Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond P schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:59:
[...]

Nieuw met Sense neem ik aan dan? Aangezien Touchwizz nogal anders is:
Op de 'sd-kaart' staat een pdfje, dat is de gebruiksaanwijzing.

Niet dat daar een uitgebreide how-to in staat, maar het helpt.
Mocht je lui zijn: Die van mij op Drive.
Inderdaad helemaal nieuw ... en ook helemaal niet technisch aangelegd :o
Ik had de volledige manual van dit toestel gedownload maar daar kon ik ook niets terug vinden van de kleur van het lampje.

Vandaag viel me op dat de klok achter liep (ca 10 minuten). Deze had ik eergisteren nog goed ingesteld. Is dit een bekend probleem dat met een firmware update te verhelpen is of kan ik hier het beste HTC zelf over benaderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:49
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:22:
[...]

Inderdaad helemaal nieuw ... en ook helemaal niet technisch aangelegd :o
Ik had de volledige manual van dit toestel gedownload maar daar kon ik ook niets terug vinden van de kleur van het lampje.

Vandaag viel me op dat de klok achter liep (ca 10 minuten). Deze had ik eergisteren nog goed ingesteld. Is dit een bekend probleem dat met een firmware update te verhelpen is of kan ik hier het beste HTC zelf over benaderen ?
Kijk even bij de instellingen voor datum en tijd of automatische netwerk tijd uitgevinkt staat. Anders synchroniseert hij de tijd met je provider en dat gaat nog wel eens mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive_rhymz schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:01:
[...]

Kijk even bij de instellingen voor datum en tijd of automatische netwerk tijd uitgevinkt staat. Anders synchroniseert hij de tijd met je provider en dat gaat nog wel eens mis.
OK, dank voor de tip !
Zal deze instellingen even checken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Inderdaad, liever de drift van de One S dan die van providers :+
Dat ze dat niet lukt vind ik zo bizar, om niet te spreken over de mate van afwijken.
Een ontzettend bekend probleem. Let dus op: je One S wijkt ook af...

Exact de juiste tijd hebben helpt met vanalles. Een snellere GPS-fix is daar één van.
Hier scheelt het gemiddeld -6 seconden per dag. En omdat ik lui ben heb ik daar een app voor.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23474373/GOT/oneS-sync.png

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 23:12
Net van een vertegenwoordiger van HTC gehoord dat Jelly Bean er toch aan zou moeten komen deze maand. Maar ze was niet op de hoogte van het HBP probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mja dat JB deze maand nog gaat komen ging ik ook wel een beetje vanuit, dat is ook al eerder door H T C gezegt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Zijn die Beats oordopjes de moeite waard? Ik heb er geen sticker bij dat ik ze kan aanvragen dus dat wordt kopen.

Ik voel er echter weinig voor om geld uit te geven aan iets waar ik amper tot niks van merk. Ik ben geen muziekfanatic. Ik luister het gewoon in de bus als simpele muziekliefhebber.

Ik gebruik momenteel mn oude Samsung dopjes. Die "steken" ook je oor in net als die Beats dingen.

Iemand die zich hierin wat verdiept heeft wellicht?
------------------------------------------------------------------------------
Edit***
**
Laat maar zitten. Ik zie net dat die gekke dingen rond de 100 euro kosten. Zo graag hoef ik geen verbetert geluid. Dit is prima. :+

Heb overigens sinds vandaag de One S en ben er zeer tevreden mee. Samen met mn eerste smart phone de Desire Z toch wel de 2 fijnste die ik gehad heb. Mede ook omdat deze weer oud en vertrouwd ala HTC aanvoelt (door sense natuurlijk).

Heb na mijn Desire Z een Galaxy S Plus gehad en daarna een Iphone 4S.

Ik ben denk ik gehecht geraakt aan Android want die Iphone kon mij meer irriteren als dat ik er tevreden mee was. De Galaxy S Plus was oke, maar weer beperkt in de hardware (geen fliters) én geen Sense. Dat werkt toch iets minder prettig.

Al met al voelt het weer goed aan deze HTC.

[ Voor 49% gewijzigd door Mit-46 op 11-12-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb de HTC One S nu een aantal weken na maanden gezocht te hebben. Ik was vooraf bang voor de beperkte opslag, de breedte (en dus een-hand bedienbaarheid van het toestel), het scherm (want geen 720p) en het HBP.

Ik ben echt ongelofelijk tevreden. Ben super blij met mijn keuze. Heerlijk met Android spelen na WP te hebben gehad. Geheugen; genoeg voor mijn muziek, nu nog 1GB over. De breedte is soms nog wel wennen, had iets smaller mogen zijn. Het scherm is gewoon goed, AMOLED is echt voor mij!! En het HBP gelukkig nog niet gezien!

Overall dus echt heel tevreden!!!

Overigens ziet mijn ideale (volgende??) gsm er zo uit;

Breedte <65mm
metalen unibody
minimaal 720p AMOLED RGB scherm, 4.3 inch of iets in die orde
Notificatie led
Android
Minimaal S4 krait dual core
SD-card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
edit.
Heb het al gevonden :)

[ Voor 93% gewijzigd door Mit-46 op 12-12-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Team Virtuous heeft btw de One S+ rom geport:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2043386

Jelly Bean en Sense+ voor de liefhebber :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:41
Kijk! Dat is leuk nieuws! Ik wacht even de eerste ervaringen af, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de camera prestaties met de nieuwe software!

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Tot nu toe lijken de reacties vrij positief. Ik kijk het nog even aan. Mijn toestel is nog niet geroot maar als de reacties erg positief blijven ga ik er misschien toch maar aan :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
*O* Ik ontdek net de optie om apps te 'verwijderen' uit Mijn Apps. *O*

/me gaat vanavond 3 jaar aan app history wegklikken.

Edit:
Niet echt een One-S specifieke ervaring natuurlijk.
Maar wel al tijden een doorn in het oog :9

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23474373/GOT/2012-12-12%2019.44.59.png

[ Voor 41% gewijzigd door Raymond P op 12-12-2012 19:50 ]

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 17:33

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Raymond P schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:40:
Held! *O*
Nooit eerder gevonden of gezien, jouw post is een reminder, ik klik er linea recta naar toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

rajackar schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:20:
Tot nu toe lijken de reacties vrij positief. Ik kijk het nog even aan. Mijn toestel is nog niet geroot maar als de reacties erg positief blijven ga ik er misschien toch maar aan :)
Same here ik heb niet echt zin om mijn toestel te rooten... Dan liever de officieele OTA maar dan moet HTC wel eens opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Chaoss schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:48:
[...]

Same here ik heb niet echt zin om mijn toestel te rooten... Dan liever de officieele OTA maar dan moet HTC wel eens opschieten.
Ik kon het toch niet laten en ...... fantastisch!!
Alles voelt soepeler aan, mooie extra features en google now :)

Enige probleem is dat wifi niet voor iedereen werkt. We zijn nu aan het kijken of we dat kunnen fixen.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Edit:

[afbeelding]
aanvullende tip, als je de tekst van de betreffende app wat langer aanklikt , wordt hij blauw en kan je de volgende te verwijderen apps aanklikken, vervolgens rechtsboven op het kruisje kan je dus multiple verwijderen ipv stuk voor stuk. vooral met een jaar of 3 android history staat het vol met meuk.

www.casarodriguillo.com

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hmm klinkt positief... maar die wifi is wel een domper, daar kan ik niet echt zonder.

Kun je je toestel altijd op zo'n manier "unrooten" zodat je weer stock bent en de officieele OTA's krijgt? kan me iets herinneren van dit topic dat mensen daar in het verleden problemen mee hebben gehad. Er waren toen gebruikers die een aangepaste ROM hadden geïnstalleerd en niet meer terug konden naar stock en ook geen OTA updates meer kregen..?

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Chaoss schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:02:
Kun je je toestel altijd op zo'n manier "unrooten" zodat je weer stock bent en de officieele OTA's krijgt? kan me iets herinneren van dit topic dat mensen daar in het verleden problemen mee hebben gehad. Er waren toen gebruikers die een aangepaste ROM hadden geïnstalleerd en niet meer terug konden naar stock en ook geen OTA updates meer kregen..?
Zover ik weet kan je bijna helemaal terug naar stock: Stock recovery flashen, bootloader relocken en RUU draaien. Het enige spoor wat achterblijft is een "Tampered" status in de bootloader, maar voor Android/OTA maakt dat niets uit, dus de ervaringen zijn dat OTA werkt. Terug naar stock die ouder is dan waarop je ROM gebaseerd is was problematisch. Volgens mij was het probleem ook een tijdje terug dat er een gelekte RUU werd gebruikt die niet in de OTA-cyclus werd opgenomen door HTC.

Ik raad je aan (recente) ervaringen te lezen op XDA.

• Raymond P
  • Nu online
Pinin schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:56:
[...]

aanvullende tip, als je de tekst van de betreffende app wat langer aanklikt , wordt hij blauw en kan je de volgende te verwijderen apps aanklikken, vervolgens rechtsboven op het kruisje kan je dus multiple verwijderen ipv stuk voor stuk. vooral met een jaar of 3 android history staat het vol met meuk.
Waar was jij gisteravond?
+1 swipe finger syndrome patient.
Chaoss schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:02:
hmm klinkt positief... maar die wifi is wel een domper, daar kan ik niet echt zonder.

Ja en nee. Een hoop dingen waar je rekening mee moet houden.
Je kan altijd terug naar de laatste RUU. Degene die ik gebruikt heb had ik al eens gepost:
Raymond P in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie"
(Met deze RUU kreeg ik de 'sim update' OTA gewoon binnen.)

De RUU update je hboot. Een hogere hboot zou nadelig zijn ivm het flashen van kernels bij custom roms.
Nadelig betekent een extra stapje, het zal niet automatisch gaan.
Voor zover ik begrepen heb kan je niet zomaar een RUU gebruiken die een lagere hboot zou hebben dan dat je nu hebt. Het wordt dan al heel snel een zeer technisch verhaal.

Het rooten is kinderspel met een tool zoals deze.
De RUU is een .exe die alles voor je doet, ook vrij simpel dus. (Niet vergeten je bootloader te relocken).

Mijn ervaring met dit soort dingen is:
  • Je zal waarschijnlijk niet meer terug willen naar HTC roms.
  • De OTA is eerder verwerkt in 'rom van jouw keuze' dan dat jij 'm zou ontvangen.
Kleine sidenote: dit is een korte samenvatting van wat ik de afgelopen 6 maanden gelezen heb.
Er zal ongetwijfeld wel het een en ander incorrect/incompleet zijn, zelf een beetje erin verdiepen is geen overbodige luxe.

- knip -

Verwijderd

Raymond P schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:04:
Inderdaad, liever de drift van de One S dan die van providers :+
Dat ze dat niet lukt vind ik zo bizar, om niet te spreken over de mate van afwijken.
Een ontzettend bekend probleem. Let dus op: je One S wijkt ook af...

Exact de juiste tijd hebben helpt met vanalles. Een snellere GPS-fix is daar één van.
Hier scheelt het gemiddeld -6 seconden per dag. En omdat ik lui ben heb ik daar een app voor.
[afbeelding]
Thnx voor de tip.
Het toestel loopt per 12 uur ca 10 minuten achter.
Heb hier HTC nu over gemaild.
Wordt voor de klok GPS gebruikt in dit toestel ?

Die app die je hier voor gebruikt is dat clocksync ?

• Raymond P
  • Nu online
GPS tijd wordt iig niet gebruikt. Die is ontzettend precies en wijkt maximaal een aantal seconden af van UTC door leap seconds totdat je de 'GPS-UTC offset' ontvangt.
Zodra je die ontvangen hebt is de GPS tijd ongeveer op 1 seconde accuraat.

Het driften van de klok komt vooral door de 'deep sleep' stand waarin je telefoon zich bevind als je een tijdje niets doet. Daar is verder weinig aan te doen zonder de standby tijd ernstig terug te brengen.

De app die ik gebruik is inderdaad clocksync.
Je kan voor zover ik weet op Android niet automatisch synchroniseren met een timeserver (NTP) zonder dat je root rechten hebt.
Clocksync heeft wel wat opties om niet-root users toch te helpen.

- knip -

Verwijderd

Raymond P schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:22:
GPS tijd wordt iig niet gebruikt. Die is ontzettend precies en wijkt maximaal een aantal seconden af van UTC door leap seconds totdat je de 'GPS-UTC offset' ontvangt.
Zodra je die ontvangen hebt is de GPS tijd ongeveer op 1 seconde accuraat.

Het driften van de klok komt vooral door de 'deep sleep' stand waarin je telefoon zich bevind als je een tijdje niets doet. Daar is verder weinig aan te doen zonder de standby tijd ernstig terug te brengen.

De app die ik gebruik is inderdaad clocksync.
Je kan voor zover ik weet op Android niet automatisch synchroniseren met een timeserver (NTP) zonder dat je root rechten hebt.
Clocksync heeft wel wat opties om niet-root users toch te helpen.
Helemaal begrijp ik het niet (ben nogal a-technisch aangelegd :o )
In principe zou de klok toch niet achter mogen lopen door de deep sleep stand.
Wordt er in deze moderne telefoons dan geen chip meer gebruikt voor een klok ? Zoals in oudere telefoons. Heb bij eerdere telefoons nooit problemen met de tijd gehad.

Begrijp het begrip root rechten en root users ook niet.
Moet je, om een goed lopende klok constant internet verbinding hebben ? Ben nl nog een van de weinige gebruikers met een pre-paid abbo zonder internet. Alleen thuis is de telefoon op het draadloze netwerk met internet verbonden.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:23
Waarom is op de One S Vice City niet compatible? Ik zie toestellen in de lijst staan met dezelfde S4 processor en met dezelfde resolutie...
Google Play: Grand Theft Auto: Vice City

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb btw de Jelly Bean rom van team virtuous er een dagje op staan en het werkt fantastich :)
Ook Sense 4+ is weer een verbetering en Google Now heeft me zeer aangenaam verrast.

• Fleximex
Nu maar Vice City via de minder legale wegen geïnstalleerd.
Na visuals op low gezet te hebben, wat niet veel verschilt met max, draw distance op 40% en resolution op 100% loopt het spel wel soepel.
Toch blijft het spel net als GTA III geluidsproblemen hebben. Het geluid zelf kraakt niet zoals in III, maar bijna de helft van de tijd zit er gewoon een ruis in.

De game zelf savet volgens mij nu gewoon waar je bent gebleven. Dat is ook fijn, hoef je niet naar save points.

[ Voor 13% gewijzigd door Fleximex op 13-12-2012 19:57 ]

• Raymond P
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:33:
[...]

Helemaal begrijp ik het niet (ben nogal a-technisch aangelegd :o )
In principe zou de klok toch niet achter mogen lopen door de deep sleep stand.
Wordt er in deze moderne telefoons dan geen chip meer gebruikt voor een klok ? Zoals in oudere telefoons. Heb bij eerdere telefoons nooit problemen met de tijd gehad.

Begrijp het begrip root rechten en root users ook niet.
Moet je, om een goed lopende klok constant internet verbinding hebben ? Ben nl nog een van de weinige gebruikers met een pre-paid abbo zonder internet. Alleen thuis is de telefoon op het draadloze netwerk met internet verbonden.
In principe heb je helemaal gelijk. In de praktijk is het echt een issue.
Of er wel of geen dedicated klok in smartphones zit zou ik niet durven zeggen. Als deze wel erin zit dan is er iig zwaar op bezuinigd.
Vergelijken met de oude dumb phones is echter niet helemaal eerlijk.

Root in het kort en simpel uitgelegd:
'root' Is de user op een Linux (of ander Unix) systeem die standaard alle commands kan uitvoeren en alle files kan lezen.
Root rechten hebben betekent dus eigenlijk alles kunnen.

Android draait op Linux, dus de benaming is van toepassing.
De standaard gebruiker waar je mee werkt op je telefoon kan vrij weinig, vandaar ook de term 'rooten'.

De standaard manier van computers synchroniseren is via NTP. Dit is een server via internet verbonden met andere servers (een pool) die gezamenlijk de correcte tijd weten te vertellen.
Om een accurate klok te hebben op je One S heb je dus root rechten nodig om eens in de zoveel tijd de juiste tijd van internet te trekken en de systeemklok te synchroniseren.
Is het niet nodig dat dit automatisch gaat dan heb je geen root rechten nodig, maar internet blijf je nodig hebben.

Een andere manier is inderdaad via GPS, daar zijn ook apps voor in de market.
Helaas heb je dan nog steeds root rechten nodig om je systeemtijd te synchroniseren.
GPS satelieten hebben allemaal een atoomklok onboard (met gepaste afwijking om gravitationele tijdsdilatatie te compenseren maar das een heel ander verhaal), dus technisch gezien haal je hiermee de tijd binnen met de precisie van een klok van 50.000 euro of duurder.

Professioneel meetapperatuur werkt vaak ook op GPS tijd, maar daar zit dan ook een ietswat betere en duurdere GPS chip (en minder software lagen) in dan je One S. Uiteindelijk geeft dit op je One S een marge van pak weg een seconde ten opzichte van de atoomtijd.

Ik realiseer me nu dat ik je hier waarschijnlijk helemaal niet mee help en dat m'n poging om het niet technisch te maken grandioos mislukt is.

Vooralsnog hoop ik dat je iets hieraan hebt.
Heel kort samengevat: klik hier voor de oplossing.

- knip -

Verwijderd

Raymond P schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:02:
[...]

In principe heb je helemaal gelijk. In de praktijk is het echt een issue.
Of er wel of geen dedicated klok in smartphones zit zou ik niet durven zeggen. Als deze wel erin zit dan is er iig zwaar op bezuinigd.
Vergelijken met de oude dumb phones is echter niet helemaal eerlijk.

Root in het kort en simpel uitgelegd:
'root' Is de user op een Linux (of ander Unix) systeem die standaard alle commands kan uitvoeren en alle files kan lezen.
Root rechten hebben betekent dus eigenlijk alles kunnen.

Android draait op Linux, dus de benaming is van toepassing.
De standaard gebruiker waar je mee werkt op je telefoon kan vrij weinig, vandaar ook de term 'rooten'.

De standaard manier van computers synchroniseren is via NTP. Dit is een server via internet verbonden met andere servers (een pool) die gezamenlijk de correcte tijd weten te vertellen.
Om een accurate klok te hebben op je One S heb je dus root rechten nodig om eens in de zoveel tijd de juiste tijd van internet te trekken en de systeemklok te synchroniseren.
Is het niet nodig dat dit automatisch gaat dan heb je geen root rechten nodig, maar internet blijf je nodig hebben.

Een andere manier is inderdaad via GPS, daar zijn ook apps voor in de market.
Helaas heb je dan nog steeds root rechten nodig om je systeemtijd te synchroniseren.
GPS satelieten hebben allemaal een atoomklok onboard (met gepaste afwijking om gravitationele tijdsdilatatie te compenseren maar das een heel ander verhaal), dus technisch gezien haal je hiermee de tijd binnen met de precisie van een klok van 50.000 euro of duurder.

Professioneel meetapperatuur werkt vaak ook op GPS tijd, maar daar zit dan ook een ietswat betere en duurdere GPS chip (en minder software lagen) in dan je One S. Uiteindelijk geeft dit op je One S een marge van pak weg een seconde ten opzichte van de atoomtijd.

Ik realiseer me nu dat ik je hier waarschijnlijk helemaal niet mee help en dat m'n poging om het niet technisch te maken grandioos mislukt is.

Vooralsnog hoop ik dat je iets hieraan hebt.
Heel kort samengevat: klik hier voor de oplossing.
Moet eerlijk zijn en deze uitleg is mij voor een groot deel duidelijk ! Het is dus zeker niet grandioos mislukt ;)
Bedankt voor deze uitleg :) (en de, vooral t.o.v. de telefoon, goedkope tip voor de juiste tijd ... hahahaha)

Van HTC heb ik inmiddels ook mail terug gekregen en zij zouden me verder gaan helpen het probleem op te lossen.

• Raymond P
  • Nu online
Ben ik blij dat ik toch op 'verstuur' heb geklikt. ;)

Ik ben ontzettend nieuwsgierig hoe HTC dit aan gaat pakken en hoop dat je de uitkomst deelt met ons.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond P schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:17:
Ben ik blij dat ik toch op 'verstuur' heb geklikt. ;)

Ik ben ontzettend nieuwsgierig hoe HTC dit aan gaat pakken en hoop dat je de uitkomst deelt met ons.
Zal jullie zeker verder op de hoogte houden.
Dit is hun eerste advies:

Ik vind het vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met de klok.

Meestal worden dergelijke problemen veroorzaakt doordat de tijd automatisch van het netwerk wordt gehaald en er iets mis gaat in deze synchronisatie. Probeer daarom eens de tijd handmatig in te stellen en kijk of het dan ook achter gaat lopen. Als u het al op handmatig heeft staan, probeer het dan eens automatisch.

U gaat naar Instellingen -> Datum en Tijd -> Stel hier alles in wat nodig is.

Ik vertrouw erop dat dit het probleem zal verhelpen. Mocht het probleem echter niet verholpen zijn, dan wil ik u adviseren om telefonisch of via de instant chat contact met een medewerker van de technische ondersteuning op te nemen die u stap voor stap verder kan helpen. U kunt de contactgegevens op de volgende link vinden:
http://www.htc.com/nl/contact/

Zal dit eens uitproberen en kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-10 11:15
Mit-46 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:08:
Zijn die Beats oordopjes de moeite waard? Ik heb er geen sticker bij dat ik ze kan aanvragen dus dat wordt kopen.
Ik had er ook geen sticker bij. Tot mijn verrassing zag ik dat de actie verlengd is en gewoon het formulier ingevuld. Vandaag stond een koerier aan de deur met een leuk kadootje! Had er niet op gerekend.
Mijn eerste indruk is goed van de oordoppen. Ik vind ze sowieso veel comfortabeler dan de standaard HTC oordoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:25
Canard schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:26:
[...]

Ik had er ook geen sticker bij. Tot mijn verrassing zag ik dat de actie verlengd is en gewoon het formulier ingevuld. Vandaag stond een koerier aan de deur met een leuk kadootje! Had er niet op gerekend.
Mijn eerste indruk is goed van de oordoppen. Ik vind ze sowieso veel comfortabeler dan de standaard HTC oordoppen.
Wanneer had jij het formulier ingevuld? Dan heb ik een tijdsindicatie ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer keer last van het HBP, 3 maanden na vervanging van scherm. Niet extreem, maar wel waarneembaar. Op dat moment stond de ontvangst op E, nadat 3G weer actief was geen last meer. Tot nu toe mee te leven, maar wordt het weer erger gaat ie weer terug !! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:20

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ga waarschijnlijk ook volgende week een One S bestellen. Twijfel alleen over de kleur. Mijn vriendin krijgt een grijze, dus zou ik een zwarte leuk vinden. Ik heb gelezen dat zeker in het begin de coating losliet van het toestel. Is dit nog steeds de ervaring? Of zijn de latere toestellen wel goed gecoat?

Volgens mij is het verder echt een top toestel!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Megapaul schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:17:
[...]

Wanneer had jij het formulier ingevuld? Dan heb ik een tijdsindicatie ;)
Begin deze week.... hebben ze dus vrijwel meteen op de bus gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
HTC gaat mijn One S vervangen omdat hij voor de 3e keer terug moet voor het HBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang heb jij je toestel Detim ? en heeft hij het na reapratie wel tijdje goed gedaan of direct weer het probleem? bij mij pas na 3 maanden weer het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Mit-46 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:08:
Zijn die Beats oordopjes de moeite waard?
Heb even een snelle vergelijking gedaan van de geluidskwaliteit van:
- Monster Beats urBeats (in-ear)
- Sony Ericsson HBH-DS220 Bluetooth headset (in-ear, aantal jaren oud)
- standaard HTC headset (earbuds)

De urBeats vind ik in alle gevallen het beste klinken, met name voller en breder geluid, ze gaan ook iets harder, maar dat speelt geen rol aangezien de andere ook hard genoeg kunnen.
Het verbaasde mij nog het meest dat de HTC headset meer bas gaf dan de DS220. De oordopjes van de HTC vind ik niet comfortabel. Mijn voorkeur heeft in-ear.

De bluetooth-adapter gaf een significante vermindering van de geluidskwaliteit, maar door de DS220 doppen direct aan te sluiten op de telefoon bleef het geluid nog steeds sterk achter op de urBeats. (ik weet niet wat de leeftijd van die doppen gedaan heeft met de geluidskwaliteit.)
Ik heb de urBeats ook op de bluetooth-adapter getest en het geluid klinkt dan merkbaar vlakker en zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Ik heb die urBeats deze week ook binnen gekregen. Gaan mooi op marktplaats, man man man wat een ruk geluid komt daar uit. Bas is overdreven aanwezig waardoor zang naar de achtergrond verdwijnt en het is net alsof je muziek luistert door een kussen heen. Mijn sennheiser dopjes van 25 euro bij de mediamarkt komt naar mijn mening 10 keer zo goed geluid uit! Geluid wordt overigens wel iets beter als ik kleinere opzet stukjes gebruik.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Canard schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 00:23:
[...]

Ik had dus op 4 december het formulier op http://www.exclusively.nl/ ingevuld
Tijdje later heb ik een email gestuurd met de vraag wat de levertijd ongeveer is.
Ik kreeg echter geen reactie via het contact mailadres wat op de site stond. :(
Toen ik nogmaals mijn gegevens invulde kreeg ik de melding dat mijn gegevens al
bekend zijn, vervolgens ben ik naar http://www.htcbeats.com/ gegaan en via dat contact mailadres een email gestuurd.

Nu maar hopen dat ik wel een reactie krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 17:14:
Hoe lang heb jij je toestel Detim ? en heeft hij het na reapratie wel tijdje goed gedaan of direct weer het probleem? bij mij pas na 3 maanden weer het probleem
Heb hem nu 5 maanden ofzo.
Heb hem vanaf het begin zo'n 2 tot 3 maanden goed kunnen gebruiken. Toen kwam het HBP.
Ik heb hem toen in een KPN service center laten nakijken, daar hebben ze de software er opnieuw opgezet. Het was toen ongeveer een week weg. Daarna weer terug en opgestuurd naar HTC. Scherm vervangen. Daarna kraakte de speaker. Toen weer terug gestuurd, ze hebben toen de hele behuizing vervangen omdat ik ook geklaagd had over krassen, verder hebben ze toen weer het scherm vervangen stond op de brief.
Sindsdien heeft hij ruim een maand goed gewerkt, maar het is gelijdelijk aan terug gekomen en nu is het weer onbruikbaar eigenlijk.
Dus na wat klagen hebben ze toegezegd het toestel te gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 09:25
(jarig!)
Ik heb hier ook al tijden last van en begint toch wel een best wel wat irritatie op te wekken bij mij. Vooral de terug button op letters vaker achter elkaar en de tekens die hij niet pakt. Soms moet ik wel 8keet op de terug button klikken voordat hij een letter weg haalt.
Ik heb een tijdje een ander keyboard geprobeerd maar hier heb ik ook deze problemen mee vraag me toch af hoe dit op te lossen is, aangezien het toch iets is wat je wel heel vaak gebruikt.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Dank voor je reply.
Ik gebruik momenteel mijn oude Samsung dopjes (ook van die in ear dingen). Ik geloof het wel.
Heb nog ergens Chinese Sennheiser dopjes liggen. Kijken of die beter zijn en anders zijn die Samsung dopjes wel ok.
Die van HTC heb ik niet geprobeerd. Normale dopjes blijven bij mij nooit in mijn oor zitten en ze hebben er geen "watjes" om. Zien er lekker goedkoop uit :)

Ik kom niet aanmerking voor die Beats dopjes, want ik heb een zakelijk toestel (KPN). Om er nu 40 of 50 euro voor neer te leggen of via een winkel ongeveer 100 euro, is mij wat te veel van het goede
Canard schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:02:
[...]

Heb even een snelle vergelijking gedaan van de geluidskwaliteit van:
- Monster Beats urBeats (in-ear)
- Sony Ericsson HBH-DS220 Bluetooth headset (in-ear, aantal jaren oud)
- standaard HTC headset (earbuds)

De urBeats vind ik in alle gevallen het beste klinken, met name voller en breder geluid, ze gaan ook iets harder, maar dat speelt geen rol aangezien de andere ook hard genoeg kunnen.
Het verbaasde mij nog het meest dat de HTC headset meer bas gaf dan de DS220. De oordopjes van de HTC vind ik niet comfortabel. Mijn voorkeur heeft in-ear.

De bluetooth-adapter gaf een significante vermindering van de geluidskwaliteit, maar door de DS220 doppen direct aan te sluiten op de telefoon bleef het geluid nog steeds sterk achter op de urBeats. (ik weet niet wat de leeftijd van die doppen gedaan heeft met de geluidskwaliteit.)
Ik heb de urBeats ook op de bluetooth-adapter getest en het geluid klinkt dan merkbaar vlakker en zachter.

[ Voor 6% gewijzigd door Mit-46 op 17-12-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 21:17

geerttttt

Manisch positief

Pf de laatste tijd heb ik wel erg veel problemen qua HBP. Het lijkt met mijn nieuwe kpn simkaart veel erger te zijn dan mijn ben abbo wat ik eerst had. Dat gaat dan via T-Mobile, dus dat kan natuurlijk een verschil zijn. Ik had er voorheen heeel weinig last van (eens per 2 weken gok ik), maar nu maak ik het vrijwel dagelijks mee, soms incidenteel en soms echt zeer storend.

Kun je zelf er nog wat aan doen? (anders dan hem opsturen voor reparatie ofcourse)..?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Wat je kunt doen is wat snoipoip al heeft gemeld:
snoipoip schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:29:
[...]

Ik had ook constant HPB als ik op m'n werk zat. Ik heb het niet meer gehad sinds ik de netwerkmodus op WCDMA only heb gezet. Workaround, maar het helpt.
Echter heeft dit ook invloed op het bereik voor het bellen. Voor mij heeft het niet geholpen en heb hem op moeten sturen. Ik heb de One S nu een week of twee terug en tot nu toe is het probleem niet meer opgetreden (Fingercrossed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Het HBP lijkt echt heel random. Ik had het ook, maar na het installeren van een RUU (2.31) en daarna die notification update via OTA geïnstalleerd te hebben, heb ik het eigenlijk niet meer gehad. Is alweer een paar maanden geleden dat ik de RUU geïnstalleerd heb, en ik heb welgeteld 2x gehad dat de home-botton niet werkte. Maar het in-een-korte-tijd-contante-activatie-van-de-home-button heb ik niet meer gehad.
Dus je kan proberen om een RUU te installeren als oplossing/work-around. Het is niet alleen een hardware probleem. En mijn voorbeeld toont aan dat dit echt bijna zeker softwarematig op te lossen is. Alleen dan moet HTC dat wel doen...

(P.S. Waar blijft Jelly Bean :( !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
Fleximex schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:21:
Het HBP lijkt echt heel random. Ik had het ook, maar na het installeren van een RUU (2.31) en daarna die notification update via OTA geïnstalleerd te hebben, heb ik het eigenlijk niet meer gehad. Is alweer een paar maanden geleden dat ik de RUU geïnstalleerd heb, en ik heb welgeteld 2x gehad dat de home-botton niet werkte. Maar het in-een-korte-tijd-contante-activatie-van-de-home-button heb ik niet meer gehad.
Dus je kan proberen om een RUU te installeren als oplossing/work-around. Het is niet alleen een hardware probleem. En mijn voorbeeld toont aan dat dit echt bijna zeker softwarematig op te lossen is. Alleen dan moet HTC dat wel doen...

(P.S. Waar blijft Jelly Bean :( !)
Dit werkt bij mij inderdaad ook. Wat er gebeurt is dat je de nieuwste radio versie op je telefoon krijgt ik geloof 1.06es en deze verhelpt bij veel mensen het probleem. Maar niet bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Maar ik had voordat ik de RUU installeerde ook al eens versie 2.31 en een Custom ROM gebaseerd op 2.31, dus...

[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 17-12-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Was dat een custom rom? Dan heb je geen nieuwe radio versie erop staan. Dit krijg je alleen als je een officiele RUU installeerd.

Edit: custom rom dus :p

[ Voor 9% gewijzigd door Deagle op 17-12-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
@Deagle:
Cyanogenmod geeft je de optie om zelf je radio te kiezen.

Ik heb ze dan ook gretig allemaal geprobeerd, maar er is er geen een waarbij ik nooit last heb van HBP.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Dat klopt inderdaad. Alles onder en boven 1.06es geeft bij mij het HBP, de hogere radio's minder dan de lage. Dit verschilt per telefoon.

Op dit moment draai ik ook CM10 met 1.06es en custom AOSP 3.1 Fusion Ultimate kernel, dit draait perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
Dan heb ik je reactie verkeerd begrepen.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:29
Ik wacht ook op de JB update in de hoop dat het HBP ermee verdwijnt...indien niet, dan gaat hij retour naar HTC.

HBP is echt onwerkbaar, zodra ik mobiel internet opzet en op Edge terechtkom (is vaak hier) heb ik van dat...dus ik kan hem enkel in 3G gebruiken. Soms heb ik het ook als ik nog maar gewoon bel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
@Deagle
Ik had eerst gewoon mijn One S out of the box geüpdatet naar de 2.31 versie. Toen had ik het Home Button probleem. Toen heb ik een custom rom (Viper One S) geïnstalleerd om de fysieke Home Button uit te schakelen als bypass. Het Home Button probleem was er echter nog wel en de rom was niet stabiel (een keer gecrasht; data kwijt) en toen dus de 2.31 RUU geïnstalleerd, waarna het Home Button probleem eigenlijk niet meer voorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Drwho1 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:45:
Ik wacht ook op de JB update in de hoop dat het HBP ermee verdwijnt...indien niet, dan gaat hij retour naar HTC.

HBP is echt onwerkbaar, zodra ik mobiel internet opzet en op Edge terechtkom (is vaak hier) heb ik van dat...dus ik kan hem enkel in 3G gebruiken. Soms heb ik het ook als ik nog maar gewoon bel. :/
Dat was ook mijn plan enkele maanden geleden. Ik vrees helaas wel dat dat niks zal oplossen. Android update heeft immers weinig te maken met toestel-specifieke zaken. Maar ik duim mee ...
Besef wel dat als je tijdens het wachten enige schade oploopt aan je toestel, dat je je garantie niet meer kan claimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:31

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

DieterVDW schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:33:
[...]

Dat was ook mijn plan enkele maanden geleden. Ik vrees helaas wel dat dat niks zal oplossen. Android update heeft immers weinig te maken met toestel-specifieke zaken. Maar ik duim mee ...
Besef wel dat als je tijdens het wachten enige schade oploopt aan je toestel, dat je je garantie niet meer kan claimen...
HTC brengt echter niet alleen een Android update, maar doet ook update aan hun eigen software.

Of dit het Home Button probleem kan oplossen is natuurlijk niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

en dan nog kan ik me voorstellen dat een hardware bug omzeilt kan worden met een bepaalde software aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Mijn eerste post in dit topic en gelijk een vervelende. Mijn vriendin haar toestel blijft in vliegtuig modus hangen, en heeft dus geen bereik. De knop is grijs en geeft aan dat die bezig is het toestel in vliegtuig modus te zetten, maar je kan er niks mee. Rebooten heeft geen zin. Iemand dit ook gehad?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Dit komt bij de One X ook wel eens voor. Maar vooral na het updaten naar JB.
Toevallig een update gedraait met de telefoon aan de oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Gismo1979 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:19:
Dit komt bij de One X ook wel eens voor. Maar vooral na het updaten naar JB.
Toevallig een update gedraait met de telefoon aan de oplader?
Een software update ff alleen een app update? Wat is dan de oplossing? Factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:56
Droathoah schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:57:
Mijn eerste post in dit topic en gelijk een vervelende. Mijn vriendin haar toestel blijft in vliegtuig modus hangen, en heeft dus geen bereik. De knop is grijs en geeft aan dat die bezig is het toestel in vliegtuig modus te zetten, maar je kan er niks mee. Rebooten heeft geen zin. Iemand dit ook gehad?

Alvast bedankt!
Dat herken ik wel ja. Opnieuw booten helpt soms wel gelukkig.

Android 4.0.4
Softwareversie 2.21.401.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Carpento schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:28:
[...]

Dat herken ik wel ja. Opnieuw booten helpt soms wel gelukkig.

Android 4.0.4
Softwareversie 2.21.401.10
Booten? Opnieuw opstarten dus. Dat heeft ze al 3x gedaan, zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 08:58
Ook hem uit laten gaan door 10 sec op de powerbutton te drukken werkt niet? Anders hem helemaal leeg laten lopen (scherm volledig aan en een 3D game oid opstarten als ze die heeft dan issie zo leeg) en dan aan de lader en weer opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Droathoah schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:57:
Ik weet dat Android in vliegtuigmodus je status van SIM op onbekend zet, daarom moet je ook je pin invoeren om je SIM opnieuw in te schakelen als je vliegtuigmodus weer uit zet. Dus het kan een SIM probleem zijn.

Had je al gegoogled naar dit probleem? Ik vind een fix waarbij je je cache partitie moet legen. Je verliest er verder geen gebruikersgegevens of apps mee. Alleen je moet wel precies weten wat je doet in recovery mode, want daar kan je ook al je data mee wissen.

[ Voor 4% gewijzigd door Maranello op 18-12-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Bartske schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:38:
Ook hem uit laten gaan door 10 sec op de powerbutton te drukken werkt niet? Anders hem helemaal leeg laten lopen (scherm volledig aan en een 3D game oid opstarten als ze die heeft dan issie zo leeg) en dan aan de lader en weer opstarten?
Bedankt! De 10 seconden methode heeft gewerkt. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik heb het ook. Als ik mijn One S op mobiel internet heb staan en wifi uit en dan de telefoon uitzet, dan is na het booten opeens de vliegtuigmodus aan. En die kan je niet uit zetten.
Ik los het probleem zelf op door de uit knop in te houden zodat het 3 keuze menu (uit, vliegtuigmodus, reboot) komt. en daar de vliegtuig modus op uit te zetten (maar dan blijft ie dus op een of andere reden nog aan). Als ik daarna reboot is vliegtuigmodus wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squidie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 18:44
Sinds 5 dagen heb ik ook een One S in huis. In eerste instantie was ik er helemaal happy mee alleen ik loop toch tegen een probleempje aan, ik ben blijkbaar niet altijd bereikbaar.

Het probleem is als volgt: als iemand mij probeert te bellen krijgt degene te horen dat deze telefoon niet beschikbaar is. Andersom werkt het wel, ik heb zelf nog geen problemen gehad om iemand anders te bereiken. Ik heb van alles geprobeerd om te herleiden wanneer het probleem zich voordoet, maar het komt in zo'n beetje alle mogelijke opties voor, mobiel / vast, diverse locaties (ik heb, voor zover dat juist wordt aangegeven, overal goed bereik), verschillende providers. Een enkele keer hielp het om te telefoon te rebooten en / of de sim er even uit te halen. Ook smsjes die naar mij toe worden gestuurd komen niet altijd aan.

Vandaag ben ik even terug geweest naar de Telfort winkel en heb het probleem uitgelegd, de medewerker heeft mij een nieuwe simkaart gegeven maar afgelopen middag was ik toch weer onbereikbaar, zeer vervelend, ik ben morgen van plan weer terug te gaan.

Iemand ervaring met bovenstaand probleem en enige idee waar het aan kan liggen dan wel hoe op te lossen? Mijn dank zal groot zijn!!

Verder is het trouwens een heerlijke telefoon, hiervoor had ik een htc Desire S, in veel opzichten hetzelfde, maar het scherm en de snelheid van de One S is toch wel een hele vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Fleximex schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:32:
@Deagle
Ik had eerst gewoon mijn One S out of the box geüpdatet naar de 2.31 versie. Toen had ik het Home Button probleem. Toen heb ik een custom rom (Viper One S) geïnstalleerd om de fysieke Home Button uit te schakelen als bypass. Het Home Button probleem was er echter nog wel en de rom was niet stabiel (een keer gecrasht; data kwijt) en toen dus de 2.31 RUU geïnstalleerd, waarna het Home Button probleem eigenlijk niet meer voorkwam.
Vreemd, misschien heb je je vergist en had je eerst 2.21 (1.06s radio) en nu alsnog 2.31 (1.06es radio)?

Hier een gigantisch topic over dit probleem met meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1679649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:01:
[...]

Zal jullie zeker verder op de hoogte houden.
Dit is hun eerste advies:

Ik vind het vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met de klok.

Meestal worden dergelijke problemen veroorzaakt doordat de tijd automatisch van het netwerk wordt gehaald en er iets mis gaat in deze synchronisatie. Probeer daarom eens de tijd handmatig in te stellen en kijk of het dan ook achter gaat lopen. Als u het al op handmatig heeft staan, probeer het dan eens automatisch.

U gaat naar Instellingen -> Datum en Tijd -> Stel hier alles in wat nodig is.

Ik vertrouw erop dat dit het probleem zal verhelpen. Mocht het probleem echter niet verholpen zijn, dan wil ik u adviseren om telefonisch of via de instant chat contact met een medewerker van de technische ondersteuning op te nemen die u stap voor stap verder kan helpen. U kunt de contactgegevens op de volgende link vinden:
http://www.htc.com/nl/contact/

Zal dit eens uitproberen en kijken of het werkt.
En ja, het werkt !! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Canard schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 00:23:
[...]

Had je ook een bevestigingsemail gekregen nadat je de gegevens had ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
@squidie
Volgens mij verlies je verbinding met het netwerk als je de telefoon in je broekzak hebt zitten en daardoor kan je niet opgebeld worden of komen sms'jes niet aan. Ik heb dir probleem ook gehad met mijn OS en deze hebben ze dan ingeruild voor een nieuwe(ook vanwege hbp). Netwerkverbinding kan je checken bij instellongen-energie-accugebruik-geschiedenisdetails. Een rode kleur bij 'signaal mobiel netwerk' geeft aan dat je geen netwerkverbinding hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squidie
Fredi schreef op woensdag 19 december 2012 @ 01:07:
@squidie
Volgens mij verlies je verbinding met het netwerk als je de telefoon in je broekzak hebt zitten en daardoor kan je niet opgebeld worden of komen sms'jes niet aan. Ik heb dir probleem ook gehad met mijn OS en deze hebben ze dan ingeruild voor een nieuwe(ook vanwege hbp). Netwerkverbinding kan je checken bij instellongen-energie-accugebruik-geschiedenisdetails. Een rode kleur bij 'signaal mobiel netwerk' geeft aan dat je geen netwerkverbinding hebt gehad.
Kijk dat is nuttige informatie! Ik heb het bekeken en zie dat de grafiek op een gegeven moment omlaag duikt en in het rood beland, op dit moment is die weer half omhoog maar ben nog steeds onbereikbaar, maar uitgaande telefoontjes gaan prima. Vanmiddag even langs de winkel dan maar met deze info. Overigens heeft de telefoon niet in mijn broekzak gelegen maar gewoon naast mijn bed en op mijn bureau, en toch komt het probleem dus voor.

Maar het netwerkprobleem, ligt dat aan de provider / sim of ligt dat aan het toestel? En wat is gebruikelijk bij dit soort zaken, wordt een telefoon vaak opgestuurd en gerepareerd of kan ik vragen om een nieuw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Even een rare vraag: Ben je alleen voor bepaalde personen onbereikbaar of voor iedereen?

Mijn vader had dit probleem met mijn moeder. Deze bleek per ongeluk onder geblokkeerde bellers te staan (via bellen het menu oproepen (Drie verticale puntjes linksboven in het zwart/grijze gedeelte)->geblokkeerde bellers).

Mischien dat dit bij jou ook speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik had van het weekend ook een soort "vliegtuigmodus". Pakte het toestel uit mijn zak en deze had geen signaal. Het was niet de vliegtuigmodus die geactiveerd was (het vliegtuig icoontje was ook niet zichtbaar), maar leek er meer op alsof ik mijn pincode moest invoeren. Dus geen signaal en een icoontje van een simkaart.

Ik dacht dat mijn simkaart er niet goed in zat om 1 of andere vage reden, maar dit was niet het geval. Het toestel uitgeschakeld en weer ingeschakeld en toen was het weer goed.

Ik heb wel iets dat mij stoort aan de One S en dat is dat als je belt met de headset dat je het scherm niet kan uitschakelen. Je moet het toestel dus met het scherm nog actief terug in je broekzak stoppen. Deze gaat uiteindelijk vanzelf wel uit, maar handig is anders.

Is er soms een instelling die ik over het hoofd zie? Als je aan\uit knop indrukt hang je op namelijk.

Heeft een paar x ophangen geduurd voor ik dat in de gaten had. :( |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Mit-46 op 19-12-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squidie
Gismo1979 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:15:
Even een rare vraag: Ben je alleen voor bepaalde personen onbereikbaar of voor iedereen?

Mijn vader had dit probleem met mijn moeder. Deze bleek per ongeluk onder geblokkeerde bellers te staan (via bellen het menu oproepen (Drie verticale puntjes linksboven in het zwart/grijze gedeelte)->geblokkeerde bellers).

Mischien dat dit bij jou ook speelt.
Nee het komt bij iedereen voor, ik heb een stuk of 6 verschillende mensen naar mij laten bellen, zowel vast als mobiel, verschillende providers, verschillende tijdstippen en dat ik zelf op verschillende locaties was; maar ik kan nergens een patroon in herkennen. En het vreemde is ook, anderhalf uur terug liet ik iemand een paar keer bellen, en die kreeg te horen 'deze telefoon is niet bereikbaar', maar op bijna hetzelfde moment kreeg ik wel een smsje binnen. En zojuist wou ik wat overmaken via ING, alleen nu krijg ik dus weer geen sms met tan-code binnen, telefoon opnieuw opgestart maar ook dat helpt niet. Erg lastig.

Ik heb vanmiddag helaas geen tijd meer maar morgenmiddag ga ik in ieder geval even langs mijn Telfort winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-10 20:49
Mit-46 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:48:
Ik had van het weekend ook een soort "vliegtuigmodus". Pakte het toestel uit mijn zak en deze had geen signaal. Het was niet de vliegtuigmodus die geactiveerd was (het vliegtuig icoontje was ook niet zichtbaar), maar leek er meer op alsof ik mijn pincode moest invoeren. Dus geen signaal en een icoontje van een simkaart.

Ik dacht dat mijn simkaart er niet goed in zat om 1 of andere vage reden, maar dit was niet het geval. Het toestel uitgeschakeld en weer ingeschakeld en toen was het weer goed.

Ik heb wel iets dat mij stoort aan de One S en dat is dat als je belt met de headset dat je het scherm niet kan uitschakelen. Je moet het toestel dus met het scherm nog actief terug in je broekzak stoppen. Deze gaat uiteindelijk vanzelf wel uit, maar handig is anders.

Is er soms een instelling die ik over het hoofd zie? Als je aan\uit knop indrukt hang je op namelijk.

Heeft een paar x ophangen geduurd voor ik dat in de gaten had. :( |:(
Ik bel zelf niet met een headset dus weet niet of dit voor je werkt, maar ik weet dat je bij de instellingen in kan stellen dat je met de aan/uit knop kan ophangen (instellingen -> toegankelijkheid -> aan/uit-knop beëindigt oproep). Ik gok er zo maar op dat dit voor jou zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik weet niet of we nu zo bedroeft moeten zijn dat JB nog niet beschikbaar is, als ik het One-x JB-update topic lees is het zwaar crap.
Wat is HTC aan het doen?, en ook Android gaat kapot aan de gebrekkige update policy (en brakke werking)

Android is hard op weg om een heeeele slechte imago aan het opbouwen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
@Pinin: Houdt er rekening mee dat mensen die geen problemen zich ook niet zo snel melden op een forum.

Ik wacht als de update komt wel eerst even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
ronnie88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:37:
[...]

Ik bel zelf niet met een headset dus weet niet of dit voor je werkt, maar ik weet dat je bij de instellingen in kan stellen dat je met de aan/uit knop kan ophangen (instellingen -> toegankelijkheid -> aan/uit-knop beëindigt oproep). Ik gok er zo maar op dat dit voor jou zou moeten werken.
Man man, zit het onder toegankelijkheid. |:(
Ik had het instellingen menu al doorzocht, maar natuurlijk niet onder toegankelijkheid.

Super bedankt!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Pinin schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:34:
Ik weet niet of we nu zo bedroeft moeten zijn dat JB nog niet beschikbaar is, als ik het One-x JB-update topic lees is het zwaar crap.
Wat is HTC aan het doen?, en ook Android gaat kapot aan de gebrekkige update policy (en brakke werking)

Android is hard op weg om een heeeele slechte imago aan het opbouwen.
Ik ben daar ook helemaal niet bedroefd over. :+
Ben vooralsnog zeer tevreden over het toestel met Android 4.0 en Sense 4.1 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ja ik ook hoor, nog erg gelukkig met mijn S.
Maar feit blijft dat Updates en Android altijd gelazer oplevert. Het systeem is gewoon brak.
er zou iets moeten komen van een o.s. core en losse fabrikant schil.

-maar deze discussie is hier niet op zijn plek, ik ging ff offtopic-

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Megapaul schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:27:
[...]

Had je ook een bevestigingsemail gekregen nadat je de gegevens had ingevuld?
Nee, niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 06:09
Vandaag besloten om de One S te kopen en dat dus ook gedaan.
De S4-versie, helaas kwam ik erachter met het aanzetten dat het een T-Mobile exemplaar is, terwijl ik deze gewoon als los toestel gekocht heb. Niet de bedoeling dus...

Nog even aan het twijfelen wat te doen: of de CID code aanpassen of hem gewoon terugbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Als je hem net gekocht hebt zou ik terug gaan naar de winkel. Een andere cid erop zetten kun je altijd nog een keer doen als ze moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:

[afbeelding]
Ik heb ook es ff gezocht, maar kan dit scherm zo ff niet vinden ! Kan je mij vertellen waar ik dit kan vinden ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:05:
[...]

Ik heb ook es ff gezocht, maar kan dit scherm zo ff niet vinden ! Kan je mij vertellen waar ik dit kan vinden ? :)
- open de Google Play app
- open het menu met de drie verticale puntjes rechtsboven in het scherm
- kies Mijn apps
- scroll het scherm dan naar rechts naar "alle".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Op XDA regent het berichten dat de update nu echt begonnen is.
Ook in NL :)
Kan het zelf even niet checken want ik zit nog op de Virtuous ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray538
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Klopt, ik heb er even een screenshotje van gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/52vzq.png

[ Voor 7% gewijzigd door ray538 op 24-12-2012 13:44 . Reden: Iets kleinere screenshot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de update naar 4.1.1 en Sense 4+ gestart.... zit nu op 33%.
Ben benieuwd of het verschrikkelijk irritante HBP eindelijk de wereld uit is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update is hier ook aan het binnenkomen. Van de HBP bug heb ik nog geen problemen gehad (heb de One S pas een maand geleden gekocht), maar wel van het 'multitouch' probleem in bijvoorbeeld GTA3. Weet er iemand of deze bug gelinkt is aan Android/HTC One S/HTC Sense ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we zijn over....
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/24024968/2012-12-24_14-13-04.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 19:47
En hij is hier ook aan het downloaden. Ik heb zelf gelukkig nooit last gehad van het HBP maar incidenteel wel last van het spontane rebooten. Hopen dat dit hiermee is opgelost, nieuwe Android is natuurlijk ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 22:23
Hier nog niet, ik zal weer moeten wachten tot Vodafone de update vrijgeeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
luuj schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:24:
Hier nog niet, ik zal weer moeten wachten tot Vodafone de update vrijgeeft :X
CID veranderen, opgelost :) Had hetzelfde issue, update komt nu as we speak binnen. Meteen maar even geroot (moet toch sowieso) wat een hoop ads en troep scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:31

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Nu aan t installeren, hopelijk blijven ons de bugs die de One X met de update had bespaard... Lees in het One X update topic dat daar nog een kleine update overheen gekomen vandaag die wat problemen zou moeten oplossen. Hopelijk zit die er bij ons 'gewoon' meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-10 17:45
Ai, ik heb hem geroot en de TWPM Recovery geïnstalleerd. Maar als de telefoon nu herstart bij de installatie van de update komt hij in de TWPM terecht in plaats van dat hij hem installeert.
Gelukkig herstelt hij hem wel daarna en kun je hem gewoon weer gebruiken zonder update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 22:23
J0YR1D3R schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:39:
[...]

CID veranderen, opgelost :) Had hetzelfde issue, update komt nu as we speak binnen. Meteen maar even geroot (moet toch sowieso) wat een hoop ads en troep scheelt.
Ik net toch maar even kijken voor de lol, en ik heb hem zowaar ook nog binnen ook! :o
Vodafone heeft er dus niets aan gedaan volgensmij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Update komt hier ook binnen. Ik ben een Belgische OS gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:56
Hmm, vanavond maar eens kijken of ik 'm doe. Heb wel ooit m'n CID gewijzigd en volgens mij toen Clockwork gebruikt, dat kan dus een belemmering zijn voor de update begrijp ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Nou ik ben benieuwd wat HTC teweeg brengt. Conform via de afspraak: voor Kerst. Credits. Hopelijk bugproof!
Pagina: 1 ... 34 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.