Ik vrees zomaar dat we dit niet te horen krijgenJ0YR1D3R schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:43:
[...]
Ben benieuwd wat het is, hardware of software.

Ik vrees zomaar dat we dit niet te horen krijgenJ0YR1D3R schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:43:
[...]
Ben benieuwd wat het is, hardware of software.
Verwijderd
Als je het toestel terugkrijgt zal er op de brief daaraan wat ze aangepast hebben...TerrorKiwi schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:29:
[...]
Ik vrees zomaar dat we dit niet te horen krijgen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Bedankt voor de tip.TheMystery schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:15:
[...]
Probeer eens bij instellingen --> geluid het vinkje uit te zetten bij kantelen voor luidspreker.
Dit loste het bij mij op.
Verwijderd
Ik had mijn telefoon naar anderhalve week terug, en het complete scherm is vervangen....tot nu toe geen last meer van het HBP !!!!!P_de_B schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:35:
Ik heb mijn One S ook maar op laten halen voor reparatie. HTC heeft in de chat aangegeven dat ze nu definitief de oorzaak hebben kunnen vinden van het home button probleem en dat telefoons nu opgestuurd kunnen worden.
als leentoestel heb ik nu een Galaxy mini, dan ben je toch wel verwend met een One S zeg.....
'Deze soort beveiliging van deze router'... het is gewoon WPA/WPA2 beveiliging, niets raars aanIk begrijp dat het ook voorkomt op een soortgelijke router met dezelfde beveiliging. In dat geval lijkt het er helaas op dat de telefoon niet compatible is met deze soort beveiliging van deze router.
Dat kan inderdaad niet op de telefoon zelf worden opgelost. U kunt bij de fabrikant van de router navragen of zij een lijst hebben met telefoons die niet compatible zijn met de beveiliging.
Ik kan op dit moment helaas alleen adviseren om een andere soort beveiliging te gebruiken of een andere router. Een telefoon kan niet worden aangepast voor een bepaalde soort router of beveiliging.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Er is volgens mij een kans van maximaal 1 op 100 dat jij het HB probleem zal krijgen. De meeste nieuwe toestellen hadden het al niet meer dacht ik, en je leest hier alleen de negatieve berichten. Het enigste probleem waar je op moet letten is het versienummer (520e vs 560e).Snobbieh schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:22:
Zou ik het mij wagen deze te bestellen?Nu er verbetering in zit met de HB?
Ik zou zoiezo de S4 willenTerrorKiwi schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:44:
[...]
Er is volgens mij een kans van maximaal 1 op 100 dat jij het HB probleem zal krijgen. De meeste nieuwe toestellen hadden het al niet meer dacht ik, en je leest hier alleen de negatieve berichten. Het enigste probleem waar je op moet letten is het versienummer (520e vs 560e).
je kan dit forum wel een beetje doorkijken.Snobbieh schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:51:
[...]
Ik zou zoiezo de S4 willenZijn daar meer problemen mee?
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Jep heb ik ook gelezenKillerbert schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:26:
[...]
je kan dit forum wel een beetje doorkijken.
met uitzondering van een paar mensen heeft iedereen de S4 versie.
er is dus weinig ervaring met de S3 versie.
de grootste problemen is het HBP. Een aantal posts voor deze wordt er verteld dat het probleem lijkt gevonden en wordt opgelost.
Ik had het idee dat alleen die hem al 3 maanden of langer hebben het HB probleem hebben. Ik heb zelf de S4 gekocht bij Coolblue, en heb nog nergens last van na een maand. Ik zou het gewoon proberen.Snobbieh schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:38:
[...]
Jep heb ik ook gelezenDaarom dat ik vroeg of ik het zou wagen, omdat er toch wel veel mensen teleur over gesteld zijn...
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Klinkt heel logisch, maar er al aan gedacht dat je SIM-kaart misschien gewoon gaar is? Dit probleem aangeven bij Vodafone en nieuwe SIM vragen.Gismo1979 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:17:
Ik heb echter alleen een probleem.
[ Voor 18% gewijzigd door Gismo1979 op 10-10-2012 13:04 ]
Een nieuwe kan natuurlijk ook defect zijn, productiefout. Zou het best wel eens kunnen zijn (had ook nog nooit van dit gehoord)Gismo1979 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:58:
Het betreft een nieuwe simkaart. Ik kom van de desire Z, dus had nog geen microsim.
Maar dit is misschien wel een idee.
