www.casarodriguillo.com
Hier nog één, ook op vakantie. Zat op een terras en probeerde verbinding te maken met een wifi netwerk. Het ding was echt als een malle aan het switchen tussen verschillende netwerken, ik zat al van WTFrajackar schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:43:
[...]
Yep, hier nog één. Vorige week tijdens een tripje naar Barcelona. Dat kwam erg onhandig uit en een hoop foto's berichten kwijt. Toch een kwalijke zaak eigenlijk.
Op XDA wordt door iemand melding gemaakt van de JB rom als ota update. Maar nog maar een paar mensen zouden hem hebben. Zou het dan echt?

Ik ben benieuwd of ze bij die uitvoering wat aan de problemen als hbp, snel beschadigen en het boot probleem hebben gedaan. Ik zit nog steeds in dubio over de telefoon. Misschien maar wachten op de opvolger; htc kennende duurt dat vast niet lang.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Wel bizar dat ie meteen al het storage wist. Ik snap de gedachte achter een "factory reset" maar een optie om alleen het systeem gedeelte terug te zetten was welkom geweest.Rev! schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:07:
[...]
Hier nog één, ook op vakantie. Zat op een terras en probeerde verbinding te maken met een wifi netwerk. Het ding was echt als een malle aan het switchen tussen verschillende netwerken, ik zat al van WTF. Opeens rebootte hij en bleef hij in een boot loop. Na heel wat geprobeer(verder ook geen internet daar) kreeg ik hem in recovery mode, alle opties geprobeerd maar het enige wat hielp was een full wipe.. Alles kwijt inclusief foto's die ik daar had geschoten. Helemaal balen was dat ik met google maps de kaarten had gecached, omdat er van dat land verder geen fatsoenlijke navigatie + kaart beschikbaar was. Vanaf toen was ik dus ook aangewezen op een Garmin die alleen een paar hoofdwegen kende. Al met al vertrouw ik hem niet helemaal meer...
Bij een ander toestel had je iig nog je SD kaart kunnen verwijderen voor de wipe.
Het gebeurde bij mij btw ook tijdens het zoeken naar wifi.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb hem uit eindelijk met powerbutton+volume down (ingedrukt houden tot die uit gaat na het knipperen van de touch toetsen). Dan alles los en volume down ingedrukt houden (tijdens het booten), zo kwam ik uit eindelijk toch in de bootloader. Heb "recovery" geprobeerd, daar ging die nog harder van spacen..."!" en "?" is het enige dat op het scherm verscheenRev! schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:07:
[...]
...Opeens rebootte hij en bleef hij in een boot loop. Na heel wat geprobeer(verder ook geen internet daar) kreeg ik hem in recovery mode, alle opties geprobeerd maar het enige wat hielp was een full wipe.. Alles kwijt inclusief foto's die ik daar had geschoten...

Mag hopen dat dit mij (en andere) niet nog eens overkomt, toch aardig kwalijk.
Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ik had al sterk het idee dat het met dat wifi gebeuren te maken had, en nu bij rajacker hetzelfde is gebeurd weet ik het bijna wel zeker.Bobswa schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:26:
[...]
[...]
Ik heb hem uit eindelijk met powerbutton+volume down (ingedrukt houden tot die uit gaat na het knipperen van de touch toetsen). Dan alles los en volume down ingedrukt houden (tijdens het booten), zo kwam ik uit eindelijk toch in de bootloader. Heb "recovery" geprobeerd, daar ging die nog harder van spacen..."!" en "?" is het enige dat op het scherm verscheen. Uiteindelijk toch maar een factory wipe gedaan
......weg ALLE data
.
Mag hopen dat dit mij (en andere) niet nog eens overkomt, toch aardig kwalijk.
Ding van mij werd btw ook eng warm, gezien ik eerst niet wist hoe ik hem uit kon krijgen heb ik hem een tijdje in de huur auto gelegd, maar na een half uur was hij nog niet uit, en gezien het niet mijn eigen auto was en ik bang was dat de boel misschien zou gaan branden heb ik hem toen weer eruit gehaald, en met wat toetsencombo's de recovery mode gevonden.
[ Voor 18% gewijzigd door Rev! op 17-10-2012 21:31 ]
En hier ook al één, Bij mij ook op vakantie. Was aan het connecten met het wifi netwerk, wachtwoord proberen enzo, en in eens een reboot loop. Al m'n foto's van de vakantie weg.Rev! schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:07:
[...]
