Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Kheb in het verleden een HTC gehad die vodofone branded was die had andere opstartschermen en andere skins dus die was wel door vodofone aangepast.
[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 13-11-2012 17:03 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Thanx! Heeft gewerkt.Gismo1979 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:52:
Heb je nog niets geïnstalleerd? Dan zou ik eens een harde reset (toestel uitzetten en dan opstarten terwijl je volume omlaag ingedrukt houdt (http://www.htc.com/help/n...id=151850&type=1&p_id=438) proberen en dan de update opnieuw downloaden.
Verwijderd

EDIT: misschien nog vergeten bij te zetten, maar ik had vóór die RUU ook al Android 4.04 alleen dan via OTA. Daarna dus geroot om zo de home-button uit te schakelen als workaround. Daarna telefoon een paar keer gecrasht en toch weer terug gegaan naar Android 4.04. Met die RUU dus.
Dus bij dezelfde versie (4.04) twee totaal verschillende uitwerkingen van het HBP

[ Voor 33% gewijzigd door Fleximex op 15-11-2012 12:36 ]
Precies hetzelfde hier. Na de 4.0.4 update is het probleem eigenlijk geminimaliseerd tot zeer acceptabel en doet het zich nog maar eens per maand maximaal voor. Daarvoor had ik het elke dag wel. Ik kan nu zelfs internetten en bellen als het toestel G of E bereik heeftFleximex schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:29:
Ik twijfel echt nog of het (alleen) een hardware probleem is. Want ik heb na installeren van de RUU van android 4.04 opeens eigenlijk geen last meer van het HBP probleem terwijl dit daarvoor zo erg was dat bellen en mobiel internetten 90% van de tijd niet mogelijk was. Ik heb de laatste maand misschien maar 1 keer gehad dat de home button niet meer werkte (wat waarschijnlijk door het HBP kwam).
Doet Vodafone met de One S nog steeds. Vrouwlief en ik hebben allebei een Vodafone branded exemplaar. Tenminste, zij heeft dat nog steeds, mijne heeft inmiddels een standaard CID van HTC, en stock softwareChaoss schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:02:
Kheb in het verleden een HTC gehad die vodofone branded was die had andere opstartschermen en andere skins dus die was wel door vodofone aangepast.
Straks kunnen we dus mooi het verschil zien qua updatesnelheid
Begon direct niet zo goed, ik had wifi problemen.wifi viel regelmatig weg en had soms echt geen bereik.
Bleek (denk ik, want nu gaat het een stuk beter) dat het sim klepje niet goed erop zat. Blijkbaar zit de wifi antenne daar tegenaan? Had niet verwacht dat dat verschil zou maken
Btw, ik val er tussenin en ik heb gezocht maar nog niet duidelijk gevonden, is er nog geen 4.1 update uit voor ons hollanders?
Oost west, 127.0.0.1 best!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat klopt: de WiFi antenne zit achter het bovenste klepje. De GSM/WCDMA antenne zit achter het onderste klepje. De contactjes zitten er niet heel strak tegen gedrukt, dus een millimeter zou inderdaad verschil kunnen maken.geerttttt schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 00:34:
Zo, ik hoor ook bij de groep One S gebruikers
Bleek (denk ik, want nu gaat het een stuk beter) dat het sim klepje niet goed erop zat. Blijkbaar zit de wifi antenne daar tegenaan?
Is dit iets bekends toevallig? En/of zijn er manieren om dit te verbeteren? wellicht custom roms ofzo?
Ik heb een HTC one-S met sense 4, mijn vrouw heeft ook een HTC met sense 4, maar dan heeft zij een Desire C. Tijdens het laden blijft zij een batterij in beeld zien (dat hij aan het laden is) Maar als ie vol is blijft hij dat ook aangeven.
Is er een manier om dat uit te zetten, kan het nergens vinden, want het geeft licht en het lijkt mij niet bevorderlijk voor het scherm.
"Wij" One-S-ers hebben een laad/notification led en dat zit dus niet op een desire C
www.casarodriguillo.com
@geerttt ik herken dit probleem niet. Hier is het stabiel. Heeeullll af en toe duurt het een minuut voordat ie wifi aanzet als ik uit standby kom.
