Ik zie nu wel een "best deals" app in mijn lijst staan, maar als ik er op klik krijg ik de melding dat dit nog niet beschikbaar is in Nederland

Had een TeamWin recovery, heb deze maar teruggezet naar stock en weer gelocked. Vorige RUU gedraaid, update uitgevoerd, unlocked, custom recovery er weer op en geroot. Alles draait weer, echt megasnel. En geen resten van 4.0.4 meerCarpento schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:52:
Hmm, vanavond maar eens kijken of ik 'm doe. Heb wel ooit m'n CID gewijzigd en volgens mij toen Clockwork gebruikt, dat kan dus een belemmering zijn voor de update begrijp ik ?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
[ Voor 20% gewijzigd door Dark-knight op 25-12-2012 09:57 ]
je kan ook specifiek alleen de trillingen feedback weer aanzetten zonder energiebesparing uit te zetten. Als je in je notificatie balk op energiebesparing drukt dan kun je een aantal opties kiezen waaronder trillings feedbackDark-knight schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 09:51:
Hier ook de update binnen. Draait super. Sinds de update staat wel de trillingsfeedback uit, en deze krijg ik niet meer aan.
Edit: dit komt doordat de energiebesparing in geschakeld is
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Ik heb nu alleen CPU besparing aangezet. Voor de rest heb ik juice defender.Bad_Boy schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:39:
[...]
je kan ook specifiek alleen de trillingen feedback weer aanzetten zonder energiebesparing uit te zetten. Als je in je notificatie balk op energiebesparing drukt dan kun je een aantal opties kiezen waaronder trillings feedback
Inderdaad, bedankt voor de tip.Bad_Boy schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:39:
[...]
je kan ook specifiek alleen de trillingen feedback weer aanzetten zonder energiebesparing uit te zetten. Als je in je notificatie balk op energiebesparing drukt dan kun je een aantal opties kiezen waaronder trillings feedback
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
www.casarodriguillo.com
Google Search al geupdate?PWM schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:16:
Ik gebruik nu Google Now, maar kan alleen zoeken, geen "Siri" opdrachten geven, zoals hier:
[video]
Ik heb mijn taal al op Engels gezet, maar dat helpt ook niet.
Je taalinstellingen in je telefoon (Instellingen --> Taal oid?) en in Google Now allebei op Engels(US) zetten. Vraag je telefoon nu eens 'What is the answer to life, the universe and everything?'. Dan werkt het wel.PWM schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:05:
Alles is ge-update. Ik kan alleen Google zoeken, opdrachten lukken niet, en dat is nou net het handige.
[ Voor 21% gewijzigd door RobertJ op 25-12-2012 15:14 ]
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
[ Voor 62% gewijzigd door olaf133 op 26-12-2012 09:40 ]
If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Is het echt nodig de telefoon op engelse systeemtaal te zetten?RobertJ schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:13:
[...]
Je taalinstellingen in je telefoon (Instellingen --> Taal oid?) en in Google Now allebei op Engels(US) zetten. Vraag je telefoon nu eens 'What is the answer to life, the universe and everything?'. Dan werkt het wel.
edit: Zie nu dat je dat al geprobeerd had, maar ook beide in je telefoon en in de Google Search app? Misschien helpt het ook even om in Instellingen --> Accounts --> Google in te stellen dat je Google.com gebruikt ipv Google.nl.
Wat zou je dan moeten krijgen op die vraag? Op dit moment zoekt hij bij mij gewoon naar die tekst, dus ik zie er niets bijzonders in.RobertJ schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:13:
[...]
Je taalinstellingen in je telefoon (Instellingen --> Taal oid?) en in Google Now allebei op Engels(US) zetten. Vraag je telefoon nu eens 'What is the answer to life, the universe and everything?'. Dan werkt het wel.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
[ Voor 35% gewijzigd door MikeyMan op 26-12-2012 13:36 ]
Gek heb wat in de toetsenbord instellingen zitten rommelen en ineens was het tv weer terug, geen idee wat het nu geweest is.Victorio schreef op woensdag 26 december 2012 @ 10:32:
Zie "Invoermethode selecteren"?