Hier nog één, ook op vakantie. Zat op een terras en probeerde verbinding te maken met een wifi netwerk. Het ding was echt als een malle aan het switchen tussen verschillende netwerken, ik zat al van WTF. Opeens rebootte hij en bleef hij in een boot loop. Na heel wat geprobeer(verder ook geen internet daar) kreeg ik hem in recovery mode, alle opties geprobeerd maar het enige wat hielp was een full wipe.. Alles kwijt inclusief foto's die ik daar had geschoten. Helemaal balen was dat ik met google maps de kaarten had gecached, omdat er van dat land verder geen fatsoenlijke navigatie + kaart beschikbaar was. Vanaf toen was ik dus ook aangewezen op een Garmin die alleen een paar hoofdwegen kende. Al met al vertrouw ik hem niet helemaal meer...
Ik heb gewacht tot ik thuis was om hem terug te zetten naar fabrieks instellingen omdat ik nog hoop had wat te kunnen backuppen op m'n pc, maar helaas dat werkte niet.
Was wel blij dat ik ook nog m'n Android tablet bij me had
ik heb uit pure frustratie mijn toestel maar gewiped. meteen na de wipe kreeg ik die 'SIM Customization' update weer aangeboden en dit keer niet geïnstalleerd.tozzke schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:47:
Sinds ik de update 'SIM Customization' vorige week geïnstalleerd heb, heb ik regelmatig dat wanneer ik mijn telefoon aanzet/ontgrendel, hij geen ontvangst meer heeft. Ik kan hem in vliegtuigmodus zetten en daar weer uit (waarna hij normaal gesproken om pincode vraagt) maar er gebeurt dan niets, ik blijft geen ontvangst/service hebben. Enige oplossing is hem opnieuw op te starten.
Meer mensen die dit probleem herkennen? (al dan niet sinds die update)
Nu eens kijken of mijn probleem nog optreedt
Ik heb mijn One S aangeboden bij HTC, wegens het hbp. Er is nooit gerept over een factuur of garantie. Ik heb enkel het IMEI-nummer en het serienummer moeten doorgeven. Het toestel is opgehaald door een koerier en gebracht naar Dynafix. Ik ben nu in afwachting van een gerepareerd toestel, die ik deze week verwacht binnen te krijgen.MikeVM schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:11:
ik heb mijn toestel 2dehands gekocht zonder aankoopbon, de verkoper beweerde dat ik garantie kan claimen bij HTC op basis van de SN, True or false? en gaat HTC nu elke One S repareren? of gaan ze dat enkel doen als je moeilijk begint te doen?
Verwijderd
De telefoon start om de paar uur opnieuw op. Uit het niets.
WiFi problemen zijn er ook vaak.
De telefoon kan soms ontzettend heet worden. Terwijl ik het niet eens intensief gebruik.
En het dataverbruik is abnormaal! Alle achtergrondgegevens instellingen staan uit maar nog steeds is mijn 1GB data binnen 2 dagen helemaal op. Ik kill ook regelmatig alle apps om zo extra dataverbruik tegen te gaan maar het helpt voor geen meter.
Heeft iemand er ook problemen mee? Weet iemand wat er misschien aan gedaan kan worden?
I need help.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Vodafone toevallig?-Trouble- schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:15:
Mijn tijd loopt, als ik het als automatisch heb ingesteld, gewoon 5 minuten achternee, dát is lekker
Zie https://twitter.com/vodafoneNL/status/258642893735088128
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Vodafone inderdaad. Ik zal m'n telefoon eens herstarten dan.MeNTaL_TO schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:08:
[...]
Vodafone toevallig?
Zie https://twitter.com/vodafoneNL/status/258642893735088128
Als verwacht: helpt geen zak
[ Voor 6% gewijzigd door Trouble op 18-10-2012 11:33 ]
Helpt ook niet, maar ging meer om het topic genoemd in het Twitter bericht, het is alleen bij bepaalde simkaarten en is in onderzoek bij de technische dienst.-Trouble- schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:32:
[...]
Vodafone inderdaad. Ik zal m'n telefoon eens herstarten dan.
Als verwacht: helpt geen zak
[ Voor 22% gewijzigd door MeNTaL_TO op 18-10-2012 13:55 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wat waren dat voor geruchten dat iemand van HHTC had gehoord dat er nu een echte fix was en dat mensen hun toestel konden gaan opsturen?
Is in principe correct, HTC gebruikt het shipping moment + de garantieperiode (2 jaar). Op het moment dat een toestel dan drie maanden in de winkel op de plank ligt mis je drie maanden garantieMikeVM schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:11:
ik heb mijn toestel 2dehands gekocht zonder aankoopbon, de verkoper beweerde dat ik garantie kan claimen bij HTC op basis van de SN, True or false?
Had ik namelijk ook met mijn HTC Hero, was het laatste uit die winkel (was ook showmodel geweest, in de vitrine achter glas). Dat scheelde dus echt drie maanden qua garantieperiode. Die was volgens HTC verlopen maar toestel had ik nog geen twee jaar in bezit. Heb destijds bij de aanmelding voor reparatie de bon meegestuurd, is toen gewoon netjes hersteld
Aangemeld via HTC, reparatie keurig uitgevoerd door Dynafix. Snel en goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Carpento op 18-10-2012 21:25 ]
ik heb precies dezelfde ervaring, nu een maand terug. Scherm vervangen, het was een week weg en daarna steeds heviger op de bekende plekken.YvoK schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:04:
Mijn exemplaar is dus sinds zaterdag terug van Dynafix voor een HBp-reparatie. Nieuw scherm + verse software erop en het ging helemaal goed. Tot vanmorgen, op een plekje waar het bereik ook wel echt slecht is, daar was'tie weer... Nog wel een beetje aarzelend en minder dan eerst, maar de HomeButtonHorror wordt de komende tijd ongetwijfeld erger. Reparatie geholpen? Nee dus!
Wat waren dat voor geruchten dat iemand van HHTC had gehoord dat er nu een echte fix was en dat mensen hun toestel konden gaan opsturen?
Ik ben mijn vertrouwen in HTC kwijt. Ik heb inmiddels na volle tevredenheid een SGS3. Ik heb een vervangende H1S gekregen nu, een S4, helemaal nieuw maar hij staat ongebruikt te koop.
Het verschil ik bereik tov bv een SGS3 is verbluffend, eerder met de H1S had ik vaak geen signaal (te loggen met de app No Signal) nu met de SGS3 heb ik twee weken geen enkele drop terwijl ik op dezelfde plekken kom met dezeflde SIM-kaart.
De belabberde service en het pappen en nathouden mbt het HBp hebben mij definitief HTC doen verlaten. De Hero, Desire, Desire HD heb ik met veel plezier gebruikt. Maar de H1X (met zijn WiFi bug en rare LED) en ja ik heb dit toestel ook gehad en deze H1S zeggen mij genoeg; wegblijven.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Ik heb via Twitter met Vodafone contact gehad, en 'ze gaan het onderzoeken'MeNTaL_TO schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:52:
[...]
Helpt ook niet, maar ging meer om het topic genoemd in het Twitter bericht, het is alleen bij bepaalde simkaarten en is in onderzoek bij de technische dienst.
Ben de laatste tijd veel aan het sleutelen met weergave en inrichting en een goede of leuke achtergrond hoort hier natuurlijk ook bij. Zoeken jullie deze op resolutie of worden hiervoor apps gebruikt?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Is dit echt mogelijk, en zo ja, hoe?
Dat vind ik zeer spijtig om te horen. Ik had een stille hoop dat ze de oplossing hadden.aardbeix15 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:26:
[...]
ik heb precies dezelfde ervaring, nu een maand terug. Scherm vervangen, het was een week weg en daarna steeds heviger op de bekende plekken.
---
@ mensen met tijd synchronisatie problemen: daar doe je weinig aan.
Vodafone heeft hier al jaren issues mee. En andere netwerken ook overigens.
Daarbij meegenomen de klok van de One S drift ook als een malle.
Voor mij is een gesynchroniseerde tijd echt een must-have maar het helpt ook met snellere GPS fixes en vast nog wel meer.
Ik gebruik al sinds m'n Desire ClockSync.
@TerrorWiki, zoals ik in dit topic ergens gelezen heb zou het softwarematig aanpassen van je telefoon er niet toe leiden dat je de garantie op de hardware verliest zolang er niet aangetoond kan worden dat een eventueel defect komt door je aanpassing.
Het rooten zelf zal je, denk ik, geen garantie door verliezen. Custom roms heb ik mijn twijfels over.
Achtergronden zijn lastig inderdaad, ik gebruik GIMP en cut/resize net zo lang totdat het een beetje lijkt op wat ik in m'n hoofd had.
- knip -
tozzke schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:47:
Sinds ik de update 'SIM Customization' vorige week geïnstalleerd heb, heb ik regelmatig dat wanneer ik mijn telefoon aanzet/ontgrendel, hij geen ontvangst meer heeft. Ik kan hem in vliegtuigmodus zetten en daar weer uit (waarna hij normaal gesproken om pincode vraagt) maar er gebeurt dan niets, ik blijft geen ontvangst/service hebben. Enige oplossing is hem opnieuw op te starten.
Meer mensen die dit probleem herkennen? (al dan niet sinds die update)
Ik heb stiekem wat hoop dat mijn probleem nu verholpen is. De laatste dagen voor de wipe had ik elke dag meerdere keren het probleem dat ik geen bereik meer had, sinds de wipe geen probleem meer gehad.tozzke schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:06:
[...]
ik heb uit pure frustratie mijn toestel maar gewiped. meteen na de wipe kreeg ik die 'SIM Customization' update weer aangeboden en dit keer niet geïnstalleerd.
Nu eens kijken of mijn probleem nog optreedt
Of het nu komt door de full wipe of het weigeren van die 'SIM Customization'-update dat laat ik nog even in het midden, maar ik ga die update voorlopig nog niet installeren iig
Schermmodule is vervangen, ben benieuwd of het weg blijft.
Wanneer ik bijvoorbeeld een bericht wilt typen in Facebook, komt het regelmatig voor dat de telefoon spontaan andere vensters opent. Het lijkt erop dat het scherm een "touch" registreert omdat deze ook trilt bij het schakelen. Het irritante is dat dit lang achter elkaar blijft doorgaan en ik het alleen kan stoppen door op de standbyknop te drukken. Vervolgens druk ik weer op de standbyknop om de telefoon weer te activeren en is het weer even normaal.
Af en toe werken ook de softbuttons (? back, home en vensters) niet. Ook hier moet ik hem even op standby zetten en vervolgens weer activeren.
Tijdens bovenstaande problemen gebruikte ik geen screenprotector oid. Inmiddels heb ik deze wel en het probleem is er nog steeds.
info:
Android: 4.0.3
HTC Sence: 4.0
SW nr: 1.78.161.2
HTC SDK API: 4.11
HTCExtension_403_1_GA_4
Kernel: 3.0.8-01136-g9d2ad31 (25 april 12:59)
buildnr: 1.78.161.2 cl58751
Oja, ik lees hier steeds de afkorting HBP maar waar staat dat voor?
HBP staat voor HomButtonProble(e)m. Heel irritant probleem waarbij je telefoon opeens denkt dat je meerdere keren per seconde op je home toets drukt, terwijl dit niet zo is. Je telefoon wordt dan redelijk onbruikbaar. Vaak komt dit voor in gebieden waar bereik niet optimaal is (Edge netwerken).
Verwijderd
Mijn problemen zijn: Dat hij paar keer op een dag zichzelf herstart zonder dat ik iets heb gedaan.
Edit: dat HBP bedoel ik dus ook! Heel irritant!
Kan ik hiervoor naar Belcompany toegaan? of komt/is er hier een update voor?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 11:03 ]
HBP staat voor home-button probleem. Jouw beschrijving doet er mij aan denken...patathome schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 09:09:
Wanneer ik bijvoorbeeld een bericht wilt typen in Facebook, komt het regelmatig voor dat de telefoon spontaan andere vensters opent. Het lijkt erop dat het scherm een "touch" registreert omdat deze ook trilt bij het schakelen. Het irritante is dat dit lang achter elkaar blijft doorgaan en ik het alleen kan stoppen door op de standbyknop te drukken. Vervolgens druk ik weer op de standbyknop om de telefoon weer te activeren en is het weer even normaal.
Af en toe werken ook de softbuttons (? back, home en vensters) niet. Ook hier moet ik hem even op standby zetten en vervolgens weer activeren.
Dit lezende, krijg je dan ook een foutrapport in het scherm die je kan verzenden naar htc? Of is het een "reguliere" reboot?Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:59:
Hee, ik heb sinds een tijd ook een problemen met m'n toestel.
Mijn problemen zijn: Dat hij paar keer op een dag zichzelf herstart zonder dat ik iets heb gedaan.
Reboot met foutmelding had ik een paar dagen geleden 2x op 1 dag.

www.casarodriguillo.com
Nu is de naam namelijk IMAGxxxx
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Kan ie weer terug, fijn.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Soms krijg ik een foutmelding dan stuurt die een rapport naar htc (wat overigens echt onzin is)Xfade schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 05:09:
[...]
Dit lezende, krijg je dan ook een foutrapport in het scherm die je kan verzenden naar htc? Of is het een "reguliere" reboot?
Reboot met foutmelding had ik een paar dagen geleden 2x op 1 dag.
Kan ik hiervoor naar Belcompany toegaan of effe wachten op een update?
Spontane reboots, terwijl het toestel gewoon op tafel lag heb ik eerder wel gehad (circa 2x per week), maar dat is inmiddels alweer erg lang geleden. Mogelijk is dat door één van de recente updates (2.21 of 2.31) opgelost (bij mij althans).
Vind de huidige kleuren eigenlijk mooier en bovendien lijkt de witte me iets dikker (maar dat kan ik ook helemaal verkeerd zien). Had me wel heel fijn geleken om 64 gig aan opslagruimte te hebben!
YouTube: HTC One S home screen button problem#
Elke keer als hier iets gepost wordt hoop ik iets van een update te lezen.... maar nee
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
na 6 maanden normaal gebruik, altijd zonder hoesje, altijd in broekzak, soms met aansteker/memstick erbij.
Het was echt minimaal op meerdere plaatsen, maar toch maar gelijk actie ondernomen.
uiteraard onder garantie verholpen.
[ Voor 47% gewijzigd door reaL_G op 23-10-2012 12:02 ]
GiTS
Welke specifieke feature mis je momenteel dan? Ik wacht liever een maand langer met de voorwaarde dat ik de beschikking krijg over een bugvrije versie, dan dat er nu met geweld een anti degelijke versie de pijplijn door wordt gedrukt om bepaalde klanten een goed gevoel te geven. Het gros van de consumenten weet niet eens dat r een nieuwe versie is of komt. Zij zijn gebaat bij degelijke software. Hopelijk gooit HTC dan hier ook de nadruk op.Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:56:
lol...
Elke keer als hier iets gepost wordt hoop ik iets van een update te lezen.... maar neetijd begint te dringen HTC! oktober is bijna voorbij!
Bizar, ik leeg hier dagelijks alles... Of is dit het gekende Home-knop probleem?Gismo1979 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:44:
@superischh: Lees dit topic maar eens goed door. Is al meerdere malen genoemd.
[ Voor 13% gewijzigd door superiscch op 23-10-2012 14:07 ]
Interactieve notification-bar lijkt me erg efficient werken. voor de rest zijn er een aantal kleine dingen die gewoon erg mooi mee genomen zijn.Michiele93 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
Welke specifieke feature mis je momenteel dan? Ik wacht liever een maand langer met de voorwaarde dat ik de beschikking krijg over een bugvrije versie, dan dat er nu met geweld een anti degelijke versie de pijplijn door wordt gedrukt om bepaalde klanten een goed gevoel te geven. Het gros van de consumenten weet niet eens dat r een nieuwe versie is of komt. Zij zijn gebaat bij degelijke software. Hopelijk gooit HTC dan hier ook de nadruk op.
En de kwaliteit zal wel goed zitten, kheb nog nooit problemen gehad na een update van HTC en HTC is al vrij laat met deze update, google heeft 4.1 al tijden geleden vrij gegeven en zelfs Samsung (die normaal gesproken echt niet rap was met updates) maakt al gebruik van 4.1
En zoveel hoeft HTC er ook niet aan te doen, alleen de sense schil moet aangepast worden.
[ Voor 35% gewijzigd door Chaoss op 23-10-2012 14:07 ]
Zoals ik het filmpje zie is dit inderdaad het gekende Home-knop probleem.superiscch schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:05:
[...]
Bizar, ik leeg hier dagelijks alles... Of is dit het gekende Home-knop probleem?Ik heb er zelf nooit geen probleem mee gehad, dus ik heb het eigenlijk nooit opgezocht
Verwijderd
Ik ben zelf wel erg benieuwd naar google now, en hoe goed dat hier in Nederland gaat werken. Maar ik wacht zelf ook liever wat langer op een bugvrije versie, dan dat er snel een update wordt uitgegeven, waarna we met allemaal bugs zitten en moeten wachten op fixes. Dan wacht ik liever iets langer met een, goed werkende en bugvrije, oudere romMichiele93 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
Welke specifieke feature mis je momenteel dan? Ik wacht liever een maand langer met de voorwaarde dat ik de beschikking krijg over een bugvrije versie, dan dat er nu met geweld een anti degelijke versie de pijplijn door wordt gedrukt om bepaalde klanten een goed gevoel te geven. Het gros van de consumenten weet niet eens dat r een nieuwe versie is of komt. Zij zijn gebaat bij degelijke software. Hopelijk gooit HTC dan hier ook de nadruk op.
HTC is/was altijd snel met updates en je hebt gewon een grote groep early-adopters die daar wel waarde aan hechten, zelf heb ik dat ook hoe eerder een update naar 4.1 hoe beter, bugs ben ik niet echt bang voor en dat die ik dan wel weer.
Maargoed HTC heeft eerder laten weten dat de update in oktober uitgerolt zou worden, als ze zich daar aan houden dan zal het wel komende vrijdag worden
Verwijderd
Lees jij wel eens forums door cq google je wel eens...........dan had je er nl wel van gehoordsuperiscch schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:42:
Iemand hier al van gehoord? Heb er zelf geen last van
YouTube: HTC One S home screen button problem#

Gebruik zelf een Nexus 7 en ik kan niet ontkennen dat het nut vooralsnog voor mij ontbreekt. De interactieve notificatie bar , waar hierboven naar wordt gerefereerd, vind ik geniaal. Echt een feature die wat toevoegt op mijn HTC Ons S.Wouter64 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:36:
[...]
Ik ben zelf wel erg benieuwd naar google now, en hoe goed dat hier in Nederland gaat werken. Maar ik wacht zelf ook liever wat langer op een bugvrije versie, dan dat er snel een update wordt uitgegeven, waarna we met allemaal bugs zitten en moeten wachten op fixes. Dan wacht ik liever iets langer met een, goed werkende en bugvrije, oudere rom
Verwijderd
Ok, dom van me :-)Gismo1979 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:15:
[...]
Zoals ik het filmpje zie is dit inderdaad het gekende Home-knop probleem.
Verwijderd
Had jij eens mn latere posts gelezen dan wist je al dat ik al merkte dat ik mis zatVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:08:
[...]
Lees jij wel eens forums door cq google je wel eens...........dan had je er nl wel van gehoord

je zegt vol overtuiging "uiteraard", maar als je hem los in je zak draagt met een usb stick en of aansteker erbij van vraag je gewoon om dergelijke beschadigingen.reaL_G schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:52:
hehe eindelijk ook last van het slechte coating probleem op de zwarte one-s.,
na 6 maanden normaal gebruik, altijd zonder hoesje, altijd in broekzak, soms met aansteker/memstick erbij.
Het was echt minimaal op meerdere plaatsen, maar toch maar gelijk actie ondernomen.
uiteraard onder garantie verholpen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat zou je het beste bij T-Mobile zelf neer kunnen leggen. Ik heb zelf een Vodafone-branded toestel, net als mijn vrouw. Mijne is inmiddels voorzien van het HTC CID, dus ik draai nu met de reguliere updates mee. Bij Android 4.1 maar eens kijken hoeveel dat scheeltVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:24:
Via T-Mobile is nog niet eens de 4.0.4 update als OTA uitgebracht. Zit dus nog steeds met 4.0.3. Niet dat ik nu echt problemen krijg en bepaalde zaken mis. Maar ik vrees dat de komende update naar Android 4.1 bij T-Mobile dan wel tot april kunnen duren ofzo? Iemand enig idee hoe dit zit?
Verwijderd
Htc repareert zelf niet. Verwacht dat hij naar Dynafix is gestuurd. Zij repareren wel vlot. Ik denk dat ze de tijd van twee keer verzenden mee hebben gerekend. Normaal is het maximaal 10 werkdagen.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 07:38:
Heb mijn HTC One S met een Hi Lease maar laten ophalen voor het HBP probleem! Nu zie ik op de site van repair dat ie naar de fabrikant is gestuurd! 2 tot 3 weken wachttijd. Iemand ervaringen hier mee?
Ik heb een compleet nieuwe behuizing gekregen. Als je alleen maar wat krasjes bij je oplader aansluiting hebt zou ik hem niet terugsturen. Ik heb nu een maand of 4 een nieuwe case, maar die is net zo goed gekrast bij de USB aansluiting. Een CD marker doet wonderen om de boel weer zwart te maken, gaat eigenlijk nergens over maar het werkt wel. Ik ga hem er niet meer voor terugsturen.Binnetie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:23:
Wat doen ze precies om het coating probleem op te lossen? Krijg je er een heel nieuwe behuizing omheen? Ik merk bij mij namelijk ook wat pitjes op de randen van mijn telefoon. Bij de laadaansluiting is het al deels helemaal zilver. Terwijl ik de lader altijd voorzichtig aansluit.
Ik heb ook nog heel soms dat de home button blijft hangen sinds de laatste 4.04 update, maar dat is ergens onder grond of ver weg in een gebouw/winkel. Voor mij geen reden om er mee terug te gaan. Had het voorheen echt dagelijks, zelfs op plekken met voldoende ontvangst.
[ Voor 14% gewijzigd door J0YR1D3R op 25-10-2012 10:43 ]
Verwijderd
Die staat standaard op 1xVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:46:
ik heb eens de schalen bij animatie bij opties voor ontwikkelaars verzet naar 1x. vind Ik vind dat hij ie nu wel smoother draait en schermen opent.
Verwijderd
Negeer mn bericht dan maar :-D
In het HTC function test programma (*#*#3424#*#*) heb ik getest of het betreffende onderdeel functioneert. Nee dus.
Weten jullie hoe groot de kans is dat er een connector niet is aangesloten bij het vervangen van de display? Is er nog iets anders dat ik testen kan? Ik ga sowieso morgen contact opnemen via de HTC chat. Ik ben benieuwd wat er nu weer mis is. Ik denk dat ik mijn Nokia N82 maar weer paraat moet houden.
(offtopic) Ik begin wel stiekem met een schuin oog naar de HTC Windows Phone 8X, of de Nokia Lumia 920 te kijken.
Je krijgt pas een update in November, vermoedelijk. HTC heeft al vrij snel die prognoses bijgesteld.Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:56:
lol...
Elke keer als hier iets gepost wordt hoop ik iets van een update te lezen.... maar neetijd begint te dringen HTC! oktober is bijna voorbij!
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
[ Voor 97% gewijzigd door RobertJ op 27-10-2012 15:17 ]
http://www.gottabemobile....pdate-starts-rolling-out/
Een deel of al je garantie?J0YR1D3R schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:31:
Niet, je moet hem sowieso unlocken waarmee je een deel van je garantie verliest. Staat ook op HTCdev.com
Hoe zit dat nu
Staat op die website (htcdev.com) dat problemen gerelateerd aan het unlocken van de bootloader niet onder garantie vallen. Min of meer kan je stellen dat dus garantie op de software vervalt en die op je hardware niet. Als je powerknop electronisch kapot is, kunnen ze moeilijk zeggen: Komt door de software. Maar bijvoorbeeld als je telefoon niet meer wil booten door een verkeerde flash, kan je nog wel bij HTC aankloppen voor reparatie maar zal je moeten betalen.
Je kunt ook het topic lezenMichiele93 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:47:
Meer mensen die dezelfde situatie herkennen?
Enkele weken ja, week of 4 a 5 denk ikr4ve schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:00:
In Taiwan rolt hij momenteel uit voor de One X, ik neem dus aan dat we hem voor de One S over enkele weken we kunnen verwachten.
http://www.gottabemobile....pdate-starts-rolling-out/
De One S is een heel mooi toestel! Die motorola weet ik niet, maar daar je zit in het One S topic natuurlijkBatsu schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:28:
Ook ik ga vermoedelijk voor de One S. Veel getwijfeld tussen de One S, de One X (te groot), S3 en Nexus (groot, plastic). Het enige toestel dat ik mogelijk nog als concurrent zie is de Motorola Razr i. Maar ja dat is een motorola. Zelfde scherm erin, betere batterij en compacter, maar wel slechts een single core 2GHz intel processor erin welke minder is als de Kraits. Iemand dezelfde keuze moeten maken?
Ik heb gekozen voor de One S (verlenging van Vodafone abonnement, hopelijk de Z520e met S4 CPU). Ik heb nu een HTC Desire.Batsu schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:28:
... Iemand dezelfde keuze moeten maken?
Waar ik naar op zoek was, is een telefoon die twee jaar goed mee kan (evt. met custom rom later). Mijn wensen zijn:
- telefoon die dit jaar geïntroduceerd is, moderne chipset, minimaal dual-core cpu
- Android 4.0/4.1
- niet te grote telefoon waardoor 4.7" scherm eigenlijk afvalt.
- weinig bijbetalen voor de telefoon bij verlenging van abonnement
- gevestigd merk zoals Sony, HTC, Samsung. Liever geen Acer, Huawei.
Met deze wensen blijven er niet zoveel telefoons over.
De Sony Xperia V en T zijn ook erg mooi, maar die zijn wel wat duurder. De Razr i kende ik nog niet, die ziet er goed uit.
Ben overigens inmiddels wel erg gecharmeerd van de Xperia T! Ik ga eens informeren hoeveel die extra kost
[ Voor 6% gewijzigd door Canard op 30-10-2012 12:28 ]
Ik heb onlangs mijn telefoon in het water laten vallen en 2 dagen daarna heeft hij de geest gegeven. Ik vermoed dat de problemen in de batterij zitten, aangezien hij in eerste instantie ook niet meer wilde opladen (na het drogen). Ik denk dat hij na 2 dagen uitgegaan is wegens stroomgebrek en nu reageert de telefoon in het geheel niet meer op de aan/uit knop (of andere knoppen).
Ik denk dus dat de telefoon opengemaakt moet worden en de batterij moet worden vervangen. Ik kan dit wel doen via HTC's eigen reparatieservice, maar ik ben dan zeker 2 weken verder en ze rekenen al 50 euro voor het onderzoek naar de schade alleen al, laat staan de reparatie zelf.
Waar ik dus naar op zoek ben is een betrouwbare firma die sneller en liefst ook goedkoper voor mij dit probleem kan oplossen.
Iemand die me hierbij kan helpen? Liefst met eigen ervaring.
Ik lees dit topic al zo lang als het bestaat. Ik ben nog weinig mensen tegengekomen met hetzelfde. Meeste reacties zijn vooralsnog negatief aan mijn situatie. De mensen die de situatie wel beleven, zou ik graag hun verdere handelingen willen weten ter voorkoming van het probleem.
[ Voor 18% gewijzigd door Michiele93 op 28-10-2012 21:47 ]
@ Michiele93: Over het HBP zijn tientallen reacties geschreven, voor de garantie, na het terugkrijgen van toestellen, minder problemen na reparatie, evenveel problemen na reparatie, reparatie-issues enz. enz.
Zou gewoon voor de Galaxy S gaan met de 4.1 rom erop. Snel zatBatsu schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:28:
Ook ik ga vermoedelijk voor de One S. Veel getwijfeld tussen de One S, de One X (te groot), S3 en Nexus (groot, plastic). Het enige toestel dat ik mogelijk nog als concurrent zie is de Motorola Razr i. Maar ja dat is een motorola. Zelfde scherm erin, betere batterij en compacter, maar wel slechts een single core 2GHz intel processor erin welke minder is als de Kraits. Iemand dezelfde keuze moeten maken?
De HTC 1S is wel stukken sneller en beter scherm, maar minder bereik en slechtere accuduur in mijn ervaring. Daarnaast nog steeds problemen met bouwkwaliteit (als ik er onderop op druk dan heeft hij vol bereik van wifi, doe ik dat niet dan download hij super langzaam).
EDIT: bedoelde de oude vertrouwde s
Maar als ik je een toestel zou aanbevelen, zou het niet de htc one s zijn (persoonlijk). Ben er zelf namelijk helemaal niet tevreden mee en telefonisch deden ze bij HTC al net of dat die issues erbij horen, wat mij geen goed gevoel geeft voor als ik ermee terug ga...
[ Voor 15% gewijzigd door gabn88 op 29-10-2012 17:50 ]
Ik ga uiteraard wel voor een recent toestel...

Hoop dat het niet doorzet, en dat ze dit issue met de 4.1 update oplossen,
[ Voor 46% gewijzigd door MikeyMan op 29-10-2012 12:33 ]
Verwijderd
Zo werkt soms mijn home-button niet, maar als ik bijvoorbeeld 2 keer op de rechterknop druk werkt mijn home-button daarna wel weer. Ook heb ik er soms last van dat mijn scherm ineens aangaat. Hij gaat dan ook vanzelf weer uit en doet dit meerdere keren achter elkaar. Soms gebeurt dit hele tijd niet en soms heb ik dit probleem snel achter elkaar.
Moet verder wel zeggen dat ik erg tevreden ben met deze telefoon ondanks deze problemen.
Yea, mijn One S begint ook steeds vager te doen. Niet reagerende knoppen, spontaan scherm uit en niet reageren, etc. Erg leuk.DieterVDW schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:30:
Touch-knop die niet werkt en random onverklaarbare acties zijn voor mij symptoom van home button probleem. Welcome to the club!
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Had het ook gelezen maar de source is niet echt betrouwbaar en verder blijft het ook nog stil.bibi2205 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:02:
Op XDA is vandaag gemeld dat HTC begonnen is aan de uitrol van JB voor de One S. De eerste update is in Singapore gesignaleerd. Volgens het vorige "update schema" zou EU hem binnen een weekje moeten ontvangen. Zou er toch nog hoop zijn om hem in oktober nog te kunnen installeren? (Dan hebben ze nog maar 2 dagen, maar we kunnen proberen?)
Lijkt dus weer om vals alarm te gaan
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 30-10-2012 09:25 ]
Jep, ik heb er sinds eergisteren ook last van.. Mijn toestel was 2 maanden geleden al gerepareerd voor een soms slecht reagerend touchscreen en heb daar nu ook weer last van-Trouble- schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:26:
Vanochtend had ik voor het eerst sinds dat ik mijn telefoon heb aangeschaft (in mei) het HBp probleem gehad, terwijl ik vrij goed bereik had. Ik hoop dat het eenmalig was

- Niet reagerende telefoon. Scherm blijft zwart. Moet power > 20 seconden ingedrukt houden.
- Vanzelf opnieuw opstarten, echt vanzelf. Toestel ligt dus bijvoorbeeld op tafel als dat gebeurt.
Ik heb wel mijn (sim) pincode uit moeten schakelen zodat ik dan wel bereikbaar blijf.
Klinkt dit bekend of heb ik m'n toestel te veel mishandeld?
- knip -
Dit terwijl ik bij aanschaf wel wat minder bereik had dan mij sgs1 maar niet zo extreem, de verbinding viel niet weg.
Nu heb ik op steeds meer punten waar ik eerst wel bereik had opeens niets meer.
Meer mensen daar last van.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC One S levertijden- en prijzentopic. Accessoires mogen besproken worden in Accessoires voor de HTC One S.