[ Voor 42% gewijzigd door Xfade op 17-11-2012 03:42 ]
Verwijderd
Ik vind hem ontzettend snel, heb heel erg weinig last van lag. Als ik even snel iets op moet zoeken gaat dat ook heel snel. Heb alleen het idee dat whatsappjes soms iets later (maar dan praten we over minder dan een minuut) binnenkomen dan bij de rest als ik op wifi zit. Het enige wat ik niet doe is 3D games erop spelen dus zou ook niet weten hoe dat gaat, maar simpele 2D spelletjes draaien er ook heel vlot opVerwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 10:47:
Ik lees veel over problemen met wifi bij de One S en One X. Ik zit nu zelf te twijfelen om een abbo te nemen met de One X of de One S. De One X lijkt mij echter aardig groot en de "stijl'' van de One S spreekt mij meer aan. Is het nemen van de One S een goede keus? Ik snap dat hier vooral de problemen worden besproken, maar dat de One S in principe een topper is?
[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 18-11-2012 11:20 ]
Verwijderd
Ik wordt af en toe ook gek van het HBP. Is dit een update die automatisch binnenkomt op je phone? En waar kan ik zien of ik al 4.04. heb. ( i am a noob)J0YR1D3R schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:22:
[...]
Precies hetzelfde hier. Na de 4.0.4 update is het probleem eigenlijk geminimaliseerd tot zeer acceptabel en doet het zich nog maar eens per maand maximaal voor. Daarvoor had ik het elke dag wel. Ik kan nu zelfs internetten en bellen als het toestel G of E bereik heeft
Sleep scherm omlaag, klik op instellingen, vervolgens helemaal onderaan op info en vervolgens op Software-informatie.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:11:
[...]
Ik wordt af en toe ook gek van het HBP. Is dit een update die automatisch binnenkomt op je phone? En waar kan ik zien of ik al 4.04. heb. ( i am a noob)
Als het goed is heb je Android-versie 4.0.4, HTC Sense-versie 4.1 en Softwarenummer 2.31.401.5.
Over enkele weken komt automatisch de Jelly Bean update beschikbaar met Sense 4+, welke echt is aan te raden om te installeren!
Dat is hetzelfde softwarenummer als wat ik heb.dj_killjoy schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:39:
[...]
Sleep scherm omlaag, klik op instellingen, vervolgens helemaal onderaan op info en vervolgens op Software-informatie.
Als het goed is heb je Android-versie 4.0.4, HTC Sense-versie 4.1 en Softwarenummer 2.31.401.5.
Over enkele weken komt automatisch de Jelly Bean update beschikbaar met Sense 4+, welke echt is aan te raden om te installeren!
Een vriend heeft sinds 2 weken softwarenummer 2.38.114.10
Kan iemand vertellen wat deze update betekent? Voorlopig toch geen JB???
Thx, nuttig antwoordChaoss schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:03:
[...]
Dat zegt niets, ik heb niet altijd 5 streepjes, op mijn werk vaak 1-3 (afhankelijk waar ik ben in het pand) en thuis heb ik ook geen 5 streepjes maar toch heb ik nooit het HPB gehad. Dus het is geen feit dat een slecht bereikt altijd voor het HBP zorgt.
Ik heb ook software nummer 2.31.401.5 en ik heb een S4 processor. Misschien heeft je vriend een S3? Verder nog geen JB 4.1 update ontvangenLongTallErne schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:36:
[...]
Dat is hetzelfde softwarenummer als wat ik heb.
Een vriend heeft sinds 2 weken softwarenummer 2.38.114.10
Kan iemand vertellen wat deze update betekent? Voorlopig toch geen JB???
Dus? Niemand heeft de JB update toch al? Wat zijn mensen toch ontzettend ongeduldig, bij elke nieuwe update weer. Alsof je telefoon nu zo ontzettend slecht werkt? Ik vind de mijne rete snel en stabiel, ik kan me niet voorstellen dat JB daar nog veel aan kan verbeteren, nog nooit zo tevreden geweest met een telefoon! JB komt vanzelf wel, als hij tegen eind december is, mogen we al lang tevreden zijn denk ik.Wouter64 schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:25:
[...]
Ik heb ook software nummer 2.31.401.5 en ik heb een S4 processor. Misschien heeft je vriend een S3? Verder nog geen JB 4.1 update ontvangen.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Dat klopt wel, maar als het HBP is opgelost in JB, zou dat voor veel mensen een grote stap voorwaarts zijn.Svenderson schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:06:
[...]
Dus? Niemand heeft de JB update toch al? Wat zijn mensen toch ontzettend ongeduldig, bij elke nieuwe update weer. Alsof je telefoon nu zo ontzettend slecht werkt? Ik vind de mijne rete snel en stabiel, ik kan me niet voorstellen dat JB daar nog veel aan kan verbeteren, nog nooit zo tevreden geweest met een telefoon! JB komt vanzelf wel, als hij tegen eind december is, mogen we al lang tevreden zijn denk ik.
Dat zou met behulp van een gewone update ook opgelost kunnen worden. Simpelweg omdat er geen relatie bestaat tussen het HBP en JB.MikeyMan schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:11:
[...]
Dat klopt wel, maar als het HBP is opgelost in JB, zou dat voor veel mensen een grote stap voorwaarts zijn.
Ongetwijfeld, maar ik gok zomaar dat HTC geen moeite gaat steken in de oude en de nieuwe software.Michiele93 schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:18:
[...]
Dat zou met behulp van een gewone update ook opgelost kunnen worden. Simpelweg omdat er geen relatie bestaat tussen het HBP en JB.
Jullie quoten steeds elkaars reactie terwijl de ander als laatst post... Het leest wat rot en is toch niet nodig?
Over mijn One S ben ik ook bijzonder te spreken met de huidige softwareversies. Ik ben erg benieuwd was de JB-update in de praktijk brengt, maar zal niet gelijk updaten. Eerst maar eens zien wat er eventueel aan bugjes naar boven komt (en juist opgelost is).
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Vandaag mijn HOS perm root gegeven dmv HOS all in one kit.
Dit gaat allemaal goed, hierna CM10 JB geflashed (in Clockworkmod), daarna de GAPPS maar hij blijft in de boot animatie hangen!
Iemand een idee?
*edit*
na veel gekloot het toch voor mekaar gekregen via fastboot
/wegstressdankzijvapen
[ Voor 17% gewijzigd door Frontysco op 19-11-2012 21:48 ]
jb bestaat al een hele tijd. De eventuele bugs die jij verwacht moeten dan puur specifiek voor de One s zijn. Ik durf die stap wel aan, het is niet de eerste grote update die Google en HTC verspreiden.Bastiaan schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:51:
offtopic:
Jullie quoten steeds elkaars reactie terwijl de ander als laatst post... Het leest wat rot en is toch niet nodig?
Over mijn One S ben ik ook bijzonder te spreken met de huidige softwareversies. Ik ben erg benieuwd was de JB-update in de praktijk brengt, maar zal niet gelijk updaten. Eerst maar eens zien wat er eventueel aan bugjes naar boven komt (en juist opgelost is).
Wanneer je een andere rom er op zet, ALTIJD de boot.img flashen via fastboot wanneer je HBOOT versie 1.13 of hoger hebt. Tenzij je een rom gebruikt die een s-on flasher heeft.Frontysco schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:22:
Help ik weet het niet meer!
Vandaag mijn HOS perm root gegeven dmv HOS all in one kit.
Dit gaat allemaal goed, hierna CM10 JB geflashed (in Clockworkmod), daarna de GAPPS maar hij blijft in de boot animatie hangen!
Iemand een idee?
*edit*
na veel gekloot het toch voor mekaar gekregen via fastboot
/wegstressdankzijvapen
Nu val ik er net tussen, is hier iets aan te doen om het te minimaliseren ofzo?

Ik had ook constant HPB als ik op m'n werk zat. Ik heb het niet meer gehad sinds ik de netwerkmodus op WCDMA only heb gezet. Workaround, maar het helpt.Gismo1979 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:13:
Geen idee of je het kunt minimaliseren. Ik heb het nog niet gevonden. Ik heb er nu ook last van. Had het gisteren zelfs met wifi aan
Heeft dit ook invloed hierop, want anders heb ik thuis slecht tot geen ontvangst. Als ik geen wifi heb dan geeft de gsm het teken g weer.
[ Voor 16% gewijzigd door Gismo1979 op 21-11-2012 11:40 ]
Op andere locaties heb ik het nog nooit gehad. Maar ik woon / werk ook in de randstad.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1543588TerrorKiwi schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:50:
Is niet meer nodigVia een andere recovery gemount via usb, via windows geformatteerd, en heb nu gelukkig CM10 draaien! Misschien nog wel een vraag voor als ik weer terug wil, waar kan ik de laatste RUU downloaden?
Die had ik inderdaad gevonden, alleen moet je premium zijn om het te downloaden, en daar heb ik niet echt zin in.
Helaas werkt dit niet voor mij. Ik heb dan thuis geen bereik. Maar in ider geval bedankt.snoipoip schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:39:
Ligt eraan hoe vaak je op het GSM netwerk zit. Op mijn werk zat ik constant op het GSM netwerk, terwijl UMTS gewoon aanwezig was. Nu switched hij in ieder geval niet meer. Zo af en toe valt de 3g verbinding weg, maar dat ligt echt aan mijn locatie op het werk. (Begane grond in een gebouw van 13 hoog, met daaromheen ook wat gebouwen)
Op andere locaties heb ik het nog nooit gehad. Maar ik woon / werk ook in de randstad.
Specifiek voor dit toestel bedoelde ik ookMaPzel schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:22:
[...]
jb bestaat al een hele tijd. De eventuele bugs die jij verwacht moeten dan puur specifiek voor de One s zijn.
Sinds vandaag ook een HTC One S. Na mijn Desire en verademing. Had de vorige wel geroot enzo en draaide LeeDroid HD, maar dit is vloeiend en vlot.
Tweedehands, 2 maanden oud, 230 euro incl. 8,50 verzenden en case mate hoesje. Nette prijs en geen krasej te zien.
Hoe kan ik zien of hij Voda branded is? Geen animaties gezien tot zo ver...
Dan issie niet vodafone branded... enige apps?OxyDrokz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:29:
Heren.
Sinds vandaag ook een HTC One S. Na mijn Desire en verademing. Had de vorige wel geroot enzo en draaide LeeDroid HD, maar dit is vloeiend en vlot.
Tweedehands, 2 maanden oud, 230 euro incl. 8,50 verzenden en case mate hoesje. Nette prijs en geen krasej te zien.
Hoe kan ik zien of hij Voda branded is? Geen animaties gezien tot zo ver...
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Ik geloof niet dat dit de allerlaatste is, maar ik heb het ook niet helemaal bijgehouden.TerrorKiwi schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:46:
[...]
Die had ik inderdaad gevonden, alleen moet je premium zijn om het te downloaden, en daar heb ik niet echt zin in.
Algoed, als je er wat aan hebt is het mooi meegenomen:
RUU_Ville_U_ICS_40_S_HTC_Europe_2.31.401.5_Radio_1.06es.50.02.31_10.09a.50.04L_release_275655_signed.exe
Zelf getest
- knip -
Is er een workaround voor adobe flash player 11? Zou graag flash player hebben maar die mag niet op Android 4.0.x of hoger...
Heb een SIM customization update. Bugvrij? En aan te raden om te installeren?
Geen apps verder. Mooie schone dus?DaLuca schreef op donderdag 22 november 2012 @ 07:41:
[...]
Dan issie niet vodafone branded... enige apps?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik kon het ook al niet vinden, heb het uiteindelijk aangezet door tijdelijk een toggle toe te voegen aan notificatie scherm.superiscch schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:46:
Daar kan ik synchroniseren, maar ik zie geen optie om auto-sync aan te zetten...
Het lijkt wel of het scherm willekeurig iets wilt doen. Zo heb ik ook wel eens dat wanneer ik heb net heb opgestart en dan netjes lock, dat wanneer ik hem unlock er opeens internet pagina of andere apps open staan die ik zelf niet eens geopend heb. Lijkt wel of hij een eigen leven begint te leiden de laatste weken..
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik zit sterk te neigen om een One S te kiezen. Andere telefoons vind ik al snel te groot (One X, Lumia 920) en op zich is Android op mn desire prima bevallen. Ik ben alleen een beetje huiverig voor homescreen bug en de behuizing van de zwarte versie (vind ik echt mooier dan grijs). Heeft iemand enig idee of deze problemen inmiddels opgelost zijn? Ik kan er zelf niet makkelijk iets over vinden.
☻/
/▌
/ \
Ik heb op XDA het antwoord gekregen. Je moet het menu openen bij DATA USAGE, daar kun je auto sync aanvinken en dan via Accounts aanduiden wat je wilt auto syncen.TerrorKiwi schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:14:
[...]
Ik kon het ook al niet vinden, heb het uiteindelijk aangezet door tijdelijk een toggle toe te voegen aan notificatie scherm.
Ik merk nog een ander probleem. Iets houdt mn gsm wakker s nachts. Bij Battery zie ik veel kleine streepjes bij awake. Ook ben ik 10% batterij kwijt in de nacht. Ik ga nog eens alles wipen, hopelijk helpt het
Ik heb zelf sinds september de HTC One S (S4) in het zwart en heb nog nooit last van het homebutton probleem gehad alsmede van een loslatende coating. Ben daarom ook erg tevreden over dit toestel. Enige waar ik wel eens tegenaan loop is hetzelfde als onderstaande:eLuctric schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:34:
Hallo allemaal,
Ik zit sterk te neigen om een One S te kiezen. Andere telefoons vind ik al snel te groot (One X, Lumia 920) en op zich is Android op mn desire prima bevallen. Ik ben alleen een beetje huiverig voor homescreen bug en de behuizing van de zwarte versie (vind ik echt mooier dan grijs). Heeft iemand enig idee of deze problemen inmiddels opgelost zijn? Ik kan er zelf niet makkelijk iets over vinden.
Dit probleem kan soms ook erg vervelend zijn. Bijvoorbeeld als je een teken in wilt voeren waardoor je een toets lang ingedrukt moet houden. Heb wel eens gehad dat ik een '4' in wilde voegen met het alfabetische toetsenbord, oftewel de 'r' lang ingedrukt houden. Hij bleef continu de 'r' typen terwijl ik hem lang ingedrukt bleef houden. Dit tot een stuk of 10x toe. Het toestel lijkt hier niet altijd last van te hebben, maar kan soms wel vervelend zijn.Salv schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 00:34:
Wat ik de laatste weken nog wel bij dit toestel heb is dat tijdens het typen de letters of de aanslagen zeer slecht worden opgepakt door het toestel. Als ik snel twee .. achter elkaar wil plaatsen of twee letters dan wilt hij vaak blijven hangen of met de delete knop ook niet goed opgepakt wordt.
Het lijkt wel of het scherm willekeurig iets wilt doen. Zo heb ik ook wel eens dat wanneer ik heb net heb opgestart en dan netjes lock, dat wanneer ik hem unlock er opeens internet pagina of andere apps open staan die ik zelf niet eens geopend heb. Lijkt wel of hij een eigen leven begint te leiden de laatste weken..
Gister avond had ik ook iets apart dat opeens mijn beeldscherm rosé begon te flikkeren bij elke schermaanraak van mijn kant. Na het opnieuw opstarten was dit probleem weg maar er zou dus wellicht een connector los zitten? Dit toestel heeft de grond nog nooit geraakt..
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Uiteindelijk had de One S ook mijn voorkeur, zeer goeie specs, prima prijs (nieuw) en een fantastisch besturing systeem!
Het is kut als je een toestel met probleem hebt, daar niet van...
Verwijderd
Hij wilde niet opladen en reageerde niet op het aan knopje. Het beeld bleef zwart.
Mijn eerste reaktie was: haal de batterij eruit. Maar dat gaat dus niet!
Ondertussen doet hij het weer, maar vraag me niet wat we gedaan hebben want dat is ons een raadsel.
Maar voor de volgende keer: wat moeten we doen als de telefoon weer nergens op reageerd???
Vind dit toch eigenlijk wel een beetje een nadeel, trouwens.
De aan/uit knop zo'n 10 seconden ingedrukt houden. Dan start hij vanzelf opnieuw op. Ik heb zelf ook wel eens dat hij in de stand-by lijkt te blijven hangen. Dit werkt dan bij mij.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 11:59:
Mijn vriend heeft sinds 3 dagen de htc one s. Hij was er heel blij mee tot zojuist zijn telefoon vast stond.
Hij wilde niet opladen en reageerde niet op het aan knopje. Het beeld bleef zwart.
Ondertussen doet hij het weer, maar vraag me niet wat we gedaan hebben want dat is ons een raadsel.
Maar voor de volgende keer: wat moeten we doen als de telefoon weer nergens op reageerd???
Overigens over het opladen, het duurt soms een tijdje voor hij het door heeft en het lampje gaat branden. Maar hoe dit zit als hij vastloopt dat weet ik niet.
[ Voor 15% gewijzigd door addictive_rhymz op 25-11-2012 12:08 ]
Volgensmij had ik dit wel vaker gelezen hier, ik dacht dat het iets was dat de batterij dan helemaal op was. Als je hem dan 20 minuten in de oplader laat zitten, dan er even uit haalt en er weer instopt, doet hij het.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 11:59:
Mijn vriend heeft sinds 3 dagen de htc one s. Hij was er heel blij mee tot zojuist zijn telefoon vast stond.
Staan hier genoeg verhalen van mensen die niet kunnen bellen. En niet of nauwelijks een sms kunnen typen als ze het hbp hebben. Dat is toch gewoonweg belachelijk. GPS is in mij optiek minder frustrerend dan hoorTerrorKiwi schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:49:
En waarom zou je de HTC One S dan niet kopen? Je zegt nu tegen iedereen dat de One S een niet werkend toestel is, terwijl dit totaal niet zo is. Ik heb zelf een HTC One S, en ik ben er blij mee. Geen enkel probleem gehad. De HTC One X heeft zo ook wel zijn mankementen bij sommige toestellen.
En dan mijn laatste punt en misschien wel het belangrijkste. HTC heeft er GEEN oplossing voor! Als je er geen last van hebt prima, maar ondervind je het wel dan zit je met de gebakken peren. Opsturen en repareren is niet de oplossing gebleken. Voor mij reden genoeg om voor z'n grotere broer te gaan, simpel.
Er zijn echter ook vele duizenden tevreden gebruikers die uiteraard niets van zich laten horen op een forum.Ragrootenboer schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:59:
[...]
Staan hier genoeg verhalen van mensen die niet kunnen bellen. En niet of nauwelijks een sms kunnen typen als ze het hbp hebben. Dat is toch gewoonweg belachelijk. GPS is in mij optiek minder frustrerend dan hoorTenzij je 24uur in je auto zit met de navigatie aan.
En dan mijn laatste punt en misschien wel het belangrijkste. HTC heeft er GEEN oplossing voor! Als je er geen last van hebt prima, maar ondervind je het wel dan zit je met de gebakken peren. Opsturen en repareren is niet de oplossing gebleken. Voor mij reden genoeg om voor z'n grotere broer te gaan, simpel.
Alsjeblieft:TerrorKiwi schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 07:59:
Kan iemand met stock rom misschien zoeken naar de alarm ringtones en die ergens uploaden? Ik ben er eenmaal aan gewend, en word van de CM10 deuntjes niet goed wakker.
http://speedy.sh/HNsgV/audio.zip
Echt waar?Batsu schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:04:
[...]
Er zijn echter ook vele duizenden tevreden gebruikers die uiteraard niets van zich laten horen op een forum.

Je hebt op een forum altijd te maken met negative bias. Dat wil zeggen dat vooral de negatieve punten naar boven komen omdat mensen dat kenbaar willen maken. Dat doen ze om hulp te krijgen of om te waarschuwen voor problemen. De motivatie om positieve verhalen te posten is veel kleiner. Dat heeft dus tot gevolg dat een forum een vertekend beeld geeft van de werkelijkheid.Ragrootenboer schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:59:
[...]
Staan hier genoeg verhalen van mensen die niet kunnen bellen. En niet of nauwelijks een sms kunnen typen als ze het hbp hebben. Dat is toch gewoonweg belachelijk. GPS is in mij optiek minder frustrerend dan hoorTenzij je 24uur in je auto zit met de navigatie aan.
Als je zo door deze draad heen leest dan lijkt het alsof 90% van de toestellen last heeft van HBP. Dat zal in werkelijkheid natuurlijk niet zo zijn anders werd er niks meer van verkocht.
Helemaal minimaliseren kan je het probleem toch niet hoor.Jeff88 schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:26:
[...]Je hebt op een forum altijd te maken met negative bias. Dat wil zeggen dat vooral de negatieve punten naar boven komen omdat mensen dat kenbaar willen maken. Dat doen ze om hulp te krijgen of om te waarschuwen voor problemen. De motivatie om positieve verhalen te posten is veel kleiner. Dat heeft dus tot gevolg dat een forum een vertekend beeld geeft van de werkelijkheid.
Als je zo door deze draad heen leest dan lijkt het alsof 90% van de toestellen last heeft van HBP. Dat zal in werkelijkheid natuurlijk niet zo zijn anders werd er niks meer van verkocht.
725 geregistreerde gebruikers op xda-developer and counting.
En dat zijn dan enkel de techies die hun weg vinden naar xda-developers ...
Zelfs voor een negatieve bias blijft dit véél. Ik heb voor de lol eens door wat threads van andere toestellen zitten browsen, en daar merk ik toch geen problemen die zo duidelijk naar voor komen...
Ik ben met je eens dat het er veel zijn. Ik wilde het probleem ook niet helemaal wegcijferen. Ik wilde aangeven dat er ook heel veel tevreden gebruikers zijn waartoe ik mijzelf gelukkig ook mag rekenen.DieterVDW schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:31:
[...]
Helemaal minimaliseren kan je het probleem toch niet hoor.
725 geregistreerde gebruikers op xda-developer and counting.
En dat zijn dan enkel de techies die hun weg vinden naar xda-developers ...
Zelfs voor een negatieve bias blijft dit véél. Ik heb voor de lol eens door wat threads van andere toestellen zitten browsen, en daar merk ik toch geen problemen die zo duidelijk naar voor komen...
Er is zeker wel een probleem, maar de negative bias vertekend ook zeker de grootte hiervan.

Wel geinig, werd een lelijke ruwe plek in het aluminium, heb het dus maar even een beetje bijgevijld met een sleutelvijltje, at least weer glad nu maar wel een kale plek. Moet je 'm maar niet laten vallen he
Scherm is nog wel gewoon heel, niks stuk
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Net wat Dieter zegt, het probleem is zo dusdanig groot dat het dus opvalt. Tuurlijk heeft elk ander toestel ook zijn problemen. Maar bv het gps of wifi probleem bij de One X kan gefixt worden. Dus vandaar mijn beslissing om de telefoon niet te nemen. Maar goed het punt is wel gemaakt zo tochJeff88 schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:01:
[...]
Ik ben met je eens dat het er veel zijn. Ik wilde het probleem ook niet helemaal wegcijferen. Ik wilde aangeven dat er ook heel veel tevreden gebruikers zijn waartoe ik mijzelf gelukkig ook mag rekenen.
Er is zeker wel een probleem, maar de negative bias vertekend ook zeker de grootte hiervan.
Ben eigenlijk heel benieuwd wanneer de update naar 4.1 komt voor beide toestellen!
Geen cover dus? Op Ebay zijn er een aantal te vinden. Heb er zelf ook eentje en ben er erg goed over te spreken. Zorgt er ook gelijk voor dat ie beter in de hand ligt (hij glijdt nu niet meer weg) en heeft al een aantal kleine vallen overleefd!Carpento schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:30:
Nou, mijn One S heeft onlangs beton gekust (na een vrije val). En nu is op dat hoekje de coating losgelaten
Goh
Wel geinig, werd een lelijke ruwe plek in het aluminium, heb het dus maar even een beetje bijgevijld met een sleutelvijltje, at least weer glad nu maar wel een kale plek. Moet je 'm maar niet laten vallen he![]()
Scherm is nog wel gewoon heel, niks stuk![]()
De mijne (een grijze) heeft een paar meter over asfalt gegleden, is van de trap afgedonderd, en vaker van mijn nachtkastje of bureau gevallen, maar geen enkel krasje, niet eens een kleintje. En dat zonder cover!ronnie88 schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:56:
[...]
Geen cover dus? Op Ebay zijn er een aantal te vinden. Heb er zelf ook eentje en ben er erg goed over te spreken. Zorgt er ook gelijk voor dat ie beter in de hand ligt (hij glijdt nu niet meer weg) en heeft al een aantal kleine vallen overleefd!
Veilen zou ik niet al te vaak doen, zo dik is de behuizing niet.
- knip -
Verwijderd
Bedankt voor je reaktie! Het punt was alleen dat de batterij nog voor de helft vol was.TerrorKiwi schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:25:
[...]
Volgensmij had ik dit wel vaker gelezen hier, ik dacht dat het iets was dat de batterij dan helemaal op was. Als je hem dan 20 minuten in de oplader laat zitten, dan er even uit haalt en er weer instopt, doet hij het.
Maarja je weet het niet, dus toch maar aan de oplader.. echter hadden we na zo'n 5 minuuten nog geen reaktie..
Nouja, aanknopje 10 sec ingedrukt houden dus. Ik heb het tegen hem gezegd, we gaan het zien!
Of heb ik erover gelezen?
En hij is 1x gevallen van 20 cm hoogte, heel stuk coating eraf.
Heb tot nu toe dus nog niet echt geluk met mijn One S.
Speed limits are like herpes.
HBP? (sorry, niet heel het topic gevolgd!)Plato112 schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:05:
Mijn One S begint ook een HBP te geven. Komt tot nu toe alleen thuis voor, maar dit is natuurlijk wel de plek waar ik het meeste ben.
En hij is 1x gevallen van 20 cm hoogte, heel stuk coating eraf.
Heb tot nu toe dus nog niet echt geluk met mijn One S.
DieterVDW schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:25:
[...]
YouTube: HTC One S home screen button problem
Behoorlijk extreem irritant. Maakt toestel onbruikbaar op plaatsen met EDGE connectie.
Ja inderdaad, dat probleem dus...onbruikbaar toestel is het gevolg.

Dit is enkel op te lossen door hem retour naar HTC te sturen?
[ Voor 15% gewijzigd door Drwho1 op 26-11-2012 15:14 ]
Maar fijn is anders.
Anders gebruiken jullie even de zoekfunctie bovenaan (zoek op: HBP) ipv hier te gaan slowchatten over iets wat echt al tientallen keren besproken is.Dit 'vervuilt' het topic weer zo enorm?
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
HTC vervangt dan het scherm en hoopt dat het opgelost is. Soms helpt het, soms niet ...Drwho1 schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:11:
[...]
Dit is enkel op te lossen door hem retour naar HTC te sturen?
http://htcsource.com/2012...ing-out-across-the-globe/
idd hopelijk komt de versie voor de S ook snel!
Kijk hier eens: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1531Addiction schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:51:
Niemand die met een custom rom werkt op de HTC ONE S?
Het probleem is begonnen na ca. 1 maand gebruik. Wél heb ik al vanaf de start een probleem met de ontvangst; die is erg slecht. Ik kan vergelijken want dezelfde sim deed het in mijn vorige toestel prima. Inmiddels overgegaan van Telfort naar Vodafone. Hetzelfde probleem alleen zijn het nu andere plekken waar de ontvangst standaard bedroevend is.
Het HBP wordt getriggerd door slechte ontvangst. Het doet zich alleen voor als de G (GSM) of E (Edge) verschijnt in de statusbalk.
Als (tijdelijke) oplossing wordt hier genoemd dat je het toestel op 'alleen WCDMA' kunt zetten. Je hebt dan idd het probleem niet meer, maar je kunt je toestel dan nauwelijks nog gebruiken omdat het 3G ontvangst continu wegvalt. Bellen noch internetten is dan mogelijk.
Voor de specialisten:
ik heb een S4 toestel; Androidversie 4.0.4; zwarte versie.
Behoudens het HBP en ontvangst probleem vind ik het een fantastisch toestel. Razendsnel en mooi scherm en design.
Ik heb het toestel gekocht bij Belsimpel en heb nu mailcontact hierover. Ze kwamen in eerste instantie met 'heb je de internetinstellingen wel goed staan?" Vervolgens geven ze de internetinstellingen door van een provider die ik niet heb
Ben benieuwd hoe dit afloopt.
[Edit:] Waar blijft Jelly Bean!!!
[ Voor 18% gewijzigd door Fleximex op 28-11-2012 14:24 ]

Verwijderd
Nee. Ik ben blij dat ik een lekker slank toestel heb, dan ga ik dat effect niet verpesten door er alsnog een cover omheen te trekkenronnie88 schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:56:
Geen cover dus?
Bovendien moet je een beetje vertrouwen in jezelf hebben, zo'n cover herinnert je er elke keer aan 'jaaa, kijk, als je toestel misschien eens valt dan zou het kunnen zijn dat 'ie beschadigt, en daarom loop je elke dag met een lelijk hoesje rond te sjouwen'.

Ik hoop dat ik dit heb na 1x opsturen. Zonder het HBP vind ik het ook een top toestel (mis hem nu al, terwijl ik nu een desire Z gebruik).Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:51:
Heb mijn HTC one S voor de tweede keer laten repareren, en het probleem doet zich nu niet meer voor! Helemaal blij, top toestel
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.