Maar kan je ook opdrachten geven:M a r c o schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:16:
Bij mij spreekt de telefoon dan : The answer to life the universe and everything = 42
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 26-12-2012 15:25 ]
Wat ik gedaan heb om dat bij mij te laten werken is het verwijderen van de data van de app Voice Search , Voice Search update geïnstalleerd vanuit de store (die toen 'ineens' beschikbaar was) en daarna de taal van Voice Search en mijn toestel op US English gezet. Daarna werkte het. Zaken als 'Remind me to walk the dog in two hours' leveren een nieuwe afsrpaak in mijn agenda op.PWM schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:24:
[...]
Maar kan je ook opdrachten geven:
"Stuur SMS naar X met tekst Y"
Dat is natuurlijk de hele bedoeling van het spul, en dat zou moeten werken met Jelly Bean, zoals hier aangeven: PWM in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie"
Als ik vraag wat de hoofdstad van Nederland is, zegt ze ook Amsterdam, maar het gaat juist om echte opdrachten te geven, zoals het aanmaken van agenda punten e.d.
http://rocketdock.com/images/screenshots/Carbon-fiber-Compaq-logo-by-Creato937.png
www.beneluxracingonline.com
http://rocketdock.com/images/screenshots/Carbon-fiber-Compaq-logo-by-Creato937.png
Je weet dat je de pijltjestoetsen ook gewoon terug kan zetten en hij daarmee weer de oude grootte heeft? Tenminste, bij het XT9 toetsenbord.jimy schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:51:
Okee,nu heb ik t gehad,ik wil terug naar 4.0.4,maar waar haal ik die vandaan?
Ik mis het toetsenboard,maar ook de camera werkt niet meer lekker mee merk ik.
Ik heb gelukkig nog een screentje van 4.0.4,en daar zie ik wel degelijk dat het toetsenboard groter is,en pijltjes heb ik aan gezet,alleen typed het gewoon heel anders.J0YR1D3R schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:05:
[...]
Je weet dat je de pijltjestoetsen ook gewoon terug kan zetten en hij daarmee weer de oude grootte heeft? Tenminste, bij het XT9 toetsenbord.
Jep, dit hoort gewoon bij Android 4.1Chaoss schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:42:
Krijgen jullie dit soort interactieve notifications?
[afbeelding]
Die notificaties werken bij mij in ieder geval niet.
[ Voor 46% gewijzigd door jimy op 26-12-2012 18:38 ]
Ziejimy schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:29:
Okee ook lekker,cwm,rom geflashed maar hij doet nu helemaal niets meer,wat nu?
Ik kom niet meer in de fastboot etc..
Er komt geen kick meer uit,alleen bij windows herkent ie hem nog als USB-apparaat,meer niet
Ik ga 'm morgen RMA sturen...TommyGun schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:39:
Geweldig;
http://forum.xda-develope...p?p=35871665#post35871665
Ik heb dit probleem nu dus ook...
[ Voor 39% gewijzigd door TommyGun op 26-12-2012 18:47 ]
Als ik zo XDA lees (alwaar meer mensen RMA gaan inzetten) is dat moeilijk te achterhalen na een hard brick.MikeyMan schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:58:
Rma voor gerommel met je cid? Hoop dat je geen rekening onder je neus krijgt.
[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 26-12-2012 19:04 ]
Dat wist ik en dat dacht ik ook maar bij mij werken ze dus niet. In het geval van een nieuwe mail kan ik hem i gedrukt houden voor app info .aar verder niets en zeilen met twee vingers werkt ook niet?
Hier hetzelfde. De woord voorspelling werkt wel beter maar ik mis ook de mogelijkheid om het toetsenbord weg te klappen.:OChaoss schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:05:
[...]
Dat wist ik en dat dacht ik ook maar bij mij werken ze dus niet. In het geval van een nieuwe mail kan ik hem i gedrukt houden voor app info .aar verder niets en zeilen met twee vingers werkt ook niet?
Ook bv bij spotify kring ik geen extra controls... Dit was de. Van de JB veranderingen waar ik het meeste naar uitkeek maar mijn notifications lijken nog helemaal hetzelfde
Ik zou dit ook wel graag willen weten!RUFFNECK schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:40:
Misschien een veel gestelde vraag, maar ik heb mijn One S een tijdje geroot (geen custom rom, wel een clockwork recovery geloof ik)... wil de OTA update doen, maar bij het herstarten, komt ie dus in de recovery bootmenu terecht...