- knip -
Dit probleem had ik ook. Bleek dat de hele sim-card lezer defect was. Nieuw toestel gekregen.Gismo1979 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:17:
Hallo allemaal,
Ik ben sinds een afgelopen zaterdag ook in het bezit van een HTC one S (zwarte versie).
Tot nu toe ben ik erg te spreken over de telefoon.
Ik heb echter alleen een probleem.
Ik zet 's avonds de telefoon altijd uit en zet hem de volgende morgen weer aan. Tot nu toe is het opstarten van de telefoon na een 'avondje op uit' niet goed gegaan.
De eerste keer zag hij de simkaart niet,
de tweede keer vroeg hij na het invoeren van de juiste pincode ineens om de puk code. Scherm aan en uit zetten hielp hier wel bij.
De derde keer zag hij de simkaart weer niet.
Nu ben ik gisteren weer terug geweest naar de winkel en hebben ze me een nieuwe telefoon gegeven.
Echter nu zag deze vanmorgen ook de simkaart niet meer.![]()
Hij is up to date (Android 4.04 htc stock) met een vodafone abbonement.
Hebben jullie nog een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Zou dit eventueel ook opgelost kunnen worden met de toekomstige update naar Android 4.1?
Alvast bedankt.
dat ziet er idd niet uit, zou ik me ook aan ergeren. Ik ben blij dat ik iets later een One S heb gekocht want die hebben heen coating problemen.Raymond P schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:34:
Maar de buitenkant...
Het glas heeft miniscule krassen, dekseltjes sluiten niet lekker meer, de coating valt eraf als je er te lang naar kijkt en het toestel wordt bij zeer actief langer gebruik (streamen/afspelen 720P) oncomfortabel warm.
Een aantal foto's
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Verwijderd
Dat was vorige week.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:37:
Maar hoe lang is dat geleden dan! Ik heb de telefoon 2 weken, en na een paar dagen het probleem, en daarna pas de update!
Hier had ik gisteren even last van. Oorzaak bij mij was dat ik een nieuwe rom op oude kernel draaide. Maw ik was vergeten de boot.img te flashen.kwaazaar schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:50:
Zijn er meer mensen die af en toe wifi problemen hebben en waarbij de WiFi-functie na het uitschakelen neit meer aan wil? Na een reboot is het weer verholpen.
Ik heb dus verder geen wifi-problemen, behalve dit af en toe. Lijkt ook alleen op mn werk te gebeuren.
- knip -
Verwijderd
Raymond P schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:02:
[...]
Hier had ik gisteren even last van. Oorzaak bij mij was dat ik een nieuwe rom op oude kernel draaide. Maw ik was vergeten de boot.img te flashen.
Verder total geen problemen mee.
@12December1966:
Factory reset is zo'n beetje het standaard antwoord van HTC.
Dat heb ik ook wel 10 keer als antwoord gehad. Als je een beetje terug leest dan zal het je opvallen dat het probleem even weg blijft na een factory reset, om vervolgens weer terug te komen na een week of twee.
Ik heb softwareversie 2.31 nooit gedraaid, dus kan daar ook geen uitspraak over doen.
Natuurlijk hoop ik wel voor je dat het daadwerkelijk verholpen is nu.
Verwijderd
DieterVDW schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:29:
Ik heb die 2.31 update ook geïnstalleerd in de hoop dat het HB probleem zou weg zijn, maar loste absoluut niks op...
Ja hoor.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:31:
Heb je em daarna wel terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Anders komt de update niet in werking.
[...]
- knip -
Leef lekker in het nu, er is niks anders
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Bron?Chaoss schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:55:
En als je een recent model koopt dan is de kans op coating of HBP vrij klein want die problemen zijn later in het productieproces opgelost.
- knip -
- knip -
Verwijderd
Heb je uberhaubt wel gelezen wat ik schrijf?Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:33:
HTC propaganda?? Meen je dat nou. Kom op hè, ze proberen enkel en alleen hun product te verkopen. Een protective casing is altijd een slim idee omdat krasjes en deukjes altijd kunnen ontstaan. Het is een gebruiksobject, wat verwacht je dan. Het is normaal dat een telefoon er gebruikt uit ziet.
Verder is mijn 1S uit de tweede batch en heb ik nog geen problemen ervaren mbt HBP of chipping van de coating. Dit mag ook wel eens worden gezegt.
Ja dat meen ik, textbook example zelfs. Ware het niet een Youtube filmpje gericht op de Amerikaanse markt dan had ik het zelfs onder misleidende reclame geschaard. En dat is bij wet verboden in Nederland.quote: Van Dalepro·pa·gan·da (de; v(m))
- alles wat men doet om aanhangers te winnen: propaganda maken
- knip -
Verwijderd
Om mijn punt duidelijk te makenRaymond P schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:34:
Ervaringsupdate na 5 maanden gebruik:
<>
Ik heb in 15 jaar mobiel gebruik geen toestel gehad dat zo snel cosmetische beschadigingen opliep.
Nu heb ik daar verder geen problemen mee, maar HTC heeft dit wel iets anders over laten komen.
<>
- knip -
Ik lig momenteel zwaar in de clinch met HTC omtrent de herstelling van mijn One S voor het HB probleem, die zij weigeren onder garantie te herstellen wegens een kras (zie vorige posts).Raymond P schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:17:
[...]
Ik ben met je eens dat er (misschien te) veel gelezen kan worden over de problemen met betrekking tot de homebutton.
Er zijn echter maar weinig personen die er hard aan trekken om reactie los te krijgen van HTC. Misschien daarom dat juist deze personen dit topic lijken te overspoelen met feedback.
If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?
Mij heeft het denk een week of 2-3 gekost voor om HTC te overtuigen dat de coating niet goed was. Flink wat telefoontjes en een hoop e-mails. De schade deed zich al binnen 5 dagen voor. Heb je foto's? HTC bedenkt 1001 redenen waarom jij fout zit, Dynafix zal je niet verder helpen want zij worden geinstrueerd door HTC.olaf133 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:36:
Ik was het hier niet mee eens, zeker na de ervaringen die ikzelf met dynafix heb (schade aan het toestel na reperatie ed.) dus zit nu te wachten op een telefonist van HTC, kijken wat hun tegenvoorstel is... als ik meer nieuws heb meld ik mij hier weer
Upd: Kerel aan de telefoon heeft mij eigenlijk excact herhaald wat er in de mail stond, nog geen stap verder dus...
[ Voor 15% gewijzigd door J0YR1D3R op 12-10-2012 15:48 ]
Hé dat is mijn verhaal, gewoon gecopy en pasteWhiteAss schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:59:
Ik moet Raymond P met zijn punt toch wel gelijk geven.
In tegenstelling tot wat HTC heeft geclaimd/ gesuggereerd, dat de laag sterker is dan normaal, is mijn One S veel gevoeliger voor beschadigingen dan mijn oude Desire. Deze heeft pas na 2 jaar serieuze gebruikers schade opgelopen. Sinds dat deze geregeld in de handtas van mijn vriendin verdwijnt:)
Ook het Gorilla glas 2 geeft icm dit toestel veel meer krassen op het scherm. Op de Desire nog steeds geen krassen. Dit heeft denk ik ook te maken met de rest van het ontwerp, De One S kun je eigenlijk niet met het glas naar beneden neerleggen. Dit terwijl HTC wel fucties in het toestel heeft ingebouwd waarvoor je dit wil (mute wanneer je gebeld wordt en speaker wanneer je een gesprek hebt.
Ben trouwens wel erg tevreden met het toestel en vind wat gebruikers schade niet erg.
Ter info. Toestel in de 1e week dat deze uit was gekocht en geen last van dat home button gedoe. Zowel Vodafone als T-mobile gehad in deze tijd.
www.casarodriguillo.com
Tuurlijk.Rev! schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:11:
Stomme vraag maar is de zwarte One S nou ook van aluminium? Ik heb hem nu een paar maanden en had altijd het idee dat hij van plastic was tot ik hier eens ging kijken
[ Voor 30% gewijzigd door Victorio op 12-10-2012 23:25 ]
www.casarodriguillo.com
he he HTC niet Chinees?gabn88 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:22:
Voor iedereen die gaat zeggen dat het wel meevalt: We hebben het hier wel over een toestel waar ik bijna 500 euro voor betaald heb, en geen Chineze telefoon van bijna 200 euro... Dan mag je ervan uit gaan dat de basisfunctionaliteiten werken.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Taiwanees. Afhankelijk van tegen wie je praat is dat China of nietPipoDeClown schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:27:
[...]
he he HTC niet Chinees?Wikipedia: HTC
Verwijderd
DieterVDW schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:06:
[...]
Taiwanees. Afhankelijk van tegen wie je praat is dat China of niet.
Verwijderd
Wanneer heb je je telefoon gekocht?Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:42:
Heb nu 2 weken mijn HTC one S (z520e) terug van reaparatie (HBP) en tot nu toe geen last meer van het homescreen probleem, scherm is vervangen en software aangepast naar 2.31. Ben nu erg blij met de One S, mooie platte en vooral snelle telefoon! geen last van loslatende coating oid !, ben blij dat ik mijn mail in het taiwanees heb gestuurd ipv Chinees, anders had ik denk ik nu nog last van het HBP :-), en misschien portie bami toegestuurd gekregen hahahaaha.
ps goede snelle service van Phonehouse icm Dynafix
Ja, dit is toch ook wel je reinste bullshit van Htc. Van mij komt de coating er wel degelijk af aan de zijkanten daar waar ik hem vastpak.olaf133 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:36:
Nou, ik ook even mijn ervaring delen hier... heb zelf voor zakelijk en prive gebruik een HTC One-S gekocht en na anderhalve maand kleine, maar toch zichtbare krasjes op de coating... even contact opgenomen met HTC en zij vroegen mij foto's hiervan door te sturen, dus foto's gemaakt, opgestuurd, en dit is hun antwoord:
Mijn naam is Hennie en ik neem de zaak over omdat mijn collega momenteel niet beschikbaar is.
Ik heb de foto bekeken en kan aan de hand hiervan mede delen dat de kans dat dit onder garantie gerepareerd kan worden zeer klein is. De uiteindelijke beslissing ligt bij het reparatie centrum, maar het bekende coating probleem uit zich in het loslaten van de coating in het midden van de behuizing en niet of zeer beperkt aan de randen.
www.casarodriguillo.com
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten. Zolang er geen problemen zijn ga ik niets veranderen. Garantie is voor mij geen probleem, heb mijn iPods ook vanaf dag 1 elke keer gejailbreaked, maar het is hier gewoon niet nodigChaoss schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:11:
Volgens mij zijn veel mensen (ik iig wel) wel tevreden over de stock rom, de One S voelt lekker snel aan en htc sense is sowieso wel een erg mooie en handige skin.
en aan rooten zitten ook weer risico's verbonden, dus je moet heel erg graag een kale android versie willen draaien oid voordat je een stock rom gaat installeren.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Heb je voor de garantie ook contact gehad met cool blue of direct met htc? Coolblue vertelde mij namelijk dat ze geen klanten hadden met de hbb... had eik gehoopt dat hun toestellen dit probleem dus niet haddenYvoK schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:30:
Ook mijn One S is naar Dynafix geweest voor het HBp. Afgelopen zaterdag is tie teruggekomen (week weggeweest) met volgens mij een nieuw scherm er op. Tot nu toe geen HBp meer gehad.
Maar goed, eerst maar eens een paar weken afwachten...
Ik heb de grijze, gekocht bij CoolBlue zodra hij beschikbaar was. Geen cosmetische problemen, moest zelfs 3x kijken zaterdag of het wel mijn "eigen" One S was of een nieuwe. Er zat namelijk een plasticje op het scherm met een serienummer, maar dat zal het serienummer van het nieuwe scherm geweest zijn :-)
Geen negatieve ervaringen met Dynafix dus (ook eerder met mijn Desire niet, is er 3x geweest, 1x voor een opgeblazen speakertje en 2x voor de "Desire random reboots") en ook niet te klagen over HTC.
Als ik lees wat mensen tegenkomen bij HTC aan gebrek aan support, dan is dat wel om te janken... Vooral de zwarte is volgens mij gevoelig voor krassen en om dan het HBp daarop te gooien, terwijl er zat mensen zijn die het ook zonder krassen hebben, is natuurlijk niet erg netjes.
Aandachtspuntje voor mensen die hem op gaan sturen: na de factory reset door Dynafix ben je alles kwijt, ook je data... (gelukkig heb ik het meeste in de cloud staan :-))
Ik heb de mijne nu ook een maand bij CoolBlue vandaan, en had laatst in de auto in the middle of nowhere ineens dat hij een beetje raar deed. Het was te kort om te weten of het echt HBP was, maar het leek er wel op. Verder nog helemaal geen last gehad.FireFoz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:28:
[...]
Heb je voor de garantie ook contact gehad met cool blue of direct met htc? Coolblue vertelde mij namelijk dat ze geen klanten hadden met de hbb... had eik gehoopt dat hun toestellen dit probleem dus niet hadden
Verwijderd
Ik heb mijn One S begin juni gekocht bij Coolblue (Antwerpen). Na drie dagen terug gegaan met het HBp.FireFoz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:28:
[...]
