opdeling in landen/roms tegewoordig gaat het allemaal grootschaliger regios/werelddelen, minder opdeling dus)
voor een custom rom hoeft je het tegenwoordig echt nooit te doen!!
een eu rom heeft tegenwoordig gewoon meerdere cids in de checklist zitten,
maw een nl cid (unbranded) kan tegenwoordig gewoon een uk (unbranded) rom draaien (99 van de 100 keer).

ik zeg: gewoon ordinaire leedvermaak, maar dat is mijn mening :X

[ Voor 9% gewijzigd door reaL_G op 27-12-2012 02:53 ]

GiTS

• Carpento
Goed, ikke blij dat ik mn CID gewijzigd heb naar HTC__E11 en niet naar het zogeheten SuperCID :o

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Lol @ "do a barrel roll" in google now :o
CLB schreef op donderdag 27 december 2012 @ 01:23:
Toetsenbord weghalen = pijltje terug :)
Joh.... maar idd werkt! waarom zou je er ook een extra knop op het toetsenbord aaan spenderen...

[ Voor 76% gewijzigd door Chaoss op 27-12-2012 10:07 ]

• Pinin

Pinin

gut, het een half uur naar het pijltje terug zitten zoeken............. bedoelde je de terug knop van het toestel, en niet op het toetsenbord. anyway het werkt, thx

[ Voor 8% gewijzigd door Pinin op 27-12-2012 12:49 ]

www.casarodriguillo.com

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pijltje terug? Dus eerst de pijltjes aanzetten?
Mis ook de ";" trouwens

Edit: ah, zo :)

[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 27-12-2012 10:13 ]

• Squidie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 18:44
Tot nu toe erg tevreden over de update. Ik heb het idee dat het allemaal wat soepeler loopt, ook het door kunnen scrollen van de tabbladen (op je homescreen) is erg prettig, dat miste ik namelijk sinds ik van de Desire S naar de One S ben overgestapt. Op dit moment geen klachten meer, toestel werkt goed. Wat betreft het toetsenbord, ik gebruik zelf al vrij lang Swiftkey. Ik weet niet hoe het nieuwe toetsenbord is maar ten op zichtte van het oude standaard toetsenbord vind ik Swiftkey stukken beter werken, wat compacter, intuïtiever en zeer goede voorspellingen.

• Sath
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-09 20:32

Sath

Echt niet!!

Svenderson schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:19:
Ik vind het tot nu toe maar een beetje vreemde update. Jammer dat de wallpaper niet meer meebeweegt als je scrollt tussen homescreens, ik vond dat altijd een mooi effect, waarom is dit weg? .....
Mijn vermoeden is dat dit gedaan is omdat je nu bij het scrollen tussen schermen continu door blijft gaan. Je blijft dus niet meer hangen als je helemaal naar rechts bent gegaan, maar je gaat als het ware aan de andere kant verder.
Als nu je foto mee zou gaan, zou die ook moeten overspringen op dat moment. Ik denk dat ze hier niet extra tijd aan wilde besteden. Nu de pagina statisch is, heb je daar geen last van.

Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.

• Erv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-07 11:15

Erv

Update ook geinstalleerd, hoewel met wat moeite:
Ooit was het HBP was erg aanwezig, dus wilde ik een update installeren. Omdat er een T-Mobile-CID op stond, heb ik deze gewijzigd en de update geinstalleerd.
Voor de JB-update moest de CID weer gewijzigd worden (HTC__E11). Vervolgens de stock-recovery erop en uiteindelijk kon ik JB installeren!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Pinin schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:12:
gut, het een half uur naar het pijltje terug zitten zoeken............. bedoel je de terug knop van het toestel, en niet op het toetsenbord :)
Dit vraag ik mij ook af ?

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik plug mijn telefoon net met USB aan de PC sinds de JB 4.1 update. Nu zie ik dat de USB Mass Storage modus (UMS) eruit is gehaald. Je kan geen modus meer kiezen want hij gebruikt nu standaard Media Transfer Protocol (MTP). Onder Windows verschijnt je telefoon dus als portable apparaat waaronder vervolgens pas de telefoonopslag zit. Je kan wel nog verschillende tethering modi kiezen via de status bar.

• Pinin

Pinin

Ik heb het idee dat de batterij redelijk snel leeg is, veel sneller dan voorheen.
Iemand anders ook?

www.casarodriguillo.com

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maranello schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:39:
Ik plug mijn telefoon net met USB aan de PC sinds de JB 4.1 update. Nu zie ik dat de USB Mass Storage modus (UMS) eruit is gehaald. Je kan geen modus meer kiezen want hij gebruikt nu standaard Media Transfer Protocol (MTP). Onder Windows verschijnt je telefoon dus als portable apparaat waaronder vervolgens pas de telefoonopslag zit. Je kan wel nog verschillende tethering modi kiezen via de status bar.
Mis ook de optie om alleen op te laden.

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
@Pinin: de eerste tijd na de update had ik dit idee ook, maar hij heeft het toch bijna twee dagen volgehouden voordat de accu leeg was. Dit is bij mij vergelijkbaar met eerdere updates.

Ik merk bij mij dat ik de 'indruk' heb dat hij sneller leeg is doordat je nadrukkelijker het percentage ziet bij de accu. Ik wacht nog een week af voordat ik hier een conclusie uit trek.

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
De terug knop op het toestel gebruiken dus om het toetsenbord in te klappen. (ie. die rechts links van de home knop :) )

edit: O-)

[ Voor 4% gewijzigd door DieterVDW op 27-12-2012 16:46 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Links van de home knop dus... :P

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn One S is voor de derde keer richting Dynafix. De eerste twee keer waren het home button probleem. Na de tweede keer had ik daar geen last meer van maar de zwarte coating die zo supersterk moest zijn vliegt van de telefoon af. En ik hadaf en toe een spontane reboot. Dat was maar eens in de maand ofzo dus soit. Geen zin om 'm weer bijna 2 weken kwijt te zijn, laat maar gaan. Net voor de kerst echter een reboot of 4 binnen een dag en op tweede kerstdag ineens groene verticale strepen op mijn scherm.

Nu is ie dus voor de derde keer onderweg en mag mijn ouwe Desire weer aan de bak. Bizar hoe groot het verschil in betrouwbaarheid kan zijn, die Desire lijkt niet kapot te krijgen...

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
MikeyMan schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:12:
Pijltje terug? Dus eerst de pijltjes aanzetten?
Mis ook de ";" trouwens

Edit: ah, zo :)
; krijg je door m lang ingedrukt te houden. Je kan dan kiezen uit : en ;

Verwijderd

Hallo, mensen.

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn HTC One S, nadat mijn One S was uitgegaan, kreeg ik hem niet meer aan, hij gaat wel naar het scherm met de HTC ONE S en je hoort heeeeel zachtjes het deuntje en onderin verschijnt het Beats Audio tekentje, daarna wordt het scherm zwart, zie je hetzelfde schermpje een gaat die uit. Ik ben an hem na de vakantie terug te sturen naar studentmobiel.nl aangezien ik hem nog maar 3 maandjes heb, of heeft een van jullie een ander idee?

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

reaL_G schreef op donderdag 27 december 2012 @ 02:40:
[...]

ik denk dat ze dat wel kunnen zien, het kan immers niet met een simpele reset/romflash weer op origineel gezet worden. (maw er zijn specifieke handelingen voor nodig geweest, een bepaalde memblock uitlezen en dan aanpassen en rewriten).

[...]
We zien wel wat HTC te melden heeft :)

• VulpX
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-02-2021
Leuke update, werkt prima. Tot ik zojuist het toestel aansluit op m'n PC en HTC Sync het niet herkent en ik een aantal driver foutmeldingen krijg. Heb HTC Sync gedeïnstalleerd, en opnieuw van de site gedownload en geïnstalleerd. Nieuwe HTC Sync herkent het toestel ook niet, internet doorgeven etc werkt niet, wat moet ik hier nu mee?

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:38
Bij mij werkt Google Maps niet meer. Hij begint met navigeren, maar na zo'n 10 seconden crasht ie.
Google Now zie ik het nu nog niet zo van in. Tevens kreeg ik vandaag voor de 2e keer een introductie te zien, terwijl ik die eerder al helemaal had doorlopen.
Verder merk ik eigenlijk helemaal niets qua performance verbeteringen. Alles gaat nog net zo soepel als voorheen.

Geen klachten dus (muv Google Maps), maar ook geen verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik merk toch wel dat de telefoon sneller is geworden, internet pagina's laden sneller, bepaalde apps laden hun content sneller, heen en weer scrollen door de homescreeens gaat soepeler.

Batterij gaat volgens mij ook langer mee, voorheen haalde ik hem s'ochtends van de stroom en ging hij savonds soms al uit omdat de sap op was of ik haalde het net met nog een paar procent over als ik op bed ging, nu net zat ik nog op 50%!

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 28-12-2012 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

sinds de update is HBP geen reden meer om hem RMA te sturen.

vroeger: meermaals per dag last van: het probleem was vaak zo erg dat de telefoon onbruikbaar werd, en dat ik de homeknop moest ingedrukt houden om maar een smsje te typen, omdat ik elke 2 woorden naar home geflikkerd werd. dit gebeurde echt 1/3-1/4 van de tijd dat ik mijn telefoon wou gebruiken.
dit probleem hield ook enkele minuten aan.

nu heb ik ongeveer 2-3 keer een HBP per dag.. maar het is dan zo minimaal dat het totaal niet stoort, gewoon een seconde wachten, en je kan weer verder, meestal heb je er dan een lange tijd geen last van.

Hopelijk blijft dit zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:35

Ankh

|true

In plaats van het HBP heb ik nu soms last van de knop er naast (rechts), de menu knop. Die blijft nu soms hangen dat ik telkens het "wissel" scherm krijg... top! :(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 14:51
kwaazaar schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:11:
Bij mij werkt Google Maps niet meer. Hij begint met navigeren, maar na zo'n 10 seconden crasht ie.
Google Now zie ik het nu nog niet zo van in. Tevens kreeg ik vandaag voor de 2e keer een introductie te zien, terwijl ik die eerder al helemaal had doorlopen.
Verder merk ik eigenlijk helemaal niets qua performance verbeteringen. Alles gaat nog net zo soepel als voorheen.

Geen klachten dus (muv Google Maps), maar ook geen verbeteringen.
Hier heb ik ook last van, verder synced mijn exchange van het werk niks meer, geen agenda, geen mails, geen to-do's... heb ook af en toe last van dat als ik binnen whatsapp een bericht begin te typen dat ik wel het toetsebord zie, maar dat er niks verschijnt, dus zeg maar leeg aan het typen ben...

Hopelijk komen ze binnenkort met een fix uit voor deze problemen...

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 14:00
Zie je wel dat JB beschikbaar zou zijn na mn reis (Noord-Thailand = zalig, dat even ter zijde).

Ik draai JB al een goeie maand via PAC-man ROM. Maar ik ga deze toch eens een kans geven, al is het maar voor de camera. Staat het me niet aan switch ik wel terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
VulpX schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:27:
Leuke update, werkt prima. Tot ik zojuist het toestel aansluit op m'n PC en HTC Sync het niet herkent en ik een aantal driver foutmeldingen krijg. Heb HTC Sync gedeïnstalleerd, en opnieuw van de site gedownload en geïnstalleerd. Nieuwe HTC Sync herkent het toestel ook niet, internet doorgeven etc werkt niet, wat moet ik hier nu mee?
Goeie vraag. Ik probeerde mijn muziek te syncen, maar no go dus. Iemand een idee hoe je dan je muziek er op krijgt? Moet ik nu echt zelf gaan drag-droppen en mapjes met muziek kopieren naar de telefoon? Dat is er dan niet echt handiger op geworden.

Sowieso, als ik informatie zoek over dit probleem dan lijkt het er op dat Jelly Bean in dergelijke multimedia-ondersteuning erg slecht is en er vanuit gaat dat je alles in een cloud hebt oid? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 14:00
JB aan het installeren...

Nu deze er is: HTC waar blijft Android 4.2??? :p

@RobertJ: het is met drag en drop, maar Airdroid al eens bekeken? Als JB geinstalleerd is gooi ik die er eens op

[ Voor 42% gewijzigd door superiscch op 28-12-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
kwaazaar schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:11:
Had ik ook last van. Ik had wat kaarten offline gedownload, check even of die nog goed werken. Stond bij mij in het rood een foutmelding bij, dus allemaal weggemikt. Tevens de app-cache van Google Maps leeggegooid, telefoon herstart, nu blijft ie netjes navigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superiscch schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:48:
JB aan het installeren...

Nu deze er is: HTC waar blijft Android 4.2??? :p

@RobertJ: het is met drag en drop, maar Airdroid al eens bekeken? Als JB geinstalleerd is gooi ik die er eens op
zal wel lang duren haha, maar ben bang dat die update er voor de one s helemaal niet meer gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
superiscch schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:48:
Ga ik eens proberen! Dank! Laat wel even weten hoe het afloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:17

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:32:
[...]

zal wel lang duren haha, maar ben bang dat die update er voor de one s helemaal niet meer gaat komen.
Opzich wel raar, volgensmij is het verschil tussen 4.1 en 4.2 namelijk helemaal niet zo groot. Tussen 4.0 en 4.1 is dat het geloof ik wel (drivers voor framebuffer e.d.)... Of heb ik het nu mis?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
Klopt het dat de Rich Notifications niet werken ?
Dit i.c.m. de 2 fingers gesture was juist 1 van de top verbeteringen van Jelly Bean 4.1 !!!
Pagina: 1 ... 35 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.