Eea al gezocht, maar er is geen echte duidelijke methode (vind ik), hoe ik hem weer ff "stock" ge-unroot kan maken.... Iemand?
[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 26-12-2012 21:56 ]
Deze interactieve notificaties, ook wel "rich-notifications" genoemd krijg je in sommige gevallen als de app het toestaat. Er wordt op internet bijna overal vermeld dat je deze kan openen doormiddel van een "two-finger-swipe", echter is dit pas in android 4.2. In android 4.1 is dit geïmplementeerd doormiddel van een "pinch" gesture. Om dit te testen kan je jezelf een email sturen naar je Gmail, en dan op de notificatie "pinchen", ik heb nog niet getest of er ook echt interactie in de "rich notifications" van android 4.1 zitten.Chaoss schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:42:
Krijgen jullie dit soort interactieve notifications?
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Jip op 26-12-2012 21:55 ]
Als je trouwens daarna weer een andere recovery flashed gaat het met zowel SuperSU als Superuser nooit echt lekker werken met root, tot nu toe dan. Vanmiddag een aantal combinaties geprobeerd maar tot nu toe nog geen foutloze root gevonden met een stock rom.Bartske schreef op woensdag 26 december 2012 @ 21:35:
[...]
Ik zou dit ook wel graag willen weten!
edit: heb het al gevonden. De stock recovery weer flashen. Ben nu aan het updaten
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Ik vind het ook irritant dat je het toetsenbord niet meer kan inklappen. Ik vond dit een van de goeie features. Probeer maar bv. eens iets te typen hier op het forum. Dan moet je het tb wel kunnen wegklappen. Het tb en het tekstveld neemt heel het scherm in dus je kan niet naar onderen swipen om je bericht te verzenden. Dit is echt wel balen. Ik kan ook de woordvoorspelling niet meer aa n of uit zetten.Hij staat standaard aan maar heeft grijze kleur. Is dit bij nog mensen zo? Bij begin van de zin wordt ook niet automatisch overgeschakeld naar hoofdletters. Nu ik toch aan het klagen ben over het tb, ik vind het irritant dat als je de pijltjestoetsen ingedrukt houdt de cursor zich niet verplaatst. Je moet voor iedere cursorverplaatsing telkens opnieuw drukken. De woordvoorspelling lijkt idd. wel beter te gaan.Hier hetzelfde. De woord voorspelling werkt wel beter maar ik mis ook de mogelijkheid om het toetsenbord weg te klappen.:O
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ik denk dat ze dat wel kunnen zien, het kan immers niet met een simpele reset/romflash weer op origineel gezet worden. (maw er zijn specifieke handelingen voor nodig geweest, een bepaalde memblock uitlezen en dan aanpassen en rewriten).TommyGun schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:04:
[...]
Als ik zo XDA lees (alwaar meer mensen RMA gaan inzetten) is dat moeilijk te achterhalen na een hard brick.
[ Voor 9% gewijzigd door reaL_G op 27-12-2012 02:53 ]
GiTS
Joh.... maar idd werkt! waarom zou je er ook een extra knop op het toetsenbord aaan spenderen...
[ Voor 76% gewijzigd door Chaoss op 27-12-2012 10:07 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Pinin op 27-12-2012 12:49 ]
www.casarodriguillo.com
[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 27-12-2012 10:13 ]
Mijn vermoeden is dat dit gedaan is omdat je nu bij het scrollen tussen schermen continu door blijft gaan. Je blijft dus niet meer hangen als je helemaal naar rechts bent gegaan, maar je gaat als het ware aan de andere kant verder.Svenderson schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:19:
Ik vind het tot nu toe maar een beetje vreemde update. Jammer dat de wallpaper niet meer meebeweegt als je scrollt tussen homescreens, ik vond dat altijd een mooi effect, waarom is dit weg? .....
Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.
Dit vraag ik mij ook af ?Pinin schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:12:
gut, het een half uur naar het pijltje terug zitten zoeken............. bedoel je de terug knop van het toestel, en niet op het toetsenbord
www.casarodriguillo.com
Mis ook de optie om alleen op te laden.Maranello schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:39:
Ik plug mijn telefoon net met USB aan de PC sinds de JB 4.1 update. Nu zie ik dat de USB Mass Storage modus (UMS) eruit is gehaald. Je kan geen modus meer kiezen want hij gebruikt nu standaard Media Transfer Protocol (MTP). Onder Windows verschijnt je telefoon dus als portable apparaat waaronder vervolgens pas de telefoonopslag zit. Je kan wel nog verschillende tethering modi kiezen via de status bar.
De terug knop op het toestel gebruiken dus om het toetsenbord in te klappen. (ie. die rechts links van de home knop
[ Voor 4% gewijzigd door DieterVDW op 27-12-2012 16:46 ]
; krijg je door m lang ingedrukt te houden. Je kan dan kiezen uit : en ;MikeyMan schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:12:
Pijltje terug? Dus eerst de pijltjes aanzetten?
Mis ook de ";" trouwens
Edit: ah, zo
Verwijderd
We zien wel wat HTC te melden heeftreaL_G schreef op donderdag 27 december 2012 @ 02:40:
[...]
ik denk dat ze dat wel kunnen zien, het kan immers niet met een simpele reset/romflash weer op origineel gezet worden. (maw er zijn specifieke handelingen voor nodig geweest, een bepaalde memblock uitlezen en dan aanpassen en rewriten).
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 28-12-2012 01:18 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Hier heb ik ook last van, verder synced mijn exchange van het werk niks meer, geen agenda, geen mails, geen to-do's... heb ook af en toe last van dat als ik binnen whatsapp een bericht begin te typen dat ik wel het toetsebord zie, maar dat er niks verschijnt, dus zeg maar leeg aan het typen ben...kwaazaar schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:11:
Bij mij werkt Google Maps niet meer. Hij begint met navigeren, maar na zo'n 10 seconden crasht ie.
Google Now zie ik het nu nog niet zo van in. Tevens kreeg ik vandaag voor de 2e keer een introductie te zien, terwijl ik die eerder al helemaal had doorlopen.
Verder merk ik eigenlijk helemaal niets qua performance verbeteringen. Alles gaat nog net zo soepel als voorheen.
Geen klachten dus (muv Google Maps), maar ook geen verbeteringen.
If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?
Goeie vraag. Ik probeerde mijn muziek te syncen, maar no go dus. Iemand een idee hoe je dan je muziek er op krijgt? Moet ik nu echt zelf gaan drag-droppen en mapjes met muziek kopieren naar de telefoon? Dat is er dan niet echt handiger op geworden.VulpX schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:27:
Leuke update, werkt prima. Tot ik zojuist het toestel aansluit op m'n PC en HTC Sync het niet herkent en ik een aantal driver foutmeldingen krijg. Heb HTC Sync gedeïnstalleerd, en opnieuw van de site gedownload en geïnstalleerd. Nieuwe HTC Sync herkent het toestel ook niet, internet doorgeven etc werkt niet, wat moet ik hier nu mee?
[ Voor 42% gewijzigd door superiscch op 28-12-2012 11:51 ]
Had ik ook last van. Ik had wat kaarten offline gedownload, check even of die nog goed werken. Stond bij mij in het rood een foutmelding bij, dus allemaal weggemikt. Tevens de app-cache van Google Maps leeggegooid, telefoon herstart, nu blijft ie netjes navigerenkwaazaar schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:11:
Bij mij werkt Google Maps niet meer. Hij begint met navigeren, maar na zo'n 10 seconden crasht ie.
Verwijderd
zal wel lang duren haha, maar ben bang dat die update er voor de one s helemaal niet meer gaat komen.superiscch schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:48:
JB aan het installeren...
Nu deze er is: HTC waar blijft Android 4.2???
@RobertJ: het is met drag en drop, maar Airdroid al eens bekeken? Als JB geinstalleerd is gooi ik die er eens op
Ga ik eens proberen! Dank! Laat wel even weten hoe het aflooptsuperiscch schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:48:
@RobertJ: het is met drag en drop, maar Airdroid al eens bekeken? Als JB geinstalleerd is gooi ik die er eens op
Opzich wel raar, volgensmij is het verschil tussen 4.1 en 4.2 namelijk helemaal niet zo groot. Tussen 4.0 en 4.1 is dat het geloof ik wel (drivers voor framebuffer e.d.)... Of heb ik het nu mis?Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:32:
[...]
zal wel lang duren haha, maar ben bang dat die update er voor de one s helemaal niet meer gaat komen.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq