Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste keer hadden ze bij mij alleen de software er opnieuw erop gezet, en dat hielp natuurlijk niet. De tweede keer hebben ze niks aan de software gedaan, omdat ik bij thuiskomst gelijk mijn wifi netwerk weer had, zonder in te loggen, waarschijnlijk hebben ze het scherm vervangen of iets anders hardware matig! Maar hij geeft nu geen HBP problemen meer, waar ik dat eerst wel had! Opgelost dus! (zelf denk ik dat het een nieuw scherm heeft, maar ik ben maar een leek) 8)7 Ik heb nu software:
Android 4.04
HTC sense 4.1
Softwarenummer 2.31.401.5
HTC SDK Api-niveau 4.23
HTC uitbreidingsversie HTCExtension _403_1_GA_20
Gismo1979 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:17:
[...]

Ik hoop dat ik dit heb na 1x opsturen. Zonder het HBP vind ik het ook een top toestel (mis hem nu al, terwijl ik nu een desire Z gebruik).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 20:32 ]

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik denk dat ze bij mij ook het scherm gaan vervangen, want ik kreeg net via mail dat het langer gaat duren dan verwacht omdat een onderdeel niet in huis is bij het reparatiecentrum.

Tot nu toe ging het rederlijk snel. Zaterdag op laten sturen en woensdag een mail gekregen dat het toestel bij Dynafix was aangekomen. Ik ga er vanuit dat ik hem minimaal twee weken kwijt ben.

Verwijderd

Wellicht een vreemde vraag, maar zojuist heb ik van Vodafone en HTC een setje UrBeats by Dr.Dre ontvangen. Nu heb ik inderdaad een tijd terug via de website http://www.exclusively.nl/ mijn gegevens ingevuld om zo in aanmerking te komen voor een gratis headset om voor een leuke prijs te verkopen.

Tot zover niets vreemds. Wat echter wel vreemd is, is dat ik mijn setje reeds zes weken geleden heb ontvangen en inmiddels verkocht, waardoor het pakketje van vandaag dus als een totale verrassing komt :/ . Zijn er meerdere Vodafone abonnees die de afgelopen periode een tweede setje UrBeats hebben ontvangen?

En wat zou ik met dit tweede setje doen? Melden bij Vodafone? Wachten tot Vodafone zelf iets van zich laat horen? Of wederom verkopen (heb er vorige keer nog een mooie €40 voor gekregen)?

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:57
Ik zou voorlopig gaan voor optie 2. Als ze enig tijd niks laten weten dan kun je ze altijd weer verkopen (nu mag het nog zonder bonnetje :P). Lagen ze btw gewoon in de bus of moest je er voor krabbelen?

[offtoppic] Ik wil nog wel van die dopies hebben.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:05

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

say wut ik lees nu pas van die actie.

kan ik daar nog aanspraak op maken? moet de bon er bij zoeken, maar kheb mijn tleefoon ergens rond juli/augustus gekocht denk ik.

Laat maar lees net dat het alleen voor vodofone en BC geld, bummer :P

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 29-11-2012 16:55 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 20:58
Chaoss schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:53:
say wut ik lees nu pas van die actie.

kan ik daar nog aanspraak op maken? moet de bon er bij zoeken, maar kheb mijn tleefoon ergens rond juli/augustus gekocht denk ik.

Laat maar lees net dat het alleen voor vodofone en BC geld, bummer :P
Helaas helaas. Mijn imei ook even geprobeerd, maar het mocht niet zo zijn.. ;) De bijgeleverde dopjes zijn niet echt geweldig namelijk. 8)7

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:14:
Wellicht een vreemde vraag, maar zojuist heb ik van Vodafone en HTC een setje UrBeats by Dr.Dre ontvangen. Nu heb ik inderdaad een tijd terug via de website http://www.exclusively.nl/ mijn gegevens ingevuld om zo in aanmerking te komen voor een gratis headset om voor een leuke prijs te verkopen.

Tot zover niets vreemds. Wat echter wel vreemd is, is dat ik mijn setje reeds zes weken geleden heb ontvangen en inmiddels verkocht, waardoor het pakketje van vandaag dus als een totale verrassing komt :/ . Zijn er meerdere Vodafone abonnees die de afgelopen periode een tweede setje UrBeats hebben ontvangen?

En wat zou ik met dit tweede setje doen? Melden bij Vodafone? Wachten tot Vodafone zelf iets van zich laat horen? Of wederom verkopen (heb er vorige keer nog een mooie €40 voor gekregen)?
Ben ik net lekker aan het eten, belt de bezorger aan met ook voor mij een 2de set oortjes.
Ik wacht nog of ik wat hoor van Vodafone anders ga ik ze ook mooi verkopen :9~

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MaPzel schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:21:
[...]

Helaas helaas. Mijn imei ook even geprobeerd, maar het mocht niet zo zijn.. ;) De bijgeleverde dopjes zijn niet echt geweldig namelijk. 8)7
Hmm zo ook maar even proberen :P

Kvin ze niet eens zo slecht die dopjes, khad een keer de standaard dopjes van onze iPod erop dat klonk nog slechter.

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Ik heb mijn One S terug van Coolblue. Ze hebben de hele behuizing vervangen want de coating kwam er gewoon vanaf aan de zijkanten waar ik hem vastpakte. De Gorilla Glasslaag is ook vervangen. Daar was een kap in door hem te laten vallen dus dat is wel mooi dat dit ook vervangen is.

Ik hoop dat de coating nu goed blijft maar heb er geen goed oog in. De coating geeft een speciale geur af, dat had mijn vorige OS ook. Als je dan aan je vingers ruikt ruik je die geur. Dus redenering: geur van de coating --> geur aan je vingers, stukjes van de coating gaan af --> stukjes van de coating aan je vingers. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Dat ik nogal last heb van zweethanden doet er ook geen goed aan.

Maar nu heb ik weer een ander probleem. Voor de reparatie had ik een scherp beeld op mijn OS, vooral bij het afspelen van filmpjes op internet. Nu is het scherm gewoon veel minder scherp; dit is zo bij foto's , filmpjes, bij alles eigenlijk. Het imei nummer is trouwens hetzelfde gebleven, alleen de behuizing is dus vervangen, plastic klepjes aan de achterkant zijn hetzelfde(je kunt trouwens sporen zien dat ze er met iets onder gezeten hebben om ze los te .maken), heel het binnenwerk zal hetzelfde zijn.

Nu vraag ik mij af als ze de behuizing vervangen of ze ook het schermpaneel vervangen? Het zou mij verbazen. Normaal plaatsen ze toch het oude schermpaneel terug? Weet iemand dat of heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

Ik ga nog eens proberen om de laatste ruu(2.31) erop te zetten om te kijken of dat iets oplost.

De ellende stopt niet met die HOS. Ik heb er mooi genoeg van. Ik heb hem al 3 keer moeten terugsturen. De eerste had het hbp, de tweede volledig nieuwe de coating die eraf komt en nu weer het scherm.Als die RUU installatie niet helpt probeer ik mijn geld terug te vragen aan Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb nu de One S, en lijkt vooralsnog geen problemen te geven, ook niet in de kelder waar ik geen bereik heb.
Ik heb echter weleen probleem met mijn contacten.
Ik heb van mijn vorige telefoon al mijn contacten laten exporteren naar een CSV, deze heb ik geupload naar Gmail contacten, maar toch krijg ik niet iedereen te zien in mijn telefoonboek, ook mis ik daar best een aantal facebook contacten, terwijl dat wel aangevinkt staat. Iemand die de oplossing weet?

EDIT laat maar, nu staan ze er allemaal tussen!

Hmmm eerste spontane reboot gehad...

toch zou voor mij de One S echt niet breder moeten. Ik vind hem nu eigenlijk al wat groot, waardoor ik toch nog twijfel of ik m niet ga omruilen voor een Slankere Motorola Razr i

[ Voor 22% gewijzigd door Batsu op 30-11-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:39
Ik kan de PAC-man ROM van op XDA aanraden. Daarnet de lader aangesloten na bijna 24u, 3,5u screen-on, 10u wifi en 2u data.

[ Voor 11% gewijzigd door superiscch op 30-11-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
HTC heeft ongeveer anderhalve maand geleden mijn scherm vervangen. HBP is al die tijd weg geweest.
Maar sinds gister is het er weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:44
Na een reparatie dat het internet erg sloom was op mijn htc one s (3G en H netwerk deed het gewoon niet) heb ik een nieuw probleem, namelijk soms herkent die opeens mijn sim kaart niet meer. Als ik me simkaart er dan uit haal en daarna weer in doet, dan werkt alles weer. Het begint een beetje storend te worden, omdat het haast elke dag voorkomt. Ik heb me mobiel nu net 4 dagen terug (oid) en heb dus eigenlijk geen zin om hem weer op te sturen... Iemand vaker van dit probleem gehoord? is dit echt de schuld van de hardware? Een zachte reset loste het probleem niet op... Nu ga ik denk maar het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen, maar de vraag is of dat gat helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Laatst online: 04-08-2024
2boris schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:12:
Na een reparatie dat het internet erg sloom was op mijn htc one s (3G en H netwerk deed het gewoon niet) heb ik een nieuw probleem, namelijk soms herkent die opeens mijn sim kaart niet meer. Als ik me simkaart er dan uit haal en daarna weer in doet, dan werkt alles weer. Het begint een beetje storend te worden, omdat het haast elke dag voorkomt. Ik heb me mobiel nu net 4 dagen terug (oid) en heb dus eigenlijk geen zin om hem weer op te sturen... Iemand vaker van dit probleem gehoord? is dit echt de schuld van de hardware? Een zachte reset loste het probleem niet op... Nu ga ik denk maar het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen, maar de vraag is of dat gat helpen...
Je kunt het wellicht proberen, maar het zal waarschijnlijk een hardware probleem zijn. Je moet het er niet bij laten zitten en gewoon duidelijk aan de winkel het probleem uitleggen. Zij zijn immers verantwoordelijk voor het product dat ze verkopen. ;)

Overigens, weet iemand of de Jelly Bean update voor de HTC One S is uitgesteld? Ik hoor verontrustende berichten dat ze deze voorlopig alleen voor de One X uitbrengen en de rest nog steeds getest wordt (dus ook voor de One S). :(

[ Voor 10% gewijzigd door dj_killjoy op 02-12-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
gisteren vriendinlief ook een nieuwe telefoon laten uitzoeken, haar Sizz abbo was bijna afgelopen en haar huidige telefoon (Desire Z) was goed versleten.
in eerste instantie stapten we de vodafone winkel binnen voor een OneX, maar daar moest ze voor bijbetalen en dat wilde ze niet.
gelukkig was de One S wel gratis dus zodoende die genomen, uiteraard erop gelet dat we de 'goeie' versie meekregen, dus de Z520e.
thuis ook meteen de actiewebsite bezocht om de gratis Beats headset te claimen, en op ebay wat hoesjes besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 09:25
(jarig!)
Deze actie zag ik nu net voorbij komen, collega op het werk was hier ook al op aangemeld zag alleen de link niet goed. Heb de aanvraag gedaan en zal verstuurd worden dus ben benieuwd.. :)

Krijg de laatste dagen steeds vaker het volgende wat ik niet geheel snap. Dat is namelijk wanneer ik mijn telefoon aan doe vanuit het lockscreen en ik deze unlock dat er willekeurig een internet pagina geopend is of dat het bel scherm opeens zomaar open staat.

Nu kan het natuurlijk zijn bij vluchtig locken dat je deze zij knoppen nog wel eens aanraakt met je hand, maar nu had ik express deze eens weg gehaald voor een paar dagen en dan alsnog blijven deze dingen naar boven komen 8 van de 10 keer als ik mijn toestel uit lock mode haal.

Dit samen met flikkerend beeld bij elke aanraking van scherm waardoor ik mijn toestel opnieuw moet opstarten meerdere malen per dag en het vaak niet of moeilijk herkennen van toetsenbord beginnen langzaam aan toch wel de kriebels te geven.

Ik hoop toch dat er vlot een update komt of 4.1 waardoor misschien nog wel eens wat problemen kunnen worden aangepakt, anders gaat ik hem toch maar eens flink laten stuiteren om dan de verzekering maar eens een keer te gebruiken.. :9

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 04:29
Flikkerend scherm bij aanraken kun je uitvinken in instellingen>opties voor ontwikkelaars, als het tenminste dat is wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
shameete schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:34:
gisteren vriendinlief ook een nieuwe telefoon laten uitzoeken, haar Sizz abbo was bijna afgelopen en haar huidige telefoon (Desire Z) was goed versleten.
in eerste instantie stapten we de vodafone winkel binnen voor een OneX, maar daar moest ze voor bijbetalen en dat wilde ze niet.
gelukkig was de One S wel gratis dus zodoende die genomen, uiteraard erop gelet dat we de 'goeie' versie meekregen, dus de Z520e.
thuis ook meteen de actiewebsite bezocht om de gratis Beats headset te claimen, en op ebay wat hoesjes besteld.
Let er wel op dat je je updates later krijgt en wat gratis "leuke" apps erbij krijgt bij Vodafone. Ook de kans dat je een geimporteerd Duits/Engels toestel hebt is veel groter (inclusief bijkomende problemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30

Ha hier was ik niet van op de hoogte, heb mijn telefoon via de Vodafone Friends and Family actie dus ik weet niet of ik hier wel in aanmerking voor kom. Zojuist toch maar even ingevuld en de website meld dat de oordopjes binnenkort word verzonden. Lijkt erop dat het dus werkt :9

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Bad_Boy schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:02:
[...]
Ha hier was ik niet van op de hoogte, heb mijn telefoon via de Vodafone Friends and Family actie dus ik weet niet of ik hier wel in aanmerking voor kom. Zojuist toch maar even ingevuld en de website meld dat de oordopjes binnenkort word verzonden. Lijkt erop dat het dus werkt :9
Ik heb de mijne ook via de Friends and Family actie gekocht en kan bevestigen dat het gewoon werkt, zelfs zo goed dat ik ook een 2de setje kreeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
luuj schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:55:
[...]

Ik heb de mijne ook via de Friends and Family actie gekocht en kan bevestigen dat het gewoon werkt, zelfs zo goed dat ik ook een 2de setje kreeg :P
whehe met één zou ik ook al erg blij zijn ;)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Herkennen jullie het volgende issue:

Als ik aan het browsen ben met de standaard browser, lijkt deze weleens te crashen. De browser sluit dan af. Soms is na een herstart de oude sessie weer beschikbaar. Maar vaak is het ook terug naar een lege browser, waarin alle tabbladen gesloten zijn.

Lijkt mij dus geen HBP. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ve
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:53
MikeyMan schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:25:

Als ik aan het browsen ben met de standaard browser, lijkt deze weleens te crashen. De browser sluit dan af. Soms is na een herstart de oude sessie weer beschikbaar. Maar vaak is het ook terug naar een lege browser, waarin alle tabbladen gesloten zijn.

Dat heeft inderdaad niets met het HBp te maken gok ik.

Ik heb er ook meerdere keren per dag last van, ik merk het vooral bij grote pagina's met veel informatie. Waarschijnlijk crasht de browser omdat de cache te groot is, of iets in die geest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
r4ve schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:55:
[...]

Dat heeft inderdaad niets met het HBp te maken gok ik.

Ik heb er ook meerdere keren per dag last van, ik merk het vooral bij grote pagina's met veel informatie. Waarschijnlijk crasht de browser omdat de cache te groot is, of iets in die geest.
Als de homebutton triggert door netwerkactiviteit dan ga je ook naar het homescreen. Kan dus zel HBp zijn.
Als hierna de touchbuttons niet meer werken, dan is dit ook een symptoom van het HBp.
Anders is het allicht een ongerelateerd probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DieterVDW schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:31:
[...]

Als de homebutton triggert door netwerkactiviteit dan ga je ook naar het homescreen. Kan dus zel HBp zijn.
Als hierna de touchbuttons niet meer werken, dan is dit ook een symptoom van het HBp.
Anders is het allicht een ongerelateerd probleem...
Nee, erna doen alle knoppen het prima, dus dat is het issue niet...

Edit: het lijkt erop dat het vooral mis gaat bij autoblog

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 03-12-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

Vorige week donderdag heb ik hetzelfde meegemaakt en dat is een maand nadat ik het eerste setje kreeg. Voor de eerste levering heb ik mailcontact gehad met Exclusively omdat ik na een maand nog niks ontvangen had en daarin werd verteld dat er niet meer op dat mailadres gereageerd zou worden. Dit terwijl hun site anders doet vermoeden. Heb vrij weinig zin om hier verder moeilijk over te doen dus ik merk het wel als ze iets van me willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 10:09
Mijn Desire is helaas overleden dus ben op zoek naar een nieuw toestel. Nu twijfel ik tussen de One S en One X. Al vind ik de X wat aan de grote kant.
Ik neig daarom ook naar de One S. Echter, doordat het scherm wat minder goed is dan de X blijf ik toch twijfelen.

Zijn er trouwens nog toestellen met een S4 processor of is alles inmiddels S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Het scherm is echt een non-argument. Ik zie daar niks aan, perfect mooi scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul99 schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:20:
Mijn Desire is helaas overleden dus ben op zoek naar een nieuw toestel. Nu twijfel ik tussen de One S en One X. Al vind ik de X wat aan de grote kant.
Ik neig daarom ook naar de One S. Echter, doordat het scherm wat minder goed is dan de X blijf ik toch twijfelen.

Zijn er trouwens nog toestellen met een S4 processor of is alles inmiddels S3?
Er zijn nog genoeg S4 toestellen voor zover ik weet. Wel even controleren wanneer je het doosje in handen krijgt: staat er bij 'model en platform' Z520e, dan zit je goed. Anders heb je te maken met een S3, en is de HTC One X ten alle tijden beter.

Wat betreft het scherm: Je merkt er eigenlijk enkel iets van wanneer je volledig uitgezoomed een website probeert te bekijken, iets wat je met een HTC One X ook bijna niet doet. Sterker nog, gezien je naar een kleiner, handzamer scherm neigt zou ik zelfs al durven stellen dat je niet van plan bent om volledige romans te lezen op je telefoon.

Bij games, video's en applicaties in het algemeen merk je er ook vrij weinig van, behalve dat het scherm een zeer hoog contrast kent door de AMOLED-technologie, de helderheid in zonlicht erg hoog gezet moet worden wanneer je iets van je scherm wilt aflezen, en de kleuren groen en rood niet natuurgetrouw zijn. Wanneer je hiermee kunt leven, of hier zelfs extra waarde aan hecht, zul je geen problemen hebben met het scherm van de One S. Zeker ook omdat je van een toestel komt dat qua pixel-dichtheid vergelijkbaar is met de One S. Was je van een iPhone 4 of hoger, of ander toestel met een hogere pixel-dichtheid gekomen, dan zou het sneller een doorn in het oog kunnen worden.

Lang verhaal kort: het ligt volledig aan je voorkeur. Op het scherm na is de One S wat mij betreft het betere toestel, en zelfs het scherm heeft enkele voordelen ten opzichte van het scherm van de One X. Loop eens de Media Markt binnen, of een andere zaak waar je de telefoons naast elkaar kunt zien én gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
MikeyMan schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:25:

Ja ook last van helaas. Echt grote paginas zijn dat vaak niet bij mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Batsu schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:39:
[...]

Ja ook last van helaas. Echt grote paginas zijn dat vaak niet bij mij....
Sinds ik fastboot heb uitgezet, heb ik er geen last meer van gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Er worden geen s3 One S meer gemaakt. Home button probleem is in later batches gerepareerd. Aldus HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Michiele93 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:00:
Er worden geen s3 One S meer gemaakt. Home button probleem is in later batches gerepareerd. Aldus HTC.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zijn die One X updates nu al eens aan het uitrollen in europa? lees er nog vrij weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 06-10 10:40
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:06:
[...]

Er zijn nog genoeg S4 toestellen voor zover ik weet. Wel even controleren wanneer je het doosje in handen krijgt: staat er bij 'model en platform' Z520e, dan zit je goed. Anders heb je te maken met een S3, en is de HTC One X ten alle tijden beter.

Wat betreft het scherm: Je merkt er eigenlijk enkel iets van wanneer je volledig uitgezoomed een website probeert te bekijken, iets wat je met een HTC One X ook bijna niet doet. Sterker nog, gezien je naar een kleiner, handzamer scherm neigt zou ik zelfs al durven stellen dat je niet van plan bent om volledige romans te lezen op je telefoon.

Bij games, video's en applicaties in het algemeen merk je er ook vrij weinig van, behalve dat het scherm een zeer hoog contrast kent door de AMOLED-technologie, de helderheid in zonlicht erg hoog gezet moet worden wanneer je iets van je scherm wilt aflezen, en de kleuren groen en rood niet natuurgetrouw zijn. Wanneer je hiermee kunt leven, of hier zelfs extra waarde aan hecht, zul je geen problemen hebben met het scherm van de One S. Zeker ook omdat je van een toestel komt dat qua pixel-dichtheid vergelijkbaar is met de One S. Was je van een iPhone 4 of hoger, of ander toestel met een hogere pixel-dichtheid gekomen, dan zou het sneller een doorn in het oog kunnen worden.

Lang verhaal kort: het ligt volledig aan je voorkeur. Op het scherm na is de One S wat mij betreft het betere toestel, en zelfs het scherm heeft enkele voordelen ten opzichte van het scherm van de One X. Loop eens de Media Markt binnen, of een andere zaak waar je de telefoons naast elkaar kunt zien én gebruiken.
Ik heb een One X, mijn vriendin een One S. Het verschil in scherm is zeker wel te zien. Ook op het homescreen kun de pixels redelijk goed herkennen. Bij de One X is dit nagenoeg niet.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
Technische helpdesk van HTC. Mijn toestel wordt compleet vervangen van binnen, omdat ik hem voor de derde keer op stuur met problemen. Hopelijk krijg ik ook een beter touchscreen, want na een nieuw scherm is hij merkbaar minder responsief. Meerdere mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Michiele93 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:58:
[...]

Technische helpdesk van HTC. Mijn toestel wordt compleet vervangen van binnen, omdat ik hem voor de derde keer op stuur met problemen. Hopelijk krijg ik ook een beter touchscreen, want na een nieuw scherm is hij merkbaar minder responsief. Meerdere mensen last van?
Ja had hier hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:06:
[...]

Bedankt voor de heldere reactie. Zal morgen eens de Saturn binnen wandelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Toen ik mijn scherm helderheid lager had gezet had ik best veel last van het HBP.
Nu heb ik hem weer hoger gezet, over de helft en nu heb ik opeens geen problemen meer...

Zou iemand eens kunnen testen of dat voor hem ook wat verandert aan het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 11:59
detim schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:00:
Toen ik mijn scherm helderheid lager had gezet had ik best veel last van het HBP.
Nu heb ik hem weer hoger gezet, over de helft en nu heb ik opeens geen problemen meer...

Zou iemand eens kunnen testen of dat voor hem ook wat verandert aan het probleem?
Heb het meteen aangepast; in de loop van de dag zal ik kunnen merken of het verschil maakt... Had mijn helderheid op automatisch staan btw.

Update: Testperiode is wat mij betreft alweer voorbij: hogere helderheid instellen heeft geen enkel positief effect op HBP bij mij...

[ Voor 11% gewijzigd door YvoK op 05-12-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scherm laten vervangen helpt! _/-\o_
YvoK schreef op woensdag 05 december 2012 @ 07:53:
[...]

Heb het meteen aangepast; in de loop van de dag zal ik kunnen merken of het verschil maakt... Had mijn helderheid op automatisch staan btw.

Update: Testperiode is wat mij betreft alweer voorbij: hogere helderheid instellen heeft geen enkel positief effect op HBP bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Zo, de update voor de One X naar JB is er. Tegen dat ik terug ben van reis is het aan de One S (i hope :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:32
superiscch schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:21:
Zo, de update voor de One X naar JB is er. Tegen dat ik terug ben van reis is het aan de One S (i hope :D)
Around the World in 90 Days?
Ik heb altijd al zo'n reis willen maken. :P

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:34
Wanneer nu voor de One S :-(?

Ik hoop dat de One S dan ook USB OTG krijgt.
En net als de One X dan met de update ook instellingen die je snel kan aanpassen in de noification balk. Dat heeft Samsung al lang.

[ Voor 81% gewijzigd door Fleximex op 05-12-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
Toestel vandaag weer teruggekregen. Hij is nu omgeruild voor een nieuwe. Kijken of deze geen HBP heeft. Redelijk vlot teruggekregen. Afgelopen vrijdag ingeleverd en nu al weer terug. Helaas binnengekomen op ouderlijk huis, dus dat wordt vrijdag pas testen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mag idd hopen dat de update voor de One S ervlug achteraan komt.... iig positeidat de OX update daadwerkelijk begonnen is

Hoop cker wat verbeterde accu duur met 4.1 te krijgen want ik kan meestal net geen dag p 1 volle lading :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:20:
scherm laten vervangen helpt! _/-\o_

[...]
Minder dan twee weken, ja... Heb dat al laten doen en het is ondertussen weer net zo hard terug. Helpt opnieuw vervangen wel echt? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 22:21
Mijn toestel is twee keer ter reparatie opgestuurd. De tweede keer leek het goed, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Nu is het probleem geëscaleerd bij de hogere technische afdeling van HTC. Ze wilde o.a. weten welke baseband, smallband, androidversie mijn toestel heeft en met welke provider ik gebruik maak van de diensten.

Ik ben benieuwd waar ze vrijdag mee komen! Dan zijn de vijf werkdagen doorlooptijd voorbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
StephanO1990 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:56:
Nu is het probleem geëscaleerd bij de hogere technische afdeling van HTC.
Ah ja, afdeling "dev/null" uit de blackhole divisie, teamleader: void input.
Daar heb ik ook mee te maken gekregen, erg prettig.

Nee, seriously...
HTC zou contact met mij opnemen als ze een oplossing voor het probleem hadden.
Aangezien ze dat nog niet gedaan hebben is er nog geen oplossing. :Y)

edit: laatste contact 4 juli.

[ Voor 3% gewijzigd door Raymond P op 05-12-2012 16:20 ]

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Ik heb ook de indruk dat de HTC helpdesk vooral zegt wat je wil horen, zonder enige fundering.
Als ik even teruglees wat de HTC helpdesk hier al allemaal beloofd heeft aan users in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Raymond P schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:28:
[...]

Around the World in 90 Days?
Ik heb altijd al zo'n reis willen maken. :P
Bij mn vorige reis in april was het afwachten op wanneer de One S verkrijgbaar was en toen ik terug was lag hij in de winkel :p Dus nu verwacht ik hetzelfde met JB :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geloof niet dat de JB update voor de One S snel gaat komend want HTC is er op FB erg terughoudend over "daar is nog geen informatie over bekend" lees ik meerdere keren als reactie.

Lees net de review van de Nexus 4... mooi apparaat het is dat ik net sinds Juli een OS heb anders wist ik het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 23:12
Heb de One S ook net aangeschaft. Zal het eens in de gaten houden mbt het HBP. Wel heb ik zoals ik bij iemand eerder had gelezen het probleem dat er een willekeurig scherm openstaat wanneer ik de schermvergrendeling eraf haal. Geen groot probleem, maar wel apart.

Verder een erg fijn toestel. Lekker snel (vorige was SGS1) en niet te groot.

Lees trouwens dit op de HTC One S facebook pagina:

"HTC has announced a 4.1 "Jelly Bean" update. A FAQ was created in November for people questioning Jelly Bean on their HTC Device. The update is said to be here anytime between now and by Q1 2013."

[ Voor 27% gewijzigd door 4b!er op 06-12-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Goedemiddag,

ik heb zojuist de One S besteld. Waar ik echter pas na het bestellen achterkom is, dat er geen fysieke camera knop op het toestel zit.

Ik heb momenteel een Iphone 4S en deze heeft dat ook niet. Echter dienen bij dit toestel de volume knoppen als camera knop.

Is dit bij de One S ook mogelijk (al dan niet via een custom rom)? Ik kan dit zo snel nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Mit-46 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:44:
Goedemiddag,

ik heb zojuist de One S besteld. Waar ik echter pas na het bestellen achterkom is, dat er geen fysieke camera knop op het toestel zit.

Ik heb momenteel een Iphone 4S en deze heeft dat ook niet. Echter dienen bij dit toestel de volume knoppen als camera knop.

Is dit bij de One S ook mogelijk (al dan niet via een custom rom)? Ik kan dit zo snel nergens vinden.
Volgensmij is dit mogelijk bij een app zoals deze: Google Play: Camera ZOOM FX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
Hoe kun je precies zien welke hardware er in je telefoon zit? Ben benieuwd welke versie ik exact heb of ze me niet toevallig nog een oude S3 in de klauwen hebben gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17
Michiele93 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:14:
Hoe kun je precies zien welke hardware er in je telefoon zit? Ben benieuwd welke versie ik exact heb of ze me niet toevallig nog een oude S3 in de klauwen hebben gedrukt.
Zie de eerste post van dit topic:
Op de doos staat welke processor erin zit, dus let daarop VOOR het openen!
Z520e = S4 = 1,5GHz & Z560e = S3 = 1,7GHz... Dit staat op de achterkant bij de specificaties!

afbeelding

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Iemand een idee hoe ik de bloatware van de Duitse T-mobile eraf kan gooien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
Batsu schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 08:07:
Iemand een idee hoe ik de bloatware van de Duitse T-mobile eraf kan gooien??
Je mobiel rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
thanks

toch maar even wachten, daar heb ik nog geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
Is er al wat meer bekend over de update naar Jelly Bean? Aangezien de One X inmiddels wordt geupdated zal de One S neem ik aan ook snel volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:35:
[...]

Z520e = S4 = 1,5GHz & Z560e = S3 = 1,7GHz... Dit staat op de achterkant bij de specificaties!

afbeelding
Gelukkig heb ik de S4, kwam pas na aanschaf achter dit verhaaltje. Ik vind het een fijne telefoon, maar het scherm valt mee soms een beetje tegen. Wit is niet zo wit als op mn oude experia Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

paul99 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:55:
Is er al wat meer bekend over de update naar Jelly Bean? Aangezien de One X inmiddels wordt geupdated zal de One S neem ik aan ook snel volgen?
Mijn gevoel zegt dat het nog wel even kan duren... op FB zijn ze erg terughoudend over de OneS update "daar is nog geen informatie" over bekend.

Er valt simpelweg niets over te zeggen aangezien er nog geen officieële mededeling door HTC nederland gedaan is... en die melden zich pas als de uitrol daadwerkelijk begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Ik krijg bij HTC Nederland toch het gevoel dat ze exact hetzelfde weten als wij en het pas merken als HTC de update heeft aangezet vanuit Taiwan ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
Megapaul schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:35:
[...]

afbeelding
Dat is mij wel bekend. Ik had een Z520E in mijn bezit. Ik heb alleen geen doos van mijn nieuwe One S, want die heb ik in een reparatiedoos geleverd gekregen van Dynafix zonder specificatielijst. Daarom wilde ik weten hoe je dit op je telefoon kunt checken. Via Settings => About, kom je niet specifiek de S3 of S4 tegen.

En zoals eerder gemeld. HTC maakt geen S3 telefoons meer, alleen S4 varianten. Dat was tijdelijke tekort. Ik wil echter controleren of ze mij niet toevallig nog een oude in de hand hebben gedrukt.

Overigens word ik echt gestoord van die Airplane modus non stop. Zou echt een fix voor moeten komen in 4.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
Michiele93 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:34:
[...]

Dat is mij wel bekend. Ik had een Z520E in mijn bezit. Ik heb alleen geen doos van mijn nieuwe One S, want die heb ik in een reparatiedoos geleverd gekregen van Dynafix zonder specificatielijst. Daarom wilde ik weten hoe je dit op je telefoon kunt checken. Via Settings => About, kom je niet specifiek de S3 of S4 tegen.

En zoals eerder gemeld. HTC maakt geen S3 telefoons meer, alleen S4 varianten. Dat was tijdelijke tekort. Ik wil echter controleren of ze mij niet toevallig nog een oude in de hand hebben gedrukt.

Overigens word ik echt gestoord van die Airplane modus non stop. Zou echt een fix voor moeten komen in 4.1.
De s4 versie draait op 1.5 GHz, de s3 op 1.7 GHz. Ik weet zo niet meer waar je dit kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter64 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:06:
[...]

De s4 versie draait op 1.5 GHz, de s3 op 1.7 GHz. Ik weet zo niet meer waar je dit kan vinden.
Met een hardware info app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 22:21
StephanO1990 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:56:
Mijn toestel is twee keer ter reparatie opgestuurd. De tweede keer leek het goed, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Nu is het probleem geëscaleerd bij de hogere technische afdeling van HTC. Ze wilde o.a. weten welke baseband, smallband, androidversie mijn toestel heeft en met welke provider ik gebruik maak van de diensten.

Ik ben benieuwd waar ze vrijdag mee komen! Dan zijn de vijf werkdagen doorlooptijd voorbij..
Ze hebben me een 'nieuwe' telefoon aangeboden, maar dit aanbod heb ik afgeslagen, omdat ze me niet kunnen garanderen dat ik er een One S (S4) voor terug krijg.

Hij zal opnieuw worden gerepareerd. Ik denk niet dat dit een permanente oplossing is, maar dan is hij 3x ter controle bij Dynafix geweest en is het tijd om restitutie te vragen bij de winkel waar de telefoon aangeschaft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn HTC One S ontvangen.
Accu moest eerst volledig opgeladen worden alvorens het toestel te gebruiken (volgens beschrijving)
Misschien een domme vraag maar hoe weet ik wanneer de accu is opgeladen ? Kan dit nergens in de beschrijving terug vinden. Bij mijn vorige toestel (Samsung Galaxy mini) kon dit gewoon op het scherm gezien worden als hij uit stond.
Maar op deze HTC kan ik niet ontdekken waar ik kan aflezen of de accu opgeladen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als het lampje groen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah .. ok. Dat is dat kleine meldingsledje dat nu nog oranje is.
Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:28:
Ah .. ok. Dat is dat kleine meldingsledje dat nu nog oranje is.
Bedankt voor je antwoord.
Nieuw met Sense neem ik aan dan? Aangezien Touchwizz nogal anders is:
Op de 'sd-kaart' staat een pdfje, dat is de gebruiksaanwijzing.

Niet dat daar een uitgebreide how-to in staat, maar het helpt.
Mocht je lui zijn: Die van mij op Drive.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 00:11
ik kreeg zojuist een melding van de 4.1 update voor mijn One S, ben hem nu aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is dat niet de oude update? 4.0.1 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
MikeyMan schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:11:
Is dat niet de oude update? 4.0.1 dacht ik
Hmmmm zie nu dat ie nog android 4.0.4 is maar wel HTC sense 4.1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iets met een dooie mus... :s

Dan heb je óf een s3, óf een branded toestel zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
T-mobile....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Precies die update hadden wij begin oktober al.. :P

Als wij al eind december JB krijgen dan mogen T-Mobile gebruikers nog eens tot februari/maart wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Ik breng maandag mijn HTC terug. Voor de 2de keer dus. Het HBP is echt niet meer verdraagbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Laatst online: 04-08-2024
DieterVDW schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:27:
Ik breng maandag mijn HTC terug. Voor de 2de keer dus. Het HBP is echt niet meer verdraagbaar...
Of je wacht even of het met Jelly Bean verholpen is, dat is tenminste wat HTC mij heeft geadviseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

:o
dj_killjoy schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:00:
[...]

Of je wacht even of het met Jelly Bean verholpen is, dat is tenminste wat HTC mij heeft geadviseerd...
Ja, das leuk, maar zonder opleverdatum wel een beetje lastig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:45:
[...]

Let er wel op dat je je updates later krijgt en wat gratis "leuke" apps erbij krijgt bij Vodafone. Ook de kans dat je een geimporteerd Duits/Engels toestel hebt is veel groter (inclusief bijkomende problemen).
och, toestel is van vriendinlief en zij is daar allemaal niet zo mee bezig zoals wij dat kunnen zijn :P
het enige waar ik haar over hoor klagen is dat er geen fysiek toetsenbord op zit zoals op haar oude Desire Z, maar daarintegen vind ze het toestel weer lekker dun en licht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
dj_killjoy schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:00:
[...]

Mja, dat heb ik de vorige keer ook gedaan. En toen door gebruik klein krasje en massa's problemen met HTC omdat ze de garantie niet wilden toepassen. Nu is 'm nog krasloos ...

En als Jelly Bean dit oplost eet ik mijn sokken op. Dit is hardware, ik ben er zeker van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
shameete schreef op maandag 10 december 2012 @ 08:18:
[...]

och, toestel is van vriendinlief en zij is daar allemaal niet zo mee bezig zoals wij dat kunnen zijn :P
het enige waar ik haar over hoor klagen is dat er geen fysiek toetsenbord op zit zoals op haar oude Desire Z, maar daarintegen vind ze het toestel weer lekker dun en licht :)
Als het een vroege is dan heb je wel het probleem met de coating, vrouwen zijn nogal kritisch op looks toch? ;) Overigens ben ik op de korte accuduur na nog steeds tevreden met de One S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lijkt me stug dat Vodafone nu nog "vroege" toestellen verkoopt... En dan nog hebben niet alle vroege toestellen het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:16:
[...]

Als het een vroege is dan heb je wel het probleem met de coating, vrouwen zijn nogal kritisch op looks toch? ;) Overigens ben ik op de korte accuduur na nog steeds tevreden met de One S :)
geen idee of het een 'vroege' is. op de verpakking zat in elk geval wel een mededeling dat er gratis beats oordopjes aangevraagd konden worden, die actie is vrij recent toch?
toestel zit in elk geval stevig in een TPU backcase om 'm te beschermen.
Afbeeldingslocatie: http://www.kloegcom.nl/bibliotheek/HTC/One_S/S-Line_TPU_Case_Hoesje_Cover_Skin_HTC-One-S_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

snap die cases nooit... heb je een erg mooi toestel maak je hem gelijk oerlelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DieterVDW schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:45:
[...]

En als Jelly Bean dit oplost eet ik mijn sokken op. Dit is hardware, ik ben er zeker van..
Er lijkt samenhang te zijn met de ontvangst en ontvangstmodus, dus of dit (alleen) hardware is, vraag ik mij ten zeerste af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
MikeyMan schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:35:
[...]

Er lijkt samenhang te zijn met de ontvangst en ontvangstmodus, dus of dit (alleen) hardware is, vraag ik mij ten zeerste af.
Is toch logisch? Minder ontvangst => meer zendsterkte vereist van toestel => meer interferentie in knop => meer HBp .
En blijkbaar is het vooral het GSM signaal dat interferentie veroorzaakt, wsch. gerelateerd met gebruikte frequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:26:
snap die cases nooit... heb je een erg mooi toestel maak je hem gelijk oerlelijk :+
als ik het maar snap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Volgende keer een samsung kopen, die zien er al zo uit van buiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
Chaoss schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:25:
Volgende keer een samsung kopen, die zien er al zo uit van buiten :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
shameete schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:22:
[...]

geen idee of het een 'vroege' is. op de verpakking zat in elk geval wel een mededeling dat er gratis beats oordopjes aangevraagd konden worden, die actie is vrij recent toch?
toestel zit in elk geval stevig in een TPU backcase om 'm te beschermen.
[afbeelding]
Die actie is al oud, maar is ook weer verlengd. Hij was tot eind juli/augustus, maar nu zelfs tot eind december.
Als je een van de eerste toestellen vliegt helaas anders de coating eraf. Dus ja, wat heb je liever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

J0YR1D3R schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:23:

Als je een van de eerste toestellen vliegt helaas anders de coating eraf. Dus ja, wat heb je liever...
laat dan maar de coating er maar af gaan... zoiets heet garantie :P

maar ook zonder zo'n case kun je er voorzichtig mee omgaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 10-12-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Omdat ik nogal onhandig ben en vaak dingen laat vallen, deze heeft denk ik mijn One al 4 a 5 keer gered (waarvan 1 keer zeker het scherm geweest zou zijn).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:52

reaL_G

G

Chaoss schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:38:
[...]

idd,
bij mij na 6 maanden normaal gebruik 3 a 4 spots van 1mm2 van loslatende coating, het was zo erg dat als ik de spots niet zou aanwijzen je moeite zou hebben om ze te vinden bij normaal vasthouden en gebruik. (en uit de eerste batch toestellen) Maar ff garantie geclaimed, geen probleem. toestel is weer fresh

[ Voor 3% gewijzigd door reaL_G op 10-12-2012 14:26 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:38:
[...]

Garantie, zelfs na 2 weken, is een probleem bij HTC/Dynafix. Ondanks de problemen doen ze er alles aan om het op gebruikersschade te gooien.

J0YR1D3R in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie"
J0YR1D3R in "Ervaringen met Dynafix"

etc :Y Het hele toestel is nog nooit gevallen en de USB poort werd steeds kaler en kaler. Verder heb ik uiteindelijk een nieuwe behuizing gekregen maar deze chipt gewoon net zo goed weer. Voor iets wat een "superharde blabla" coating zou moeten zijn doet het het verdomd slecht. De Desire die ik had was vele malen steviger.

[ Voor 22% gewijzigd door J0YR1D3R op 10-12-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
J0YR1D3R schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:29:
[...]

Garantie, zelfs na 2 weken, is een probleem bij HTC/Dynafix. Ondanks de problemen doen ze er alles aan om het op gebruikersschade te gooien.

J0YR1D3R in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie"
J0YR1D3R in "Ervaringen met Dynafix"
QFT.

DieterVDW in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Nou, komt de JB dan toch...

http://www.gsmarena.com/l..._htc_owners-news-5180.php

geen idee over de planning....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squidie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 18:44
Interessante link. Mijn abonnement loopt bijna ten einde dus ik ben weer in de positie om een nieuwe telefoon te kiezen. Nu zit ik al een tijdje te speuren en ben ik er eigenlijk wel over uit om de HTC One S te nemen. Ik heb het afgelopen jaar een Desire S gehad en deze is mij zeer goed bevallen. Maar, nu zie ik in bovenstaande link een nieuwere versie staan, namelijk de HTC One SV. Ik heb even op de website van HTC zelf zitten kijken en als ik het goed begrijp is dit gewoon een nieuwe versie van de One S; alleen nu is de vraag: gaat het de moeite waard zijn om te wachten tot dat deze versie in NL uit komt of zal ik gewoon voor de One S gaan.

http://www.htc.com/sea/smartphones/htc-one-sv/#overview

EDIT:

Ik zie op een andere website onderstaande reacties staan, misschien toch niet zo'n goede upgrade :9
Het lijkt eerder een downgrade te zijn. Zelfde processor maar dan lager geklokt: 1.5 GHz vs 1.2 GHz, camera heeft minder megapixels: 8 mp vs 5 mp, beeldscherm heeft een lagere resolutie: qHD vs WVGA en het interne geheugen is minder groot: 16 GB vs 8 GB. En dan is de vormfactor ook nog anders.

Kortom, een bijzondere update
Idd, denk een goedkopere variant voor Azië

[ Voor 20% gewijzigd door Squidie op 10-12-2012 22:31 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.