Heb je voor de garantie ook contact gehad met cool blue of direct met htc? Coolblue vertelde mij namelijk dat ze geen klanten hadden met de hbb... had eik gehoopt dat hun toestellen dit probleem dus niet hadden
Snap ik ook niet, er zijn ook genoeg Samsungers die graag sense zouden willen.Svenderson schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:03:
Als ik dan een samsung smartphone of tablet zie met TouchWiz, vind ik het een beetje treurig dat ze marktleider zijn. Kwestie van smaak misschien, maar ik vind dat niet echt een mooi uithangbord voor Android.
www.casarodriguillo.com
Ik heb eerst contact gehad met CoolBlue, maar zij doen helemaal niets inhoudelijks met het probleem; het enige dat ik van CoolBlue te horen heb gekregen is "Bel HTC". Ik heb in het telefoongesprek met CB wel uitgelegd wat het probleem is, maar zij verwijzen gewoon meteen door. Beetje raar om dan te zeggen dat zij geen klanten met het probleem hebben gehad. Dat hebben ze wel degelijk en ik heb toch echt niet de indruk dat CB speciale leveringen van HTC heeft waar het probleem niet in voorkomt.FireFoz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:28:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door DieterVDW op 16-10-2012 12:12 ]
Ik heb daar mijn toestel in 6 dagen tijd tweemaal moeten omruilen voor een nieuw exemplaar. Niks moeilijk doen, bonnen en retourformulier overhandigen, ruilen, en weg. Jammer dat dat de eerste ervaringen waren met mijn One S en dat het me gelijk twee screenprotectors heeft gekost (waarvoor ook een mooie oplossing is gekomen), maar inmiddels ben ik toch erg tevreden over het toestel en Coolblue. Nu is dat natuurlijk tweemaal een standaard DOA-regeling, maar zéker als je voor de tweede keer langskomt voor een omruilactie verwacht je toch dat ze gaan kijken of vragen stellen.DieterVDW schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:09:
Over Coolblue: het feit dat je na 3 dagen meteen gewoon een nieuw toestel krijgt vind ik al fantastische klantenservice. De meeste winkels sturen je toestel op voor reparatie, ook al kom je al na enkele uren terug.
Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ik heb dit ook gehad, gewoon random. Deed niks bijzonders en ineens liep hij vast en kwam in de boot loop. Ik heb uiteindelijk een hard reset gedaan waardoor ik geen problemen meer heb, maar was wel een beetje jammer van mn programma's enzo, kost toch weer tijd om hem eigen te maken.Bobswa schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:05:
Verhaal over stervende telefoon...
Yep, hier nog één. Vorige week tijdens een tripje naar Barcelona. Dat kwam erg onhandig uit en een hoop foto's berichten kwijt. Toch een kwalijke zaak eigenlijk.ElPaco schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:41:
[...]
Ik heb dit ook gehad, gewoon random. Deed niks bijzonders en ineens liep hij vast en kwam in de boot loop. Ik heb uiteindelijk een hard reset gedaan waardoor ik geen problemen meer heb, maar was wel een beetje jammer van mn programma's enzo, kost toch weer tijd om hem eigen te maken.
Al geprobeerd te resetten?
[ Voor 10% gewijzigd door rajackar op 17-10-2012 00:43 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Van het eerste probleem heb ik nog nooit last gehad, wel dat hij spontaan 1 keer reboot, maar geen bootloop. Verder heb ik ook nog geen JB update.rajackar schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:43:
[...]
Yep, hier nog één. Vorige week tijdens een tripje naar Barcelona. Dat kwam erg onhandig uit en een hoop foto's berichten kwijt. Toch een kwalijke zaak eigenlijk.
Op XDA wordt door iemand melding gemaakt van de JB rom als ota update. Maar nog maar een paar mensen zouden hem hebben. Zou het dan echt?
Als ik zo lees, slechts 1 iemand uit spanje en zijn toestel is nu een brick omdat de 4.1 update blijkbaar niet werkt op een geroot toestel.rajackar schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:43:
Op XDA wordt door iemand melding gemaakt van de JB rom als ota update. Maar nog maar een paar mensen zouden hem hebben. Zou het dan echt?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
☻/
/▌
/ \
[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 17-10-2012 16:16 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq